RSS

COCA ή PEPSI ? TOYOTA ή NISSAN ? ΑΝΗΦΟΡΟ ή ΚΑΤΗΦΟΡΟ ; ΚΑΦΕ ή ΤΣΑΪ ;

18 Οκτ.

Eπειδή , η …. διαφήμιση από τα μπλογκ , δεν έχει … επισημοποιηθεί ακόμη και επειδή ο Αίσωπος απάντησε στο τρίτο ερώτημα πριν 2.500 χρόνια, εγώ θα απαντήσω μόνο στο τέταρτο, (καφές ή τσάι ; ) ….και θα απαντήσω ως εξής :
ΚΑΙ καφέ … ΚΑΙ τσάι … Γιατί όχι ;
Και μετά από αυτό , δικαιωματικά ίσως μου κάνετε την ερώτηση που πριν λίγο μου έκανε ο φίλος Melomenos : » Σε τί φλυτζάνι (κούπα) ;» . Η απάντησή μου , είναι : «σ’ αυτά που βλέπετε στις παρακάτω φωτογραφίες» …. Πάμε λοιπόν , μία – μία .

picture2101.jpg Αυτή βασικά είναι η κούπα που πίνω τον καφέ μου . Στιγμιαίο , πολύ δυνατό , με γάλα … κάθε πρωί . Είναι μεγάλη , και χωράει μεγάλη ποσότητα καφέ , τόση για να μου φτάνει μέχρι τις 10 – 10.30 πμ , όπου περίπου πίνω τον δεύτερο μεγάλο στιγμιαίο …. Πίνω πολλούς καφέδες τα πρωινά … Κάνω μια δουλειά , που πρέπει να … κρατιέσαι στην «τσίτα» μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο .
picture212.jpgΑυτή , είναι η κούπα , που πίνω καφέ στη δουλειά … Την παίρνω κάθε πρωί μαζί μου και την επιστρέφω κάθε μεσημέρι … (απογευματάκι) , στο σπίτι . Κι αυτό , γιατί το ….αγαπημένο αστείο των περισσοτέρων εκεί μέσα , είναι να …. φτύνουν μέσα στις «ξεχασμένες» κούπες αυτών που πήγαν στα σπίτια τους , σε αντίθεση μ’ αυτούς που έμειναν να … ξεροτηγανίζονται στα Χειρουργεία …. («Βρωμιάρηδες» , θα πείτε , αλλά τί να γίνει ; Είναι κάτι σαν … ιεροτελεστία… το ξέρουμε και το ανεχόμαστε – ας πούμε – , όλοι ) .
picture213.jpg Αυτή είναι μια ευρύχωρη , με χοντρά τοιχώματα , απλή …. -δωρικού ρυθμού θα έλεγα- κούπα , που έχει ιδιαίτερη συναισθηματική αξία για μένα . Και δεν είναι … ποτέ μόνη . Έχει την … δίδυμή της αδελφή και χρησιμοποιούνται πάντα … μαζί . Είναι η κούπα που μου έφερε μια μέρα (μαζί με την ολόιδια δίδυμή της) , ο επί 38 ολόκληρα χρόνια σύντροφος της ζωής μου , και μου είπε : «- Για να … πίνουμε μαζί τσάι ….. Άν ποτέ «σπάσει» η δική σου , θα πετάξω και την δική μου , δεν θα την χρειάζομαι …. Αν σπάσει η δική μου , εσύ κράτα την δική σου … σου αξίζει ….» …… Πίνουμε παρέα τσάι σ’ αυτές , τα απόγεύματα (σπάνια … λόγω της καταραμένης της δουλειάς μας) , που θα βρεθούμε στο σπίτι μαζί .
Συγγνώμη , μια στιγμή , να πάω να ….φυσήξω τη μύτη μου και να σκουπίσω τα μάτια μου ….. Δάκρυσαν ….. Μάλλον από τον Υπολογιστή ….

picture215.jpg Να και το … πιο μικρό φλυτζάνι , που χρησιμοποιώ …. Για τον (κάπου – κάπου) … «ελληνικό» μου . Εγώ , «τούρκικο» τον λέω ….¨λέγε τον τουλάχιστον «βυζαντινό»¨ με …μαλλώνουν . Είναι πολύ μικρό , πολύ λεπτό (σχεδόν … φεγγίζει όταν το βλέπεις κόντρα στο φως , κινέζικης καταγωγής , και …. μεγάλης ηλικίας . Είναι αγορασμένο (μαζί με τα αδέρφια του – εξάδα – ) από την Σαγκάη πριν 70 χρόνια …. Ναι , ναι , καλά ακούσατε . Τα έφερε σαν δώρο γάμου στην μάνα μου , ο μετέπειτα νονός μου , από ένα ταξίδι που είχε κάνει τότε , το 1937 , εκεί ….. Τα ….. λατρεύω . Τρέμω στην ιδέα , ότι μπορεί να σπάσουν , τόσο ….»αέρινα» , που είναι . Όμως τόσα χρόνια … άντεξαν του κόσμου τις ταλαιπωρίες . Πολέμους , Κατοχές , Προσφυγιές , μετακομίσεις , …. μνημόσυνα …. Κι όμως … Εκεί …. Μάλλον τα φυλάει ο …. Βούδας .
picture216.jpgΚαι φτάσαμε αισίως στο τελευταίο …. Είναι το φλυτζάνι , που (τι ρώσσικης καταγωγής , θα ήμουν άλλωστε ; ) πίνω τσάι …. Μόνη μου … παρέα με τον εαυτό μου και τις μνήμες των Ρώσσων γονιών μου . Δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο , εκτός ίσως από την καλλιγραφική γραφή στο λευκό εσωτερικό του «il girasole innamorato» (ερωτευμένο ηλιοτρόπιο – έχω μια βίδα με τα ηλιοτρόπια) , πράγμα που με έκανε και να το αγοράσω , πριν μερικά χρόνια . Ίσως δεν θα το ανέφερα και καθόλου , αλλά το φωτογράφισα … έμμεσα …. Ο σκοπός μου ενδόμυχα , ήταν , να φωτογραφίσω τον …. «Βασιλιά» …. (έστω και εν μέρει) …. το μεγάλο Σαμοβάρι (με κάρβουνα – όχι ηλεκτρικό -) , που έφερε ο παππούς Ιωσήφ από την πατρίδα του , όταν αποφάσισε να ζήσει πια , σ’ αυτόν τον μακάριο τόπο της «φαιδράς πορτοκαλλέας»…. Όμως δεν θα πω άλλα γι αυτόν (τον «Βασιλιά» , εννοώ) , γιατί , μπορεί να με ξαναπιάσουν τα … κλάμματα . Ίσως , μια άλλη φορά …. σ’ένα άλλο ποστ … μόνο γι’ Αυτόν ….

Τί λέγαμε λοιπόν ;
– Καφέ ή τσάι ; ….
– ΚΑΙ καφέ ΚΑΙ τσάι …..ΚΑΙ στη δουλειά ΚΑΙ στη σχόλη …. ΚΑΙ με παρέα , ΚΑΙ μόνοι μας …. ΚΑΙ για αυτοσκόπηση
ΚΑΙ για κους-κους …. ΚΑΙ για ρεμβασμό ΚΑΙ για φλερτ …. ΚΑΙ για βουτιές στις αναμνήσεις ΚΑΙ για χαβαλέ ….
Σ’ ευχαριστώ , Μελωμένε μου , που μου έδωσες …. την ευκαιρία .

Προσκαλώ , όποιον φίλο θέλει και δεν έχει δικό του μπλογκ , να μου ηλεκτρονικοταχυδρομήσει …. (πω , πω , τί είπα η γυναίκα …. ; δεν πιάνομαι) την φωτογραφία της αγαπημένης του κούπας , για να την …. ποστάρω (ουάου!!!) εγώ , στο δικό μου μπλογκ .

 
6 Σχόλια

Posted by στο Οκτώβριος 18 , 2007 in Αδυναμίες...

 

6 responses to “COCA ή PEPSI ? TOYOTA ή NISSAN ? ΑΝΗΦΟΡΟ ή ΚΑΤΗΦΟΡΟ ; ΚΑΦΕ ή ΤΣΑΪ ;

  1. νατασσάκι

    Οκτώβριος 18 , 2007 at 22:19

    Πολύ όμορφες – μου άρεσε πιο πολύ το μικρό διάφανο φλυτζανάκι, και το τελευταίο με το ερωτευμένο ηλιοτρόπιο (κι εγώ έχω μια βίδα με τα ηλιοτρόπια)

    Και βεβαίως, το σαμοβάρι
    – ολόκληρη φωτογραφία του;;;

    Καλημέρα 🙂

     
  2. melomenos

    Οκτώβριος 19 , 2007 at 11:06

    κι εμένα η τελευταία μ’αρέσει
    όμορφη παρουσίαση και …χαρακτηριστική σου! 😛

    Σ’ευχαριστώ για την τιμή!
    καλό σου σαββατοκύριακο

     
  3. ethanandthecity

    Οκτώβριος 19 , 2007 at 13:13

    ωραίο πλήρες φωτογραφικό ρεπορτάζ! Εγώ δεν διαθέτω κούπες άξιες αναφοράς στο σπίτι καθότι ως κλασσικός τεμπέλης, πίνω τον φρέντο μου έτοιμο από το συμπαθέστατο Γρηγόρης μικρογεύματα που κατοικοεδρεύει στον παράδρομο. Ενίοτε δοκιμάζω και τα πλούσια σε θερμίδες ροφήματα των starbucks, εξαιρετικής γεύσης αλλά πανάκριβα τα άτιμα

     
  4. Sotiris K.

    Οκτώβριος 19 , 2007 at 16:49

    Σκέπτομαι…
    Είναι οι κούπες ή το περιεχόμενο που έχει το ενδιαφέρον;
    Ή μήπως τα συναισθήματα οικείωσης που γεννάει το καθένα από αυτά καθώς τα κρατάς στο χέρι σου;

    Γιατί μη μου πεις… Τις περισσότερες φορές το γέμισμά τους είναι αυτόματο, σχεδόν ασυνείδητο.
    Και η ώρα χρήσης τους…

    Να δηλώνει τελικά, η κάθε μια από τις κούπες και τις ταξινομήσεις που έχεις κάνει;

    Κοίτα τώρα που το πήγα ε;

    Αλλά μάρεσε όλο αυτό που διάβασα και είδα…

    Την καλησπέρα μου

     
  5. genna

    Οκτώβριος 19 , 2007 at 18:16

    πόσες ιστορίες χειλιών κρατούν οι κούπες, όλες πανέμορφες, σαν να τις ομορφαίνει ο χρόνος, να τις προσέχεις, στενοχωριέμαι αν μου σπάσει κάποια, αισθάνομαι σαν να χάνω επαφή με τη μιλιά μου!

     
  6. laxanaki

    Οκτώβριος 23 , 2007 at 18:31

    Ψηφίζω δαγκωτά τα ηλιοτρόπια!!!!

     

Σχολιάστε

 
