RSS

ΜΕ ΤΟ … ΧΕΡΙ …

07 Μάι.
Με κάλεσε ο διαδικτυακός φίλος Σωτήρης Κ. , να συμμετάσχω σε ένα παιχνίδι , όπου , πρέπει να γράψω ένα κείμενο … «στο χέρι» , με πένα , στυλό , μολύβι … ακόμη και κραγιόν (όπως αναφέρει ο Allu-Fun-Marx) και να το αναρτήσω σαν ποστ .
Σκέφτηκα να γράψω κάτι , σε μια κόλλα χαρτί , με … «συμπαθητική» μελάνη , … ξέρεις εκείνη που δεν φαίνεται τίποτα εκ πρώτης όψεως , αλλά για να το διαβάσεις , πρέπει να … ζεστάνεις το χαρτί , με την κάφτρα του τσιγάρου , που καπνίζεις περασμένα μεσάνυχτα σε μια βεράντα , ή με την φλόγα ενός κεριού , που σου κάνει παρέα σε μια μοναχική , ρομαντική στιγμή , ή με την ζέστη του κορμιού σου , ακουμπώντας το στο … στήθος σου , ακριβώς πάνω απ’ την … ερωτευμένη καρδιά σου …. 
Ήθελα να σου (σας) δείξω , πως τίποτα δεν συγκρίνεται με την … ιδιόχειρη γραφή , γιατί… κανείς δεν θα μπορούσε να το διαβάσει (ποιός τάχα , θα πλησίαζε την κάφτρα του τσιγάρου του , ή την φλόγα του κεριού , ή ακόμα το πυρωμένο απ’ τον έρωτα μάγουλο ή στήθος , στην … οθόνη του υπολογιστή του ;… Και … άντε και τό’ κανε … Τί θα μπορούσε να … διαβάσει ;… Τίποτε … Όμως …
Όμως , δεν το έκανα . Το θεώρησα παρατραβηγμένο και … «εξυπναδίστικο» (Θεέ μου … τί λέξη κι αυτή ;…) . ‘Ετσι , έγραψα , αυτό :

 Για το  http://autographcollectors.blogspot.com

 Με τη σειρά μου , προσκαλώ στο παιχνίδι με τα ιδιόχειρα ποστ , τους (χωρίς καμία υποχρέωση) :

mamma
suspect 
itelli
Γ ρ η γ ό ρ η ς
ερμία
μούργος
stixakias
nik-athenian (ας μου το στείλει με mail , να το αναρτήσω εγώ)
aeipote 
Αλλά και οποιονδήποτε άλλο , θα ήθελε να συμμετάσχει , σ’ αυτό το πραγματικά έξυπνο «παιχνίδι»
Δηλαδή , να γράψουν κάτι με … το χέρι , να το σκανάρουν ή να το φωτογραφήσουν , να γράψουν … για το , http://autographcollectors.blogspot.com 
 να το αναρτήσουν σαν ποστ και να καλέσουν κι άλλους να συμμετάσχουν .

Σας ευχαριστώ όλους .

 

 

51 responses to “ΜΕ ΤΟ … ΧΕΡΙ …

  1. An-Lu

    Μαΐου 7 , 2008 at 13:37

    Wow! I am impressed!
    Πραγματική αμφίχειρας! (αν και έχω συνηθίσει το ρατσιστικό «αμφιδέξια»)
    😉

     
  2. νατασσάκι

    Μαΐου 7 , 2008 at 17:51

    Κι εσύ αμφίχειρας;
    🙂
    Εγώ πάντως έγινα με το ζόρι -βλέπεις, με «πίεσαν» μικρή, να μάθω να γράφω με το «σωστό» χεράκι…

    Εξαιρετικό και το κείμενο, μπορείς να το δεις ήδη στη συλλογή –εδώ

    Σ’ ευχαριστούμε!!! 🙂

     
  3. Nina C

    Μαΐου 7 , 2008 at 18:09

    1. Ο αριστερός σου γραφικός χαρακτήρας μοιάζει με τον δεξιό τον δικό μου: παραμένει παιδικός. 🙂

    3. Θα σκοτωθούμε για το αυτόγραφο του Nick Athenian. Τούκα πρώ! Μα δεν έχεις βαρεθεί να είσαι ΠΑΝΤΑ μετά από μένα και να θαυμάζεις τον μεσοπολεμικό μου ξέρεισποιόν?

    😛

     
  4. μούργος

    Μαΐου 7 , 2008 at 22:10

    αχ, βρε Σιλια, το ξερω οτι ειμαι λιγο αναποδος αλλα με τα παιχνιδια ειμαι λιγο ………
    σε ευχαριστω πολυ για τη προσκληση και θα δω, μαλλον θα ανεβασω…..
    υ.γ.
    δεν ξερω αν ειναι υπερβολικο αυτο που λεω, αλλα ενα μπλογκ γεματο με γραφικους χαρακτηρες μπλογκερ ειναι μια καλη πηγη πληροφοριων.
    θεωρω οτι ο γραφικος χαρακτηρας ειναι μια σπουδαια προσωπικη πληροφορια (γι’ αυτους που μπορουν να τη διαβασουν)

     
  5. νατασσάκι

    Μαΐου 7 , 2008 at 22:22

    @@ Για να το λύσουμε αυτό το θέμα, Μούργο -μια και καλή
    όποιος θέλει γράφει, όποιος δεν θέλει όχι
    Οι IP του blog είναι η δική μου και του AfMarx, που τα ανεβάζουμε
    και νομίζω ότι αν θέλουν να μας βρουν, δεν περιμένουν το γραφικό μας χαρακτήρα…
    (άσε που κι εκεί…μπορείς να ζωγραφίσεις, να γράψεις κεφαλαία ή με το αριστερό, ας πούμε)
    Τελικά, όποιος φοβάται κάτι, ας μην το κάνει -εγώ πάντως δεν φοβάμαι, δεν έχω να κρύψω κάτι στην ανωνυμία.

    Σύλια, με συγχωρείς για την κατάχρηση του χώρου, μα έπρεπε να απαντήσω.

     
  6. ερμία

    Μαΐου 7 , 2008 at 22:29

    παρέλαβα τη πρόσκληση και θα την «εκτελέσω» 🙂

    (διάβαζα το ημερολόγιο τής Εrnaux στις διακοπές το καλοκαίρι,αλλά όπως τύχαινε να το διαβάζω πάντα δίπλα στη θάλασσα,θεωρώ πως στην ουσία δεν το έχω διαβάσει..)

     
  7. Allu Fun Marx

    Μαΐου 7 , 2008 at 22:41

    @Σίλια, σ’ ευχαριστώ που στήριξες το «ιδιοχείρως» και με τα 2 σου χέρια…
    🙂

    @ Μούργο: θα κάνω copy/paste την απάντηση που έγραψα σε κάποιο άλλο blog, όπου ένας άλλος σχολιαστής είχε τις ίδιες συνωμοσιολογικές ανησυχίες με σένα.
    Έγραψα λοιπόν εκεί:
    «Και δεν μου λες αγαπητέ, σε τι και σε ποιον θα χρησιμεύσει μια βάση δεδομένων με σκαναρισμένο τον γραφικό χαρακτήρα του Τζονάκου, της Κουρούνας, του Α.Φ.Μαρξ, του καπιταλιστικού κουμουνιού και του σκύλου της Βάλια Κάλντα;
    Ας βάλουμε λίγο χαλινάρι στον Λιακόπουλο που κρύβουμε μέσα μας…
    Σε λίγο θα μας πεις ότι μας έβαλαν οι Ελοχίμ!

     
  8. μούργος

    Μαΐου 7 , 2008 at 22:50

    νατασσακι; 😯 😯 😯 😯 😯
    τι πινεις και δεν μας δινεις;
    ελεος!!
    αυτο που ειπα δεν εχει σχεση ουτε με σενα ουτε τον ΑΦΜ ουτε με το μπλογκ ουτε με τις ΙΡ ουτε με τιποτα απο ολα αυτα.
    Δεν κρυβομαι απο κανενα και για τιποτα.
    Οταν λεω σπουδαια προσωπικη πληροφορια εννοω πιο προσωπικη και πιο σπουδαια απο τον αν εβαζα το ονοματεπωνυμο μου, που δεν τραβαω και μεγαλο ζορι να το κανω.
    Εννοω οτι ειναι ενα διαθεσιμο υλικο απο πολυ κοσμο που παιζει με τα μπλογκ για να το δουλεψει καποιος-ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΒΡΕΙ, το ξαναλεω-.
    Μπορει αυτο που λεω να ειναι υπερβολικο, μπορει να ειναι και βλακεια, αλλα δεν νομιζω αυτο να δικαιολογει και το υφος της απαντησης σου!

     
  9. μούργος

    Μαΐου 7 , 2008 at 22:56

    ΑΦΜ, γραφαμε μαζι και τωρα βλεπω το σχολιο σου.
    τα προσωπικα δεδομενα δεν αφορουν παντα το ατομο που τα δινει.
    κανενα δεν ενδιαφερουν τα δεδομενα μου και η ταυτοποιηση τους με ενα ονομα π.χ. τακης παπατρεχας.
    κατι αλλο ελεγα που τωρα το εχασα μια και τον τραχανα τον απλωσαμε παρα πολυ. 🙂
    τελος παντων, αν μεινει εδω.
    θα ανεβασω και γω τη συμμετοχη μου!

     
  10. νατασσάκι

    Μαΐου 7 , 2008 at 22:59

    Μούργο….
    😆 😆

    Το ξέρω πώς δεν είπες για μας -μα, επειδή το είδα κι αλλού, και το θεώρησα εντελώς υπερβολικό, απάντησα…υπερβολικά, ίσως… 🙂

    (ρακί πίνω, συνήθως, από το χωριό μου -λες να έχει κάτι; :p)

     
  11. itelli

    Μαΐου 7 , 2008 at 23:08

    Cheers, mom 😛

    Είμαι λίγο ανέμπνευστος τελευταία… Θα δούμε…

     
  12. faros

    Μαΐου 7 , 2008 at 23:25

    Δεν ξέρω γιατί μάλλον ίσως επειδή δεν έγραψες την αφιέρωση με τα δυο σου τα χεράκια (κουλουράκια … έπλαθες;;;;;;) αλλά με τα … πόδια, τα σχόλια τα βλέπω στον … πάτο και τα … έχανα !!!!

    Sorry, που εξ αυτού του γεγονότου, «χάθηκα», τις καλημέρες και καλησπέρες που σου χρωστάω!!!

    Α, φυσικά και πάλι, … «έγραψες» !!!

     
  13. "Το τέρας της Αμάθειας"

    Μαΐου 8 , 2008 at 06:41

    Καλημέρα silia μου,

    «γράφεις» ούτως ή άλλως!

     
  14. faros

    Μαΐου 8 , 2008 at 07:49

    Την πιο θερμή μου Καλημέρα.

     
  15. stixakias

    Μαΐου 8 , 2008 at 14:32

    Έψαξα. Ορκίζομαι. Να… κάνω και σταυρό
    δε βρήκα να ‘χω κάτι. (Μη θυμώσεις…)
    Δε θα ποστάρω αφού δε μπόρεσα να βρω
    παρά μονάχα κάτι υπεύθυνες δηλώσεις…

     
  16. silia

    Μαΐου 8 , 2008 at 17:19

    @ An-Lu
    Nα σκεφτείς πως δεν το ήξερα . Το ανακάλυψα πάνω σε μια μεγάλη ανάγκη στα 20 μου χρόνια .
    Από τότε μου αρέσει – επειδή είμαι και λίγο … «φιγουρατζού» , να γράφω εναλλάξ με τα δυο χέρια , όταν αντιλαμβάνομαι ότι το έχουν προσέξει και έχουν εντυπωσιαστεί (αυτοί , που με παρακολουθούν) … Βέβαια ο ένας από τον άλλον γραφικός χαρακτήρας είναι τελείως διαφορετικός («παιδικός» , ο αριστερός , όπως λέει και η Nina C) , αλλά , αν γράψω κάμποση ώρα , βελτιώνεται πολύ .
    Μου θύμισες τη μάνα μου , που με γνήσια αριστεροχειρία , σε μια εποχή , που ήταν … «πολύ κακό πράγμα» να είσαι αριστερός (στην πολιτική σου τοποθέτηση εννοώ) , στην ερώτηση «Αριστερή είστε κυρία Αλεξάνδρα ;» , απαντούσε … μισοπαρεξηγημένη : «Αριστερόχειρ» (της άρεζε πολύ η … καθαρεύουσα) .

     
  17. silia

    Μαΐου 8 , 2008 at 17:37

    @ νατασσάκι
    Εμένα , δεν με πίεσε κανείς …. γιατί κανείς δεν το ήξερε … ούτε εγώ η ίδια , να σκεφτείς … Η ανάγκη μ’ έκανε να το ανακαλύψω (το ξαναγράφω : http://www.silia.wordpress.com/2007/05/03/ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠ’ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ – ιστορία 2η) .
    Όσο για το θέμα (το «ΠΑΘΟΣ» της Ερνώ) , ένα σου λέω … Το διαβάζεις και λειώνεις … σιγά – σιγά .

     
  18. silia

    Μαΐου 8 , 2008 at 17:47

    @ Nina C
    1. Παραμένει παιδικός (ο αριστερός γραφικός μου χαρακτήρας και ο δεξιός δικός σου) γιατί όπως κι εγώ έτσι κι εσύ (πιστεύω πως … κρύβουμε ένα παιδί … ένα μεγάλο μωρό , μέσα μας …. Χάρισμά σου :
    http://www.esnips.com/doc/0a21dfd2-da73-4787-92ee-de4ed0c37df3/
    2. ……… ;;;…. Τί έγινε ; συγχίστηκες με την … υπόθεση Nik-Athenian , τόσο πολύ , που το ξέχασες το 2. ;…
    3. Δεν ξέρω τί ακριβώς είναι αυτό το … «Τούκα πρω» , που αναφέρεις , αλλά , ΑΝ είναι κάτι κακό … «τούκα πρω» στα μούτρα σου ….
    Χάρισμά σου ο … Nik-Athenian και ο ίδιος και το αυτόγραφό του , διότι αφ’ ενός είναι πολύ παλιάς … «κλάσης» που λένε και στο Στρατό , αφ ετέρου , εγώ κυρία μου είμαι υπεράνω , και έχω … Ατζέντα , που … «βογγάει (φουλαριστή με κάτω των 40 , άντρες) …. {… Nik , μωρό μου , μη δίνεις σημασία , απλά προσπαθώ να την συγχίσω …. Μείνε cool , και εγώ , μόλις τελειώσω , θα σου τηλεφωνήσω σε ένα από τα … 50 κινητά σου … Τα έχω όλα τα νούμερα…} .
    Όσο για το ότι βρίσκομαι πάντα … πίσω σου , να θεωρείς τον εαυτό σου τυχερό που είμαι εγώ (που στην τελική Σ’ ΑΓΑΠΑΩ ΒΡΕ … ) και δεν είναι κανένας …. «Nik-Athenian» (ΓΕΝΙΚΑ ΜΙΛΑΩ) , γιατί όπως ξέρεις , εγώ μπορεί να τον θαυμάζω τον «ξερετεποιόν» σου , αλλά οι άντρες συνηθίζουν ενίοτε και να …. υπογράφουν συμβόλαια ιδιοκτησίας , πάνω στους … «ξερετεποιούς» μας .
    4. Δεν πιστεύω να μας διαβάζουν …. ανήλικα ;….

     
  19. silia

    Μαΐου 8 , 2008 at 19:39

    @ μούργος
    Καλέ μου Μούργο , να κάνεις ό, τι μπορείς και ό, τι θέλεις … τίποτα παραπάνω …
    Ένα παιχνίδι είναι άλλωστε … μια ενασχόληση για τις ώρες της χαλάρωσης και της σχόλης .
    Εγώ , το μόνο που πραγματικά θέλω , είναι να σε διαβάζω και να με διαβάζεις … Είτε γράφουμε με το (ή «τα» ) χέρι (-ια) , είτε με το πληκτρολόγιο …. είτε με … Τωρα που είπα αυτό θυμήθηκα και σου υπόσχομαι , να σου γράψω μια ιστορία για το πως- με ποιον τρόπο δηλαδή- έγραψαν κάποιοι , πάνω σε κάποιον άλλο άνθρωπο (Θα την ονομάσω την ιστορία «Το βιβλίο της Πανάγιως» …. Σου χρωστώ ακόμη και την ιστορία με την … κουκουβάγια … Δεν ξεχνώ , απλά … αργώ .
    ——————————–
    Θέλω να πω κάτι σε όλους :
    – Κάποιοι άνθρωποι , «γράφουν» μέσα στην ψυχή μας .
    Αυτά .

     
  20. silia

    Μαΐου 8 , 2008 at 19:55

    @ ερμία
    Χαίρομαι πολύ που θα διαβάσω κάτι γραμμένο από το χέρι σου … Πρέπει να έχεις πολύ ωραία χέρια …. Δεν ξέρω γιατί , αλλά έχω την εντύπωση , πως οι άνθρωποι που αγαπούν την ζωγραφική , αποκτούν κατα έναν τρόπο … μαγικό , όμορφα χέρια .
    ————————-
    Και … άφησε την Εrnaux , για κάποιες άλλες ώρες . Για την ακροθαλασσιά , διάλεξε να διαβάζεις Νίνα Κουλετάκη στο άλλο της μπλογκ , αυτό με τα Εγκλήματα , όπου έχει ένα αφιέρωμα στους τρόπους «εκτέλεσης» θανατοποινιτών …. μούρλια … Να μορφώνεσαι στα περί … «εκτέλεσης».
    Σε φιλώ .

     
  21. mamma

    Μαΐου 8 , 2008 at 20:16

    Καλησπέρα. Ευχαριστώ για την πρόσκληση, θα ανταποκριθώ σύμφωνα με το χαρακτήρα μου 🙂
    Πολύ μου άρεσε το «τέλος» αλλά και το γεγόνος πως είσαι αμφίχειρας [είμαι κι εγώ και το κοκορεύομαι!]

     
  22. Sotiris K.

    Μαΐου 8 , 2008 at 21:00

    Ευχαριστώ για την ανταπόκριση.
    Σχόλιο; Χμμ ε ναι. Πάντα η αριστερά είχε μια παιδικότητα!! (Γιατί όχι και η …αριστερά χειρ; 🙂 )

    Οι επιλογές σου πάντα πολύ καλές.

    Καλό σου βράδυ.

     
  23. silia

    Μαΐου 9 , 2008 at 00:56

    @ Allu Fun Marx
    Εγώ σ’ ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου έδωσες με την πραγματικά έξυπνη ιδέα σου .
    —————–
    @Allu Fun Marx & @νατασσάκι
    Επιτρέψτε μου :
    Δεν θα … ανακατευόμουν σ’ αυτή την (ας την πούμε) αντίθεση , ανάμεσα στον Μούργο κι εσάς , αλλά θα το κάνω μόνο και μόνο γιατί πιστεύω ότι άλλο ήθελε να τονίσει ο φίλος Μούργος , από αυτό που σας ενόχλησε …. Έτσι πιστεύω , κι αν κάνω λάθος ας με διορθώσει ο ιδιοκτήτης της Λάσπης .
    «Αποκαλύπτομαι» , δεν σημαίνει μόνο ότι δίνω στοιχεία της ταυτότητας μου , αλλά σημαίνει ότι δίνω κάποια στοιχεία με τα οποία μπορεί να γίνει γνωστή η προσωπικότητα μου , η ψυχολογία μου , τα ονειρά μου , το τί μπορεί να σκέφτομαι ή δυναμικά για το τί είμαι ικανός στο μέλλον …. Μην απορείτε … Ο γραφικός χαρακτήρας είναι ένα σημαντικό στοιχείο , ένα «μέσον» που μετέρχονται και χρησιμοποιούν «αυτοί που ξέρουν» , για να καταφέρουν αν το θελήσουν να (επιτρέψτε μου την λέξη) «ξεβρακώσουν» την ψυχή σου …. Και το «ξεβράκωμα» της ψυχής , κάνει στην καλύτερη των περιπτώσεων τον άνθρωπο να δυσανασχετεί και στην χειρότερη να … τρομάζει .
    ‘Επειτα , υπάρχει και κάτι άλλο : Το Διαδίκτυο , είναι απέραντο … υπάρχουν κάποιοι μεσα σ’ αυτό τον κόσμο , που πιθανώς θα ήθελαν να χρησιμοποιήσουν κάποια στοιχεία (έστω και υποκειμενικά) της προσωπικότητας μας για ίδια οφέλη … πχ. μια εργασία , μια διδακτορική διατριβή , μια μελέτη τα πορίσματα της οποίας μπορεί όταν την δούμε αναρτημένη κάπου , να μην μας αρέσουν καθόλου …. (Επ’ αυτού , έχω μια ιστορία να πω , αλλά θα το κάνω άλλη φορά σε ποστ , γιατί είναι μακροσκελής) .
    Φυσικά , όλα αυτά , μπορεί να σας φαίνονται παρατραβηγμένα , αλλά , είναι κι αυτά μια άποψη πάνω στο θέμα … και σαφώς , μπορεί να είναι και όλα ένα … λάθος μου . Μια άποψη , που πιθανώς , να σκέφτηκε ενσυνείδητα , ακόμη και υποσυνείδητα ο φίλος Μούργος και να εξέφρασε την δυσφορία του .
    Παίρνω το θάρρος και επιχειρώ το «ψυχολογείν » και το «ψυχαναλύειν» , μόνο και μόνο από την έκφραση του Μούργου «γι’ αυτους που μπορουν να τη διαβασουν» ….
    ——————————–
    Άλλωστε αυτή τη στιγμή που γράφω αυτά , ο Μούργος έχει ήδη αναρτήσει το … ιδιόχειρο ποστ του , στο οποίο εμφανίζει …. μια ελαφρά … προσκόλληση στην παιδική ηλικία (προτιμώντας και σκιτσάροντας τον Σνούπι) , έναν καταπληκτικά όμορφο γραφικό χαρακτήρα , που δείχνει συγκροτημένο και επιμελή άνθρωπο , και μια ανυπαρξία τονισμού , που δείχνει , άτομο που «φτύνει» τις συμβατικότητες , σαν μια …. αντίδραση στον κομφορμισμό και μια ελαφρά απειλή επαναστατικότητας ……
    …………………………..
    Είδατε ;;;…. Και να σκεφτεί κανείς , ότι εγώ τουλάχιστον είμαι … συμπαθούσα ….
    ————————–
    Αυτά που πιθανόν να σκέφτηκε ο Μούργος πριν εκφράσει την ας πούμε επιφύλαξη του , είχα σκεφθεί κι εγώ η ίδια …. Όμως δεν είπα τίποτα , για έναν απλό λόγο : Η ζωή , που μου απομένει να ζήσω , είναι σαφώς λιγότερη από αυτή που έζησα μέχρι τώρα , και αυτό , μου δίνει την πολυτέλεια , να «γράφω» μερικά πράγματα στα … παλαιότερα των υποδημάτων μου .
    ————————————
    Δεν ξέρετε , … δεν μπορείτε να φανταστείτε , πόσο πολύ , σας αγαπάω , όλους σας …. Σας φαίνετε ίσως παράξενο αυτό που λέω , αλλά η … πληκτρολόγηση έδρασε και δρα επάνω μου ψυχοπροφυλακτικά και ψυχοθεραπευτικά .
    Πολλά είπα ….

     
  24. silia

    Μαΐου 9 , 2008 at 01:25

    @ itelli
    Γειά σου παλληκάρι μου …
    Η μανούλα , είναι πολύ ανήσυχη …. Τί είναι αυτό το «Cheers» και το … «ανέμπνευστος» , που είσαι τώρα τελευταία ;… Να το προσέξεις παιδί μου αυτό , να μην σου αφήσει κανένα κουσούρι αργότερα … Από τί το έπαθες ; …. μήπως δεν τρως καλά ; μήπως δεν φοράς τα φανελλάκια που σου έστειλα ; μήπως (λέω μήπως) δεν πλένεις συχνά τις κάλτσες σου ; … ή μήπως (αυτό είναι , σίγουρα) είναι κάτι …. κολλητικό απ’ αυτές τις … βρωμιάρες που συναγελάζεσαι μαζί τους και το μόνο που θέλουν απ’ το σπλάγχνο μου είναι να το …. «τυλίξουν» …..
    Να τρως καλά , να ντύνεσαι καλά και να …. μου γράφεις …. ι δ ι ό χ ε ι ρ α …. συχνότερα .
    Η μαμά σου …. over .

     
  25. silia

    Μαΐου 9 , 2008 at 01:29

    @ faros
    To πρόσεξα κι εγώ αυτό που γράφεις για τα σχόλια στον …. πάτο της σελίδας …. Ήταν ένα λάθος μου , που με απασχόλησε αρκετά , αλλά στο τέλος το βρήκα και το διόρθωσα …
    Γάτα η … δικιά σου ….
    —————————–
    Και το ότι δεν σου απαντώ πάντα στους χαιρετισμούς σου δεν σημαίνει ότι δεν μου αρέσει που πάντα είσαι παρών με έναν αισιόδοξο και χαρούμενο χαιρετισμό .
    Μου αρέσει πολύ .

     
  26. silia

    Μαΐου 9 , 2008 at 01:31

    @»Το τέρας της Αμάθειας»
    Καλημέρα και σε σένα Τέρας …
    Κι εσύ «γράφεις» …. έννοια σου και τό’ χουμε καταλάβει όλοι .

     
  27. silia

    Μαΐου 9 , 2008 at 01:34

    @ stixakias
    Μ’ ένα μπλογκοσυνάδελφο
    ποτέ μου δεν θυμώνω.
    σαν το ελεύθερο πουλί
    θέλω να νοιώθει , μόνο .

    Υπεύθυνες Δηλώσεις
    τί να τις κάνω εγώ ;
    Σκαναρισμένο θά ‘θελα
    το …. εκκαθαριστικό .

     
  28. silia

    Μαΐου 9 , 2008 at 01:38

    @ mamma
    Αν σου άρεσε το τέλος , θα … γοητευθείς απόλυτα με όλο το βιβλίο …. Είναι ένα πολύ μικρό και ευκολοδιάβαστο βιβλίο .
    Κι εγώ την έχω την αμφιχειρία μου … περί πολλού .

     
  29. silia

    Μαΐου 9 , 2008 at 01:44

    @ Sotiris K.
    Επ αυτού με την … «παιδικότητα» της Αριστεράς …. Συμφωνώ …. αλλά και φοβάμαι ότι θα … αρπάξουμε κι εσύ κι εγώ , καμιά σφαλιάρα …. Εντάξει , καταλαβαίνω ότι εσύ , για καλό το λες … αλλά ξέρεις πώς θα το πάρει ο άλλος ;;;
    Φυλάξου … για καλό και κακό …. Κι εγώ το ίδιο …
    —————————-
    Σ’ ευχαριστώ , πάντως για τον πάντα καλό σου λόγο .

     
  30. Γ ρ η γ ό ρ η ς

    Μαΐου 9 , 2008 at 08:16

    Καλήμερα Αννα,
    ευχαριστώ για την πρόσκληση και σύντομα θα απάντησω…

     
  31. faros

    Μαΐου 9 , 2008 at 08:51

    Την πολύ πολύ καλημέρα μου !

     
  32. itelli

    Μαΐου 9 , 2008 at 13:28

    ‘Ασε ρε μάνα… Άνοιξη, λουλουδάκια, ήλιος, ζέστη (-ούλα…), μπράτσα, γάμπες, ντεκολτέ… Εύκολο το’χεις..;;;

    Όσο γι’αυτές που συναγελάζομαι, μην ανησυχείς – είναι πιο γελασμένες από μένα 😉

    υ.γ. Α, μιας κ ρωτάς… Στο δέμα που θα στείλεις με τα τσιγάρα, βάλε κανα δυο σοκοφρέτες, τίποτα πουράκια παπαδοπούλου (γιατί εδώ τα πουλάνε 2,5 λίρες…), λίγο κασέρι, κ σ’ένα μικρό βαζάκι βάλε λίγο τουρσί, γιατί το πεθύμησα.

    Σε φιλώ σταυρωτά,
    ο υιός (ο άλλος)

     
  33. silia

    Μαΐου 9 , 2008 at 14:05

    @ Γ ρ η γ ό ρ η ς
    Γειά σου Γρηγόρη .
    Θα χαρώ πολύ να διαβάσω κάτι γραμμένο από τα … χεράκια σου .

     
  34. silia

    Μαΐου 9 , 2008 at 14:17

    @ itelli
    Τί είναι αυτά που ζητάς , itelli , … δεν είμαστε με τα καλά μας …
    Το τουρσί , ανεβάζει την … πίεση , οι σοκολάτες το … ζάχαρο , και το κασέρι , έχει πολλά … λιπαρά . Στο δέμα θα βάλω , πολλές εικονίτσες Αγίων και Σταυρουδάκια , να σε προσέχουν (τώρα που η μανούλα είναι μακριά) , μαντζουράνα για τον κοιλόπονο , «ματάκια» για ξεμάτιασμα , άντε και λίγους ξηρούς καρπούς για τόνωση μετά από το «συναγέλασμα» (που να το κάνεις , όσο πιο σπάνια μπορείς παιδί μου …. μια-δυο φορές το χρόνο , και πολύ είναι) ….
    Α… παρ’ ολίγο να το ξεχάσω …. Τα τσιγάρα που θα σου στείλω , τί μάρκα να είναι ;….

     
  35. faros

    Μαΐου 9 , 2008 at 18:40

    Τί ωραίο κείμενο (ακριβώς από πάνω) και να ξαφνικά στο τέλος γίνεται σ@@@ά !!!
    Κόφτετοοοοοοοοοοοο το ριμάδι, είπαμεεεεεεεε!!!

     
  36. itelli

    Μαΐου 9 , 2008 at 18:41

    Το τουρσί , ανεβάζει την … πίεση , οι σοκολάτες το … ζάχαρο , και το κασέρι , έχει πολλά … λιπαρά

    Μαμά, σού υπόσχομαι ότι όλα αυτά είναι για μένα κ ότι όσο θα είναι ο μπαμπάς εδώ, δεν θα τον αφήσω να ακουμπήσει τίποτε.

     
  37. μούργος

    Μαΐου 9 , 2008 at 20:41

    ωχ, παλι μπαινω αναμεσα σε μια τρυφερη ενδοοικογενειακη συζητηση!
    δυο λογια θα πω και θα την κανω!
    αγαπητη μου Silia, αν ποτε σας κοκορευτει κανενας οτι πετυχαινει τρυπα δεκαρας στα 500 μετρα με καριοφιλι, εσεις δειξτε του το σχολιο σας για το «θεμα» που προεκυψε ξαφνικα στα πισω εδρανα του ποστ σας.
    αλλιως, μπινγκο!!
    καλυτερα δεν θα μπορουσε να το γραψει αλλος.
    ΑΥΤΑ ακριβως ηθελα να πω και μαλιστα ως προβληματισμο περισσοτερο.
    θα μπορουσα να γραψω περισσοτερα γι’ αυτο αλλα προβλεπω σε λιγο να ανεβαινει η ενταση των διαφωνιων σας με τον πολυαγαπημενο σας και ξενιτεμενο υιο σας. 😀
    υ.γ.
    1. για το ψυχογραφημα που μου κανατε, δεν θα πω τιποτα, αν βρηκατε κατι ή οχι, αλλα θα πω μονο αυτο: για το σκιτσο επελεξα να δωσω αυτη την εικονα. (χωρις να αναιρει κατ’ αναγκην τη διαπιστωση σας) 😀
    2. πολλες υποσχεσεις δινετε για ποστ (ουτε πολιτικος να ησασταν) 😆
    3. θενκς!

    …………………………….

     
  38. silia

    Μαΐου 9 , 2008 at 23:19

    @ faros
    Eλάτε καλέ Φάρε …. Μην φωνάζετε … Πλάκα κάνουμε .
    Μπα στο καλό σας … Συγχίζεστε χωρίς λόγο .

     
  39. silia

    Μαΐου 9 , 2008 at 23:24

    @ itelli
    Μπα ;;;… Ο «μπαμπάς» , μαζί σου είναι ;
    Ας το καλό κι εγώ , τον … έψαχνα …
    Κοίτα itelli παιδί μου …. Αν ο μπαμπάς , απλώσει χέρι σε … οτιδήποτε φαγώσιμο , παρατήρησε τον αυστηρά … Αν απλώσει χέρι σε καμιά … «συναγελαζόμενη» …. κόψτου το …. (το χέρι βρε)

     
  40. νατασσάκι

    Μαΐου 10 , 2008 at 01:00

    Εγώ τώρα κατάφερα να διαβάσω τις απαντήσεις σου…
    και δεν λέω ότι έχεις άδικο (κι εγώ τον αγαπάω τον παλιο-μούργο, άλλωστε, γι’ αυτό και απάντησα) απλά θεώρησα τους φόβους υπερβολικούς -στο κάτω κάτω, μπορεί κανείς να μην «εκτεθεί» , δεν τον υποχρεώνει τίποτα.

    Όμως ο χαρακτήρας του καθενός μας φαίνεται, έτσι κι αλλιώς από τα blog μας -δεν περίμενα να δω τα γράμματα και το σκίτσο του μούργου, για να καταλάβω ότι είναι ένα μεγάλο «παιδί» κι αυτός… 🙂

    ***Κρατάω αυτό το «σας αγαπάω , όλους σας ….» -καθόλου παράξενο δεν μου φαίνεται…
    🙂

    Φιλιά
    Καλημέρα, και καλό Σαββατοκύριακο.

     
  41. marianaonice

    Μαΐου 10 , 2008 at 02:59

    Αχ αυτό το πάθος!! Πόσο νόημα δίνει στη ζωή μας!!
    Καλό Σ/Κ Σίλια.

     
  42. faros

    Μαΐου 10 , 2008 at 08:21

    Την πιο θερμή Καλημέρα μου !

    (μια ερωτησούλα;;; αυτό το «συναγελαζόμενη» τί ακριβώς σημαίνει;;;;; είναι σύνθετη λέξη από το συν το αγελάδα και το μόνη;;;;;;;;)

     
  43. Nina C

    Μαΐου 10 , 2008 at 15:35

    @Silia, καλή μου, πέρασε και δες την τελευταία ανάρτηση στο βλογ μου. Μόνο, πριν, πάρε το χαπάκι σου για την πίεση. χε χε χε…

     
  44. silia

    Μαΐου 10 , 2008 at 15:55

    @ μούργος
    Μην αγχώνεσαι με τους ενδοοικογενειακούς μου διαπληκτισμούς με τον φίλο Itelli … Ο Itelli είναι το μόνο παιδί μου , που μπορούμε να διαπληκτιζόμαστε ή να χαριεντιζόμαστε όποτε και όπως θέλουμε … Ο Itelli είναι ένας νέος άντρας , που πολλοί άνθρωποι (άντρες και γυναίκες) , θα ήθελαν να είναι «παιδί» τους …. (Έτσι πιστεύω)
    ——————————–
    Για το άλλο θέμα τώρα :
    Ήμουν σίγουρη , πως έτσι είχες σκεφθεί ….
    Επέτρεψέ μου να παινευτώ … Έχω μια φοβερή διαίσθηση με τους ανθρώπους … Ίσως όχι με όλους , αλλά με πολλούς .
    Όσο για το «ψυχογράφημα» , αυτό ήταν μια (ας την πω) «πονηρία» , σαν μια πρακτική απόδειξη του θεωρητικού μέρους της άποψης μου … Έγινε … «ποιητική αδεία» που λέμε …
    Αν επιχειρήσω να σου κάνω ψυχογράφημα , θα …. εντυπωσιαστείς ….
    Και φυσικά , … κάνω πλάκα ….

     
  45. silia

    Μαΐου 10 , 2008 at 16:26

    @ νατασσάκι
    ***Κρατάω αυτό το “σας αγαπάω , όλους σας ….”
    ————————————
    Είσαι άνθρωπος , υψηλού γούστου …
    Τελικά , κρατάς , πάντα τα καλύτερα .
    Και τα δικά μου τα φιλιά .

     
  46. silia

    Μαΐου 10 , 2008 at 16:28

    @ marianaonice
    Μμμμμ …
    Ζωή χωρίς Πάθος , Παράδεισος χωρίς … ερπετά .
    Δηλαδή , σκέτη πλήξη .

     
  47. silia

    Μαΐου 10 , 2008 at 16:37

    @ faros (περι … συναγελασμού)
    Από το «συν» και την λέξη «αγέλη» .
    Σημαίνει μεταφορικά την συναναστροφή κάποιου με άτομα χαμηλής …. ποιότητας .
    Επί λέξει , στο «ΑΝΤΙΛΕΞΙΚΟΝ» του Βοσταντζόγλου :
    «Συναγελασμός = η κοινωνική επαφή ή συναναστροφή ή ο συγχρωτισμός με άτομα κατωτέρου ¨ποιού¨» .
    Ε , καλά , εγώ και ο Itelli το χρησιμοποιούμε ακόμη …. μεταφορικότερα …. Εννοούμε το …»πίτσι – πίτσι» ανάμεσα σε αγόρια και κορίτσια .

     
  48. silia

    Μαΐου 10 , 2008 at 18:09

    @ Nina C
    H άπάντησή μου σ’ αυτό το τελευταίο σου σχόλιο , στο μπλογκ σου και συγκεκριμένα στο ποστ σου
    http://ninac.wordpress.com/2008/05/10/nick_athenian/
    Eπίσης εκεί , καλοί μου αναγνώστες θα μάθετε , για ποιον λόγο … ΚΛΕΙΝΩ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ ….

     
  49. Nina C

    Μαΐου 10 , 2008 at 18:33

    χε χε χε
    χι χι χι
    χα χα χα
    χο χο χο
    χου χου χου 😛 😀 😛

     
  50. silia

    Μαΐου 14 , 2008 at 00:19

    @ Nina C
    «Γελά το μωρό …. Κάντο να μη γελάει»
    …………………………..
    Ελεύθερη μετάφραση του «γελά ο μωρός , καν τοι μη γελοίον εί» .
    ——————————–
    Με …. ρούμπωσες πάλι …. Το παραδέχομαι .

     

Σχολιάστε

 
