RSS

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ….

14 Μάι.

Αφιερωμένο …. όχι στους άρρενες αναγνώστες μου , αλλά στα … θηλυκά , που θα επισκεφθούν το μπλογκ μου ….

Λοιπόν κορίτσια , δείτε το σας παρακαλώ (αυτό το βιντεάκι) , πριν αποφασίσετε να ανεβείτε σε κανένα τραπέζι ή έστω σε κάποια πίστα , και να χορέψετε …. κάτι παρόμοιο …. Αν μη τι άλλο , μάθετε να χαμογελάτε όταν το χορεύετε ….

Αγόρια και κορίτσια … Πασών των … ηλικιών :

Απολαύστε το .

 

42 responses to “ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ….

  1. Sotiris K.

    Μαΐου 14 , 2008 at 00:54

    Ε ναι κι εγώ συμφωνώ..
    Μη επιχειρήσετε το ανάλογο κυρίες μου..
    Διότι, που θα βρείτε τόση μεγάλη .. πίστα εσείς; 🙂

    Καλημέρα!

     
  2. aaduck

    Μαΐου 14 , 2008 at 02:18

    Anna-Silia 🙂

    Σωστό το μάθημα Νο 1: Οι σωστές ζουμερές πλην σφιχτές αναλογίες, το σωστό μήκος μαλλιού και το τίναγμά του (όχι τύπου Βουγιουκλάκη!), και πάνω απ’ όλα το χαμόγελο. Διότι άμα δε σ’ αρέσ’ άσ’ τ’ να πάει σπίτι του το άτιμου, όχου!

    @Sotiris K. Σωστόοοοσ 😆

     
  3. Nina C

    Μαΐου 14 , 2008 at 08:50

    @Σίλια, ειλικρινώς δεν σας αντιλαμβάνομαι. Προσωπικώς χαμογελώ πάντα όταν το χορεύω.

     
  4. anlu

    Μαΐου 14 , 2008 at 11:02

    Και να σκεφτείς ότι πριν από κανά μήνα έψαχνα βιδεάκι για χορό της κοιλιάς και έβρισκα κάτι θολά και χαζά!
    υγ Που να δεις το δικό μου χορό! Για να εισπαράξω συγχαρητήρια από λιβανέζο, μάλλον έπιασα τη βάση! (σε πίστα, όχι σε τραπέζι!)

     
  5. ο Αναμοχλευτής

    Μαΐου 14 , 2008 at 12:25

    Τώρα, και ας μείνη τελείως μεταξύ μας, προτιμώ το συγκεκριμένο είδος ορχήσεως απ’ τον τσάμικο, να μη σου πω κι απ’ τον καλαματιανό ακόμα, έστω κι αν οι χοροί αυτοί, καθ’ άπαν εθνικοί, έλκοντες ευθέως την καταγωγήν εκ της αρχαίας Ελλάδος (ιδίως ο Τσάμικος, που μας έρχεται απ’ ευθείας από την ελληνικότατη Τσαμουριά), είχαν καταξιωθή και αξιοποιηθή τα μέγιστα από την αξιοθαύμαστη λεβεντιά του Γεωργίου Παπαδοπούλου, του λαοπρόβλητου Φύρερ της Εθνοσωτηρίου ημών Επαναστάσεως της 21ης Απριλίου.

    Για το ζεϊμπέκικο μόνο έχω ένα μικρό δισταγμό ως προς την προτίμηση, έχοντας στο μυαλό μου αφ’ ενός μεν την κα Φώφη να το χορεύη, έστω να νομίζη ότι χορεύει και ότι αυτό που χορεύει είναι ζεϊμπέκικο, κι αφέ δύο ότι είναι χορός αμιγώς σοσιαλιστικός, όστις δια των επιλεγομένων υπό του σοσιαλιστού χορευτού κινήσεων και λεβενταπήδουλων αναδεικνύει τις καθαρές και συνεπείς ιδεολογικές του θέσεις, όπως επίσης και το ατρόμητο του χαρακτήρος του, δείγμα ικανό να συναχθή ότι αφού δεν φοβάται τη ξεφτίλα, σίγουρα θα αψηφά ακόμα και τη φυλακή.

    Αυτό το τελευταίο περί φυλακής αναφέρεται δεδομένου ότι ο ζεϊμπέκικος έλκει την καταγωγή εκ των ζεϊμπέκηδων, που εκτελούσαν χρέη χωροφυλάκων της Οθωμανίας, προτού περάσουν από λεπίδι λόγω του αρπακτικού τους μένους και της αυθαιρεσίας τους να μην αφήνουν άνθρωπο αλήστευτο, ένθα συμπεραίνω ότι τα μηνύματα του χορού είναι ευθέως ανάλογα των προθέσεων του χορευτού, ως εκ ταυτίσεως με τους ζεϊμπέκηδες και το ήδη αναφερθέν ιδιάζον ήθος τους.

    Καλύτερα ας μην αναφερθώ στον μωραΐτικο καρσιλαμά, προκειμένου να αποφύγω σχόλια κακεντρεχών περί δήθεν ιδιαζούσης τάσεως ενίων τινών Μωραϊτών κατοίκων της ΒΔ Πελοπονήσου, ότι δηλαδή «τινάζουνε την αχλαδιά» ή «σηκώνουνε το σακκάκι» κλπ. αηδίας και ξεράσματα, που διαδίδονται από ζηλιάρηδες.

     
  6. ο Αναμοχλευτής

    Μαΐου 14 , 2008 at 12:30

    Που είναι ο Φάρος μας; Δεν πιστεύω να πήγε με το ΠΑΜΕ τη Κυριακή στη Μανωλάδα και να κατέληξε σε κανα νοσοκομείο από οβερντόουζ μωραΐτικου πολιτισμού…

     
  7. zambia

    Μαΐου 14 , 2008 at 12:45

    Ουφ! Σιγά το πράμα. Λοιπόν, να σας πω!
    Εγώ είμαι ολόϊδια, μα ολόϊδια αυτή και με την ίδια χορευτική δεινότητα.
    Το μόνο που μου λείπει είναι η… στολή.
    Αδικούμαι!

     
  8. faros

    Μαΐου 14 , 2008 at 13:09

    Επιτέλους … Τετάρτη και … 14 !!!

    Την Καλημέρα μου σε όλους.

    Υ.Γ. Αν η αξιότιμος κυρία (του βέντεο, ντε!) ξέρει επίσης το ίδιο καλά να … μαγειρεύει και να … πλένει, έ, είναι το Πρότυπο της Γυναίκας, που θα ήθελε κάθε άντρας που σέβεται τον εαυτό του!
    zambia: τλφ έχεις;;;;;;;

     
  9. ο Αναμοχλευτής

    Μαΐου 14 , 2008 at 14:24

    Σιγά ωρέ Φάρε απαιτητικέ! Χορεύτρια είναι η γυναίκα, δεν είναι οικιακή βοηθός εκ πρώην Σοβιετίας, που χορεύοντας τη λίμνη των κύκνων ταυτόχρονα φτιάνει και πιροσκί…

     
  10. Stelios Levantis

    Μαΐου 14 , 2008 at 14:44

    Αναμοχλευτή, έχω ψοφήσει στο γέλιο με τα σχόλιά σου.

    Σίλια, εξαιρετικό το βιντεάκι, χωρίς πλάκα.

     
  11. Nina C

    Μαΐου 14 , 2008 at 15:22

    @Φάρε, αντί να χαζεύεις βιντεάκια με πιπίνια, άντε να ετοιμαστείς για την ομιλία της Αλέκας αύριο. Τι θα φορέσεις; 😛

     
  12. ethanandthecity

    Μαΐου 14 , 2008 at 17:54

    πολύ σωστή η κοπέλα με τις σωστές αναλογίες, επουδενί δεν θυμίζει κάτι εγχώρια φρούτα που από το πάχος νομίζεις πως παρακολουθείς τα…. λαγόνια του καρχαρία!

     
  13. Lardigos

    Μαΐου 14 , 2008 at 17:55

    Οριενταλ, ε; Χμ, και το περίφημο δόγμα «ανήκομε εις την Δύση «; Θα μου πεις τώρα, άντε χόρεψε το «Γαλάζιο Δούναβη».Πόσα όμματα να προσελκύσεις; Και με τη καλλίπυγο δίπλα λικνιζόμενη α λα οριεαντάλ; Ε, αθέμιτος ανταγωνισμός….

    Υ.Γ. Πάντως με το άνωθεν βιντεάκι ξυπνάει ο «ανατολίτης » μέσα σου….!

     
  14. faros

    Μαΐου 14 , 2008 at 18:41

    Νίνα, νοερά θα είμαι εκεί – μένω μακρυά από την Αθήνα – πάντως αν μπορούσα, θα φόραγα κοστούμι και γραβάτα όπως ο Λένιν.

    Τί απαιτηκός ρε φίλε Αναμοχλευτή, εσύ θα συμβιβαζόσουν με … λιγότερα;;;;;;;;
    Δεν το πιστεύω …

     
  15. silia

    Μαΐου 14 , 2008 at 19:43

    @ Sotiris K.
    Τα σπουδαία (ακριβά) αρώματα , φίλε Σωτήρη , μπαίνουν σε μικρά μπουκάλια … Η σωστή «κυρία» , θα χορέψει και πάνω σε μικρή πίστα … και σε τραπέζι … ακόμη και στον πάτο ανάποδου ποτηριού … Μαγκιά .
    Τέλος πάντων … αυτό μου ήρθε στο μυαλό τώρα .

    @ aaduck
    Α , γεια σου … Οι «σωστές» αναλογίες , σημαίνει : Όχι κόκκαλα … όχι … κινούμενο κρέας … Παλλόμενο σώμα …
    Και μη με ρωτήσει κανείς , πού το ξέρω …
    Το ξέρω .

     
  16. silia

    Μαΐου 14 , 2008 at 21:10

    @ Nina C
    Χαμογελάς ναι , αλλά πως ;… Ειρωνικά , … σαρδώνια ,… σατανικά , … ανατριχιαστικά (σαν το νέο σου avatar …τί ανατριχιαστικό πράμμα είναι αυτό καλέ ; ) …
    Το σωστό «χαμόγελο» σ’ αυτόν τον χορό , αγάπη μου , είναι αυτό που … ρίχνει η εν λόγω Τουρκοπούλα (που ειρήσθω εν παρόδω είναι και η … δασκάλα μου στα … oriental) … Eίναι το χαμόγελο , που εμμέσως πλην σαφώς , λέει :
    «Γκελ , γκελ πασάδες μου , αλλά κοντά τα κουλά σας , μην σας τα φάει το … φίδι » .

     
  17. stardust30

    Μαΐου 14 , 2008 at 21:55

    Όταν το χεις δει ζωντανά στο Al Arabia, στα Λαδάδικα (εδώ Θεσσαλονίκη), το να βλέπεις το βίντεο στο pc είναι περιττό.
    Αυτή η λεπτομέρεια με το χαμόγελο πάντως είναι το κερασάκι στην τούρτα silia μου.
    Βέβαια και οι αναλογίες παίζουν ρόλο δεν το συζητώ.
    Νομίζω πως θα προτιμήσω να παντρευτώ μια μουσουλμάνα.. Δεν μου πάει να πάρω χριστιανή μετά από τέτοιο χορό.Μα τον Αλλάχ δηλαδή!

     
  18. silia

    Μαΐου 14 , 2008 at 22:40

    @ anlu
    Aν έκανες , χορτάτο από τέτοια Λιβανέζο , να σε συγχαρεί , όχι την βάση , αλλά ΔΕΚΑ με τόνο μη σου πω και με … υπογεγραμμένη , πήρες .
    Μπράβο ΑνΛού μου , … και εις ανώτερα .

     
  19. silia

    Μαΐου 14 , 2008 at 23:02

    @ ο Αναμοχλευτής
    Τώρα εγώ τί να πω , Αναμοχλευτά μου ;….
    Χείμαρρος ο λόγος σας και οι γνώσεις σας , περί τα … χορευτικά ….
    Εσείς , θα μας πείτε τελικά , τί απ ‘όλα αυτά , χορεύετε ;… Μη μου πείτε κανέναν …. Συγκαθιστό , γιατί είμαι και μεγάλη γυναίκα , και … κατουριέμαι εύκολα …
    ———————————
    Και μη ρωτάτε , που είναι ο Φάρος …. Δεν φεύγει τόσο μακριά …. (Μανωλάδα) . Εδώ , κοντά μου είναι και … φυλάει Θερμοπύλες .

     
  20. silia

    Μαΐου 14 , 2008 at 23:16

    @ zambia
    Ώπα !!!… Τί γίνεται εδώ , ρε παιδιά ;;..
    Η μία χαμογελά … έντεχνα όταν χορεύει (λέμε τώρα) , η άλλη βραβεύεται από Λιβανέζους κριτικούς χορού (ξαναλέμε τώρα) , η τρίτη είναι ολόϊδια η Τουρκίς διδασκάλισσα χορού …
    Καλέ … άρχισα να νοιώθω κομπλεξικιά , με το 1.80 μου , τα 60 μου κιλά , τό υπέροχο στήθος μου (ποιός γέλασε ;;; ) , την «γραμμωμένη» κοιλιά μου (με μαρκαδόρο) , τους τορνευτούς γοφούς μου , τον κύκνειο λαιμό μου , τα πλούσια μακριά μαλλιά μου (τα ποια ;;; ) και την απαράμιλλη τέχνη μου στους χορούς της Ανατολής … και όχι μόνο …. (Να σου χορέψω εγώ … καζατσόκ , να πεθάνεις …. στα γέλια) .
    Έχω και στολή χορού … Στην νοικιάζω …

     
  21. silia

    Μαΐου 14 , 2008 at 23:28

    @ faros
    Και μαγειρεύει και πλένει και σιδερώνει …. και πολλά άλλα τέτοια νοικοκυρίστικα ξέρει και … κάνει , αλλά Φάρε μου , κάτι τέτοια κελεπούρια χορού και νοικοκυροσύνης , ξέρεις …. ψηφίζουν ΝΔ …. Καρατσκαρισμένο αυτό …. Κι άντε να δω , με τί προσόντα εσύ , μπορείς να την … αλλάξεις .

    @ ο Αναμοχλευτής
    Αναμοχλευτά μου , να βάζεις κι εσύ …. υψηλούς στόχους .

     
  22. Nina C

    Μαΐου 14 , 2008 at 23:33

    @Σίλια, το άβαταρ είναι εγκληματικό. Είμαι εγκληματικός τύπος, αφού! 😛

     
  23. silia

    Μαΐου 14 , 2008 at 23:34

    @ Stelios Levantis
    Τον Αναμοχλευτή , φίλε Στέλιο , πρόσεχέ τον … μην τον υποτιμάς με … χαριτωμενιές … Στην αρχή σε κάνει να γελάς και μετά σου γίνεται έξη …. τί λεω «έξη» ;… Εθισμός …. κάτι σαν τοξικομανία που σου κάνει τα νεύρα … κρόσσια , σαν αυτά , που κρέμονται στα μπουτάκια και τους γοφούς της χορεύτριας του βίντεο (άντε για να μην ξεχνάμε και το θέμα του ποστ) .

     
  24. silia

    Μαΐου 14 , 2008 at 23:42

    @ Nina C
    Νίνα , τί γίνεται κοπέλα μου ; Σταμάτησες να παίζεις με τα νεύρα μου και άρχισες να παίζεις με τα avatar(s) ? … Ξαναβάλε μου το κοριτσάκι με την μαργαρίτα , και στα συγχωρώ , όλα .
    Και μη μου συγχίζεις τον Φάρο … Άκου , τί θα φορέσει …. Τα «καλά» του θα φορέσει .
    ——————————
    Α !!… Πάω για ύπνο … Δεν αισθάνομαι και πολύ καλά … Άρχισα να βλέπω … «Κοκκινοσκουφίτσες»
    Καλοί μου άνθρωποι … Η Νίνα , βάλθηκε να με ξεκάνει ψυχολογικά …

     
  25. ο Αναμοχλευτής

    Μαΐου 15 , 2008 at 01:20

    Στο ερώτημά σας, αγαπητή Σίλια:
    Κάποτε χόρευα μοναχός μου και ως είναι φυσικό, όσο ήθελα πηδούσα. Όμως εδώ κι ένα περίπου χρόνο δεν χορεύω πλέον. Απλώς επιτρέπω να με χορεύουν στο ταψί.

    Στέλιο μην ακούς την κ. Σίλια. Καταφανώς παρεξηγεί τόσο εμένα όσο και τις προθέσεις μου, ερμηνεύοντας τα φαινόμενα στηριζόμενη σε λανθασμένη βάση. Το γέλιο αποτελεί το μόνο αντίδοτο κατά των εξουσιαστών. Αυτό που μου προσάπτει εμμέσως όμως είναι πως έχω πρόθεση εξουσιασμού. Καταλαβαίνεις το σφάλμα στο οποίο περιπίπτει, το οποίο μεταξύ μας δεν νομίζω ότι είναι τελείως αθώο. Υποπτεύομαι ότι θέλει να μου κόψη τα φτερά, γιατί προφανώς με ζηλεύει που είμαι εξυπνότερος.

    Φάρε, δεν τίθεται θέμα συμβιβασμού. Κάτι που διέφευγε πάντα από την προοδευτική αριστερά είναι το γεγονός ότι η γυναίκα ντρεσσάρεται σχετικά εύκολα. Αποδείχθηκε ότι απ’ όλους το γνώριζε μόνο ο Χαρίλαος. Είδες πως την έφτιασε την Αλέκα;
    Και κάτι άλλο: Αν κουσουμάρης τη κουστουμιά μην ξεχάσης τη τραγιάσκα.

    NinaC. Είναι παλλαϊκή απαίτηση να επανέλθη αυθωρεί η φωτογραφία του αβατάρ, χωρίς μαγιό αυτή τη φορά.

     
  26. sasel

    Μαΐου 15 , 2008 at 07:21

    αμα χορεψω ετσι μπορουν να συμβουν τα εξης τινα:
    10να πεθανω στο γελιο
    2]να πεθανουν οι άλλοι στο γελιο μαζί μου
    30να φαω ντοματες
    4]να με βγαλει η τατιανα ως το νεο παραδοξο της Ανιτας Πάνια….
    την καλημερα μου….

     
  27. faros

    Μαΐου 15 , 2008 at 08:49

    Την Καλημέρα μου σε όλους.

    Silia, ό,τι αξίζει σ΄αυτή τη ζωή είναι οι προκλήσεις (τί φαντάζεσαι «πήρα» τελικά;;;;;; – και Φυσικά όπως καταλαβαίνεις … πέτυχα!)
    Μια ερώτηση: Για πιο … χαμόγελο μιλάνε όλοι;;;;;;
    (ποιος … κυτάει τόσο … ψηλά;;;;;;;)

    Αναμοχλευτή: Αφού πρώτα με … «περιποιήθηκες» απ΄τους … «κάτω απ΄τ΄αυλάκ», κατόπιν με … «τραγιάσκοσες», τέλος δεν … δέχεσαι και την μέγιστη αλήθεια ότι η Αλεκάρα μας είναι «αυτοδίδακτη» και είχε και την τύχη να είναι σύζυγος του Θανάση – δεν υποτιμώ τα προσόντα του Χαρίλαου, αλλά …
    Μιά ερώτηση; Το ντρεσσάρισμα της γυναίκας «βγαίνει» από το dress-αρισμα, δηλαδή το ντύσιμο και συνεπώς και το … γδύσιμο;;;;;;;

     
  28. silia

    Μαΐου 15 , 2008 at 10:43

    @ ethanandthecity
    Όντως το να διασκεδάζεις σε κάποια νυχτερινά κέντρα της Παραλιακής , (και όχι μόνο) , είναι σαν να παρακολουθείς … ταινία τρόμου … Βραδιά θρίλλερ , που λένε .

    @ Lardigos
    Όντως η χορεύτρια του … «Γαλάζιου Δούναβη» , συγκρινόμενη με την … δικιά μας , …. είναι χαμένη από χέρι …
    Υ.Γ. Όχι μόνον ο «ανατολίτης» , ξυπνάει μέσα σου , αλλά μην σου πω και ολόκληρος ο …. «Μεγάλος Ανατολικός» ….

     
  29. silia

    Μαΐου 15 , 2008 at 11:08

    @ stardust30
    Α … το χαμόγελο , καλέ μου φίλε , … Αυτό το χαμόγελο της συνεσταλμένης … πρόσκλησης (το «γκελ»=»έλα» , που λέγαμε πιο πάνω) , είναι όλα τα λεφτά .
    Πρόσεξε … Αν παντρευτείς Μουσουλμάνα , να φροντίσεις να … ασπασθεί αυτή την θρησκεία σου (έστω και αν είναι καθαρά «τυπική») και όχι το αντίθετο …. Γιατί το αντίθετο , προϋποθέτει να κάνεις …. περιτομή σε … γιορταστικό οικογενειακό κλίμα …. ολόκληρο γλέντι …. δεν σου λέω τίποτα ….

    @ Nina C
    «…το άβαταρ είναι εγκληματικό. Είμαι εγκληματικός τύπος, αφού!…»
    ————————————
    Αυτό , το έχουμε … εμπεδώσει ….. Όμως πρέπει να σου ομολογήσω , πως χθες το βράδυ , αργά , κοιμήθηκα εν πλήρη συγχύσει (με Lexotanil) διότι τα avatar σου εναλλάσσονταν με κινηματογραφική ταχύτητα (βωβού σινέ …. εντάξει) , με θέματα κυρίως από την παραμυθολογία της … Κεντρικής Ευρώπης …. όρα Κοκκινοσκουφίτσα … Λύκος … και άλλα τέτοια σεξουαλικο-υπαινικτικά ….
    Αν δεν το έχεις κάνει εσύ , και είναι … «παιχνίδια» της WordPress , ένα έχω να πω :
    Όλο το Σύμπαν , έχει συμμαχήσει μαζί σου , για να … τσαταλιαστούν τα δικά μου τα νεύρα .
    Άρχισα να σε … φοβάμαι …. Εγκληματική … σκοτεινή φυσιογνωμία ….

     
  30. silia

    Μαΐου 15 , 2008 at 13:49

    @ ο Αναμοχλευτής
    Ήθελές τα και παθέστα , φίλε μου … (Αναφέρομαι στα περί χορών και … πηδημάτων , λεγόμενά σας) .
    Και να σταματήσουμε να … τραβάμε τα κομμάτια του αγαπημένου μου σχολιαστή «Stelios Levantis» , με το πρόσχημα , ότι απλώς τις έχουμε βγάλει έξω για να τις μετρήσουμε … (τις «εξυπνάδες» μας βρε…. πού πήγε ο νους σου ; ) , γιατί θα … φρίξει ο άνθρωπος , και θα μάζέψει τα κουβαδάκια του να πάει σε άλλη παραλία κι εμείς θα μείνουμε με την … εξυπνάδα μας (sorry , το δάχτυλο ήθελα να πω), στο … στόμα .
    ————————-
    Τίιιιι ;;;… έβαλε και avatar με μαγιώ η Νίνα ; Μη μου λες τέτοια …. Θα τρελλαθώ .

     
  31. silia

    Μαΐου 15 , 2008 at 14:11

    @ sasel
    … Μπορεί να συμβούν … Μπορεί όμως και όχι …
    Μην υποτιμάς τον εαυτό σου .
    Δοκίμασε τουλάχιστον … Άλλωστε οι … ντομάτες είναι … νόστιμες και θρεπτικές .

     
  32. ο Αναμοχλευτής

    Μαΐου 15 , 2008 at 18:34

    Φάρε ηρέμησε. Καταυλακιώτης σου μιλάει, άρα κάτι ξέρει σχετικά.
    Η δε τραγιάσκα δεν είναι δική μου επινόηση. Ξανακοίτα τις φωτογραφίες του Βλαδίμηρου και θα δεις τι εννοώ.
    Το ντρεσσάρισμα δεν έχει σχέση με τη λέξη dress, τουλάχιστον άμεση. Πρόκειται για τη γνωστή μέθοδο δημοκρατικού διαλόγου με στοιχεία δικτατορίας του προλεταριάτου, μαστίγιο στ’ αριστερό – καρέκλα στο δεξί, ή εναλλακτικώς, σε ειδικές περιπτώσεις, περίστροφο στ’ αριστερό και καρέκλα στο δεξί. Η dress υπεισέρχεται στη δεύτερη φάση εκπαιδεύσεως, μετά τη βασική, όπου αντί μαστιγίου πλέον σείεις κατοστάρικο κάτω από τη μύτη της λέγοντας την επίμαχη φράση: «un-dress NOW !», και σιγά μη σου πει όχι. Μαλάκας είναι;
    (Είσαι σίγουρος ότι η Αλέκα ακολουθούσε το ρεύμα Θανάση κι όχι του Χαρίλαου; Αν δεν είσαι σίγουρος μη μου γκρεμίζεις τα είδωλα, να χαρείς… γιατί θα με κάνης να τα παίξω τελείως και να στραφώ στην κομμουνιστικο-χριστιανορθόδοξη πατριδολατρική πτέρυγα της Νέμεcης).

    Σίλια: Καλά δεν είχες προσέξει ότι η φωτογραφία που είχε η Νίνα στο προηγούμενο αβατάρ ήταν με μαγιώ;
    Θα με ρωτήσης που το είδα εγώ. Μα άμα ο άνθρωπος είναι παλαβός, βλέπει ό,τι θέλει με τα μάτια της νοσηρής του φαντασίας.

     
  33. faros

    Μαΐου 15 , 2008 at 20:24

    Αναμοχλευτή, το κατάλαβα ότι είσαι … παλιολλαδίτς, αλλά και … ειδωλολάτρης ;;;;;;;
    Έπεσα απ΄τα σύγνεφα – και μη ρωτήσεις τί έκανα εκεί, ούτε γω το ξέρω !!!
    Και έτσι που σε «κόβω» με το μαύρο το γυαλί μάλλον με τον με το μαστίγιο … «φέρνεις», οπότε ήδη ψάχνω κανά ΄ρημονήσι να κρυφτώ μη με βρεις !!!

    Α γειά σου Silia.

     
  34. γητεύτρια

    Μαΐου 15 , 2008 at 20:27

    Ευχαριστούμε για την αφιέρωση! Ανταποδίδουμε!
    Κατά τα λοιπά… προσωπικά, είναι από τους ελάχιστους χορούς που δε μου πάνε καθόλου ούτε σαν ιδιοσυγκρασία, ούτε σαν φυσικό στυλ. Μου είναι εντελώς ξένο. Αντίθετα, μου πάει το φλαμένκο, πολύ. Το ανατολίτικο καθόλου. Εμπεριέχει πρόκληση του αρσενικού με επίδειξη θελγήτρων. Ενώ το φλαμένκο είναι έκφραση εσωτερικού πάθους που το βγάζεις για να μη σκάσεις. Δεν είναι κάλεσμα. Το ίδιο και το ζεϊμπέκικο, που όμως το θεωρώ αντρικό χορό.
    Όμως μου αρέσει να τις βλέπω να το χορεύουν. Και το βίντεό σου είναι πραγματικά καταπληκτικό.

     
  35. "Το τέρας της Αμάθειας"

    Μαΐου 15 , 2008 at 21:22

    Eγώ πάλι αμφιβάλλω αν με αντέξει το τραπέζι…!

    Καλησπέρα Silia 🙂

     
  36. μούργος

    Μαΐου 16 , 2008 at 00:00

    καποια ποστ σε συνδιασμο με τα σχολια του αναμοχλευτη ειναι φωτια!
    (λιγο πριν τα καζανια της κολασεως) 😆

     
  37. faros

    Μαΐου 16 , 2008 at 07:49

    Την Καλημέρα μου σε όλους !

     
  38. silia

    Μαΐου 16 , 2008 at 10:04

    @ γητεύτρια
    «… Το ανατολίτικο (δεν μου πάει) καθόλου. Εμπεριέχει πρόκληση του αρσενικού με επίδειξη θελγήτρων…»
    ——————————
    Έτσι ακριβώς … Γι αυτό επικεντρώνω στο χαμόγελο της εν λόγω χορεύτριας … Γιατί έτσι … «κλείνει ο κύκλος» , ολοκληρώνεται ο σκοπός , συμμετέχουν τα πάντα στο λεγόμενο ….»ΕΛΑ» …. Είναι θέμα νοοτροπίας , φιλοσοφίας ζωής , και ύπαρξης …. Καθαρά Ανατολικής , φιλοσοφίας . Στην Δύση , αναπτύχθηκε μια άλλη φιλοσοφία , δεν ξέρω το γιατί (ίσως κάποιος να ξέρει , κι αν ξέρει ας το πει) , μια φιλοσοφία περισσότερο φιλελεύθερη , ή μάλλον μια φιλοσοφία , που ασχολιέται και με άλλες ανάγκες του ανθρώπου όπως πχ. η εκτόνωση των παθών για καλύτερη ψυχική υγεία … Ίσως να έπαιξαν το ρόλο τους οι θρησκείες , το κλίμα , οι διαφορετικές «ανάγκες» (Όπως πχ η ανάγκη για ομαδοποίηση) , η συσσώρευση γνώσης , η …. θάλασσα … Ειλικρινά δεν ξέρω …
    Όμως , Μαριάννα , αν ρίξουμε μια ματιά στη μεγάλη Μάνα-Διδασκάλισσα τη Φύση , θα δούμε ότι προεξάρχει η «φιλοσοφία» (τέλος πάντων , δεν είναι αυτή η λέξη , η σωστή) της Πρόκλησης-Πρόσκλησης με πολλά … τερτίπια .
    … Πω , πω … θαρρώ πως άνοιξα μεγάλο θέμα συζήτησης και δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου … Ο σκοπός μου ήταν , να δείξω ότι : «Η απόσταση ανάμεσα στο υπέροχο και το γελοίο , είναι μόλις ένα βήμα» (Δεν θυμάμαι ποιος το είπε αυτό , αλλά το βρίσκω σωστό) .

     
  39. silia

    Μαΐου 16 , 2008 at 10:28

    @ «Το τέρας της Αμάθειας»
    Έλα , μην γκρινιάζεις …. Έχεις εναλλακτικές λύσεις …. Κάντο (τον χορό βρε) πάνω στον πάγκο της κουζίνας …
    Και σε τελευταία ανάλυση , γιατί αποκλείεις εκ πρωιμίου την … πίστα ;

     
  40. silia

    Μαΐου 16 , 2008 at 10:35

    @ μούργος
    «…(λιγο πριν τα καζανια της κολασεως)…»
    Γιατί καλέ μου Μούργο μας υποτιμάς έτσι (εμένα δηλ. τα ποστ(ς) μου και τον Αναμοχλευτή) ;
    Τί παραπάνω δηλαδή έχει η Κόλαση ;… Μήπως καλύτερες χορεύτριες oriental , ή καλύτερες «καταυλακιώτικες» απόψεις-φιλοσοφίες» ;
    Εγώ , είμαι σίγουρη , πως ο … Εξαποδώ , μας φθονεί και να δεις που θα εκδηλωθεί σύντομα …. ‘Εμαθα ότι ανοίγει … μπλογκ .

     
  41. silia

    Μαΐου 16 , 2008 at 18:22

    @ faros
    … γεια σου Φάρε μου …
    Έχω μπλεχθεί λίγο με τα σχόλια (με την σειρά) , και θαρρώ δεν σου απάντησα σε μια ερώτησή σου …
    «Μια ερώτηση: Για πιο … χαμόγελο μιλάνε όλοι;;;;;;
    (ποιος … κοιτάει τόσο … ψηλά;;;;;; )»
    Τόσο ψηλά , κοιτάει αυτός , που πραγματικά ψάχνει για … ξελόγιασμα … αυτός , που είναι έτοιμος να … παρασπονδήσει … Μιλάμε για το χαμόγελο-πρόσκληση αυτό που χρησιμοποιεί μια «έτοιμη για αμαρτία» γυναίκα , μαζί με διάφορα άλλα ψιμύθια και τερτίπια (όπως είναι και ο χορός) για να σου πει «ΕΛΑ» … Όλα τα υπόλοιπα (τα πιο κάτω) , είναι απλά ένας χορός … μια σειρά κινήσεων … λίγο κρεατάκι κινούμενο …. Ξεσηκωτικό μεν … ΝΑΙ … Υποσχετικό δε … ΟΧΙ .
    Αν Φάρε μου εσύ δεν το «βλέπεις το χαμόγελο , η κυρία Φάρου , μπορεί (μάλλον) , να κοιμάται … ήσυχη .
    Τα φιλιά μου .

     
  42. faros

    Μαΐου 16 , 2008 at 18:38

    Ασφαλώς !!!

     

Σχολιάστε

 
