RSS

Η “ΜΠΕΜΠΑ” … Η ΤΖΟΥΛΗ … ΚΙ ΕΓΩ

04 Οκτ
Την … φθονούσα θανάσιμα για πολλούς λόγους :
Ήταν … ξανθιά και γαλανομάτα (ακραίο μου όνειρο-επιθυμία) . Ήταν μεγαλύτερη από εμένα (σε μια εποχή που επιθυμείς να είσαι … μεγάλος) . Μιλούσε … Αγγλικά (και δεν μπορούσα να καταλάβω πως μπόρεσε να μάθει μια ξένη γλώσσα οκτάχρονη πιτσιρίκα) … άρα ήταν (… μπορεί και να ήταν) πιο έξυπνη από εμένα . Όλοι της συμπεριφερόντουσαν σαν να ήταν … πριγκίπισσα (που αποκλείεται να ήταν … Αυτό μου το είπε ο μπαμπάς μου χαμογελώντας … αλλά δεν ξέρω αν το είπε απλά για να με παρηγορήσει) . Ήταν … Αμερικάνα …
Αλλά , ας τα πάρω από την αρχή :
 .
 Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου , και μέχρι την πρώτη μου νεότητα , όλες τις διακοπές μου (καλοκαιρινές και μη) τις περνούσα στο “χωριό” , ένα καπνοχώραφο της Ανατολικής Μακεδονίας , όπου ζούσαν τα αδέρφια της μάνας μου .
Εκεί , το καλοκαίρι του 1955 , γνώρισα την … Τζούλη .
Τώρα , το πως μια Αμερικανιδούλα , βρέθηκε  το καλοκαίρι του 1955 στα καπνοχώραφα εκείνα , είναι μια … ωραία ιστορία . 
Ο μοναδικός γιος της θείας Ελένης (αδελφής της μάνας μου) , μέσα στα μεταπολεμικά … “καλούδια” της UNRA ( =United Nations Relief and Rehabilitation Administration) , που τους μοίραζαν στο σχολείο , βρήκε ένα χαρτάκι με μια Αμερικάνικη διεύθυνση που είχε βάλει η Κριστίν  Γκρόου , μάνα της Τζούλης , που … “I love Greece and I want to know a Greek mother” και … άρχισε να αλληλογραφεί μαζί της , με την βοήθεια του αγγλομαθούς Γραμματικού του διπλανού χωριού …. μέχρι …
Μέχρι που , το καλοκαίρι του 1955 , αποφάσισε να έρθει στην χαροκαμένη Ελλάδα και να γνωρίσει εκ του σύνεγγυς την Greek mother , που η Τύχη , είχε ρίξει στον “δρόμο” της . Πήρε λοιπόν την μονάκριβη κόρη της (τα ρούχα της οποίας φορούσα εδώ και τρία χρόνια … μεταποιημένα από τα χέρια της μαμάς μου) και αριβάρισε μεσοκαλόκαιρο (ανάγκη ήταν ;… που ήμουν κι εγώ εκεί… ) στο ρημαγμένο από τον πόλεμο και τον Εμφύλιο , καπνοχώραφο … 
Την … μίσησα από την πρώτη στιγμή την Τζούλη . Είπαμε … ήταν ψηλή , ξανθιά , όμορφη , μεγάλη (ήδη … 8 χρονών) , και μου μιλούσε σε μια … ακατάληπτη γλώσσα , απ’ την οποία , το μόνο που κατάλαβα ήταν ο τόπος της , που λεγόταν “South Dakota” (… κάτι με … “κότα” είχε να κάνει …και καλά το είχα καταλάβει εγώ ότι το σπίτι της ήταν ένα … βρωμερό κοτέτσι … ) .
Εκείνο το καλοκαίρι μου , κύλησε βασανιστικό . Δυο-τρεις φορές , επιχείρησα να την πλακώσω στο ξύλο , αλλά πάντα κάποιος με … πρόφταινε την τελευταία στιγμή και ματαιωνόταν η κοριτσίστικη Ελληνοαμερικανική σύρραξη (όπως πολύ καλά βλέπετε και καταλαβαίνετε τον λόγο που η μαμά μου , μου κρατάει τα χέρια στην πρώτη φωτο) .
Η ποθητή μέρα της αποχώρησης των Αμερικάνικων “δυνάμεων” από το περήφανο χωριό  μας , έφτασε . Αλλά “ουδέν καλόν , αμιγές κακού” που έλεγαν και οι αρχαίοι ημών ανιόντες (κάπως αλλιώς το έλεγαν , αλλά μην κολλάτε τώρα σε επουσιώδεις λεπτομέρειες) . Με … πληροφόρησαν , πως την παραμονή θα έπρεπε να βγάλουμε και αναμνηστική αποχαιρετιστήρια φωτογραφία , οι άσπονδες “φίλες” … “Στα κομμάτια” σκέφτηκα “… μια ψυχή που είναι να βγει , ας βγει … Αρκεί που θα ξεκουμπιστεί για το … κοτέτσι της (Ντακότα) ” . Φυσικά το … θέμα της φωτογράφισης , το διάλεξε η Τζούλη : Τσεμπέρια (μαντήλες) στο κεφάλι , για να φέρνουμε (προφανώς) προς το … φολκλόρ και με μια … αγκαλιά χόρτα , να ταΐζουμε το αγαπημένο ΤΗΣ μοσχαράκι , που ΑΥΤΗ διάλεξε ανάμεσα σε  5 που υπήρχαν στον σταύλο της θείας ΜΟΥ … 
Προσπαθώντας να πείσω τον εαυτό μου ότι η Υπομονή , είναι η … αρίστη των Αρετών , “στήθηκα” κι εγώ για την φωτογράφιση … ανάθεμα την Ελληνοαμερικανική μου φιλία μέσα … Ας όψονται τα Αμερικάνικα δέματα με τα φουστάνια που με έντυναν και θα με έντυναν για πολλά χρόνια ακόμα … Βασικά , ας όψεται η μάνα μου , που με απειλούσε με σφαλιάρα , έτσι και εκδήλωνα τα … πραγματικά μου αισθήματα .
………………………………………………………………
Επειδή όμως , ο Θεός , αγαπάει τις Αμερικανιδούλες-ξυλάγγουρα της Νότιας Ντακότας , αλλά … αγαπάει και τις Ελληνο-ουκρανο-ρωσιδούλες της Βορειοανατολικής Ψωροκώσταινας , … έκανε το θαύμα του .
Το μοσχαράκι  guest-star , αρνήθηκε επίμονα να φάει από το χέρι της μισητής Υπερδύναμης , ό, τι και αν προσπάθησαν η Τζούλη η ίδια , αλλά και η κρυόκωλη μάνα της , ακόμη και η θειά μου η Ελένη (προσκυνημένη Αμερικανόφιλη , Θεός σχωρέσ’την πια) … Μόνο η μάνα μου , δεν κουνήθηκε από την θέση της … Τελικά παιδιά … “μάνα είναι μόνο μία” … όποιος το είπε αυτό , είχε ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο …
Και όχι μόνο αρνήθηκε τα … χορτάρια της Νότιας Ντακότας , αλλά γυρίζοντας προς το μέρος μου και κοιτάζοντας με , με λατρεία στα μάτια , άρχισε να μασουλάει από τα δικά μου , από το χέρι μου …
Oh Julie! Unfortunately the little cow prefers Silia from you … κραύγασε η … άφρων Αμερικανίς μάνα .
Την ώρα που αγκάλιαζα το μοσχαράκι με … ευγνωμοσύνη και καθώς η Τζούλη , πατούσε απελπισμένη τα κλάματα (για πρώτη ευλογημένη φορά μέσα σ’ εκείνο το εφιαλτικό καλοκαίρι) , ακούστηκε το … “κλικ” του φωτογράφου …
Τελικά , υπάρχει Θεός  . Ο … “Θεός της Ελλάδας”.
.
.
.
.
 Για όποιον απορεί , ποια είναι η τρίτη “ντίβα” του τίτλου αυτής της ανάρτησης ( η επονομαζόμενη και “Μπέμπα” ) , πληροφορώ , ότι είναι η … μικρή αγελάδα , που έσωσε το γόητρό μου εκείνο το καλοκαίρι του 1955 … 
Στην οποία Μπέμπα , αφιερώνω και το σημερινό μου ποστ , καθ’ ότι σήμερα … γιορτάζει …
4η Οκτωβρίου , Παγκόσμια ημέρα των ζώων .
 
 
 

Ετικέτες: , , , ,

39 responses to “Η “ΜΠΕΜΠΑ” … Η ΤΖΟΥΛΗ … ΚΙ ΕΓΩ

  1. Stamatis Gr

    Οκτωβρίου 5 , 2011 at 07:10

    Απολαυστικό!!!!

     
    • silia

      Οκτωβρίου 5 , 2011 at 18:51

      @ Stamatis Gr
      Ήρθε η σειρά μου να σου πω το “ευχαριστώ” Σταμάτη .
      Καλώς ήρθες στο “σπίτι” μου .

       
      • Stamatis Gr

        Οκτωβρίου 5 , 2011 at 18:54

        Καλώς σε βρήκα!

         
  2. Sotiris Kanell.

    Οκτωβρίου 5 , 2011 at 11:14

    Να υποθέσω ότι δεν έψαξες, μεγαλώνοντας, να βρεις την Τζούλια, ε;
    :)))

     
  3. silia

    Οκτωβρίου 5 , 2011 at 18:57

    @ Sotiris Kanell.
    Μπα … Ξέρεις δα , που καταλήγουν οι … ξανθιές Τζούλιες , όταν σνομπάρονται και κομπλάρονται από κάποια … αγελάδα …
    Άλλωστε η Τζούλη , ούτε ήταν , ούτε είχε καμία πιθανότητα να γίνει ποτέ … Εμινέ .
    Φιλί .

     
  4. faros

    Οκτωβρίου 5 , 2011 at 21:16

    Τώρα, αν σου πω εγώ, ότι την λυπήθηκα την Τζούλια (ή κάπως έτσι), προφανώς δεν θα με πιστέψεις, έ ;;; :lol:

    Αλήθεια δεν μας είπες … τι δώρο της έκανες ;;; :D
    (ξέρεις για την … αποχώρηση)

    υ.γ.: κρυφτό δεν παίζατε κείνον τον καιρό ;;; Κυνηγητό ;;; Μπάλα ;;;
    τίποτα τέλος πάντων … που θα βοηθούσε … ξέρεις … κατάλαβες … :D

    ΄σπέραααααααα !

     
    • silia

      Οκτωβρίου 7 , 2011 at 22:23

      @ faros
      Επίτηδες το λες αυτό το “την λυπήθηκα την Τζούλια” , για να με … τσιτώσεις . Κρυπτοαμερικανόφιλε !
      Και βέβαια της έκανα δώρο αποχαιρετισμού . Το “δώρο” μου ήταν , ότι … απέφυγα να την … καταραστώ … Και ξέρεις … Εμένα οι κατάρες μου , πιάνουν .
      .
      ΥΓ. Κρυφτό και κυνηγητό όχι μόνον τότε , αλλά πάντα (σε όλη μου την ζωή) , έπαιζα μόνο με … τα αγοράκια … Για ευνόητους λόγους …

       
  5. agriada52

    Οκτωβρίου 6 , 2011 at 13:42

    Έμεινε με το άχυρο στο χερι. Επρεπε να της το δώσεις να το φάει..
    Πάντως τώρα δεν θα είναι πιο ψηλή από σενα, σαν ξανθιά θα έχει πολλές ρυτίδες, και σαν αμερικανα θα είναι πολύ παχιά… όχι απλά με τα δικά μας πιασήματα. Να ψαξεις να τη βρεις

     
    • silia

      Οκτωβρίου 7 , 2011 at 22:26

      @ agriada52
      Ή θα είναι πολύ παχιά , ή πολύ … ξερακιανή …
      Ό, τι και να είναι , όπως και να εξελίχτηκε , τα δικά μου τα ουκρανομεσογειακά “πιασίματα” , είναι … άπαιχτα !
      Σιγά μην ψάξω …

       
  6. Newagemama

    Οκτωβρίου 6 , 2011 at 13:50

    Είσαι ακαταμάχητη! Ποια Τζούλη μπορεί να σταθεί δίπλα σου;

     
    • silia

      Οκτωβρίου 7 , 2011 at 22:30

      @ Newagemama
      Καμιά ! (δεν μπορεί να σταθεί δίπλα μου) …
      Αφού να σκεφτείς , κάποτε μια δεσποινίς Τζούλη … μμμμμ να δεις πως την έλεγαν … Α!!!,… Αλεξανδράτου , το επιχείρησε να μου παραβγεί , αλλά δεν τα κατάφερε και τό’ ριξε στις … σαμπάνιες …

       
  7. Liakada

    Οκτωβρίου 6 , 2011 at 16:52

    Πανεξυπνο! Αν ηταν να ψηφίσω για αυτοκινητο θα ψηφιζα Μπεμπα .. Αν είναι να ψηφίσω μεταξυ της Τζουλιας κι εσενα ε , το ρωτας ?
    Εσενα θα ψηφιζα και παλι γιατι εχεις αν και “ξανθια” από τοτε είχες ..τσαγανό! Δεν ειμαι αντικειμενικη ισως γιατι εδω ακουσαμε μονο τη δικη σου πλευρα! Ποιος χε8τηκε για την αντικειμενικοτητα? Η ζωη ετσι ειναι αδικη! λολ

     
    • silia

      Οκτωβρίου 7 , 2011 at 22:32

      @ Liakada
      Die Subjektivität über alles (= η υποκειμενικότητα πάνω απ’ όλα)
      ———————————–
      Με τόση … δημοκρατικότητα που με διακρίνει , ούτε στην Νεολαία του ΛΑΟΣ θα δεχθούν να με γράψουν …

       
  8. Liakada

    Οκτωβρίου 6 , 2011 at 16:54

    Tετοια να διαβαζει ο Φαρος και να δεις σε τι καταστιχα θα με γραψει ! :D

     
    • silia

      Οκτωβρίου 7 , 2011 at 22:33

      @ Liakada
      Ούτε ψύλλος στον κόρφο σου …

       
  9. erimos

    Οκτωβρίου 7 , 2011 at 14:13

    Πανέμορφο!!!
    Όλα τα λεφτά η φωτό με τη “Μπέμπα”, είναι τόσο εύγλωττη!…
    και… άσε εκείνο το σοβαρό ύφος της φωτογραφίας και…
    χαμογέλα.

     
    • silia

      Οκτωβρίου 8 , 2011 at 22:38

      @ erimos
      Το … ύφος της φωτογραφίας , δεν είναι ακριβώς “σοβαρό” … Είναι το ύφος της απόλυτης ικανοποίησης και του … θριάμβου …
      Παιδικές ματαιοδόξίες και … κακίες θα μου πεις , αλλά … παιδιά , ήμασταν … πως να το κάνουμε
      Εδώ που τα λέμε , όντως … πολύ στο σοβαρό φέρνει (το ύφος) . Ε , καλά … φταίει το ότι είχα δίπλα μου την αχώνευτη . Αν είχα εσένα , θα χαμογελούσα .

       
  10. mr e.

    Οκτωβρίου 7 , 2011 at 15:09

    Πού να φανταζόσουνα καλή μου ΄Αννα ότι μια… “Τζούλη” θα μας καθοτανε στο σβερκο και θα μας ξαναφόραγε τσεμπερι έτσι για το… φολκλορ…. της υπόθεσης… αλλά και για να μας…. σώσει.

    Νάσαι καλά. Γέλασα με την καρδιά μου
    Φιλι.

     
    • silia

      Οκτωβρίου 8 , 2011 at 22:43

      @ mr e.
      Η ζωή , πάντα κύκλους κάνει …
      Τουλάχιστον η καημένη η Τζούλη , δεν ήθελε , ούτε και επιδίωκε (απ ‘ό,τι ξέρω) να με σώσει από κάτι … Απλά ήθελε να περνάει καλά …
      Κοίτα που … άρχισα κι εγώ να την λυπάμαι …
      .
      Χαίρομαι πάρα πολύ , που σε έκανα να γελάσεις .
      Φιλί κι από εμένα .

       
  11. DaisyCrazy

    Οκτωβρίου 7 , 2011 at 18:04

    Ένα είναι το γλυκό κι όμορφο κοριτσάκι στις φωτογραφίες και σίγουρα δεν έχει σχέση με Ντακότες και κοτέτσια ;)
    Και το άλλο το αμερικανάκι είναι υπερβολικά ξινάκι το καημένο :lol:
    Απολαυστική ιστορία πάντως και μ’αρεσε πολύ που η Μπέμπα σου έδωσε την ικανοποίηση που δε θα σου έδινε αν την είχες σαπίσει στο ξύλο :D

    Φιλάκια Σίλια γλυκιά!

     
    • silia

      Οκτωβρίου 8 , 2011 at 23:21

      @ DaisyCrazy
      Η “Μπέμπα” , ήταν μια γνήσια Ελληνίδα αγελάδα , που με τίποτα δεν θα με απογοήτευε … ‘Ασχετα αν εγώ (… το ομολογώ) , ότι σνόμπαρα το ολόφρεσκο … γάλα της και προτιμούσα το γάλα σκόνη , που μας έδινε η UNRA , δηλαδή η Αμερικάνικη βοήθεια … δηλαδή κάτι … “ξινάκια … όνομα δεν λέω … Τζούλη την λέγανε …
      .
      Ας γελάσουμε λίγο Daisy μου , γιατί η θλίψη των ημερών κάποιες φορές , μας παίρνει από κάτω .
      Πολύ γλυκά φιλάκια κι από μένα .

       
  12. ακροβατιστής

    Οκτωβρίου 7 , 2011 at 20:51

    Πολύ όμορφη ιστορία…Από αυτές που διηγείται κανείς …στον ψυχαναλυτή…μοιάζουν ασήμαντες αλλη έχουν τόσα πολλά αν τις δούμε από απόσταση.
    Ησουν ένα τυχερό παιδάκι Αννα Σίλια που η εμφάνισή σου ήταν τόση όση…ώστε να μην επενδύεις σε αυτήν αλλά στις σχέσεις σου με όλα τα πλάσματα.Εξ ου και η υποστήριξη της γλυκήτατης Μπέμπας!
    Η εξέλιξη:
    Το “ασχημόπαπο”! έγινε Κύκνος γιατί επένδυσε στην εσωτερική ομορφιά που είναι παντοτινή!
    Φιλιά πολλά

     
    • silia

      Οκτωβρίου 14 , 2011 at 22:31

      @ ακροβατιστής
      Το πιο όμορφο σχόλιο ever ! … Από γεννήσεως αυτού του blog !
      Χωρίς υπερβολή .
      Δεν θα πω , τίποτε άλλο …
      Είμαι πολύ συγκινημένη μ’ αυτή την φιλοφρόνηση …
      “Η εξέλιξη: Το “ασχημόπαπο”! έγινε Κύκνος γιατί επένδυσε στην εσωτερική ομορφιά που είναι παντοτινή!
      … είμαι πολύ – πολύ συγκινημένη …

       
      • ακροβατιστής

        Οκτωβρίου 16 , 2011 at 21:48

        Είναι ειλικρινές και από καρδιάς…
        Σ’ευχαριστώ για όλα αυτά τα όμορφα κείμενα που μοιράζεσαι μαζί μας.
        Μου κάνεις πάρα πολύ καλό…
        Συνέχισε…
        Καλό βράδυ και φιλιά πολλά!

         
  13. faros

    Οκτωβρίου 8 , 2011 at 07:31

    Ουφ .. αμέσως να με … ταμπελάρεις ! :D
    Δεν μπορούμε, δηλαδής, να μας αρέσουν οι … ξανθές ; :lol:

    Θα συμφωνήσω, βέβαια, με σχολιαστή σου, είναι λίγο … ξινίθρα, λίγο … ξεβγαλμένη, λίγο … ξυλόκοτα, λίγο …άστα να πάνε, σε αντίθεση με το “άλλο” κοριτσάκι (αυτό που κρατάει τα κλαδιά όχι που τα … τρώει), που είναι μια χαρά, φαίνεται γλυκό, έξυπνο, μορφωμένο, κουκλάκι σκέτο, να το … πιεις στο ποτήρι ένα πράγμα !

    υ.γ. 1: άντε να δω τώρα πως θα με … χαραχτηρίσεις

    υ.γ. 2: κοιτάξτε, τώρα, παιδιά (εεε ; είδες ; παιδιά σας λέω !), η αντικειμενικότητα είναι σαν την … όρεξη ! Πως λένε περί ορέξεως … κολοκιθόπιτα … έ … κάπως έτσι ! :lol: :lol: :lol:

    υ.γ. 3: Πολύ Καλημέρα και Καλό Σαββατοκύριακο !

     
    • silia

      Οκτωβρίου 14 , 2011 at 22:25

      @ faros
      Και βέβαι ΔΕΝ μπορείτε να αρέσετε τις ξανθιές … Ξανθιά είναι η Αλέκα ???… Ε … ξανθιά είναι ?… Έλεος πια !
      Το υπόλοιπο σχόλιο σου , είναι υπέροχο και ιδίως εκείνο το “το “άλλο” κοριτσάκι (αυτό που κρατάει τα κλαδιά όχι που τα … τρώει), που είναι μια χαρά, φαίνεται γλυκό, έξυπνο, μορφωμένο, κουκλάκι σκέτο, να το … πιεις στο ποτήρι ένα πράγμα !” , είναι Κ-Α-Τ-Α-Π-Λ-Η-Κ-Τ-Ι-Κ-Ο !!!
      Έτσι μπράβο . Επιτέλους και ένας σχολιαστής με καλό γούστο …. (Είσαι σίγουρος πως αυτά δεν τα διαβάζει η κυρία Φάρου ? ή θα γίνουμε ρόμπες ? )
      ————————————
      ΥΓ . Ωσπου να σου απαντήσω , ήρθε το … άλλο Σαββατοκύριακο . Καλό Σαββατοκύριακο λοιπόν … κι ας είναι ο καιρός χάλια .
      ΥΓ2 . Την Κυριακή θα έλθω στην πόλη σου … Με έχουν τραπέζι κάτι φίλοι . Κοίτα να στρώσεις κόκκινα χαλιά στις εισόδους και να φέρεις κανα-δυό μπάντες να μου παίζουν θριαμβευτικές μουσικές …
      Κατά προτίμηση “Κάρμινα Μπουράνα” . Α χα χα χα χα !!!

       
  14. Pantelis Mitsiou (@pmitsiou)

    Οκτωβρίου 8 , 2011 at 07:52

    Τι γραφή!

     
    • silia

      Οκτωβρίου 14 , 2011 at 21:58

      @ Pantelis Mitsiou (@pmitsiou) :) :oops:

       
  15. KaLLinaki

    Οκτωβρίου 8 , 2011 at 17:02

    Άννα, η δεύτερη φωτογραφία είναι ΥΠΕΡΟΧΗ! και χωρίς το κείμενο (που είναι απολαυστικό) το παίρναμε το νόημα!!
    Αν έβαζες “συννεφάκι-σκέψης” στο αμερικανάκι θα έλεγε…” One day…oh…one day i ‘ll eat you in a humberger..i swear!”

    φιλιά

    p.s. ήρθα και απο’δω!!!

     
    • silia

      Οκτωβρίου 14 , 2011 at 21:57

      @ KaLLinaki
      Γκραν-γκινιόλ το … συννεφάκι σκέψης της Τζούλης …
      Να δεις που το κατάλαβε η Μπέμπα και έδρασε όπως έδρασε .
      Σ’ ευχαριστώ που ήρθες με το ωραίο σου σχόλιο κι από εδώ .

       
  16. ΣΑΘ

    Οκτωβρίου 11 , 2011 at 02:32

    “Oυκρανομεσογειακά…” (!!)

    “Προσοχή! Μείγμα εκρηκτικόν και αυτοαναφλεγόμενον!”

    “The rest is silence” (Hamlet)

    ΥΓ:
    “……Άλλωστε η Τζούλη , ούτε ήταν , ούτε είχε καμία πιθανότητα να γίνει ποτέ… Εμινέ .”
    Γιατί, μωρέ Άννα / Silia (μας);

    Γιατί;

    Γιατί;

     
    • silia

      Οκτωβρίου 14 , 2011 at 22:03

      @ ΣΑΘ
      Μα … γιατί , οι φιλίες (όπως και ο έρωτας) είναι θέμα … Χημείας .
      Άλλωστε αν έχεις διαβάσει την ιστορία με την Εμινέ , θα καταλάβεις , πως με την Εμινέ μας έδενε φιλία από τα παιδικά μας χρόνια , ενώ με την Τζούλη σχεδόν τίποτα .
      ————————————-
      ΥΓ. Το “Προσοχή! Μείγμα εκρηκτικόν και αυτοαναφλεγόμενον!” , σε ποιον το λες ?

       
      • ΣΑΘ

        Οκτωβρίου 16 , 2011 at 00:08

        Και βέβαια διάβασα την ιστορία με την Εμινέ.
        Και είδα ότι “τη μισούσατε [την Εμινέ] θανάσιμα από μικρή”.
        Γι’ αυτό ακριβώς και η ερώτηση.

        Σε μια από τις παραπάνω απαντήσεις σας (7/10, 22.26), γράφετε:
        # Ό, τι και να είναι , όπως και να εξελίχτηκε , τα δικά μου τα ουκρανομεσογειακά “πιασίματα” , είναι … άπαιχτα ! #

        Το “Προσοχή! Μείγμα εκρηκτικόν και αυτοαναφλεγόμενον!”, απευθύνεται ενθουσιωδώς προς ‘ναυτιλλομένους’ γενικώς που μπορεί να βρεθούν μπροστά σ’ έναν τέτοιο εκρηκτικό συνδυασμό!…

         
  17. Γιώργος Κατσαμάκης

    Οκτωβρίου 14 , 2011 at 12:42

    Εσύ και οι ιστορίες σου…. σαν τις γιαγιάδες που λένε παραμύθια. Και όλοι εμείς, τα εγγονάκια σου που καθόμαστε γύρω ….

     
  18. silia

    Οκτωβρίου 14 , 2011 at 22:12

    @ Γιώργος Κατσαμάκης
    Κατσαμάκη , καλά το έλεγα εγώ από τότε … από την εποχή της “διεκδίκησης της φριτέζας στα quiz της Λάσπης” , πως είσαι ένας … αχαρακτήριστος … Ακούς εκεί “σαν τις γιαγιάδες” !!! Έλεος καλέ ! Με βάζεις μαζί με τις γιαγιάδες ?… Θα τρελαθώ !… Θα τραβήξω τις κοτσίδες μου η εκπάγλου και μυθικής καλλονής βλόγερ ! Θα πάθω υστερία ! Θα πάω να κάνω λίφτιγκ ολοσωματικό !!! … Θα βάλω σιλικόνες … ΠΑΝΤΟΥ !!! …
    Έλεος πια , μ’ αυτήν την … νεολαία . Δεν σέβεται τίποτα …
    —————————–
    Φιλί , Κατσαμάκη

     
  19. faros

    Οκτωβρίου 17 , 2011 at 09:53

    Χθες, δηλαδής ;;;
    Ωιμέ την … πάτησα !
    Δεν το είδα !

    Σχώρα με !
    Είναι κι οι Αγώνες που αρχίζουν σήμερις …

    υ.γ. όλα τα σχόλια τα βλέπει και τα … εγκρίνει η Φάραινα – κυρίως αυτά που απηχούν την ΑΛΗΘΕΙΑ !

    Καλημέρα, Καλή Αγωνιστική Βδομάδα !

     
  20. grafeas pezikou

    Οκτωβρίου 23 , 2011 at 16:09

    Χαθήκαμε ;ή έτσι εγώ νομίζω; Πάντως εύχομαι τα καλύτερα,,και καλή Εβδομάδα νάχεις,τόσο όμορφα που γράφεις!!!

     
  21. faros

    Οκτωβρίου 29 , 2011 at 18:54

    Δεν ξέρω αν σε … διαβάζεις ή εμάς …
    Αλλά …

    Μάζεψε τα κουράγια σου και ξαναβγές στο προσκήνιο …

    Μέρες που περνάμε, είμαστε απαραίτητοι ο ένας στον άλλον …

    Πλιζ …

     
  22. Γς

    Ιουλίου 1 , 2014 at 15:42

    >Παγκόσμια ημέρα των ζώων
    που είναι οι καλύτεροι φίλοι του ανθρώπου.
    [μετά τις γυναίκες]

     

Υποβολή απάντησης

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 120 other followers

