RSS

PIN UP BOYS …. (Λέμε τώρα….)

03 Οκτ.

«Όταν δεν πηγαίνει ο Μωάμεθ στο βουνό , πηγαίνει το … βουνό στον Μωάμεθ» , λέει μια σοφή κινέζικη παροιμία .

Αυτή την παροιμία είχα στο μυαλό μου , όταν μου ήρθε η «φλασιά» και μίλησα λίγο με τον εαυτό μου , που παραπιπτόντως τελευταία , δεν του μιλούσα (κάτι ….»προσωπικά» μας … you know?) , και του είπα:
– Γειά σου Silia , τί κάνεις βρε ψυχή ; …Έλα ας τα ξεχάσουμε όλα κι ας δώσουμε τα χέ…. (ωπ , παρασύρθηκα …αυτό είναι από άλλο , μελλοντικό ποστ) …. Βρε συ … Τί κάθεσαι και παρακαλάς την κυρία Doll … να σου προσφέρει ένα οφθαλμόλουτρο από pin-up boys και δεν το προσφέρεις εσύ στον εαυτό σου και σε άλλες κοπέλες εδώ μέσα , που … πλάκα – πλάκα , δεν είναι και λίγες … (μέχρι και στη Βουλή μπαίνουν).

Έτσι λοιπόν , κάθησα , έψαξα , κοπίασα, «αφυδατώθηκα» κυριολεκτικά στα push-ups (τί λέω η γυναίκα ; … η κούραση βλέπετε) και …νάμαστε ….
Λοιπόν , καλές μου φίλες …. Κάνετε ένα καλό ντεμακιγιάζ ματιών , γιατί θα … δακρύσετε . Καθήστε κάπου αναπαυτικά , γιατί μπορεί να πέσετε και να χτυπήσετε . Αν δεν διαθέτετε κάτι αρκούντως αναπαυτικό , καθήστε οπουδήποτε γιατί ως γνωστόν , όρθιες κατουριόμαστε ευκολότερα . Τηλεφωνήστε στο 166 , να έχει το νου του . Προνοήστε για … ωτασπίδες γιατί μπορεί να …. «κουφαθείτε» , (μεταφορικά αυτό , αλλά εσείς … προνοήστε) . Βγάλτε τη γάτα (αν έχετε) έξω , γιατί αυτά τα ζώα ως γνωστόν τρομάζουν εύκολα και μετά … μαδάνε . Βάλτε 3 (ολογράφως τρία) … ούτε ένα λιγότερο , υπογλώσσια ηρεμιστικά, εκεί που … ξέρετε (προς Θεού , όχι κάτω από τη γλώσσα γιατί μπορεί να πνιγείτε) . Διώξτε τους συζύγους (αυτό ισχύει για όσες παντρεύτηκαν πριν το 1980) , γιατί μπορεί να αναγνωρίσετε κανέναν στην foto και να έχουμε …»άλλα» ….. Και …. βουαλά (ανάθεμα αυτά τα … γαλλικά , που δεν έμαθα ποτέ (ς) μου :

pin-up-boys.jpg

 
14 Σχόλια

Posted by στο Οκτώβριος 3 , 2007 in Τα παιδία παίζει, Uncategorized

 

14 responses to “PIN UP BOYS …. (Λέμε τώρα….)

  1. nik-athenian

    Οκτώβριος 3 , 2007 at 21:30

    Σίλια, δεν έχω να κάνω κανένα σχόλιο ως άντρας, αλλά το γυναικείο μέρος του εγώ μου (γιου νόου γουατ αϊ μιιν), με βάζει να σου γράψω ότι είσαι άφθαστη στην ανατροπή. LOL

     
  2. Sotiris K.

    Οκτώβριος 3 , 2007 at 22:41

    Απορία, δικαιολογημένη νομίζω.
    Καλύπτουν όλες τις προτιμήσεις τα εν λόγω .. pin up boys?
    Ας πούμε, βλέπω μια τσιγγουνιά στα χρώματα !!!
    Μήπως να το διόρθωνες;
    🙂 🙂 🙂

    Καλή σου ημέρα

     
  3. ethanandthecity

    Οκτώβριος 4 , 2007 at 09:21

    το πιο καυτό ποστ ever! απομακρύνετε τα παιδιά απο τον υπολογιστή!

     
  4. stixakias

    Οκτώβριος 4 , 2007 at 14:02

    αφράτους τους προτιμάτε, ε;
    Μερακλού σας βρίσκω

     
  5. Composition Doll

    Οκτώβριος 4 , 2007 at 14:37

    χε χε χε…. περίμενε δυο βδομαδούλες και θα δεις…
    χε χε χε (ξανά)….

     
  6. island

    Οκτώβριος 4 , 2007 at 19:25

    πάρα πολύ προκλητικές οι στάσεις των εν λόγω ανδρών.Αν υπήρχε συμβούλιο ραδιοτηλεοπτικών φρονημάτων θα είχες πρόβλημα.Βάλε κορίτσι μου ένα Χ πάνω δεξιά στο ποστ για να μην βλέπουμε και εμείς τα μικρά παιδάκια….

     
  7. Suspect

    Οκτώβριος 4 , 2007 at 21:33

    Τελικα από ότι καταλαβαινω ο πλανητης Γη στο συμπαν πρεπει να παιζει το ρολο του ψυχιατρειου

     
  8. Μαρία

    Οκτώβριος 5 , 2007 at 05:58

    Απίστευτο ποστ! χαχαχαχα 🙂 Τι ομορφάδα είναι αυτή… Καλημέρες !

     
  9. silia

    Οκτώβριος 5 , 2007 at 18:18

    @ nik-athenian
    Ντάρλιγκ … Αϊ ντοντ νόου γουάτ γιου μίιν , γουέν γιου τολντ μι αμπάουτ δε φίμεϊλ παρτ οφ γιόαρ ίγκο , μπατ , gia na to les kati tha ksereis ..
    ———————————–
    Δεν αισθάνομαι καλά τώρα τελευταία …. Μάλλον , έχω … σαλτάρει
    ———————————–
    Μπάϊ δε γουέι …. αυτό το LOL , τί ακριβώς είναι ;

    @ Sotiris K.
    ΤΣΙΓΓΟΥΝΙΑ ΣΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ;;;
    Τι υπενίσεσθε καλέ μου ; Τσιγγουνιά στα χρώματα αυτό το εμπριμέ πάνθεον ;
    Μήπως εννοείτε πως λείπει το … πράσινο ; …
    Λανθάνετε . Ο χοντρούλης κάτω δεξιά (ο οποιος by the way είναι ίδιος ο Μπένι) φέρει και … ουρά καταπράσινη , η οποία όμως έχει αποκρυβεί πίσω από το blogroll .

    @ ethanandthecity
    Σωστόοοος (για το «καυτό» μιλάω) Αφού για να σκεφτείς , αυτές τις τελευταίες μέρες , έχω καταζεματίσει τα χέρια μου .
    Τα παιδιά τα δικά μου , … μεγάλωσαν . Τα δικά σας κάνετε τα ότι θέλετε .

    @ stixakias
    Μην υπερβάλετε … Ο φτωχός και μόνος κάου-μπόι , φερ’ειπείν , είναι λεπτός … Έχουμε και τον … απλώς γεροδεμένο (κάτω αριστερα) με το … λεοπάρ σετάκι «ζώνη-καπέλο» … Απ’ όλα έχει ο μπαχτσές ….
    Το ότι … μου αρέσουν οι αφράτοι , είναι άλλο θέμα ….

     
  10. stixakias

    Οκτώβριος 6 , 2007 at 11:01

    @Silia
    LOL =Laugh Out Loud
    δηλαδής
    μου φυγε ο κώλος από τα γέλια.

     
  11. silia

    Οκτώβριος 7 , 2007 at 15:26

    @ Composition Doll
    Χριστέ μου , …. αυτό το κοφτό , … παγωμένο γελάκι , με την υφέρπουσα απειλή ….
    Το τί με περιμένει , μόνο εσύ Μεγαλοδύναμε … γνωρίζεις .

    @ island
    Βασικά , καλωσήρθατε .
    Κατά δεύτερον , έχω να σας πω τα εξής :
    – Μα , αγάπη μου , δεν είναι …. οποιοιδήποτε άντρες … Είναι pin-up boys , και αυτή είναι η δουλειά τους …. Οι προκλητικές στάσεις .
    Και γιατί δηλαδή θα είχα πρόβλημα ; Τί κακό έκανα ; Δεν τους έβαλα δα και να …. φιλιούνται …. Τί είμαι εγώ ; Κανένας Παπακαλιάτης είμαι ;… Καμμιά … ουτιδανή ;

    @ suspect
    Δεν σας εννοώ … υπενίσεσθε κάτι ;

    @ Μαρία
    Είπα να βάλουμε μια πιο … παρδαλή πινελιά στη ζωή μας ….
    Δεν άξιζε τον κόπο ;

    @ stixakias (πάλι)
    Ποιος … κώλος ; Αυτός που σου πάγωσε … προχθές το βράδυ ; επειδή σε ξεσκέπασε η … άντε να μην την ονοματίσω ;….
    ——————————
    Σ’ευχαριστώ … Καταλάβαινα ότι είχε να κάνει με το γέλιο , αλλά δεν ήξερα τί ακριβώς είναι .
    Καλό σου βράδυ .

     
  12. με το φεγγαρι αγκαλια

    Οκτώβριος 7 , 2007 at 17:22

    χχμμ ναι..οι αντρες των ονειρων μου!!

     
  13. silia

    Οκτώβριος 7 , 2007 at 18:28

    @ με το φεγγάρι αγκαλιά
    Οι άντρες των ονείρων σου ; …
    Να μην τρως βαριά το βράδυ …. Βλέπεις εφιάλτες ….
    Μεταξύ μας όμως και …πέρα από κάθε πλάκα . Ο παχουλοκομψός (στη μέση , αριστερά) με τα γυαλάκια , το κόκκινο τσουλούφι και το μωβ φιογκάκι στην κοιλίτσα , αποτελεί και την δική μου φαντασίωση , … μακράν όλων .

     
  14. Μαρία

    Οκτώβριος 8 , 2007 at 07:37

    Άξιζε, άξιζε! Καλημέρες και καλή εβδομάδα 🙂

     

Σχολιάστε

 
