RSS

ΚΕΡΑΣ … (κοινώς το κέρατο)

23 Μάι.

Για μας τους νεώτερους (τους Νεοέλληνες εννοώ) , αποτελεί το σύμβολο της συζυγικής απιστίας , εξ ού και «κερατάς» = ο απατημένος σύζυγος .
Κατά την αρχαιότητα , τα κέρατα , ήταν αντικείμενο σεβασμού , και θεωρούνταν ιερά σύμβολα , επειδή παρίσταναν την δύναμη , και αποτελούσαν συνήθη αναθήματα προς τους Θεούς και άλλες θεότητες , και ιδίως στις … κερασφόρες θεότητες , όπως ο Πάνας , οι Σάτυροι , ο Μινώταυρος κλπ . Kαι όχι μόνο οι αρχαίοι Έλληνες , αλλά και άλλοι αρχαίοι λαοί , θεωρούσαν το κέρας , σαν σύμβολο ρώμης , και δύναμης γενικά . Ακόμη και στην Παλαιά Διαθήκη , βρίσκουμε το «κέρας» , σαν σύμβολο δύναμης . (Σοφία Σειράχ – Ψαλμός ΟΔ’) .
Ο Χριστιανισμός , από αντίδραση στις ειδωλολατρικές πεποιθήσεις , θεώρησε το κέρατο σαν έμβλημα του Διαβόλου και απ’ εκεί και πέρα συναντάμε το κέρατο σαν σύμβολο της συζυγικής απιστίας .
Κατά μια άλλη εκδοχή , επειδή οι άρχοντες , παρείχαν αξιώματα και δύναμη στους συζύγους των γυναικών , με τις οποίες συνδέονταν ερωτικά , αυτοί (οι σύζυγοι) εθεωρούντο ισχυροί , είχαν δηλαδή κέρατα . Από αυτόν τον λόγο , τα κέρατα περιέπεσαν στην έννοια του απατημένου .
Κατά τον Μιχαήλ τον Ψελλό (1018-1078 ) ο λόγος για τον οποίο επικράτησε το κέρατο σαν σύμβολο απιστίας , είναι ότι , όλα τα μη-κερασφόρα ζώα , (λιοντάρια , λεοπαρδάλεις , αρκούδες κλπ) , καθώς και τα πτηνά , από τον αετό , μέχρι το περιστέρι , είναι … οργίλα και … ζηλότυπα , σε αντίθεση με τα κερασφόρα , τα οποία , ούτε οργίζονται , ούτε μνησικακούν ενάντια στα …. παρεκτρεπόμενα θηλυκά …. ( «αυτίκα δε ο λέων , ει μοιχευομένην ίδη την θήλειαν , διασπάται τοις όνυξιν αυτού» ) ….
——————————–
Λοιπόν , παίδες …. Ψοφάω για … σχόλια , επ’ αυτού …
——————————–
Το παρόν ποστ , αφιερώνεται με πολλή αγάπη και χιούμορ στην διαδικτυακή φίλη «Το κέρας της Αμάλθειας»
 

71 responses to “ΚΕΡΑΣ … (κοινώς το κέρατο)

  1. faros

    Μαΐου 23 , 2008 at 14:53

    Λόγω των πολλών προβλημάτων της wordpress να κάνω ένα ερώτημα μόνο.

    Είναι αλήθεια ότι στην αρχαία Ρώμη το κέρατο «πήγαινε σύννεφο» και για τον λόγο αυτό φτιάχναν τις πόρτες τόσο … ψηλές;;;;;;;

    υ.γ. λέγεται ότι αν οι κερατομένες κυρίες κάναν … κόμμα θα παίρναν την κυβέρνηση δια περιπάτου!!!

     
  2. μούργος

    Μαΐου 23 , 2008 at 19:17

    αγαπητη μου Σιλια, πιστευετε οτι με την ιστορικη αναδρομη , θα κανετε να αισθανθουν καλυτερα οι «κεραταδες»; 😆
    κερατας: δεν ξερω τι λες εσυ, αλλα στην αρχαιοτητα ηταν συμβολο σεβασμου και ρωμης!
    φιλος κερατα: τι λες ρε χαμενε; απο το πολυ κερατο χαζεψες; 😆
    υ.γ.
    σουπερ η ιστορια με τη τζεναρα στο προηγουμενο!

     
  3. Που πας μωρη ξυπολυτη στα αγκαθια;

    Μαΐου 24 , 2008 at 00:22

    Ψοφάς για σχόλια λες Σίλια μου…Δεν θέλεις να κάνουμε μια…φιλολογική συζήτηση φαντάζομαι ε; χαχα …
    Μάλλον Πιπεράτες συζητήσεις θα γίνουν εδώ.

    Άντε…Ας κάνω την αρχή μιας και δεν ντρέπομαι να πω ότι… κερατώθηκα κατά κόρον…
    Αλλά…Ανταπέδωσα τα.. Ίσα !!!

    Εδώ τριγύρω θα είμαι…Αναμένοντας κερατοιστορίες

     
  4. ο Αναμοχλευτής

    Μαΐου 24 , 2008 at 00:44

    Τώρα που εν μέρει ξεκαθάρισε μέσα μου το ερώτημα «τι ζητούν οι Βούλγαροι στη Μακεδονία», η απορία που έχει προκύψει σε ό,τι με αφορά στο σημερινό σας θέμα, είναι τι συμβαίνει αν υποθετικώς εμβολιασθή η Ceratonia siliqua, γνωστή στον πολύ κόσμο ως χαρουπιά ή και ξυλοκερατιά, με DNA λουκουμιoύ (Turkish delight). Οι προκύπτοντες καρποί θα είναι ξυλοκέρατα; Θα είναι άραγε γλυκά και σκληρά; Και αν ναι, δεν θα είναι πρέπον να λέγονται πλέον Γλυκοκέρατα;

    Κατά τα άλλα, πάντοτε όταν τίθεται το εν λόγω θέμα προς συζήτηση, παρατηρώ εκ μέρους όλων των συμμετεχόντων μια γενική θυμηδία με έξαρση σαρκαστικών αστεϊσμών, ορισμένοι από τους οποίους αγγίζουν και τα όρια της ωμότητας, πράγμα που με χαροποιεί ιδιαιτέρως εφ’ όσον αυτό αποτελεί αδιάσειστο κριτήριο ότι οι ίδιοι βρίσκονται και προφανώς θα βρίσκονται εσαεί στο απυρόβλητο. Το κέρατο είναι άλλωστε γνωστό σε όλους ότι προσομοιάζει με τον καρκίνο και το θανατηφόρο τροχαίο ως προς τούτο: Το παθαίνουν πάντα οι άλλοι.

    Παρατήρησα επίσης, αγαπητή φίλη, ότι ενώ αναφερθήκατε στον Ψελλό, στην αρχαιότητα και ιδίως στον χριστιανισμό, ως προφανώς αποτελούμενο από καθ’ ύλην ειδικούς ώστε να είναι σε θέση να εκφέρουν απολύτως βαρύνουσα άποψη, παρ’ όλα αυτά αποφύγατε την αναφορά σε συγγραφείς οι οποίοι έχουν διαπρέψει στο εν λόγω θέμα, όπως ο Βοκκάκιος καθώς και η Ninon de Lanclos, γνωστή και ως Libertine (= ελευθεριάζουσα, τσουλάρα), που όμως στην πραγματικότητα επρόκειτο για άντρα φέροντα τα ονόματα Pierre Ambroise François Choderlos de Lanclos.

    Γεγονός όμως είναι ότι πάντα παραμένει αναπάντητο το ερώτημα: εφόσον θεωρείται δεδομένο ότι το κέρατο επιφέρει εν τινι μέτρω την ξεφτίλα, ποιός φέρει το κύριο βάρος αυτής;
    Ο απατημένος, -ένη, -νο;
    Ο απατών, -ούσα, -ον;
    Το τρίτο πρόσωπο;
    Και γιατί;

    Εγώ ξέρω αλλά δεν σας το λέω, επειδή είμαι σίγουρος ότι οσονούπω θα φανή από τα συμφραζόμενα.

    Περαίνω εκφράζων διαπύρους ευχάς δια καλήν επιτυχίαν εις την νέαν ελπίδαν του Έθνους μας διδαν Καλομοίραν, με τον αναμενόμενο θρίαμβο της οποίας είναι περισσότερο από σίγουρο ότι θα ανατείλουν νέοι καιροί ευημερίας και δημιουργικότητας για τη χώρα μας.

     
  5. silia

    Μαΐου 24 , 2008 at 01:12

    @ faros
    Λόγω των πολλών προβλημάτων της wordpress δεν πρόκειται να σας απαντήσω στο πρώτο ερώτημα σας (γιατί ο χρόνος – που βρήκα – είναι πολύτιμος).
    Θα σας απαντήσω όμως στο ερώτημα του Υ.Γ. σας :
    Η αλήθεια είναι πως οι κερατωμένες κυρίες , κάνουν ένα πολύ εντυπωσιακό σε αριθμό μελών , κόμμα , αλλά … προς Θεού Φάρε μου , …. Όχι και να ΣΑΣ πάρουμε την Κυβέρνηση … Οι κερατωμένοι άνδρες , δυστυχώς για μας , είναι τόσο περισσότεροι , που μας έχετε καταδικάσει δια βίου στην Αντιπολίτευση .

     
  6. silia

    Μαΐου 24 , 2008 at 01:20

    @ μούργος
    Με ρωτάτε :
    «αγαπητη μου Σιλια, πιστευετε οτι με την ιστορικη αναδρομη , θα κανετε να αισθανθουν καλυτερα οι “κεραταδες”; » .
    Σας απαντώ :
    Όχι , δεν πιστεύω κάτι τέτοιο … Ούτε καν ο σκοπός μου είναι κάτι τέτοιο … Δεν είμαι «αδελφή του Ελέους» εγώ … Μοιάζω για αδελφή Τερέζα ;;;… Ακόμη κι αν στο παρελθόν έδειξα κάποια ψήγματα καλοσύνης , μου … εξανεμίστηκαν κι αυτά τελευταία , με τα προβλήματα της WordPress , που με …εκνευρίζουν τις τελευταίες μέρες …
    Ορίστε μας …. ΕΞΑΦΑΝΙΣΘΗΚΕ και το ωραίο μου avatar …. Γαμώ το … κέρατό μου … γαμώ …

     
  7. faros

    Μαΐου 24 , 2008 at 07:04

    Καλημέρα σας …

    Σίλια, για φαντάσου αντί για πασοκ και νδ τα επόμενα χρόνια να δούμε ένα … δικομματικό σύστημα που βέβαια θα ονομάζεται … δικερατικό με τα κόμματα «ΕΚΚΑ» , «ΕΚΚΓ», να … κερατοχτυπιούνται;;;;;;;;
    Δεν ξέρω, ίσως, να είναι και καλύτερα …

     
  8. silia

    Μαΐου 24 , 2008 at 10:11

    @ faros
    Εγώ το φαντάζομαι Φάρε μου …. Εσείς , μην το εύχεσθε , γιατί και πάλι το ΚΚΕ στο … περιθώριο θα είναι … Βλέπετε , οι …. κερατωμένοι είναι πολλοί … πάρα πολλοί …
    ———————–
    Ορίστε … Νά το !!!… Νά το πάλι το ωραίο μου avatar !!!…
    Είδες ;;; .. Αν βρίσεις το «κέρατό σου» … όλα τα πετυχαίνεις … Άλλη μία αξία του κέρατου .

     
  9. silia

    Μαΐου 24 , 2008 at 10:17

    @ Που πας μωρη ξυπολυτη στ’ αγκάθια;
    Τα σχόλια τα προτιμώ επί του : «αυτίκα δε ο λέων , ει μοιχευομένην ίδη την θήλειαν , διασπάται τοις όνυξιν αυτού» .
    Αλλά και επί του «επειδή οι άρχοντες , παρείχαν αξιώματα και δύναμη στους συζύγους των γυναικών , με τις οποίες συνδέονταν ερωτικά , αυτοί (οι σύζυγοι) εθεωρούντο ισχυροί , είχαν δηλαδή κέρατα .» … δεν θα με πείραζε .

     
  10. silia

    Μαΐου 24 , 2008 at 10:27

    @ ο Αναμοχλευτής
    Α χα χα χα !!!…. Πολύ μου άρεσε αυτό με το … λουκούμι !!!… Ακούς εκεί : «DNA λουκουμιoύ (Turkish delight)» …. Χα χα χα …
    «Λουκουμόσκονη στα μάτια» … θα λέγεται …
    Όσο για το ερώτημα σας «τίς φέρει το κύριο βάρος» , έχω να σας απαντήσω : «Εξαρτάται από την στάση που το … κάνεις … Το βάρος το δέχεται πάντα , αυτός που είναι από κάτω» ….
    Και …
    Αμήν …
    Το «αμήν» , αναφέρεται στην ευχή σας περί Καλομοίρας …
    Και περί ημών και υμών , των … Βαριόμοιρων .
    ——————————
    Έφτιαξε το κέφι μου , που σε ξαναείδα , εδώ .

     
  11. Πάρης

    Μαΐου 24 , 2008 at 11:35

    Τα κέρατα φυτρώνουν αργότερα από τ’ αυτιά αλλά με τον καιρό τα ξεπερνάνε (Αιθιοπική παροιμία)

     
  12. ο Αναμοχλευτής

    Μαΐου 24 , 2008 at 12:10

    Φοβάμαι ότι δεν καταλάβατε, πιστή και πολυαγαπημένη μου φίλη, το ερώτημα περί βάρους.

    Δεν πρόκειται για το σωματικό βάρος του φυστικώνοντος ή της φυστικωμένης, αλλά περί του ειδικού βάρους της προκυπτούσης ξεφτιλός, αφού φυσικός νόμος, γνωστός εις τον αντίστοιχο κλάδο της ad-hoc επιστήμης ως νόμος Ζαχό-Πασκάλ, ορίζει ότι το κάθε κέρατο καταλήγει μοιραία σε ξεφτίλα.

    Και για να σας βοηθήσω, η φύση λειτουργεί με στροφορμή απολύτως κομμουνιστική. Γι αυτό και οι εύπιστοι μαλάκαι καταλήγουν στο απόσπασμα ή στην αντίστοιχη Σιβηρία, παρεκτός και αν στην πραγματικότητα πρόκειται για γάτες με πέταλα τιτανίου που το παίζουν μαλάκαι προκειμένου να διευκολυνθούν στην επίτευξη του άλματος, όπως ο μεγάλος Σεργκέι Μπούμπκα με τον εκ κατασκευής φέροντα ειδική ελαστικότητα κοντό του.

    __________
    Σήμερα μπήκα κατ’ ευθείαν και χωρίς ν’ ακολουθήσω την τεθλασμένη, όπως έκανα τις προηγούμενες μέρες. Λέτε τα ξιφούνια της WordPress να διόρθωσαν το πρόβλημα;

     
  13. ο Αναμοχλευτής

    Μαΐου 24 , 2008 at 14:57

    Παπάρια διόρθωσαν…

     
  14. prioni

    Μαΐου 24 , 2008 at 15:24

    @silia

    Ασύμμετρη απειλή το διασπάται τοις όνυξιν αυτού, που θα μπορούσε να είναι το φάντασμα της όπερας, η μιά κακή ιατρική διάγνωση, σύμβολο μιάς παρωχημένης εποχής ειλώτων, γυναικών και ανδρών, που δεν ήταν κυρίαρχοι της οντότητάς τους. Το κεντρικό θέμα αποσιωπά, ίσως έντεχνα, την υπακοή σε θεσπισμένους κανόνες, ( απόρριψη της ελευθερίας του γίγνεσθαι ), που υπηρετούν και εξυπηρετούν έννοιες, όπως πατρίδα θρησκεία, οικογένεια, γιά να διαιωνιστεί η αποδοχή μιάς απόρριψης. Δική μου άποψη. Η απιστία κοινώς » κεράτωμα » είναι μια ατροφική προσπάθεια, συγκάλυψης του τέλους μιας ετεροφυλικής, η αν θέλεις και ομοφυλοφιλικής σχέσης, απ το μέλος του ζευγαριού, που δεν εννοεί να καταλάβει πως » όλα τελείωσαν εδώ «. Το » κεράτωμα » δεν είναι κεράτωμα, αφού αυτός που ενεργεί, έχει ήδη πάψει να αισθάνεται αγάπη, και σεξουαλική αποδοχή του/της συντρόφου του. Θα ήταν, αν διαρκούσης της θέλξης κατέφευγε σ’ αυτή την πράξη, πράγμα που δεν συνάδει με τον συναισθηματισμό των ατόμων. Σε μιά τελειωμένη σχέση, δεν μπορώ να βρώ πουθενά την έννοια του » κερατωμάτος » , αφού ήδη έχεις πάψει να έχεις σύντροφο. Η φαλοκρατική κοινωνία, που εξακολουθεί να υπάρχει και σήμερα, σε έντονη μάλιστα διάσταση, δεν αποδέχεται πως έχασε την » ιδιοκτησία της » , είτε το αντικείμενο του πόθου είναι γυναίκα, είτε άντρας. Συνεπώς » ΜΕ ΚΕΡΑΤΩΣΕ…..! «

     
  15. πρεσβύωψ

    Μαΐου 24 , 2008 at 17:05

    Σκάστε επιτέλους!!! 26 έτη έγγαμης συμβίωσης και 5 ετη γκομενικής σχέσης εκ των οποίων τα 2 κάτωθεν της ιδίας στέγης και θέλετε να μου βάλετε φωτιά!!!
    Πριν ένα περίπου μήνα πήγα σε φίλο γιατρό δερματολόγο, για να μου αφαιρέσει με καυτηριασμό μικρά ογκίδια που βγάζω συχνά τελευταία στο σχεδόν πρώην τριχωτό της κεφαλής. Ξέρετε πως τα λένε αυτά τα ογκίδια στην Ιατρική;
    Θα με αφήσετε παρακαλώ να συνεχίσω τον ύπνο του δικαίου; Η μήπως μεγάλα παιδιά οι περισσότεροι εξ ημων, δεν έπεσε ποτέ στην αντίληψής σας η φράση¨ ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλετω¨;

     
  16. faros 3

    Μαΐου 24 , 2008 at 18:02

    … και συ σε μένα βγάζεις τα … απωθημένα σου ;;;;

    και γω είπα να κάνω ένα αστείο, δεν έπιασε, συγνώμη …

     
  17. silia

    Μαΐου 24 , 2008 at 19:33

    @ Πάρης
    Γιατί ;… τα αυτιά , δεν … τα ξεπερνάνε με τον καιρό ;..

     
  18. silia

    Μαΐου 24 , 2008 at 19:55

    @ ο Αναμοχλευτής
    «… της προκυπτούσης ξεφτιλός…» ;;;…
    «… της προκυπτούσης ξεφτιλός…» ;;;;;;;….
    Τί μου λέτε ;… Εντυπωσιάστηκα !!!
    ξέρετε Αναμοχλευτά μου , με την Φυσική , δεν τα πήγαινα ποτέ καλά … Το γεγονός ότι τελείωσα Πρακτικό τμήμα Λυκείου , δεν σημαίνει τίποτα … Πήγα στο Πρακτικό , επειδή , ήταν … μεικτό , και μου …. άρεζαν τα αγόρια . (Πάει … μ’ αυτήν την ομολογία μου εντελώς της ξεφτιλός, … έγινα) .
    Πάντως η αρχική μου ερμηνεία ήτοι : «Εξαρτάται από την στάση που το … κάνεις … Το βάρος το δέχεται πάντα , αυτός που είναι από κάτω» …. ΔΕΝ χάνει ποτέ την αξία της .

    @ ο Αναμοχλευτής (πάλι)
    ΠΑΠΑΡΙΑ ΔΙΟΡΘΩΣΑΝ …. (Το … κέρατό μου … μέσα) .

     
  19. "Το τέρας της Αμάθειας"

    Μαΐου 24 , 2008 at 20:05

    Καλησπέρα σε όλη την παρέα!!!

    Να προσπαθήσω να «υπερασπιστώ» «το κέρατο μου το τράγιο»…?

    Ας το αφήσω καλύτερα…! χα χα χα χα χα χα χα χα

    Σ’ ευχαριστώ για την αφιέρωση silia μου 🙂 🙂

     
  20. Nina C

    Μαΐου 24 , 2008 at 20:13

    Κυρία Σίλια, όταν γράφετε εγκυκλοπαιδικά ποστς, παρακαλώ να είναι ολοκληρωμένα για να ξεστραβωνόμαστε επαρκώς. Έχω απορίες.
    Π.χ.: όταν λέμε «γαμώ το κέρατό μου», τι ακριβώς εννοούμε; Γαμώ το/τη σύντροφό μου; Γαμώ το/τη γόμεν0/α που μου τον ξεμυάλισε; Και τι έχω να κερδίσω εγώ, ασχέτως του ποίου θα γαμήσω;
    Άλλη απορία: «το κέρατό μου μέσα». Τι ακριβώς σημαίνει και σε ποιές περιπτώσεις χρησιμοποιείται;
    Επίσης η έκφραση «γαμώ την πουτάνα μου, γαμώ» έχει τίποτα να κάνει με τα κέρατα ή είναι παντελώς ανεξάρτητη και άσχετη;
    Ευχαριστώ προκαταβολικώς δια τας απαντήσεις σας.

     
  21. silia

    Μαΐου 24 , 2008 at 20:22

    @ prioni
    Όσον αφορά το α’ μέρος του σχολίου σας , οφείλω να ομολογήσω , ότι δεν σας καλοεννοώ .
    Όσον αφορά το β’ μέρος συμφωνώ και επαυξάνω με την άποψη , ότι απάτη , όταν όλα έχουν τελειώσει , δεν νοείται όταν έχεις την ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ να το … ομολογήσεις … Αν δεν το ομολογήσεις και το κάνεις κρυφά , είναι ένα είδος … Απάτης …
    Ε ;… δεν είναι ;…

     
  22. "Το τέρας της Αμάθειας"

    Μαΐου 24 , 2008 at 20:26

    «Χάθηκε» το σχόλιο μου ή είναι η ιδέα μου?

     
  23. prioni

    Μαΐου 24 , 2008 at 20:59

    @silia

    Δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο του να το κάνει κανείς κρυφά, ενώ η σχέση έχει τελειώσει. Και πές μου, ( δεν χρησιμοποιώ πληθυντικό. γιατί τον θεωρώ απαξιωτικό ), πως είναι δηλαδή αυτό το κρυφά. Ξαναλέω, μεσούσης μιας σχέσης, είτε έχει το πρότυπο της καθεστυκιϊας μορφής του γάμου ( καταναγκασμός ), είτε άλλης μορφής πρότυπο, το » κεράτωμα » σημαίνει πως αυτή η σχέση έχει τελειώσει. Και μιλώ έξω από οικονομικά συμφέροντα, που υποκριτικά κρατούν αυτούς τους ανθρώπους ενωμένους υποθετικά. Συνεπώς δεν είναι κεράτωμα. Αν ένα άτομο είναι φοβικό, και δεν έχει το θάρρος να πεί στα ίσα πως ΤΕΛΟΣ, αυτό δεν σημαίνει πως η σχέση διαρκεί. Συμφωνώ μαζί σου για την «απάτη «, αλλά επίτρεψέ μου να διερωτηθώ …γιατί… γιατί; Τι κερδίζει δηλαδή ο απατεώνας; Σε ότι αφορά την ασύμμετρη απειλή, θυμίσου λίγο το περσινό καλοκαίρι… που μεταφορικά είναι.. άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε. Δηλαδή σε βάζω στον κίνδυνο να πιστεύεις τα πιό απίθανα σενάρια γιά την σχέση σου, πράγμα που ελλοχεύει πραγματικούς κινδύνους, στην ψυχική σου υγεία.
    Την καληνύχτα μου, κι ένα χαμόγελο…..

     
  24. silia

    Μαΐου 24 , 2008 at 21:06

    @ «Το τέρας της Αμάθειας»
    Δεν χάθηκε … Απλά το ψάρεψα από τα spam , όπου είχε παραπέσει , ίσως λόγω των πολλών links , ή ίσως λόγω της όλης ανακατωσούρας στην WordPress .

     
  25. silia

    Μαΐου 25 , 2008 at 01:28

    @ πρεσβύωψ
    Πρεσβύωπά μου , μάλλον έχετε πολύ δρόμο ακόμη μπροστά σας … Είστε ακόμα , σχετικά … μικρός … Εγώ έχω 38 χρόνια συμβίωσης … και όμως … δεν χάνω την ψυχραιμία μου …(Αστειεύομαι φυσικά … για την ψυχραιμία … ) .
    —————————-
    Άσχετο :
    Για τα ογκίδια στο (τέως) τριχωτό της κεφαλής , πάρτε και την γνώμη κάποιου χειρουργού(σοβαρού) …. Δεν προσπαθώ να σας κάνω την έξυπνη , αλλά στα 35 χρόνια , που είμαι γιατρός του Χειρουργικού Τομέα , έχουν δει , πολλά τα μάτια μου .
    Καλό σας βράδυ .

     
  26. silia

    Μαΐου 25 , 2008 at 01:36

    @ faros 3
    Φάρε μου , πιστεύω , πως έχει γίνει παρεξήγηση … Κι εγώ αστειεύομαι , και δεν είχα καμμία πρόθεση να σε στεναχωρήσω (αν κατάλαβα καλά) .
    Πες μου τι ακριβώς σε ενόχλησε , για να μπορέσω να απολογηθώ .
    Πριν από οτιδήποτε άλλο όμως , να ξέρεις πως μου είσαι ιδιαίτερα αγαπητός …. Συναίσθημα , που το κέρδισες με τον αυθορμητισμό και την καλή σου διάθεση .

     
  27. Αρης

    Μαΐου 25 , 2008 at 03:22

    Χμμμμμ…..

    Τωρα εγω σαν ΚΡΙΟΣ , πως να νιώσω με το Κέρας στην κεφαλήν μου ;;;;;

    Αρης

     
  28. faros

    Μαΐου 25 , 2008 at 07:41

    Καλημέρα σας .

     
  29. ο Αναμοχλευτής

    Μαΐου 25 , 2008 at 11:15

    Φάρε μας καλημέρα!

    Σίλια, έχω την εντύπωση ότι ο Φάρος μας είναι μάλλον πειραγμένος από το κρύο μου αστείο περί Σιβηρίας και αποσπασμάτων, που το έβαλα αβασάνιστα χωρίς να σκεφτώ τις δεδηλωμένες ευαισθησίες του.

    Αν είναι έτσι, δεν έχω καμμία αντίρρηση να σβυστή το σχόλιο αμέσως προκειμένου να συνεχίση ο ίδιος ν’ αστράφτη.

    Φαρούλη, αν είναι αυτό, λυπάμαι και ως μόνη δικαιολογία προβάλλω την πανσέληνο, μια και είμαι από εκείνους που τους βάρεσε ακριβώς στο δόξα πατρί. (20/7)

    _________
    Σιγά που θ’ αφήσουμε να κακοκαρδιστεί ο φίλος μας από ένα παλιοσχόλιο…

     
  30. zambia

    Μαΐου 25 , 2008 at 11:17

    Το κέρατο είναι ιδεολογία και μη μου την πειράζετε, ok?
    Ο «πάσας εις» το ξέρει, είτε το απόλαυσε, είτε το σβερκώθηκε.
    Με τις υγείες μας.

     
  31. tina

    Μαΐου 25 , 2008 at 11:21

    Δεν μας εξηγήσατε τον λόγο που γράψατε αυτό το post .Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος?Η ήταν τυχαία καθαρά η επιλογή του θέματος?
    Καλημέρα.

     
  32. faros

    Μαΐου 25 , 2008 at 13:29

    Μη αγαπητέ μου Αναμοχλευτή, μη τα βάζεις με τον εαυτό σου ούτε πολύ περισσότερα με τα σχόλιά σου (άλλωστε η απειλή «κάτσε καλά μη σε στείλω στην σιβηρία» ήταν μονίμως στον … αέρα γύρω μου – και φυσικά όχι από «συμπαθούντες»).
    Άρα δεν φταις εσύ όχι μόνο σε απολύτως τίποτα, αλλά δεν μου φταίει και κανένας άλλος – συμπεριλαμβάνεται η οικοδέσποινα – ο … κακός μου ο … φλάρος φταίει που δεν ξέρω να κάνω αστεία …

    Υ.Γ. Όλοι εδώ μέσα είστε τόσο απίθανοι και ωραίοι που δεν θα μπορούσα να «θυμώσω» με κανένας σας.

     
  33. Sotiris K.

    Μαΐου 25 , 2008 at 21:30

    Να πω τη δική μου απορία;
    Ο Μιχαήλ Ψελλός δεν είχε τι άλλο να κάνει και καθόταν να δει τα ντοκυμαντέρ της ΝΕΤ και του Sky?
    τσ τσ τσ
    Καλησπέρα σας

     
  34. silia

    Μαΐου 25 , 2008 at 22:24

    @ Nina C
    Φιλομαθή και αθώα μου … παιδίσκη :
    Η λέξη «γαμώ» , εκτός από την κλασσική περι αναπαραγωγής έννοια της , χρησιμοποιείται την σήμερον ημέρα κατά κόρον από :
    Αυτούς που πήραν το εκκαθαριστικό της Εφορίας.
    Αυτούς που τριγυρνούν μία ώρα μέχρι να βρουν πάρκιγκ .
    Αυτούς που αποκλείσθηκε η ομάδα τους με γκολ που δέχτηκε στο 89′ .
    Αυτούς που απέτυχαν στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ
    Αυτούς (ες) που τους χάλασε η βαφή και βγήκαν τα μαλλιά προς το … λαχανί .
    Αυτούς που τους πούλησαν Viagra «μαϊμού» και το κατάλαβαν κάπως αργά .
    Από τον … Γιωργάκη , όταν τον μάλλωσε η μαμά του (Μαργαρίτα) γιατί … έχασε στις εκλογές .
    Από τον Κωστάκη (τον Πρωθυπουργό … you know) , όταν κλαίνε τα δίδυμα (και τα δυο) μέσα στην νύχτα .
    Από τον Ζαχό , όταν η συμβασιούχοι (ες) του κουνάν μπροστά στην μούρη διάφορα DVD .
    Από τον Μαγγίνα όταν οι Πακιστανοί του , έμαθαν την λέξη «ένσημα» .
    Από την Φάνη Πάλλη-Πετραλιά , όταν … σαβουρντίχτηκε στο πεζοδρόμιο (πεζοδρόμιο ήταν ; .. πάτωμα ήταν ; .. δεν θυμάμαι πια καλά)
    Και …. Από την συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων , όταν γύρω στις 10 με 12 , του μηνός , αντιλαμβάνονται ότι τους τελείωσαν τα λεφτά .
    (‘Οποιος θέλει , μπορεί να συμπληρώσει την λίστα)
    ——————————-
    Αυτή λοιπόν η λέξη … «γαμώ» , σε όλες τις ως άνω περιπτώσεις (πλην της κλασσικής περί αναπαραγωγής) , συντάσσεται με την λέξη «κέρατο» στις εκδοχές «το κέρατό μου» , «το κέρατο μου μέσα» , «το κέρατό μου το τράγιο» , «το καντήλι μου» , «την πουτάνα μου» , «την καταδίκη μου» , «την ατυχία μου» … και άλλα συμφραζόμενα …..
    Όσο για την ερώτησή σου «Και τι έχω να κερδίσω εγώ, ασχέτως του ποίου θα γαμήσω;» , παραδόπιστη , ιδιοτελή , συμφεροντολόγα , αργυρόδουλη και φιλοχρήματη νεάνις μου , έχω να σας απάντήσω :
    – Τίποτα δεν θα κερδίσεις , αν γαμήσεις οποιονδήποτε … Απλά , θα εκτονωθείς …
    Αντιθέτως έχεις να κερδίσεις … κάτι , αν … σε γαμήσει κάποιος …. (αλλά αυτό δεν σου το λέω , γιατί είσαι μικρή ακόμα και αθώα και δεν κάνει να λέμε τέτοια πράγματα , στα μικρά παιδιά) ….
    ——————————-
    Ουφ !!!… Της απάντησα κι αυτηνής … Ας κλείσω τώρα την … Εγκυκλοπαίδεια .

     
  35. silia

    Μαΐου 25 , 2008 at 22:31

    @ prioni
    Είσαι ίσως ο μοναδικός κάτοικος αυτής της χώρας , που αναρωτιέται στα σοβαρά το : «Δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο του να το κάνει κανείς κρυφά» . Και μη με ρωτάς «πως είναι δηλαδή αυτό το κρυφά.» …. Όταν έρχεται εκείνη η ώρα … όλοι ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ , το πως είναι αυτό το κρυφά .
    Και φυσικά , κάνουμε λίγη πλάκα εδώ μέσα .

     
  36. silia

    Μαΐου 25 , 2008 at 22:41

    @ Αρης
    Τώρα … τί να σου πω ;… Όντως έχεις πρόβλημα …
    Παρηγορήσου με την σκέψη , πως υπάρχουν και χειρότερα , όπως πχ ο …. Αιγόκερως , που όχι μόνο στην κεφαλή , αλλά τα έχει τα κέρατΑ (στην κεφαλή κέρατΟ , έχει μόνο ο ρινόκερως και ο μυθολογικός Μονόκερως) και στο … όνομά του …
    Εγώ τί να πω δηλαδή με το ζώδιό μου , που παραπέμπει σ’ εκείνο το … κατάπτυστο … “αυτίκα δε ο λέων , ει μοιχευομένην ίδη την θήλειαν , διασπάται τοις όνυξιν αυτού» ;;;… Ε ;…

     
  37. silia

    Μαΐου 25 , 2008 at 22:45

    @ faros
    Καλημέρα και σε σένα .

    @ ο Αναμοχλευτής
    Αναμοχλευτά μου , ο φίλος μας ο Φάρος ΔΕΝ είναι πια θυμωμένος …. Απόδειξη , ότι μας λέει όλους «καλημέρα» … Λίγο κρύα βέβαια , αλλά μας λέει … Όχι σαν κάποιους άλλους , που το ξεχνάνε , ή το παραβλέπουν επειδή εξυπακούεται .
    Σε … βάρεσε η Πανσέληνος στο «Δόξα Πατρί» ;;;… Γιατί καλέ ; Τί της έκανες ;

     
  38. silia

    Μαΐου 25 , 2008 at 22:52

    @ zambia
    Με … συγχωρείτε κιόλας … Εσάς , στο … σβέρκο σας φυτρώνουν τα κέρατα ;… Όχι τίποτε άλλο δηλαδή , αλλά στον περισσότερο κόσμο , φυτρώνουν , στο … κούτελο … (κοινώς «πρώην τριχωτό κεφαλής» , που λέει και ο φίλος «Πρεσβύωψ») .

     
  39. silia

    Μαΐου 25 , 2008 at 23:01

    @ tina
    Τώρα λοιπόν , που το λες , με βάζεις σε … περισυλλογή …
    Δεν είναι η πρώτη φορά , που αναφέρομαι στο θέμα … Παλιότερα είχα γράψει το «ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΟΝΟΓΑΜΙΚΟ ΟΝ Ή ΒΟΣΚΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΠΛΑΝΟ ΛΙΒΑΔΙ ;;;» στο http://www.silia.wordpress.com/2007/08/15/ , καθώς και το «ΤΟ ΘΕΣΜΙΚΟΝ ΔΙΚΑΙΟΝ ΤΗΣ ΑΠΙΣΤΙΑΣ» … στο http://www.silia.wordpress.com/2007/11/08/
    Ρε , λες ;;;… ΜΕ ΤΡΩΕΙ ΚΑΤΙ Ή ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΕΑ ΜΟΥ ???… που λέει και το συμπαθές τετράποδο της εισαγωγής ;…

     
  40. σύγχρονη έκφραση

    Μαΐου 25 , 2008 at 23:09

    Αναζήτησα πληροφορίες από το καλό βιβλίο «Λέξεις και φράσεις παροιμιώδεις» του Τάκη Νατσούλη. Αναφέρονται πολλές εκδοχές σχετικές με τη σύνδεση της απιστίας της συζύγου με τα κέρατα. Δε με ικανοποίησαν, όσο αυτή που άκουσα πριν λίγα χρόνια σε μια ραδιοφωνική εκπομπή την οποία δυστυχώς αδυνατώ να θυμηθώ όπως και τη πηγή που χρησιμοποίησαν. Την παραθέτω.
    «Τα χρόνια που οι κτηνοτρόφοι ήταν ακόμα κοντά στην Αθήνα κατέφευγαν στις στάνες αρκετά παράνομα ζευγάρια που έναντι κάποιου αντιτίμου προς τους τσοπάνηδες χρησιμοποιούσαν τα καταλύματά τους. Πολλές φορές όμως οι συμφωνίες δεν τηρούντο όπως θα έπρεπε και οι βοσκοί σε εκδίκηση άφηναν έξω από τα σπίτια των κυριών κέρατα, πεσκέσι και ειδοποίηση στους άντρες τους».
    Δε γνωρίζω πόσο βάσιμη είναι αυτή η εκδοχή αλλά σίγουρα είναι η πλέον χαριτωμένη.

     
  41. silia

    Μαΐου 25 , 2008 at 23:13

    @ Sotiris K.
    Καλέ … δείχνει η NET και το Sky (εκτός Καλομοίρας) και τέτοια θρίλλερ ντοκυμαντέρ με “αυτίκα δε ο λέων , ει μοιχευομένην ίδη την θήλειαν , διασπάται τοις όνυξιν αυτού” ) …. Δεν το ήξερα …
    Όσον αφορά την απορία σας …. Ελάτε καλέ Σωτήρη … έλεος πια … Όλοι ξέρουμε πως στην εποχή του ο Μιχαήλ Ψελλός , δεν είχε τηλεόραση .
    Στο You-Tube τα έβλεπε …

     
  42. Που πας μωρη ξυπολυτη στα αγκαθια;

    Μαΐου 25 , 2008 at 23:47

    ….αυτίκα δε ο λέων , ει μοιχευομένην ίδη την θήλειαν , διασπάται τοις όνυξιν αυτού” .

    Τωρα εσύ Σίλια μου, νομίζεις ότι εγώ κατάλαβα τι σημαίνει αυτό…Να.. το ξεπιστεψεις αμέσως. Σε παρακαλώ…χαχα..

    Όχι δηλαδή ότι κατάλαβα τι θέλεις να μου πεις παρακάτω…

    Εγώ όμως… θα συνεχίσω να λέω τα δικά μου… όπως εγώ τα αντιλαμβάνομαι.

    Θέλω να βρεθεί… ΕΝΑΣ! Έστω ένας άνθρωπος, να πει με το χέρι στην καρδιά, ότι δεν κεράτωσε τον σύντροφο του! ( συμφωνώ με το πριόνι, ότι όταν συμβαίνει αυτό… η σχέση είναι ήδη τελειωμένη, άσχετα αν άλλοι λόγοι κρατούν μαζι δυο ανθρώπους)

    Η δική μου λογική, μου λέει… αφού ένας άντρας με οδήγησε στο να τον κερατώσω … γιατί…(κανένας δεν κερατώνει τον σύντροφο του έτσι για πλάκα,) αλλά γιατί… από κάπου ¨μπάζει¨ η σχέση…εγώ λοιπόν…αυτόν τον άνθρωπο έχω πάψει να τον σέβομαι και να τον εκτιμώ.
    Ε..και αφού έχουν χαθεί τα δυο ισχυρότερα συστατικά μιας σχέσης…χ……με…και η βάρκα γέρνει.

     
  43. silia

    Μαΐου 25 , 2008 at 23:49

    @ σύγχρονη έκφραση
    Κι εγώ , τα περισσότερα στοιχεία , τα άντλησα από ένα πολύ παλιό υπέροχο βιβλίο το «ΠΟΘΕΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΙ» του Μιχαήλ Ι. Ιατρού , που μου το χάρισε μία … εντελώς περίεργη συγκυρία της ζωής μου (που όμως είναι μεγάλη ιστορία και σκέφτομαι να την γράψω σαν ποστ) , πριν αρκετά χρόνια .
    Η αλήθεια είναι , πως (τώρα το συνειδητοποιώ) στα περισσότερα συγγράμματα αναφέρονται τα «κέρατα» , σαν … αξεσουάρ των απατημένων ανδρών και μόνον ….
    Στην εποχή μας , συνηθίστηκε να αναφέρονται και οι απατημένες γυναίκες , σαν «κερατωμένες» …
    Γιατί άραγε ;;;…
    Πω , πω !!!… Ανοίγεις φίλε μου … μέγα θέμα .
    ——————————–
    Συγγνώμη που θα σε … αφήσω κάπως απότομα , αλλά πρέπει να πάω να … ψάξω , έξω από την πόρτα μου … μην άφησε κανείς τίποτα … σαχλαμάρες ….

     
  44. silia

    Μαΐου 26 , 2008 at 00:03

    @ Που πας μωρη ξυπολυτη
    Δεν θέλω , γλυκειά μου να είσαι … αφοριστική …
    Ορίστε υπάρχει ΕΝΑΣ άνθρωπος …. ΕΓΩ , που με το χέρι στην καρδιά , σου λέω πως δεν κεράτωσα ποτέ τον σύντροφό μου ….
    ——————————-
    Ευτυχώς , οι συνομιλίες με τον Υπολογιστή (αν δεν έχεις κάμερα ή αν δεν στέκεσαι μπροστά της) έχουν το καλό ότι κανείς δεν βλέπει που …. βάζεις το χέρι σου όταν … λες διάφορα .
    Σε φιλώ .

     
  45. Που πας μωρη ξυπολυτη στα αγκαθια;

    Μαΐου 26 , 2008 at 00:12

    Έχεις δίκιο Σίλια μου, δεν έπρεπε να το γράψω έτσι.

    Έπρεπε να πω… Οι περισσότεροι άνθρωποι κεράτωσαν τους συντρόφους τους.

    Συγνώμη.

     
  46. silia

    Μαΐου 26 , 2008 at 00:31

    @ Που πας μωρη ξυπολυτη στα αγκάθια
    Θυμάσαι κάποια θεατρική σκηνή , με ένα βασιλιά που φώναζε απελπισμένος «Το βασίλειό μου , για ένα άλογο» … ;
    Ε , λοιπόν κάτι παρόμοιο μου ήρθε στο μυαλό μ’αυτό το σχόλιο σου (το τελευταίο) :
    «Την … πανάκριβη ADSL σύνδεσή μου στο Internet , για την δυνατότητα να βλέπω , που … έχει το χέρι της η Ξυπόλυτη , όταν μου ζητάει «συγγνώμη» .
    Α χα χα χα ….

     
  47. faros

    Μαΐου 26 , 2008 at 07:44

    Ξυπόλητη, πράγματι, πρέπει να είσαι πολύ πληγωμένη για να γίνεσαι αφοριστική, έχει δίκιο εδώ η Σίλια, όμως μη ζητάς συγνώμη – το πιο πιθανό είναι ότι δεν θα σε καταλάβουν … χε χε.
    Απλά μην το ξανακάνεις (το πρώτο) …

    Την Καλημέρα μου και Καλή σας Εβδομάδα.

     
  48. tdjm

    Μαΐου 26 , 2008 at 08:37

    Κέρατο??????

    Τι είναι αυτό????

    Γιατί εγώ ως αιγόκερως πρώτον και ως ον δεύτερο που κατά καιρούς ,ήρθα ,είδα και απήλθα από σχέσεις ..αυτό το συγκεκριμένο που μας λέτε …*το κέρατο* δεν το γνωρίζω!!!

    Και για να σοβαρευτώ τελικά…
    Ε ναι κυρίες και κύριοι…
    Εχω κερατωθεί και έχω κερατώσει…Για το μεν πρώτο δεν ξέρω να σας απαντήσω γιατί * μου το φόρεσαν* ,για το δε δεύτερο έχω καταλήξει πια ότι ήταν λόγω ανωριμότητας!!
    Δεν ήξερα τι ήθελα που λένε ,κι αν ήξερα θεωρήσα σωστό τότε ,τον δρόμο τον εύκολο…

    Ε μεγάλωσα πια και έμαθα!!

     
  49. prioni

    Μαΐου 26 , 2008 at 10:39

    @silia

    Καλημέρα και δροσερή και μυρωδάτη εβδομάδα νάχεις.
    Αν είμαι ο μοναδικός σ αυτή τη χώρα, ποιός τη χάρη μου!!!
    Απλή λογική είναι silia. Καταλήγεις στη σκέψη που διατύπωσα δια της εις άτοπον απαγωγής.
    Λέω δηλαδή…Δεν με δένει τίποτα με τον άνθρωπο που μέχρι πριν λίγο διατηρούσα μιά, οιασδήποτε μορφής σχέση. Το έχω ξεκαθαρίσει, το ξέρει και η άλλη μεριά. Το ξέρουμε και οι δυό. Το κρυφά που κολλάει; Η μόνη περίπτωση γιά » κρυφά «, είναι οι οικονομικοί λόγοι. Εκεί υποκριτικά κρύβεσαι, αλλά δεν είναι η περίπτωση που αναφέρω. Στην υποκριτική περίπτωση, δεν έχεις πεί οτι ΤΕΛΟΣ, γιατί πιθανόν να χάσεις τη γη κάτω απ τα πόδια σου… αν στερέψει το χρήμα…
    Άλλη εκδοχή δεν βλέπω..
    Κι ένα ζεστό χαμόγελο, γιά να μη ξεχνιόμαστε

     
  50. Που πας μωρη ξυπολυτη στα αγκαθια;

    Μαΐου 26 , 2008 at 12:54

    Φάρε καλημέρα.

    Δεν είμαι πιο πληγωμένη από οποιαδήποτε άλλη γυναίκα, το αντίθετο θα έλεγα, οι άντρες με αγάπησαν πολύ, με πόθησαν, με λάτρεψαν. ( ε…Κάποιοι από αυτούς με κεράτωσαν κιόλας) αλλά…κάτι τέτοιο δεν ήταν ικανό να με πληγώσει φυσικά. Προς στιγμήν ίσως…

    Η αλήθεια είναι ότι είμαι απόλυτη, και καμιά φορά, το παρακάνω, τότε λοιπόν…Ξέρω να ζητάω συγνώμη.

    Καλή εβδομάδα.

     
  51. marianaonice

    Μαΐου 26 , 2008 at 14:00

    To κέρατο πολλοί εμίσησαν!
    Τον κερατά όμως;;;

     
  52. tina

    Μαΐου 26 , 2008 at 15:38

    Επί του θέματος έχουν τοποθετηθεί διάφοροι καλλιτέχνες με βαρυσήμαντα τραγούδια.Ενα από αυτά αναφέρει ρητά,πάρε τηλέφωνο τον κερατά,καλύτερα τώρα,παρά μετά κλπ,κλπ,κλπ.
    Καλησπέρα.

     
  53. tina

    Μαΐου 26 , 2008 at 16:34

    ΥΓ.Μήπως η επιθυμία για να γραφτεί το post πηγάζει απο το υποσυνείδητο?

     
  54. silia

    Μαΐου 26 , 2008 at 17:16

    @ tdjm
    Ορίστε μας και η … αθώα μας «ξανθιά» , που δηλώνει ευθαρσώς , ότι δεν ξέρει τί ακριβώς είναι το κέρατο ….
    Όσο για το «Και για να σοβαρευτώ τελικά…» , ένα έχω να σου πω :
    Μην το … σοβαρεύεις … Άστο μέσα στην ευθυμία και την θυμηδία του …
    Αν το σοβαρέψουμε το θέμα «κέρατο» … «μαύρο» δάκρυ για να μην πω «μαύρο φίδι» , που μας έφαγε …
    Όλους …
    Άντε … σχεδόν όλους .

     
  55. silia

    Μαΐου 26 , 2008 at 18:15

    @ prioni
    Βασικός ο οικονομικός λόγος … Ίσως ο βασικότερος , αλλά όχι …ο μόνος …
    Ξέρεις πόσες γυναίκες «έχασαν» τα παιδιά τους , επειδή … τους συνέβη αυτό που λες «Δεν με δένει τίποτα με τον άνθρωπο που μέχρι πριν λίγο διατηρούσα μιά, οιασδήποτε μορφής σχέση. Το έχω ξεκαθαρίσει, το ξέρει και η άλλη μεριά.»…. ; Αλλά και πόσοι άντρες ; …. Γι αυτό το κάνουν κρυφά … για να μην χάσουν τα παιδιά τους .
    Οι άνθρωποι γίνονται πολύ σκληροί , όταν έχουν να κάνουν με το «κέρατο» ….
    Επίσης μια άλλη κατηγορία ανθρώπων , που για ένα ΚΡΥΦΟ κέρατο τους , δεν ευθύνεται ο οικονομικός παράγοντας , είναι τα … θύματα του …οίκτου … Παραμένουν σε μια σχέση πεθαμένη , και υποκρίνονται , γιατί λυπούνται κάποιον , που έχει γαντζωθεί επάνω τους συναισθηματικά , για πολλούς λόγους … Είτε γιατί είναι ανάπηρος … άρρωστος … παραπεταμένος …. ηλικιωμένος ….
    —————————–
    Προσπαθώ , να μην το … σοβαρέψω το θέμα του «κέρατου» ….
    ——————————
    Πάντως … κράτα στο μυαλό σου , τα «θύματα του … οίκτου» …. Θα μιλήσουμε ίσως γι αυτά , στο μέλλον .

     
  56. Ντουφεκαλεύρης

    Μαΐου 26 , 2008 at 18:20

    Μα τ’ ειν’ τα κόλπα τούτα δω
    με ζώσαν μαύρα φίδια.
    Στον άντρα τους μονάχα δυο
    εβάλανε… στολίδια;

    Κι οι άλλες πως το κάνουνε
    κι άλλονα δεν γροικάνε;
    Τάχα μονάχα νόμιμο
    «ψωμάκι» μασουλάνε;

    Μήπως μας κοροϊδεύουνε
    και κρύφα γαργαλιώνται
    και σε στιγμές παράξενες
    πάνε και κουτουπιώνται;

    Γιατί δεν γίνεται ποτέ
    δεν το χωράει ο νους,
    εκτός κι αποφεύγετε
    το μάταιο κους-κους.

    Είναι γραφτό από παλιά,
    τότε που η γυναίκα
    διαφέντευε το κόσμο μας
    και άντρες επελέκα

    να μην αφίνει απάτητο
    ουτ’ ένα μονοπάτι,
    αν θέλει να τηνε θωρούν
    και να τη λεν βαρβάτη.

    Του άντρα το κρυφό καημό
    οι ξύπνιες τον γνωρίζουν
    κι όταν κοιμάτ’ ο κύρης τους
    έξω αυτές γυρίζουν.

    Ελάτε τώρα το λοιπόν
    και πείτε την αλήθεια
    γιατί δεν είναι δυνατό
    να ζείτε με ρεβύθια.

    Και μη φοβάστε σχόλια,
    μην κάνετε την άγια,
    έτσι κι αλλιώς το ξέρουμε,
    τι κάνετε τα βράδια.

     
  57. silia

    Μαΐου 26 , 2008 at 18:22

    @ Που πας μωρη ξυπολυτη στα αγκαθια;
    Το κέρατο , κακά τα ψέμματα … Πληγώνει …
    Αρκεί αυτή η πληγή , να είναι …. περιορισμένου χρόνου (στιγμιαία , όπως λες) ….
    Να μην σημαδεύει την ζωή σου …. και προπαντός τον χαρακτήρα σου .

     
  58. silia

    Μαΐου 26 , 2008 at 18:28

    @ marianaonice
    Λιγάκι αν … αντιστρέψουμε το ερώτημα σου … η απάντηση είναι στο : “ΤΟ ΘΕΣΜΙΚΟΝ ΔΙΚΑΙΟΝ ΤΗΣ ΑΠΙΣΤΙΑΣ” … στο http://www.silia.wordpress.com/2007/11/08/
    Στο Νο 6 …

     
  59. silia

    Μαΐου 26 , 2008 at 18:33

    @ tina 1 & 2
    Αυτό που αναφέρεις σαν τραγούδι , καλό μου παιδί , δεν είναι … άσμα … Η … ρουφιανιά προσωποποιημένη , είναι .
    ———————————-
    Για το ΥΓ … τί να πω ;;;…
    Από την ώρα που το διάβασα … έχασα την ησυχία μου και την μακαριότητα μου …
    Ρε λές ;…
    ΡΕ … ΛΕΣ ;;;;;….

     
  60. silia

    Μαΐου 26 , 2008 at 18:37

    @ Ντουφεκαλεύρης
    …………………………
    ΝΤΟΥΦΕΚΑΛΕΥΡΗ ΜΟΥ !!!!….
    Καλέ … τί έγινες εσύ ;;;
    Νόμισα , πως σε … πήρανε φαντάρο …
    Έτσι κάνει ο κόσμος ;
    —————————–
    Δεν θα το σχολιάσω το (απλά υπέροχο) ποιηματάκι σου ….. γιατί …. ΔΕΝ με συμφέρει .

     
  61. Ντουφεκαλεύρης

    Μαΐου 26 , 2008 at 18:44

    Είναι αλήθεια πως καιρό
    δεν έχω πια περάσει,
    αλλά αυτό δε παει να πει
    πως έχω σας ξεχάσει.

    Μα κι αν φαντάρο μ’ έπαιρναν
    για να φυλώ πατρίδες
    το λόγο σας θα διάβαζα
    με ξαπλωτές αρίδες.

    Του έρωτος το υπερβάν
    πολλούς έχει ζαλίσει
    και το μπλογκάκι σας μανδάμ
    με έχει σεκλετίσει.

     
  62. prioni

    Μαΐου 26 , 2008 at 20:15

    @silia.

    Δεν έχω παρά να συμφωνήσω μαζί σου.
    την καληνύχτα μου,
    και να μη ξεχνώ το χαμόγελο.

     
  63. αλέξανδρος ανδρουλάκης

    Μαΐου 27 , 2008 at 15:00

    To κέρατό μου!

     
  64. silia

    Μαΐου 27 , 2008 at 23:16

    @ Ντουφεκαλεύρης
    Ααααα … ώστε μόνο με … ξαπλωτές τις αρίδες θα με διάβαζες …. Και όχι ΚΑΙ στην σκοπιά Γερμανικού ωραρίου ….
    Πάει , χάλασες κι εσύ , στο διάστημα , που έλλειψες .

    @ prioni
    Και την δική μου ευχή , για καλές νύχτες και για καλές ημέρες .

    @ αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Τί έγινε καλέ ;…
    Ποιος σας πείραξε ;…

     
  65. Ντουφεκαλεύρης

    Μαΐου 28 , 2008 at 16:42

    Στο φυλάκιο είναι σκοτεινά
    κανένας δε διαβάζει,
    στο κινητό του SMS
    μονάχα αραδιάζει.

    Αν τύχει και του κατεβεί
    διαβάσματος ιδέα,
    κίνδυνο έχει να βρεθεί
    στη σέντρα από το Δ.Ε.Α.

    Και… χαλασμένος ήμουνα
    προτού ακόμα λείψω,
    δεν έχω λόγο το λοιπόν
    καθόλου να το κρύψω.

    Το χάλασμά μου είν’ αυτό
    το σπάνιο προσόν
    που οι γυναίκες αγαπούν
    με πάθος φοβερόν.

     
  66. silia

    Μαΐου 28 , 2008 at 17:48

    @ Ντουφεκαλεύρης
    Καλέ … Με εξιτάρεις ….
    Πω , πω … Τί «μαζόχες» , κυκλοφορούν σ’ αυτό τον κόσμο !….

     
  67. bucktoothed

    Ιουνίου 3 , 2008 at 19:47

    Bucktoothed says : I absolutely agree with this !

     
  68. prioni

    Ιουνίου 4 , 2008 at 00:05

    θέλησα να δω το blog του αναμοχλευτή, και βρέθηκα σε τείχος απροσπέλαστο, κάτι που μ’ ενόχλησε ιδιαίτερα, σαν μιά αντιδημοκρατική πράξη. Λυπάμαι ιδιαίτερα

     
  69. silia

    Ιουνίου 4 , 2008 at 18:12

    @ prioni
    Τί να σου πω … Ούτε κι εγώ μπορώ πια να τον «δώ» .
    Μπορεί και να το «έκλεισε».
    Κι εγώ τον «ψάχνω» .

     
  70. glaykidarling

    Αύγουστος 21 , 2010 at 13:29

    καλά είχα χάσει τέτοιο απίθανο ποστ και σχόλια?
    ντροπή μου!

     
    • silia

      Αύγουστος 21 , 2010 at 15:39

      @ glaykidarling
      Ποτέ δεν είναι αργά να «απολαύσεις» ένα … κέρατο …
      Κι ας ακούγεται … «κάπως» αυτό που είπα .

       

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: