RSS

ΑΔΕΙΑ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗΣ

09 Απρ.

Το Πολεοδομικό Γραφείο , μιας μικρής Αμερικάνικης πόλης , πήρε μια μέρα , την ακόλουθη αίτηση , για Άδεια Οικοδομής :

Τοποθεσία : Οδός Πεύκων , τρίτο πεύκο , στην Δυτική πλευρά του δρόμου .

Χρήση κτίσματος : Χώρος να παίζουν τα παιδιά , αντί να παίζουν στον δρόμο .

Υλικά : Ξυλεία από το παλιό μας πλυσταριό , που ούτως ή άλλως , πρόκειται να γκρεμιστεί .

Υλικό σκάλας : Κλαδί – κλαδί (παρέχεται από το δένδρο)

Υλικό δαπέδου : Παλιό Νοβοπάν , πολύ χοντρό .

Είναι το «κτίριο» υδατοστεγές ;  : Μόνο όταν έχει λιακάδα .

Φωτισμός : Ήλιος από τις χαραμάδες που αφήνουν τα σανίδια .

Αποχέτευση : Στο σπίτι του μπαμπά και της μαμάς .

Ποιός υποβάλλει την Αίτηση και γιατί : Ο Tόμμυ Μπράουν , που δεν μπορεί να παίζει στον δρόμο . Που δεν είναι αρκετά καλός στο ποδόσφαιρο και δεν τον παίζουν τα άλλα παιδιά . Που δεν μπορεί να κοιτάει συνέχεια τηλεόραση , μέσα στο κατακαλόκαιρο . Που δεν του αρέσουν ακόμα , τα κορίτσια . Που δεν μπορεί να πετάξει χαρταετό , γιατί υπάρχουν πολλά ηλεκτρικά καλώδια . Που δεν τον αφήνουν , να έχει σκύλο , περιστέρια , ή κουνέλια . Που δεν είναι αρκετά μεγάλος , ώστε να πιάσει δουλειά . Που είναι πολύ μικρός , για να οδηγεί αυτοκίνητο . Που φοβάται να κάνει ποδήλατο μην τον χτυπήσει κάποιο αυτοκίνητο . Που δεν του φτάνουν τα λεφτά του , για να αγοράσει το συναρμολογούμενο παιχνίδι των ονείρων του . Που δεν του επιτρέπουν να κάθεται στον υπολογιστή , γιατί χαλάει τα παιδικά μάτια .

Παρακαλώ , εγκρίνετε την Αίτηση μου , ώστε να φτιάξω ένα σπιτάκι πάνω στο δέντρο . Μόλις μεγαλώσω αρκετά , και μπορώ να κάνω άλλα πράγματα , ή να δουλέψω , υπόσχομαι να το γκρεμίσω , για να μην ενοχλεί κανέναν .

Υπογραφή

Tommy Brown

462643038_bfcecffc1f.jpg

 

 

 

45 responses to “ΑΔΕΙΑ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗΣ

  1. Nina C

    Απρίλιος 9 , 2008 at 21:07

    Τέλειο!!!!

    (αφήστε τα, όμως, αυτά…. και πείτε μας: πού πήγατε, τί κάνατε, ποιόν είδατε).

     
  2. Кроткая

    Απρίλιος 9 , 2008 at 21:23

    κι εγώ θέλω!!

     
  3. faros

    Απρίλιος 9 , 2008 at 21:36

    Καλώς μας ήρθεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεες!
    Πιστεύω να πέρασες ΤΕΛΕΙΑ!
    (γιατί το αξίζεις … και γιατί … έτσι!!!)

    Καταπληκτική ιστορία – θα μπορούσε να «ακουμπήσει» πολλά μέρη, φυσικά και την Ελλάδα – και η φωτογραφία παραστατική.

    Ξαναγύρισες με … ομορφιά και … χάρη, να είσαι καλά. Τέτοια θέματα μας γυρίζουν στα παιδικά μας χρόνια και … θυμόμαστε και … θυμόμαστε και … άστα, γεια και χαρά σου!

     
  4. exoaptonkyklo

    Απρίλιος 9 , 2008 at 22:16

    Πολυ τρυφερο ποστ. Αγγιζει γλυκοπικρα καθε ευαισθητο ανθρωπο.
    Τα σεβη μου.Περαστικος απ τα μερη σου.

     
  5. επιρρεπής

    Απρίλιος 9 , 2008 at 22:28

    αχ….

     
  6. Allu Fun Marx

    Απρίλιος 9 , 2008 at 22:29

    Aυτά τα δενδρόσπιτα πάντα τα ζήλευα όταν τα έβλεπα σε ταινίες…
    Να μια αμερικανιά που μου αρέσει.
    🙂

     
  7. Stelios Levantis

    Απρίλιος 10 , 2008 at 00:05

    Άλλη φορά, όταν φεύγεις, παρακαλώ να αφήνεις το λιγότερο ένα ποστ για κάθε μία, άντε δύο μέρες που λείπεις, γιατί μας λείπεις.
    Πολύ όμορφη επιστροφή! Μάλλον πέρασες εξίσου όμορφα. 🙂

     
  8. silia

    Απρίλιος 10 , 2008 at 00:46

    @ Nina C
    Τέλεια !!!!
    Εννοώ ότι πέρασα τέλεια ….
    Λοιπόν , …. μία – μία τις ερωτήσεις . Άκου λεπτομέρειες :
    Που πήγα ; … Μυτιλήνη ….
    Τί έκανα ; … Τα πάντα , χωρίς να ντρέπομαι …
    Ποιόν είδα ; … Τον ουρανό «σφοντύλι» … Τον Χριστό φαντάρο …. Τον Αρχάγγελο με την ρομφαία …… Ψέμματα καλέ , σε … πειράζω … Έναν παίδαρο 35άρη είδα … τον … μμμμμ … τον …. να δείς πως τον λέγανε … Μπα , τώρα που το καλοσκέφτομαι , δεν μου είπε το όνομά του … ούτε εγώ το δικό μου …. Δεν … προλάβαμε ….
    —————————–
    Εσύ , πως τα πέρασες ;;; … Ξέρω … ήσουν Επίδαυρο και έλεγχες την …. ακουστική του Αρχαίου Θεάτρου ….
    Α χα χα χα χα !!!!…
    —————–
    Ή mail ή τηλέφωνο … Φιλιά .

     
  9. silia

    Απρίλιος 10 , 2008 at 00:51

    @ Кроткая
    Τί ακριβώς θέλεις κι εσύ γλυκειά μου ;
    Σπιτάκι πάνω στο δέντρο , ή ανατριχιαστικές λεπτομέρειες από τις εαρινές μου διακοπές στη … Λέσβο ;

     
  10. silia

    Απρίλιος 10 , 2008 at 01:25

    @faros
    Φάρε μου ….. με συγκινείς καλέ μου , με τον ενθουσιασμό , που επιδεικνύεις για τον γυρισμό μου από το νησί .
    Και … ναι . Το γράμμα του πιτσιρικά , είναι πράγματι όμορφο …. και η φωτογραφία του … δεντρόσπιτου , όλα τα λεφτά .
    Σ’ ευχαριστώ , για τα …. 30 (τριάντα!!!) «ε» στην λέξη «ήρθες» …..

     
  11. faros 2

    Απρίλιος 10 , 2008 at 07:44

    Πολύ καλημέρα σου (εγώ τα έβγαλα …32, αλλά και πάλι … λίγα είναι!!!)

     
  12. tdjm

    Απρίλιος 10 , 2008 at 09:21

    Tι ωραία που είναι εκεί πάνω….

    Μακάρι να μπορούσαμε να γεμίσουμε τον τόπο σπιτόδεντρα…

    Χαίρομαι που πέρασες καλά…

    Μπράβο ,πάντα τέτοια..

     
  13. silia

    Απρίλιος 10 , 2008 at 10:42

    @ exoaptonkyklo
    Ό,τι έχει να κάνει με τα μικρά παιδιά , είναι τρυφερό .
    Ό,τι απέμεινε από την … Αθωότητα , είναι αυτά που λεν ακόμη τα παιδιά .
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια .
    Καλώς ήρθες από τα μέρη μου

     
  14. silia

    Απρίλιος 10 , 2008 at 10:50

    @ επιρρεπής
    Κάποτε , – σχετικά πρόσφατα – κάπου αλλού (σε άλλο ποστ , εννοώ) , έγραψα :
    «Η ζωή , είναι μια … ανάσα … ένα ανοιγοκλείσιμο των ματιών … ένα μικρό “ΑΧ” … »
    Αυτό θυμήθηκα με το μικρό σου «αχ» ….

     
  15. silia

    Απρίλιος 10 , 2008 at 11:20

    @ Allu Fun Marx
    Μου θύμισες μια ιστορία μ’ αυτό που είπες Allu . Άκου :
    Κάποτε προβληματιστήκαμε με τον σύζυγο μου , για την … ηλικία κάποιου νεαρού συναδέλφου , ο οποίος έμοιαζε αρκετά μεγάλος , αλλά εκ των πραγμάτων , δεν έπρεπε να είναι και πάνω από 25-26 χρόνων …
    Αποφάσισα λοιπόν να τον καλέσω στο σπίτι και να του κάνω το τραπέζι . Δέχτηκε με χαρά και πολύ ευγενικά .
    – Τι φαγητό θα ήθελες να σου μαγειρέψω , Π …. μου ;
    – Ελάτε καλέ κ. Σίλια … Ό,τι θέλετε εσείς … Τα τρώω όλα …
    – Όχι , Π…. μου , πές μου τι θέλεις … τί σου αρέσει πιο πολύ … δεν είναι πρόβλημα για μένα .
    – Μα….
    – Πες μου …
    – Ε λοιπόν , αφού επιμένετε , το αγαπημένο μου φαγητό , είναι …. οι τηγανητές πατάτες ….
    Θυμάμαι , πως είπα στον σύζυγο :
    – Μικρός είναι …. 25άρης , με το ζόρι … παιδί είναι ακόμα , αφού αγαπάει τις τηγανητές πατάτες πιο πολύ απ’ όλα τα άλλα .
    Του πρόσφερα ένα γεύμα με 6 (έξι) διαφορετικές εκδοχές της … τηγανητής πατάτας …. Και τρώγοντας , τον ρώτησα ψιλοαδιάφορα :
    – Πόσο χρονων είσαι Π …… ;
    – 24 … στα 25 ….
    ——————————–
    Αν αναρωτιέσαι γιατί σου το διηγήθηκα όλο αυτό , έχω να σου πω , πως , όπως δεν υπάρχει παιδί που να μην αγαπάει τις τηγανητές πατάτες , έτσι δεν υπάρχει παιδί και μάλιστα αγόρι , που να μην έχει ονειρευτεί κάποτε , ένα … δεντρόσπιτο .
    Και πριν … διαμαρτυρηθείς για την ηλικία σου …. έχε υπ’ όψιν σου , πως εννοώ , ότι έχεις … καρδιά μικρού παιδιού . Αυτά .

     
  16. silia

    Απρίλιος 10 , 2008 at 11:27

    @ Stelios Levantis
    Α , … εσύ , θα με … κακομάθεις .
    Και ξέρεις ; τα μυαλά μου , εμένα , παίρνουν εύκολα … αέρα .
    Ναι πέρασα πολύ όμορφα …. Το είπα και κάπου αλλού (δεν θυμάμαι ακριβώς που , αυτή τη στιγμή) , πως τα …. «ξεκούραστα» (από κόσμο) , νησιά την Άνοιξη , είναι υπέροχα .
    Δεν ταξιδεύω σχεδόν ποτέ το Καλοκαίρι .

     
  17. silia

    Απρίλιος 10 , 2008 at 11:35

    @ faros 2
    Φάρε μου , λυπάμαι που θα σε … ανησυχήσω λίγο , αλλά πάσχεις (πιθανώς) , από …. αστιγματισμό .
    Επισκέψου έναν Οφθαλμίατρο . Δεν είναι τίποτα … 70 – 75 ευρώπουλα περίπου , χώρια τα γυαλιά , κανά 300σάρι (να πάρεις μοντέρνα γυαλιά …. να είσαι όμορφος….) .
    30 , είναι τα «ε»

     
  18. silia

    Απρίλιος 10 , 2008 at 11:40

    @ tdjm
    «‘Οταν κοιτάς από ψηλάαααα ,
    μοιάζει ο κόσμος ζωγραφιάαααα».
    Και :
    Μακάρι , να μπορούσαμε να γίνουμε όλοι ξανά παιδιά .
    ——————————–
    Και , ναι , πέρασα ωραία . Η Λέσβος , είναι πανέμορφη πάντα , κι αυτή την εποχή , ακόμα πιο ωραία … Πράσινη … δροσερή …. λαμπυρίζουσα .

     
  19. faros 3

    Απρίλιος 10 , 2008 at 11:45

    Τα μάτια μου πράγματι, πάσχουν και από αστιγματισμό και από μυωπία, σωστά μάντεψες…

    Όμως, δεν τα μέτρησα, με τα μάτια, ………

     
  20. Stelios Levantis2

    Απρίλιος 10 , 2008 at 14:32

    Δεν παιράζει, ρε Σίλια. Καλό είναι να μας κακομαθαίνουν πού και πού. Και ας παίρνουν και τα μυαλά μας λίγο αέρα, γιατί, στην εποχή που ζούμε, κινδυνεύουν μάλλον από την κλεισούρα. 🙂

     
  21. ο Αναμοχλευτής

    Απρίλιος 10 , 2008 at 17:13

    «Που δεν του αρέσουν ακόμα, τα κορίτσια…»
    (ή ένας νέος Μπους μεγαλώνει στο Μπρούκλιν)

    Λοιπόν, αν ο Τόμμυ Μπράουν θεωρεί πως είναι πολύ μικρός για να του αρέσουν τα κορίτσια, όμως είναι αρκετά μεγάλος για να στέλνη αιτήσεις δεξιά κι αριστερά, με δομημένο λόγο, αναλυτικές αιτιολογήσεις, στατικές μελέτες, προβλέψεις και λειτουργικές λεπτομέρειες, μάλλον κάτι δεν πάει καλά με το παιδάκι και πιθανώς χρειάζεται την βοήθεια ειδικού παιδοψυχολόγου.

    Μα υπάρχει τέτοια ηλικία στη ζωή ενός φυσιολογικού ανθρώπου; Τι περιμένει δηλαδή για ν’ αρχίσουν να του αρέσουν τα κορίτσια; Να βγει στη σύνταξη; Βρε, το αμερικανααάκι !..

    Καλά! Το δεντρόσπιτο τι το θέλει; Δεν του εξήγησε ο πατέρας του ότι είναι η πρώτη γκαρσονιέρα, που χρησιμεύει για να παίζεται εκεί ο «γιατρός» με κάθε παρεμπίπτον θήλυ;

    Με τέτοια νοοτροπία που φαίνεται πως του ενεφύσησαν, δεν του αξίζει όχι μόνο δρόμος για να παίζη, αλλά ούτε καν μπάλλα για να κλωτσάη. Για την ακρίβεια μάλλον αυτός ο ίδιος είναι, και φοβάμαι πως θα είναι και στο μέλλον, για κλωτσιές απ’ τα κορίτσια…

    Τηλεόραση λοιπόν και πολύ του πάει…

    ___________
    Πω, πω! Ακόμα γυρίζει το κεφάλι μου από τη σφαλιάρα που έφαγα απ’ τη δασκάλα στην πρώτη δημοτικού, επειδή ήθελα και καλά να στριμώξω την Έφη στην αποθηκούλα, τότε που μας έστειλε η γεροντοκόρη να κουβαλήσουμε το μεγάλο «χάρτη» με την αλφαβήτα κι αυτό το καθήκι με έδωσε στεγνά (καλά να πάθη που κατάντησε φεμινίστρια στο ΣΥΡΙΖΑ να γιαουρτώνη «σεξιστές» δημοσιογράφους…)

    Ακούς εκεί, δεν του αρέσουν ΑΚΟΜΑ τα κορίτσια…

    Ντροπή και που το σκεφτόμαστε !..

     
  22. faros

    Απρίλιος 10 , 2008 at 18:07

    Αναμοχλευτή: Τελικά έμαθες να … διαλέγεις τα … σωστά κορίτσια;;;;;;;;;;;;;;;;;;

     
  23. ritsmas

    Απρίλιος 10 , 2008 at 21:17

    Αμα πέρασες καλά και όπως αφήνεις να εννοηθεί, τύφλα ναχουν οι ανεβασιές στα δένδρα Σίλια..Την αγάπη μου
    ριτς

     
  24. faros

    Απρίλιος 11 , 2008 at 07:22

    Καλημέρα σε όλους!

     
  25. ο Αναμοχλευτής

    Απρίλιος 11 , 2008 at 10:12

    Φάρε, τι είναι ακριβώς τα «σωστά» κορίτσια;

    Τα κορίτσια γενικώς, απ’ ό,τι πρόλαβα να μάθω στον βραχύ μου βίο, είναι γυναίκες εν αώρω καταστάσει (δηλ. εν τη γενέσει τους), εξαιρουμένων των κατά Ταχτσή «κοριτσιών της Νομικής», της γειτονιάς μου (οδός Φυλής), της Πλατείας Βάθη καθώς και των «κορίτσια ο στόλος» τα οποία πέρασαν το κρίσιμο εξελικτικό στάδιο προ πολλού, ένθα στις περιπτώσεις αυτές η λέξη «κορίτσι» χρησιμοποιείται μάλλον ευφημιστικά, όπως π.χ. η λέξη παρθένα στη φράση: «τσου, μωρή παρθένα!..».

    Για τα περαιτέρω περί ορθότητος σε παραπέμπω στη γνωστή ρήση του Σοπενάουερ, ο οποίος κάνει μια γενίκευση επικίνδυνα ενοχλητική, αποφεύγοντας επιμελώς να αναφερθώ στους ετέρους φάρους, εκείνους της ελληνορθοδόξου πίστεώς «μας», και τον πρόσφατο αφοριστικό τους χαρακτηρισμό.

    Καλημέρες σε όλη τη παρέα κι από μένα!

     
  26. faros

    Απρίλιος 11 , 2008 at 13:50

    Κορίτσια και … ξερό ψωμί!!!
    Είτε είναι … σωστά, είτε … όχι!!!

    Ο χρόνος, η διάρκεια και γενικά το προτσές της εξέλιξής τους, καθορίζεται αποκλειστικά και μόνο από μας (η κοινωνία μας είναι ανδροκρατούμενη, είτε συμφωνεί κανείς είτε όχι!), άρα η έκφραση «τσου, μωρή παρθένα» είναι τουλάχιστον … ασεβής προς ημάς!!!

    Σε κάθε περίπτωση το «φταίξιμο» είναι δικό μας, δες και το σχετικό σίριαλ «Δεληγιαννειάδες».

    Άρα είναι εντελώς υποκειμενικό και συνεπώς θα βρεις μόνος σου το «σωστό» ή έστω το … «χρήσιμο» κορίτσι που εσύ θα αποφασίσεις …

    Έχε την πιο θερμή καλησπέρα μου …

     
  27. "Το τέρας της Αμάθειας"

    Απρίλιος 11 , 2008 at 13:57

    Καλώς μας ήρθες 🙂

    Σχετικά με αυτό: «silia Απρίλιος 9 , 2008 at 04:04:57 p04 Και ….. @ “Το τέρας της Αμάθειας” 2
    Το να γνωριστούμε όλοι κάποτε από κοντά , όντως είναι υπέροχο . Αλήθεια … οργανώνουμε , κάτι τέτοιο ; τί λές ;» Είμαι μέσα! Βάλε συ μια φωνή κι άμα δεν είμαι εκεί (να το οραγνώσουμε) τέρας να μη με λένε…!

    Επί του παρόντος θέματος: Πες μου ότι εκδόθηκε η άδεια… plz!

     
  28. ο Αναμοχλευτής

    Απρίλιος 11 , 2008 at 16:24

    Φάρε, η κοινωνία μας είναι ανδροκρατούμενη;
    Από πότε, καλέ;

    Πιστεύω ακράδαντα ότι η δική μας και η Ολλανδική -αυτή για διαφορετικούς λόγους- είναι οι μόνες κοινωνίες όπου η γυναίκα έχει τον πρώτο και τελευταίο λόγο, απλούστατα γιατί οι ρίζες του πολιτισμού μας ανάγονται, ίσως αταβιστικά, στην εποχή της μητριαρχίας. Αποχρώσα ένδειξη: Η πρώτη γνωστή λατρεία στον γεωγραφικό μας χώρο είχε ως αντικείμενο τη Μεγάλη Θεά, οι γυναικείες θεότητες του 12θέου είχαν είχαν εξ ίσου ουσιαστικό, αν όχι ουσιαστικότερο από τους άρρενες θεούς ρόλο, η δε Παναγία της Ελληνορθοδοξίας κατέχει εν ουσία σημαντικότερη θέση από τον ίδιο το Χριστό για να μην αναφέρω το γεγονός ότι το ΚΚΕ στηρίζεται εδώ και χρόνια στο γυναικείο δίπολο Παπαρήγα-Κανέλλη και καθοδηγείται απ’ αυτό.

    Η ανδροκρατία σε ό,τι αφορά στις παραδόσεις της πατρίδας μας, αγαπητέ μου, συνοψίζεται στο αξίωμα: «ΕΓΩ είμαι ο άντρας στο σπίτι κι αποφασίζω να κάνω ό,τι λέει η γυναίκα μου». Οι μη ακολουθούντες το αξίωμα είναι απλώς καμμένα χαρτιά (τζουτζέδες κι άρα ψευτονταήδες), που αρκούνται στο να τρέφονται με ψευδαισθήσεις προσπαθώντας να επιβληθούν στη γυναίκα με φυσική βία, πράγμα που συνήθως πληρώνουν ακριβά.

    Έχω δει γυναίκες να άγουν και να φέρουν άντρες, δεν έχω δει όμως άντρα που να μπορή να κάνη το ίδιο σε γυναίκα..

    Για τα παραπάνω θεωρώ ότι στη χώρα μας ο φεμινισμός είναι μιμητικός καμποτινισμός, όντας επανάσταση κρατούντων και άρα περιττή. Μη τσιμπάς επομένως.

    Περί δε του «τσου…» κλπ., είναι γεγονός ότι κάθε προσβολή επιστρέφει αυθωρεί στον εκπέμψαντα, ως έκφραση λειτουργικής ανεπαρκείας. Αξίωμα κι αυτό της θερμοδυναμικής των ανθρωπίνων σχέσεων…

    ______________
    Δεν χρειάστηκε να το βρω εγώ το σωστό. Αν έχεις παρακολουθήσει τα προηγούμενα, ήδη θα έχεις διαβάσει στα σχόλια αυτού εδώ του μπλόγκ την ιταμή της δήλωση στη Σίλια ότι… «με τύλιξε σα ντολμαδάκι».
    (Και το χειρότερο είναι ότι τα πράγματα έχουν έτσι ακριβώς!!!)

     
  29. silia

    Απρίλιος 11 , 2008 at 16:39

    @ faros 3
    Όχι με τα ματάκια σου ;;; … Με τί τότε τα μέτρησες τα «ε» , Φάρε μου ; με τα αυτάκια σου (ακουστικά) ;;; …
    Αλήθεια , ρε παιδιά …. με ποιό όργανο του μπορεί ένας άνθρωπος να μετρήσει τα «ε» , στην σειρά , αν όχι με τα μάτια του ;
    Δεν τολμώ να ρωτήσω τίποτε άλλο …
    —————————–
    Με την … καρδιά σου ;…..

     
  30. silia

    Απρίλιος 11 , 2008 at 16:42

    @ Stelios Levantis 2
    ΄Εχεις δίκιο … Ας ανοίξουμε λοιπόν , όλα τα παράθυρα μας κι ας αφήσουμε την μούχλα και την κλεισούρα για κάποιους άλλους

     
  31. silia

    Απρίλιος 11 , 2008 at 16:45

    @ ο Αναμοχλευτής
    Έλα !!!… Σου έκανε ΕΣΕΝΑ και μάλιστα σε ΤΟΣΟ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΗ ΗΛΙΚΙΑ (7 ετών) , γυναίκα τέτοιο χουνέρι ;;;…
    Αίσχος !!! Καλά να πάθει !!! ….(για τον ΣΥΡΙΖΑ λέω) … Τελικά … υπάρχει Θεός .

     
  32. ο Αναμοχλευτής

    Απρίλιος 11 , 2008 at 16:46

    Α, και που το ‘χα ξεχάσει:

    Για απλή επαλήθευση ηλικίας ολόκληρο τραπέζωμα, κυρία Σίλια; Άραγε για ενδεχόμενη ανίχνευση της οικονομικής επιφάνειας κάποιου, τι μέσα θα μπορούσες να μετέλθης;

     
  33. silia

    Απρίλιος 11 , 2008 at 16:57

    @ ritsmas
    Ε , μα τώρα …. είναι δυνατόν στην ηλικία μου , να … διασκεδάζω με αναρριχήσεις στα … δέντρα ;
    Την αγάπη μου , επίσης .

     
  34. silia

    Απρίλιος 11 , 2008 at 16:59

    @ «Το τέρας της Αμάθειας» 2
    Μα την Πίστη μου …. ενθουσιάστηκα …. Θα το σκεφτώ (για τον τρόπο) και θα σου πω .

     
  35. silia

    Απρίλιος 11 , 2008 at 17:06

    @ faros και Αναμοχλευτής
    Αγάααααπες μου :
    Θα καθήσω ήσυχα – ήσυχα στη γωνιά μου , να παρακολουθήσω τους ενδιαφέροντες , πύρινους διαλόγους σας . Το chat , ανάμεσα στα αρσενικά , πάντα ασκούσε μια ιδιαίτερη γοητεία επάνω μου …. Με … εξιτάριζε πως να το πω …
    Εδώ δίπλα θα είμαι … Θέλετε κάτι ; Ένα λουκουμάκι ; … ένα παγωμένο νερό ; … μήπως και ξεράθηκε ο … στόμας σας ;;;

     
  36. silia

    Απρίλιος 11 , 2008 at 17:30

    @ο Αναμοχλευτής (σ’ αυτό που είχε ξεχάσει)
    Για απλή επαλήθευση ηλικίας …. τραπέζωμα .
    Για ενδεχόμενη ανίχνευση της οικονομικής επιφάνειας κάποιου, … κρεβάτωμα (φυσικά).
    ————————–
    Αν και θεωρώ την ερώτησή σου εκ του πονηρού (γιατί υποθέτω ότι ήξερες τί θα σου απαντήσω) θα αποτολμήσω την ερώτηση :
    – Τί άλλο από «τραπέζωμα»και «κρεβάτωμα» , μπορεί να κάνει μια γυναίκα ; ….
    Α , ναι …… ίσως και να … τυλίγει ντολμαδάκια ….

     
  37. faros

    Απρίλιος 11 , 2008 at 17:46

    Αυτό του … Τέρατος το έχω γράψει και γω και δεν βρήκα … ευήκοα ώτα αν παίζει … μέσαααααααααα

    Silia: Το … έσωσες στο τέλος! (βάλε και την ψυχή μέσα για να … δέσει – αν κατάλαβες, κατάλαβες!)

    Αναμοχλευτής … τζάμπα το όνομα … άκου σαν ντολμαδάκι και το λες και το χαίρεσαι και νομίζεις (ω δυστυχισμένε!!!) ότι όλοι οι ΑΝΤΡΕΣ είμαστε έτσι;;;;
    Ξέρεις τί μου θύμησες; Τα … ντολμαδάκια ήταν η αιτία που παντρεύτηκα!!!
    Ξέρεις γιατί; Άκου!!!
    Μικρός 23 χρονών είμαι μόνος μου και βρίσκω μια κονσέρβα ντολμαδάκια που μου είχε δώσει η μάνα μου! Τη βράζω λοιπόν για να τη φάω (βαρυχειμωνιά έξω, τουρτούριζε … άνετα!) όμως, όταν πήγα να την ανοίξω … έκαιγε!!!
    Τη βάζω λοιπόν κάτω από τη βρύση (φυσικά το νερό παγωμένο) για να κρυώσει. Πράγματι κρύωσε και έτσι την άνοιξα (με ένα ανοιχτήρι άστα να πάνε, φτώχεια καταραμένη τότε!) την βάζω στο πιάτο να την φάω και … φευ ανακαλύπτω πόσο κρύα ήταν τα ρημάδια τα ντολμαδάκια!!! Δεν τρωγότανε με τίποτα!!!
    Όταν … διηγήθηκα τα τεκταινόμενα έξω (βγήκα έξω να βρω κάτι να φάω – είχα ψοφήσει στην πείνα!) μου είπανε ότι έπρεπε πρώτα να ανοίξω την κονσέρβα και μετά να ζεστάνω τα ντολμαδάκια. Τότε διαπίστωσα πόσο δύσκολο είναι να ζει κανείς χωρίς μια κορτσάρα να τον … ταίζει και … παντρεύτηκα!!!
    Εννοείται ότι όλες τις δουλιές τις κάνει η γυναίκα μου εγώ απλώς … την αγαπάω (πολύ είναι η αλήθεια)!!!

     
  38. Nina C

    Απρίλιος 12 , 2008 at 12:26

    «- Μικρός είναι …. 25άρης , με το ζόρι … παιδί είναι ακόμα , αφού αγαπάει τις τηγανητές πατάτες πιο πολύ απ’ όλα τα άλλα» .

    Το υπογράφετε αυτό; Έχω λόγο που ρωτάω…

     
  39. silia

    Απρίλιος 13 , 2008 at 01:00

    @ faros
    Καταλαβαίνω πολύ περισσότερα απ’ όσα μπορείς να διανοηθείς , καλέ μου Φάρε .
    Την φιλία μου και τα φιλιά μου να έχεις .

    @ Nina C
    Το υπογράφω , με ΟΛΑ μου τα χέρια και ΟΛΑ μου τα πόδια …
    Ξέρεις Νίνα , εγώ , είμαι χαρισματικό άτομο … Εκτός από τα χέρια , γράφω και με τα πόδια … τα … μπροστινά .

     
  40. Nina C

    Απρίλιος 13 , 2008 at 20:58

    Οκ, ευχαριστώ που παραδέχεστε δημόσια πως είμαι «μικρή… 25άρα με το ζόρι… παιδί ακόμα αφού αγαπάω τις τηγανητές πατάτες πιο πολύ απ’ όλα τα άλλα».

    χε χε χε….

     
  41. stardust30

    Απρίλιος 16 , 2008 at 15:52

    @ faros :
    Είμαι και γω στο club του Αναμοχλευτή (με έχουν τυλίξει σαν ντολμαδάκι πολλάκις),
    @silia:
    Όντως είναι ύποπτο που ο Tommy δεν είναι σε ηλικία που να του αρέσουν οι γυναίκες.. Εγώ όταν γεννήθηκα ζήτησα ραντεβού με τη νοσοκόμα που με έβγαλε στον κόσμο ετούτο κι ακόμη περιμένω τηλέφωνό της..
    Πάντως εγώ είχα φτιάξει πολλές καλύβες όταν ήμουν μικρός-μια μάλιστα ήταν δυόροφη.. Και είχα φιλοξενήσει πολλές φίλες μου εκεί μέσα. Έτσι για καφέ και κουβέντα βέβαια μιας και ήμουν πολύ της θεωρίας το καιρό εκείνο.

     
  42. silia

    Απρίλιος 16 , 2008 at 22:34

    @ Nina C
    και βέβαια το παραδέχομαι …
    Άλλωστε θα ήταν ανοησία μου να μην το παραδεχόμουν γιατί φαίνεται και από το avatar σου …. Εγώ γιατί θαρρείς , δεν έβαλα φωτο μου για avatar ;
    ……………………………..
    Όμως εγώ , που ΔΕΝ αγαπώ πια τις τηγανητές πατάτες – παχυντικό έδεσμα (επειδή πέρασα πριν από 3-4 χρόνια τα 25 …..) μπορώ να βάλω για avatar μου μία ολόσωμη φωτο … και μάλιστα με μαγιώ ….
    Αααααχ !!!! την είπα την κακία μου … Μπορώ να κοιμηθώ με την συνείδησή μου ήσυχη κι απόψε .

     
  43. silia

    Απρίλιος 16 , 2008 at 22:42

    @ stardust30
    Α , γειά σου … Μου θύμισες τον μικρό μου γιο , που λόγω έλλειψης χεριών (να κρατάνε το μωρό) μεγάλωνε μέσα στα χειρουργεία , όπου είναι και η δουλειά μου … Καθόταν ήσυχα ήσυχα σε ένα σκαμνάκι εκεί μέσα και έκοβε κίνηση (με τις νοσοκόμες που μπαινόβγαιναν) . Όταν πήγε στο Δημοτικό , μόλις έμαθε να γράφει , καθόταν και χωρίς να πάψει να κόβει κίνηση , έγραφε στις νοσοκόμες , … ερωτικές επιστολές . Στα 8 του έφαγε την πρώτη του σφαλιάρα (οχι από μένα … από την νοσοκόμα που της έπιασε τον κώλο) … Στα 10 , σταμάτησα να τον παίρνω μαζί μου … Το θεώρησα πια επικίνδυνο ….

     
  44. stardust30

    Απρίλιος 20 , 2008 at 13:39

    Να σου πω κι εγώ την δική μου εμπειρία από τις νοσοκόμες..
    Στο Γυμνάσιο, είχα ένα πρόβλημα κι έπρεπε να νοσηλευτώ για ένα διάστημα, οπότε έπρεπε να μου βάλουν ορό.. Έλα όμως που ήμουν σαν μπαλόνι (από το πάχος) και δεν έβρισκαν φλέβα; Με τρύπησαν 12-13 φορές με βελόνες για να βρουν φλέβα (μέχρι και στο πόδι δοκίμασαν ανεπιτυχώς), οπότε η νοσοκόμα που έκανε την προσπάθεια μου υποσχέθηκε ότι αν δεν κλάψω όταν έφευγα θα μου δινε φιλάκι (φυσικά ήταν κουκλάρα, ακόμη την θυμάμαι).. Βεβαίως και τήρησε την υπόσχεσή της, αφού είχε βάρδια την ώρα που έφευγε (ευτυχώς) το κακό είναι ότι είμαι ακόμη ερωτευμένος μαζί της (αααααααααχχ..).

     
  45. silia

    Απρίλιος 20 , 2008 at 14:00

    @ stardust30
    Mια … εμμονή , κάτι σαν … ιδεοληψία , με τις αδελφές νοσοκόμες , διακρίνω ή μου φαίνεται ;
    Τηλέφωνο περιμένεις ακόμα από την αδελφή νοσοκόμα του … Μαιευτηρίου , ερωτεύθηκες δια βίου την … ψυχοπονιάρα που σου έβαλε τον ορό , στα … παχουλά χεράκια σου … και σου έδωσε και το πρώτο (; ) …. προκαταρκτικό μάθημα σεξουαλικής αγωγής (τί φιλί ήταν αυτό ;;; Με γλώσσα μήπως ;;; ) και ποιος ξέρει ακόμα τί έχεις στο όμορφο μυαλό σου γενικά για τις νοσοκόμες ….
    ——————————-
    ΥΓ 1. Χρησιμοποιώ τις λέξεις «όμορφος» , «όμορφο» , όχι για κανέναν άλλο λόγο , αλλά λόγω του avatar σου .
    ΥΓ 2. Άσχετο … Είσαι ακόμα παχουλός ;

     

Σχολιάστε

 
