RSS

ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΕΡΑΥΝΟΒΟΛΟ … ΦΙΛΙΑ ;

25 Νοέ.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Μερικοί άνθρωποι , έρχονται στη ζωή μας και γρήγορα φεύγουν …. Μερικοί , μένουν κάποιο διάστημα και αφήνουν τα χνάρια τους στην καρδιά μας . Και ποτέ , ποτέ ξανά , δεν θα είμαστε , τότε , οι ίδιοι . (FLAVIA) .

Ποιος μπορεί να εξηγήσει το εκπληκτικό εκείνο ένστικτο , που μας λέει – μετά από μια μοναδική συνάντηση – , ότι εκείνο , ή το άλλο συγκεκριμένο πρόσωπο , κατά κάποιο μυστηριώδη τρόπο , έχει αξία για μας ; (ARTHUR CHRISTOFER BENSON * 1862-1925)

Κάποτε , ανακαλύπτουμε ξαφνικά , ανάμεσα στο πλήθος των φίλων , έναν άνθρωπο , που χαίρεται ιδιαίτερα να βρίσκεται μαζί μας και στον οποίο , συνειδητοποιούμε , ότι έχουμε ατέλειωτα πράγματα να πούμε . (NATALIA  GINZBURG * γενν. 1916)

Για να παγιωθεί μια φιλία , ειδικά ανάμεσα σε ξένους , ή σε άτομα από διαφορετικούς (κοινωνικούς , ηλικιακούς , μορφωτικούς , παραδοσιακούς) κόσμους , πρέπει μια σπίθα με την οποία είχαν και οι δυο κρυφά … φορτισθεί , να πετάξει από τον έναν στον άλλο και να … διαπεράσει τις συμπτώσεις του τόπου και του χρόνου . (GEORGE  SANTAYANA * 1863-1952)

Δυο άνθρωποι , μπορεί να μιλάνε μαζί , κάτω από την ίδια στέγη, για πολλά χρόνια , κι όμως , να μην «συναντηθούν» ποτέ . Και δυο άλλοι , με την πρώτη κουβέντα , να είναι ήδη … παλιόφιλοι . (MARY  CATHERWOOD * 1847-1901 * από το «MARIANSON»)

Όλοι μας έχουμε ανταλλάξει ματιές με κάποιον νοιώθοντας ένα είδος αναγνώρισης , που θα μπορούσε να είναι το ξεκίνημα μιας φιλίας ….. Όμως τα φώτα αλλάζουν , το τρένο φεύγει , το πλήθος στροβιλίζεται γύρω μας , …. και δεν θα το μάθουμε ποτέ . (PAM  BROWN * γενν. 1928)

Όταν οι άνθρωποι , διαθέτουν εσωτερικό φως , το εκπέμπουν . Τότε , καταφέρνουμε να γνωριστούμε , καθώς βαδίζουμε μαζί στο σκοτάδι , χωρίς να χρειάζεται να αγγίξουμε ο ένας το πρόσωπο του άλλου με τα χέρια μας ή να εισβάλλουμε ο ένας στην καρδιά του άλλου . (ALBERT  SCHWEITZER * 1875-1965)

Η φιλία , είναι κάτι … μαγικό . Γιατί ενώ δημιουργείται από την μακρόχρονη γνωριμία , μπορεί να γεννηθεί και μ’ ένα … ξαφνικό χαμόγελο . (ΛΑΟ ΤΣΙ * 5ος αιώνας π.Χ. * ΚΙΝΑ)

Όταν πρωτοαρρώστησα , ένα σωρός άνθρωποι , ενδιαφέρθηκαν και με βοήθησαν …. Μόνο ένας  , ήρθε κοντά μου και μου κράτησε βουβά , το χέρι …. Αυτός ήταν ο … ξαφνικός μου φίλος . (ΑΣΘΕΝΗΣ ΜΕ ΕΪΤΖ)

—————————————————————–

Αφιερωμένο στον διαδικτυακό φίλο Nekko , σαν ένα είδος … απάντησης στον σχολιασμό του στο προηγούμενό μου ποστ .

 
19 Σχόλια

Posted by στο Νοέμβριος 25 , 2007 in ΕΙΠΑΝ ...., Κοινωνιολογια, αφιερωμένα

 

19 responses to “ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΕΡΑΥΝΟΒΟΛΟ … ΦΙΛΙΑ ;

  1. nekko

    Νοέμβριος 25 , 2007 at 21:53

    Η φιλία , είναι κάτι … μαγικό .
    Γιατί ενώ δημιουργείται από την μακρόχρονη γνωριμία , μπορεί να γεννηθεί και μ’ ένα …
    ξαφνικό χαμόγελο .
    (ΛΑΟ ΤΣΙ * 5ος αιώνας π.Χ. * ΚΙΝΑ)

    Αυτό το -ξαφνικό χαμόγελο-
    φώτισε
    καθώς έφθανα στο τέλος του σημερινού σας ποστ.
    Σας ευχαριστώ πολύ Silia.
    ocgb

     
  2. Manos S.

    Νοέμβριος 25 , 2007 at 22:03

    εμένα πάλι μου άρεσε και το πρώτο…

     
  3. m00nchild

    Νοέμβριος 26 , 2007 at 01:53

    Κρατάω τα 2 πρώτα με έμφαση στο «γρήγορα φευγουν»…το ζήσαμε και αυτό…
    Ωραίο ποστ 🙂

     
  4. γητευτρια

    Νοέμβριος 26 , 2007 at 02:46

    Πιστεύω απόλυτα, πιο απόλυτα δε γίνεται, στο κεραυνοβόλο! Τόσο στον έρωτα, όσο και στη φιλία! Αν δεν γίνει το κλικ με την πρώτη ματιά, δε γίνεται ποτέ. Ότι μπορεί να γίνει και να μην είναι το προσδοκούμενο, είναι σαφές. Συνήθως όμως πάνε πακέτο. Κι αυτά που λένε, να προσέχεις και ο χρόνος θα δείξει και τα λοιπά, ελάχιστα μετράνε. Τους πιο αγαπημένους και παντοτινούς φίλους, τους γνώρισα ακριβώς έτσι. Και τους έρωτες, τους μεγάλους έρωτες, έτσι.
    Ψηφίζω GEORGE SANTAYANA, για την σπίθα που λέει… και MARY CATHERWOOD γιατί λέει μια τεράστια αλήθεια και ΣΙΛΙΑ, γιατί φτιάχνει φοβερά ποστ! 😉

     
  5. kyriayf

    Νοέμβριος 26 , 2007 at 13:45

    ναι!!!
    πιστεύω…
    το ένοιωσα το «χάδι» σου…
    ευγνώμων…
    σε φιλώ
    😉

     
  6. ethanandthecity

    Νοέμβριος 27 , 2007 at 17:42

    απόλυτα. σε μια ηλικία που πίστευα πως δεν υπάρχει πλέον χρόνος και διάθεση για καινούριους φίλους, μου ήρθε κατακούτελα!

     
  7. Dee Dee

    Νοέμβριος 28 , 2007 at 06:29

    νομιζω ναι. Ενστικτωδως εχω λειτουργησει πολλες φορες, καποιες φορες επεσα πολυ εξω, καποιες αλλες ομως……ολα τα λεφτα 🙂

    Καλως σε βρηκα, απο τη φαβουλα ερχομαι, σε εκτιμαει πολυ και ειπα να ερθω να δω αν εχει δικιο 🙂

    Ωραια ειναι εδω, θα ξαναπερασω!

    Καλημερα!

     
  8. artou

    Νοέμβριος 28 , 2007 at 14:03

    Δυο άνθρωποι , μπορεί να μιλάνε μαζί , κάτω από την ίδια στέγη, για πολλά χρόνια , κι όμως , να μην “συναντηθούν” ποτέ . Και δυο άλλοι , με την πρώτη κουβέντα , να είναι ήδη … παλιόφιλοι . (MARY CATHERWOOD * 1847-1901 * από το “MARIANSON”)

    το πιστεύω πολύ και το έχω βιώσει αρκετές φορές
    συγχαρητήρια για την καλή δουλεια…
    την καλησπέρα μου

     
  9. artou

    Νοέμβριος 28 , 2007 at 14:04

    Υ.Γ και εγω από τη φαβούλα βρήκα το δρόμο και ήρθα

     
  10. silia

    Νοέμβριος 28 , 2007 at 20:31

    @ nekko
    Μείνε πάντα έτσι …. φωτεινός (χαμογελαστός) .
    Εγώ σ ‘ευχαριστώ , που με διαβάζεις .

    @ Manos S.
    Σ’ ευχαριστώ καλέ μου αυθόρμητε Μάνο (διόρθωσα κάτι πολύ μικρό… δεν φαντάζομαι να σε ενοχλεί; )

    @ m00nchild
    Καλώς την , τη … φρέσκια τη μανούλα …
    Όλοι λίγο πολύ , το έχουμε ζήσει κάποτε αυτό το «γρήγορα φευγουν» ….

     
  11. silia

    Νοέμβριος 28 , 2007 at 20:46

    @ γητευτρια
    Τίποτε άλλο δεν περίμενα (σαν απάντηση) από σένα , εκτός από το : «Πιστεύω απόλυτα, πιο απόλυτα δε γίνεται, στο κεραυνοβόλο! » .
    Και … ναι . Η φιλία είναι ένα είδος … έρωτα ….
    Και …. σταμάτα να ρίχνεις πολλά … «ψηφοδέλτια» στην ίδια κάλπη …. Θα στα ακυρώσει κανείς …. και θα έχουμε , άλλα .

    @ kyriayf
    Κι εγώ πάλι , … ένοιωσα το φιλί σου , κι ας μας χωρίζουν τόσα (χίλια ;… παραπάνω…) χιλιόμετρα .
    Πάρε τους φίλους σου ασπίδα , και πολέμα ….

    @ ethanandthecity
    Είδες , που η κινέζικη σοφία (Η φιλία , είναι κάτι … μαγικό ) , έχει απόλυτο δίκιο ;

     
  12. silia

    Νοέμβριος 28 , 2007 at 20:57

    @ Dee Dee
    Τράβα ένα «Χ» πάνω σ’ αυτές τις φορές , που έπεσες έξω …και προσηλώσου σ’ αυτές με …. «όλα τα λεφτά».
    Καλώς ήρθες . Σ’ ευχαριστώ .

    @ artou
    Αν το έχεις βιώσει αρκετές φορές , όπως λες , τότε ανήκεις στους … τυχερούς ανθρώπους .
    Καλώς ήρθες στο σπίτι μου . Σέυχαριστώ για τα καλά σου λόγια .

     
  13. nekko

    Νοέμβριος 29 , 2007 at 08:45

    Silia να διευκρινήσω:
    Είμαι κοριτσάκι 🙂
    ocgb

     
  14. silia

    Νοέμβριος 29 , 2007 at 09:41

    @ nekko
    Σήμερα από το πρωί στη δουλειά , η μέρα μου κυλούσε , γ@μ….ντας (sorry για την έκφραση , αλλά οι άνθρωποι της επιθετικής Ιατρικής το συνηθίζουμε να βωμολοχούμε) . Βγαίνοντας λοιπόν για λίγο στο γραφείο για … ανάσα και καφέ , βρήκα το τελευταίο σου σχόλιο …. Με βρήκαν να … χαχανίζω μόνη μου …. Η μέρα μου , έφτιαξε …. Το γέλιο είναι το μυστικό μιας χαρούμενης μέρας ….
    ————————–
    Κοριτσάκι λοιπόν …. Ε , καλύτερα …. Όχι γιατί αγαπώ τα κοριτσάκια περισσότερο , αλλά γιατί όλη αυτή η μικρή ιστορία , με έκανε και γέλασα (το γέλιο μακραίνει τη ζωή) .
    Δεν διορθώνω λοιπόν την απάντησή μου την αρχική , απλά της προσθέτω κάτι που μου αρέσει : «Μείνε πάντα έτσι …. φωτεινός (χαμογελαστός) ….. άνθρωπος … και σε ξαναευχαριστώ , που με διαβάζεις»

     
  15. με το φεγγαρι αγκαλια

    Νοέμβριος 29 , 2007 at 15:14

    ειναι το κλικ,ειναι η χημεια και ναι η φιλια ειναι ερωτας πλατωνικος!!
    ειναι το τσαφ ενος αναπτηρα..κι οπως στον ερωτα,ερχεται εκει που δεν το περιμενεις,ακομη κι αν εισαι σε ηλικια που εχεις πλεον απελπιστει!!

     
  16. Νεφελόεσσα

    Νοέμβριος 29 , 2007 at 21:04

    Πιστεύω. Υποχρεωτικώς. Μου το ‘χει δείξει η ζωή. Και μου ‘χει πει ακόμα πως ό,τι σημαντικό, ό,τι ουσιώδες και ό,τι κατακτητικό έρχεται πάντα γρήγορα. Πιο γρήγορα κι απ’ τις σφαίρες του Λούκυ Λουκ

     
  17. silia

    Νοέμβριος 30 , 2007 at 17:39

    @ με το φεγγαρι αγκαλια
    «…και ναι η φιλια ειναι ερωτας …»
    Xρόνια τώρα το λέω αυτό στους γύρω μου . Κάποιοι με περιγελούν και με παίρνουν στο ψιλό …. Αυτοί δεν είναι φίλοι μου (απλές παρέες είναι) …. Οι φίλοι μου , όταν το ακούν μου δίνουν φιλιά , βλέμματα αγάπης , χάδια … Κάποιος , κάποτε , όταν το άκουσε , την άλλη μέρα μου έστειλε λουλούδια ….

     
  18. silia

    Νοέμβριος 30 , 2007 at 17:43

    @ Νεφελόεσσα
    Πράγματι , για να κατακτήσεις κάτι μεγάλο , σπουδαίο , το όπλο είναι ο …. αιφνιδιασμός .
    Μπαμ …. και κάτω , που λένε .

     
  19. nekko

    Δεκέμβριος 3 , 2007 at 17:44

    Γειά σου Silia
    Xαίρομαι πολύ για τα ξαφνικά σου γέλια.
    Και εγώ όταν τό έγραφα είχα μια διάθεση γελαστή.
    Ελπίζω να αποκαταστάθηκε η μελαχγολία που είχες καθώς μου απαντούσες στο προηγούμενο σου ποστ και η οποία, απάντηση, μου διέφευγε μέχι τώρα.
    Εχω να απαντήσω κάτι αλλά τώρα βιάζομαι.
    Θα επανέλθω. Εν τω μεταξύ φιλιά.
    ocgb

     

Σχολιάστε

 
