RSS

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΟΙΗΣΗΣ …. (21 Μαρτίου 2008)

21 Μαρ.

Σαν τα δέντρα που φεύγουν
στης γαζέλας το τρέξιμο ,
όλα τα γνώρισα κι όλα τα είδα
σ’ ανεπανάληπτες στιγμές ,
στιγμές , στιγμών .
Και τα ελαφριά και τα γρανίτινα
και τα βαριά και τα πεταλουδίσματα.
Τα ακαριαία
και τα αιώνια .
Πρόσωπα όμορφα
πρόσωπα άχαρα ,
πρόσωπα κίτρινα κι άλλα πολύχρωμα .
Μάτια νεκρά
και μάτια ορθάνοιχτα .
Χέρια ελεούντα
και χέρια αρπάζοντα .
Τις αντιθέσεις
και τις βάσεις .
Άλλοτε γέλια κι άλλοτε δάκρυα …
…Χιλιάδες δάκρυα ….
Θάλασσες πράσινες ,
θάλασσες κόκκινες ,.
Βράχους που λειώσανε
κι άλλους που αντέξανε .
Είδα την γέννα ,
είδα τον θάνατο ,
είδα τον πόλεμο και την κατάρα ,
την αγωνία και την φθορά .
Την αγάπη ,
την γλυκάδα ,
την ελπίδα ,
το χρυσάφι ,
τις λέξεις ,
τα όργανα ,
τους ήχους ,
τα χρώματα .
Γνώρισα τους ανέμους και τα σύννεφα
την βροχή
και τους αιώνιους ήλιους …
…Τα χίλια σημεία του ορίζοντα …
Απάντησα τους τυφλούς καβαλάρηδες ,
τις μαραμένες θρησκείες ,
τα ξεχασμένα έμβρυα .
Εκατομμύρια γυμνές μορφές ,
εκατομμύρια γυμνές αλήθειες
εκατομμύρια γυμνές θελήσεις .
Είδα τον γάμο
του Ιδανικού με την Βρωμιά …
…Σμίξιμο ανεπανάληπτο , Θεέ μου …
κι όμως , ξεπέρασε κι αυτό .
Ένα δεν γνώρισα
ποτέ …
Αν ήμουν
εγώ
που έτρεξα μπροστά τους ,
ή όλα αυτά που με προσπέρασαν
σε μια βιασύνη εκπληκτική ,
να κάνουνε
«σοφούς»
κι άλλους πολλούς ανθρώπους .

 
14 Σχόλια

Posted by στο Μαρτίου 21 , 2008 in Ποίηση, λόγος, Uncategorized

 

14 responses to “ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΟΙΗΣΗΣ …. (21 Μαρτίου 2008)

  1. faros

    Μαρτίου 21 , 2008 at 21:50

    Όταν νόμισα ότι γεννήθηκα
    όταν κατάλαβα ότι ζω
    όταν άρχισα να σκέφτομαι
    όταν άνοιξα τα μάτια μου

    Την είδα !
    την ένιωσα αμέσως !
    την αντιλήφθηκα με την ψυχή μου !
    ζωντάνεψε αληθινά, εμπρός μου !

    Ήταν η Φαντασία !
    κι έγινε αυτοσιτγμής, φίλη μου
    η καλύτερή μου φίλη
    δεν χωρίσαμε ποτέ

    Στα ευχάριστα, μα και στα δύσκολα
    στην ευτυχία, μα κι όταν πονούσα
    πάντα δίπλα μου
    πάντα κοντά μου!

    Να μ΄ανεβάζει, μα και να με παρηγορεί
    να μ΄εξυψώνει, μα και να με προσγειώνει
    Φαντασία μου αγαπημένη
    και τι δεν θα ΄κανα για σένα!
    (μέρος πρώτο)

     
  2. Γ ρ η γ ό ρ η ς

    Μαρτίου 21 , 2008 at 22:44

    Υποκλίνομαι στη μαγεία των λέξεων σου…

    Ευχαριστώ για το χάδι ψυχής που χαρίζεις…

     
  3. Sotiris K.

    Μαρτίου 22 , 2008 at 09:29

    δεν το γνώρισες γιατί το ξέρεις.
    Εξ αρχής..
    Όλα αυτά είσαι εσύ!

    Καλή σου ημέρα.

     
  4. "Το τέρας της Αμάθειας"

    Μαρτίου 22 , 2008 at 09:43

    «…εκατομμύρια γυμνές αλήθειες» σε λίγες γραμμές!

    Να είσαι πάντα καλά! Καλημέρα 🙂

     
  5. askardamikti

    Μαρτίου 22 , 2008 at 11:14

    Μου άρεσε…
    Καλό Σ/Κ

     
  6. ο Αναμοχλευτής

    Μαρτίου 22 , 2008 at 16:12

    Σαν τα τραίνα που φεύγουν
    την ώρα που το γαλάζιο με πνίγει,
    σαν έρωτας παιδικός που
    δίνεται στο κλάμα

    έγραφα τις λέξεις που
    δεν ήθελα να μένουν
    στη φυλακή του ονείρου.

    Περίμενα την ώρα,
    μα ο Χρόνος δεν κατέχει
    πως το κλάμα του παιδιού
    περιέχει το Σύμπαν.

    Εκτακτο παράρτημα των άστρων
    την παραίτηση του Θεού αναγγέλει.
    Αγάλλονται οι Ουρανοί!

    Σημάδι πως ήρθ’ η Παρουσία.
    Ώρα του Ανθρώπου τώρα
    να ξαναπλάση το Κόσμο!

    Κανένα περιθώριο λάθους πια!

    ______________
    Πως τα πήγα;

     
  7. ερμία

    Μαρτίου 23 , 2008 at 12:01

    μ΄αρέσει αυτή η διαδικασία-να μπορούμε να γινόμαστε διάφανοι

     
  8. ritsmas

    Μαρτίου 23 , 2008 at 12:02

    καλημέρα Σίλια, εστω και με την ποιητική καθυστέρηση των ημερών. Ποιηματα θα μπορουσα να καταθεσω κι εγώ στο μπλογκ σου, αλλά εντάξει, νομίζω ότι αρκεί ότι συμπασχω ποιητικά με όλους και φυσικά με εσένα, την οικοδέσποινα.
    Σε ευχαριστώ για τους στίχους
    ριτς

     
  9. silia

    Μαρτίου 23 , 2008 at 12:17

    @ faros
    Φάρε μου , είναι υπέροχο να έχεις για φίλη σου αγαπημένη την Φαντασία .
    Η Φαντασία , είναι η πιο … δημιουργική δύναμη στον κόσμο .

    @ Γ ρ η γ ό ρ η ς
    Σ’ ευχαριστώ Γρηγόρη για την πάντα τόσο γλυκειά σου κριτική .
    Το χάδι , … «γεννήθηκε» για να το χαρίζουμε .

     
  10. silia

    Μαρτίου 23 , 2008 at 12:42

    @ Sotiris K
    Μια … μικρή σιωπή , ας είναι η απάντησή μου σ’ αυτό το σχόλιο σου …
    Ή μάλλον θα … πω κάτι : Μοιάζεις να με γνωρίζεις .

    @ «Το τέρας της Αμάθειας»
    Καλημέρα και σε σένα «τέρας της Αμάθειας» και σ’ ευχαριστώ πολύ – πολύ .

    @ askardamikti
    Χαίρομαι που σου άρεσε … έχω ιδιαίτερο λόγο να χαίρομαι .
    Καλώς ήρθες .

     
  11. silia

    Μαρτίου 23 , 2008 at 12:56

    @ ο Αναμοχλευτής
    Πήγες πολύ καλά … τέλεια να πω ;… μήπως θα ήταν υπερβολή ; … ¨
    Όχι … αλλά κι αν ήταν υπερβολή , ήταν πολύ – πολύ μικρή υπερβολή .
    Τέλεια λοιπόν , ιδίως μ’ εκείνο το :
    «Περίμενα την ώρα,
    μα ο Χρόνος δεν κατέχει
    πως το κλάμα του παιδιού
    περιέχει το Σύμπαν.»

     
  12. silia

    Μαρτίου 23 , 2008 at 13:01

    @ ερμία
    Κι εμένα … Διάφανοι και ευάλωτοι
    Ακούγεται ίσως λίγο … ανόητο , αλλά , ναι …. μου αρέσει να γίνομαι ευάλωτη … Αν μη τι άλλο , δεν μένεις μόνος … στην αφάνεια … στο «μηδέν» και το «καθόλου» .

    @ ritsmas
    Εγώ σ’ ευχαριστώ , που με διαβάζεις και με νοιάζεσαι .

     
  13. stardust30

    Απρίλιος 22 , 2008 at 15:06

    αχ και να γελούσαμε για μια στιγμή,
    αχ και να κλαίγαμε για μια στιγμή,
    αχ να πετούσαμε για μια στιγμή,
    κι ας μην ξαναζούσαμε καμία στιγμή..

    αχ να αγαπούσαμε για ένα λεπτό,
    αχ να μισούσαμε για ένα λεπτό,
    αχ να φιλιόμασταν για ένα λεπτό,
    κι ας ξεψυχούσαμε το ίδιο λεπτό..

    αχ να σε ξέχναγα για πάντα εγώ,
    αχ να μη σε γνώριζα ποτέ μου εγώ,
    αχ να σε εισέπνεα εντός μου εγώ,
    κι ας πεθάνω για πάντα εδώ..

     
  14. silia

    Απρίλιος 24 , 2008 at 20:16

    @ stardust30
    Αχ , … και πάλι αχ …

     

Σχολιάστε

 
