RSS

ANISIX….ίες της RITSMAS

27 Ιολ.

Από κάποιον …«ανήσυχο» νέο ξεκίνησε αυτή η …»πλεκτή» πυραμίδα , θαρρώ….
Μου άρεσε και την παρακολουθούσα – όσο μου ήταν μπορετό – , με ενδιαφέρον . Μέχρι…
Μέχρι , που το «κουβαράκι» , έφτασε στα χέρια μου . Μου το «πέταξε» η φίλη Ritsmas και μάλιστα με έναν ομολογουμένως θεαματικό τρόπο (Επικεφαλίδα σε ποστ της) , που με ξάφνιασε ευχάριστα .
Λοιπόν ,…έχουμε και λέμε :

A) Πατρίδα σου , είναι εκεί , που ζεις ευτυχισμένος . (Τεύκρος)
Αν και δεν είναι σωστό να κρίνουμε αποσπασματικά , (δεν γνωρίζω ακριβώς , τί έλεγε πριν και τί μετά απ’αυτή του την φράση ο Τεύκρος ), δεν θα …συμφωνήσω μαζί του . Κι αυτό , γιατί πιστεύω , ότι δεν υπάρχει «ευτυχισμένη» ζωή , αλλά κομμάτια ευτυχίας , που κατά καιρούς «ντύνουν» τη ζωή μας . Και …επειδή , είμαι και …φλύαρη , θα …ανεχθείτε και μια ιστορία , που θα είναι και η άποψή μου για το ποια είναι η πατρίδα του καθενός μας ….
Κάποτε , με επισκέφθηκε στο γραφείο μου στη δουλειά , ένας ιερωμένος για να ενημερωθεί πάνω στους κινδύνους και τις προοπτικές της χειρουργικής πράξης , στην οποία θα υποβάλλαμε την 16χρονη κόρη του . Ήταν ένας νέος σχετικά άνδρας , ευγενικός και με καλή πρόθεση απ’ό,τι φαινόταν . Αφού ενημερώθηκε , ελαφρά αμήχανος (σε κανέναν δεν είναι και ό,τι καλύτερο να χειρουργείται το παιδί του) με ρώτησε : «Από πού είστε γιατρέ μου;» . «Από την ………ή (το όνομα της πόλης που ζούμε)» απάντησα . «Γιατρέ μου ….όχι ψεμματάκια σε ένα παππούλη…. Εγώ είμαι ντόπιος και δεν σας γνωρίζω .Τίνος κόρη είστε ; Το όνομά σας δεν μου λέει τίποτα» . «Μπορεί το επίθετό μου να μη σας λέει τίποτα , αλλά πάτερ μου εγώ , έχω να σας πω τα εξής …. Ζω 26 χρόνια σ’αυτή την πόλη . Τρώω το ψωμί της (εργάζομαι εδώ) . Αγόρασα το πρώτο  σπίτι στη ζωή μου (νοικοκυρεύτηκα) εδώ . Γέννησα εδώ ένα παιδί (το δεύτερό μου) και…. έθαψα και τους δυο αγαπημένους μου γονείς σ’αυτή την πόλη …. Από πού είμαι ; » …………. «Από την ……..η» , ήταν η χαμογελαστή απάντησή του …..

B) Ο κόσμος μου όλος , είναι ένα κοχύλι , η κρύπτη μου . (Ritsmas)
Λυπάμαι καλή μου φίλη , αλλά ούτε εδω θα με βρεις απόλυτα σύμφωνη . … Δικαίωμά σου βέβαια να …οριοθετείς τον κόσμο σου ….όλο όπως κάνεις κέφι. Όμως , γιατί όλος ο κόσμος μας να είναι μία κρύπτη ; Γιατί να αυτοφυλακίζεσαι , να …απέχεις και να «κρύβεσαι ; Έχεις φόβους ; Νοιώθεις ενοχές ; Τίποτα δεν μπορεί να σε βλάψει όταν μπορείς να αγαπάς . Ο «κόσμος» μας δεν πρέπει να είναι στριμωγμένος , πρέπει να είναι απέραντος . Μεγάλος προς όλες τις διαστάσεις , ακόμη και στην 4η διάσταση (τον Χρόνο) . Και …ανοιχτός ….. Ελεύθερος ….Τώρα θα μου πεις , πως και η Ψυχή (πεταλούδα) , για να πετάξει ελεύθερη , πρώτα από ένα …Κουκούλι (κρύπτη) βγαίνει …. Δεν ξέρω …Δεν είμαι απόλυτα σίγουρη ….

Γ) Μεγάλη αρετή η τιμιότητα . Όταν όμως , δεν συνοδεύεται από τον κατάλληλα υψηλό δείκτη ευφυϊας , γίνεται επικίνδυνη . (Μάνος Χατζηδάκις)

Δ) Αν η μέρα σου «φτιάχνει» ή «χαλάει» ….. ερήμην της πραγματικότητας , εξαρτώμενη αποκλειστικά , από πράγματα φαινομενικά άσχετα , όπως πχ. από ένα άκουσμα ή μια εικόνα , …τότε δεν είσαι …»ψυχάκιας» , αλλά απλά …ερωτευμένος . (Anna-Silia)

Οι φίλοι , itelli , nefeloessa , imikrimarika , ghteytria , kai ethan , αν το …πάρουν χαμπάρι (λόγω διακοπών) , ας «δουλέψουν πάνω στο (Γ) και το (Δ) μου και αν θέλουν και μπορούν , ας πετάξουν το …κουβαράκι σε κάποιους άλλους .
Καλές διακοπές σε όποιον φύγει ….
Εγώ , θα είμαι εδώ .

 
16 Σχόλια

Posted by στο Ιουλίου 27 , 2007 in Ανησυχίες

 

16 responses to “ANISIX….ίες της RITSMAS

  1. itelli

    Ιουλίου 28 , 2007 at 00:08

    Ευχαριστώ για την πρόσκληση. Ελπίζω να μου συγχωρήσετε την παράθεση των απαντήσεων εδώ.

    Γ) Λίγο αντιφατικός ο κος Χατζιδάκις. Κ αυτό γιατί πιστεύω πως η «ανόητη τιμιότητα» είναι επικίνδυνη πρωτίστως για τον ίδιο τον τίμιο. Αν όμως είσαι ευφυέστατος, τούτο σημαίνει ότι είσαι επιλεκτικά τίμιος: δεν φέρεσαι τίμια κάποιες φορές, κυρίως όταν πρόκειται να αποκομίσεις οφέλη.

    Ή αυτό, ή εγώ είμαι «διανοητικά περιορισμένος» κ αδυνατώ να συνειδητοποιήσω τις υπόλοιπες διαστάσεις της περίστασης.

    Δ) Δεν μπορώ να διαφωνήσω… Κ επιστημονικά ο έρωτας εξηγείται πλέον ως κάτι παθολογικό, μια μορφή ψύχωσης (δείτε εδώ, σελ. 204-5). Κ όχι απλά συμφωνώ, αλλά αυτό το «φαινομενικά άσχετα» με… έλιωσε.

     
  2. Γρηγόρης

    Ιουλίου 28 , 2007 at 05:19

    Ειλικρινά αυτό το «Δ» ε μου έφτιαξε την ημέρα!!!!

    Τόσα χρόνια με «νόμιζαν ψυχάκια» ….

    τώρα όμως θα τους παρουσιαζω την ιατρικη θεωρία – διαγνωση από την Σίλια και θα καθαρίζω!!!
    Θα δηλώνω ερωτευμένος με τη ζωή!
    … και όχι μόνο!

    Να σαι καλά γιατρέ μου για τη χαρά που μου έδωσες! Επιτέλους βρήκα τι έχω μετά από τόσα χρόνια…

     
  3. Γρηγόρης

    Ιουλίου 28 , 2007 at 05:19

    Ειλικρινά αυτό το «Δ» μου έφτιαξε την ημέρα!!!!

    Τόσα χρόνια με «νόμιζαν ψυχάκια» ….

    τώρα όμως θα τους παρουσιαζω την ιατρικη θεωρία – διαγνωση από την Σίλια και θα καθαρίζω!!!
    Θα δηλώνω ερωτευμένος με τη ζωή!
    … και όχι μόνο!

    Να σαι καλά γιατρέ μου για τη χαρά που μου έδωσες! Επιτέλους βρήκα τι έχω μετά από τόσα χρόνια…

     
  4. Suspect

    Ιουλίου 28 , 2007 at 17:12

    προσπαθησε να φυγεις και εσυ!

    🙂

     
  5. silia

    Ιουλίου 29 , 2007 at 17:27

    @ Suspect
    Kαλως ήρθες …στο «σπίτι» μου .
    Η απάντηση μου στην …προτροπή σου , βρίσκεται στο http://www.indictos.wordpress.com/ Ο ΣΩΣΤΟΣ BLOGGER

    @ ethanandthecity
    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και όσον αφορά τα «καλά παιδιά» αλλά και με τις …χρωματικές σου προτιμήσεις .
    Όσο για το (Δ)….ΕΙΠΑΜΕ …..δεν είναι ψυχασθένεια …. όπως και νάχει όμως σου εύχομαι να σου τύχει το …συντομότερο …..Ίσως και ….. απόψε …

     
  6. ethanandthecity

    Ιουλίου 29 , 2007 at 16:13

    Για το Γ: Απίστευτα καίριο το γνωμικό….. Ο τίμιος που δεν αντιλαμβάνεται πλήρως τι συμβαίνει στο περιβάλλον του, αποτελεί το τέλειο θύμα προς εκμετάλλευση. Τα καλά παιδιά στην εποχή μας δεν επιβιώνουν, αλλά νομίζω πως σπανίζουν καθότι όλοι, αναλόγως των περιστάσεων, είμαστε ικανοί για το καλύτερο αλλά και για το χειρότερο. Εξάλλου ανέκαθεν προτιμούσα το γκρίζο από το άσπρο-μαύρο…..

    Για το Δ: Αυτή την ψυχασθένεια πολύ θα ήθελα να την ξαναζήσω. Μου έχει λείψει……

     
  7. silia

    Ιουλίου 29 , 2007 at 17:12

    @ itelli
    Το ιδανικό είναι να είσαι ένας οξυδερκής έντιμος άνθρωπος . Αλλιώς μπορεί να βλάψεις και τον εαυτό σου , αλλα και το έργο κάποιων , που πασχίζουν για το καλό , προσπαθωντας ομως να κρατήσουν τις προσπαθειές τους μακρυά άπό κάποιους «λύκους»…
    Όσο για το (Δ), προσωπικά εγώ , δεν πιστεύω ότι ειναι ο έρωτας ψυχοπάθεια .
    Σ’ευχαριστω , που μου απάντησες .

    @ Γ ρ η γ ό ρ η ς
    Κι εμένα μου έφτιαξες την μέρα με την …τόνωση της επαγγελματικής μου …αυτοπεποίθησης .
    Άκου τώρα και μια ιστορία μου :
    Κάποτε πριν χρόνια , ειχα ένα «έκτακτο» περιστατικό στη δουλειά μου και πριν μπω στο χειρουργείο , ζητησα να δω κάποιον συγγενη του αρρώστου , γιατί με τον ίδιο δεν μπορούσα να συνενοηθώ (λογω γλώσσας) . Μου αριβάρησε λοιπόν στο γραφείο ένας μαυριδερός κοντούλης τύπος με «λάμπον όμμα» και αυστηρό ύφος .
    – Μιλάς ελληνικά ; (τον ρώτησα)
    – Ξέρεις ποιος είμαι εγώ ; Εγώ έχω στο σπίτι μου ψυγείο (μου αποκρίθηκε)
    – Τί τον έχεις τον κύριο που θα χειρουργηθεί ; (ρώτησα λιγο παραξενεμένη και αρκετά εκνευρισμένη)
    – Ξέρεις ποιος είμαι εγώ ; Εγώ έχω στο σπίτι μου ψυγείο (μου …ξανααπάντησε)
    – Πλάκα μου κάνεις ρε φίλε ; Άντε σε παρακαλώ και βιάζομαι
    – Ξέρεις ποιος ….κλπ….
    Λίγο πριν εκδηλώσω πλήρη υστερία , …όρμησαν μεσα στο γραφείο μου δυο σεκιουριτάδες του Νοσοκομείου , τον εβγαλαν έξω με το μαλακό και ….
    – Σας ενόχλησε κυρία Σίλια ; Σας πείραξε ; Όχι ; Α , εντάξει …Ενας «ψυχακιας» είναι που επαναλαμβάνει το ίδιο πραγμα σε όποιον τον ρωτήσει οτιδήποτε ……..
    ————————————–
    Πιστεύω να οφείλεται σε λάθος …η επανάληψη του σχολίου σου .

     
  8. Composition Doll

    Ιουλίου 29 , 2007 at 19:13

    Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με τη δική σας ρήση, φιλτάτη!!! 😀

     
  9. ritsmas

    Ιουλίου 29 , 2007 at 19:22

    @ Αννα Σίλια .. Σ ευχαριστώ ιδιαιτέρως που απαντησες στις προτάσεις που έστησα με το δικό μου τρόπο. Δεν διαφωνούμε, μάλλον συμφωνούμε , αλλά προσεγγ’ιζουμε τα θέματα από διαφορετική οπτική γωνία. Αλλωστε στη δεύτερη πρόταση περί κοχυλιου, το εθεσες εξαιρετικα΄καλά στη δευτερη εκδοχή και ομολογώ ότι με ενθουσίασε.
    Θα μεινω μερικές μερες ακόμη στην Αθήνα και μετά θα μαζευτούμε προς τα μέσα Αυγούστου. αλλα νομίζω ότι θα κουβαλάω το λαπτοπ μαζί μου , ιδιαίτερα στη Βεργίνα, οπου υπολογιζω να ποσταρω αμέσως τις εντυπώσεις μου από το μουσείο μαζί με φωτο

    σε χαιρετώ, χαιρετω και την υπολοιπη παρεα που πήρε τη σκυτάλη
    ριτς

     
  10. Γρηγόρης

    Ιουλίου 30 , 2007 at 04:29

    @Αννα Σίλια

    … αχ θα θυμώσω…
    είναι αυτονόητο ότι η επανάληψη του σχολίου είναι λάθος!

    Αργούσε να «φορτώσει» αυτό που είχα γράψει , είδα ότι στο πρώτο σχόλιο υπήρχε ένα «ε» αχρήστο δτην πρώτη φράση του σχολίου , το διόρθωσα και πάτησα ξανα «submit Comment».

    Αποτέλεσμα να βρεθώ με 2 σχόλια!

    Δεν χρειαζόταν να γράψεις ΟΛΑ ΑΥΤΑ!

    Με πλήγωσες! Ψυχάκιας μπορεί να είμαι αλλου όχι στα blogσχόλια!

    Όπως και να ΄χει μπορείς να διαγραψείς το σχόλιο της επανάληψης…

    Όπως και να ΄χει μπορείς να διαγραψείς το σχόλιο της επανάληψης…
    Όπως και να ΄χει μπορείς να διαγραψείς το σχόλιο της επανάληψης…

    ΧΑΧΑ ( η παραπάνω επανάληψη δεν ήταν τυχαία , είπα να σου την σπάσω λιγάκι….)

     
  11. silia

    Ιουλίου 30 , 2007 at 08:09

    @ Γ ρ η γ ό ρ η ς
    Έτσι μπράβο …Γέλα …
    Γέλα , γιατί προς στιγμήν με τρόμαξες μ’αυτά τα «… αχ θα θυμώσω…» και «Με πλήγωσες!»…..
    «….Δεν χρειαζόταν να γράψεις ΟΛΑ ΑΥΤΑ!…» Γιατί το λες αυτό ; Δεν σου άρεσε η ιστορία μου ; …Ξέρεις Γρηγόρη , έχω φορτωθεί από τον πατέρα μου , το γονίδιο του …μυθολογείν ….Και το έχω εξασκήσει σε τέτοιο βαθμό , ώστε σε κάθε λέξη που θα μου ….»πετάξουν» να μπορώ να λέω και μια ίστορία (χωρίς ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ να λέω απόλυτα ψέμματα , ή να τα βγάζω -εντελως- από το μυαλό μου) .
    Εκείνο το «ε» που χαρακτήρισες «αχρηστο» , διόλου άχρηστο δεν είναι , γιατί το πρόσεξα και ήδη το έχω κάνει ….»ιστορία»… Και όχι σήμερα που μου το επισήμανες , αλλά από χθες το βράδυ ακόμα κιας ήτανε αργά , κιας νύσταζα πολύ ….
    Αυτά τα …φαινομενικά ασήμαντα «ε» , είναι ,που βάζουν το «αλατοπίπερο» στην ομολογουμένως ΄…νερόβραστη ζωή μου . Αυτά τα «ε» …και οι ιστορίες που …γεννάνε .
    …..Πω , πω … είδες τί φλύαρη που είμαι ;
    Πάω να …δουλέψω και λίγο .

     
  12. imikrimarika

    Ιουλίου 31 , 2007 at 20:35

    Σ’ευχαριστώ φιλενάδα αλλά παραχωρώ τη θέση μου σε κάποιον άλλον.
    Φιλιά η μικρή μαρίκα

     
  13. Λυκάων

    Αύγουστος 1 , 2007 at 08:29

    Σπεύδω στον Κωτσόβολο της γειτονιάς να προμηθευτώ ψυγειάρα με δόσεις και στη συνέχεια τα λέμε στην ψύχρα.

    Επί ορθής βάσεως δηλαδή…

    Καλό μήνα στη φίλη μου και όλη την παρέα της!
    Λ.-

     
  14. silia

    Αύγουστος 1 , 2007 at 18:27

    @ Composition Doll
    Πως φαίνεται ο ανθρωπος που έχει ερωτευθεί….
    Μπαμ ! κάνει από μακριά …

    @ ritsmas
    Καλά να περάσεις …. Όσο για την Βεργίνα …μου θύμισες μια όμορφη παλιά μου ιστορια , που ελπίζω κάποτε να σας την διηγηθώ… Για την ώρα «καλές διακοπές» στον …Βορρά .

    @ imikrimarika
    Δεν πειράζει …Εμένα μου φτάνει που σε ξαναβρήκα .

    @ Λυκάων
    Καλα … δεν το πιστεύω …Δεν είχες ψυγείο μέχρι τώρα ; Και τα ποτα και τρόφιμα , πού τα έβαζες ; Στο …ντουλάπι με τα «αστεία» σου ;
    Πλάκαααααα…… Μη μου θυμώσεις …Εισαι και αυστηρός. Έλεος .

     
  15. Λυκάων

    Αύγουστος 1 , 2007 at 20:38

    Ψυγείο αγοράστηκε ΣΤΟΠ

    Δεκαετείς άτοκες δόσεις ΣΤΟΠ

    Δώρο κινητό και δύο βιβλία ποιημάτων Ιωάννη Ρίτσου 500 λέξεων το κάθε ένα ΣΤΟΠ

    Οι κρυάδες μου κρίνονται εν μέσω καύσωνος από χριστεπώνυμον πλήρωμα και λοιπές προοδευτικές δυνάμεις άκρως ευεργετικές ΣΤΟΠ

    Δια λοιπούς «ου φροντίς…» ΣΤΟΠ

    Φιλιά ΣΤΟΠ

     
  16. silia

    Αύγουστος 2 , 2007 at 22:43

    @ Λυκάων
    Λοιπόν μια και τώρα έχεις πια ψυγείο στο σπίτι σου , ας τα πάρουμε με την σειρά :
    «μαυριδερός» δεν μου φαίνεσαι (από το avatar) , ούτε κοντός . «λάμπον όμμα» μάλλον …έχεις (σε καταλαβαίνω εγώ) . «αυστηρός» είσαι (παραείσαι καμμιά φορά) …. «Μιλάς ελληνικά;» …. Μιλάς πανάθεμά σε και μάλιστα τόσο όμορφα που με κάνεις να αμαρτανω (θανάσμο αμάρτημα ο φθόνος-ζήλια) . «Τί τον έχεις τον άρρωστο … ;» …Μάλλον σου είναι παντελώς αδιάφορος . …. Για τα ποιήματα του Ρίτσου (καλά , έχεις τρελλή πλάκα – πού πήγες και τα ξετρυπωσες;) θα σου απαντησω στην ….έδρα σου . Οι «κρυάδες» σου είναι πράγματι προσφορά στην ανθρωπότητα …. «ου φροντίς Ιπποκλείδη»….Σ’ευχαριστω πιστέ μου αναγνώστη….Που φτασαμε ; Στα φιλιά ; ….Ναι στα φιλια…. Και τα δικά μου .
    —————————
    Είσαι …αστέρι .

     

Σχολιάστε

 
