RSS

«Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ, 8 ΜΑΡΤΗ 2008»

08 Μαρ

Ευπειθής στο …. και ενθουσιασμένη από …. το : “ΠΡΟΤΑΣΗ-ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ-ΠΡΟΚΛΗΣΗ” της φίλης Γητεύτριας , αφήνω τον … ποιητικό “οβολό” μου , … ανάβω κι εγώ ένα κεράκι στο μανουάλι της μεγάλης εκκλησιάς Της (της Αγίας … Γυναίκας) :

Η ΚΛΕΦΤΟΠΟΥΛΑ
Τέσσαρους χρόνους περπατεί

μ’αρματωλούς και κλέφτες
κανένας δεν την γνώρισεν

από την συντροφιά της .
Και μιαν αυγή , και μιαν Λαμπρή ,

μια ‘πίσημον ημέρα ,
βγήκαν να παίξουν το σπαθί ,
να ρίξουν το λιθάρι .
Κι από το σείσμα το πολύ , κι από την λεβεντιά της ,
εκόπη τ’ ασημόκουμπο
κι εφάνη το βυζί της !
Κανένας δεν την λόγιασεν ,
από τα παλληκάρια ,
μό ‘να μικρό κλεφτόπουλο
σκυφτό , χαμογελά της …..
- Τί έχεις βρε βλάμη και γελάς ,
και τί χαμηλοβλέπεις ;
- Είδα τον ήλιο πόλαμψε

κι έφεξε το φεγγάρι ….

Γιώργος Διζικιρίκης , Δημοτικό Τραγούδι από την Συλλογή : Η αισθητική της Ρωμιοσύνης , εκδόσεις Φιλιππότη , 1983

=========================================

ΑΝΑΜΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Ταράτσες με ραγισμένες μαλτεζόπλακες .

Ρουφώντας τη βροχή πλυσταριά χαμηλοτάβανα .

Γούρνες με παλιές καπελιέρες και στοίβες περιοδικά.

Μπρούντζινες βρύσες , λιωμένο σαπούνι της μπουγάδας .

Σκάλες ξύλινες πλυμένες με ποτάσα και σκάλες

σιδερένιες εξωτερικές σαν ορθά κοχύλια γυμνωμένα .

Κι όπως τις ανεβαίναν τρέχοντας ,

Η Θέκλα , η Θοδώρα , η Θεώνη

Σε κάθε σκαλί φανέρωναν μια γωνιά της σάρκας τους .

η Θέκλα , η Θοδώρα , η Θεώνη .

Με τα κινούμενα θήτα της ιδρωμένης τους μασχάλης ,

Τ’ ανάποδο δέλτα κάτω από τη φούστα

και τα κυματιστά ωμέγα

στεφανωμένα με το φιόγκο της ποδιάς .

Τίτος Πατρίκιος , Αντικρυστοί καθρέφτες , εκδόσεις Στιγμή , 1988

=====================================

ΑΜΑΡΤΩΛΟ

Στη Σμύρνη , Μέλπω . Ηρώ στη Σαλονίκη .

Στο Βόλο Κατινίτσα έναν καιρό .

Τώρα στα Βούρλα , με φωνάζουν Λέλα .

Ο τόπος μου , ποιος ήταν ; Ποιοί οι δικοί μου ;

Αν ξέρω , ανάθεμά με .

Σπίτι , πατρίδα , έχω τα μπορντέλλα .

Ως κι οι πικροί μου χρόνοι , οι παιδικοί μου ,

θολές , σβησμένες ζωγραφιές .

Κι είναι αδειανό σεντούκι η θύμησή μου .

Το σήμερα , χειρότερο απ’ το χθες

και τ’ αύριο απ’ το σήμερα θε ‘νάναι .

Φιλιά από στόματ’ άγνωστα , βρισιές

κι οι χωροφύλακες να με τραβολογάνε .

Γλέντια , καυγάδες , ως να φέξει ,

αρρώστιες , αμφιθέατρο , Συγγρού

κι ενέσεις εξακόσια έξι .

Πνιγμένου καραβιού σάπιο σανίδι ,

όλη η ζωή μου , του χαμού .

Μ’ από την κόλασή μου σου φωνάζω :

Εικόνα σου είμαι , κοινωνία , και σου … μοιάζω .

Ανθολογία νεοελληνικής ποίησης (1708 – 1984) , εκδόσεις Εστία , 1984

hamamcircle.gifgeddes46.jpg

geddes235.jpg

Photobucket

ist2_4812164_upset_girl.jpg

Πριν “κλείσω” αυτό το αφιέρωμα , θέλω να σας θυμίσω μια ακόμα γυναίκα …. Από τις πιο … σπουδαίες γυναίκες του κόσμου …. Του ΔΙΚΟΥ ΜΟΥ κόσμου …. Την μητέρα του πιο … σπουδαίου άντρα της ζωής μου : Του πατέρα μου .

 

24 responses to “«Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ, 8 ΜΑΡΤΗ 2008»

  1. νατασσα

    Μαρτίου 8 , 2008 at 17:41

    Silia
    πολυ ομορφα ολα οσα αναρτησες για τις γυναικες!
    Φαινεται οτι τις εκτιμας και τις αγαπας.
    Ναμαστε καλα και του χρονου!

    Την καλησπερα μου και καλο τριημερο!

     
  2. faros

    Μαρτίου 8 , 2008 at 17:48

    Χρόνια πολλά, να είστε καλά να σας … χαιρόμαστε !!! (κυριολεκτικά και μεταφορικά!!!)

     
  3. silia

    Μαρτίου 8 , 2008 at 21:13

    @ νατασσα
    Ναι … μας αγαπώ , και μας εκτιμώ , πολύ .
    Να είμαστε καλά
    Καλώς ήρθες στα μέρη μου .

    @ faros
    Νά είσαι κι εσύ καλά , πάντα . Ευχαριστώ .

     
  4. γητεύτρια

    Μαρτίου 8 , 2008 at 21:42

    Αννούλα μου, η ανταπόκρισή σου ήταν καταπληκτική, όπως ήταν αναμενόμενο! Να είσαι καλά να θυμάσαι την υπέροχη μητέρα σου, τη γυναίκα του πιο σπουδαίου άντρα της ζωής σου(πολύ μου άρεσε αυτό) και να γιορτάζεις πάντα με την ίδια ευαισθησία και τη γνωστή άννας-σίλιας ποιότητα! Η αλήθεια είναι πως τη γιορτάζεις κάθε μέρα τη γυναίκα μέσα από τις όμορφες αναμνήσεις σου! Και είναι ορατή η αντιμετώπιση των άλλων γυναικών, από μια γυναίκα που είναι πλήρης εμπειριών καλών, όσο και ερώτων… ;)

    Χαρισμένα σε σένα με πολλή αγάπη!

    Σημερινές καμέλιες και μια
    μιμόζα

     
  5. γητεύτρια

    Μαρτίου 8 , 2008 at 22:05

    Είναι η τρίτη προσπάθεια που κάνω να σου ποστάρω σχόλιο Αννούλα μου. Αν δεν το πάρει και τώρα θα εγκαταλείψω τον αγώνα για σήμερα.
    Σου έγραφα λοιπόν για την υπέροχη ανάρτησή σου που ήταν αναμενόμενη. Γιατί είσαι από τις γυναίκες που την γυναίκα την τιμάς καθημερινά και είναι ορατή η αγάπη σου. Αγάπη μιας γυναίκας γεμάτης εμπειρίες που έχει ζήσει όμορφα, πλάι σε μια θαυμάσια μητέρα, γυναίκα του πιο σπουδαίου άντρα στη ζωή της Αννούλας μας!(πολύ μου άρεσε αυτό!)
    Χίλια ευχαριστώ για την ανταπόκρισή σου στο κάλεσμα να γιορτάσουμε όλοι μαζί τη σημερινή μέρα!
    Σου εύχομαι κάθε χρόνο αυτή η ημέρα να σε βρίσκει γελαστή και ευτυχισμένη και με έμπνευση να ποστάρεις ομορφιές σαν αυτές που έγραψες σήμερα!
    Με πολλή αγάπη, σε φιλώ!

    ΥΓ. Σου χάριζα κάποια λινκς με καμέλιες και μιμόζες, θα δοκιμάσω να ποστάρω χωρίς αυτά, μήπως δεν παίρνει το σχόλιο γι αυτό και θα στα χαρίσω στο δικό μου!

     
  6. γητεύτρια

    Μαρτίου 8 , 2008 at 23:51

    Για να δούμε θα πάρει τις καμέλιες
    και τη μιμόζα τώρα;

     
  7. γητεύτρια

    Μαρτίου 8 , 2008 at 23:52

    Ξαναδικίμασα να σου αφήσω τα λινκς… δεν τα παίρνει με τίποτα. Ίσως κάτι έχεις απενεργοποιήσει στα σχόλιά σου!
    Θα στα δώσω από ‘κει…

    Φιλιά και πάλι!

     
  8. silia

    Μαρτίου 9 , 2008 at 00:08

    @ γητεύτρια 1+2
    Eυχαριστώ για τις ευχές και αντεύχομαι , με την σειρά μου , τα καλύτερα .
    Πριν πω , οτιδήποτε άλλο , άκου μια ιστορία μου :
    Κάποτε πριν χρόνια , ειχα ένα “έκτακτο” περιστατικό στη δουλειά μου και πριν μπω στο χειρουργείο , ζητησα να δω κάποιον συγγενη του αρρώστου , γιατί με τον ίδιο δεν μπορούσα να συνενοηθώ (λογω γλώσσας) . Μου αριβάρησε λοιπόν στο γραφείο ένας μαυριδερός κοντούλης τύπος με “λάμπον όμμα” και αυστηρό ύφος .
    – Μιλάς ελληνικά ; (τον ρώτησα)
    – Ξέρεις ποιος είμαι εγώ ; Εγώ έχω στο σπίτι μου ψυγείο (μου αποκρίθηκε)
    – Τί τον έχεις τον κύριο που θα χειρουργηθεί ; (ρώτησα λιγο παραξενεμένη και αρκετά εκνευρισμένη)
    – Ξέρεις ποιος είμαι εγώ ; Εγώ έχω στο σπίτι μου ψυγείο (μου …ξανααπάντησε)
    – Πλάκα μου κάνεις ρε φίλε ; Άντε σε παρακαλώ και βιάζομαι
    – Ξέρεις ποιος ….κλπ….
    Λίγο πριν εκδηλώσω πλήρη υστερία , …όρμησαν μεσα στο γραφείο μου δυο σεκιουριτάδες του Νοσοκομείου , τον εβγαλαν έξω με το μαλακό και ….
    – Σας ενόχλησε κυρία Σίλια ; Σας πείραξε ; Όχι ; Α , εντάξει …Ενας “ψυχακιας” είναι που επαναλαμβάνει το ίδιο πραγμα σε όποιον τον ρωτήσει οτιδήποτε ……..
    ————————————
    Α χα χα χα χα !!!! … Ξέρεις γιατί σου την έγραψα αυτή την ιστορία ; Μου ήρθε στο μυαλό (μυστήριο το μυαλό του ανθρώπου) , όταν , ανοίγοντας τον υπολογιστή , σε κάποια φάση , βρίσκω το σχόλιό σου εις …. τετραπλούν (και όχι εις τριπλούν , όπως ίσως περίμενες – τα τρία τα έσβυσα -) …. Η πλάκα ήταν ότι από το Dashboard , βλέπω 4 σχόλια απανωτά από “γητεύτρια” (πριν δω ότι είναι επανάληψη του ίδιου) και … φρικάρω …. Χα χα χα …
    Το ηλίθιο το … σύστημα , κι εμένα με ταλαιπώρησε σήμερα και όπως φαίνεται και άλλους … Τα νεύρα του είχε μάλλον .
    —————————
    Εγώ σ’ ευχαριστώ , που μου έδωσες την ευκαιρία να ασχοληθώ , με κάτι , αλήθεια , τόσο όμορφο .
    Φιλιά .

     
  9. Nina C

    Μαρτίου 9 , 2008 at 00:30

    Ωραιότατο, αντιπροσωπευτικό και πολυσυλλεκτκό το αφιέρωμά σας, μαντάμ!!!!

    (για τη γιαγιά σας, σας τα είχαμε πει τότε…)

     
  10. suspect

    Μαρτίου 9 , 2008 at 15:29

    συγγνωμη αλλα απο αυτες τις αμερικανιες δεν θα παρω.

    η γιορτη της γυναικας, της μητερας, του νοθου αδερφου, των ερωτευμενων, των διαζευγμενων και λοιπων χαριτωμενιων.

    Για να κινειται η αγορα και το χρημα.

    Οποιος τιμα τη γυναικα του, τη μητερα του και τη συντροφο του το κανει καθε μερα χωρις ειδικες γιορτες….

     
  11. silia

    Μαρτίου 9 , 2008 at 18:05

    @ Nina C
    Σ’ ευχαριστώ πολύ , για την καλή σου κριτική .

    @ suspect
    Εντάξει … συμφωνώ ως προς το ότι κάποιες ημέρες αφιερώματα χάνουν την αρχική τους έννοια και παραδίνονται στον Μολώχ της κατανάλωσης , της φθήνιας και της φιλοσοφίας “ό,τι φάμε , ό,τι πιούμε …. και άντε να τελειώνουμε κι αυτή την υποχρέωση” ….
    Όμως επειδή υπάρχουν κι αυτά , δεν πρέπει να απαξιώνουμε τα πάντα …. Πιστεύω πως αυτές οι γιορτές έχουν (ή μάλλον πρέπει να έχουν) την έννοια της … μνήμης … Ξέρεις πόσο γλυκό είναι να δέχεσαι ένα λουλούδι από τον γιό ή την κόρη σου , από κάποιον που αγαπάς και υποθέτεις πως σε αγαπάει , από έναν φίλο … ακόμη και από κάποιον άγνωστο ; Κι αν αυτό , δεν μοιάζει να έχει και μεγάλη αξία στην νιότη σου , έχει μια άλλη χροιά όταν σε έχουν βαραίνει τα χρόνια , οι δυσκολίες , η ρουτίνα …
    Σαφώς και το Νο 1 , είναι η …. Ουσία , αλλά και οι … Τύποι κάποια φορά έχουν την αξία τους ….
    Και το …. να κινείται η αγορά , δεν το βρίσκω τόσο κακό … Σκέψου …. θα μπορούσαμε να είμαστε έμποροι … και να περιμέναμε από κάτι τέτοιο .
    Σαφώς και : «Οποιος τιμα τη γυναικα του, τη μητερα του και τη συντροφο του το κανει καθε μερα χωρις ειδικες γιορτες»…. Όμως το ότι ο μεγάλος μου γιός δεν θυμήθηκε τα τελευταία χρόνια να μου πει «σ’αγαπώ» ή να μου κάνει κάποιο χατήρι , δεν σημαίνει ότι ΔΕΝ μ’ αγαπά , ούτε όλοι αυτοί που δείχνουν να έχουν κάποιους δικούς τους «κορώνα στο κεφάλι τους» , στην ουσία τους τιμούν , πάντα .
    Αυτό που έχω να πω εγώ , είναι : «Μέτρον Άριστον» …. χωρίς υπερβολή ούτε στη μια , ούτε στην άλλη μεριά .
    Χαίρομαι που σε ξαναβλέπω στα μέρη μου .

     
  12. γητεύτρια

    Μαρτίου 9 , 2008 at 19:14

    Άννα γέλασα ομολογώ με την ιστορία, όχι για τον δυστυχισμένο, αλλά γιατί σκεφτόμουνα εσένα και το ύφος σου, όταν σου επαναλάμβανε ότι έχει ψυγείο! Έχω κι εγώ παρόμοιες ιστορίες καταπληκτικές αλλά δεν γίνεται να τις περιγράψω από ‘δω.
    Και του χρόνου να είμαστε καλά και οι δυστυχισμένες του κόσμου, ακόμα καλύτερα!

     
  13. γητεύτρια

    Μαρτίου 9 , 2008 at 19:31

    @ suspect

    Γράφεις με ελαφρύ το χέρι:«συγγνωμη αλλα απο αυτες τις αμερικανιες δεν θα παρω.

    η γιορτη της γυναικας, της μητερας, του νοθου αδερφου, των ερωτευμενων, των διαζευγμενων και λοιπων χαριτωμενιων.

    Για να κινειται η αγορα και το χρημα.

    Οποιος τιμα τη γυναικα του, τη μητερα του και τη συντροφο του το κανει καθε μερα χωρις ειδικες γιορτες….»

    Δεν φταίτε εσείς, παιδιά! Οι νέοι… Τα ΜΜΕ του κερατά που περνάνε στους νέους τη γελοία αντίληψη ότι η ημέρα της γυναίκας είναι μια ακόμα γιορτή Βαλεντίνου!

    Επέτειος είναι παιδιά. Επέτειος μνήμης. Για να τιμήσουμε νεκρούς και αγώνες! Διάβασε εδώ και πες το και όπου αλλού μπορείς να μαθαίνουνε.

    ….Η 8η του Μάρτη καθιερώθηκε ως “Διεθνής Ημέρα των εργαζόμενων Γυναικών” το 1910 με πρωτοβουλία της Γερμανίδας σοσιαλίστριας επαναστάτριας Κλάρα Τσέτκιν,που έκανε την πρόταση στο Παγκόσμιο Συνέδριο Σοσιαλιστριών στην Κοπεγχάγη.

    Στις 8 Μάρτη του 1857 είχε πνιγεί στο αίμα η εξέγερση που είχαν κάνει οι εργάτριες στον ιματισμό.

    Αλλά και το 1910 οι υφαντουργίνες στη Νέα Υόρκη έκαναν απεργία που είχε ονομαστεί “η εξέγερση των 20.000″.

    Από το 1910 μέχρι σήμερα η 8η Μαρτίου αποτελεί ακριβώς το σύμβολο αυτής της πάλης. Δεν είναι ημέρα κούφιων πανηγυρισμών, αλλά ημέρα αγώνων δράσης και προβολής των γενικών και ειδικών γυναικείων αιτημάτων.

    Ας θυμηθούμε μερικά χαρακτηριστικά γεγονότα:

    8 Μαρτίου 1911: Τον πρώτο χρόνο μετά την καθιέρωση της γιορτής, οι γυναίκες της Αμερικής και της Γερμανίας, διαδηλώνουν διεκδικώντας καλύτερες συνθήκες εργασίας.

    8 Μαρτίου 1913: Οι γυναίκες της Τσαρικής Ρωσίας ξεσηκώνονται με την κραυγή “Κάτω η πείνα-Κάτω ο πόλεμος”.

    Τον επόμενο ακριβώς χρόνο οι γυναίκες των λαϊκών συνοικιών του Παρισιού κάνουν διαδηλώσεις και απαιτούν να ελευθερωθεί η επαναστάτρια Ρόζα Λούξεμπουργκ, που είχε συλληφθεί στη Γερμανία για τους αγώνες της κατά του επερχόμενου πολέμου.

    8 Μαρτίου 1917: 200.000 εργάτριες υφαντουργίας της Πετρούπολης, ξεχύνονται στους δρόμους και ζητούν Ειρήνη και Ψωμί, ξεκινώντας πρώτες αυτές την επανάσταση.

    8 Μαρτίου 1923: Ο πρώτος παγκόσμιος πόλεμος έχει τελειώσει, 5 χρόνια πριν. Αλλά η κατάληξη του Ρούρ απειλεί να ανάψει νέα πολεμική φωτιά. Δύο χιλιάδες Γαλλίδες συγκεντρώνονται και απαιτούν: «Όχι άλλο πόλεμο» .

    8 Μαρτίου 1936: Ενώ οι γυναίκες της Ισπανίας διαδηλώνουν στη Μαδρίτη κατά του φασισμού, στη Γερμανία η χιτλερική τρομοκρατία οργιάζει. Χιλιάδες γυναίκες ρίχνονται στις φυλακές. Ο παγκόσμιος πόλεμος προετοιμάζεται για δεύτερη φορά στον ίδιο αιώνα, από τους Γερμανούς
    μιλιταριστές.

    Πολλές γυναικείες οργανώσεις τάσσονται στο πλευρό εκείνων που αγωνίζονται να σώσουν την Ειρήνη. Ο πόλεμος, όμως, ξεσπά για να προκαλέσει στην ανθρωπότητα αμέτρητη καταστροφή και τελικά να καταλήξει στην ήττα των χιτλερικών υποκινητών του.
    Το νικηφόρο τέρμα του πολέμου βρίσκει τις γυναίκες αποφασισμένες να μην επιτρέψουν άλλη φορά το ξέσπασμα πολέμου.

    Το Νοέμβριο του 1945 ιδρύεται η Παγκόσμια Ομοσπονδία Δημοκρατικών Γυναικών, που θα συσπειρώσει γύρω της 80 εκατομμύρια γυναίκες και θα γίνει κυριότερος εκφραστής των πόθων τους για την ισοτιμία των δύο φύλων και για την Παγκόσμια Ειρήνη.

    Ένα θέμα ανεξάντλητο που για να το αναλύσουμε χρειάζονται τόμοι.

    Θα τελειώσω με τα λόγια του Τρότσκι:”Αν θέλουμε να αλλάξουμε τις συνθήκες της ζωής, πρέπει να μάθουμε να βλέπουμε τον κόσμο με τα μάτια των Γυναικών” και του Μάο:”Η γυναίκα είναι το άλλο μισό του ουρανού”.

    Διάβασε ολόκληρο το άρθρο εδώ. Έχει συγκλονιστικά στοιχεία.

     
  14. faros

    Μαρτίου 9 , 2008 at 22:02

    Γητεύτρια: Ωραίο το αφιέρωμα σου στη γυναίκα και σωστές οι δηλώσεις επώνυμων ανδρών, εγώ θα θυμηθώ την Λυσιστράτη και θα μου επιτραπεί ΚΑΙ εδώ να πω (αλήθεια, το πιστεύω αυτό).

    “Γυναίκες, σας ευχαριστούμε, που υπάρχετε !!!”

     
  15. γητεύτρια

    Μαρτίου 10 , 2008 at 03:27

    Φάρε να χαίρεσαι τις γυναίκες της ζωής σου και να είσαστε πάντα καλά! Αμοιβαία είναι τα αισθήματα, να ξέρεις! Η ζωή χωρίς άντρες θα ήταν απίστευτα βαρετή…

    @ Άννα, ελπίζω να με συγχωρήσεις για την κατάχρηση του χώρου σου, αλλά με φούντωσε ο suspect, που δεν ήξερε τι γιορτάζουμε όταν λέμε γιορτή γυναίκας και την έχει ταυτίσει με πανηγυράκι. Πριν μερικά χρόνια αρπάχτηκα με τον Ζουράρι για τον ίδιο λόγο σε μια ομιλία του, όπου είπε την 8η Μάρτη γιορτή της Κατινομητέρας, ταυτίζοντάς την με τις αμερικανιές στυλ Βαλεντίνου! Που υποτίθεται ο Ζουράρις, έχει μια ηλικία και μια πείρα. Κι όμως δεν ήξερε. Και αν κάνετε ένα τεστ στο περιβάλλον σας, σε άντρες και γυναίκες, θα πάθετε πλάκα με το πόσοι πολλοί δεν έχουν ιδέα για τους αγώνες των γυναικών. Γιατί και η Ιστορία από άντρες γράφεται… :)
    History is his story! Λένε οι Αγγλίδες κι έχουν δίκιο.
    Και το είδα παιδιά αυτό σε πολλά ιστολόγια! Τρία πουλάκια οι πιο πολλοί! Και αρκετοί ευαίσθητοι που έλεγαν να σας χαιρόμαστε, όμως και πάλι, την ιστορία των αγώνων και το επετειακό της ημέρας δεν το ήξεραν!!!
    Είναι σαν να αρνούνται κάθε αγώνα και επανάσταση, που κάποιοι πριν από μας, θυσίασαν τη ζωή και τα νιάτα τους κυριολεκτικά και όχι σχήμα λόγου!
    Πάλι πήρα φόρα… αλλά αν η Ελληνίδα ψήφισε το 1952, έγινε χάρη στους αγώνες των γυναικών, που εκείνη την εποχή ρισκάρησαν την τιμή τους και την υπόληψή τους. Διότι κάθε γυναίκα που αγωνίζεται για τα δικαιώματά της είναι αν μη τι άλλο, πρόστυχη! Ενίοτε και μάγισσα!
    Η Ελβετίδα ψήφισε το 1971!!!! Και όχι σε όλα τα καντόνια!!!! Σε μερικά καντόνια μου είπαν οι φίλοι μου, ψήφισε την τελευταία 5ετία!!!
    Από ‘κει και μετά… τί να πεις και τί να ρημάξεις…

    Καλά κούλουμα σε όλους! Ζηλεύω γιατί ταραμά εδώ δεν έχουμε. Πόσο μάλλον λαγάνα… :(

     
  16. Sotiris K.

    Μαρτίου 10 , 2008 at 12:25

    Πάντα “δυνατά” τα κείμενά σου!
    Ακόμα κι όταν πρόκειται για παράθεση επιλογών σου.
    (να ομολογήσω ότι άρχισα να διαβάζω πάλι ένα -ένα τα κείμενά σου, από την αρχή; καλά δεν το λέω για να μην .. το πάρεις επάνω σου :) )

    @Γητεύτρια έχεις δίκιο μεν, αλλά…
    Και εξηγούμαι.
    Δεν είμαι εκείνος που θα μηδενίσει τους αγώνες των γυναικών.
    Ούτε και θα τους αξιολογήσει.
    Μένει πάντα η κρίση εκ του αποτελέσματος, και όσο κι αν θυμώνεις ένα από τα αποτελέσματα το κατέγραψε ο suspect.
    Και δεν ευθύνεται αυτός γι αυτό.
    Φοβάμαι δε ότι, μετ’ ου πολύ, η άποψη που διαφαίνεται στο κείμενο τού suspect θα είναι η κυρίαρχη.
    Και θα έχουμε βάλει ΟΛΟΙ το χέρι μας γι αυτό.
    Κι εσύ!
    Καλημέρα.
    Καλή Καθαρή Δευτέρα.
    Καλή σαρακοστή να έχετε.
    Φιλιά

     
  17. γητεύτρια

    Μαρτίου 10 , 2008 at 17:53

    @ Sotiris K.

    Προφανώς δεν κατάλαβες τη διαφωνία μου. Δεν μίλησα για το αποτέλεσμα των αγώνων του γυναικείου κινήματος. Μίλησα για την άγνοια του τί γιορτάζουμε στις 8 του Μάρτη.
    Το αποτέλεσμα και το ξέρω πολύ καλά και ξέρω και τις αιτίες και μάλιστα σε βάθος και βεβαίως είμαι μάντισσα επερχόμενων κακών. Το χεράκι μου όχι δεν το έβαλα και το δηλώνω κατηγορηματικά. Ότι μπόρεσα έκανα και ότι δεν μπόρεσα, πάλι το πάλεψα.
    Δε θα χρεωθούμε εμείς οι παλιές, την ανευθυνότητα των νέων. Και να σου πω και κάτι; Οι τελευταίοι που θα λυπηθώ είναι οι Ευρωπαίοι και τα πολυτελή προβλήματά τους. Αν ο άντρας της την παράτησε για Ουκρανή και αν έχει μείνει με 3 μωρά στο χέρι άνεργη και χωρίς πτυχίο. Ας έβαζε το ρημάδι να δουλέψει όταν της μιλούσαμε, εμείς οι ανέραστες φεμινίστριες που θέλουμε να ψηφίζουμε κιόλας! Οι δυστυχισμένες της Γάζας όμως που θάβουν τα παιδιά τους με τα χέρια τους ή οι άλλες του τρίτου και του τέταρτου κόσμου που λιθοβολούνται από την οικογένειά τους γιατί κάποιος τρισάθλιος τις βίασε, αυτές ναι, με αφορούν και με πονάνε.
    Ο suspect δεν κατέγραψε κανένα αποτέλεσμα. Έβγαλε μια άρνηση απόλυτης άγνοιας και η ευθύνη στην ηλικία του, είναι ΚΑΙ δική του. Δεν είναι 12χρονος. Και μένα δεν μου έμαθαν, σε πιο ζόρικες από ενημέρωση εποχές, αλλά το έψαξα! Δεν νόμιζα πως η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, καθιερώθηκε από τους ανθοπώλες και τους διεθνείς πανηγυριτζήδες! Ξέρω τί τιμώ στις 28 του Οκτώβρη και στις 25 του Μάρτη, και τί έγινε στην Εθνική Αντίσταση και ποιός είναι ο Γοργοπόταμος. Κάνε μια δημοσκόπηση στα καφέ που συχνάζουν οι ωραίοι και οι ωραίες κι αν επιβιώσεις από τις κοτρώνες και τους τσιμεντόλιθους, που θα σου πετάξουν οι στόκοι με τις απαντήσεις τους, να μου τηλεφωνήσεις! Εσένα όμως, ομολογώ πως δε σε καταλαβαίνω. Το θα έχουμε βάλει ΟΛΟΙ το χέρι μας, για να μη θυμόμαστε τί γιορτάζουμε σήμερα και να νομίζουμε πως είναι τριαλαριλαρό η επέτειος του αγώνα, δεν το πιάνω. Αναρωτιέμαι τί θέλει να πει το ποιητή…

    Καλή Σαρακοστή σε όλους!

     
  18. faros

    Μαρτίου 10 , 2008 at 20:22

    Γητεύτρια: Γυναίκες, εμπιστευθείτε τη δύναμή σας … Οι αγώνες ΜΟΝΟ θα φέρουν το ποθητό αποτέλεσμα …

    Και επειδή το … σοβάρεψες πάρα πολύ (δικαιολογημένα) άσε με να σου πω ότι :
    1. Ε, καλά και φυσικά η ζωής σας θα ήταν πολύ βαρετή χωρίς τους άντρες, χωρίς … κοκό (φυσικό), άλλο ο χυμός γιαλαντζή και άλλο ο … φυσικός χυμός !!!
    2. Εμένα μου αρέσει πολύ η γυναίκα να είναι και λίγο … μάγισσα (παλιά είχα ερωτευτεί την … Μάτζικ τη μάγισσα στη σκούπα της επάνω ήταν ένα … χάρμα!!!).
    3. Χωρίς ταραμά έ δεν πειράζει, αλλά χωρίς λαγάνα σε λυπάμαι αλήθεια, να τόξερα πιο μπροστά να σου έστελνα!!!

     
  19. Sotiris K.

    Μαρτίου 10 , 2008 at 21:54

    @γητεύτρια καλή μου, το… ποιητή θέλει να πει, ότι α) ολόκληρη η συμπεριφορά και η άποψη του suspect θα πρέπει να καταγραφεί σαν αποτέλεσμα.. και
    β) Ναι φταις κι εσύ όπως φταίνε κι άλλες και όλοι μας δηλαδή, γιατί δεν καταλάβατε/με ότι ο αγώνας δινόταν σε “λάθος γήπεδο”.
    Έτσι, ο αντίπαλος (και δεν είναι οι άντρες ο αντίπαλος) με λίγες “πολύχρωμες χάντρες” και “κάμποσα καθρεφτάκια”, φρόντισε ώστε η 8η του Μάρτη, να γίνει μια ωραία ημέρα που τα σκυλάδικα γεμίζουν με κυρίες οι οποίες ανεβασμένες στα τραπέζια σείουν τους γοφούς τους , και εορτάζουν την “απελευθέρωσή” τους!

    Εκεί είναι η ευθύνη.
    Στην επιλογή του πεδίου της “μάχης”…

    Δεν σε γνωρίζω για να πάρω όρκο ότι εσύ φταις για όλα αυτά, αλλά φαντάζομαι πως αντιλαμβάνεσαι τι θέλω να πω!
    Την καλησπέρα μου

     
  20. γητεύτρια

    Μαρτίου 11 , 2008 at 00:20

    Φάρε, μιλ μερσί για τη λαγάνα! Ο λόγος σου με χόρτασε! Αν είχα και λίγη ταραμοσαλάτα από τη μαμά μου… χαλάλι ο φυσικός χυμός, αντί του γιαλαντζή! :ΡΡΡΡ
    Να ‘σαι καλά! Γελάω…

    Σωτήρη Κ. ωραίο είναι το ποιητή!
    Για όλα φταιν’ οι γκόμενες, οι πρώην κι επόμενες, ανώνυμες και επώνυμες και γενικώς!
    Ότι παπ*ριά περάσει ο καπιταλισμός στα ανεγκέφαλα πλήθη τη χρεώνουμε όπου βρούμε, ποιητή μου;
    Σωτήρη μου ευχαριστώ για τη λογική, δε θα πάρω άλλη, είμαι φαγωμένη. Τριάντα χρόνια το πάλεψα να επικοινωνήσω με τον μέσο αντρικό εγκέφαλο, ατύχησα.
    Οι άντρες παιδί μου είναι για να κάνεις άλλα πράματα μαζί τους. Πάντως όχι συζήτηση.
    Χαιρετώ κι ευχαριστώ για την όμορφη παρέα! Είχα ξεχάσει πόσο τυχερή είμαι που είμαι μόνη! :ΡΡΡΡ
    Καλό βράδυ παίδες! Πλάκα κάνω ε;

     
  21. silia

    Μαρτίου 11 , 2008 at 01:07

    Δεν θα αναμειχθώ σ’ αυτή την διάσταση απόψεων , όχι γιατί δεν έχω γνώμη , αλλά είμαι η φιλοξενούσα εδώ μέσα και δεν θα ήθελα να ….. συνοφρυώσω , κανέναν .
    Θέλω μόνο να πω , Γητεύτρια μου , πως αυτό που κάνεις (να μιλάς εδώ μέσα) δεν λέγεται “κατάχρηση χώρου” , αλλά ….”χείμαρρος από φως” , “καταιγίδα αφοσίωσης στις διαχρονικές ιδέες” , και “ευχάριστη επίδειξη μιας εφηβικής ψυχής” …
    Και ακόμη , θέλω να πω , Σωτήρη μου , πως την νοιώθω την Λογική σου και πληγώνομαι και φοβάμαι το ίδιο μαζί σου για αυτή την απαξίωση που πλάθεται μέσα στην ψυχή των παιδιών μας , και που θα … χειροτερεύει μέρα με την μέρα και που είμαστε κι εμείς (συμφωνώ) οι ….”μεγάλοι” , αν όχι υπεύθυνοι , τουλάχιστον συνυπεύθυνοι , γιατί όταν έπρεπε , ή βαριόμασταν , ή είχαμε να σκεφτούμε άλλα , ή μας έφταιγαν οι “άλλοι” … ή …. την Μοίρα μας την κακιά …
    Και όσον αφορά τον φίλο μου τον Φάρο , έχω να πω για όσους δεν τον γνωρίζουν , ότι είναι ένας γνήσια καλός άνθρωπος …. Όχι πως εγώ , τον “γνωρίζω” περισσότερο , αλλά το λέω αυτό γιατί , έτσι μου βγαίνει … υποσυνείδητα … απ’ την καρδιά μου μέσα .
    ————————————-
    Σας ευχαριστώ ΟΛΟΥΣ , όσους βρεθήκατε εδώ ….
    Για μένα ήταν ειλικρινά …. ΚΕΡΔΟΣ .

     
  22. Sotiris K.

    Μαρτίου 11 , 2008 at 19:51

    καλέ κυρία Γητεύτρια, μήπως δεν διάβασες τι έγραψα; :) :)
    Πού τα είδες στο κείμενό μου αυτά που μου καταμαρτυράς;

    (ε μα… με αναγκάζεις να επανέλθω και θα με μαλώσει η Σίλια … :) )

     
  23. γητεύτρια

    Μαρτίου 12 , 2008 at 01:21

    Sotiris K.

    Σωτήρη θα περάσω απ’ το δικό σου ή έλα απ’ το δικό μου, να βγάλουμε τα μάτια μας με την ησυχία μας, γιατί ντρέπομαι και την Άννα και τους άλλους.
    Ραντεβού για ξεσκί λοιπόν… ιματίων! Κάτσε να το διευκρινίσω μη μας ρημάξει η λογοκρισία. Δεν πάμε και καλά τελευταία. Τα έχουνε στο μάτι τα μπλογκς ;)

     
  24. Ελένη M.

    Νοεμβρίου 9 , 2008 at 23:19

    Καλησπέρα .
    Για τη Γυναίκα! λοιπόν αυτό το θέμα …θα έβαζα (εικαστικά ) έργα γυναικών αλά δεν ξέρω αν γίνεται …και πως …οπότε θα περιοριστώ σ ένα ποίημα του Εμπειρίκου αφιερωμένο εξαιρετικά στη οικοδέσποινα …αλά και σε όποια γυναίκα περάσει απ αυτά τα μέρη .

    ΜΙΑ ΦΡΟΝΙΜΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΞΙΖΕΙ ΤΡΙΑ ΠΟΥΛΙΑ ,
    ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΠΛΩΣ ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΞΙΖΕΙ ΔΕΚΑΔΕΣ ΔΟΡΚΑΔΩΝ

    Την Καληνύχτα μου .

     

Υποβολή απάντησης

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 120 other followers

