RSS

Η ΚΟΚΚΙΝΗ FERRARI ΚΑΙ Ο ΕΚΠΤΩΤΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ…….αντι αλλου αποχαιρετισμου…..

19 Φεβ.

Η Θεσσαλονικη , ελαφρα «βουρκωμενη», (οχι «δακρυσμενη» ,ελαφρα βουρκωμενη ),ομορφη , φιλικη , αλλα και απομακρη , για οσους δεν την αγαπανε με παθος , αφηνει το ταξι να γλιστρα πανω στην Παραλιακη . Πρωι Σαββατου . Ο ταξιτζης παιζει με ενα μικρο κομπολόι αναμεσα στα δαχτυλα , που ομως τα κραταει σφιχτα πανω στο τιμονι . Το ραδιοφωνο , με διαφημισεις , μικροειδησεις , και προβλεψεις για τον καιρο , προσπαθει να αποσπασει την προσοχη μας και το καταφερνει . Και οι δυο , -ταξιτζης και πελατης (η αφεντια μου)-, βυθιζομαστε στους μεταλλικους του ηχους , προσπαθωντας να ξεχασουμε το χθες και να ξορκισουμε το αυριο ,(το «σημερα» υποτιθεται οτι το ελεγχουμε)…………..»……πρωινες ομιχλες , …ασυνηθιστες για την εποχη υψηλες θερμοκρασιες ,….οι χιονοδρομικες πιστες θα απογοηευσουν και παλι τους εκδρομεις του Σαββατοκυριακου…..JUMBO BEBE ….ελατε με τους μικρους σας θησαυρους , να μας γνωρισετε……τραγικο τροχαιο ατυχημα , τα ξημερωματα ,στο υψος της Γεωργικης Σχολης , με θυματα δυο ανδρες 50χρονους περιπου , των οποιων η ταυτοτητα , δεν αναγνωριστηκε ακομη…..οι καμμενοι σωροι μεταφερθηκαν στο νεκροτομειο του ΑΧΕΠΑ , για αναγνωριση…….η κοκκινη FERRARI (ασχετο…γιατι αυτες ειναι παντα κοκκινες;), καηκε ολοσχερως……

– Παλιομαλακες…….πινουν τα αντερα τους και μετα «φορτσαρουν» με κατι αμαξια χαρους…..Ποιες θα τραβανε παλι τα μαλλια τους σημερα σαββατιατικα…..

Το σχολιο του ταξιτζη , ξεκολλησε αποτομα το μυαλο μου απο την μπαρουτοκαπνισμενη , κομματιασμενη FERRARI .

– Μμμμμ , ναι ….ειναι κι αυτοι……Ντραπηκα που λυπομουν περισσοτερο την FERRARI …(ευτυχως , που ο ταξιτζης , μαλλον δεν το καταλαβε) .

– Μην μιλας ετσι….δεν φταινε παντα αυτοι….ποιος ξερει τί ;….και πώς….οι συνθηκες…..οι περιστασεις….το «κισμετ»…..

– Τι ειναι αυτο ;

– Η ειμαρμενη……

– Ουτε αυτο , το ξερω….

– Το «γραφτο»…πως το λενε ;….

Τον εννοιωσα περισσοτερο , παρα τον ειδα να με παρατηρει (οικτιροντας με για την αφελεια μου)απο το καθρεφτακι του . Δεν ξαναμιλησαμε μεχρι την πολυτελη εισοδο του HYATT REGENCY HOTEL οπου με αφησε…………………………

Ολη η ευχαριστη αισθηση που δημιουργησαν η πολυτελης εισοδος , η ευγενεια των καλοντυμενων υπαλληλων , η μαλακη μοκετα που καταπιε τα βηματα μου στην ημικυκλικη ολολευκη σκαλα , που με κατεβασε στον χωρο εναρξης του Σεμιναριου ….., ολη….μα ολη…εξατμιστηκε , με την εικονα πενθους που αντικρυσα……..Το πρωτο μαγουλο που ακουμπησε στο προσωπο μου , ….νωτισμενο…..η φωνη βραχνη , ραγισμενη……

– Παει Silia μου…..παει ο Κ. μας……δεν θα το εμαθες μαλλον ακομα…….σκοτωθηκε τα ξημερωματα στην στροφη της Γεωργικης Σχολης μαζι με τον X……., ξερεις…..παλιες συντροφιες απο τα μερη σου…..Καηκαν….Παει ο Κ. μας…..μεσα σε μια κοκκινη……..

«Δεν το πιστευω»…….μουρμουρισα………………………………………………………

«Δεν το πιστευω»…..αναφωνησα , οταν μιας εβδομαδας λεχωνα στον μικρο μου γιο , μου εφερε ο αντρας μου το μαντατο του ερχομου σου , 23 ολοκληρα χρονια πριν……

– Ηρθε καινουριος συναδερφος σου….δεν θα τραβας πια μονη «κουπι» στη δουλεια ….θα σε βοηθησει….θα εχεις και χρονο να χαρεις το μωρο….Ενας νεαρος απο την Θεσσαλονικη……

«Δεν το πιστευω»…..ψελλισα , οταν σε πρωτοειδα……..ομορφος σαν ….εκπτωτος αγγελος……

«Θα με συνηθισεις» , μου αντιγυρισες……Το’ξερες μπαγασα , οτι η εικονα σου , προκαλουσε ταραχες στον γυναικοκοσμο……

Απο τις πρωτες κιολας ημερες μου μαζι σου….σχηματισα το profil σου και …δεν εκανα λαθος , πουθενα . …..Ησουν , ομορφος (αυτο παντα , ερχοταν πρωτο) , ….πειραχτηρι (με φωναζες «αφεντικο» ενω ηξερες οτι με ενοχλουσε)…φυγοπονος (κατα ενα παραξενο τροπο ομως , οχι για μενα – εμένα με ξεκουρασες καθως φορτωθηκες τον μεγαλυτερο ογκο της δουλειας-)….γυναικάς (…………) , μπαροβιος , νυχτοβιος , αγαπουσες τα γρηγορα και ντιζαϊνατα αυτοκινητα (αυτα , που «βγαζουν ματια» οπως ελεγες)….και τελος….ειχες μια εμφανη και μονιμη ¨κοντρα» με τον ….Θανατο ….Σαν να τον προκαλουσες συνεχως , να αναμετρηθειτε….

– Προσεχε ρε…θα παθεις τιποτα…γιατι το κανεις αυτο ;

– Αυτος …δεν με χωνευει και με κυνηγαει…..ειναι τσαντισμενος μαζι μου…

– Γιατι ; που το ξερεις ;

– Το ξερω αφεντικο….το ξερω….Δεν με χωνευει γιατι «παιρνω» καλυτερες γυναικες απο δαυτον , πιτσιρικες…….ενω αυτος….ο μαλακας….ως επι το πλειστον …κατι γριες…..

…..Χλευαζες τον θανατο….και ησουν σε μια διαρκη «κοντρα» μαζι του…..Τον προκαλουσες….

Οταν ενα πρωινο , περνωντας την πυλη του κτιριου της υπηρεσιας μας , ειδα το μικρο σου AUTOBIANCI …στραπατσαρισμενο εντελως και σχεδον κομμενο στην μεση , εκει κοντα , ειπα : «Χριστε μου , παω να ψαξω για ….τα κομματια του»……Σε κατασταση πανικου , ανεβηκα στον οροφο μας και….σε βρηκα με τα ποδια πανω στο γραφειο , και με ενα σωρο αναστατωμενα χαζοκοριτσα ολογυρα σου….

– Αφεντικο , …παει το ABARTH….καιρος να παρω …BMW…..

Κατερρευσα σε μια καρεκλα….Δεν ειχες ουτε μια γρατσουνια….Μονο λιγο χλωμος ησουν…»απο το βραδυνο μου μεθυσι»…μου εξηγησες.

Την πηρες την BMW , και αρχισες καινουριο hobby……τις «κοντρες»

Κοντεψε η φτερουγα απο το κοτοπουλο που μασουλουσα , να μου μπει στο ματι απο την ταραχη…οταν με προκαλεσες :

– Αφεντικο ; παμε για μια «κοντρα» ;

Τρωγαμε τηγανητο κοτοπουλο , σε ενα πομακοχωρι…..βραδακι….Παρεα , 6-7 ατομα…..Ουτε περιμενες να απαντησω , ουτε «γεια»ειπες , ουτε για το μεριδιο στον λογαριασμο ρωτησες….Εφυγες μαρσαροντας ….Εφυγα…στο κατοπι σου…..6-7 χιλιομετρα παρακατω , πανω σε μια στροφη , σε βρηκα να μου κανεις ωτο-στοπ ……Η BMW , πεταμενη μεσα στα χωραφια , αναποδα ,……σαν ψοφια κατσαριδα …..καπνιζε κιολας , απο το σπασμενο της ψυγειο….

«Αργησες…..» , μου ειπες…….»Εισαι λιγο χλωμος» , πρατηρησα…..»απ’το κακο μου ειναι….σκιστηκε το αγαπημενο μου τζην»…..ειπες και εφτυσες ενα ματωμενο δοντι……

Κι επειτα….ηρθε το μπουρινι……Η ιστορια με το μπουρινι , εννοω . Μεσοκαλοκαιρο ……Μια ζεστη , να λειωνει συνειδησεις και αντοχες……..Απο νωρις το μεσημερι…ξεσηκωθηκες…..»θα παω για ψαρεμα με τους………….(αλλες δυο «αμαρτιες» της περιοχης)»……Το εβαλα σκοπο της ζωης μου , να σε αποτρεψω . Τι….»μου φορτωνεις ολη την δουλεια» γκρινιαξα , τι……»θα βρεξει , μαζευει μαυρα συννεφα» σχολιασα , τι…..»δεν ξερεις να κολυμπας» του θυμισα , τι……»θελω να μου κανεις παρεα το απογευμα» αποτολμησα , τιποτα….δεν σε φρεναρε τιποτα…..»Αφεντικουλη , θα παω , που να σκασεις» μου σφυριξες , και με ….εγραψες , οπως παντα…..

……Οταν ξεσπασε το μπουρινι , κρυφτηκες κατω απο την πλωρη του ταχυπλοου , (δεν ηξερες κολυμπι….και σου το ειχα πει….) και ο βοριας σε εσπρωξε στ’ανοιχτα……Δυομισυ μερονυχτα , σε ψαχνανε ολα τα Λιμενικα και τα καϊκια της ευρυτερης περιοχης….Δυομισυ μερονυχτα , βουτηγμενοι στην απελπισια και το κλαμα , περιμεναμε ….την σωρο σου…..Χαραματα της τριτης μερας , ενα ταχυπλοο του Λιμενικου , σε βρηκε ορθιο πανω στην βαρκα , πανω σε μια γαληνια θαλασσα……»Εισαι ο ναυαγος;»…. ρωτησε τρεμοντας απο την χαρα του ο αξιωματικος του Λιμενικου , που σε εντοπισε……»Οχι , περιμενω το πρωινο λεωφορειο»…..κοροϊδεψες…..

Κοντραριζοσουν με τον θανατο….Επαιζες μαζι του ….ρώσσικη ρουλετα και τουλαχιστον….οσο ησουν κοντα μου….κερδιζες .Δυο χρονια εζησες κοντα μου , βοηθωντας με στην δουλεια…..Δυο χρονια εζησα κοντα σου , περιμενοντας να σου συμβει κατι κακο……Οταν αποφασισες να ξαναγυρισεις στην Θεσσαλονικη , εννοιωσα ανακουφιση και συναμα , εναν αφορητο , φυσικο σχεδον πονο στο στηθος…..ξερεις….αυτον που παει πακετο με τα βρεγμενα ματια…..Ο αποχαιρετισμος μας τοτε , ηταν βιαστικος και αμηχανος……….

………Πριν 10 χρονια συναντηθηκαμε στην Ροδο στην τελετη εναρξης ενος Συνεδριου μας στο Μεσαιωνικο Καστρο . Καλοκαιρακι , βραδυ , κατω απο μια λαμπρη αιγιοπελαγιτικη πανσεληνο , που εκανε τα μαλλια σου να μοιαζουν ασημενια…..Σου το ειπα και…..»εισαι ηλιθια και σπαστικη οπως παντα….γρια , εισαι και φαινεσαι» μου απαντησες και μου εσκασες ενα φιλι στο μαγουλο……Απο τοτε , δεν ξαναμιλησαμε……

Απο τοτε , …..τωρα ξαναμιλαμε……δηλαδη…..εγω σου μιλαω…..μονη μου….Εσυ , εισαι αλλου…..Μια ζωη…με «εγραφες»………

Καλο κατευοδιο…….

 

 
Σχολιάστε

Posted by στο Φεβρουαρίου 19 , 2007 in διηγήσεις

 

Σχολιάστε

 
