RSS

ΑΚΟΥΣ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ;;;…

26 Δεκ.

Καλημέρα Χριστέ μου ….

Ακούς ;;;….¨

Οι ταξιαρχίες των Αγγέλων αυτού του Κόσμου , που μόλις ήρθες , σου εύχονται το «Ως ευ παρέστητε» , «καλή διαμονή», και σου ψάλλουν το «Ωσαννά» , με τον δικό τους τρόπο ….
Είναι :

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ DOWN

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ AIDS (ΠΑΣΧΟΝΤΑ ΚΑΙ ΟΡΦΑΝΑ)

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΚΑΡΚΙΝΟ

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΕΙΝΟΥΝ

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΒΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΒΙΑ

…………………………………………………………………………………

Συγχώρεσέ μου την βλασφημία Χριστέ μου , αλλά θαρρώ , πως θάμπωσαν τα μάτια Σου από την λάμψη που δώσαμε στην γιορτή της Γέννησής Σου και «κλείσαν» τα αυτιά Σου από τους υψηλούς τόνους των ύμνων μας για τον Ερχομό Σου …. και δεν μπορείς ούτε να δεις , μα ούτε να ακούσεις αυτούς τους Αγγέλους Σου , που επίσης Σε υμνούν …. και είναι και …. πολλοί Χριστέ μου ….. πάρα πολλοί ….

Χθες το πρωί , Χριστέ μου , ανήμερα του Ερχομού Σου , στον κήπο του σπιτιού μου , συνέβη ένα …. θαύμα …. Μέσα στην παγωνιά (-4 βαθμοί C) , και μέσα στην πυκνή σαν χιόνι πάχνη , άνθισε ένα τριαντάφυλλο , από μια σχεδόν νεκρή από το κρύο , γριούλα τριανταφυλλιά …. Δεν συνηθίζω να κόβω τα τριαντάφυλλα του κήπου (τα λυπάμαι) …. αυτό όμως , το έκοψα προσεκτικά και τό ‘φερα μέσα στο σπίτι για να σου το δείξω , γιατί λένε , πως είσαι μέσα στα σπίτια μας αυτές τις μέρες ….

καλοκαιρι+δεκεμβρης 2007 117.jpg

Γιατί Χριστέ μου , έχω την … αμυδρή εντύπωση , πως ήταν το μοναδικό …. θαύμα που συνέβη με τον ερχομό Σου , σ’ αυτόν τον κόσμο ; … Στον κόσμο με τους πολλούς Αγγέλους , που δεν μπορείς ούτε να δεις , μα ούτε και να ακούσεις ;

Μ’ ακούς Χριστέ μου ; Εμένα τουλάχιστον , μ’ ακούς ;;;

 

13 responses to “ΑΚΟΥΣ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ;;;…

  1. Sotiris K.

    Δεκέμβριος 26 , 2007 at 22:33

    Σε ακούει!
    Αν σε υπακούει δεν ξέρω…
    Αλλά, μια και έθεσες το θέμα της .. βλασφημίας, ε ας πάρω τη σκυτάλη κι εγώ.
    Ξέρεις, δεν έχει και τόση σημασία αν σε ακούει Εκείνος και αν θέλει να ανταποκριθεί.
    Το πιο σημαντικό είναι ότι Εσύ βλέπεις και Εσύ μιλάς.
    Και είναι, ξέρεις, αυτό που προσδοκούμε από τη Γέννηση Του.
    Να ανοίξει τα μάτια τής καρδιάς και τής ψυχής μας.

    Την καλησπέρα μου
    Χρόνια Πολλά

     
  2. ελένη

    Δεκέμβριος 27 , 2007 at 11:55

    «λυγίζει» αυτό το κείμενο.

     
  3. ethanandthecity

    Δεκέμβριος 27 , 2007 at 12:03

    ok απλά άφωνος……

     
  4. hliaxtina

    Δεκέμβριος 27 , 2007 at 22:19

    … ανθρώπων έργα …
    Δεν φταίει Εκείνος, αν πράτταμε το λόγο Του τίποτε από όλα αυτά δεν θα υπήρχε!

     
  5. Γρηγόρης

    Δεκέμβριος 27 , 2007 at 22:39

    και όμως το θαύμα δεν είναι μόνο αυτό…

    θαύμα είναι η ίδια η ζωή, ακόμη και στις πιο δύσκολες και σκοτεινές στιγμές της.
    θαύμα είναι η ζεστή αναπνοή των ανθρώπων στο παγαμένο σκηνικό της ζωής
    θαύμα είναι να κάνεις όνειρο κάθε στιγμή και να ελπίζεις.

    και συγχώρα με για τη δική μου βλασφημία:
    κανένα θαύμα δεν θα γίνει ποτέ αν δεν το πλάσεις με τα χέρια σου , με τον ιδρώτα σου , με τον αγώνα σου , με τις επιλόγες.
    Και όλα αυτά τα παιδιά δεν περιμένουν ούτε το Χριστό ούτε την ελεημοσύνη μας. Περιμένουν το πλήρωμα του χρόνου που θα δημιουργήσουν οι ίδιοι για τη δική τους ανατροπή.

    (πολύ ωραίο το τριαντάφυλλο… δες το συμβολικά σαν μια πράξη αντίστασης…)

     
  6. Allu Fun Marx

    Δεκέμβριος 28 , 2007 at 00:09

    Tι φταίνε και οι κακόμοιροι οι θεοί και τους φορτώνουν όλες τις αμαρτίες και τα εγκλήματα των πιστών τους;
    Αν μπορούσαν να διαλέξουν θα διάλεγαν άλλο ρόλο κι όχι αυτό που τους έχουν φορτώσει…

     
  7. ritsmas

    Δεκέμβριος 30 , 2007 at 00:47

    Εγω θαθελα καποιος να με ακούει. Και ελπίζω να συμβαίνει κάτι εξαιρετικά σπουδαίο γύρω μας. Αλλιώς , δυσκολεύομαι ολο και περισσότερο.
    ευχες Σιλια για την καινούργια χρονια…για τον κόσμο που έρχεται, για τον κόσμο που ζουμε.
    ριτς

     
  8. silia

    Δεκέμβριος 30 , 2007 at 13:39

    @ Sotiris K.
    Πράγματι … θαύμα είναι , να ανοίγουν τα μάτια της καρδιάς και της ψυχής σου

    @ ελένη
    Ναι Ελένη … Τσάκισε η καρδιά μου μέχρι να το γράψω (και όχι μόνο) . Βούρκωνα , ξαναβούρκωνα , δάκρυζα , θύμωνα , ξεχνιόμουν πάνω σε …. γελαστά και μη … ματάκια ….
    Τι να πεις ;….

     
  9. silia

    Δεκέμβριος 30 , 2007 at 13:56

    @ ethanandthecity
    Καλημέρα Ήθαν .
    Τι ευχές μου για τον καινούριο χρόνο … Μακάρι , όλο και λιγότερο ….»άφωνοι» να μένουμε στο μέλλον …. Μακάρι .

    @ hliaxtina
    Μπορεί …. Ο πόνος όμως σου βγάζει θλίψη και …. θυμό …. Ανθρώπινες αδυναμίες .

     
  10. silia

    Δεκέμβριος 30 , 2007 at 14:07

    @ Γρηγόρης
    Έχεις δίκιο …. Γεμάτη θαύματα είναι η ζωή μας . Και η ίδια η ζωή , θαύμα είναι .
    Όμως η πικρία , ο θυμός και ο εγωκεντρισμός μας δεν μας επιτρέπουν να το αντιληφθούμε εύκολα .
    Το δε τριαντάφυλλο , 5 ημέρες μετά επιμένει στο θαύμα … Ζει … Χλωμό , κουρασμένο , … αλλά ζει .

    @ Allu Fun Marx
    Αν μπορούσαν να … διαλέξουν , κι αν μπορούσαν να βρουν κάποιον αλλο κι αυτοί , για …. θεό τους ….
    Δεν γίνεται , ε ;…. Μάλλον εμείς πρέπει να σταματήσουμε να αμαρτάνουμε και να εγκληματούμε ….

     
  11. silia

    Δεκέμβριος 30 , 2007 at 14:09

    @ ritsmas
    Μακάρι ….(να συμβαίνει κάτι εξαιρετικά σπουδαίο γύρω μας) … μακάρι .
    και τις δικές μου τις ευχές , για ένα καλύτερο κόσμο … μέσα μας και πέριξ μας .

     
  12. Νίκος Κ.

    Δεκέμβριος 15 , 2008 at 16:00

    Aν είχατε την τύχη να γνωρίσετε τον π.Πορφύριο ή τον π. Παίσιο, θα είχατε καταλάβει… ή μάλλον βιώσει, έστω στιγμιαία την παρουσία Του Θεού ! Μάλλον ακατάληπτος είμαι, αλλά είχα την τύχη..
    Καλό κι ευτυχισμένο το 2009 !

     
  13. silia

    Δεκέμβριος 16 , 2008 at 00:11

    @ Νίκος Κ.
    Την έχω βιώσει την παρουσία του Θεού πολλάκις .
    Μη βλέπετε που γκρινιάζω λιγάκι ….
    Αντεύχομαι για «Καλό κι ευτυχισμένο το 2009 !» και όχι μόνο αυτό , αλλά και για τα μετά το 2009 ερχόμενα χρόνια .

     

Σχολιάστε

 
