RSS

ΠΕΝΤΕ ΗΘΟΠΟΙΟΙ

10 Αυγ.

«…. Στο παιχνίδι , όπου πρέπει να αναφέρουμε 5 αγαπημένους ηθοποιούς , με κάλεσε ο Manos S . Επειδή οι καιροί είναι χαλεποί, ας παίξει όποιος είναι εδώ και θέλει…..»…….

…. Είπε η Composition Doll , και επειδή την ώρα που το είπε , ήμουν εκεί και ….. θέλω , ιδού οι δικοί μου 5 αγαπημένοι ηθοποιοί (Πάνω από 100 είναι οι αγαπημένοι μου , αλλά ορίσθηκε μόνο για 5 …. και εγώ ….. ΔΕΝ ΚΛΕΒΩ !!!και γι αυτό , να με προτιμάτε στα παιχνίδια σας και όχι κάτι άλλα παιδάκια που ΚΑΙ ψέμματα λένε ΚΑΙ το δηλώνουν εκ των προτέρων ΚΑΙ το …. παινεύονται …. Πάει χάλασε ο κόσμος) .
Λοιπόν :

Τσάρλυ Τσάπλιν : Έκλαψα και γέλασα μαζί του .

Σιμόν Σινιορέ : Πίστευα πως έμοιαζε της μάνας μου και …. την ερωτεύτηκα .

Λιζ Τέυλορ : Κοιτάξτε αυτά τα μάτια …. Χριστέ μου Μεγαλοδύναμε ……

Αλαίν Ντελόν : Κοιτάξτε ΚΑΙ αυτά τα μάτια …… Παναγιά μου Μεγαλόχαρη ……

Άννα Μανιάνι : Όταν την είδα στο «ΜΑΜΑ ROMA» (σκαρφαλωμένη στο μαντρότοιχο του θερινού σινεμά «ΗΛΥΣΙΑ» με την υπόλοιπη …συμμορία της γειτονιάς) , γύρισα στο σπίτι και απαίτησα από τον μπαμπά μου να …αλλάξουμε το επίθετό μας σε ….. Μανιάνι και ικέτεψα τον Θεό να μου χαρίσει ατάκα κι επί τόπου ένα …. γιό ……. Ο μεν μπαμπάς μου , ήταν η πρώτη και μοναδική χάρη που μου αρνήθηκε ….. ο δε Μεγαλοδύναμος (πάλι καλύτερος ) , μετά από πολλά χρόνια βέβαια , μου χάρισε ….δύο (γιούς) .

………………………………………………………………………………………………………………………………….

Σων Κόννερυ : Δεν πάει να είσαι 20άρα θεογκόμενα , 40άρα γυναικάρα , 60άρα «…τελοσπάντων» ….. ΑΥΤΟΣ , θα είναι η all time …. φαντασίωσή σου . ΚΑΙ ηθοποιάρα .
…………………………………………………………………………..

…….. Εντάξει …… Εντάξει ….. Μη φωνάζετε όλοι μαζί …… ΕΚΛΕΨΑ !!! …..
Γι αυτόν τον άντρα όμως , όχι μόνο κλέφτρα , αλλά και …. φόνισσα θα μπορούσα να γίνω …..

Στο παιχνίδι , όπου πρέπει να αναφέρουμε 5 – 6 ….αγαπημένους ηθοποιούς , δεν με κάλεσε ….κανείς . Μόνη μου μπήκα . Επειδή οι καιροί είναι χαλεποί , ας παίξει , όποιος είναι εδώ (ένας-ένας παρακαλώ , μη συνωστίζεστε …. δεν είναι προκυμαία εδώ) , θέλει δε θέλει .

 
17 Σχόλια

Posted by στο Αύγουστος 10 , 2007 in Τα παιδία παίζει

 

17 responses to “ΠΕΝΤΕ ΗΘΟΠΟΙΟΙ

  1. Manos S.

    Αύγουστος 10 , 2007 at 21:40

    Αν ήξερα πως είσαι «εδώ» θα σε καλούσα…το ξέρεις πιστεύω.
    Για Τσάρλυ και Σιμόν δεν έχω να πω τίποτα. Τα «ονόματα» τους μιλάνε από μόνα τους. Το ίδιο και για τον Σων και την Μανιάνη. Ο ντελόν ήταν γόης, και καλός ηθοποιός. Και μένει η Λιζ…. Η Τέιλορ λοιπόν, είναι απο τις ΩΡΑΙΟΤΕΡΕΣ γυναίκες στη γη. Ηθοποιός καλή. Αλλά ξενέρωσα ΠΟΛΥ με τα γεράματα της. Βέβαια εδώ κρίνουμνε ηθοποιούς. Οκ. Αλλά να είσαι κολλητή με τον τύπο που έχει κάνει χίλιες πλαστικές να αλλάξει χρώμα, μύτη, μαγουλα κ.ο.κ. Σόρρυ, αλλά εκνευρίστηκα πολύ μαζί της πριν από αρκετα χρόνια που την είδα πλάι του. Θεά ομορφιάς όμως…
    Καλό βράδι!

     
  2. Μαρία

    Αύγουστος 11 , 2007 at 08:34

    Φοβερές επιλογές! Σων Κόνερι… All time classic! 🙂
    Καλημέρες

     
  3. γλυκοπατατονατασσάκι

    Αύγουστος 11 , 2007 at 13:22

    Καλά έκανες κι έκλεψες! Για τέτοιον άντρα……
    τα πάντα!!! 🙂

    Όλες σου οι επιλογές υπέροχες…και αγαπημένοι και δικοί μου – πως να ξεχωρίσεις…

    Είδες;; το γούστο και η αγάπη στο ωραίο δεν είναι θέμα ηλικίας….

    Καλησπέρα σου, και καλό σαββατοκύριακο 🙂

     
  4. Composition Doll

    Αύγουστος 11 , 2007 at 14:16

    Σων!!!!!!

    Σκουπίζω τα σάλια μου και αποχωρώ!

     
  5. ethanandthecity

    Αύγουστος 13 , 2007 at 19:34

    1) Johnny Depp
    γιατί επικροτώ τις «εναλλακτικές» επιλογές του (με εξαίρεση τους Πειρατές όπου βέβαια ήταν αξιοπρεπέστατος, και το απαράδεκτο nick of time από τα παλιά)

    2) Νicolas Cage
    απίστευτη φυσιογνωμία, μπορεί να παίξει τα πάντα

    3) Emma Thompson
    Ακόμα και στα «ανάλαφρα» (βλέπε love actually) ανατριχιάζω και μόνο παρακολουθώντας τις εκφράσεις του προσώπου της. Η γυναίκα δεν παίζεται

    4) Julianne Moore
    Παραπέμπω στο νούμερο 3

    5) Meryl Streep
    Δεν θα ξεχάσω ποτέ την ερμηνεία της στο Κράμερ εναντίον Κράμερ

     
  6. esta

    Αύγουστος 13 , 2007 at 19:59

    Tώρα!!! στο dvd να ξανά- ξανά- ξανά- ξανά… δω την Αννα Μανιάνι στο mama-Roma…

    για τον Σων… να αποδεχτώ το «mature»…. σαν τη διαφήμιση!!!!

    σε φιλώ
    😉

     
  7. ghteytria

    Αύγουστος 13 , 2007 at 22:26

    Για Τσάπλιν και γυναίκες, συμφωνώ απόλυτα! Ο Ντελόν μου αρέσει πολύ σαν άντρας, αλλά τον σιχαίνομαι σαν άνθρωπο κι αυτό με ξενερώνει. Τον Σων Κόννερυ τον εκτιμώ σαν προσωπικότητα δεν τον πάω ούτε με σφαίρες σαν άντρα! Άλλους καημούς έχω εγώ. Ρέντφορντ είναι η καψούρα μου η ανίατη και Μπαντέρας η δεύτερη… Μια και έθεσες θέμα τέτοιο όμως και μας ξεσήκωσες, θα κάνω ένα ποστ για τα νέα ελληνάκια, που είναι Θε μου σχώρα με… 😉

    Φιλιά!

     
  8. anlu

    Αύγουστος 16 , 2007 at 08:10

    Αχ…τι να σου πω…όλοι διαλεχτοί! Ειδικά ο Σερ!!!!
    😉

     
  9. silia

    Αύγουστος 16 , 2007 at 22:26

    @ Manos S
    «Αν ήξερα πως είσαι “εδώ” θα σε καλούσα…το ξέρεις πιστεύω.»
    Το ξέρω Μάνο μου (επέτρεψέ μου το «μου») όπως κι εσύ ξέρεις πως αστειεύομαι .
    Και που εισαι ….; Όλοι ξενερώνουμε με τα αναξιοπρεπή γεράματα των άλλων …Ου γαρ έρχεται μόνον το άτιμο το γήρας …Κουβαλάει μαζί του (ενίοτε) και το …Αλτσχάϊμερ .

    @ Μαρία
    Καλως ήρθες Μαρία … all time …. βεβαίως , βεβαίως .

    @ Γλυκοπατατονατασσάκι
    Ακόμη και ….φόνος , γλυκειά μου …το είπα .

    @ Composition Doll
    Σιγά , μαντάμ …γεμίσατε μαρμελάδες το πάτωμα … Κολλάει παντού ….

     
  10. silia

    Αύγουστος 16 , 2007 at 22:55

    @ ethanandthecity
    Υπέροχοι ηθοποιοί όλοι τους .Κυνηγω τις ταινίες τους , γιατι πιστεύω ότι μια καλή ταινία οφείλεται στον καλό ηθοποιό (οχι μονο στο σενάριο στον σκηνοθετη και στα …λεφτά που πέσαν για να γυριστεί)…
    Θα μείνω λίγο παραπάνω στη Μέρυλ Στριπ… Δεν έχω χάσει ταινία της …. Εγώ , δεν θα την ξεχάσω στην ταινια που έπαιζε μια αυστραλή που κατηγορήθηκε για τον φόνο του παιδιού της , που το είχαν σκοτώσει τα αυστραλιανά αγριόσκυλα …..(καλέ …τίποτα δεν θυμάμαι τελευταία …μη χειρότερα) . Αν δεν την είδες αυτη την ταινία …ψάξε να την βρεις .

    @ Εsta
    Το mama Roma , υπέροχο είναι όπως και να το δεις ….. Ειναι όμως το κάτι άλλο , αν το απολαύσεις στο θερινό σινεμά (και μάλιστα σε …παρακμιακό θερινό σινεμά , που πια θαρρώ πως δεν υπάρχει)

    @ ghteytria
    Πολλές απο τις παιδικές μου φίλες , τον σιχαινόντουσαν σαν ανθρωπο και …είχανε πλαντάξει στο κλάμα όταν χώρισε από την Ρόμυ Σνάιντερ … Εγώ ένοιωσα μια ανακούφιση …Σαν να πλησίαζε η …σειρά μου ….. Ακόμη , όταν ερχόντουσαν οι απόκριες , όλα τα κοριτσάκια ντυνόντουσαν πριγκήπισσα Σίσσυ , εκτός από μένα , που εβαζα τον μπαμπά μου να μου συμμαζέψει ένα κουστούμι του (ράφτης ήταν) , και να μου γεμίσει με χαρτιά τη ρεπούμπλικα του για να μου χωράει ,…και ντυνόμουν …τί άλλο ;;; Μα …Αλαίν Ντελόν φυσικά ….και η μάνα μου να με …..κοιτάζει ανήσυχα .

    @anlu
    Ο σερ ;;; … σερ…μπέτι

     
  11. CrazyTourists

    Αύγουστος 19 , 2007 at 13:42

    Μπουκιά και συχώριο ο sir Sean!! 🙂

    CrazyTourist2

     
  12. imikrimarika

    Αύγουστος 24 , 2007 at 17:24

    Ο Τσάρλυ Τσάπλιν ή μάλλον ο Σαρλό , στην εφηβεία μου ήταν ο αγαπημένος μου . Είχα αφίσα του στη μέσα μεριά της πόρτας της ντουλάπας μου ενώ οι συνομίληκές μου είχαν πιο ….μοδάτες επιλογές !!!

     
  13. silia

    Αύγουστος 27 , 2007 at 19:56

    @Crazy Tourists
    Nαι ..σαν Μαμαλάκης ένα πράμμα…
    Καλως ήλθατε στο σπιτι μου .Χαίρομαι .

    @ imikrimarika
    Ντεμοντέ η μικρή Μαρίκα , αλλά με …ανεβασμένο γούστο .

     
  14. ΠΑΝΤΕΛΗΣ

    Απρίλιος 9 , 2013 at 20:49

    Τι ειπε ο Τσαρλυ Τσαπλιν για τον Μαρλον Μπραντο; Είναι επικίνδυνα καλός ηθοποιός.
    Τι ειπε ο Αλαιν Ντελον για τον Μαρλον Μπραντο;ο Μάρλον είναι το σινεμά. (Συνέντευξη στον Χαντζηνικολάου όταν ήρθε στην Ελλάδα. Υπάρχει το βίντεο στο Mega).
    Ποιόν έχουν ίνδαλμα ο Τζόνι Ντεπ, ο Σον Πέν, ο Αλ Πατσίνο, ο Τζακ Νίκολσον, ο Αντονυ Χόπκινς, ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο, ο Εντ Χάρις, ο Ζεράρ Ντεπαρντιέ, o Χαβιέ Μπαρδεμ και πάρα πολλοί άλλοι : Τον Μάρλον Μπράντο)
    Πως αποκαλούν κάποιον νέο ηθοποιό(εμφανίσιμο και ταλαντούχο) που μπορει να εμφανιστεί ανά διαστήματα στο σινεμα και να προκαλέσει πολύ καλή εντύπωση, είτε στην Γερμανία, είτε στην Γαλλία, είτε στις ΗΠΑ, είτε στην Αγγλία και γενικά οπου υπάρχει σινεμά;Νέο Μάρλον Μπράντο.
    Την άλλη φορά να είστε καλύτερα διαβασμένοι.

     
    • silia

      Απρίλιος 9 , 2013 at 21:30

      @ ΠΑΝΤΕΛΗΣ
      Καλώς ήρθες ΠΑΝΤΕΛΗ . Μετά από σχεδόν 6 χρόνια , είναι πολύ όμορφο να καλωσορίζεις φίλο , εδώ μέσα .
      Δεν κατάλαβα όμως , γιατί μας … μαλώνεις . Το θέμα του ποστ , δεν είναι ποιος είναι ο καλύτερος ηθοποιός , αλλά να αναφέρουμε 5 αγαπημένους … Δηλαδή , όχι πως ο Μπράντο , δεν είναι αγαπημένος … ίσα-ίσα … πολυαγαπημένος είναι , αλλά , μάλλον εδώ ατύχησε …
      Τώρα που το ξανασκέφτομαι , καλό θα ήταν , να επαναλάβουμε το ποστ , για να ακουστούν κι άλλα ονόματα .
      Χαίρομαι να βλέπω καινούριους σχολιαστές , κι ακόμα περισσότερο σε παλιές αναρτήσεις .

       
  15. mr e.

    Απρίλιος 11 , 2013 at 20:49

    Εδώ είμαι κι εγώ….
    Αγαπημένοι ηθοποιοί είναι άραγε οι… ωραίοι ? είναι οι μελαχρινοί ή οι ξανθοί ? οι ψηλοί ή οι κοντοί ? θα λεγα ότι αγαπημένοι είναι εκείνοι που βλέποντας τους στους ρόλους που ερμηνεύουν μας γεννούν συναισθήματα… και από αυτήν την οπτική γωνία από τους πιο αγαπημένους μου θάλεγα πως είναι οι
    Humphrey Bogart / Casablanka
    Marlon Brando / Λιμάνι της αγωνίας
    Gregory Peck / η Προφητεία / The omen
    Dustin Hoffman / Ο άνθρωπος της βροχής / The rain man
    Al Pacino / Άρωμα γυναίκας / scent of a woman
    Jon Voicht / το τραίνο της μεγάλης φυγής / Runaway train
    Tom Hanks & Michael Clarke Duncan / Το πράσινο μίλι / The green mile
    Jack Nicolson /The Postman Always Rings Twice / ο ταχυδρόμος χτυπάει πάντα δυο φορές
    Και ακόμα Πωλ Νιούμαν, Αντονυ Πέρκινς, Ρόμπερτ Ντε Νίρο, Ντάνι ντε Βιτο αλλά και Ζαν Μαρία Βολοντέ, Ούγκο Τονιάτσι, Αλέν Ντελόν, Ζαν Γκαμπέν, … και μάλλον δεν υπάρχει τέλος σ αυτή την λίστα που σίγουρα περιέχει και Αυλωνίτη και Λογοθετίδη και Ηλιόπουλο και Χατζηχρήστο και ακόμα χίλιες γυναίκες ….
    Οι ηθοποιοί, τελικά, είναι σαν τα έργα τέχνης, Σε κάποιους μιλάνε στην καρδιά τους και σε άλλους δεν λένε απολύτως τίποτα…

     
  16. silia

    Απρίλιος 11 , 2013 at 22:41

    @ mr e.
    Πω πω ! Καλώς τον και τον mr e.μου εδώ στο μακρινό παρελθόν του ιστολογίου μου .
    Με μια θύελλα , αγαπημένων της 7ης Τέχνης , αλλά με καμία συγκεκριμένα γυναίκα ηθοποιό … Μια αόριστη αναφορά για … χίλιες γυναίκες , αλλά κανένα … όνομα …
    Γιατί , mr e. μου ?… Θα σας μαλώσω …
    Εντάξει … σε πειράζω λίγο .

     

Σχολιάστε

 
