RSS

ΝΑ … ΕΙΣΑΙ ΛΕΠΤΗ

21 Σεπτ.

– ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΩΡΑΙΑ ;

– ΝΑΙ , να είσαι … λεπτή .

– ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΝΕΑ ;

– ΝΑΙ , να είσαι … λεπτή .

– ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΟΜΨΗ ;

– ΝΑΙ , να είσαι … λεπτή .

– ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ;

– ΝΑΙ , να είσαι … λεπτή .

– ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΔΙΑΣΗΜΗ ;

– ΝΑΙ , να είσαι … λεπτή .

– ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥΧΟΣ ;

– ΝΑΙ , να είσαι … λεπτή .

– ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ ;

– ΝΑΙ , να είσαι … λεπτή .

– ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ;

– ΝΑΙ , να είσαι … λεπτή .

– ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ …. Λ Ε Π Τ Η ;;;

– ΝΑΙ ,……. να μην έχεις …… ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ !!!

@#$%^&*()_+@#$%^&*()_+@#$%^&*()_+@#$%^&*()_+

Ο παραπάνω διάλογος , είναι παρμένος από το βιβλίο – λεύκωμα , της Μαϊτένα Μπουρουνταρένα (Μπουένος Άϊρες) , «ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΡΕΛΑΜΕΝΕΣ Νο 5» .
Μαϊτένα Μπουρουνταρένα …. Μια γυναίκα , με το πενάκι της που «σπάζει κόκκαλα», σκιτσάροντας και γράφοντας , προσπαθεί και τελικά το αποδεικνύει , ότι ο κόσμος μας , έχει γεμίσει από γυναίκες οριστικά και αμετάκλητα …. τρελαμένες .

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

 
19 Σχόλια

Posted by στο Σεπτεμβρίου 21 , 2007 in Βιβλια

 

19 responses to “ΝΑ … ΕΙΣΑΙ ΛΕΠΤΗ

  1. γλυκοπατατονατασσάκι

    Σεπτεμβρίου 22 , 2007 at 08:00

    Κι εμένα μου αρέσει πολύ – μερικές από τις «σελίδες» της (που δημοσιεύονται και σε ένθετο εφημερίδας) πραγματικά «σπάνε κόκκαλα»….
    και συχνά αναγνωρίζω τον εαυτό μου και τους/τις γύρω μου σ’ αυτά.

    Καλημέρα, ωραίες αλλαγές! 🙂

     
  2. An-Lu

    Σεπτεμβρίου 22 , 2007 at 11:32

    Σωστήηηηη…όλοι μα όλοι έχουνε βαλθεί να μας τρελάνουνε! Είναι γεγονός 😉

     
  3. Γρηγόρης

    Σεπτεμβρίου 22 , 2007 at 12:53

    Βρε καλό μου κορίτσι πως είναι δυνατόν μετά το «χάδι» να ασχοληθείς με τέτοια ζητήματα?

    Ασε τις τρελαμένες γυναίκες να κάνουν τη δουλειά τους και … να δίνουν δουλειά σε αλλούς!

     
  4. nik-athenian

    Σεπτεμβρίου 22 , 2007 at 13:36

    – ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΩΡΑΙΑ ;
    – ΝΑΙ , να εξαφανίσεις τις άλλες ωραίες .
    – ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΝΕΑ ;
    – ΝΑΙ , να μην αφήσεις κανένα π**τη να σε γεράσει .
    – ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΟΜΨΗ ;
    – ΝΑΙ , να σκορπάς και μια αίσθηση επιθυμίας όταν περνάς .
    – ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ;
    – ΝΑΙ , να διαλύεις την προσπάθεια των άλλων να πετύχουν.
    – ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΔΙΑΣΗΜΗ ;
    – ΝΑΙ , να σε φθονούν οι άλλες διάσημες .
    – ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥΧΟΣ ;
    – ΝΑΙ , να είσαι δισεκατομμυριούχος.
    – ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ ;
    – ΝΑΙ , να έχεις τη δύναμη να τον ξαποστείλεις όταν βρεις ένα καλύτερο .
    – ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ;
    – ΝΑΙ , να βρεις εταιρία που να σου ασφαλίσει την ευτυχία. Έστω με υψηλά ασφάλιστρα..
    – ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ …. Λ Ε Π Τ Η ;;;
    – ΝΑΙ ,……. να μην ντρέπεσαι να χοντρύνεις αφού θα έχεις αποδείξει ότι δεν κωλώνεις πουθενά !!!

    (Συμβουλές προς γυναίκες για να τρελλαθούν!)

     
  5. ethanandthecity

    Σεπτεμβρίου 22 , 2007 at 13:56

    μεγειά το νέο layout!

     
  6. Olive

    Σεπτεμβρίου 22 , 2007 at 19:16

    Και χοντρή είμαι και κιτταρίδητα έχω αλλά όταν χαϊδεύω είμαι ωραία. Και ότνα με χαϊδεύουν ακόμα πιο πολύ.

     
  7. Ντουφεκαλεύρης

    Σεπτεμβρίου 23 , 2007 at 04:18

    Ύμνος αφιερωμένος εις ζουμπουρλού τινα

    Ω, παχύ μου έαρ,
    γλυκύτατον πιπίνι,
    μεγάλον σου το εύρος.

    Έναντι κοκκαλιάρας
    μετράς υπέρ το δέον
    κι οι άνδρες σε θωρρούσι

    Εν νυμφικώ κοιτώνα
    κατέθεσας τα πάχη,
    λεγόμενα και κάλλη.

    Μεγάλως δε ηδίσθη
    ανήρ περιφερεία
    πυγής εσού τωι εύρει.

    Άγγελοι Ραφαήλου
    στρόγγυλα κωλαράκια
    φέρουσι τοις πινάκοις.

    Οι κόλποι ευμεγέθεις
    αδρός παντός το όναρ
    ηδονικώς λειχούνται…

    Οι βύζοι δε σαλεύουν
    εν τηι εσή πορεία
    κολάζοντες κι αγίους!

    Μπουτάρας διαθέτεις,
    λευκάς τε και στρογγύλας,
    ιδανικάς τωι χάδει.

     
  8. ghteytria

    Σεπτεμβρίου 23 , 2007 at 08:48

    Πολύ καυστική η Μαϊτένα. Εδώ στην Ελβετία κάνει θραύση. Όλα τα βιβλία της πουλάνε τρελά.
    Ο αυτοσαρκασμός της λειτουργεί ψυχοθεραπευτικά και εκτονώνει. Κάνει σκόνη τα τηλεοπτικά πρότυπα της ανορεξικής, αγ*&ητης, ανεγκέφαλης γκόμενας, δίνοντας στις γυναίκες μια αισιοδοξία και μια ασφάλεια να μάθουν να αγαπούν τον εαυτό τους και να μη μασάνε εις τας υποδείξεις των μόδιστρων, που τις ζηλεύουν και τις ανταγωνίζονται για την θηλυκότητά τους, για λόγους προφανείς.
    Και εν τέλει η γυναίκα η Αναγεννησιακή ήταν πολύ πιο σέξυ, από το δέρμα και κόκαλα το σημερινό, που έχει κάψει τις ορμόνες του από την στέρηση και στο κρεβάτι είναι σαν πλαστική κούκλα! 🙂
    Καλημέρα!

     
  9. stixakias

    Σεπτεμβρίου 23 , 2007 at 09:43

    ΝΑΙ! Να είσαι ΕΣΥ

     
  10. itelli

    Σεπτεμβρίου 23 , 2007 at 14:52

    Αφού λοιπόν κατέχεις από ανατομία, ξέρεις ότι οι γεματούλες είναι πιο…. Πώς να το πω τώρα…;;;

    Αντε ας το πω έτσι: γιατί οι σουλτάνοι προτιμούσαν τις γεματούλες στα χαρέμια τους, κ όσες ήταν αδύνατες, τις τάϊζαν μέχρι να στρογγυλέψουν λιγουλάκι πριν τις ακουμπήσουν;

    (Με γεια την ταπετσαρία!)

     
  11. Suspect

    Σεπτεμβρίου 24 , 2007 at 12:14

    το life-style ειναι η μανιοκαταθλιψη σε συσκευασια δωρου

     
  12. silia

    Σεπτεμβρίου 25 , 2007 at 09:23

    @ Γλυκοπατατονατασσάκι
    Λοιπόν , κάθε φορά που για οποιονδήποτε λόγο θα βρεθώ στο «ΕΛ . ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ» έχω σταμπάρει εκεί ένα καταστημα , όπου θα βρώ ό,τι καινούριο της .
    Είμαι από τους μεγάλους της …. φαν .
    Δεν παίζεται η γυναίκα , σου λέω …

    @ An-Lu
    Μήπως είναι «δάκτυλος» των ψυχιάτρων – ψυχοθεραπευτών – κλινικών ψυχολόγων και … λοιπών συναφών επαγγελμάτων ;
    Λέω …. μήπως ;

    @ Γρηγόρης
    Είμαι … διχασμένη προσωπικότητα …
    Και φυσικά , κάνω πλάκα ….
    Μου αρέσει όμως Γρηγόρη , να ….»δοκιμάζομαι» σε πολλά . Έτσι δικαιολογείται η ενασχόληση μου με το θέμα .

     
  13. silia

    Σεπτεμβρίου 25 , 2007 at 09:50

    @ nik-athenian
    Έχεις δικιο σε όλα ανεξαιρέτως …. Τελικά ….
    ή είσαι … γυναίκα
    ή έβαλες την γυναίκα σου να μου απαντήσει εδώ
    ή …. ίσχύει αυτό που λένε για τις …ορμόνες …ότι δηλαδή στον κάθε άνθρωπο , υπάρχουν ΚΑΙ οιστρογόνα ΚΑΙ ανδρογόνα σε μια λεπτή και «σοφή» ισορροπία , που … ουδεμία σχέση έχει να κάνει με τα … εξωτερικά χαρακτηριστικά του φύλου . Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι , που μπορούν να είναι και άντρες και γυναίκες , όσον αφορά την σοφία του Νου και τον πλούτο του Συναισθήματος .
    «Βάλσαμο» τα λόγια σου για πολλές γυναικείες ψυχές .

    @ ethanandthecity
    Σ’ευχαριστώ
    Άλλοι «ανανεώνονται» την Άνοιξη και άλλοι σαν εμένα το Φθινόπωρο …. Μια ζωή ήμουν …. ανάποδη .

    @ Olive
    Αν όλοι τελικά , οι άνθρωποι , διέθεταν την «καρδιά» και την σοφία που διαθέτεις , ο κόσμος θα ήταν πιο όμορφος ….
    Χωρίς υπερβολή αυτό …

    @ Ντουφεκαλεύρης
    …. Αμήν….
    Ποτέ , σε κανέναν ύμνο , το «Αμήν» δεν βρίσκει την απόλυτη δικαίωση του , όσο σ’αυτόν τον Ύμνο σου ….
    Καλώς ήρθες και ….
    Μ’αρέσεις .

     
  14. silia

    Σεπτεμβρίου 25 , 2007 at 11:05

    @ ghteytria
    Να ήταν μόνο η πένα της Maitena που σπάζει κόκκαλα …
    Είναι και η δική σου πένα , που και κόκκαλα σπάει και διαλύει …μεδούλια …
    Απολαμβάνω τα γραπτά σου , όπως εκείνο το «διπλοβγαλμένο» , ρωμαλέο , «αρσενικό» … αλλά και γλυκόπιοτο τσίπουρο , που γνώρισα στα Γρεβενά , πριν πολλά χρόνια . Το τσίπουρο , που αλλάζοντας μου τα μυαλά , μου άλλαξε και τη ζωή μου .
    Τελικά , … είμαι τυχερός ανθρωπος .

    @ stixakias
    Μα …. στο ΕΣΥ είμαι μάτια μου ….
    Εντάξει , σε πειράζω ….
    Η πιο … μεστή απάντηση που πήρα .

    @ itelli
    Και από Ανατομία και από Φυσιολογία ξέρω … Κι ακόμα , ξέρω πως το καλό σεξ , βρίσκεται εδώ …(το κεφάλι μου δείχνω) και όχι εδώ … (εντάξει κατάλαβες τί δείχνω…. τα «ψωμάκια» μου βρε…)… Όμως , πρέπει να παραδεχτείς ότι υπάρχουν και άντρες «ρατσιστές» με την γυναικεία εμφάνιση … Και πολλοί μάλιστα …. Και οι πιο πολλές γυναίκες , δεν είναι και «αγάλματα» ψυχραιμίας» , αυτοεκτίμησης και αυτοκυριαρχίας … Πόσο θέλει ο άνθρωπος για να … φρικάρει ;…
    Ευχαριστώ για το «με γειά»

    @ Suspect
    Το life-style , είναι μια ανοησία (επιεικώς κρινόμενο) , που επινοήθηκε θαρρείς , για να μας τυραννάει ….
    Το θλιβερό , όμως είναι , πως όλοι μας (σχεδόν) , του … ρίχνουμε μία ματιά .

     
  15. buzzclub

    Σεπτεμβρίου 25 , 2007 at 22:45

    ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ NIGHT LIFE

     
  16. ritsmas

    Σεπτεμβρίου 26 , 2007 at 20:16

    Τωρα εγω Σίλια που ειμαι λεπτή και δεν εχω κυταριτιδα μπορώ να παραμείνω στην τελειότητα του «ωραια»;
    Καλησπέρα, καλησπερα. Ομορφο πολύ
    θα το αναζητήσουμε

     
  17. silia

    Σεπτεμβρίου 27 , 2007 at 16:43

    @buzzclub
    Για να το λες….

    @ritsmas
    Tώρα εγώ ritsmas , που είμαι …(άστο καλύτερα) , έχω να σου πω , πως αυτό που κάνεις , (να αυτοδιαφημίζεσαι) , λέγεται ΑΘΕΜΙΤΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
    —————————————
    Ακούς εκεί …..»λεπτή και χωρίς κυτταρίτιδα»….Ώρες να μας βάλει και καμμιά φωτογραφία της ….. Δεν θα το αντέξω ….
    Πάω να καταπιώ ένα … Valium

     
  18. stardust30

    Απρίλιος 25 , 2008 at 20:08

    πάντως εγώ στο γυμναστήριο που πάω τρελαίνομαι με τις κοπέλες που έχουν καμπύλες..
    Οι στέκες μου θυμίζουν κινούμενες ακτινογραφίες..
    Το θέμα είναι ότι εγώ δεν θέλω να μάθω να μετράω πλευρά στην κοπέλα μου.. θέλω να μπορώ να δαγκώνω χωρίς τον φόβο του σπασίματος των δοντιών μου..

     
    • silia

      Αύγουστος 15 , 2009 at 00:30

      @ stardust30
      Nα και ένας ενδιαφέρων άντρας , που νοιάζεται και για την … στοματική υγιεινή του …

       

Σχολιάστε

 
