RSS

ΚΑΠΟΙΟΙ … «-ισμοί»

05 Μάι.

1. Κειτουκειτισμός : Έκφραση που χρησιμοποιείται με την σημασία της άγνοιας , απορίας , αμάθειας , αλλά και περιέργειας . Η λέξη πλάσθηκε από την έκφραση «κείται ή ου κείται ;»  , με την οποία ενοχλούσε τους συνδαιτημόνες του , κάποιος αμαθής και πολυλογάς ονόματι Ουλπιανός , που αναφέρεται ότι πήρε μέρος στο Συμπόσιο του έργου «Δειπνοσοφισταί» του σοφιστή και γραμματικού Αθηναίου , από την Ναύκρατιν της Αιγύπτου .

2. Σαβελλιανισμός : Πρόκειται για την αίρεση του Σαβέλλιου , (3ος μ.Χ. αιώνας) από την Πεντάπολη της Λιβύης , κατά την οποία , ο Πατήρ , ο Υιός και το Άγιο Πνεύμα , δεν αποτελούν τρεις διακρινόμενες μεταξύ τους υποστάσεις , αλλά τρεις τρόπους έκφανσης της μιας και μόνης ουσίας του Θεού .

3. Ριγορισμός : Η χωρίς εξαιρέσεις , αυστηρή και απαρέγκλιτος εφαρμογή ενός Νόμου ή κάποιου κανόνα . Ο Ριγορισμός επιβάλλει , όλες οι ενέργειες του ανθρώπου να έχουν σαν ελατήριο, μόνο την συναίσθηση του καθήκοντος και αποκλείει κάθε υπολογισμό , ή αναφορά σε άλλα αίτια . Ο όρος (rigorismus) προέρχεται από το λατινικό rigor-oris , = το ρίγος , ο πάγος , και μεταφορικά η σκληρότητα , η αυστηρότητα .

4. Σουφισμός : Πρόκειται για Αραβικό , αλλά και Περσικό σύστημα «μυστικοθηρίας»  , κατά το οποίο , το πνεύμα του ανθρώπου , εκπέμπεται από τον Θεό και επιστρέφει πάλι για να ενωθεί μ’ Αυτόν . Μυστικοθηρία = η τάση για ένωση με τον Θεό , που κατορθώνεται , με την ασκητική ζωή και την απαλλαγή από κάθε υλικό δεσμό . Ο όρος προέρχεται από την περσική λέξη suf = χονδρός μάλλινος μανδύας που φορούν οι οπαδοί του συστήματος .

5. Καοδαϊσμός : Σύγχρονη φιλοσοφική τάση – θρησκεία , που ιδρύθηκε στο Βιέτ-Ναμ . Κυριώτερα γνωρίσματα : μυστικισμός , επιβίωση της ψυχής με μετενσάρκωση , σύνθεση θρησκευτικών διδασκαλιών (Βούδδα , Κομφούκιου , Λάο-Τσε , Χριστού) .

6. Μεχριτισμός : Ο όρος , σημαίνει την σύνταξη του «μέχρι» με Αιτιατική (στην Δημοτική) , και όχι με Γενική όπως είναι η ορθή σύνταξη στην Απλή Καθαρεύουσα . Γενικότερα , σημαίνει την ασυνταξία . Είναι κατά κάποιο τρόπο , Σολοικισμός .

7. Σολοικισμός : Συντακτικό σφάλμα . Το να γράφεις ή να μιλάς παρά τους κανόνες της γλώσσας . Σόλοικος = αυτός που μιλάει ή γράφει χωρίς τους κανόνες . Μεταφορικά , ο απρεπής , ο ανάρμοστος . Η λέξη προήλθε κατά τον Στράβωνα , από τους Σόλους , μια πόλη που ιδρύθηκε από τους Αθηναίους στην Κιλικία , οι κάτοικοι της οποίας με την πάροδο του χρόνου , παρέφθειραν την Αττική διάλεκτο και έπεφταν συνέχεια σε γλωσσικά σφάλματα .

8. Παντουρανισμός : Πολιτική και πνευματική Κίνηση , που αποσκοπεί στην ένωση ή τον συνασπισμό όλων των Τουρκικής ή Τουρανικής (μογγολικής) καταγωγής λαών . (Τουράν = οροπέδιο βόρεια της Περσίας , απ’ όπου εξόρμησαν οι Μογγόλοι . Υπέρμαχος του Παντουρανισμού , ετάχθη ο Κεμάλ Ατα-Τουρκ , ο μεγάλος Τούρκος μεταρρυθμιστής .

————————————

Ακολουθεί συνέχεια  ….

 

35 responses to “ΚΑΠΟΙΟΙ … «-ισμοί»

  1. faros

    Μαΐου 5 , 2008 at 08:10

    Καλημέρα και Καλή σας Εβδομάδα !

    Εκπληκτικό ποστ (ως συνήθως βέβαια, τούτο όμως είναι και μια επίδειξη γνώσεων) δεν ντρέπομαι να σου πω ότι δεν ήξερα κανέναν από τους «ισμούς» που παραθέτεις – ίσως λίγο τον τελευταίο κι αυτόν λάθος ως «παντουρκισμό», σε αναμονή και της συνέχειας …

     
  2. An-Lu

    Μαΐου 5 , 2008 at 16:34

    To 4 & το 7 τα γνώριζα…για τα υπόλοιπα ευχαριστώ!

     
  3. επιρρεπής

    Μαΐου 5 , 2008 at 20:22

    Το 4 μόνο…
    Αλλά πώς και έκανες ενα τετοιο ποστ?

     
  4. ethanandthecity

    Μαΐου 5 , 2008 at 21:26

    καλή επιστροφή στις επάλξεις εύχομαι 🙂

     
  5. μούργος

    Μαΐου 5 , 2008 at 22:43

    και γω το 4 και το 7 γνωριζα μονο!
    τι εχω γιατρε μου; 😆
    υ.γ.
    επι τη ευκαιρια, να πω μια μικρη ιστορια που μου ειπαν αυτες τις μερες στα χωρια.
    υπηρχε καποτε ενας αγροφυλακας που ηταν τοσο αυστηρος που μια μερα δεν διστασε να παει στα δικαστηρια τη γυναικα του, η οποια ετολμησε να βγαλει τα ζωα της για βοσκη σε μια περιοχη ψηλα στο βουνο που δεν επιτρεποταν γιατι υπηρχαν καλλιεργειες και θα μπορουσαν να τις χαλασουν τα ζωα.
    μεχρι και οι δικαστες δεν το πιστευαν οταν την πηγε στο δικαστηριο.
    μαλλον ηταν….. ριγοριστης! 😆

     
  6. ριτσα μασουρα

    Μαΐου 5 , 2008 at 22:49

    Καποιες ήξερα, καποιες αγνοουσα παντελώς. Ευχαριστω, μου δίνεις ιδεες Σιλια
    φιλια
    ριτ ς

     
  7. faros

    Μαΐου 5 , 2008 at 23:37

    Α ρε Μούργε, μ΄έπιασε … ρίγος !!!
    Και γω που νόμιζα ότι ήξερες ΜΟΝΟ το 1. !!!

     
  8. faros

    Μαΐου 6 , 2008 at 07:17

    Χαίρεται και Καλημέρα σου (σας) !

     
  9. ο Αναμοχλευτής

    Μαΐου 6 , 2008 at 11:01

    Tολμώ να θέσω ερώτημα αγωνιώδες:
    Εγώ που τα ήξερα όλα πλην του καοδαϊσμού (διαγράφεται μια φράση πολιτικώς μη ορθή προκειμένου να αποφευχθή ο «εκχυδαϊσμός» του θέματος) θωρούμαι καλύτερος άνθρωπος;

    ________
    Ενημερωτικώς: Συγγενής του «μεχριτισμού» υπάρχει και ο «πουπουδισμός». Ως επίσης υπάρχει και ο «κουνελουπισμός», διαμετρικώς αντιτιθέμενος στον «τσουτσουρουφισμό», ο οποίος είναι τελείως άσχετος με τον αναφερθέντα «σουφισμό». Επιφυλάσσομαι να σας μιλήσω μιά άλλη βολά για το «μηλεεισμό», γιατί τώρα είμαι στο γραφείο και επιδίδομαι στον «βαριεμαιϊσμό» που είναι «θυγατερισμός» του «τεμπελισμού», ο οποίος είναι κι αυτός αποκύημα του «υπαλληλισμού» (και όχι του «υπαλληλικισμού», όπως λανθασμένα αναφέρεται από τους αμυήτους περί τα μυστικά της Tέχνης του «παρασιτισμού»).

     
  10. silia

    Μαΐου 6 , 2008 at 11:14

    @ faros
    Καλημέρα και σ’ ευχαριστώ για τον καλό σου λόγο .
    Είσαι από τους πιο τακτικούς μου ανγνώστες .
    κι εγώ , σαν «Παντουρκισμό» το ήξερα .

     
  11. silia

    Μαΐου 6 , 2008 at 11:18

    @ An-Lu
    Κι εγώ , μόνο αυτά ήξερα και μάλιστα το «Σολοικισμός» το είχα μάθει από τον μικρό μου γιο , όταν πήγαινε στο Γυμνάσιο και προσπαθούσα καμιά φορά να τον βοηθήσω στα μαθήματα του .
    Επίσης μια ιδέα είχα για τον Παντουρανισμό , αλλά όπως λέω και πιο πάνω , σαν «Παντουρκισμό» .

     
  12. silia

    Μαΐου 6 , 2008 at 11:26

    @ επιρρεπής
    Εννοείς , πως και ξέφυγα , από την … ενασχόληση μου με τις αναμνήσεις ;… Αν ναί , έχω να πω , τα εξής :
    Το μπλογκ μου , δεν είναι αυστηρά θεματικό … Ασχολήθηκα και στο παρελθόν με άλλα θέματα -εκτός από διηγήσεις- κυρίως με θέματα λόγου και θέματα αντλούμενα από την αγάπη μου για την Αρχαιότητα .
    ‘Αλλωστε , μου αρέσει να … «δοκιμάζομαι» σε διάφορα , άσχετα αν τα καταφέρνω πάντα … Αυτό το τελευταίο είναι μια γενική παρατήρηση , πάνω στη ζωή μου .

     
  13. silia

    Μαΐου 6 , 2008 at 11:28

    @ ethanandthecity
    Ευχαριστώ , γλυκέ μου Ήθαν .
    Σου εύχομαι κι εγώ τα … καλύτερα .

     
  14. silia

    Μαΐου 6 , 2008 at 11:35

    @ μούργος
    Τελικά , το 1 και το 7 , βλέπω πως έχουν το … σουξέ τους .
    Και … αχ, …. μικρέ …. αθώε μου Μούργο … Ο εν λόγω Αγροφύλακας , μάλλον βρήκε τον ιδανικό τρόπο , να … ξεφορτωθεί την … πεπαλαιωμένη σύζυγο (και μάλιστα χωρίς να χάσει και περιουσία – λόγω καταδίκης της συζύγου) και να συνεχίσει μια πιό απολαυστική ζωή , στο πλευρό μιας νεώτερης (ξανθιάς , μάλλον και ψηλής) …. βοσκοπούλας από τις Δημοκρατίες της πρώην Σοβιετικής ένωσης …. Λέω εγώ τώρα …. Γιατί ; … αποκλείεται ;;;

     
  15. silia

    Μαΐου 6 , 2008 at 11:43

    @ ριτσα μασουρα
    χαίρομαι πολύ που σου άρεσε και ακόμα πιο πολύ που σε κάποιον άνθρωπο με τόσο καλές ιδέες , δίνω κι εγώ βοήθεια (στις ιδέες εννοώ) .
    και τα δικά μου τα φιλιά .

     
  16. silia

    Μαΐου 6 , 2008 at 11:45

    @ faros
    Τί … «μπηχτή» ήταν αυτή για τον Μούργο , Φάρε ; … Ενοχλητικός ο Μούργος μας ;….

     
  17. silia

    Μαΐου 6 , 2008 at 12:09

    @ ο Αναμοχλευτής
    «Καλύτερος άνθρωπος» ; … όχι προς Θεού … Πιο ενημερωμένος ίσως .
    Όσον αφορά το β’ μέρος του σχολίου σας , έχω να παρατηρήσω , πως είστε πολύ … απλοϊκός , Αναμοχλευτά μου … ΟΛΟΥΣ τους ήξερα (τους -ισμούς που αναφέρετε) , πλην του … ενδιαφέροντος «πουπουδισμού» που … γαργαλιέμαι να μάθω , περί τίνος πρόκειται .
    Για τους τελευταίους-τελευταίους -ισμούς , έχω να πω , πως τους γνωρίζουν όλοι …. εκτός ίσως από κάποιους νεώτερους , που κι αυτοί όμως μεγαλώνοντας θα τους μάθουν ….αναγκαστικά … Κάποτε όλοι , σε μια θέση στο … Δημόσιο , καταλήγουν .

     
  18. ο Αναμοχλευτής

    Μαΐου 6 , 2008 at 13:58

    Πουπουδισμός: Η ακατάσχετη τάση να γράφεται κατά ριπάς το «που» ως αναφορικό, αντί της αντωνυμίας «ο οποίος, η οποία, το οποίο».

    π.χ. Ο ΠΟΥ κακό να τον εύρη, ΠΟΥ έκανε εκείνο ΠΟΥ φημολογείται για αμαρτία και ΠΟΥ καταδικάζεται απο κείνους ΠΟΥ μιλάνε για ηθική, ΠΟΥ όμως κάνουν τα αντίθετα από κείνα ΠΟΥ λένε και ΠΟΥ απορρίπτουν στη φρασεολογία ΠΟΥ χρησιμοποιούν όλα εκείνα ΠΟΥ δεν μπορούν να κάνουν ανοιχτά οι ίδιοι κλπ…

    Φημολογείται δε ότι η εξάπλωσή του πουπουδισμού οφείλεται την δήθεν εμπνευσμένη εκπαιδευτική πολιτική μεταρρύθμιση του ΠΑΣΟΚ, πλην όμως η αλήθεια είναι ότι πραγματική του αιτία είναι η εν πολλοίς πνευματική ανεπάρκεια (βλακισμός) και έντονος ροπή προς την ήσσονα προσπάθεια (τεμπελισμός) του καινοφανούς σχεδόν ανθρωπίνου είδους γνωστού ως neo-graeculus cretinensis, την οποία και εκμεταλλεύθηκε ο προαναφερθείς εσμός πολιτικών σαλταδόρων προς όφελός τους και εγκαθίδρυση της 20ετούς εξουσίας τους, αμήν.

    Και εν κατακλείδι δράττομαι της ευκαιρίας να διαμαρτυρηθώ διαφωνών: Ε, δεν μπορώ να δεχθώ ότι όλοι καταλήγουν στο δημόσιο… Υπάρχουν και άνθρωποι με όνειρα και πάνω απ’ όλα με αναγκαστική εντιμότητα σ’ αυτή τη χώρα, κυρίως δε είναι εκείνοι οι οποίοι δεν διαθέτουν πολιτικό μέσο, προσβάσεις και ικανότητες γενικώς.

    (Σκέψου τώρα τι πρέπει να είναι κάποιος για να απορριφθή από εκεί όπου προσλαμβάνονται ΑΜΕΑ).

    ___________
    Καλά τα άλλα, τον κουνελουπισμό και τον τσουτσουρουφισμό που τους έμαθες;
    Τι ακριβώς γνωρίζεις για το Κουνελούπι και το Τσουτσουρούφι;

     
  19. ο Αναμοχλευτής

    Μαΐου 6 , 2008 at 15:37

    Μία ένστασις περί του Μεχριτισμού: Το «μέχρι» συντάσσεται ενίοτε με γενική στα καθαρευουσιάνικα, εφόσον πρόκειται για αντικατάσταση του «έως» (π.χ. μέχρι μυελού οστέων…, μέχρι θανάτου, αλλά ορθόν και μέχρι τον αιώνα τον άπαντα), όμως συντάσσεται υποχρεωτικώς με αιτιατική εφόσον πρόκειται για δημοτική. π.χ. Μέχρι τα Χριστούγεννα. Μέχρι το πλοίο. Έδειχνε πως την αγαπούσε μέχρι το πήδημα, μετά την έδερνε μέχρι τη γαμήλια τελετή, κατόπιν τον έδερνε εκείνη μέχρι το διαζύγιο και ύστερα την πλήρωνε μέχρι τον επόμενο γάμο της. (Πηγή: Αναμοχλευτάρα «Αι ανδρικαί χονδρομαλακίαι εκφραζόμεναι εν τη ελληνική διαλέκτω»)

     
  20. faros

    Μαΐου 6 , 2008 at 17:39

    Δηλαδή, αναμοχλευτή, (αλήθεια, είσαι καθηγητής ελληνικών, στο … Μπαμπακιστάν;;;;;;;;) ο πουπουδισμός δεν έχει καμία σχέση με τον … παπαρισμό;;;;;;;
    Ρε, τι μαθαίνει κανείς !!!

     
  21. μούργος

    Μαΐου 6 , 2008 at 18:42

    φαρε, και μονο το ονομα του πρωτου -ισμου θα με απετρεπε να ειμαι οπαδος του!
    .
    Σιλια, αυτο που ανεφερα με τον πολυ αυστηρο αγροφυλακα, συνεβη στη δεκαετια του 50 , οποτε λιγο δυσκολο να επαιζε ξανθια ψηλη ρωσσιδα.
    και μαλιστα στα ορεινα χωρια του σουλιου (ουτε τωρα δεν παιζει) 😆
    .
    η εξηγηση, με τα παραδειγματα, του αναμοχλευτη, για το «μεχρι» ολα τα λεφτα!! 😆

     
  22. Nina C

    Μαΐου 6 , 2008 at 20:57

    τσ τσ τσ…. Θυμήθηκα το θεολόγο, στο λύκειο (ναι, κυρία μου, είμαι ΑΡΚΕΤΑ νέα ώστε να έχω τελειώσει λύκειο και ουχί οκτατάξιο γυμνάσιο, τσ…), που μας έλεγε πως ότι τελειώνει σε -σμός είναι κακό και έφερε ως παράδειγμα τα κομμουνισμός, διεθνισμός και άλλα παρεμφερή. Φυσικά και ρώτησα για το χριστιανισμός, είχατε αμφιβολία; 😛

     
  23. faros

    Μαΐου 6 , 2008 at 22:57

    Έπρεπε Νίνα, να τον ρωτήσεις και για τα «φαρισαϊσμός», «κιτρινισμός», «μεγαλοϊδεατισμός» κουλουπου, τέλος πάντων τί σου απάντησε για το χριστιανισμός, πες μας, με έφαγε η απορία και δεν είδα κανέναν άλλον να σε ρωτάει !

     
  24. faros

    Μαΐου 7 , 2008 at 08:24

    Την πιο θερμή μου καλημέρα !

     
  25. silia

    Μαΐου 7 , 2008 at 18:27

    @ ο Αναμοχλευτής
    Με … ψιλοαδικείτε Αναμοχλευτά μου και θαρρώ , πως με έχετε σε … χαμηλή εκτίμηση … Άκου «Καλά τα άλλα, τον κουνελουπισμό και τον τσουτσουρουφισμό που τους έμαθες;» … Για τί με περνάτε ; για καμία αμαθή και άσχετη ; … Από την TV τον έμαθα τον «τσουτσουρουφισμό» …. όταν μετέδιδε τα περί των … συμβασιούχων του ΥΠΠΟ …. Τον «κουνελουπισμό» … δεν θυμάμαι ακριβώς που τον πρωτοάκουσα , αλλά τον … Ααααα !!! … δεν θα πω περισσότερα , γιατί θα …. εκτεθώ ….
    ——————————
    @ ο Αναμοχλευτής (και πάλι)
    Αναμοχλευτά μου …. ΕΛΕΟΣ … σταματείστε τα περί «-ισμών» , διότι ΚΙΝΔΥΝΕΥΩ !!!… Από χθες , όλοι οι χειρουργοί συνάδερφοί μου ακονίζουν τα νυστέρια τους και απειλούν ότι θα με … χειρουργήσουν … Λένε πως μάλλον έχω ειλεό , σκωληκοειδίτιδα , περιτονίτιδα , χολοκυστίτιδα , συστροφή εντέρων , σαλπιγγίτιδα , παγκρεατίτιδα και διάφορα άλλα τέτοια … τρομαχτικά πράγματα και κανείς δεν μου δίνει σημασία όταν τους λέω , πως η κοιλιά μου απλά ΠΟΝΑΕΙ από τα γέλια με τα γραφόμενα του Αναμοχλευτή περί «-ισμών» ….
    Έλεος , δηλαδή … Έλεος θα χειρουργηθώ … τζάμπα και το κρίμα στον λαιμό σας για την ουλή , που θα ασχημαίνει την … επίπεδη , σφιχτή και γραμμωμένη κοιλιά μου ….
    Τί λέω η γυναίκα ;….

    @ faros
    Φάρε , σταματείστε κι εσείς να τον … υποδαυλίζετε …

     
  26. silia

    Μαΐου 7 , 2008 at 18:35

    @ μούργος
    Γιατί ;… Στην 10ετία του ’50 , δεν είχε ανακαλυφθεί ακόμη η Ρωσία ;…
    Αλλά , αντε … κατάλαβα τί θέλεις να πεις . Έχω μια ψιλοένσταση στο «στα ορεινα χωρια του σουλιου (ουτε τωρα δεν παιζει)» …. Μ’ αυτό το πλευρό να κοιμάσαι … Ακόμη κι αν δεν «παίζει» …. πρώην Σοβιετική Ένωση … «παίζει» κάτι με βοσκοπούλες … γενικώς … ποικίλης καταγωγής …. ακόμη και ντόπιες … Είμαι σχεδόν σίγουρη

     
  27. silia

    Μαΐου 7 , 2008 at 18:45

    @ Nina C
    Κανονικά , έπρεπε να του πεις … «σκα-…σμός» … Είμαι σίγουρη ότι το είπες από μέσα σου …
    ——————————-
    Όσο για το οκτατάξιο Γυμνάσιο , η …. αξιοπρεπής σιωπή μου , προς απάντησή σας Composition … Σιωπή και φωτο του Απολυτηρίου μου , για να δείτε ΤΙ ΤΕΛΕΙΩΣΑ …. και να τρίβετε τα μάτια σας …. (Μέρους του Απολυτηρίου , βέβαια , για να μην …. «ξεβρακωθούμε» -βλ. προσωπικά δεδομένα- και εντελώς στο Διαδίκτυο) .

     
  28. silia

    Μαΐου 7 , 2008 at 18:49

    @ faros
    Και τα “φαρισαϊσμός”, “κιτρινισμός”, “μεγαλοϊδεατισμός” , κακά πράγματα είναι Φάρε μου .

     
  29. Nina C

    Μαΐου 7 , 2008 at 20:55

    @Σίλια, λύκειο ΑΡΡΕΝΩΝ????? Και επί ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΟΘΩΝΟΣ????

    ΤΟΞΕΡΑ!
    ΤΟΞΕΡΑ!!
    ΤΟΞΕΡΑ!!!

     
  30. Nina C

    Μαΐου 7 , 2008 at 21:01

    @Φάρε, δεν μου απάντησε, βέβαια, περιορίστηκε στο να με αγριοκοιτάξει…

     
  31. silia

    Μαΐου 7 , 2008 at 22:28

    @ Nina C
    ΔΕΝ …. ήξερες …. Απλά το ψυλλιαζόσουν …
    Και μη φωνάζεις καλέ …. Το άκουσε όλη η WordPress ….. Μέχρι και από την Blogspot άρχισε να μαζεύεται κόσμος …

    @ Nina C (και πάλι)
    … Ο ανυποψίαστος θεολόγος , αφού άκουσε τον θρασύτατο αντίλογο της μικρής … σατανικής Νίνας Κ. στο υπέροχο εθνικιστικού περιεχομένου λογίδριό του περί … «-ισμών» , περιορίστηκε απλά , στο να την … αγριοκοιτάξει … Η … δαιμονική όμως , προέφηβη , του το ανταπέδωσε στα ίσα …. Τον αγριοκοίταξε κι αυτή … Ο δύστυχος θεολόγος … έμεινε στον τόπο από τον τρόμο του ….
    Από τότε η μικρή Νίνα Κ. , άρχισε να διαβάζει Αγκάθα Κρίστι και ασχολήθηκε με το έγκλημα …
    Στα … βαθιά της γεράματα , άνοιξε» και ένα μπλογκ με θέμα τα εγκλήματα και έγινε διάσημη (ολίγον … μην τρελλαθούμε κιόλας) με κάποια δημοσίευση της δουλειάς της σε κάποιο περιοδικό της Θεσσαλονίκης και σε όλη την WordPress .(Aν παρ’ ελπίδα , ακούσετε έναν πολύ δυνατό κρότο , θα είμαι εγώ , που έσκασα από την … ζήλεια μου , και ΘΑ ΦΤΑΙΕΙ ΦΥΣΙΚΑ Η ΝΙΝΑ)
    ——————————
    ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ
    Αν , και εφ’ όσον είσαι … θεολόγος , μην αγριοκοιτάζεις ποτέ τα … σατανικά , κομμουνιστικά … κοριτσάκια .

     
  32. ο Αναμοχλευτής

    Μαΐου 7 , 2008 at 22:31

    Κυρία Σίλια.
    Κατόπιν των σπαρακτικών ικεσιών σας και εξ ανθρωπιστικών αισθημάτων εμφορούμενος, δηλώ ότι σταματώ να σας τσιγκλάω, μήπως και τη γλυτώσετε από τους ευσυνείδητους συναδέλφους σας (κοιτάτε ρε παιδιά σε τι περίσταση βρήκανε να δείξουνε το ζήλο και την ευσυνειδησία τους οι ντόκτορες). Προσέχετε μόνο μη σας φάνε το δίευρον κατά την επέμβαση, αν -ο μη γένοιτο- σας καταφέρουν (φαντάζομαι ότι θα το ξαναμαζέψατε μετά, αφού το βροντήξατε εις την κεφαλήν της φιλοστόργου, πλην ελαφρώς αμελούς, μητρός του ασθενούς σας). Γι αυτό άλλωστε υποπτεύομαι ότι προσφέρονται τόσον ενθουσιωδώς να σας «θεραπεύσουν» απ’ το κακό που σας ηύρηκε.

    Περί τσουτσουρουφίου και κουνελουπίου τώρα: Ευρίσκομαι εις την δυσάρεστον θέσιν να σας ενημερώσω πως είχα δίκιο και ότι αναμφιβόλως τελείτε εν παχυλή αγνοία. Το κουνελούπι είναι αυτό που θα ήθελε να είναι, αν δεν ήταν αυτός που είναι, ο αξεπέραστος Ευγένιος Τριβιζάς, ο οποίος έγινε παγκοσμίως γνωστός ως ο εφευρέτης του «Γαργαλιού». Εις επίρρωσιν σας παραπέμπω εδώ:
    http://tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=12472&m=C08&aa=1

    Έτερον: Ακολουθώντας τη ροή των σχολίων, μου ήρθε έμπνευση για ένα νέο -ισμό: «Ωραιοκωλισμός» και νομίζω ότι αυτός θα είναι ο μόνος -ισμός που δεν θα καταταχθή μεταξύ των δεινών του κουτιού της Πανδώρας. Επιφυλάσσομαι να αναπτύξω εν ευθέτω τα κύρια χαρακτηριστικά του, αν και νομίζω ότι αυτό είναι έργο άλλου προσώπου, το οποίο είναι εξ άλλου εις θέσιν να προσκομίση χειροπιαστές αποδείξεις.

    __________
    Καλά, από Γυμνάσιο αρρένων αποφοιτήσατε;
    Τσ τσ τς… τι άλλο θα δούμε στις μέρες μας…
    Σόδομα και Γόμορα !!!
    Πάντως, ομολογώ ότι πείθετε σαν γυναίκα, ενώ εγώ που εγκατέλειψα εγκαίρως το αρρένων και πήγα σε μεικτό, ούτε με σφαίρες… (φταίει βέβαια και η μονίμως ρουτζωμένη μου μουτσούνα).

     
  33. επιρρεπής

    Μαΐου 7 , 2008 at 23:21

    καλησπέρα!
    όχι δεν εννοουσα αυτό απλά μου ήταν κάπως «σφοδρό» χωρίς κανέναν πρόλογο κλπ το εχω διαπιστώσει ότι το μπλογκ έχει διάφορα κομμάτια μέσα ωστόσο οι επιλογές σου το κάνουν πολύ μοναδικό (και αυτό δεν ειναι κολακεία). 🙂

     
  34. silia

    Μαΐου 8 , 2008 at 20:56

    @ ο Αναμοχλευτής
    Το … δίευρω , καλέ μου φίλε , δυστυχώς μου τό’ φαγε , πάνω στη … «φάση» ο …. τραυματιοφορέας υπηρεσίας … Βλέπετε , είναι πολλά τα … λαμόγια σε ένα Νοσοκομείο …
    Και ακόμα ….
    Οφείλω να ομολογήσω , πως την … «πάτησα» με τα «κουνελούπι» … «τσουτσουρούφι» …. αλλά ως σύγχρονη Εύα (ο όφις με παρέσυρε) ,θα επιχειρήσω να δικαιολογηθώ με το «η TV και το όλον μπάχαλο , με παρέσυρε» … Η αλήθεια είναι πως δεν έχω διαβάσει (δυστυχώς) , καθόλου Ευγένιο Τριβιζά .
    Αλλη φορά , θα προσέχω …. Όπως πχ. τώρα με τον αναφερόμενο «Ωραιοκωλισμό» , δεν πρόκειται να πω τίποτε , φοβούμενη μήπως μου αντιγυρίσετε κάτι σαν : «Ο Ντοστογιέφσκι το είπε….» και μετά , θα αποδιοργανωθώ …. εντελώς .
    —————————-
    Και μάλιστα , από Λύκειο Αρρένων αποφοίτησα …. Και μάλιστα , ποτέ μου ΔΕΝ έχω χειρουργηθεί …. Μόνο μια … θυρεοειδεκτομή έκανα ….
    ….. Το παράκανα ; … ή έτσι μου φαίνεται ;

     
  35. silia

    Μαΐου 8 , 2008 at 21:00

    @ επιρρεπής
    Σ’ ευχαριστώ πολύ για τον πάντα καλό σου λόγο .
    Ναι , έχεις δίκιο … Το παρόν ποστ , το «έρριξα» , λίγο απότομα … «χωρίς περιστροφές» , που λένε …. ‘Εχω κι άλλους παράξενους «-ισμούς» … Τους έψαχνα καιρό .

     

Σχολιάστε

 
