RSS

7 + 123 = 2

22 Φεβ.

Για όσους απορούν γι αυτά τα … μοντέρνα μαθηματικά μου , έχω την εξήγηση : Έχω κληθεί να συμμετάσχω σε δύο (2) «παιχνίδια» , που κυκλοφορούν τελευταία στην μπλογκόσφαιρα . Στο πρώτο στο οποίο πρέπει να αναφέρω τα … Επτά (7) «θανάσιμα μου αμαρτήματα» , με προσκάλεσε με προσωπική πρόσκληση ο κύριος «Μούργος» της «Λάσπης» (αλήθεια … τί nick είναι αυτό ; … πάντα πίστευα ότι «μούργους» λέγανε τους … σωματώδεις ημίαιμους σκύλους … αλλά η ….Λάσπη , πού κολλάει με τα σκυλιά … δεν κατάλαβα … τέλος πάντων , κάποτε ίσως θα το καταλάβω …) . Για το δεύτερο (παιχνίδι) , πήρα «ανοιχτή πρόσκληση» από την φίλη NinaC πρώην Composition Doll … (δεν θα το κάνω θέμα την αλλαγή του ονόματος , που σφόδρα με ενόχλησε … και δεν μπορείς κυρία μου να αλλάζεις έτσι στα ξεκούδουνα το όνομα σου … αλλά είμαι κυρία εγώ και υπεράνω και δεν το συζητώ κλπ…κλπ….) ….Τι έλεγα ;… Α , … μάλιστα ,… έλεγα για την «ανοιχτή πρόσκληση» στο μπλογκοπαίχνιδο «Σελίδα 123 του … πιο κοντινού σου βιβλίου» …. Έτσι λοιπόν , εξηγείται και ο μαθηματικός γρίφος του παρόντος δημοσιεύματος : «7 αμαρτίες + 123η σελίδα = 2 μπλογκοπαίχνιδα» .

Και … πάμε , με πρώτο τους …. 7 λόγους , που θα με στείλουν σούμπιτο (πως γράφεται αυτό στα Ιταλικά ; … ανάθεμα την αμορφωσιά μου) , στην Κόλαση … πρώτο τραπέζι πίστα :

ΤΑ 7 ΜΕΓΑΛΑ ΜΟΥ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ

1) Συνηθίζω να ρίχνω …. κατάρες , σ΄εκείνους , που μου τρώνε την … προτεραιότητα στο δρόμο … όπως π.χ. : «Να σου χαλάσει η Δορυφορική πάνω στην καλύτερη φάση στο ντέρμπυ της χρονιάς» …. ή «Να σου … πέσει , μόλις έχεις πείσει και έχεις ξεμοναχιάσει την καλύτερη γκόμενα πρωτευούσης και περιχώρων» … Αν δε , ο τύπος , με … μουντζώσει κιόλας , στη παραπάνω κατάρα , προσθέτω και την extra προσθήκη κατάρας «Όχι μόνο να σου πέσει στην μοιραία στιγμή , αλλά η πιτσιρίκα να σου γελάσει και κατάμουτρα και να σ’ αφήσει στα κρύα του λουτρού , για να πάει να το διηγηθεί στις φίλες της στην καφετέρια της γειτονιάς σου και …. να χαχανίσουν όλες μαζί «….. Ακραίο … δεν λέω … αλλά «μαλακές» κατάρες , δεν υπάρχουν . Αν ο … ενοχλών με στην οδήγηση , είναι γένους θηλυκού , ρίχνω το «Να σου … χαλάσει η βαφή στο κομμωτήριο , την τελευταία στιγμή και να σου βγούνε πράσινα (τα μαλλιά) , ενώ πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να πας στην κοπή πίττας της ΝΔ της γειτονιάς σου , όπου θα παρευρεθεί και η … Νατάσσα με τα δίδυμα» …. Το ξέρω ότι γίνομαι πολύ κακιά , αλλά για ….κατάρες μιλάμε …

2) Γίνομαι φοβερά γκρινιάρα , όταν αρρωσταίνω , ενώ , ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ , τις γκρίνιες των ασθενών μου …. Το γεγονός ότι με … προτιμούν οι περισσότεροι (ασθενείς) , οφείλεται στο γεγονός , ότι είμαι Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΓΙΑΤΡΟΣ (!!!) των Βαλκανίων και … βάλε . Η … Περιαυτολογία , δεν «πιάνεται» για Αμάρτημα … έτσι δεν είναι ;;;

3) Στη δουλειά , εκνευρίζομαι πολύ εύκολα και αντιδρώ , με αγριοφωνάρες και βρισιές , όχι μόνο προς τους υφισταμένους , αλλά και προς τους προϊσταμένους μου (ιδίως προς αυτούς) …. που είναι όλοι «μαλάκες» , «ηλίθιοι» , «άσχετοι» , «εγκάθετοι» , «ανίκανοι» (από σεξουαλικής πλευράς) και άλλα τέτοια , που δεν τα ξέρουν και τους τα … υπενθυμίζω συχνά …… Ρε παιδιά … να σας πω με την ευκαιρία και το παράπονο μου : Η … Καριέρα μου δεν πάει καθόλου καλά , τώρα τελευταία …. και δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί .

4) Δεν υπολήπτομαι , καθόλου , μα καθόλου τους …. Οδοντίατρους και τους Γυναικολόγους … Τους μεν πρώτους τους θεωρώ … ιμιτασιόν γιατρούς , τους δεύτερους , γιατρούς της πλάκας (πως αλλιώς να χαρακτηρίσεις τους γιατρούς της … μιας οπής ;… Ενώ οι … ΩΡΛάδες ;… ε ;… για μέτρα … οπές …) .

5) Είμαι μια …. Αφορισμένη , από την Μητρόπολη της περιοχής μου …. Αυτό συνέβη πριν 12 χρόνια για λόγους , που δεν τους κατάλαβα …. Στο μεταξύ διάστημα με …. ΞΕ-αφόρισε , αλλά εγώ (κι αυτό είναι ΤΟ ΘΑΝΑΣΙΜΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ μου) δεν αποδέχτηκα τον ξε-αφορισμό γιατί πολύ μου άρεσε ο τίτλος της ….»αφορισμένης» .

6) Είμαι ….. ναρκομανής .

7) Μου αρέσει να …. λέω ψέμματα και να … σοκάρω τους ανθρώπους γύρω μου με … δηλώσεις σαν την παραπάνω (Νο 6) .

κόλαση.bmp

***********************************************************

Και … συνεχίζουμε , με το δεύτερο μέρος αυτού του … μυστηριώδους μαθηματικού γρίφου …

Πολλά βιβλία γύρω μου …Έτσι όπως κάθομαι στο γραφείο (στο σπίτι) απλώνω το αριστερό μου χέρι (το μόνο που δεν με πονάει τον τελευταίο καιρό) , με τεντωμένο τον δείκτη και αποφασίζω να ανοίξω στην 123η σελίδα , του πρώτου βιβλίου , που θα αγγίξει ο δείκτης μου ……
Για να δω …. Μμμμμ … μάλιστα … ο 13ος τόμος της «ΠΑΠΥΡΟΣ-ΛΑΡΟΥΣ-ΒΡΙΤΤΑΝΙΚΑ» (της εγκυκλοπαίδειας) …. Τον βγάζω από την θέση του ….(πω , πω , σκόνες …..) , ανοίγω στην 123 σελίδα …. 6η , 7η , 8η , περίοδος …. μμμμμμ για να δούμε …. «Βαβυλωνία» ,…. «Βαβυλώνια αιχμαλωσία» , Βαβυλωνιακό ημερολόγιο» ….
Ποιον τάχα να ενδιαφέρουν αυτά ; …. ίσως κάποιον … αλλά , για στάσου …. ακριβώς από πάνω , «ξαπλώνει» κάποιο παλιό αγαπημένο (βιβλίο) …. Αχ , ναι … πόσο αγαπημένο …. με σημειώσεις στα περιθώρια , με υπογραμμίσεις , μέχρι και … θαυμαστικά (!) που και που … : ΛΟΥΪΤΖΙ ΜΑΛΕΡΜΠΑ , «Το υγρό πυρ» …. ΕΚΔΟΣΕΙΣ : Νεφέλη ….. Αυτό μάλιστα ….

ΣΕΛΙΔΑ 123 …. Περίοδοι 6η , 7η , και 8η

Αυτή τη φορά η λογική σου , η λογική του αυλοκόλακα , σ’ έσυρε στην πλάνη . Υπολόγισες τα γηρατειά και τα νιάτα αμελώντας την ωριμότητα και γι αυτό η απάντηση σου , προσπαθώντας να είναι ευγενική απέναντί μου , μετατράπηκε σε χλευασμό . Θα μπορούσα να προσβληθώ βαρύτατα .

Πω , πω !!!……. Το …»τυχαίο» , παίζει με τις αντοχές μου απόψε ….

 

pyr.jpg

Προσκαλώ τους διαδικτυακούς φίλους «Ο Φάρος» , «Το τέρας της αμάθειας» , «Ethan» , «Sotiris K» και «Βασίλης Νόττας» , να γράψουν για το ένα (το 7) , ή για το άλλο (το 123) ***, ή και για τα δύο μαζί , αν θέλουν , κι αν μπορούν …. Κι αν δεν θέλουν ή αν δεν μπορούν …. ε , καλή καρδιά … Πάντως , αν δεν γράψετε , σας το λέω θα … παραξηγηθώ σφόδρα …. και δεν θα σας ξαναμιλήσω ποτέ πια …. και θα πατήσω και τα κλάμματα …. και θα νοιώσω μειωμένη και περιφρονημένη ….. γιατί δεν σας το είπα …. έχω ακόμη ένα σοβαρό ελάττωμα – αμάρτημα ….. ΠΑΡΑΞΗΓΙΕΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ……

Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους .

***  Οδηγίες:1. Πιάσε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά σε σένα.2. Άνοιξε το βιβλίο στη σελίδα 123 (αν το βιβλίο διαθέτει λιγότερες από 123 σελίδες, άφησέ το και πήγαινε στο επόμενο κοντινότερο).3. Βρες την πέμπτη περίοδο (=από τελεία σε τελεία, αν θυμάσαι) της σελίδας.4. Ανάρτησε τις επόμενες τρεις περιόδους (δηλ. την έκτη, την έβδομη και την όγδοη).5. Ζήτα από πέντε ανθρώπους να κάνουν το ίδιο.

 

38 responses to “7 + 123 = 2

  1. Nina C

    Φεβρουαρίου 22 , 2008 at 19:57

    Αχ! Δεν ξέρω από πού ν’ αρχίσω και πού να τελειώσω!!!!!! Τέλος πάντων, πάμε και βλέπουμε:

    1. Μα, καλή μου κυρία, η Composition Doll μεγάλωσε και θέλει να τη φωνάζουν Nina C., ξεπεράστε το, επιτέλους! 😛

    2. Στα ιταλικά το σούμπιτο γράφετε subito. Απλά πράγματα, ό,τι ακούτε γράφετε, τς τς τς…

    3. Σας θαυμάζω για την εφευρετικότητά σας αναφορικά με τις κατάρες. Τί να σας πω, εγώ στο τιμόνι περιορίζομαι σε κανένα «μαλάκα», τίποτα «σάλτα και γαμήσου» και τέτοια. Μάλλον θα φταίει ο χώρος εργασίας μου.

    4. O χώρος εργασίας μου μοιάζει πολύ με τον δικό σας, κυρίως στην ποιότητα των ατόμων! 😛

    5. Εσείς μπορεί να μη θυμάστε γιατί σας αφορίσανε, εγώ όμως έχω πρόχειρους τουλάχιστον δέκα σοβαρούς λόγους για τους οποίους ενδέχεται να το έκαναν. Δεν είμαι, όμως, ρουφιανάκι και δεν τους αποκαλύπτω.

    6. Για τον εθισμό σας στα ναρκωτικά, μπορώ να το επιβεβαιώσω κι εγώ. θα ξεχάσω, νομίζετε, που με σέρνατε σε όλη τη Σαλονίκη για να βρείτε το Θράσο τον έμπορα;

    7.Τον Πάπυρο-Λαρούς να τον βάλετε εκεί που ξέρετε!

    8. Ετοιμαστείτε για τη χαριστική βολή: έχω το Υγρό πυρ με ΙΔΙΟΧΕΙΡΗ αφιέρωση του συγγραφέα!!!!!!! Γιεςςςςςςςς!

    9. Τι θα πει «το αριστερό μου χέρι το μόνο που δεν με πονάει»; Είναι ελληνικά αυτά, μαντάμ; Πόσα χέρια έχετε, δηλαδή; Και στο τέλος-τέλος, ποιά είστε, κυρία μου; Η θεά Κάλι; (Σας προειδοποιώ: μην απαντήσετε τίποτα προβλέψιμο, τύπου: «μπορεί να μην είμαι η Κάλι, αλλά θεά είμαι σίγουρα», γιατί θα σας φτύσω!!!)

    10. Άντε, και επειδή είστε παραπονιάρα και παρεξηγιάρα θα σας πω και τούτο: το τραγουδάκι που μου παραγγείλατε είναι έτοιμο και θα ανέβει την Τετάρτη. Του έκανα και crash-test: το έδειξα σε έναν φίλο και συμφωνήσαμε αμφότεροι πως θα σας αρέσει! ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΜΕ ΔΙΑΨΕΥΣΕΤΕ!

    11. Πολύ με κουράσατε σήμερα, και είμαι και στο Νησί. Φεύγω, αφήνοντας ένα φιλί στην όμορφη (λέμε τώρα…) μούρη σας.

     
  2. faros

    Φεβρουαρίου 22 , 2008 at 20:05

    Θα απαντήσω, αλλά … σιγά – σιγά!
    (Που να βρω … εφτά (7) αμαρτήματα εγώ (sic), … σαν τις 7 πληγές του … Φαραώ μου ακούγεται(!), τώρα να σου πω να σταματήσετε εσείς τα … θηλυκά να οδηγάτε … μάλλον δεν θα εισακουστώ, έτσι δεν είναι;)
    Για το βιβλίο … είναι λίγο ψηλά τα βιβλία μου που έχουν πάνω από … 123 σελίδες (ψάχνω να βρω … σκαλίτσα και … βλέπω και ειδήσεις τώρα και … βαριέμαι να ψάχνω τόσες σελίδες – όχι να πάω απ΄ευθείας στη σελίδα 123 δεν το … μπορώ, γιατί …; σιγά μη στο πω!!!
    Αυτά, περαστικά για το χέρι σου, θα τα πούμε σύντομα !!!

     
  3. Sotiris K.

    Φεβρουαρίου 22 , 2008 at 21:21

    Ομολογώ ότι με σόκαρε και με προβλημάτισε ο πρόσκληση.
    Κι αν δεν μετάσχω και κάνω τη φίλη μου τη Σίλια να κλαίει; Θέλω κάτι τέτοιο;
    Όχι βέβαια..
    Θέλω να μη μού ξαναναμιλήσει;
    ….

    Ευτυχώς όμως έχω καλή μνήμη!!!
    Τι έγραψες στο 7;
    «7) Μου αρέσει να …. λέω ψέμματα »
    Ουφφφ

    Να είσαι καλά που με… απάλλαξες!!!!!

    Καλό σου βράδυ..

    υγ
    ‘νταξει.. πώς κάνεις έτσι…
    καλά.. θα δούμε 🙂

     
  4. ethanandthecity

    Φεβρουαρίου 22 , 2008 at 23:51

    αποδέχομαι με χαρά την πρόσκληση καθότι ανέκαθεν έτρεφα συναισθήματα συμπάθειας και κρυφού θαυμασμού για τις….αφορισμένες!

     
  5. μούργος

    Φεβρουαρίου 23 , 2008 at 00:42

    ο χριστος και η παναγια!! 😯
    και τωρα μας το λετε;
    να μας εκθεσετε και μας;
    βαλτε ενα μπανερακι πανω στο μπλογκ να ξερουμε και μεις που να βαδιζουμε.
    (για τον αφορισμο λεω αγαπητη μας Σιλια και μη κανετε πως δεν καταλαβαίνετε)
    ταχιστα θα παω να εξομολογηθω! 😀
    κανονικα η wordpress θα επρεπε να εχει ενα μπλογκ για εξομολογηση .
    που να τρεχουμε τωρα…..
    Οσον αφορα τα αμαρτηματα σας , στα 1, 2, 3 και 7 υποπιπτω και γω συχνοτατα . Καλα, καταρες δεν λεω, αλλα μπινελικια ουυυυυ.
    Και το 7 μου αρεσε πολυ 😀
    υ.γ.
    αυτο με τον ξε-αφορισμο δεν το καταλαβα.
    σας εγινε προταση δηλαδη ή γραπτο ερωτημα τυπου «σχετικα με τον αφορισμος σας, παρακαλουμε ενημερωστε μας εγκαιρα αν αποδεχεστε την ληξη του και την επαναφορα σας στο ποιμνιο μας» ;

     
  6. το τέρας της αμάθειας

    Φεβρουαρίου 23 , 2008 at 11:39

    Θα ανταποκριθώ… (και) σ’ αυτήν… (την πρόσκληση) οσονούπω…!

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ 🙂

     
  7. το τέρας της αμάθειας

    Φεβρουαρίου 23 , 2008 at 11:41

    BY THE WAY, υπάρχει μια πρόσκληση (ανοιχτή) στο blog μου…! COME ON…

     
  8. Αν-Λου

    Φεβρουαρίου 23 , 2008 at 14:29

    Μιά χαρά σας βρίσκω!!!!!

    ΥΓ άμα σας αφορίζουν τι παθαίνετε; Δεν στρώνει η περμανάντ?
    😉

     
  9. silia

    Φεβρουαρίου 23 , 2008 at 21:40

    @ Nina C
    Αν και δεν μου αρέσει να κάνω chat μέσα από το μπλογκ , εν τούτοις πρέπει να σας απαντήσω ένα προς ένα στα σημεία , γιατί με την δυσφήμηση που μου κάνετε , δεν προκειται να βρω … γαμπρό και θα μείνω ανύπαντρη …. Λοιπόν :
    1. Ε Π Ι Τ Ε Λ Ο Υ Σ !!! το παραδέχτηκες ότι είσαι μια ΜΕΓΑΛΗ ΓΥΝΑΙΚΑ … Μόλις το είπες … επιτέλους … Σου ξέφυγε … χα χα .
    2. Λοιπόν , καλοί μου φίλοι , να δείτε πως τώρα είναι ικανή να μου χρεώσει και κανένα 100ρικο για το μάθημα των Ιταλικών , που μόλις έκανε … Φοβερά φιλοκερδής άνθρωπος … Μακριά …
    3. Αν μπορείς , ΜΗ με θαυμάζεις … Να ξέρεις , πως ρίχνω κατάρες και έκτός οδήγησης … Γενικά …
    4. Ναι … Ναι … ΟΛΠ και ΕΣΥ , το ίδιο μαγαζί …
    5. Είπα ότι δε κατάλαβα , όχι ότι δεν θυμάμαι …. Και με το «δέκα» , θαρρώ πως υπερβάλλεις . Βαριά – βαριά , όσο και να ψάξεις για τους λόγους του αφορισμού μου θα πιάσεις το …»οκτώ» … Υπερβάλλεις
    6. Τον … Θράσο τον έμπορα , κυρία μου , για … ΑΛΛΟ λόγο τον έψαχνα τότε …
    …Πω , πω … τί μαρτυριάρα αυτή η γυναίκα ….
    7. Εκεί που ξέρω ;;; … Δεν σας … αντελήβην … Και άντε τον ΠΑΠΥΡΟ σαν καλάμι που είναι το καταλαβαίνω … Αλλά τον ΛΑΡΟΥΣ , που να τον βάλω ; Και … ξεχάσατε και την ΜΠΡΙΤΤΑΝΙΚΑ .
    8. Ένα έχω να πω : Πλαστογραφίες … Παράνομες εκτυπώσεις ….
    Πω , πω , !! εδώ με «ρούμπωσε» … Θα σκάσω από την ζήλεια μου … Πάλι με τα υπογλώσσια και τα Lexotanil θα είμαι απόψε …
    9. Συγγνώμη , αλλά εδώ έκανα λάθος και με παρεξήγησες : “το αριστερό μου χέρι το μόνο … ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΘΕΪΚΟΥ ΚΟΡΜΙΟΥ ΜΟΥ , που δεν με πονάει» ήθελα να γράψω , αλλά ήμουν νυσταγμένη …
    Και με την ανωτερότητα που με διακρίνει σε συμβουλεύω να μην … φτύνεις , γιατί θα καταλάβουν όλοι ότι είσαι .. πρωτοξαδέρφη του ελεεινού του Πάσσαρη .
    10 . Δεν πρόκειται να σε διαψεύσω … είμαι σίγουρη πως θα μου αρέσει … Και είμαι σίγουρη γιατί ό,τι μπορώ να διαβάσω , να ακούσω , ακόμη και να ψυχανεμιστώ από εσένα … ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ….
    Σαν … «ερωτευμένη» , μίλησα τώρα , αλλά για να μην παρεξηγηθώ κι από σένα αλλά και από όποιον μας διαβάζει , θέλω να ξαναθυμηθώ μια … ΣΠΟΥΔΑΙΑ σου κουβέντα που είπες σε … ανύποπτο χρόνο στο μπλογκ του Allu-Fun-Marx .. Είπες : » Τον άνθρωπο , που με κάνει να γελώ , τον ερωτεύομαι δια βίου» ….Τα ΟΜΟΡΦΑ πράγματα , δεν τα ξεχνώ , Νίνα … Ξεχνώ επιλεκτικά τα άσχημα … για να μπορώ να … επιβιώνω ….
    Και τα δικά μου τα φιλιά …
    Α , !!! έχει και «11» :
    11. Επιτέλους ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΕΣ , πως είμαι όμορφη …
    Μπορεί από … κώλο να με … περνάς , αλλά από μούρη , … σκίζω .

     
  10. silia

    Φεβρουαρίου 24 , 2008 at 01:23

    @ faros
    Όποτε και όπως μπορείς , …. «αναμάρτητε» φίλε μου .
    Σ’ ευχαριστώ για τα «περαστικά» … Ήδη είναι καλύτερα .

     
  11. silia

    Φεβρουαρίου 24 , 2008 at 01:34

    @Sotiris K.
    Αν σε σόκαρα και αν σε έκανα στη συνέχεια να ανακουφιστείς … τότε μάλλον «πιάνει» η τελευταία (7η) «αμαρτία» μου .
    Και μου θύμισες τον πατέρα μου που κάθε φορά που του παραπονιόταν η μάνα μου και του ζητούσε να με … νουθετήσει ή και να μαλλώσει λίγο (γιατί με είχε παραχαϊδεμένη) , συνήθιζε να λέει: «Εγώ ; … να κάνω την Άννιτσκα (Silia) να κλαίει ; … ποτέ …»

    @ ethanandthecity
    Και αν ο Sotiris K , μου θύμισε τον πατέρα μου , εσύ Ήθαν , με το σχόλιο σου αυτό , μου θύμισες την μητέρα μου , που όταν την «έβγαζα από τα ρούχα» της , συνήθιζε να με αποκαλεί … «παλιο-αφορισμένο» .

     
  12. silia

    Φεβρουαρίου 24 , 2008 at 01:58

    @ μούργος
    Πρώτον , … δεν ξέρω τι ακριβώς είναι και πως ,… μπαίνει αυτό το … επωνομαζόμενο «μπανεράκι» .
    Δεύτερον επειδή ψιλιάζομαι ότι το ζητάτε για … ενημέρωση , σας λέω , ότι και να ήξερα τι είναι και πως μπαίνει (τί λέω η γυναίκα ; ) , πάλι δεν θα σας … προειδοποιούσα , διότι ως γνωστόν , οι … πρεσβευτές της Κόλασης στον κόσμο σας (οι αφορισμένοι εννοώ) , σκοπό έχουν , να … συμπαρασύρουν , όσο το δυνατόν περισσότερους στον δρόμο του Κακού .
    Τώρα , όσον αφορά τον ξε-αφορισμό μου , ναι … κάπως έτσι έγινε …. Ειδοποιήθηκα 5 χρόνια μετά , προφορικά δια στόματος φίλου , ότι ο Μητροπολίτης αποφάσισε την Άρση των επιτιμίων , που μου είχαν επιβληθεί και αν επιθυμώ να περάσω από την Μητρόπολη ώρες λειτουργίας Δημόσίων Υπηρεσιών , να το λάβω και εγγράφως …. Επειδή όταν μου επιβλήθηκαν τα επιτίμια στο εγγραφο που μου έστειλαν ανέφερε ρητά , πως ο αφορισμός θα ανακοινωνόταν «από Άμβωνος» σε όλους τους Ναούς του Νομού(!) στην Λειτουργία της Κυριακής επι 3μηνο , πράγμα και που έγινε , τηλεφώνησα στην Μητρόπολη και ζήτησα να … εκφωνείται η άρση των επιτιμίων από ‘Αμβωνος … κλπ…κλπ , όπως και κατά την επιβολή του αφορισμού … Μου απάντησαν ότι … αυτό ήταν αδύνατον διότι …. έξέθετε τον Μητροπολίτη (παραδοχή λάθους) …
    Έτσι κι εγώ δεν πήγα να πάρω το … έγγραφο και θεωρώ τον εαυτό μου … αφορισμένο (όπως μου έλεγε και η μάνα μου όταν την θύμωνα) . Τα υπόλοιπα 7 άτομα που είχαν αφορισθεί μαζί μου … πήγαν και το πήραν . (όλοι , άτομα υψηλής μόρφωσης , ενήλικες , και γονείς … μπράβο τους , οι «χέστηδες» ) .
    Αυτά ….

     
  13. silia

    Φεβρουαρίου 24 , 2008 at 02:07

    @ το τέρας της αμάθειας
    Καλημέρα σου καλή μου «τέρας της αμάθειας» .
    Το β’ σου σχόλιο δεν το κατάλαβα , διότι εσύ έχεις μεν ανοιχτή προσκληση , αλλά κι εγώ ήδη έχω γράψει γι αυτό … ή μήπως κατάλαβα λάθος ;

    @ Αν-Λου
    Αχ , σ’ ευχαριστώ καλή μου … Να κι ένας άνθρωπος που με βρίσκει … normal .
    Όσο για για το τι παθαίνεις όταν σε αφορίζουν … άστα να μη σου τα λέω και μου σηκώνεται κάγκελο η τρίχα … Όχι μόνο δεν σου πετυχαίνει η περμανάντ , αλλά μη σου πω , πως μπορεί να πληρώσεις για «ψιλή» και να σου βγεί …. «χοντρή» …. (η περμανάντ καλέ … που πήγε ο νους σας ; )

     
  14. mamma

    Φεβρουαρίου 24 , 2008 at 07:44

    Οι κατάρες ΥΠΕΡΟΧΕΣ!
    Ο αφορισμός ΥΠΕΡΟΧΟΣ!
    Τα λοιπά με το Θράσο, τον πάπυρο που θα αποχωριστεί τους φίλους του (Λαρούς, Μπριττάνικα), τα μπανιερά κ.λπ. μου άρεσαν εξίσου αλλά θα βαρύνει το σχόλιο αν αρχίσω να γράφω ΥΠΕΡΟΧΟ στο κάθε ένα (ως γνωστόν εμείς οι μηχανικοί δεν έχουμε πλούσιο λεξιλόγιο).
    Περαστικά σε όλα τα πονεμένα μέρη του σώματος και φιλιά πολλά στα ωραία σας μούτρα, κυρία μου.

     
  15. Sotiris K.

    Φεβρουαρίου 24 , 2008 at 13:03

    ε καλά, δεν φαντάζομαι να το πίστεψες ότι δεν θα ανταποκριθώ !!

    Ήδη, μετείχα και στα δύο και φυσικά, εξυπακούεται ότι σε ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες…

    Να έχεις καλή Κυριακή!

     
  16. faros

    Φεβρουαρίου 24 , 2008 at 14:46

    c(χμμ… δεν θυμάμαι …)
    1. Φυσικά και σήκωσα το … γάντι σου (σε γέλασα … αμέσως έγινε αυτό!!!).
    2. Τελικά με … έπεισες ΔΕΝ είμαι αναμάρτητος όπως νόμιζα (!), άλλωστε … παραθέτω στο μπλογκ μου … 7!!!
    3. Εκείνο π΄αξίζει (… νομίζω …), είναι το βιβλίο που διάλεξα (… τρίχες, αυτό έχω μόνο …), ειδικά για σένα (χε χε χε).
    4. Ντρέπομαι την παρέα σου για τα παραπάνω που σου γράφω (πάντα θα … έρχομαι να …ρωτήσω για την … καλή σου υγεία, το αυτό επιθυμούμε και δι
    η(υ)μάς), αλλά ελπίζω ότι δεν τα διαβάζει ΚΑΝΕΝΑΣ!!!

     
  17. Γρηγόρης

    Φεβρουαρίου 24 , 2008 at 21:28

    Αυτό το παιχνίδι με το «123» πολύ με έχει εξοργίσει. Και απ’ ότι πληροφορήθηκα είναι διεθνές !!!
    Το θεωρώ τόσο μ@/@.ι@!

    Αυτό όμως που μ’αρεσε είναι το παιχνίδι του «7».

    Πολύ ενδιαφέρον για να γνωρίσεις έναν άνθρωπο.

    Σχετικά με τη δική σας περίπτωση ωραία μου κυρία νομίζω ότι οι κατάρες σας είναι μια ομορφιά! Σκληρές και συνάμα όμορφες !

    Και μια απορία: Γιατι σε αφόρισαν?
    Τι πρέπει να κάνω για να αφορίσουν και εμένα? Δεν το κρύβω αλλά πολύ μου αρέσει η λέξη «αφορισμένος». Πάντα ονειρεύουν να αποκτήσω αυτό το τίτλο. Για βοήθησέ με.

     
  18. μούργος

    Φεβρουαρίου 24 , 2008 at 22:21

    ειχα σκοπο να γραψω σχολιο.
    διαβασα ομως πρωτα (ο αμαρτωλος), τον διαλογο μεταξυ εσου και της Νινας και λεω:
    τι να γραψω εγω τωρα ο φτωχος;
    ειμαι στην εξωπορτα της κολασης και το συζητω;
    μονο γονατιστος στην Τηνο (με αφετηρια την Αλεξανδρουπολη) θα με ελευθερωσει απο αυτο που ειδαν τα ματακια μου. 😀

     
  19. faros

    Φεβρουαρίου 24 , 2008 at 23:50

    Μούργο: Την πάτησες! Δεν έχει … καράβι από Αλεξανδρούπολη για Τήνο, θα πας … κολυμπόντας !!! – και δεν θα πάθουν απολύτως τίποτα τα … γόνατα σου, χε χε!

     
  20. silia

    Φεβρουαρίου 25 , 2008 at 00:28

    @ mamma
    Και πάνω από όλα τα ….ΥΠΕΡΟΧΑ …. η ΥΠΕΡΟΧΗ mamma …
    Όσο για το «φιλιά πολλά στα ωραία σας μούτρα, κυρία μου.» , ένα έχω να πω :
    Πλάκα – πλάκα , η Nina C , μου την έκανε την διαφήμιση , περί όμορφης μούρης … Κάνε πλάκα να μου γυρέψει και … ποσοστά από τις «επιτυχίες» που θα έχω …

    @ Sotiris K.
    Εκ των υστέρων θα μπορούσα να πω , ότι ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν μου πέρασε από το μυαλό , κάτι τέτοιο …
    Στην πραγματικότητα όμως , οφείλω να ομολογήσω ότι κάπου από τις … εσχατιές του Νου , μου πέρασε και το ότι θα μπορούσατε να βρείτε τρόπο να το αποφύγετε .
    ————————-
    Καλέ γιατί αγχωνόμαστε ; Ένα παιχνίδι είναι .

     
  21. silia

    Φεβρουαρίου 25 , 2008 at 00:34

    @ faros 2
    Κάνε – κάνε παρέα με μένα , στο τέλος θα πεισθείς , πως είσαι ο πιο αμαρτωλός άνθρωπος , πασών των θρησκειών του ταλαίπωρου αυτού πλανήτη .
    Και … ποιο παρακαλώ είναι το βιβλίο , που διάλεξες ειδικά για μένα ; Γιατί δεν μας το λές ;

     
  22. silia

    Φεβρουαρίου 25 , 2008 at 00:50

    @ Γρηγόρης
    Νάτη πάλι η διαφήμιση που μου έκανε η κυρία Νίνα … Και ο Γρηγόρης με αποκαλεί «ωραία του κυρία» …. Ας είναι καλά η γυναίκα … Άξιος ο μισθός της ….
    Όσο για την ιστορία του αφορισμού , θα την μάθεις όταν θα πίνουμε μαζί εκείνο το τσιπουράκι που σου έταξα (ή μου έταξες ; … δεν θυμάμαι) ότι θα πιούμε μαζί . Κοντά είναι ο καιρός . Για την ώρα πάντως , πάρε μια σύντομη … συνταγή αφορισμού :
    Παίρνεις πολλή Υποκρισία , έντονο Φαρισαϊσμό , όλα τα αποθέματα σου της Πίστης στα Ιδανικά , μια τεράστια κουταλιά της αίσθησης του Χρέους και του Δέοντος , ένα μεγάλο σάκκο έντονο και σκληρό ρατσισμό , τα ανακατεύεις όλα μαζί να γίνουν μία ομογενής μάζα , την τοποθετείς πάνω σε μια προκατασκευασμένη βάση Φιλοχρηματίας , την γαρνίρεις με εθνικιστικές υστερίες … και έτοιμο το … έδεσμα του Αφορισμού ….
    Δεν κατάλαβες και πολλά … ε ;….
    Φυσικό είναι … Εδώ δεν κατάλαβα εγώ , που τον λούστηκα ….

     
  23. silia

    Φεβρουαρίου 25 , 2008 at 01:05

    @ μούργος 2
    Φίλε «Μούργος» από την ώρα που άρχισες τις κακές συναναστροφές , όντως είσαι στην εξώπορτα της Κόλασης … Για να μην πω , πως μέσα στο χωλ της ήδη είσαι και χαμπάρι δεν έχεις πάρει .
    Πάς κι εσύ … Σε κατάστρεψαν οι γυναίκες …
    Κλείσε μπλογκ , λάσπες , σκυλόσπιτα και … φωτογραφικά στούντιο (πουλάκια , ανεμώνες , συννεφάκια και άλλα συναφή) και τράβα κατά το Όρος (το Σινά , βρε … όχι το Άγιο …εκεί στο Άγιο τα πράγματα είναι επικίνδυνα) να προσευχηθείς , μπας και σε λυπηθεί ο Θεός και πάρεις καμμιά …Άφεση .

    @ faros 3
    Άστον καημένε ,… μην του ανοίγεις τα μάτια … άστον να πάει οδικώς (Αλεξανδρούπολη – Καβάλα – Θεσσαλονίκη – Κατερίνη – Λάρισα – Καμμένα Βούρλα – Λαμία – Αθήνα – Πειραιάς – ….) , να ματώσουν τα γόνατα , μπας και σωθεί ….
    Τί λέω η γυναίκα , νυχτιάτικα ;…. Σάλταρα εντελώς , μου φαίνεται .

     
  24. faros

    Φεβρουαρίου 25 , 2008 at 09:49

    c (x;): Να μπεις στο μπλογκ μου να το δεις – και να το διαβάσεις (αν το … αντέξεις!) … εμ πως θα έχω αλλιώς εγώ … ακροαματικότητα ή … τηλεθέαση ή … μπλογκοθέαση τέλος πάντων …
    Αν ο μούργος για να σωθεί πρέπει να … ματώσουν τα γονατάκια του, έ, ας πάρει μια … πέτρα να τα … κοπανίσει – πάλι θα ματώσουν … τώρα που το σκέφτομαι να ένας καινούργιος τρόπος να πάμε … στον παράδεισο (τον παλιό με τα … απαγορευμένα μήλα, τους … όφεις κλπ.)!!!
    anna (ξανά) : Με σένα που ΄μπλουξα, δεν θα γίνω αμαρτωλός (τέτοιο φόβο … δεν έχω!!!), αλλά να … σαλτάρω το … φοβάμαι …

     
  25. silia

    Φεβρουαρίου 25 , 2008 at 12:02

    @ faros 4
    Μπήκα (στο μπλογκ σου) , το είδα , το διάβασα και … το άντεξα . Βέβαια από εκείνη τη στιγμή και μετά , δεν είμαι και πολύ καλά από το σοκ που έπαθα … Αυτή τη στιγμή που σου γράφω είμαι διασωληνωμένη στην Εντατική και με κρατούν ήρεμη με … ενδοφλέβιες ηρωίνες …. αλλά όλοι μου λένε πως θα γίνω καλά , γιατί είμαι γερός οργανισμός , αρκεί να μην διαβάζω …. ακραία και σοκαριστικά μπλογκ σαν το δικό σου .
    Μεταξύ μας όμως φίλε Φάρε , εγώ , θα συνεχίζω να σε διαβάζω … Ποιος τους χ….. τους γιατρούς ;…

     
  26. vnottas

    Φεβρουαρίου 25 , 2008 at 13:51

    Σίλια, να ’μαι.
    Ολίγον αδέξιος και πρωτάρης στη συγγραφή σχολίων. (Ακόμη και τα απαντητικά φαίνεται ότι δε μου βγαίνουνε αρκετά ευκρινή και μονοσήμαντα – και να σκεφτείς ότι υπάρχουν και παραξηγιάρηδες…). Ίσως όμως, τώρα που έκανα την αρχή να πάρω φόρα.
    Στο ερώτημά σου:
    α. Να φανταστείς ότι με θεωρώ σφόδρα αυτοκριτικό, αλλά δε θα με καταδίκαζα για εφτά επιλεκτικά αμαρτήματα, προτιμώ πιο σφαιρική αντιμετώπιση. (Στο ζόρι όμως, μπορώ να απευθυνθώ στη γυναίκα μου και να έχω μια πλήρη λίστα, ενημερωμένη, επαυξημένη και βελτιωμένη).
    β. Περίοδος: Το 1980 που την πρωτοπαρουσίασε, παραδέχτηκε: «Φοβόμουν μήπως αποδειχτεί λανθασμένη κάποια από τις συνέπειες της θεωρίας και αποκαλυφτεί ότι ήμουν αρχάριος στην κοσμολογία».
    Η αμέσως προηγούμενη: Ο Γκάθ, αν και ήταν πεπεισμένος για την ορθότητα της πληθωριστικής θεωρίας, στις πρώτες δημόσιες ομιλίες του ήταν κάπως ανήσυχος.
    Οι επόμενες:Όμως η θεωρία του ήταν τόσο κομψή και πειστική που η σημασία της αναγνωρίστηκε αμέσως από τη διεθνή φυσική κοινότητα. Ο νομπελίστας Μάρει Γκελ Μαν αναφώνησε: «΄΄Ελυσες το σημαντικότερο κοσμολογικό πρόβλημα!»
    Συγγραφέας Michio Kaku
    Βιβλίο: Παράξενοι κόσμοι, εκδ. Τραυλός. Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα βιβλία εκλαϊκευμένης κοσμολογίας.
    Για να είμαι ειλικρινής, πίσω από το γραφείο βρίσκεται η βιβλιοθήκη, και η (εσκεμμένη) επιλογή θα ήταν αναπόφευκτη. Γι αυτό πήρα το βιβλίο από το προσκέφαλο…
    Στο επαναγράφειν

     
  27. μούργος

    Φεβρουαρίου 25 , 2008 at 21:39

    Σίλια και Φαρος, το θεμα ελυθη αλλιως και ευχαριστω για το «ενδιαφερον» σας.
    Επικοινωνησα με τον εφημεριο της γειτονιας μου και μου ειπε κατα λεξη:
    -3 ωρες αυστηρης νηστειας και εισαι ενταξει μουργο.
    που να τρεχεις χειμωνιατικα. 😀

     
  28. silia

    Φεβρουαρίου 26 , 2008 at 01:03

    @ vnottas
    Σ’ ευχαριστώ , που ανταποκρίθηκες στο κάλεσμα , παρ’ όλο το φόρτο δουλειας , που φαντάζομαι ότι έχεις .
    Κανένας δεν … «καταδικάζεται» για 7 αμαρτήματα … Έχει ανέβη πολύ το όριο ασφαλείας για … «καταδίκη» … μη σου πω και στα … 70 αμαρτήματα …
    Το βιβλίο , δεν το ήξερα … πρώτη μου φορά το ακούω … Θα το ψάξω όμως .
    Καλό σου βράδυ .

     
  29. silia

    Φεβρουαρίου 26 , 2008 at 01:06

    @ μούργος 3
    Ε, … τι να πει κανείς ;… Άμα έχεις «δικό » σου τον εφημέριο … βρίσκεις λύση .
    By the way … που λένε και στα … αρχαία ελληνικά , τι εννοείτε όταν λέτε «3 ώρες αυστηρής νηστείας» ; Από … ΤΙ θα νηστέψετε ;;;

     
  30. vnottas

    Φεβρουαρίου 26 , 2008 at 10:50

    Σίλια, οι κόσμοι είναι ¨παράλληλοι¨ – το τράκ του πρωτάρη…

     
  31. ανελένα

    Φεβρουαρίου 26 , 2008 at 18:51

    για το υγρό πυρ…

    χαίρομαι που το απολαύσατε τόσο, όσο κι εγώ που το μετέφρασα…

    (έχω κι εγώ ιδιόχειρη αφιέρωση!)

     
  32. μούργος

    Φεβρουαρίου 26 , 2008 at 19:44

    Σιλια, ο εφημεριος μου ειναι πολυ ελαστικος.
    για νηστεια απο φαγητο μιλουσε.
    αλλα και παλι μου ειπε:
    κυτα μουργο, οταν λεω αυστηρη τριωρη νηστεια, δεν εννοω να μη φας τελειως τιποτα.
    απλα, απεφυγε αστακομακαροναδα, μανιταρια πλευρωτους ψητα και παελια.
    ολα τα αλλα επιτρεπονται.
    μετα σκυβει στο αυτι και μου ψυθιριζει: και απο αυτα μπορεις να φας, αλλα μη κανεις καταχρηση! 😆

     
  33. silia

    Φεβρουαρίου 27 , 2008 at 11:39

    @ vnottas
    Ευχαριστώ , θα το ψάξω έτσι .

    @ ανελένα
    Νοιώθω να μου γίνεται μεγάλη τιμή να επικοινωνώ με κάποιον (α) , που με βοήθησε να διαβάσω ένα αριστούργημα … Σέβομαι και θαυμάζω πάρα πολύ την δουλειά σας . Ο μεταφραστής λογοτεχνικών έργων , είναι ένα αστέρι , που συνήθως μένει στο …μισοσκόταδο , πίσω από τις κουίντες της μεγάλης σκηνής , όπου όλοι χειροκροτούν τον μεγάλο σταρ … τον συγγραφέα …. Είναι κάτι σαν τον στιχουργό , ενός μεγάλου μουσικού σουξέ …. ή σαν τον Αναισθησιολόγο , που ενώ είναι απαραίτητος μένει πάντα , ο … μικρός άγνωστος , στον απόηχο μιας μεγάλης χειρουργικής επέμβασης , στην σκιά ενός μεγάλου ονόματος της Χειρουργικής .
    ….. «Οι … πίσω από τις κουίντες άνθρωποι» …. Τώρα που το είπα , μου αρέσει σαν ιδέα … Ίσως γράψω κάποτε κάτι γι αυτούς , εδώ .
    Όσο για την ιδόχειρη αφιέρωση , … την λατρεύω τόσο , που πραγματικά σας ζηλεύω …. Είχα κι εγώ κάποτε ένα λατρεμένο βιβλίο με ιδιόχειρη αφιέρωση …. αλλά δεν το έχω πια … Πέθανε … (το βιβλίο).
    http://www.silia.wordpress.com/2007/04/20/ ΣΜΕΡΤ ΠΟΈΤΑ

     
  34. silia

    Φεβρουαρίου 27 , 2008 at 11:52

    @ μούργος 4
    Κύριε «Μούργος» (το ξανάπα , που να σκάσεις) :
    Είστε …. σεξιστής …. Και σεις και ο …. εφημέριος σας . (ακούς εκεί … «μανιτάρια πλευρώτους» …)
    Κινητό …
    Σταθερό …
    Διεύθυνση οικίας …
    Διεύθυνση Ναού …
    e-mail …
    MSN ….
    facebook …
    …Του Εφημέριου , να μου στείλετε σας παρακαλώ , αν θέλετε να αποδείξετε την φιλία σας και την εκτίμηση προς το πρόσωπό μου .

     
  35. μούργος

    Φεβρουαρίου 27 , 2008 at 21:54

    Σιλια , πλησιαζετε επικινδυνα σε ευαισθητα προσωπικα δεδομενα (ζουμε και σε περιεργους καιρους).
    Αυτο που ξεχασα να σας πω ειναι οτι ο εφημεριος μου μπορει να εχει του κοσμου τα καλα αλλα εχει ενα κακο. Ειναι μεγαλος ζοχαδας.
    Να φανταστητε με το τσιγκελι του «απεσπασα» την τριωρη νηστεια.
    -οτι θες κανε, μου ειπε, απο μενα εισαι οκ.
    υ.γ.
    για τα πλευρωτους ειναι αθωος.
    εγω τα προτεινα! 😀

     
  36. mamma

    Φεβρουαρίου 27 , 2008 at 23:05

    Ρε παιδιά, έχετε στρώσει τραπέζι; να φέρω το κρασί; η αστακομακαρονάδα θα φτάσει για όλους; αααα, δεν τρώει ο κύριος Μούργος… μάλλον θα φτάσει.

     
  37. silia

    Φεβρουαρίου 28 , 2008 at 01:20

    @ μούργος 5
    KAI εφημέριος ;… ΚΑΙ μεγάλος ζοχάδας ; ….
    Καλέ , με … εξιτάρετε ….

    @ mamma
    Τρώει …. Το τρίωρο της νηστείας του , πέρασε …. ανεπιστρεπτί .

     
  38. μούργος

    Μαρτίου 1 , 2008 at 22:51

    😆

     

Σχολιάστε

 
