RSS

ΤΑ ΠΑΙΔΊΑ …. ΓΡΆΦΕΙ

19 Μαρ.
  • Εις την Ουγγαρία επικρατεί μεγάλο χόρτο και δια τούτο , φύονται πολλοί ίπποι , ως και ορυκτά , βερυκοκκέαι , βανανέαι , κ.ά.
  • Ο ρυθμός της Βασιλικής , ονομάζεται έτσι , διότι όταν μπαίνει στο ναό η βασιλική οικογένεια , περπατάει με ρυθμό .
  • Η βαμβακωρυχία , είναι πολύ ανεπτυγμένη στην Αγγλία , περίφημα δε είναι τα αγγλικά κασμήρια Αγγλίας .
  • Η φυματίωση είναι μια φοβερή αρρώστια και γιός αυτής ο Κωχ .
  • Ο ηλεκτρισμός , είναι εκείνο το πράγμα , που γυρίζεις , ή πατάς ένα κουμπί , και ανάβει .
  • Όταν ο διθύραμβος επήγε εις την όχθην του ποταμού , όπου τον είχαν καλέσει για να συμμαχήσουν , τον έπιασαν και τον σκότωσαν .
  • Η Επίδαυρος , ήταν μια πόλη πλουσία , που ελάτρευε τον Θεό του γιατρού .
  • Το αρχαίο θέατρο , ήταν ως εξής : Καθώς επιανόντουσαν στο χορό και είχαν ως κέντρο τον βωμό , ανέβαιναν δυο , που λεγόντουσαν Σάτυροι και έκαναν διάφορους μορφασμούς .
  • Το αρχαίο θέατρο , είναι κτίριο της εποχής εκείνης , στο οποίο έπαιζαν έργα κωμωδικά και διηγητικά .
  • Από την Τουρκοκρατία σώζονται δύο ομηρικά ποιήματα , ο Ηλίας και ο Οδυσσέας .
  • Τα Ομηρικά ποιήματα , ήταν η Ολυμπιάδα και η Οδύσσεια . Αυτά τα έγραψε ο Ηρόδοτος .
  • Δεν πρέπει να κλέβουμε , διότι δεν έχει την ανάγκην ο πλησίον να τον κλέβουν .
  • Σ’ ευχαριστώ Θεέ μου , που με διατήρησες ζώον και αβλαβές .
  • Ο Προφήτης Ηλίας σε μια χαράδρα , έτρωγε κρέας κοράκων .
  • Οι Τούρκοι επειδή θύμωσαν με την παρέλαση της 25ης Μαρτίου του 1821 , για αντίποινα , έπιασαν τον Πατριάρχη και τον κρέμασαν .
  • Αδράνεια εις την Φυσικήν είναι , ένα κάτι που σε πιάνει όταν πρέπει να πας στη δουλειά , αλλά εσύ δεν μπορείς ούτε να σηκωθείς από το κρεβάτι .
  • Φαρμακολογία , είναι μια σοβαρή επιστήμη , που την μαθαίνουν οι νοσοκόμες , αλλά δεν χρειάζεται στις διετούς Σχολής (τις νοσοκόμες) , γιατί εμείς θα κάνουμε μόνο κλύσματα και πάμπερς .
  • paris-1956-print-c10063934.jpg

Αφιερωμένο σε όλα τα παιδιά , που γράφουν διαγωνίσματα , σε όλους όσους υπήρξαν παιδιά , που γράψανε διαγωνίσματα και … εξαιρετικά , στην renata , που αγαπά τα «παιδιά» της , ακόμα κι αν γράφουν τέτοια διαγωνίσματα .

 

30 responses to “ΤΑ ΠΑΙΔΊΑ …. ΓΡΆΦΕΙ

  1. itelli

    Μαρτίου 19 , 2008 at 01:47

    Α έτσι ε; Κ γι’αυτούς που βάζουν διαγωνίσματα…; Τίποτε…;;

     
  2. Lardigos

    Μαρτίου 19 , 2008 at 07:47

    Μικρόν εμένανε με πηγαίνανε σ’ έναν …πεδίατρο, γιατί σαν άρρωστος ανήκα στο πεδίον του!

     
  3. faros

    Μαρτίου 19 , 2008 at 08:55

    Πριν πολλά χρόνια μου λέει ένας τύπος (μεγάλος ντε) έξω από ένα τηλεφωνικό θάλαμο.
    «Δεν μπορώ να πάρω το νούμερο που έχω, μπορείς να με βοηθήσεις;» και μου δίνει ένα χαρτάκι που έγραφε περίπου 2@@@ – 54@@@@ !
    Μπαίνω στο θάλαμο το παίρνω με την πρώτη και μου λέει αυτός «Α, είδα ότι δεν χρειαζόταν να παίρνεις και την … παύλα !!!»
    Και μου λες για τα … άμοιρα τα παιδάκια …
    Μ΄όποιον … δάσκαλο καθήσουν …

     
  4. renata

    Μαρτίου 19 , 2008 at 09:55

    😆 😆 😆

    Σ΄ευχαριστώ πολύ, Σίλια, για την αφιέρωση! Ευτυχώς έχω καιρό να δω τέτοια γραπτά. Ίσως γιατί ειδικά στα Θρησκευτικά – έχω ένα θεματάκι μ’ αυτά- δε βάζω διαγωνίσματα. 😉

    Για να σοβαρευτούμε και λίγο, το θέμα είναι τι επιλέγει καθένας να μάθουν οι μαθητές και πώς! Η στείρα απομνημόνευση σε καμιά περίπτωση δε βοηθάει. Ο στόχος είναι να τα βοηθάμε να βρουν τον τρόπο για τον κάθε μαθητή, που τους κάνει καλύτερα να μαθαίνουν! 🙂

    Καλημέρα! 🙂 Ωραία μέρα για πορεία σήμερα!

     
  5. Allu Fun Marx

    Μαρτίου 19 , 2008 at 10:45

    Οι Τούρκοι επειδή θύμωσαν με την παρέλαση της 25ης Μαρτίου του 1821 , για αντίποινα , έπιασαν τον Πατριάρχη και τον κρέμασαν .
    ———————————————
    «Σύσσωμο» το εκπαιδευτικό σύστημα έπρεπε να κρεμάσουν και όχι τον Πατριάρχη! Τι τους έφταιγε παπάς άνθρωπος ;

     
  6. tdjm

    Μαρτίου 19 , 2008 at 12:28

    xαχαχαχαχα

    Αυτά τα δυό είναι όλα τα λεφτά….
    Από την Τουρκοκρατία σώζονται δύο ομηρικά ποιήματα , ο Ηλίας και ο Οδυσσέας .
    Τα Ομηρικά ποιήματα , ήταν η Ολυμπιάδα και η Οδύσσεια . Αυτά τα έγραψε ο Ηρόδοτος .

    Τα παιδιά….αχ τα παιδιά….

     
  7. Кроткая

    Μαρτίου 19 , 2008 at 12:44

    ξέρω κι ένα άλλο:
    «Ο Ναπολέων ήταν διευθυντής του Διευθυντηρίου και παντρεύτηκε τη Ζοζεφίνα Μπέηκερ»!

     
  8. "Το τέρας της Αμάθειας"

    Μαρτίου 19 , 2008 at 20:59

    «Αστέρια» είναι!

    Καλησπέρα 🙂

     
  9. An-Lu

    Μαρτίου 20 , 2008 at 09:24

    Παλιά και πάντα επίκαιρα μαργαριτάρια 😉

     
  10. ritsmas

    Μαρτίου 20 , 2008 at 09:30

    Σίλια… εγώ δεν ξέρω τίποτ απ όλα αυτά. Ουτε θυμάμαι κάτι σχετικό. Αρα αρκούμαι με μια ανθρώπινη καλημερα σε σενα και όσους τη χρειάζονται
    φιλια
    ριτς

     
  11. silia

    Μαρτίου 20 , 2008 at 11:56

    @ itelli
    Έννοια σου …. «παιδί» μου … Θα έρθει κι αυτών η σειρά … ‘Ενας – ένας με την σειρά του …
    Εδώ είναι η Κόλαση , εδώ και ο Παράδεισος .

     
  12. silia

    Μαρτίου 20 , 2008 at 12:41

    @ Lardigos
    Πέρα από κάθε πλάκα … πρόσφατα έκανα ένα δικό μου (ας το πω) , γκάλλοπ , ανάμεσα στους γιατρούς του Νοσοκομείου , που δουλεύω , για το πως γράφεται η λέξη «Ορθοπεδικός – Ορθοπεδική» …. Με … έμμεσες ερωτήσεις , (όχι ρωτώντας άμεσα , για να μην τους πονηρέψω) ….. Λοιπόν , αν θέλεις πίστεψέ το , κι αν θέλεις όχι , οι 7 στους 10 , μου απάντησαν Ορθοπαιδικός – Ορθοπαιδική» και το … θλιβερότερο : Από αυτούς που απάντησαν σωστά , η συντριπτική πλειοψηφία , ήταν Μουσουλμάνοι , που μιλούν περισσότερο την Τουρκική και οι περισσότεροι έχουν δεχθεί Τουρκική Παιδεία (Μέση και Ανώτερη εκπαίδευση) ….
    Ίσως ηαπάντηση μου στο σχόλιο σου να άκούγεται … άσχετη , αλλά μου το θύμισες με τις λέξεις «πεδίον» και «παιδίον».

     
  13. γητεύτρια

    Μαρτίου 20 , 2008 at 14:44

    Από έκθεση μαθητή Δημοτικού.

    «Τα Χερουβείμ και τα Σερουβείμ, ήταν αγγελάκια που πετούσαν στο πλευρό των μεγάλων αγγέλων.

    Τα Χερουβείμ, χερούβιζαν. Αριστερό πέταγμα.

    Τα Σερουβείμ σερούβιζαν. Δεξί πέταγμα.

    Σε ειδικές περιπτώσεις, υπήρχαν και τα Πτερουβείμ, για πέταγμα κατευθείαν στη μέση !»

    Τα παρακάτω είναι από φίλο μου καθηγητή, απολύτως αυθεντικά και μαζεμένα από τον ίδιο, από διαγωνίσματα μαθητών του.

    1.Οι ευγενεις του κρατους δεν εφορολογειτο, γι αυτο το κρατος εχρεωκοπειτο!!!!

    2.Οταν ακουστει ο ηχος των χρηματων οι ψυχες αναπηδουν απο το καθαριστηριο.

    3.Θελω να γινω τροχονομος και με την ασπρη μπλουζα μου θαμαι σα σκετος νοσοκομος.

    4.Ο Ομηρος γεννηθηκε στη Λιβυη το 1950 μ.Χ.

    Φυσικη. Ειδη φακων.

    Εχομε πολλα ειδη φακων και ειναι και αυτα ειναι το εξης το ματοφοριον και σε αυτα μεσα ειναι ασπρο χωματι κι αυτο επισης καλο ο λεγομενος λεγει οτι και αυτο ο φακος ειναι καλος ωραιος εχομε και πολλα αυτο ο μικρος και λεγει ο κυριος χωματη και σε αυτο ειναι μεσα ο λεγομενος λεγει
    οτι και αυτος ο φακος επισης ειναι ασπρο εξης και εχομεν πολλα ασπρο χωματη ο λεγομενος μεταφοριον σε αυτα ωραιος οτι και αυτος ο φακος επισης χωματη ολιγο μονος μεταφοριου ωραιος εχομεν και πολλα και αυτο ο κυριος χωματη εχομεν πολλα ειδων φακων και ειναι και αυτα ειναι τα εξης και αυτο επισης ειναι καλος ωστε αυτα ειναι τα ειδη των φακων εχομε και πολλα αυτο ο μικρος ο φακος λεγει οτι και εγω βλεπω καλα ασπρο χωματη εξης και αυτο επισης ειναι αι φακοι οι εξης ο φακος λεγει οτι και εγω βλεπω εχομεν πολλα ειδη φακων ωστε ειναι τεσσερα.
    Αυτο εχομε να πουμε για τους φακους.

    Φιλιά!

     
  14. ο Αναμοχλευτής

    Μαρτίου 20 , 2008 at 17:27

    Το δικό μου σχόλιο εδώ

     
  15. zambia

    Μαρτίου 20 , 2008 at 21:11

    Συμπτωματικά σήμερα μου είπαν το εξής:
    Τα παιδιά ( Δημοτικού) γράφουν έκθεση τί είναι το Πάσχα και η Ανάσταση;
    Απάντηση μιας μικρής: Ανάσταση είναι όταν δυο αγγέλοι κρατούν το Χριστό ψηλά και εμείς από κάτω τους κοιτάζουμε…

    Την καλησπέρα μου

     
  16. silia

    Μαρτίου 20 , 2008 at 23:04

    @ faros
    Μου θύμισες πριν πολλά χρόνια , τον παππού που μπήκε στον τηλ. θάλαμο του ΟΤΕ για … υπεραστικό , σήκωσε το ακουστικό , κρέμασε την γκλίτσα που κρατούσε στο άγκιστρο του ακουστικού (και η γραμμή έκλεισε φυσικά) και έγινε … μαλλιά κουβάρια με τις τηλεφωνήτριες , γιατί – λέει – δεν τον … συνέδεαν … Κι εμείς μια αχρηστο-παλιοπαρέα εφήβων , απ’ έξω , να χαχανίζουμε ….

     
  17. silia

    Μαρτίου 20 , 2008 at 23:10

    @ renata
    Σαφώς και αυτός είναι ο στόχος … αλλά πόσοι δάσκαλοι , βρίσκουν ή έχουν την διάθεση να ψάξουν για να βρουν τον τρόπο , να κάνουν σωστή διδασκαλία ; ….
    Δεν θα έλεγα «κανένας» …. όλο και υπάρχουν κάποιοι …. αλλά λίγοι … Πολύ λίγοι .
    ————————
    Όντως ήταν μια όμορφη μέρα για Πορεία χθες …
    Μόνο που ήμουν «κλεισμένη» μέσα στη δουλεια … Εφημερία .
    Η καρδιά μου όμως ήταν εκεί … Στην Πορεία .

     
  18. silia

    Μαρτίου 20 , 2008 at 23:19

    @ Allu Fun Marx
    Ε … τους ξέρεις δα τους Τούρκους … πάντα άστοχες ενέργειες … Ενώ εμείς ; … πάντα «κρεμάμε» τους πραγματικά φταίχτες …. Μα δεν είναι τυχαία η … ευνομία και η δικαιοσύνη μας ….

     
  19. silia

    Μαρτίου 20 , 2008 at 23:21

    @ tdjm
    «Τα παιδιά….αχ τα παιδιά….»
    Η πιο όμορφη πινελιά στην «άχρωμη» κατά τα άλλα ζωή μας .

     
  20. silia

    Μαρτίου 20 , 2008 at 23:28

    @ Кроткая
    Ο … κοντός , με την …. ψηλή …. ε ;
    Δεν είναι και άσχημα …

    @ Το τέρας της αμάθειας
    Πολύ όμορφο … με γύρισε στα πιο όμορφα χρόνια της ζωής μου … τα γυμνασιακά (6τάξιο Γυμνάσιο)

    @ An-Lu
    Αγαπημένα μαργαριτάρια … Μαργαριτάρια , που όλοι μας κάποτε γράψαμε ,… κακά τα ψέμματα .

     
  21. silia

    Μαρτίου 20 , 2008 at 23:34

    @ ritsmas
    Μια … ανθρώπινη «καλημέρα» , είναι ό, τι καλύτερο μπορεί να ακούσει ένας άνθρωπος …
    Σήμερα το πρωί , μπαίνοντας στον χώρο της δουλειάς , συνάντησα μια κοπέλλα (συνεργάτιδα κατα κάποιον τρόπο) , που νομίζει (Και μα την Πίστη μου λάθος «νομίζει» ) , πως την έχω βλάψει σε μια υπόθεση της και δεν μου ανταπέδωσε την «καλημέρα» μου …
    Ξέρεις Ρίτσα … Όλη την ημέρα ένοιωθα τόσο άσχημα … απερίγραπτα άσχημα … Η «καλημέρα» σου ήρθε σαν βάλσαμο μέσα μου .
    Φιλιά .

     
  22. silia

    Μαρτίου 20 , 2008 at 23:42

    @ γητεύτρια
    Μεγάλη πλάκα το γραπτό με τα … αγγελάκια .
    Όσο για το άλλο … τί να σου πω … ανατρίχιασα … γιατί , αν είναι μία συνεχόμενη γραφή (και όχι μαζέματα από διάφορα γραπτά) , είναι ανησυχητικό … Μου θυμίζει , παρανοϊκή παραληρηματική γραφή … σχιζοφρενούς …. Και δεν υπερβάλλω . Έχω διαβάσει παρόμοια γραπτά , από προβληματικά (ψυχικά) άτομα . Νέα άτομα , με Ηβηφρένεια (την χειρότερη μορφή της Σχιζοφρένειας) ,….
    Πολύ θα ήθελα να μάθω την εξέλιξη της ζωής αυτού του μαθητή , που έγραψε κάτι τέτοιο .
    ——————————
    Σαν να … μοσχοβολάς … Ελλάδα … ή μου φαίνεται ;

     
  23. silia

    Μαρτίου 20 , 2008 at 23:46

    @ ο Αναμοχλευτής
    Αναμοχλευτά μου , σας … ευχαριστώ , που δεν γράψατε όλον αυτόν τον λίβελο στο μπλογκ μου …
    Έλεος καλέ … Ηρεμείστε . Σέρνονται και … εγκεφαλικά στις ηλικίες μας .

     
  24. silia

    Μαρτίου 20 , 2008 at 23:56

    @ zambia
    Αχ … μου θύμισες (τελικά , όλο αναμνήσεις το παρόν ποστ) , μια ιστορία .
    Άνοιξη του 1974 , κάνω το Αγροτικό μου σε ένα χωριουδάκι της Πίνδου . Για τις διακοπές του Πάσχα , ο δάσκαλος βάζει στα παιδιά (23 τον αριθμο – μονοθέσιο το σχολείο αλλά 6τάξιο) , να γράψουν (ΟΛΑ) έκθεση , με θέμα «Το πάσχα» …. Αμέσως μετά τις διακοπές , μου διάβασε όλες τις εκθέσεις … Όλα τα παιδιά γράφανε , ούτε λίγο , ούτε πολύ , το ίδιο πράγμα περίπου : «Το Πάσχα , είναι μια γιορτή , πολύ όμορφη , επειδή τρώμε … κρέας…»
    Όχι , δεν είναι αυτό , από τα «μαργαριτάρια» , που … γελάμε , όταν τα διαβάζουμε … Πίνδος … 1974 .

     
  25. μούργος

    Μαρτίου 21 , 2008 at 00:00

    εγω γιατι τα βρισκω φυσιολογικα; 😕
    (θυμαμαι μικρος -αλλα και μεγαλυτερος- να παιζω με τις λεξεις και με τους ανθρωπους με παρομοιο τροπο και να μου αρεσει πολυ) 😀

     
  26. silia

    Μαρτίου 21 , 2008 at 00:12

    @ μούργος
    Να το … προσέξετε «Μούργος» αυτό …. Μπορεί να φαντάζει απλοϊκό στα αθώα σας μάτια , αλλά κρύβει κινδύνους για το … περιβάλλον (σας) .
    Κάτι … Μάνσον , κάτι … Χάννιμπαλ Λέκτερ και κάτι …. ημέτεροι Σεχίδηδες , με κάτι τέτοια διασκέδαζαν από παιδιά ….
    Και … «μεγαλύτερος» … είπατε ;;; Χριστέ μου … πού έχω μπλέξει ;;;

     
  27. μούργος

    Μαρτίου 21 , 2008 at 01:08

    μα τι λετε; 😯 😯
    εγω και τετοιος να ημουνα, θα αποτυχαινα, γιατι κανενας δεν θα με επαιρνε στα σοβαρα! 😕
    (και δεν υπαρχει χειροτερο να εισαι ο πιο αιμοδιψης και παρανοικος τυπος και να σου λενε: πλακα με κανεις; 😆 )

     
  28. Кроткая

    Μαρτίου 21 , 2008 at 17:18

    αθώα μάτια ο Μούργος?!?!

    τι άλλο θα ακούσουμε?!?!

     
  29. faros

    Μαρτίου 21 , 2008 at 20:47

    – Αααααα, ο … παππούς σου ήτανε;;;;!!!!

    – Το ΄74 … Αγροτικό; Τόσο μεγάλη … είσαι; Και γω που σε νόμιζα … νέα και … ωραία!!! (το τελευταίο ισχύει … έ;;;)

    – Καλά μόνο σε έναν Μούργο θα φαινότανε αυτά … φυσιολογικά!!! Ο καθείς εφ ώ ετάχθει!!!

    – Οι καλύτερες εκθέσεις … μεταδόθηκαν σε πανελλάδική κλίμακα στο έργο «Μάθε παιδί μου γράμματα», ειδικά εκείνη που έγραφε ότι μπαίναν στην εκκλησία του χωριού … άνθρωποι και βγαίναν … παπάδες !!!!!!!!

     
  30. silia

    Μαρτίου 21 , 2008 at 23:26

    @ μούργος
    Δεν θεωρείται αποτυχία , η μη παραδοχή σου από τους … χαζούς .
    Το παραπάνω , είναι ένα είδος φιλοσοφικής … άμυνας , που έχω αναπτύξει , για να μη με «παίρνει από κάτω» , η αποτυχία …
    … Δεν ξέρω γιατί σου το έγραψα … Ίσως , με παρέσυραν οι λέξεις .

    @ Кроткая
    Άλλο … το φαίνεσθαι και άλλο το είναι …..

    @ faros
    ΤΟΣΟ !!! ….
    Τώρα ξέρεις , πως ΔΕΝ είμαι νέα .
    Δεν ξέρεις όμως , αν είμαι ωραία … Και μη με ρωτάς αν ισχύει το «ωραία» … Δεν θα σου το πω εγώ …

     

Σχολιάστε

 
