RSS

ΤΑ ΣΕΝΤΟΝΙΑ….

12 Ιον.

Διαβασα , πριν δυο-τρεις μερες στο blog του – επετρεψε μου την εκφραση – καλου μου φιλου Allu-Fun-Marx , ενα εγκωμιο για το «λακωνίζειν» στον φιλοσοφικο (και οχι μονον) Λογο , οπου , λιγο ή πολυ εκθειαστηκε η (μεστη) λιτοτητα και επιτιμηθηκε η ….μακρυγορεια («σεντονια») , στον σχολιασμο κυριως (αν δεν κανω λαθος) των διαφορων δημοσιευματων των bloggers . Ειχα (εχω) , καποιες ψιλοαντιρρησεις , τις οποιες ομως , αποφασισα να μη σχολιασω , φοβουμενη , οτι θα …..ξεδιπλωσω κανενα …διπλοφαρδο σεντονι , κατι δηλαδη , που μολις , ειχε «φάει» το …..ξεμπροστιασμά του . Αποφασισα λοιπον , να τις ανεβασω (τις ψιλοαντιρρησεις) σαν ενα post , στον δικο μου χωρο …..(δικο μου το «μαγαζακι» και το «διακοσμω» , οπως μου κανει κεφι) ….

Ο …λογος μου λοιπον , απεναντι (οπως λενε και οι ….δικηγοροι) στον λογο του AFM (Τωρα που το προσεχω , αυτο το nick κατι προς το ….φρικιαστικο ΑΦΜ , μου φερνει….Τελος παντων)….

Δεν αντιλεγω ,καλε μου φιλε, οτι αυτοι οι αξιοτιμοι κυριοι που αναφερεις , εχουν δικιο …Πολυ δε περισσοτερο δεν αντιλεγω στο περιφημο «Το λακωνιζειν εστι φιλοσοφειν» . Το παραδεχομαι και υποκλινομαι (αλλωστε , τι αρχαιολατρης θα ημουν)….Ομως…
…..Ομως , εγω , (τουλαχιστον) , δεν ειμαι φιλοσοφος ….Ενας απλος ανθρωπος , ειμαι , που αγαπω τον Λογο και βρηκα παρηγορια σ’αυτον , οταν εκοψα το τσιγαρο ,οταν σταματησα να πινω και να γλεντω σχεδον καθε βραδυ, οταν αρχισα να ζω με φαρμακα ,οταν ….»πάλιωσε» η ταυτοτητα μου , οταν οι φιλοι μου αρχισαν να προτιμουν την TV απο την παρεα μου, και προπαντων , οταν αντιληφθηκα , οτι επαψα να ειμαι η τραβηχτικη θεογκομενα , που ημουν μεχρι τοτε (λεμε , τωρα)……. Ο Λογος , εγινε η παρηγορια…..το hobby μου , η συντροφια μου τα βραδια (μετα τη δουλεια εννοω….ε…) .Και τι καλυτερο απο μια συντροφια , μεγαλου μεγεθους ; (θου Κυριε φυλακη….) . Αλλωστε οταν ο Λογος , παψει να ειναι …φιλοσοφικος , και γινει Τεχνη (λογοτεχνια) , πρεπει να ειναι πλουσιος , περιγραφικος , λεπτομερης , ….μεγαλος….Να θυμηθουμε λιγο , τον Τολστόι , τον Ντοστογιεφσκι και …γιατι οχι , τον Ισίδωρο Ζουργό , στο «Στη σκια της πεταλουδας», (το διαβαζω αυτη την εποχη , γι’αυτο το θυμηθηκα) , που ο λογοτεχνικος τους ογκος , μπορει μεν στο «ξεκινημα» να σου προκαλει ενα ειδος δεους , αλλα κολυμπωντας μεσα του , νοιωθεις να μη θελεις να τελειωσουν ποτε οι ….»απλωτές» σου , και πιανεις πολλες φορες τον εαυτο σου να ψιθυριζει : «κι αλλο…κι αλλο…Μακαρι να ηταν αλλο τοσο…» (Τί λεω η γυναικα ;….Γιατι δεν με …συμμαζευει κανεις 😉
Και γιατι αυτη η απορριψη , ο ονειδισμος και σε τελευταια αναλυση ,το Παρθιον βελος (δηκτικος υπαινιγμος) για τα …..σεντονια ; Τα σεντονια τα βρισκω ενδιαφεροντα , εως και σπουδαια . Ενα σεντονι , σκεπαζει την γυμνια σου ,…με σεντονι τυλιγμενους τους παρανομους εραστες , αποδεικνυαν την …μοιχεια……Το νυφιατικο σεντονι ,αποδεικνυει (αποδεικνυε) την ….Τιμη της νυφης….. Μια καλη …προικα , δεν εννοειται χωρις τουλαχιστον μια ντουζινα κεντημενα πανω-κατωσέντονα….Η «Ιερα Σινδονη» αποτυπωσε (λενε) τον Απολυτο Πονο και την ….Θεϊκη Συντριβη (καλα….αν με μαλωσει και ο Ροϊδης , θα αποδιοργανωθω) ……Με σεντονια , δεμενα το να μετα το αλλο , δραπετευουν καποιοι απο τις ….φυλακές τους (ποιος δεν ονειρευτηκε εστω και μια φορα μονο να γινει στη ζωη του …δραπετης) ….. Με ενα σεντονι (περιπου) θα μας τυλιξουν (μακρυα απο εδω) οταν….τελος παντων θα…..ταξιδεψουμε , με την Αχερόντια βαρκουλα ……
Λατρευω τα …σεντονια . Οι ….φαντασιωσεις μου (και δεν ειμαι η μονη) , εχουν να κανουν με σεντονια….ατσαλακωτα ,τσαλακωμενα , μεταξωτα , λευκα , μαυρα , δροσερα καλυμματα αγαπημενων σωματων που αναπνεουν ηρεμα και αποξεχασμενα διπλα σου , χαριζοντας σου μια ….ευτυχισμενη αγρυπνια…..(παει ο …υπνος αποψε….και που στην οργη εχω βαλει και τα Lexotanil ….δεν θυμαμαι)…..

Εχω τοσα να σου πω , καλε μου AFM , και σε σας καλα μου …τριχωτα παιδακια , που στενεψατε τα ορια , ψαλιδισατε τα μηκη , ακρωτηριασατε τις …παραφυαδες της ….μικρης ηδη ζωης μας και λατρεψατε το ….»συντομο» και το αναγορεψατε σε σπουδαιο και ….επιθυμητο …… Ποσο πολυ το φοβαμαι αυτο το «σύντομο»……κι εγω και ολοι οι αλλοι με τις…. «παλιες» ταυτοτητες …… Ισως γιατι το εχουμε (το «συντομο») πια μπροστα μας……

Ξερω , ή μαλλον φανταζομαι τι θα μου πεις ……. Πως δεν καταλαβα καλα το νοημα του συγκεκριμενου σου post …….

Μπορει και να ειναι ετσι…..Μπορει …..

Εγω ομως , ηθελα να το ….ξεδιπλωσω και να το ανεμισω , σαν παντιέρα ρόσσα , αυτο μου το «σεντονι» , μεσα στο Διαδικτυο και γι’αυτο και το εκανα…..Γιατι , ….εξω απο το Διαδικτυο – διαπιστωμενο αυτο – , κανείς , μα κανείς , δεν αναγνωριζει και δεν παραδέχεται την ….αισθητικη του …….

Καληνυχτα σας .

 
6 Σχόλια

Posted by στο Ιουνίου 12 , 2007 in σχολιαζοντας

 

6 responses to “ΤΑ ΣΕΝΤΟΝΙΑ….

  1. amsterdemon

    Ιουνίου 13 , 2007 at 17:29

    Γειά σου Anna Silia, και πάλι μπράβο για τα όμορφα πράγματα που γράφεις.

    Αν θέλεις, κάνε μια επίσκεψη στα

    http://www.tzeros.blogspot.com και
    http://www.ektakton.blogspot.com

     
  2. Allu Fun Marx

    Ιουνίου 13 , 2007 at 19:20

    Σίλια…
    Πρώτον :χάρηκα πολύ για το «καλός φίλος».. Τιμή μου
    Δεύτερον : Το ποστ ήταν μια εγκυκλοπαιδική αναφορά σε quotes κάποιων συγγραφέων υπέρ του να γράφεις πολλά με λίγα λόγια. Η δικιά μου αντιμετώπιση στα quotes αυτά ήταν ελαφρώς περιπαιχτική κι αυτό φαίνεται από τον δανεικό από τους «300» τίτλο, this is Sparta και από τις παιχνιδιάρικες σημειώσεις στο τέλος…
    Tρίτον: καμιά σχέση δεν έχει το ποστ αυτό με τα σχόλια στα blog, τα οποία στο δικό μου τα προτιμώ μακρυνάρια
    Τέταρτον : τα σεντόνια μ’ αρέσουν σε όλες τις μορφές τους και έχω γράψει πριν μήνες ένα ποστ με τίτλο «τι εστί σεντόνι»
    Πέμπτον: Ελπίζω να μην έγινε το ποστ αυτό αιτία για να περιορίσεις τα σχόλια σου στο blog μου.
    🙂

     
  3. nik-athenian

    Ιουνίου 16 , 2007 at 23:41

    Ένα σεντόνι:
    Βοηθάει να ξεδιπλώσουμε κι άλλο από τον εαυτό μας φοβούμενοι ότι δεν έχουμε δώσει στους αναγνώστες μας αρκετό υλικό για να καταλάβουν κυρίως την αφετηρία μας.
    Θα το εκτιμήσουμε στα παρεΐστικα blogs αλλά θα το αντιπαθήσουμε σε εκείνα που παρατηρείται συνωστισμός.

    Ένα σύντομο σχόλιο:
    Θα το γράψει κάποιος που θέλει να σαρκάσει, να κάνει χιούμορ ή να δώσει στους αναγνώστες μερικά points μόνο. Μάλλον θέλει να αφήσει επιλεγμένα ίχνη μόνο από το πέρασμά του.
    Αν είναι καλοδομημένο και όχι προσβλητικό θα το εκτιμήσουμε σε κάθε μορφής blog.

     
  4. envain

    Ιουνίου 17 , 2007 at 07:25

    σου ήδη απάντησε ο AFM και αν και σε αυτόν απευθύνεται το ποστ , πολύ θέλω να σου πω , πως με βίο παράλληλο ,
    λάτρης του Ντοστογιέφσκι και του ιδεοψυχαναγκαστικού σεντονοποιού Προυστ αλλά και των ποιητών που σε δύο στίχους συνοψίζουν «τόπια» σεντόνι, χαί ρο μαι που σε βρήκα!

     
  5. silia

    Ιουνίου 18 , 2007 at 18:13

    @ amsterdemon
    Γεια σας και σε σας ….Σας επισκεφθηκα και σας βρηκα ενδιαφεροντες και τους δυο ….ωραιο χιουμορ .Ευχαριστω
    @ Allu-Fun-Marx
    Δικη μου η …τιμη , σου το ξαναειπα αλλωστε . Εισαι , ο,τι καλυτερο (τελος παντων , απο τα ….»ο,τι καλυτερα»), εχω συναντησει στο διαδικτυο ……Ενταξει μη νομιζεις οτι υπερβαλλω …κι εγω «φρεσκια» σχετικα , ειμαι εδω .
    Και κατι αλλο : Δικαιως , ελπιζεις ( για το 5ο σου , λεω)
    @ nik-athenian
    Σωστος ……Μεστος …..Ακριβής….
    Αψογος (με μια λεξη) …
    Ευχαριστω , που ασχολεισαι .
    @ envain
    Και δικη μου η χαρα .
    Νοιωθω καθε μερα εδω μεσα (στο διαδικτυο) , η τυχη μου να ….ανοιγει .

     
  6. silia

    Ιουλίου 1 , 2007 at 21:29

    @ nik-athenian (again)
    ….Ασχετο : Τί σημαίνει «παρεϊστικο blog» ?

     

Σχολιάστε

 
