RSS

ΠΡΟΣΕΞΑΤΕ ΠΟΤΕ ΟΤΙ ;….

06 Μαρ.

gomena-5.jpg

….. υπάρχουν τρία ήδη μνήμης ; η καλή … η κακή … και αυτή που μας συμφέρει …

….. η ανάγνωση της διαθήκης του εκλιπόντος , αφήνει πολλούς συγγενείς … α-διάθετους ;….

….. σπανίως μπορείς να φέρεις βόλτα τα πράγματα , χωρίς να … ζαλιστούνε ;….

….. υπάρχουν δύο είδη μορφωμένων ; εκείνοι που θυμούνται (πάνω – κάτω)  ό, τι έχουν διαβάσει , κι εκείνοι που ξέρουν πού να βρούν ό, τι τους χρειαστεί ;….

….. μια αυτοβιογραφία , συχνά είναι απλά …. εγωιστογραφία ; …..

….. τελικά , κινδυνεύεις να … «μπεις μέσα» , αν βγαίνεις κάθε βράδυ έξω ; ….

….. υπάρχουν κάποιοι που μονολογούν μπροστά στον καθρέφτη : «Καθρέφτη καθρεφτάκι μου , ποια είναι η πιο όμορφη , για να βγω μαζί της» ; ….

….. στα γραφεία συνοικεσίων , που χρησιμοποιούν κομπιούτερ , η γυναίκα που θα σου βρεί ο ηλεκτρονικός υπολογιστής , που να σου ταιριάζει , θα είναι ίδια η … «πρώην» σου ;…

….. όσο πιο χαμηλά είναι τα φώτα των ρεστωράν , τόσο πιο υψηλές είναι οι τιμές τους ;…

….. τα δρομολόγια των τραίνων δεν είναι ποτέ τόσο ακριβή , όσο τις φορές που φθάνουμε στον Σταθμό , με λίγα λεπτά … καθυστέρηση ;

….. τα γειτονόπουλα που γυρίζουν μαζί απ’ το σχολείο , όταν φτάσουν στα σπίτια τους , χρησιμοποιούν το τηλέφωνο για να … αποχαιρετιστούν ;…

 

30 responses to “ΠΡΟΣΕΞΑΤΕ ΠΟΤΕ ΟΤΙ ;….

  1. γητεύτρια

    Μαρτίου 6 , 2008 at 00:19

    Η αλήθεια είναι τώρα που το λες, ότι ναι, τα έχω προσέξει όλα και συμφωνώ κιόλας. Με πρώτο και καλύτερο την επιλεκτική μνήμη. Μεγάλη αλήθεια… 😉 Και δεύτερο τα τρένα που φύγαν… στην ώρα τους, όταν εσύ αργήσεις λίγο…

     
  2. faros

    Μαρτίου 6 , 2008 at 01:04

    Πρόσεξα ότι … :
    – όταν πάω στο μανάβη με λεφτά, δεν έχει … τίποτα καλό, τα καλά φρούτα τα έχει όταν … δεν έχω μία !
    – δεν σταύρωνα … γκόμενα με τίποτα, όταν δεν είχα … φράγκο (δηλ. πάντα)!
    – δεν βρίσκω με τίποτα … πάργκινγκ, όταν … βιάζομαι!
    – ποτέ δεν είναι αρκετό, όταν … έχουμε καλό φαί!
    – πληθαίνουν οι προσκλήσεις για γλέντι, όταν είμαι … άρρωστος!
    – όποτε πρέπει να σηκωθώ πρωί για να πάω ταξίδι, χαλάει το … ξυπνητήρι!
    – έτσι και με πάρει γκόμενα στο κινητό, πέφτει η … μπαταρία!
    – στο σχολείο όποτε πήγαινα αδιάβαστος, μας βάζαν … διαγώνισμα!
    – όταν το σίριαλ που βλέπω φτάνει σε κρίσιμο σημείο, χτυπάει … το τηλέφωνο!

     
  3. kleopatrakleo

    Μαρτίου 6 , 2008 at 04:08

    XAAXA…ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!!!
    http://kleopatrakleo.wordpress.com/

     
  4. "Το τέρας της Αμάθειας"

    Μαρτίου 6 , 2008 at 07:18

    Λογικά (?) τα παράλογα…!

    🙂 Καλημέρα 🙂

     
  5. Nina C

    Μαρτίου 6 , 2008 at 10:18

    Τς τς τς…

     
  6. Μαρία

    Μαρτίου 6 , 2008 at 10:26

    χαχαχαχαχα 😀 Εγώ γελάω με την ατάκα στο αυτοκίνητο 😛
    Καλημέρα!
    Υ.Γ. Ελπίζω να πήρες την πρόσκληση στο FB. Φιλάκια 😀

     
  7. stixakias

    Μαρτίου 6 , 2008 at 12:08

    Αλήθεια είναι όλα εκτός από αυτό με τα γειτονόπουλα.

     
  8. An-Lu

    Μαρτίου 6 , 2008 at 17:00

    Όλα αλήθεια είναι κι ακόμα πάρα πέρα!

    ΥΓ Μήπως να μίκραινες λίγο τη φωτό του τουτουδίου; 😉

     
  9. μούργος

    Μαρτίου 6 , 2008 at 20:34

    νομο του μερφυ μου θυμιζουν μερικα 🙂

     
  10. επιρρεπής

    Μαρτίου 6 , 2008 at 20:36

    Επίσης δε βρέχει ποτέ όταν κουβαλώ μαζί μου ομπρέλα όσα σύννεφα κι αν έχει ο ουρανός, μα δεν ειναι πολύ ρατσιστικό αυτό;
    🙂

     
  11. silia

    Μαρτίου 6 , 2008 at 21:52

    @ γητεύτρια
    Μμμμ… ναι … και …. τα τρένα που φύγαν… στην ώρα τους, όταν εσύ αργήσεις λίγο… και η … καλή ατάκα που σκέφτηκες να πεις όταν ο … «ετσι» είχε κατεβάσει πια , οριστικά το ακουστικό …
    Κοίτα να δεις ,… που ψιλομελαγχόλησα ….

     
  12. silia

    Μαρτίου 6 , 2008 at 21:55

    @ faros
    Αυτό , πια , δεν είναι ζωή Φάρε μου , είναι ο Νόμος του Μέρφυ σε … σινεμασκόπ ….
    Δεν σταύρωνες γκόμενα … πάντα , αλλά … αν σε πάρει η γκόμενα στο κινητό … πέφτει η μπαταρία … Ποια γκόμενα ; … Σαν να μην μας τα λες καλά .

     
  13. ritsmas

    Μαρτίου 6 , 2008 at 21:57

    Μου ήρεσε πολύ αυτό με τους μορφωμένους και τις δύο κατηγορίες. Πολλές φορές αναρωτιώμαστε σε ποιά από τις δυό ανήκουμε. Η μήπως και στις δυό ;
    φιλια
    ριτς

     
  14. silia

    Μαρτίου 6 , 2008 at 21:59

    @ kleopatrakleo
    Καλώς ήρθες …
    Θα το ξαναεπισκεφθώ το μπλογκ σου με την ησυχία μου . Πάντως μια ματιά που του έρριξα …. μου άρεσε .

    @ «Το τέρας της Αμάθειας»
    Εγώ καλά σου τά’λεγα , μα τά’κουγες παράλογα ….
    Που το θυμήθηκα τώρα αυτό το παλιό άσμα ;…
    Καλή σου μέρα … καληνύχτα … πια .

     
  15. silia

    Μαρτίου 7 , 2008 at 01:47

    @ Nina C
    … Τς τς τς ;;;;;;;; ….
    Τί συμβαίνει Γαληνοτάτη μου Άνασσα , Ρήγισσα μου σεπτή , χαριτόβρυτη Τσαρίνα μου , σοφή Βαλιντέ Σουλτάνα μου ;;;….
    Τι είπα και χαλάστηκες ;;; … Προς τί η αποδοκιμασία ;;; Τί να κάνω να έρθει πάλι το χαμόγελο στο θείο πρόσωπό σου ;… Πως να φανώ και πάλι άξια της προσοχής σου ; … Πως να κερδίσω και πάλι τα σπάνια ψήγματα της εκτίμησής σου ;
    Τί έκανα η δύσμοιρη και με … περιφρονείς ;;; δεν έγραψα καλό ποστ ; Δεν ήταν της αρεσκείας σου ; … Να το σβύσω μάτια μου της λαγγεμένης Ανατολής και της κωλοσφιγμένης Δύσης …. Να το καταστρέψω το άτιμο , που χάλασε της μουσουδίτσα σου και έσφιξε τα χειλάκια σου σ’ ενα παραπονεμένο «τς τς τς» …. Και το μπλογκ μου να το κλείσω , να το κάψω και να σκορπίσω τις στάχτες του στο αχανές Διαδίκτυο , αν είναι να μου ξαναχαμογελάσεις ….
    ———————————-
    Συγγνώμη , πρέπει να σ’ αφήσω τώρα , γιατί μου κορνάρει από κάτω το ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ με τους ψυχιάτρους …. Τί μπελάς κι αυτός , κάθε τρεις και λίγο ;…..

     
  16. silia

    Μαρτίου 7 , 2008 at 01:52

    @ Μαρία
    Γεια σου βρε Μαρία … Προσεκτική Μαρία …
    Όλο το ποστ , ήταν πρόσχημα , για να «σηκώσω» αυτή την φωτογραφία ….

    @ stixakias
    Λες ;;; … Μήπως επειδή πια τα παιδιά δεν γυρνούν μόνα τους από το σχολείο ;… αλλά πάντα με ένα σχολικό ή το ΙΧ των γονιών ; …
    Κρίμα …

     
  17. silia

    Μαρτίου 7 , 2008 at 01:58

    @ An-Lu
    Αν …μίκραινα την φωτο του τουτουδίου , δεν θα ήταν εύκολη (μπορεί να γινόταν και αδύνατη) , η ανάγνωση του κλασσικού ρητού , που αναγράφεται στα … οπίσθιά του …. ήτοι : «Το γκάζι θέλει πάτημα και η γκόμενα περπάτημα»

     
  18. silia

    Μαρτίου 7 , 2008 at 02:06

    @ μούργος
    Καλησπέρα «Μούργος» …. Με αγριοσπαράγγια τρέφεστε και μου αδυνατίσατε ; ….
    Αποκλειστική λίστα του νόμου του Μέρφυ , αποτελεί η εξομολόγηση ζωής του φίλου Φάρου …. όχι το ποστ μου ….

     
  19. silia

    Μαρτίου 7 , 2008 at 02:15

    @ επιρρεπής
    Ρατσιστής ο όμορφος ουρανός μας … ; δεν το πιστεύω … ίσως λίγο , κάποτε να μας … εμπαίζει …. αλά ρατσιστής , όχι .
    Καλώς ήρθες στα μέρη μου .

    @ ritsmas
    επιλεκτικό κι αυτό , σαν την μνήμη … Όπου μας … συμφέρει κατά περίσταση …. Ε … δεν είναι και πολύ κακό … Τους μορφωμένους παριστάνουμε , όχι τους … σοφούς .

     
  20. Nina C

    Μαρτίου 7 , 2008 at 11:31

    χαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχχα

    ουστ, καλέ!

    :*************

     
  21. Кроткая

    Μαρτίου 7 , 2008 at 14:43

    😆

    τώρα είδα πώς εξελίχθηκαν τα σχόλια στο προηγούμενο: διώξτους καλέ, θα στο κάνουν μπαρ της εθνικής οδού το μαγαζί!!!!

     
  22. silia

    Μαρτίου 7 , 2008 at 15:53

    @ Nina C
    Έτσι μπράβο … Γέλα .
    Τί έγινε ;…. Σας ενοχλεί το … πεκινουά μου ;

    @ Кроткая
    Α , μπα … δεν το πιστεύω … Ήδη , συμμαζεύτηκαν … Ή μήπως όχι ;….
    Μήπως τελικά , είμαι λίγο … αφελής και ευκολόπιστη ;

     
  23. faros

    Μαρτίου 7 , 2008 at 16:18

    Να … ρωτήξω … κάτι;;;;
    Θα το κάνω (… με το συμπάθειο, αν δεν θες!).

    Αν το car είναι δικό σου, γιατί δεν έχει αριθμό κυκλοφορίας;
    Συμμαζευτήκαμε γιατί μας … μάλωσες … έτσι δεν είναι;;;
    Ντάξει, τα … πίστεψες όλα;;;; Λόγια της … νύχτας ήταν. (που λένε όνειρα … νυχτός!!!) Μη δεις κανέναν να … φαντάζεται, να του κάνεις τη … φαντασία … σαν το car σου!
    Κι αυτή η krotkaya, τί κακιά που είναι… στην τελική!!!
    Η σοβαρότητα θα σας … φάει, κακές έ κακές !!!

     
  24. Nina C

    Μαρτίου 7 , 2008 at 16:56

    @Faros, για έλα να σου εξηγήσω το όνειρο… νυκτός! 😛

     
  25. faros

    Μαρτίου 7 , 2008 at 18:01

    Nina C : (χωρίς την υπογράμμιση !!!) Μπριτς !

     
  26. Кроткая

    Μαρτίου 7 , 2008 at 18:12

    Τι να συμμαζευτούν καλή μου?
    αυτοί έχουν τον ασυμμάζευτο, δε βλέπεις?!

    Φάρε, εγώ μπορεί να είμαι κακιά, δεν το κρύβω, αλλά κι εσείς είστε λίγο κάφροι! Είναι συμπεριφορά αυτή σε ξέωο μαγαζί?!

     
  27. faros

    Μαρτίου 7 , 2008 at 18:41

    Τί είναι ξέωο μαγαζί;
    Όσο για την συμπεριφορά, να ζητήσω συγνώμη από τον … μαγαζάτορα, οκ ζητάω!!!
    Ντάξει;

     
  28. μούργος

    Μαρτίου 7 , 2008 at 23:01

    Αγαπητη Σιλια, κατ’ αρχην πως επιτρεπετε στο αποκομμα σκυλου (τη σφουγγαριστα εννοω , την κροτ ντε) να περιφερεται στα σχολια ενος ξενου μπλογκ και να αγορευει περι καλης διαγωγης και τα τοιαυτα.
    εχουμε που εχουμε ενα φοβο οταν μπαινουμε στο μπλογκ της μη φαμε κανα μπινελικι, καμμια κριτικη θεατρου στο κεφαλι, να το εχουμε και αλλου τωρα;
    .
    ωραια τα σπαραγγια, ε; (εγω μια ζωη ουτε αδυνατιζω ουτε παχαινω, ειτε φαω ειτε ξεχασω να φαω-συμβαινει και αυτο- 😀 )
    υ.γ.
    η απαντηση σας προς τη Νινα 😆

     
  29. Nina C

    Μαρτίου 8 , 2008 at 11:58

    ξέωο = ξέ(κ)ω(λ)ο

    ευτυχώς που υπάρχω κι εγώ να σας εξηγώ τ’ ανεξήγητα…

     
  30. silia

    Μαρτίου 8 , 2008 at 16:16

    @ faros
    @ Nina C
    @ Кроткая
    @ μούργος
    και @ το αυτό … πάλι και πάλι …
    ———————-
    Αγάααααααπες μου !!!….
    Χίλια συγγνώμη , που άργησα να σας απαντήσω , αλλά , ας … όψεται η ΔΕΗ με τις απεργίες της …
    Τρεις φορές επιχείρησα να απαντήσω στα σχόλια σας (τα ποια ;;; ) και μου τα έσβυσε η διακοπή του ηλεκτρικού ρεύματος ….
    Ήταν , σαν να μου έλεγε (η ΔΕΗ) …. «χ….ς τους» , αλλά την … αγνόησα …. γιατί είστε η κολώνα , που στηρίζει αυτό το …. μαγαζί ….. Αυτό το …. «ξε(κ)ω(λ)ο» , αυτό το «μπαρ της εθνικής οδού» , αυτό το … special free chat room , που … το κερδίσατε με την αξία σας …
    Σας φιλώ και … καλή Σαρακοστή .
    Μην ξεχνάτε : Από μεθαύριο …. νηστεία (απ’ ΟΛΑ)

     

Σχολιάστε

 
