RSS

OΙ …..ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΙ…(συνέχεια από το προηγούμενο)

06 Ιολ.

Αλλοι Αρχάγγελοι που εμφανίζονται σε διάφορες Γραφές ,εκτος από τους 7 Μέγιστους Αρχάγγελους:
Αδαβιήλ – Κυβερνήτης των πλανητών Δία και Αρη. Πιθανότατα ένα ακόμα όνομα για τον Σαχιήλ.

Αζαριήλ – Κυβερνήτης του πλανήτη Ποσειδώνα και της Θάλασσας, Προστάτης της Προφητείας και των Απόκρυφων Γνώσεων σχετικά με την Ζωή. Πιθανότατα άλλο ένα όνομα για τον Ραζιήλ.

Ασραήλ – Κυβερνήτης του πλανήτη Πλούτωνα, Φύλακας των επίγειων θησαυρών και συχνά αναφέρεται ως Αγγελος του Θανάτου. Πιθανότητα άλλο ένα όνομα για τον Ουριήλ.

Ζαδκιήλ – Το όνομά του σημαίνει «Η Αρετή του Θεού». Αγγελος του Ελέους, κατά μερικούς υπήρξε εκείνος που κράτησε το χέρι του Αβραάμ για να μην θυσιάσει τον γιό του Ισαάκ. Αναφέρεται ότι μαζί με τον Ζοφιήλ, είναι οι 2 Αρχάγγελοι που στέκονται στο πλάι του Μιχαήλ σε μάχη του με τον Σατανά. Η κύρια περιγραφή του είναι ως ένας λαμπερός καλοσυνάτος άνδρας, με πανοπλία και κρατώντας στιλέτο.

Ζοφιήλ – Το όνομά του σημαίνει «Η Ομορφιά του Θεού». Είναι ο πρώτος Αρχάγγελος που εμφανίζεται στην Βίβλο, ως εκείνος που εξόρισε τον Αδάμ και την Εύα από τον Κήπο της Εδέμ επειδή έφαγαν τον απαγορευμένο καρπό. Αναφέρεται ως ένα επιβλητικό Χερουβείμ που κρατά σπαθί από φωτιά.

Καμουήλ – Το όνομά του σημαίνει «Αυτός που Βλέπει τον Θεό». Αναφέρεται ως Αγγελος της Καταστροφής αλλά και ως Αγγελος του Κήπου της Γεσθημανής μιας και ήταν εκείνος που παρουσιάστηκε στον Ιησού στον κήπο της Γεσθημανής και τον παρηγορούσε προτού τον συλλάβουν οι Ρωμαίοι. Συναντάται επίσης και ως Κεμουήλ. Σε μερικές Γραφές αναφέρεται και ως ένας από τους έκπτωτους Αγγέλους.

Κασσιήλ – Κυβερνήτης του πλανήτη Κρόνου, Αγγελος του Πεπρωμένου και Προστάτης των ηλικιωμένων.

Οριφιήλ – Αγγελος Κυβερνήτης του πλανήτη Κρόνου, για μερικούς ένας από τους Αρχάγγελους ενώ για άλλους ένας Οφανείμ. Αναφέρεται επίσης και ως ο Αγγελος της Αποκάλυψης.

Ουζιήλ – Ένας από τους Αρχαγγέλους που στέκονται δίπλα στον θρόνο του Θεού. Μερικές φορές αναφέρεται και ως ο προστάτης και οδηγητής της Αιγύπτου.

Ραγουήλ – Το όνομά του σημαίνει «Ο Φίλος του Θεού». Κυβερνήτης του Πάγου και του Χιονιού, υπεύθυνος για την συμπεριφορά των Θείων πλασμάτων. Αναφέρεται πως κατά την Ημέρα της Κρίσης, θα είναι εκείνος που θα καλέσει τους Αγγέλους να τιμωρήσουν τους αμαρτωλούς.

Ραζιήλ – Το όνομά του σημαίνει «Το Μυστικό του Θεού». Χερουβείμ Προστάτης των Θείων Μυστηρίων και της Απόκρυφης Γνώσης. Συχνά αναφέρεται ως εκείνος που καθοδηγεί τους θνητούς όταν γράφουν ιερά κείμενα και τους προσφέρει Θεϊκή έμπνευση.

Ραμιήλ – Το όνομά του σημαίνει «Το Έλεος του Θεού». Κυβερνήτης των Θεϊκών Οραμάτων και ο Οδηγητής των ενάρετων ψυχών στον Παράδεισο αφού πρώτα κριθούν. Λόγω αυτής της τελευταίας του υπευθυνότητας, συχνά αναφέρεται ως ένας από τους Κρατούντες.

Σαλαθιήλ – Αρχάγγελος του οποίου το όνομα σημαίνει «Ρώτησα τον Θεό».

Σαρακαήλ – Κατά το Βιβλίο του Ενόχ, Αρχάγγελος υπεύθυνος για τους θνητούς που αμαρτάνουν στον νου (αμαρτωλές σκέψεις). Συχνά ταυτίζεται με τον Αρχάγγελο Ουριήλ.

Σαριήλ – Το όνομά του σημαίνει «Η Εντολή του Θεού». Προστάτης της Γνώσης και ένας από τους Στρατηγούς των Αγγελικών Στρατιών σε μάχη. Είναι εκείνος που, μαζί με τον Ραγουήλ, αποφασίζει για την τύχη των θνητών αλλά και Θείων πλασμάτων που ξεφεύγουν από τον δρόμο του Θεού.

Aκολουθεί μια ……τρομερή (κυριολεκτικά) λίστα από κατώτερους αγγέλους και διάφορα άλλα αγγελικά τάγματα – όπως θα καταλάβατε , όλα αυτά τα βρήκα σε κάποιες ιστοσελίδες στο διαδίκτυο – , που όμως φοβάμαι ότι πια θα σας κουράσω , αν και έχουν το …ενδιαφέρον τους .

Άλλωστε , πρεπει να ομολογήσω (για να μη «ξεχνιέμαι» κι εγω) , πως η αρχική μου σκέψη , ανοίγοντας αυτό εδώ το blog , ήταν να ασχοληθώ με την λογοτεχνία , με τα βιβλία που διάβασα και αγάπησα , με κάποια «προσωπικά» μου βιώματα και αναμνήσεις μου και με την αστείρευτη σοφία των αρχαίων , που λατρεύω και όχι με ….την παράθεση ιστοσελίδων από το διαδίκτυο ……Όμως είναι καλοκαίρι……. Και έτσι το έκανα για …..αλλαγή (σαν ήμουνα μικρή – πριν πολλά δηλ. χρόνια – τις καλοκαιρινές διακοπές τις λέγαμε «αλλαγή»….. π.χ. «φέτος θα πάμε αλλαγή στο βουνό για να ανοίξει η ….όρεξη της Σίλιας , που είναι πετσί και κόκκαλο». Κάτι δηλαδή σαν καλοκαιρινές διακοπές ……. Όχι πως δεν θα το ξανακάνω δηλαδη….. Το καλοκαίρι , προβλέπεται μακρύ φέτος ………..

Μη με …πιέζετε σας παρακαλώ ….. Όχι , όχι……. Είμαι σταθερός χαρακτήρας εγώ και όταν λέω κάτι …το εννοώ …….

………………………………………….

Τέλος πάντων …. Υπόσχομαι να το ξανασκεφτώ ……

 

 
17 Σχόλια

Posted by στο Ιουλίου 6 , 2007 in Uncategorized

 

17 responses to “OΙ …..ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΙ…(συνέχεια από το προηγούμενο)

  1. nik-athenian

    Ιουλίου 6 , 2007 at 17:42

    Αγαπητή Σίλια, όλοι αυτοί οι …ηλ μάλλον πρέπει να είχαν τον ίδιο νονό.
    Εξάλλου φαντάζομαι ότι θα ήταν εξαιρετικά δύσκολο για τον μεγάλο Ραμπη, να τους αναθέτει τομείς χωρίς να γίνεται επικάλυψη καθηκόντων και να τσακώνονται μεταξύ τους.
    Οι αρχαίοι (στην πραγματικότητα μέχρι τον 17ο αιώνα) γνώριζαν μόνο 5 πλανήτες. Όταν όμως τα Χερουβειμάκια άρχισαν να πληθύνονται, ο Μεγαλοδύναμος είπε: Ρε δεν πατάω πόδι και στους παραπέρα πλανήτες και να βάλω κυβερνήτες δικά μου άτομα; έτσι και έγινε. Τους έδωσε να κυβερνήσουν πλανήτες που τους ήξερε μόνο Εκείνος. Οι υπόλοιποι άνθρωποι θα τους μάθαιναν αιώνες αργότερα και οι άγγελοι των πλανητών αυτών θα θεωρούνταν τότε ιθαγενείς.
    Ίσως τώρα που γράφω αυτά να γίνεται η ανάθεση της κυβέρνησης καμιάς supernova σε κάποιον …ηλ.:-)

     
  2. ritsmas

    Ιουλίου 6 , 2007 at 22:21

    ΣΙλια , περαστικά ευχομαι και νασαι παλι κοντά μας
    ριτσα μασουρα

     
  3. hliaxtina

    Ιουλίου 7 , 2007 at 06:34

    Σίλια μου, εγώ πιστεύω στους αγγέλους, ή τέλος πάντων σε κάτι που είναι κοντά μας και δεν μας αφήνει να πάμε σε δύσκολα αγκανθινα μονοπάτια.
    Πολλές φορές στη ζωή μου εκεί που μαύρα σύννεφα είχαν μαζευτεί και ετοιμαζόμουν για τα χειρότερα, κάτι τα εξαφάνιζε, τα έδιωχνε.
    Χθες μου, ένας αγγελος μου έδωσε ελπίδες ότι η μετακόμιση στην επαρχία θα γίνει με μόνιμη εργασία.
    Η δική μου «αλλαγή» θα αργήσει λίγο.
    Και το δικό μου καλοκαίρι προβλέπεται μακρύ, πάρα πολύ μακρύ.
    Θα κάνουμε παρέα.
    Να σου πω ότι και εγώ Είμαι σταθερός χαρακτήρας εγώ και όταν λέω κάτι …το εννοώ ……. Αλλά πολλές φορές αναθεωρώ, γιατί είμαι πολύ αυθόρμητη και άκρως παρορμητική. Σήμερα έχω ενδείξεις ότι μάλλον κάποια πράγματα πρέπει να τα αναθεωρήσω. Ισως πρέπει να συγκρατιέμαι λίιιιγο παραπάνω.
    Να σου πω, που θα πας για να βρεις την υγειά σου;
    Θα με πάρεις μαζί; ( 😉 LOL! )

     
  4. silia

    Ιουλίου 8 , 2007 at 18:29

    @ nik-athenian
    Ουτε λογος…. Για τον «νονο» μιλάω . Ο νονος ειναι κοινος σε ολους τους -ηλ …Ο ….εβραϊκός δάκτυλος…. Και που εισαι ; Μίλα σιγα (οπως κανω κι εγω) γιατι ο ….Ροϊδης και ο Λασκαρατος , καπου εδω γυρω τριγυριζουν ….Μη μας πιασουν στο …στομα τους …. Ενταξει , πλάκα κάνω .
    Οσο για τον «μεγαλο Ραμπη» , ε…μα …δεν ειναι τυχαιο οτι εδω και εκατομμυρια χρονια κυβερναει και διαχειριζεται με μεγαλη επιτυχια , ενα αχανες Συμπαν ….
    ….Αληθεια , …ασχετο …. Εχω ακουσει απο καπου – δεν θυμαμαι πού – , οτι αν θελεις , μπορεις να …αγορασεις ενα αστρο …. Που μπορω να απευθυνθω ; Στους ….»ιθαγενεις» ;

    @ ritsmas
    Σ’ευχαριστω …Και σε σενα καλες διακοπες στο νησι .

    @ hliaxtina
    «Δεν υπαρχουν αγγελοι σου λεω….
    Νομιζα πως ειχα αγκαλια τον τελευταιο..»
    Ελαααα , πλακα κανω …. Ο καθε ανθρωπος ειτε το εξωτερικευει , ειτε το κραταει μυστικο , εχει τον «αγγελο» του ….
    Ευχομαι , απο καρδιας , να σου πανε ολα καλα …Να εχεις ούριο αεράκι μαζι σου …
    ……………………
    Για να βρω την υγειά μου , πρεπει να ….ξαναπάω στο χειρουργειο ….(και οχι για να δουλεψω) .Δεν σε παιρνω μαζι μου ….ουτε με σφαιρες ……
    Φιλιά .

     
  5. satyrikon

    Ιουλίου 8 , 2007 at 21:49

    Θα ενδιεφερε ισως αν μπορουσες να αναπτυξεις το θεμα «ΕΩΣΦΟΡΟΣ».

     
  6. hliaxtina

    Ιουλίου 9 , 2007 at 12:50

    Ευχαριστώ πολύ Σίλια!
    Ελπίζω…
    Καλή τύχη καλή μου, θα σου στείλω τον άγγελό μου να σε βγάλει από εκεί μέσα ολοκαίνουργια!
    Πολλά φιλιά και σφηχταγκαλιές!

     
  7. Manos S.

    Ιουλίου 9 , 2007 at 19:49

    Περμένουμε…ακόμη;

     
  8. ghteytria

    Ιουλίου 10 , 2007 at 00:02

    Νιώθω πολύ άσχετη. Από αυτήν την κατηγορία, δεν ήξερα ούτε έναν! Έστω ως όνομα. Τους προηγούμενους 7 ναι. Εδώ όμως… γρι. Να γιατί είναι χρήσιμες οι μεταφορές και οι υποδείξεις. Μόνη δε θα το έψαχνα…
    Ευχαριστώ…

     
  9. en vain encre

    Ιουλίου 10 , 2007 at 18:04

    εγώ Σίλια αγγέλους έχω τους δικούς μου που έφυγαν και είναι εκεί ψηλά…
    και στα χειρουργεία μου πάντα δίπλα μου στάθηκαν.

    από την καρδιά μου οι ευχές!!!

     
  10. silia

    Ιουλίου 23 , 2007 at 08:49

    @ Satyrikon
    Στα …υπ’όψιν..

    @ hliaxtina
    Να με βγαλει ….»ολοκαίνουρια» : …
    Τωρα που το λες , θα φαω που θα φαω τη νάρκωση , …δεν κανω και ενα ολοσωματικο λίφτιγκ , να γινω ….ολοκαινουρια …

    @ Manos S
    Ανυπόμονε , εσύ…

    @ ghteytria
    Γηράσκουμε αεί διδασκόμενοι…..
    Να είσαι πάντα καλά .

    @ en van encre
    Μεταξύ μας , …και για μενα οι «αγγελοι» μου ειναι οι δικοι μου που «εφυγαν» . Παω πολυ σπανια να τους δω στην «Γη των μακάρων» της πολης μου …. Αφηνω , ένα τσιγαρο για τον μπαμπα και μια φράουλα για τη μαμα μου …..και ξαναγυρνω στον κοσμο των…. μη αγγελων .
    Και οι αγγελοι , εχουν τις …αδυναμιες τους . Τα …γούστα τους .

     
  11. Alexandros

    Αύγουστος 21 , 2008 at 16:52

    Sugnwmh gia ta greeklish moy! Alla briskomai sto ekswteriko kai den mporw na alaksw grafei….
    exw na pw pws pisteuw stoys aggeloys kai polla poy grafeis exw idh diabash alla kai bravo sto kopo poy ekanes gia na ta ftiakseis!
    Den tha katso na makrylogo apla ena eixa ena fobera tromaxtiko oneiro gia mena afou eixa asxolithei me thn mayrh mageia gia logoys periergeias ! Kai katalaba polla htan gero koynima meta apo shzhthsh me apiroys pappades giati den einai oloi pistikoi ……. krathsa ena to oti ayto poy eida htan enas psyxopompos poy egine apo ton arxaggelo Oyrihl tha pw pws sto oneiro moy eida dyo agnwstoys hlikiomenoys mia giagia kai enan pappoy h giagia sto oneiro ksepsyxhse kai o pappoys me ediwkse! Ton pappoy ton eida meta apo 2 mhnes ston ksypnio mou den ton eida xwris na ton thymamai alla aytos eipe koitontas me pws kapoy me kserei otan efuge apo konta mou mia gnwsth eipe pws na mh toy dwso shmaseia giati exei xash to mualo toy edw kai 2 mhnes meta to thanato ths gynaikas toy! Ayto bgalte sumperasma! Filika Alexandros!

     
  12. ΒΑΛΙΑ

    Σεπτεμβρίου 22 , 2008 at 07:10

    Έχω μπλοκάρει στα συναισθηματικά μου και μου φιανεται ακατόρθωτο ότι θα βρω την αδερφή ψυχή μου. Το χειρότερο είναι ότι όταν συμβιβάζομαι είμαι δυστυχισμένη. Τι να κάνω?

     
  13. silia

    Σεπτεμβρίου 22 , 2008 at 09:28

    @ Alexandros
    Συμβαίνουν παράξενα πράγματα στην ζωή μας , που δεν μπορούμε (εν πολλοίς) , να τα ερμηνεύσουμε .
    Ειλικρινά , δεν ξέρω τι να σου πω . Ο κόσμος των ονείρων , είναι περίπλοκος , και ποτέ δεν ασχολήθηκα μ’ αυτό τον χώρο . ‘Ο,τι και να σου πω , θα σε γελάσω .
    Ευχαριστώ , που πέρασες από εδώ .

     
  14. silia

    Σεπτεμβρίου 22 , 2008 at 09:36

    @ ΒΑΛΙΑ
    Αν και είναι παρακινδυνευμένο , να δίνεις συμβουλές , σε ανθρώπους , που δεν γνωρίζεις , θα διακινδυνέψω να σου πω το εξής :
    Χαλάρωσε και απόλαυσε τη ζωή , όπως σου έρχεται … Αν σου έρχεται , χωρίς κάποια «αδελφή ψυχή» , απόλαυσέ την έτσι … Η ζωή , είναι μικρή … Μια ανάσα είναι . Την «αδελφή ψυχή» , μπορεί να μην την βρούμε ποτέ μας (μπορεί να βρούμε κάποια ψυχή , που θα μας ταιριάζει περισσότερο ή λιγότερο) . Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να χαρακτηρίσουμε «δυστυχισμένη» τη ζωή μας .
    Να χαλαρώσεις λοιπόν , να αγαπήσεις περισσότερο τον εαυτό σου , και όλα τα άλλα , θα έρθουν μόνα τους …και θα ξεμπλοκάρεις και συναισθηματικά .
    Ε , .. κι αν δεν έρθουν , δεν είναι και προς … θάνατον .
    Η ζωή (είπαμε) , είναι μικρή … Μικρή , αλλά ωραία .

     
  15. AGGELOS

    Σεπτεμβρίου 25 , 2008 at 01:10

    para poly kalh douleia..alla tha ithela n rwthsw,ektos apo tous 7 megistous arxaggelous den iparxoun kai adixtoixa 7 ekptwtoi diavoloi???an nai,poioi einai aftoi??

     
  16. silia

    Σεπτεμβρίου 25 , 2008 at 01:16

    @ AGGELOS
    Ιδέα δεν έχω .

     
  17. Dark Angell

    Ιουλίου 16 , 2009 at 01:31

    Sammael…Molloch….Balan…..Asmodeus…..Ahriman….Lilith

     

Σχολιάστε

 
