RSS

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ …

07 Ιαν.

jiannis

Χρόνια σου πολλά , γλυκειά μου αγάπη ….

Γιορτάζεις σήμερα , και είσαι μακριά μου …. Δεν πειράζει …. Εγώ θα μείνω εδώ , να βλέπω στη φωτογραφία σου , τα όμορφά σου μάτια . Ας είναι παλιά , η φωτογραφία …. Δεν έχεις αλλάξει , σχεδόν καθόλου …. Είσαι το ίδιο όμορφος … έχεις τα ίδια υπέροχα μάτια … Ε … λίγο μεγάλωσες , αλλά εγώ , πάντα έτσι θα σε θυμάμαι …. Έτσι , να σου λέω «Χρόνια πολλά , Γιάννη αγάπη μου» , κι εσύ , πλέκοντας τα δυο σου χέρια μπροστά στο στήθος σου , να μου απαντάς : «Σ’ ευχαριστώ μαμά » .

 
25 Σχόλια

Posted by στο Ιανουαρίου 7 , 2008 in Αδυναμίες..., Χρόνια Πολλά, αφιερωμένα

 

25 responses to “ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ …

  1. TDJM

    Ιανουαρίου 8 , 2008 at 09:20

    Πολύχρονος και ευτυχισμένος και ο δικός σας Γιάννης!!

    Σκέφτομαι πως θα είναι δύσκολο, να είσαι μακρυά από τους ανθρώπους σου, ακόμα περισσότερο όταν γιορτάζουν.
    Αλλά το παιχνίδι για να παιχτεί σωστά ,πρέπει να το παίξουμε με τους κανόνες και τους όρους του.
    Οταν έρθει η ώρα πρέπει να ανοίξουμε τις αγκαλιές μας και να τα αφήσουμε να πετάξουν μακρυά μας…!!!

    Καλημέρα!

     
  2. Manos S.

    Ιανουαρίου 8 , 2008 at 09:48

    πωπωπωπω…
    Να τον χαίρεσαι…

    Υγ συγκινήθηκα…

     
  3. Ζαμπία

    Ιανουαρίου 8 , 2008 at 10:05

    Πολύχρονος κι ευτυχισμένος ο Γιάννης σας.

    Αχ! ανοίγετε πληγές με τα posts σας…

     
  4. NIOBH

    Ιανουαρίου 8 , 2008 at 11:37

    Nά’ναι πάντα καλά!…:)

     
  5. mamma

    Ιανουαρίου 8 , 2008 at 13:02

    Χρόνια πολλά στο Γιάννη, που έπλεκε τα χεράκια του και έλεγε ευχαριστώ στη μαμά…

     
  6. stixakias

    Ιανουαρίου 8 , 2008 at 15:29

    Να τον καμαρώνεις πάντα το Γιάννη σου.

    Όντως έχει υπέροχα μάτια.

     
  7. Sotiris K.

    Ιανουαρίου 9 , 2008 at 00:18

    Να τον χαίρεσαι…
    Κάθε καλό στην πορεία της ζωής του.
    Χρόνια του (σας) Πολλά!!

     
  8. silia

    Ιανουαρίου 9 , 2008 at 00:53

    @ TDJM
    @ Manos S.
    @Ζαμπία
    @ NIOBH
    @ mamma
    @ stixakias
    @ Sotiris K.
    Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τις ευχές και τα καλά σας λόγια για το … πρωτότοκο καμάρι μου .
    Όλη αυτή η θετική αύρα που εκπέμπετε , να «γυρίσει» στα δικά σας παιδιά , ή σε όποιον πολύ αγαπάτε .

     
  9. Dee Dee

    Ιανουαρίου 9 , 2008 at 10:49

    Να τον χαιρεσαι!!!! Βγαζει μια τρομερη ανησυχια το βλεμμα του, ειναι οντως ανησυχο παιδι ; 🙂

    Να ειναι γερος, δυνατος, δημιουργικος και τυχερος στη ζωη του!!!!

     
  10. silia

    Ιανουαρίου 9 , 2008 at 11:37

    @ Dee Dee
    Σ’ ευχαριστώ .
    Δεν σε γνωρίζω σχεδόν καθόλου , εσύ όμως μοιάζεις σαν να μας γνωρίζεις . Θα έλεγα ότι ίσως ασχολείσαι σοβαρά με ψυχολογία , ψυχιατρική , ψυχανάλυση ….
    Όντως ήταν ένα φοβερά ανήσυχο παιδί . Περίεργο , με φιλομάθεια , ερευνητικό , τελειοθηρικό , αγχωμένο με όλα ….
    Τώρα είναι ένας , με όλα τα παραπάνω , …. νέος άντρας . Όλα τα κράτησε και στην ενήλικη ζωή του … Ακόμη και τα πανέμορφά του μάτια .

     
  11. Μαρία

    Ιανουαρίου 9 , 2008 at 16:16

    Χρόνια του πολλά και καλά! Κι εσείς οι γονείς του από δίπλα να τον καμαρώνεται πάντα 😀
    Υ.Γ. Συγγνώμη για τις καθυστερημένες ευχές… πιάνουν κι έτσι όμως γιατί είναι μέσα από την καρδιά μου 🙂

     
  12. revqueer

    Ιανουαρίου 9 , 2008 at 17:38

    Να τον χαίρεσαι!! Πολύ με συγκινούν οι περήφανες μητέρες!

     
  13. silia

    Ιανουαρίου 9 , 2008 at 17:52

    @ Μαρία
    To ξέρω γλυκειά μου , ότι είναι μέσα από την καρδιά σου …. Φαίνεται .
    Σ’ ευχαριστώ .

    @ revqueer
    Μεγάλωσα δίπλα σε μια πολύ περήφανη (για μένα) μητέρα … Δεν ξέρω να … είμαι τίποτα άλλο …(λίγο υπερβολικό αυτό που μόλις είπα … αλλά είναι αλήθεια … νοιώθω πολύ περήφανη για τα παιδιά μου) . Σ’ ευχαριστώ και καλώς ήρθες .

     
  14. d1af

    Ιανουαρίου 9 , 2008 at 19:53

    Χρόνια του πολλά και να τον χαίρεσει μαμά του 😀

     
  15. silia

    Ιανουαρίου 9 , 2008 at 21:24

    @ d1af
    Καλώς ήρθες στο σπίτι μου .
    Να είσαι καλά . Ευχαριστώ για τις ευχές σου .

     
  16. με το φεγγαρι αγκαλια

    Ιανουαρίου 10 , 2008 at 14:04

    αυτα τα ομορφα εκφραστικα ματια να τα χαιρεσαι!να εχει οτι επιθυμει!!να τον χαρεις οπως ονειρευεσαι!!

     
  17. Marina

    Ιανουαρίου 10 , 2008 at 17:06

    Να σου ζήσει, να τον χαίρεσαι με υγεία. Πανέμορφο αγοράκι δείχνει πολύ συνετό και προβληματισμένο..

     
  18. Nina C

    Ιανουαρίου 10 , 2008 at 21:58

    Να το χαίρεστε το παλληκαράκι σας, μαντάμ, και να σας κάνει γρήγορα γιαγιά, για να γελώ εις βάρος σας!!!

    😛

     
  19. silia

    Ιανουαρίου 11 , 2008 at 15:24

    @ με το φεγγαρι αγκαλια
    To όνειρο μου πάντα ήταν να τον δω να …. «ζει» το όνειρό του …. Και επειδή τα κατάφερε να κάνει πραγματικότητα το όνειρό του , είμαι κι εγω ευτυχισμένη .
    Ευχαριστώ .

    @ Marina
    Ήταν όντως ένα … αγοράκι συνετό και προβληματισμένο .
    τώρα είναι ένας …. άντρας συνετός …. Για το «προβληματισμένος» , δεν ξέρω …. ελπίζω να μην είναι πια .
    Σ’ ευχαριστώ απ’ την καρδιά μου .

     
  20. silia

    Ιανουαρίου 11 , 2008 at 15:45

    @ Nina C
    Σ’ ευχαριστώ γλυκειά μου ….
    Αλλά για να με κάνει γιαγιά το καμάρι μου , χρειάζεται και μια … νύφη …..
    Δυο κοριτσάκια μου φαίνεται πως έχεις … Δυο κορούλες κουκλίτσες (τις είδα εγώ κάποτε …. κουκλίτσες) ….
    Για να τον στείλω να …. ψάχνει ….
    Και να σε δω εσένα γιαγιά στα 40something σου , να δεις γέλια που θα κάνουμε όλοι .

     
  21. γητευτρια

    Ιανουαρίου 12 , 2008 at 19:26

    Να τον χαίρεσαι τον γιόκα σου γλυκιά μου! Να τον καμαρώνεις πάντα ευτυχισμένο κι όπως αυτός λαχταρά!

    Σαν από θαύμα διορθώθηκε το πρόβλημα και μπορώ να αφήσω σχόλιο! Εδώ και πολύ καιρό ήμουν αποκλεισμένη! Ζητούσε κωδικό που δεν δεχόταν… Δεν σε ξέχασα να ξέρεις ε;

    Φιλάκια πολλά και πάντα χαρές! Να γιορτάσεις και τα 100 του, σου εύχομαι!

     
  22. silia

    Ιανουαρίου 13 , 2008 at 13:35

    @ γητευτρια
    Πόσο πολύ χαίρομαι , που σε ξαναβρήκα , και πόσο πολύ σ’ ευχαριστώ για το … νοιάξιμο και τις ευχές σου …
    Δεν διορθώθηκε το πρόβλημα «σαν από θαύμα» . Απλά με βοήθησε με τις συμβουλές του ένας διαδικτυακός φίλος , ο Χ.Μόρφος (Λεξίτυπος) . Ήταν μια από μέρους μου , μικρή απροσεξία να την πω ; αβλεψία , άγνοια , να την πω ; που εν πάσει περιπτώσει αποκαταστάθηκε … Γι ‘αυτό είναι οι φίλοι … για να μας διορθώνουν (και γι αυτό) .
    Να είσαι πάντα , καλά .

     
  23. fava

    Ιανουαρίου 17 , 2008 at 03:56

    Αν και άργησα, χρόνια πολλά! Να τον χαιρεσαι τον κούκλο σου, το γιο σου 🙂

     
  24. silia

    Ιανουαρίου 19 , 2008 at 01:34

    @ fava
    Δεν έχει σημασία , αν άργησες .
    Οι ευχές είναι πάντα καλοδεχούμενες .
    Χίλια ευχαριστώ .

     
  25. Παράθεμα: 2010 in review | Anna-Silia

Σχολιάστε

 
