RSS

TIME CAPSULE 2007

02 Ιαν.

ist2_4717385_futuristic_spaceship.jpgist2_4403560_calendars.jpg 

*** Το ξημέρωμα του 2007 με βρίσκει … σαστισμένη …. Είναι ο έρωτας (με την ευρεία του έννοια) η αιτία …. *** Ανοίγω αυτό το blog , χωρίς να έχω ιδέα από αυτόν τον μαγικό ηλεκτρονικό κόσμο (έχω όμως …. πείσμα) *** Ο φίλος μου (απ’ τα παλιά) , ο Κώστας , καβαλάει μια κόκκινη FERRARI , πατάει το γκάζι της και …. φεύγει για τον Άλλο Κόσμο …. Μετά από πολλά χρόνια ξαναβιώνω την απώλεια ενός φίλου *** Ο «Κινέζος» μοιάζει να θέλει να φύγει …. Παραπονιέμαι ….Το αρνείται *** Η δουλειά , με κουράζει όλο και περισσότερο …. για πρώτη φορά , αρχίζω να σκέφτομαι να την παρατήσω (να βγω στην σύνταξη) *** Το καλοκαίρι είναι καυτό και η καρδιά μου παγωμένη … μουδιασμένη … Ο «Κινέζος» ουσιαστικά , έχει φύγει …. όμως ακόμα το αρνείται … Σκέφτομαι να κάνω …. λοβοτομή …. να μην «καταλαβαίνω» και πολλά *** Κάνω καινούριους φίλους …. Ανθρώπους απλούς αλλά έντιμους , που νοιώθω να μ’ αγαπούν *** Ταξιδεύω για πρώτη φορά στη ζωή μου στην Κρήτη … Ο έρωτας παραμονεύει στις γωνιές μου , τί όμως μπορεί να καταφέρει ; τίποτα …. Το άλλο μισό της καρδιάς μου , στην ….. Κίνα βρίσκεται (που λέει και κάποιο τραγούδι) *** Μια παλιά «πληγή» (σωματική) με ξαναθυμάται , μεσοκαλόκαιρο …. Πρόκειται για μια παλιά μου αναπηρία … ίσως να φταίει η … κακιά ψυχολογία …. Λένε πως ο κακός ψυχισμός χειροτερεύει και την σωματική σου υγεία …. Ξαναπαίρνω το μπαστούνι , κι προσπαθώ να μείνω όρθια … Το καταφέρνω *** Αγοράζω ένα παλιό χωριάτικο σπίτι σε ένα ορεινό χωριό και σκέφτομαι να φτάξω εκεί το ησυχαστήριό μου … ένα παλιό όνειρο , αρχίζει να γίνεται πραγματικότητα …. Η αισιοδοξία ξαναχτυπά την πόρτα μου *** Ψηφίζω τον «Συνασπισμό» … αναρωτιέμαι γιατί να του έχουν δώσει αυτό το γελοίο όνομα (ΣΥΡΙΖΑ) φέτος ; *** Οι ρυτίδες μου πληθαίνουν …. ‘Ομως τις αγαπώ , κι ας μου στερούν τους «Κινέζους» αυτού του … μάταιου κόσμου *** Γνωρίζω ενδιαφέροντες ανθρώπους από τον χώρο των blogs … H Θεσσαλονίκη , είναι τόσο όμορφη , το Φθινόπωρο … *** Σύννεφα (απειλή καρκίνου) , σκεπάζουν απότομα την ευαίσθητη λιακάδα της ζωής μου … «Μπλέκω» με το συνάφι μου (γιατροί) και ζω ένα … ζόρικο 20ήμερο με εξετάσεις , μικροεπεμβάσεις , βιοψίες … Μέχρι και τον «Κινέζο» κοντεύω να ξεχάσω …. Όλα , αποδεικνύονται απλά …. φόβοι … Είμαι καλά . Κάνω την γνωστή , πρόστυχη χειρονομία με τον μέσο δάκτυλο του χεριού στον … Θάνατο και ξαναπαίρνω τα πάνω μου … είμαι καλά .*** Διοργανώνω μεγάλο party για την γιορτή μου , αφήνω και το μπαστούνι στην πάντα , και χορεύω ακουμπώντας το ένα χέρι πάνω στην καρδιά μου , το «Ζεϊμπέκικο της Ευδοκίας» *** Νοιώθω να … μ’ αγαπούν … το νοιώθω έντονα *** Λίγο πριν … ξεψυχήσει το 2007 , ο «Κινέζος» μου …. χαμογέλασε … Σαν να μου είπε , με τον δικό του τρόπο , πως κι αυτός με αγαπάει *** Το ξημέρωμα του 2008 με βρίσκει … αισιόδοξη … Ζω …
————————————————————–
Στον διαδικτυακό μου φίλο Ethan , που μου έδωσε την ευκαιρία να γράψω για όλα αυτά , στέλνω το θερμό μου «Ευχαριστώ» και την ειλικρινή μου αγάπη .

 

22 responses to “TIME CAPSULE 2007

  1. ethanandthecity

    Ιανουαρίου 2 , 2008 at 22:04

    όλα όσα περίμενα να διαβάσω από σένα κι ακόμα περισσότερα. με συγκίνησες
    να είσαι πάντα καλά και «πνιγμένη» από συναισθήματα….

     
  2. profusion

    Ιανουαρίου 3 , 2008 at 09:59

    Σας εύχομαι καλή χρονιά, αγαπητή μου. Δεν γνωρίζω τι άλλο να σας ευχηθώ αλλά κάποιος εκεί ψηλά ή κάτι ξέρει τι μας λείπει και, ανάλογα μας το δίνει. Επειδή αυτό είναι σίγουρο, δεν χρειάζεται καν να σας το ευχηθώ. Απλά θα περιμένω μαζί σας την πραγματοποίησή του…

     
  3. swellzed

    Ιανουαρίου 3 , 2008 at 13:50

    Σου εύχομαι το 2008 να είναι εκατομμύρια φορές καλύτερο!
    Swell

     
  4. nadjaf

    Ιανουαρίου 3 , 2008 at 13:52

    Χρησιμοποιώ ένα παλιό λογαριασμό στο wordpress για να αφήσω την ευχή μου. Ζητώ συγνώμη για την καθυστέρηση, αλλά μου πήρε λίγο χρόνο για να καταλάβω τι πρέπει να κάνω για να ξανασυναντηθούμε.
    Δε ξέρω για σας, αλλά εμένα μου φάνηκε μια γεμάτη χρονιά το 2007 σας, όλα μοιάζανε να αγγίζουν τα όρια τους και το αναπόφευκτο και μετά μέσα σε μια στιγμή χαράζοντας διέξοδοι και δρόμοι.
    Και «ζείτε», αυτό μου ακούγεται το καλύτερο από όλα…
    Ας συνεχίσετε να «ζείτε» και αυτή τη χρονιά λοιπόν…
    Νερίνα

     
  5. hliaxtina

    Ιανουαρίου 3 , 2008 at 16:19

    Να είσαι πάντα καλά!
    Καλή και χαρούμενη χρονιά!

    Χαίρομαι που έκανες την χειρονομία με το δάκτυλο! Και εγώ πέρασα κάτι τέτοιο. Κάνω επαναληπτικό υπέρηχο αύριο, στο λαιμό, ξέρεις. Έχω ήδη κάνει βιοψία και ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ!

    Σε φιλώ!
    (είμαι με dial up στο σπίτι. Περιμένω σύνδεση! Ευτυχώς υπάρχει το ΣΥΖΕΥΞΙΣ!)

     
  6. Nina C

    Ιανουαρίου 3 , 2008 at 22:51

    Καλή Χρονιά, με Υγεία και Χαρά, για όλους μας!

    (και, ειδικά εσύ, να συνεχίσεις ν’ αγαπάς, έτσι, όπως ξέρεις! Σε φιλώ πολύ!)

     
  7. nik-athenian

    Ιανουαρίου 4 , 2008 at 00:20

    Αυτό σημαίνει blog. Προσωπικό ημερολόγιο.
    Χάρηκα που τελικά το 2007 δεν άφησε λαβωματιές. Ας μην αφήσουμε κι αυτή τη χρονιά, το 2008, το φόβο να μας φάει τα σωθικά.

     
  8. Sotiris K.

    Ιανουαρίου 4 , 2008 at 11:17

    Καλή χρονιά
    Ευτυχισμένη.
    Με ψηφίδες όμορφες, χαρούμενες και λύπες από εκείνες που στο τέλος τους μεγαλώνουν το χαμόγελο στην ψυχή.
    Να είσαι καλά.
    Χρόνια πολλά.

     
  9. stixakias

    Ιανουαρίου 4 , 2008 at 12:32

    Μια χαρά σε βρήκε το ξημέρωμα.
    Μια χαρά! 😛

     
  10. faros

    Ιανουαρίου 4 , 2008 at 18:54

    Έτσι μπράβο, νάσαι πάντα καλά!!!!!!!

     
  11. Isidoros

    Ιανουαρίου 5 , 2008 at 18:45

    «Το άλλο μισό της καρδιάς μου , στην ….. Κίνα βρίσκεται (που λέει και κάποιο τραγούδι)»

    Αλλά πάντα η άλλη μισή στην Αθήνα ντουφεκίζεται….

     
  12. Χ. Μόρφος

    Ιανουαρίου 6 , 2008 at 11:40

    Καλημέρα σας και καλή χρονιά!

    Η λύση στο προβληματάκι με τα σχόλια: Αδυναμία ανάρτησης σχολίων [you must be logged in to post a comment]

     
  13. Μαρία

    Ιανουαρίου 6 , 2008 at 19:45

    Πω πω, άντε ντε να στείλουμε και καμιά ευχή!
    Καλή Χρονιά με υγεία και χαρά! Ό,τι επιθυμείς για σένα και τους δικούς σου 😀

     
  14. nekko

    Ιανουαρίου 6 , 2008 at 23:13

    Α! πόσο χαίρομαι που αποκαταστάθηκε η επαφή!
    Περνώ τακτικά και μου αρέσει η δυνατότητα του σχολίου που και που.
    Καλή Χρονιά λοιπόν και επισήμως.

     
  15. TDJM

    Ιανουαρίου 7 , 2008 at 11:47

    Kαλή χρονιά…

    Εύχομαι πάντα να πραγματοποιείτε τα όνειρα σας!!

     
  16. silia

    Ιανουαρίου 8 , 2008 at 00:06

    @ ethanandthecity
    Να είσαι καλά Ήθαν . χαίρομαι που με καταλαβαίνεις . Χαίρομαι που μπορείς να διαβάζεις την ψυχή μου .

    @ profusion
    Σ’ ευχαριστώ , που … ενισχύεις την Πίστη μου …. Πιστεύω κι εγώ , πως Κάποιος εκεί πάνω , …. ξέρει .

     
  17. silia

    Ιανουαρίου 8 , 2008 at 00:12

    @ swellzed
    Χίλια …. (τί λέω ; …) …. Ένα εκατομμύριο «ευχαριστώ» , για τις ευχές σου

    @ nadjaf
    «….Ας συνεχίσετε να “ζείτε” και αυτή τη χρονιά λοιπόν…»
    Ευχαριστώ για την όμορφη ευχή σου …
    Ξέρεις Νερίνα , «ζω» , με όλα τα κύτταρα μου σε …. εγρήγορση (κι ας έχω ψιλογεράσει) . Για μένα , αυτό σημαίνει να «ζεις» .

     
  18. silia

    Ιανουαρίου 8 , 2008 at 00:19

    @ hliaxtina
    Με το καλό η σύνδεση , με το καλό και το υπερηχογράφημα .
    Πάντα , να είναι όλα καλά για σένα .
    Και τα δικά μου φιλιά .

    @ Nina C
    Ώσπου να κλείσω τα μάτια μου , θα αγαπώ έτσι όπως εγώ ξέρω κι όπως εσύ …. κατάλαβες .
    Φιλιά .

     
  19. silia

    Ιανουαρίου 8 , 2008 at 00:33

    @ nik-athenian
    Όχι … δεν άφησε λαβωματιές … Ήταν μια … καλή χρονιά . Μόνο κάποια μικρά γδαρσίματα , επιπόλαιες γρατσουνιές και μια … υποψία λυγμού …. Υποψία μόνο ….

    @Sotiris K.
    Δεν λέω … καλές είναι οι χαρές . Όταν όμως οι χαρές έρχονται σαν «επίλογος» κάποιας λύπης , τότε είναι πιο πολύ χαρές .
    ————————-
    Χαίρομαι που τελείωσαν οι σύντομες διακοπές σου (και ξαναγύρισες κοντά μας) .

     
  20. silia

    Ιανουαρίου 8 , 2008 at 00:42

    @ stixakias
    Ποιο «ξημέρωμα» , είναι «μια χαρά» ; … Το ξημέρωμα του 07 , που με βρίσκει σαστισμένη από τον έρωτα , ή το ξημέρωμα του 08 , που με βρίσκει αισιόδοξη επειδή ζω ; ….
    Μην απαντήσεις …. Ψιλλιάζομαι τι θα πεις … Και τα δύο τα «ξημερώματα» , μια χαρά είναι .

    @ faros
    Σ’ ευχαριστώ …. Κι εσύ να είσαι πάντα καλά και ό,τι λαχταράς , να το βρίσκεις πάντα εμπρός σου .

     
  21. silia

    Ιανουαρίου 8 , 2008 at 00:46

    @ Isidoros
    Όχι ακριβώς στην …. Αθήνα , αλλά ντουφεκίζεται …. Δηλαδή , ντουφεκίστηκε .
    Καλώς ήρθες .

    @ Χ. Μόρφος
    Σ’ ευχαριστώ για μια φορά ακόμα , κι από αυτή την σκοπιά .

     
  22. silia

    Ιανουαρίου 8 , 2008 at 00:53

    @ Μαρία
    Κι εγώ χαίρομαι που ξαναβρισκόμαστε σ’ αυτό τον χώρο και αντεύχομαι .

    @ nekko
    Όλη η χαρά , δική μου , βλέποντας πόσο πολύ σ’ ενδιαφέρει η επικοινωνία μας .
    Καλή χρονιά και σε σένα .

    @ TDJM
    «Εύχομαι πάντα να πραγματοποιείτε τα όνειρα σας!!…»
    Μακάρι … Σ’ευχαριστώ πολύ … τόσο πολύ …

     

Σχολιάστε

 
