RSS

ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΥΣΤ

02 Μάι.

Μου αρεσε η ιδεα να απαντησω στην προσκληση του O ανθρωπος του Μετρο για αυτο το ερωτηματολογιο…..Ισως να καθυστερησα και λιγο , αλλα….ηταν και διαφορες αλλες υποχρεωσεις στη μεση , αυτες τις ημερες….Λοιπον :

1) Η απολυτη ευτυχια για σας , ειναι ;

Δεν υπαρχει η «απολυτη» ευτυχια για μενα….Θα ημουν ισως πολυ ευτυχισμενη , αν μπορουσα να ξαναδω , καποιους που αγαπησα πολυ και εχουνε χαθει .

2) Τί σας κανει να σηκωνεστε το πρωί ;

Ο ….ορκος του Ιπποκρατη….Τωρα πια , …μονον αυτος .

3) Η τελευταια φορα που ξεσπασατε σε γελια ;

Σημερα το πρωι , οταν μου ειπαν οτι δεν ειναι και τοσο …κόσμιο , στην ηλικια μου να χαχανιζω με το …παραμικρο .

4) Το βασικο γνωρισμα του χαρακτηρα σας , ειναι ;

Να το παρει το ποταμι ; …Ναι ;….Ε , ας το παρει…. : …Ειμαι ερωτεύσιμος ανθρωπος .

5) Το βασικο ελαττωμα σας ;

Το οτι νομιζω , πως δεν εχω ελαττωματα .

6) Σε ποια λαθη δειχνετε τη μεγαλυτερη επιεικια ;

Στα λαθη , που γινονται απο …μεγαλη επιεικια .

7) Με ποια ιστορικη προσωπικοτητα ταυτιζεστε περισσοτερο ;

Με την Κασσιανή . Δυσκολεύομαι να κρατησω το στομα μου κλειστο,οταν «πρεπει»

8 ) Ποιοι ειναι οι ηρωές σας σημερα ;

Και χθες και σημερα (και μαλλον κι αυριο)….ο Δον Κιχωτης .

9) Το αγαπημενο σας ταξιδι ;

Αυτο , που δεν εκανα …ακομα .

10) Οι αγαπημενοι σας συγγραφεις ;

Γιαννης Ξανθουλης , Philip Roth , Καζαντζακης , Βικτωρ Πελεβίν

11) Ποια αρετη προτιματε σε εναν ανδρα ;

Να ειναι «αντρας»….(Για μενα η λεξη «αντρας» χαρακτηριζεται σαν αρετη)

12) ….και σε μια γυναικα ;

Να μπορει να ειναι και λιγο «αντρας»

13) Ο αγαπημενος σας συνθετης ;

Μανος Χατζηδάκις

14) Το τραγουδι , που «σφυριζετε οταν κανετε ντουζ ;

«…πού την έχεις την καρδιά ζιγκολό…» Ντρεπομαι που το λεω αυτο , αλλα ειναι οτι πρεπει , για το ντουζ….(με το κρυο ντουζ…συνέρχεσαι).

15) Το βιβλιο που σας σημαδεψε ;

«Το τραινο με τις φράουλες» , του Γιαννη Ξανθούλη .

16) Η ταινία που σας σημαδεψε ;

«Ολα για την μητερα μου» , του Αλμοδοβάρ .

17) Ο αγαπημενος σας ζωγραφος ;

Δομίνηκος Θεοτοκοπουλος και(επιτρεψτε μου ακομη εναν) Σαλβαντόρ Νταλί.

18) Το αγαπημενο σας χρωμα ;

Το χρώμα του …παθους . Άλικο κόκκινο….ever .

19) Ποια θεωρειτε ως τη μεγαλυτερη επιτυχια σας ;

Το οτι εκοψα το τσιγαρο ,πειθοντας συγχρονως τον συζυγο μου (που παρεπιπτώντος εκεινη την εποχη …κυριολεκτικα πεθαινε απο βαρυ αναπνευστικο νοσημα) , νατο «κοψει» κι αυτος . Ημασταν και οι δυο , βαρεις καπνιστες .

20) Το αγαπημενο σας ποτο ;

Διπλοαποσταγμενο τσιπουρο (διπλοβγαλμενο , που λενε),….απο το ιδιο ποτηρι …με εκεινον …..

21) Για ποιο πραγμα μετανοιωνετε περισσοτερο ;

Για ….την αντισταση στον πειρασμο , που επεδειξα καποτε .

22) Τί απεχθανεστε περισσοτερο απ’όλα ;

Τους βλακες….και οχι μονο….(τους φοβαμαι κιολας ).

23) Οταν δεν γραφετε , ποια ειναι η αγαπημενη σας ασχολια ;

Οι …»βουτιές» στις αναμνησεις .

24) Ο μεγαλυτερος φοβος σας ;

Να μη μπορω να …αγαπω .

25) Σε ποια περιπτωση , επιλεγετε να πειτε ψεμματα ;

Οταν με ρωτουν , αν προτιμω την αληθεια απο το ψεμμα .

26) Ποιο ειναι το μοτο σας ;

» Εί μη δύνασαι βουν , έλαυνε όνον…….αλλά , έλαυνε » …Λαϊκιστί , «μη κωλώνεις».

27) Πως θα επιθυμουσατε να πεθανετε ;

Χωρις φοβο και χωρις πονο . Δηλαδη , με αξιοπρεπεια .

28) Εαν συνεβαινε να συναντησετε τον Θεο , τί θα θελατε να σας πει ;

Το …μυστικο της επιτυχιας του . Μη ξεχνατε , οτι εδω και πολλες χιλιαδες χρονια , κυβερναει το Συμπαν ολοκληρο , χωρις ιδιαίτερα προβληματα.

29) Σε ποια πνευματικη κατασταση βρισκεστε αυτο τον καιρο ;

Πλησιαζω , στη ….μεγαλη ΣΥΓΝΩΜΗ .

………………………………………………………………………………………………………………

Οσον αφορα , τωρα το ….»χτισιμο» αυτης της πυραμιδας ……τι να πω ;…

Θα ηθελα να ακουσω τις απαντησεις (σε καποιες ερωτησεις) , που θα εδινε η Αργυρένια ,(εχω ορισει να ειναι το ….»αστερι»μου) , για καποιες αλλες ,που θα εδινε η Composition Doll (υποσυνειδητα περισσοτερο , μου εχει δημουργηθει η εντυπωση , οτι προκειται για πολυ σπουδαιο ανθρωπο) , ο καλος μου φιλος Λυκάων ,(επειδη αφησε να εννοηθει οτι ειμαστε περιπου της ιδιας «κλάσης στο Στρατο») , ο Γιωργος Μαργαριτης (γιατι εννοιωσα να θελω να ειναι γιος μου-ασχετο , δεν ξερω για ποιο λογο-)και ο Vrypan (γιατι με εντυπωσιασε η προσηλωση του στο …Δέον , πραγμα σπανιο για νεο ανθρωπο στην εποχη μας…..και για …μεγαλυτερο ανθρωπο τελος παντων) .

Ειναι πολλοι αυτοι , που θαθελα να δω τις απαντησεις τους , αλλα ειπαμε ….μονο 5.  Ευπειθεστάτη -λοιπον- η ……αιτούσα (που λεγαμε τα παλια χρονια στις αιτησεις μας )……..Silia

 
14 Σχόλια

Posted by στο Μαΐου 2 , 2007 in Uncategorized

 

14 responses to “ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΥΣΤ

  1. Кроткая

    Μαΐου 2 , 2007 at 15:32

    μια χαρά!

     
  2. Λυκάων

    Μαΐου 2 , 2007 at 17:04

    Μα αυτό δεν είναι πρόσκλησις, αγαπητή. Για πρόκληση πρόκειται.
    Έστω, απαντώ και ας γίνη ό,τι γίνει…

    1) Η απολυτη ευτυχια για σας , ειναι ;

    Η απόλυτη ευτυχία φαντάζομαι θα είναι αυτή που βλέπω ζωγραφισμένη στις μουσούδες των αγελάδων που βόσκουνε αμέριμνες και απαθείς απέναντι απ’ το παράθυρό μου τώρα, χωρίς να γνωρίζουν ή να ενδιαφέρονται καν να μάθουν ότι δύο μόλις χιλιόμετρα πιο πέρα βρίσκεται το σφαγείο.
    Δεν είναι κάτι που συμβαδίζει με την ελεύθερη βούληση , χάρισμα και γνώρισμα του ανθρώπου, καθώς και με τη ύπαρξη ιδανικών.
    (Τα «κάτθανε Διαγόρα» και «νυν απολύοις» είναι εκφράσεις με καταφανή την υπερβολή).

    2) Τί σας κανει να σηκωνεστε το πρωί ;

    Το βιολογικό ρολόι και μόνο αυτό. Τι άλλο θα μπορούσε να είναι αυτό;

    3) Η τελευταια φορα που ξεσπασατε σε γελια ;

    Ήταν μάλλον παράξενη στιγμή και καθόλου κατάλληλη. Συνέβη στην κηδεία ενός συναδέλφου, βλέποντας τη χήρα του να προβαίνει σε υπερβολικές εκδηλώσεις σπαραγμού. Συνειρμοί παράξενοι με πήγαν στον ελληνικό κινηματογράφο (θυμάστε τη σκηνή της κηδείας την ταινία Η γυνή να φοβείται τον άνδρα; «Θανάση μου, τι το ‘θελες τα’ αρνί και το ‘φαγες ολόκληρο»;), όπου όσο μπορούσα πιο διακριτικά απομακρύνθηκα λυμένος στα γέλια.
    Ξέρω είμαι αποτρόπαιος, αλλά γνωρίζοντας τις ιδιαίτερες σχέσεις του ζευγαριού… ε, δεν κρατήθηκα, ο έρμος.

    4) Το βασικο γνωρισμα του χαρακτηρα σας , ειναι ;

    Η ραθυμία μου.

    5) Το βασικο ελαττωμα σας ;

    Η αναμόχλευση παθών, τι άλλο…

    6) Σε ποια λαθη δειχνετε τη μεγαλυτερη επιεικια ;

    Δυστυχώς σχεδόν σε όλα, εφόσον, εξυπακούεται, ότι πρόκειται όντως περί λαθών.
    Το δυστυχώς σημειοδοτεί το ότι λόγω ακριβώς αυτής της επιείκιας, που εκδηλώνεται ως ανοχή, πάντα ανακάλυπτα ότι εκεί που μου χρωστούσαν μου παίρναν και το βόδι, αφού πρώτα μου ρίχναν και ένα γερό κατηγορητήριο, για να ‘χω να πορεύομαι.

    7) Με ποια ιστορικη προσωπικοτητα ταυτιζεστε περισσοτερο ;

    Τον Ιουλιανό. Και πάλι… με αρκετές επιφυλάξεις.

    8 ) Ποιοι ειναι οι ηρωές σας σημερα ;

    Εδώ συμπίπτουμε, αγαπητή. Δον Κιχώτης ανέκαθεν, στον αντίποδα του Σάϋλωκ.

    9) Το αγαπημενο σας ταξιδι ;

    «Ένδον σκάπτε».

    10) Οι αγαπημενοι σας συγγραφεις ;

    Πολλοί, μα ξεχωρίζω το Ρένο Αποστολίδη και το Σπύρο Γεράσιμο Παναγιωτάτο. Πολύ βαρύ πυροβολικό, έστω κι αν ο δεύτερος δεν είναι πολυγραφότατος και δεν συμφωνώ μαζί του παρά μόνο στα μισά.

    11) Ποια αρετη προτιματε σε εναν ανδρα ;

    Να είναι άντρας, χωρίς εισαγωγικά (Για δες συμπτώσεις…)

    12) ….και σε μια γυναικα ;

    Η ανοχή στην έμφυτη αντρική παιδικότητα.

    13) Ο αγαπημενος σας συνθετης ;

    Ο Δήμος Μούτσης.

    14) Το τραγουδι , που “σφυριζετε οταν κανετε ντουζ ;

    Δεν σφυρίζω. Γκαρίζω. Κάποτε ήταν η «Παξιμαδοκλεύτρα». Προϊούσης της ηλικίας, βρήκα ότι μου ταιριάζει περισσότερο το «Αχ κουνελάκι, κουνελάκι κλωτσές που θα τις φας…»

    15) Το βιβλιο που σας σημαδεψε ;

    Ειλικρινά δεν θυμάμαι, άρα μπορώ να απαντήσω κανένα. (Για να μην αναφερθώ στο αναγνωστικό του Ζούκη, που μου έγινε βραχνάς εξαιτίας της βλακείας και ανικανότητας των διδασκόντων).

    16) Η ταινία που σας σημαδεψε ;

    Χμ! Η ξυπόλητη κόμισσα (Άβα Γκάρντνερ – Χάμφρευ Μπόγκαρτ).

    17) Ο αγαπημενος σας ζωγραφος ;

    Ρενέ Μαγκρίτ, Πωλ Ντελβώ, μα πάνω απ’ όλα ο δικός μας Νίκος Εγγονόπουλος.

    18) Το αγαπημενο σας χρωμα ;

    Βαθύ κόκκινο.

    19) Ποια θεωρειτε ως τη μεγαλυτερη επιτυχια σας ;

    Επιτυχία; Απελθέτω!.. Μου αρέσει ο ρόλος του λούζερ που όλοι τον έχουνε στην άκρη. Ο ρόλος αυτός επιτρέπει την έξωθεν, και συνεπώς ψύχραιμη, παρατήρηση.

    20) Το αγαπημενο σας ποτο ;

    Κρασάκι του θεούλη. Έχω ιδιαίτερη αδυναμία στο κόκκινο Bordeaux Mouton Cadet Rothschild, χωρίς βέβαια να περιφρονώ και το ιταλικό Bardolino του Massi. Δυστυχώς δεν είχα την ευκαιρία να εξοικειωθώ με τα καταπληκτικά ελληνικά κρασιά, που ανακαλύπτω με ευχάριστη έκπληξη από καιρό σε καιρό.

    21) Για ποιο πραγμα μετανοιωνετε περισσοτερο ;

    Την ατολμία μου τότε που έπρεπε να τολμώ.

    22) Τί απεχθανεστε περισσοτερο απ’ όλα ;

    Ό,τι προκαλεί αηδία.

    23) Οταν δεν γραφετε , ποια ειναι η αγαπημενη σας ασχολια ;

    Οι παλιές ταινίες, από καταβολής κινηματογράφου μέχρι το ’90.

    24) Ο μεγαλυτερος φοβος σας ;

    Η ασθένεια ή μια αναπηρία που θα με καθιστούσε εξαρτώμενο.

    25) Σε ποια περιπτωση , επιλεγετε να πειτε ψεμματα ;

    Είναι τόσο πολλές….

    26) Ποιο ειναι το μοτο σας ;

    Κύνες καταβαΰζουσιν ων αν μη γιγνώσκωσι. (Ηράκλειτος)

    27) Πως θα επιθυμουσατε να πεθανετε ;

    Ήρεμα, αξιοπρεπώς, μόνος, χωρίς κόσμο γύρω μου και ενοχλήσεις. Κυρίως χωρίς ψεύτικες εκδηλώσεις αγάπης. Κάπως όπως πέθανε ο Διον. Παπαγιαννόπουλος.

    28) Εαν συνεβαινε να συναντησετε τον Θεο , τί θα θελατε να σας πει ;

    Τι κουβέντες μπορεί να κάνη κανείς με κάποιον που νομίζει ότι τα ξέρει όλα και δεν δέχεται αντίλογο, ενώ τα έχει κάνει θάλασσα…
    Απλώς θα τον κοίταζα και θα του έκλεινα πονηρά το μάτι στρέφοντας το κεφάλι προς τη Γη.

    29) Σε ποια πνευματικη κατασταση βρισκεστε αυτο τον καιρο ;

    Είναι εμφανής στα γραπτά μου. Δεν είναι;

    —————-
    Το ερωτηματολόγιο του Προυστ θυμάμαι ότι περιείχε 40 ερωτήσεις. Κάνω λάθος ή αφαιρέσατε τις… ουσιαστικές;

     
  3. Γρηγόρης

    Μαΐου 2 , 2007 at 21:00

    «24) Ο μεγαλυτερος φοβος σας ;

    Να μη μπορω να …αγαπω .’

    Αυτή η απάντησή σου «έγραψε» στο μυαλό και στη καρδιά μου

    (κι ας μοιάζει υπερβολή….. -όχι η απάντησή σου ….αλλά το σχόλιο μου)

     
  4. silia

    Μαΐου 2 , 2007 at 21:28

    @ Κροτκαγια
    Πρεπει να σου αρεσε…..

    @ Λυκαων
    Ιδεα δεν εχω ποσες ηταν οι ερωτησεις του ερωτηματολογιου του Προυστ . Για πρωτη φορα , εδω το ακουσα απο φιλο συμπλογκίτη…..
    Παντως , τωρα με εβαλες σε …γαργαλιστικη περιεργεια μ’αυτο το …»ουσιαστικές»
    Οσο για το 3ο…..τί μουθυμισες…..Παω απογευματακι καθημερινης , να επισκεφθω τον ταφο των γονιων μου .Απεραντη ερημια. Μονη .Καθομαι πανω στο μαρμαρο ,αφηνω οπως παντα , ενα τσιγαρο για τον μπαμπα και μια φραουλα για την μαμα μου….και εκει μεσα στην απολυτη ησυχια …με παίρνουν τα ζουμιά . Ξαφνικα , απο το πουθενα , εμφανιζεται ενας νεαρος ιερωμενος και αποφασιζει να με …παρηγορησει . Αρχιζει και μου μιλα γλυκα και τα δακρυα πληθαινουν . Συνεχιζει και …γινονται αναφυλλητα . «Κλαψε να ανακουφιστεις» μου λεει και με αγγιζει στον ωμο…Σηκωνω τα ματια μου επανω του , και τί να δω ;;…Εντελως ….αλλοιθωρος .Το ενα του ματι κοιταει προς την Κωνσταντινουπολη και το αλλο προς την Ρωμη….Αρχισα να γελαω σαν παλαβη…Αρχισε να τρεχει …εντρομος προς την εξοδο…..Καλα…η μαμα μου ηταν μια καπως σοβαρη γυναικα,αλλα ο μπαμπας μου που ηταν …»κάπως»….ειμαι σιγουρη , πως ξεραθηκε στα γελια κι αυτος .
    Δεν χλευαζω τους αλλοιθωρους , απλα…τους βρισκω πολυ αστειους .
    Δεν θα προσκαλεσεις αλλους για το ερωτηματολογιο ;

     
  5. Λυκάων

    Μαΐου 3 , 2007 at 02:11

    Να κι ένα όνειρο που δεν πραγματοποίησα ακόμα στη ζωή μου. Να κάνω ένα παπά να τρέχη έντρομος…

    Το ζήτημα είναι πως δεν έχω καταλάβει πως λειτουργεί το σύστημα με το παρόν ερωτηματολόγιο. Πρέπει να το αναρτήσω στο μπλόγκ μου και να καλέσω σε συμμετοχή; (Όχι δεν είμαι Πόντιος. Έκανα όμως πολύ παρέα με ξανθιές Βελγίδες). Τότε θα το βάλω ολόκληρο και γαία πυρί μειχθήτω, μόνο που όσο κι αν ψάχνω δεν βρίσκω πάνω από τρείς που θα μπορούσα να προσκαλέσω.

    Πάω να το βάλω…

     
  6. argyrenia

    Μαΐου 3 , 2007 at 14:35

    γεια σου καλή μου.
    μου άρεσαν οι απαντήσεις σου. Πολύ…

    θα επιστρέψω!

    θα έρθεις στο πάρτυ να σε γνωρίσω ?
    Ο λυκάων?

    ελάτε μαζί!!!

     
  7. silia

    Μαΐου 3 , 2007 at 22:02

    @ Λυκάων
    Δεν το ηξερα οτι ο ……να δεις πως το λενε αυτο στην Ιατρικη ;….Πως το λενε ; …Μμμμμμμ….α! ναι ! το θυμηθηκα…..ο «ξανθισμος» …ειναι κολλητικος …..Τι μαθαινει , ο ταλαίπωρος ο γιατρος αυτου του κοσμου…..

    @ Αργυρένια
    Μα την αληθεια θα ηθελα…αλλα
    1ον) Ζω πολυ μακρυα απο την Αθηνα
    2ον) Ειμαι πολυ μεγαλη για παρτυ…υπαρχει κινδυνος να …πληξω
    3ον) Δεν ξερω το …κινητο του Λυκάωνος….
    4ον) Την Κυριακη φευγω για Συνεδριο στην Κρητη (για Συνεδριο ειπα ; πλακα κανω…για μινι διακοπες ηθελα να πω)
    _________
    Ομως , αν ποτε ερθω στην Αθηνα να εισαι σιγουρη οτι θα ερθω να σε βρω.
    Καληνυχτα σας .

     
  8. vrypan

    Μαΐου 4 , 2007 at 18:31

    Ευχαριστώ για την πρόσκληση! Θα είμαι λακωνικός, γιατί τρέχω…

    1. Να την αισθάνομαι.
    2. Όλα αυτά που θέλω να είχα προλάβει να κάνω χθές
    3. σήμερα νομίζω (αλλά δεν θυμάμαι γιατί 🙂
    4. είμαι εγώ
    5. βαριέμαι εύκολα
    6. στων άλλων
    7. καμία
    8. vrypan
    9. το Τελευταίο
    10. πολλοί
    11 + 12. να είναι αυτόφωτος/η
    13. δεν έχω
    14. κανένα
    15. ο Φτωχούλης του Θεού
    16. underground
    17. κανείς
    18. γαλάζιο
    19. καμία
    20. ανάλογα με την περίσταση, αλλά σχεδόν πάντα σκέτο.
    21. δεν μου έρχεται κάτι τώρα
    22. την μεταβίβαση ευθυνών
    23. να διαβάζω
    24. να φοβάμαι
    25. όταν αυτός που ρωτάει δεν θέλει να ακούσει την αλήθεια και αυτό που θα του πώ δεν έχει σημασία.
    26. «όλα θα γίνουν»
    27. ΖΩΝΤΑΝΟΣ
    28. «Να αφήσω τα comments ανοιχτά;»
    29. νηφαλιότητα

     
  9. Λυκάων

    Μαΐου 4 , 2007 at 18:38

    Δυστυχώς και για απολύτως πρακτικούς λόγους δεν θα μπορέσω να είμαι εκεί, όσο κι αν το θέλω.

    Από την άλλη, και ας μην θεωρηθή παρενόχληση, θα ήθελα να εμπλουτίσω τις γνώσεις σας με την πληροφορία ότι ο αποτρόπαιος Αναμοχλευτής διαθέτει η-μεηλ.

    Σίλια, χωρίς να έχω την παραμικρή πρόθεση να αμφισβητήσω την επιστημονική σου κατάρτιση, νομίζω ότι διακρίνω κάποια σύγχιση στην ορολογία.

    Ο «ξανθισμός» είναι κοινωνικο-πολιτικό κίνημα και η αρχή της υπάρξεώς του ανάγεται σε μία περίπου δεκαπενταετία πριν. Το μανιφέστο της κίνησης λέγεται ότι έλκει την καταγωγή από το γνωστό δημοσιογράφο κο Θέμο Αναστασιάδη, και οι ξανθίζοντες αυτοχαρακτηρίζονται ακραιφνείς δημοκράτες. Ως εκ τούτου απαντούν σε κάθε αντιφρονούντα με βολές γιαουρτιού, αντί των κοκτέηλ μολότωφ, που είναι τα κύρια επιχειρήματα των φερομένων ως αναρχικών.

    Η ασθένεια είναι γνωστή με τον όρο «σύνδρομον της αχυρένιας κόμης» οι δε πάσχουσες χαρακτηρίζονται ως «άτομα με άκρως εξειδικευμένες πνευματικές ικανότητες» ή απλώς «ξανθιές». Ο όρος αυτός χρησιμοποιείται αποκλειστικώς για γυναίκες, ενώ οι άρρενες ασθενείς χαρακτηρίζονται απλώς «μλκες» (με το συμπάθειο). Τουλάχιστον οι φίλοι τους, που γνωρίζουν τα ιδιαίτερά τους έτσι τους αποκαλούν.

    Το δε γεγονός, παραδόξως δεν καλύπτεται από το ιατρικό απόρρητο, κατά το αξίωμα «χωριό που φαίνεται κολαούζο δε θέλει».

    Στις ΗΠΑ απαντώνται στο γκέττο του Belair του Los Angelles CA, όπου επιδίδονται στο πατινάζ.

    Στην Ελλάδα μας αντιθέτως οι ομόλογοί τους επιδίδονται στο κατινάζ, είναι δε τέτοια η αριθμητική τους δύναμη που τους έχουν αφιερωθή και ειδικές τηλεοπτικές εκπομπές.

    Ελπίζω οι ανωτέρω πληροφορίες να συνέβαλαν στον εμπλουτισμό της επιστημονικής σου κατάρτισης.

    Εύχομαι καλή διαμονή στην Κρήτη, δηλώνοντας ευθαρσώς ότι ζηλεύω.

     
  10. Γιώργος Μαργαρίτης

    Μαΐου 7 , 2007 at 20:22

    Καταρχήν να ψιλοαπολογηθώ: είχα σκοπό να απαντήσω εδώ στις 29 ερωτήσεις, γιαυτό και δεν σου έγραψα κάποιο σχόλιο για την πρόσκληση μέχρι στιγμής (περίμενα να το γράψω μαζί με τις απαντήσεις), αλλά τελικά λόγω του ότι πέρασε κοντά μια βδομάδα από την ημέρα της πρόσκλησης (λόγω έλλειψης χρόνου) απεφάσισα να σου γράψω αυτό το σχολιάκι προς το παρών, και εντός των ημερών θα το κάνω και ποστ στο blog μου με τις απαντήσεις.

    Όσον αφορά την πρόσκληση: η πρόσκληση σου μαζί με την αιτιολογία της πρόσκλησης σου αρχικά με αιφνιδίασαν και στη συνέχεια με χαροποίησαν υπερβολικά.

    Ένα είναι σίγουρο, και στο λέω με όλη την ειλικρίνεια που με διαπρέπει (που λέει και η Lady D): είναι πραγματικά το πιο υπέροχο “κομπλιμέντο” που μου έχουν κάνει ποτε. Πραγματικά το ομορφότερο κοπλιμέντο.

    Να σαι πάντα καλά, και περίμενε εντός των ημερών απαντήσεις (ή τουλάχιστον απόπειρα απαντήσεων) στο ερωτηματολόγιο του Προυστ (πάντως έχει δύσκολες ερωτήσεις, οφείλεται να το παραδεχτείτε). Καλό βράδυ!

     
  11. Γιώργος Μαργαρίτης

    Μαΐου 10 , 2007 at 13:53

    *»οφείλεται να το παραδεχτείτε» = «οφείλετε να το παραδεχτείτε»

     
  12. silia

    Μαΐου 13 , 2007 at 22:14

    @vrypan
    Σ’ευχαριστω , που ανταποκριθηκες….και να ξερεις…..ζηλευω το ….29 σου .

    @Λυκαων
    Σωστα ελπιζεις για τον εμπλουτισμο της επιστημονικης μου καταρτισης…..Γηρασκω ….αει διδασκομενη…..
    Στο «αει» και στο «διδασκομενη» να επικεντρωθεις σε παρακαλω….Οχι στο ….αλλο …..

    @Γιωργος Μαργαριτης
    Η επιλογη του βαθμου ….δυσκολίας , αποτελει μετρο του χαρακτηρα μας……Περιμενω .

     
  13. Λυκάων

    Μαΐου 15 , 2007 at 06:35

    Ευχαριστώ για την απάντηση!

    Έχω ήδη επικεντρώσει την προσοχή μου σε πολύ σημαντικότερα από τα νυν και αεί κλπ. Όσο για το… «άλλο», έχω ήδη αποφανθή αλλαχού.

    ————-
    Πως ήταν οι μίνι διακοπές; Ελπίζω όπως θα έπρεπε να είναι, με πολλά ευχάριστα απρόοπτα.

     

Σχολιάστε

 
