RSS

ΝΑ … ΤΙΝΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ ΨΥΛΛΟΥΣ ΣΟΥ …

26 Ιον.

 

Αν και ζω σε μια πόλη που από άποψη κυκλοφοριακού οι Αθηναίοι , θα την περνούσαν για …. έρημο του Παραδείσου , εν τούτοις έχει κι αυτή το πρόβλημα της .
Μεσημέρι , γυρνώντας από τη δουλειά , με ένα ογκώδες και δυσκίνητο αυτοκίνητο …. Καλοκαίρι , ζέστη , κούραση…. Ένας νεαρός (ευειδής) με μηχανή μεγάλου κυβισμού , μου κάνει “καμώματα” … (προσπερνά από δεξιά ,σφήνες , μαρσαρίσματα , γέρνει επικίνδυνα με την μηχανή , προς το μέρος μου) και η ψυχή μου πάει στην Κούλουρη . Με πιάνει η …. κακία μου . Στο πρώτο φανάρι …. δίπλα-δίπλα :
– Μη το ψάχνεις παλληκαράκι μου (του μιλώ από το ανοιχτό μου παράθυρο) ,… Έχουν χρώμα ροζ … ροζ … με λίγο γκρίζο …
– Ποια ? (αυτός)
– Τα…μυαλά , χυμένα στην άσφαλτο… (εγώ)
Πράσινο … γκαζώνω και φεύγω , με μια αίσθηση θριάμβου (ότι τον ρούμπωσα) …

Επόμενο φανάρι … Πάλι δίπλα δίπλα ….
– Είσαι … εντελώς ηλίθια….(αυτός …. χαμογελαστά  ❓ )
– Γιατί ;… (εγώ … με ειλικρινές … ενδιαφέρον)
– Γιατί κυκλοφοράς μ’αυτόν τον Χάρο…. Έλα να σε πάω βόλτα με τη μηχανή … να τινάξεις τους ψύλλους σου ( ❓ )

.

.
… Μετάνοιωσα , που δεν πήγα …. Αλλά , δεν είχα πού να αφήσω τον … «Χάρο»…. Άλλωστε , δεν ήξερα και τί ακριβώς σημαίνει «τινάζω τους ψύλλους μου» …

———————————————————————————

Βοηθάτε καλέ … Δεν είναι δυνατόν … Κάποιος θα … ξέρει ….

Καύσωνας … (και) εν  κρανίω …

 

 

 

Ετικέτες: , , ,

104 responses to “ΝΑ … ΤΙΝΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ ΨΥΛΛΟΥΣ ΣΟΥ …

  1. Μαρία

    Ιουνίου 26 , 2008 at 12:08

    χαχαχαχαχα!!!! Ούτε κι εγώ ξέρω τι σημαίνει αλλά μου φαίνεται πολύ αστεία ατάκα! 😀 Καλημέρα!

     
  2. Που πας μωρη ξυπολυτη στα αγκαθια;

    Ιουνίου 26 , 2008 at 13:14

    Και τι σε νοιάζει βρε Σίλια μου; θα πήγαινες… κι ας μάθαινες μετά.
    Κάθε μέρα σου τυχαίνουν τέτοιες ευκαιρίες νομίζεις; χαχαχα…

    μάλλον πρέπει να κυκλοφορώ περισσότερο. Που ξέρεις….
    Δε μου λες; κατά που τράβηξε το μανάρι; πάω να ετοιμαστώ… χεχε
    Αχ…. τι δροσιά φύσηξε…

     
  3. stelios

    Ιουνίου 26 , 2008 at 13:34

    Σιγά μη μας λες την ιστορία για να μάθεις τι σημαίνει “τινάζω τους ψύλλους μου”… Για να ζηλέψουμε μας τη λες.

     
  4. An-Lu

    Ιουνίου 26 , 2008 at 13:48

    Καλά…κι ακόμα εδώ είσαι; Δεν βγήκες βόλτα με τον «ευειδή»;;;;
    😉

     
  5. Αthanasia

    Ιουνίου 26 , 2008 at 14:47

    Σαφής μου φαίνεται, βόλτα πρότεινε. 🙂

     
  6. faros

    Ιουνίου 26 , 2008 at 18:25

    Να βγεις από την … ναφθαλίνη σου !!!

    υ.γ. δεν πιστεύω να πήγες (ή να ήθελες … ), θα έχανα «πάσαν ιδέαν» 👿

     
  7. silia

    Ιουνίου 26 , 2008 at 19:32

    @ Μαρία
    Ναι καλά … Γέλα … κυρία μου (που λέει και ένα παλιότερο λαϊκό άσμα) .
    Μπορείς να γελάς , γιατί λόγω της ηλικίας σου (διάβασα προσεκτικά το «Προβολή πλήρους προφίλ» στον blogger) , μάλλον μπορείς να … τινάζεις τους ψύλλους σου , καθισμένη στο πίσω κάθισμα μοτοσυκλέτας μεγάλου κυβισμού … Εγώ , η δύστυχη , πως να το κάνω , που αν το επιχειρήσω , στο τέλος θα μου επιστρέψουν τους σπονδύλους μου και τα δόντια μου (εμφυτεύματα , παρακαλώ) , σε …. τάπερ ;…
    Άσε , Μαρία … Θα βάλω … αντιπαρασιτικό κολλάρο …

     
  8. silia

    Ιουνίου 26 , 2008 at 19:45

    @ Που πας μωρη ξυπολυτη στα αγκαθια;
    Άλλη που … γελάει …
    Αν μου τυχαίνουν τέτοιες ευκαιρίες συχνά ; … Να μου μιλούν … ευειδείς μοτοσυκλετιστές στα φανάρια ;
    Συχνότατα ….
    Τις περισσότερες φορές όμως που τους λέω την αγαπημένη μου ατάκα : «Μην το ψάχνεις … ροζ χρώμα έχουν τα … μυαλά στην άσφαλτο» … συνήθως εισπράττω το … σχήμα του Σταυρού με τα δάχτυλα των χεριών τους (πως διώχνεις τους … δαιμονισμένους ή τον «Εξαποδώ» , ένα πράμμα ;… αυτό)… ή με στέλνουν να … συνουσιαστώ , μέρα μεσημέρι (τί καλά παιδιά !… Πως μας καταλαβαίνουν εμάς τις μεγάλες (κάπως) γυναίκες ; ) …
    Πρώτη φορά μου συμβαίνει να μου προτείνουν … αποπαρασίτωση …
    ————————————–
    Ναι … Να κυκλοφορείς περισσότερο …

     
  9. ο Αναμοχλευτής 1

    Ιουνίου 26 , 2008 at 19:59

    Στα χρόνια μου μιλούσαμε για ξαράχνιασμα…

    Αλλά τότε ήταν ακόμα γνωστές τόσο οι αράχνες όσο και η μούχλα. Φαίνεται πως στις μέρες μας, αν οι νέοι θέλουν να μιλήσουν για πήδημα θα το συνδέουν μ’ αυτό του ψύλλου.

    ( Πω πω!.. Είπα αράχνες και θυμήθηκα τις… αδελφές Τατά. Κατάρα στον αισχρό λαδέμπορα και στους συνειρμούς!.. )

    _________
    Με το συμπάθειο δηλαδή που ρωτάω, αλλά ο χαρακτηριζόμενος ως «ευειδής» έμοιαζε με το γκρεμλινάκι των φωτό;
    ( Τς τς τς… Επιστήμων άνθρωπος!.. )

     
  10. silia

    Ιουνίου 26 , 2008 at 20:56

    @ stelios
    Έλεος , βρε Στέλιο μου … σου μοιάζω για τέτοιο άτομο ;…
    Άλλωστε τί να ζηλέψεις ;
    Το … ελαφρό κυκλοφοριακό πρόβλημα των επαρχιακών πόλεων ;
    Ή το φλερτ-βρισίδι στα φανάρια μεσούντος του καύσωνα ;
    Ή που δεν έχεις δει τι χρώμα έχουν τα μυαλά στην άσφαλτο (φτου κακά στο στόμα μου) ;
    Ή μήπως αυτούς που διαθέτουν μοτοσυκλέτα ;
    Ή τάχα τα … δυσκίνητα SUV ;
    …… Μήπως έχεις ψύλλους ;;;

     
  11. silia

    Ιουνίου 26 , 2008 at 21:11

    @ An-Lu
    Πως καλέ … Δεν με βλέπεις ;…
    Στο πίσω κάθισμα της μοτοσυκλέτας είμαι , … τα μαλλιά μου ανεμίζουν έτσι όπως τρέχουμε με … χίλια (ωχ! … πάει το περουκίνι… ) , είμαι κολλημένη πάνω στην πλάτη του … «ευειδούς» , με το ένα χέρι αρπαγμένη από τους … «γραμμωμένους» κοιλιακούς του , και με το άλλο να … πληκτρολογώ την απάντηση στα σχόλια σας στο φορητό , υψηλής τεχνολογίας laptop μου , να … φεύγουμε μέσα σε ένα σύννεφο εξοστρακιζόμενων … ψύλλων … και από το καθρεφτάκι της μηχανής , να βλέπω τον τροχονόμο , να αφαιρεί τις πινακίδες από τον … παρατημένο μέσα στη μέση του δρόμου … «Χάρο» …
    Έλεος , An-Lu … Έλεος …

     
  12. ritsmas

    Ιουνίου 26 , 2008 at 21:11

    Υποτίθεται, αν και διαφωνώ οτι οι ψύλλοι βολεύονται και εγκαθίστανται κάπου και καλοπερνούν αν τους κυνηγήσεις. Φαντάζομαι ότι ο μηχανόβιος εννοούσε μαλλον το ξεσκουριασμα που λεει η νεολαία,αν και μάλλον αυθαιρετώ.
    σε φιλω
    το ότι στο ειπε, ειναι απο μονο του δυνατο. Κράτα το.
    ριτς

     
  13. μούργος

    Ιουνίου 26 , 2008 at 22:18

    😆
    αγαπητη μου Σιλια, μαλλον σε ταπωσε ο νεαρος!
    υ.γ.
    1. οσοι οδηγουν ογκωδη και δυσκινητα αυτοκινητα στατιστικα εχουν περισσοτερες πιθανοτητες να εχουν ψυλλους απο αυτους που οδηγουν μοτοσυκλετες μεγαλου κυβισμου!
    2. βεβαια, η πιθανοτητα να εχει καποιος ψυλλους με τοσο ζεστο καιρο ειναι σπανια.
    δεν αντεχουν τη μεγαλη ζεστη οποτε υπαρχει και πολυ μεγαλη θνησιμοτητα.
    3. κακως δεν πηγατε βολτα! 😀

     
  14. ο Αναμοχλευτής 2

    Ιουνίου 26 , 2008 at 23:25

    Σωστά! Κατόπιν ωριμότερης σκέψης νομίζω ότι η παρέα σου, αγαπητή μου, θα ήταν η πλέον αρμόζουσα τιμωρία για την αμετροέπειά του.

    __________
    Και μια ερώτηση: Το αντιπαρασιτικό κολλάρο που λες στη Μαρία, σκοπεύεις να το φορέσεις ως καλτσοδέτα;
    (Κάτι απορίες που τις έχω ο… άπραγος μείραξ)

     
  15. silia

    Ιουνίου 27 , 2008 at 00:24

    @ Αthanasia
    Ναι , εντάξει … μέχρι την … βόλτα , το κατάλαβα κι εγώ … Με την «αποπαρασίτωση» μπλέχτηκα .
    Κάτι προσπαθούσε να μου πει … αλλά δεν το «έπιασα» με την πρώτη …
    Ρε , λες να ήθελε να πει ότι είμαι … «γατούλα» (του sex) , ή … bitch (σκύλα) ; ….
    Μπαααα … μάλλον , ότι δεν αντέχουν τα … νεφρά μου σε τρέξιμο με δίτροχο των 2000 cc , ήθελε να μου πει …

     
  16. silia

    Ιουνίου 27 , 2008 at 00:29

    @ faros
    Τώρα … να σου πω ότι … πήγα …. ακόμη κι αν σου το πω , εσύ μην το πιστέψεις …
    Αν πάλι με ρωτάς … αν θα το ήθελα να πάω … τί να σου πω ….
    Έχεις μεγάλη ιδέα για μένα ;…
    Άστην καλύτερα …. την μεγάλη ιδέα

     
  17. Που πας μωρη ξυπολυτη στα αγκαθια; 2

    Ιουνίου 27 , 2008 at 00:36

    Ναι… Αλλά… αποφεύγεις νομίζω να μου πεις κατά που τράβηξε ο…ευειδείς.
    Γιατί άμα ξεκίνησε κατά δω μεριά, χαλάλι η ριζική αποτρίχωση, τα πίλινγκ, οι μάσκες. η αποψίλωση…
    Και εγώ Σίλια μου, δεν θα του έλεγα ( ούτε και ήξερα) τι χρώμα γίνονται τα μυαλά στην άσφαλτο. Το πολύ πολύ… να έλεγα κανένα… Και τα μυαλά στα κάγκελα λεβέντη μου!

    Αν όμως… άλλη είναι η τυχερή;
    Χαμένες οι ώρες που ξόδεψα στο…ρεκτιφιέ; ξέρεις πόσον καιρό τις μάκραινα εγώ τις τρίχες των ποδιών μου; τις είχα συνηθίσει τόσο πολύ… χαχαχα

     
  18. silia

    Ιουνίου 27 , 2008 at 00:43

    @ ο Αναμοχλευτής 1
    Έλα … έλα … με τις κακίες σου …
    Ακούς εκεί … «ξαράχνιασμα» …
    ——————————
    Όσο για το … «γκρεμλινάκι των φωτό» , σε πληροφορώ , ότι είναι της απόλυτης αρεσκείας μου , λόγω των γυαλιών ηλίου που φοράει (και κάποιοι άλλοι φορούσαν , και τα … βγάλανε και ΔΕΝ μου αρέσουν πια) …
    Επίσης σε πληροφορώ , ότι το … «γκρεμλινάκι των φωτό» , είναι … ο μικρός μου γιός .

     
  19. silia

    Ιουνίου 27 , 2008 at 00:56

    @ ritsmas
    Καθόλου δεν αυθαιρετείς … Αυτό εννοούσε κατά πάσα πιθανότητα και πέρα από κάθε πλάκα , το βρίσκω πολύ έξυπνή και ευγενική απάντηση , σε κάτι τόσο … μοχθηρό και γκραν γκινιόλ που του ξεστόμισα …
    Είπαμε … οι περισσότεροι με στέλνουν να … συνουσιαστώ … έτσι στα ξεκούδουνα .
    Το «κρατώ» σαν κάτι πραγματικά καλό … κι ας ήθελε έμμεσα να μου πει πως … δεν αντέχει η κράση μου , τέτοιες … εμπειρίες .
    Και εγώ σε φιλώ .

     
  20. Που πας μωρη ξυπολυτη στα αγκαθια; 3

    Ιουνίου 27 , 2008 at 00:58

    Ωχ ωχωχ ….Ο γιός σου είναι Σίλια μου;;;;;

    Μουρχεται μουρχεται το εγκεφαλικό.

    Ξέρεις Σίλια μου…
    Πρέπει να σου εξομολογηθώ κάτι!

    Δεν ξέρω γιατί, αλλά όταν έφτιαξα το μπλογκ μου, σκέφτηκα…Γιατί να πω την πραγματική μου ηλικία, και να μην πω ότι είμαι πάνω από πενήντα; έτσι για να δω.. πως αντιμετωπίζουν οι άλλοι τις μεγάλες γυναίκες.
    τώρα όμως…Νιώθω την ακατανίκητη ανάγκη, να σου πω ( σε σένα μόνο) πόσο είμαι πραγματικά.
    ( κάτσε… αυτός ο θεός… είναι δεν είναι 27 ) Ναι!!!… Ειμαι 24!!!

    Σϊλια; Θα γίνεις η πεθερά μου; χαχαχαχα……………………………………

     
  21. silia

    Ιουνίου 27 , 2008 at 01:04

    @ μούργος
    Α , Μούργος … Από τότε που θεωρήσατε ότι σας πρόσβαλα τον σκύλο σας (εκείνον της παραλίας) , έχετε γίνει δηκτικός και ολίγον τοξικός θα έλεγα , μαζί μου … Εντάξει πια … δεν σας τον είπαμε και … ψωριάρη …
    ————————–
    Και :
    Κακώς βέβαια που δεν πήγα βόλτα ….
    Ο Δήμαρχος μας φταίει που την έχασα (την βόλτα) ….
    Αν υπήρχε ένα Δημοτικό Parking (να αφήσω τον «Χάρο» ) , θα πήγαινα …
    Αν τον ξαναψηφίσω εγώ , να … γεμίσω … ψύλλους .

     
  22. ο Αναμοχλευτής 3

    Ιουνίου 27 , 2008 at 01:08

    Φτου!!! Την πάτησα πάλι!!!

    Λοιπόν ιστορία με γκρεμλινάκια κι ίσως καταφέρω να τα μπαλώσω (αν κι εδώ που τα λέμε, έτσι όπως τα κανα… ) :

    Βρισκόμαστε στο αυτοκίνητο φίλης, σταματημένοι στο φανάρι όπου περνάει από μπροστά μας νεαρός ψηλός, λεπτός, πραγματικά υπόδειγμα νεαρού αντρικού στύλ, με τα πολύ μακρυά του κατάμαυρα μαλλιά να ανεμίζουν στο περπάτημα… Όντως αξιοθαύμαστο παρουσιαστικό!

    Αρχίζω εγώ λοιπόν τη χολή: «Εκεί κοίτα σουλούπι. Αει κουρέψου ρε σαχλαμπούχλα, που μου φόρεσες τη κόμμωση αλλά Ναθαναήλ, πανύβλακα ψηλολέλεκα. Κι άντε να φας κανα σουβλάκι που έχεις ρέψει απ’ τη πείνα κι είσαι σα παιδί της Μπιάφρας. Στοδιαλα κωλόπαιδο….»
    – Μα τι σου έκανε το παιδάκι. Μια χαρά είναι και μη μου πεις ότι δεν είναι όμορφος…
    – Μα φυσικά είναι και όμορφος και στυλάτος και φοράει κι ωραία γυαλιά.
    – Τότε γιατί τον βρίζεις τον άνθρωπο, χριστιανέ μου;
    – Γιατί τον ζηλεύω, ο… μαλάκας!

    Κατόπιν των ανωτέρω και λαμβάνοντας υπ’ όψιν τον πρότερο έντιμο βίο μου και την έλλειψη κακών προθέσεων, αφού ο γιός σου είναι στην πραγματικότητα πανέμορφος άντρας και το είπα μόνο για να σε πειράξω, αιτούμαι την κατανόησή σου και συγγνώμη από τον ίδιο, δηλώνοντας ότι πήγα να κάνω αστείο και μου βγήκε ξυνό…

    _______
    Αν έλεγα απλώς ότι μου αρέσουν τα γκρέμλιν δεν θα έπειθα κανένα, έτσι δεν είναι;

     
  23. silia

    Ιουνίου 27 , 2008 at 01:12

    @ ο Αναμοχλευτής 2
    Καλέ εσείς παραγίνατε κακός , από την ώρα που βγάλατε τα … γυαλιά σας …
    Και σεξτιστής … (ακούς εκεί , «ως καλτσοδέτα» …. τί άλλο θα ακούσουν τα φτωχά αυτιά μου , για … λίγους ψύλλους ; )

    @ ο Αναμοχλευτής 3
    Τί πατήσατε Αναμοχλευτά μου πάλι ;… γιατί δεν προσέχετε και πατάτε κάθε τι μακρύ , που σέρνεται γύρω στα πόδια σας ;… (εγώ σας το είπα , πως ο καύσωνας θα με … πειράξει) .
    —————————-
    Εγώ προσωπικά , αν μου λέγατε πως συμπαθείτε τα γκρέμλινς , θα σας πίστευα … Ξέρω πολύ καλά , ποιος τάϊσε τα χαριτωμένα γκρέμλινς μετά τα μεσάνυχτα σ’εκείνη την παλιοταινία … Και μετά , ποιος τα … έβρεξε …. Θυμάμαι , πως πάλι , και τότε , είχατε αναφωνήσει : «Την πάτησα !» .

     
  24. silia

    Ιουνίου 27 , 2008 at 01:21

    @ ξηπόλυτη 2
    Καλέ , τίποτα δεν πάει χαμένο … Παρηγορήσου με την ιδέα , ότι τώρα , είσαι έτοιμη να περάσεις ΚΤΕΟ .

    @ ξηπόλυτη 3
    Εγκεφαλικό στα … 24 ; Να το προσέξετε αυτό γλυκειά μου … Έχετε βεβαρυμένο κληρονομικό ιστορικό ;
    ————————————
    25 … για την ακρίβεια … (για τον Θεό της φωτο , λέω … είναι μόλις 25 χρόνων)
    Όσο για σας , δεσποινίς μου … Για γυρίστε και λίγο στο προφίλ να σας δω … Μμμμ , καλούτσικη … Τί περιουσία είπατε πως έχει ο πατέρας σας ;… Θα σας … προικίσει καλά , ή θα τα φάει κανένας αχαΐρευτος από το σόϊ ;…

     
  25. tdjm

    Ιουνίου 27 , 2008 at 11:46

    xaxaxaxaxa

    Δεν ξέρω τι σημαίνει η έκφραση, αλλά πολύ μου άρεσε !

    Εγώ θα πήγαινα μια βόλτα!!!

     
  26. νασειχα

    Ιουνίου 27 , 2008 at 11:59

    Όταν ένας μηχανόβιος σου κάνει καμάκι σε ακολουθεί, σε κυνηγάει, έρχεται δίπλα στο τζάμι και πιάνει συζήτηση και σου δίνει την προοπτική θα σε πάρω να φύγουμε…
    Αντίθετα κάποιος με αυτοκίνητο μπορεί να σε φλερτάρει μόνο αν η διαολεμένη κίνηση θελήσει να είσαστε σταμάτα-ξεκίνα με μικρή χρονική διαφορά ανα λωρίδα κυκλοφορίας. Αν μόνο η δική σου λωρίδα (ή του άλλου) κινείται με ρυθμούς χελώνας τον βλέπεις να απομακρύνεται και του κουνάς το μαντήλι. Και το πιο σημαντικό, τι θα σου πει μπες στο αμάξι μου να σε πάω 100 μέτρα πιο κάτω;
    Προσοχή πάντως, όταν ένας μηχανόβιος κάνει διάφορα χαριτωμένα (μαρσάει, κάνει σφήνες, προσπερνάει κτλ) δεν σημαίνει απαραίτητα οτι μας φλερτάρει κορίτσια. Μπορεί απλά να του έχουμε σπάσει τα νεύρα και να μας βρίζει με τον δικό του τρόπο (είναι και αυτό το ριμαδοκράνος που κρύβει εκφράσεις και λόγια).
    Καλημέρα

     
  27. ο Αναμοχλευτής4

    Ιουνίου 27 , 2008 at 12:35

    [Θυμάμαι , πως πάλι , και τότε , είχατε αναφωνήσει : «Την πάτησα !»]

    Ναι, αλλά δεν είχα πει «φτου!»
    (Απλώς το έκανα… και του άξιζε του γκρεμλινιού τότε, σε βεβαιώνω)

     
  28. Που πας μωρη ξυπολυτη στα αγκαθια;4

    Ιουνίου 27 , 2008 at 12:57

    Χμμ, ΚΤΕΟ ε;
    Ναι…
    Μωρέ… χέστηκα για το κτεο εγώ…
    Κανένα τεκνουλομάνουλο θεϊκό σαν αυτό της φωτο…Δεν παίζει ε;
    Τι πλάσμα είναι αυτό…. χριστέ και παναγιά μου;…………………
    Μπορώ να φανταστώ πως είναι να έχεις γεννήσει ένα τέτοιο πλάσμα Σιλια μου!
    Να τον χαίρεσαι!
    Ε… Βάζε που και που καμιά φωτογραφία του, να …τον χαιρόμαστε και μείς…Καθότι…Φάτε μάτια ψάρια…
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Καλέ όχι…Δεν έχουμε βεβαρυμένο ιστορικό, αλλά… συναντά κάθε μέρα νομίζεις μια πανέμορφη… πανέξυπνη… εικοσιτεσσάρα τέτοια θεϊκά πλάσματα;
    Σου άρεσε το προφίλ μου, ε ; που να δεις και τα άλλα….
    Θέλετε μεγάλη περιουσία; Οκ… κάτι θα κάνουμε. Εν ανάγκη… θα βγούμε στη ληστεία τραπεζών.
    Χαλάλι του και τα είκοσι τόσα χρόνια φυλακής του …Θεϊκού.
    Είμαι και…Καλό κορίτσι κατά βάθος. Μην κοιτάς που δεν πολυφαίνεται.

    Σε έπεισα;

    χαχαχα

     
  29. faros

    Ιουνίου 27 , 2008 at 14:06

    Και μετά σου λένε ότι οι γυναίκες (μικρές, μεσαίες και … μεγάλες) κοιτάνε τον … εσωτερικό κόσμο του άντρα !!!
    Απ΄ότι φαίνεται … τρίχες τριχωτές 😛 όλα … φήμες είναι 👿

    Α, ρε π@@@@η … εξωτερικέ κόσμε, τί μας έχεις κάνει, άντε μετά, να «σταυρώσεις» γυναίκα εσύ που μοιάζεις με … γκρεμνλις 😆

    Την Καλημέρα μου … το πρωί είχε διακοπή η ΔΕΗ … μετά ήταν το 7ο … τώρα ξάδιασα …

    υ.γ.1: δεν μου είπες, συμφώνησε με την … ερμηνεία μου;;;;
    υ.γ.2: … τί ιδέα έχω εγώ, δικός μου λογαριασμός …

     
  30. Sotiris K.

    Ιουνίου 27 , 2008 at 15:38

    Να τινάξεις τους ψύλλους σου.
    Ερμηνεία.
    Να τρέχω με υπερβολική ταχύτητα με τη μηχανή και να οδηγώ παρακινδυνευμένα έτσι που να σε κάνω να τρέμεις από το φόβο σου τόσο που θα τινάξεις τους ψύλλους σου!!!
    🙂

    Καλές βόλτες!!!!

     
  31. ο Αναμοχλευτής 5

    Ιουνίου 27 , 2008 at 16:31

    Άστα σύντροφε Φάρε μη το ψάχνεις. Δεν μας μένει τίποτα άλλο από το τάβλι στα ΚΑΠΗ του Περισσού και φυσικά η χολή της ζήλειας.

    Σπάστα και ξαναρίξτα μπας και ξεφύγουμε απ’ το γονάτισμα στην ιδέα ότι ο ευειδής νεανίας τσιτάρει τα γκάζια της ζωής, τινάζοντάς της όχι τους ψύλους αλλά τα πέταλα…

    Ενώ εμείς… ό,τι και να κάνουμε, πάντα ντόρτια θα μας έρχονται πλέον, γμω την αδικία μου γμω…

    _______
    Πρόσεξέ τον ρε φίλε στη φωτογραφία και πες μου: Είναι ή δεν είναι να ζηλεύης;

     
  32. Sotiris K.

    Ιουνίου 27 , 2008 at 17:39

    Χμμμ μάλλον δεν γίνεται κατανοητό τι εννοώ, έτσι όπως το έγραψα!!
    Ας το ξαναδοκιμάσω!

    Εχεις δει το τρέμουλο που πετυχαίνει να κάνει ο σκύλος στο κορμί του, όταν τινάζεται για να διώξει από πάνω του νερό ή κάτι που τον ενοχλεί, όπως για παράδειγμα …. οι ψύλλοι;
    Ε, έτσι θα τρέμει το κορμί σου από το φόβο, επειδή θα οδηγώ τη μηχανή μου παράτολμα με τέρμα τα γκάζια, κι εσένα κολλημένη επάνω μου!!! .
    Θα τρέμεις όπως τρέμει κι ο σκύλος το κορμί του, όταν θέλει να διώξει τους ψύλλους του!!!!.

     
  33. olvios

    Ιουνίου 27 , 2008 at 18:06

    Αν αναφέρθηκε όντως σε ψήλους, είναι φανερό ότι συνυπολογίζει την βολική (για την περίπτωση) συνήθεια τους να μετακινούνται με άλματα, οπότε εσείς κυρία μου δεν θα ήσασταν πια εκεί κατά την ολοκλήρωση του άλματος.
    Στην περίπτωση που σας απασχολεί η τύχη τους
    Μάλλον σε κάποιο …(χάρο) θα καταλήξει η μετακίνησή τους
    Αν επρόκειτο για ψείρες τότε είναι όντως μια πρόταση με σοβαρές προεκτάσεις και υπονοούμενα.
    Από ανεξάρτητη (έγκυρη) πυγή ενημερώθηκα
    – ότι το κράνος δεν ` παίζει ΄ στο συγκεκριμένο σενάριο.
    – Οι εξομοιωτές (αν κάνετε λίγη υπομονή) είναι προ των θυρών.
    – Τα πολλά κυβικά θέλουν και επιδέξιους …….καβαλάρηδες

     
  34. tina

    Ιουνίου 27 , 2008 at 19:36

    Θα με παίρνετε μαζί στο SUV σας απο εδώ και εμπρός?
    Καλησπέρα δεν είπα.

     
  35. silia

    Ιουνίου 27 , 2008 at 19:48

    @ tdjm
    Μικρή είσαι κι εσύ … Θα άντεχες ….
    Βλέπε την απάντηση μου στο σχόλιο της Μαρίας .
    … Μικρές …
    ανθεκτικές ….
    παράτολμες … νεαρές κοπέλες …

     
  36. silia

    Ιουνίου 27 , 2008 at 19:55

    @ νασειχα
    Συμφωνώ.
    Συμφωνώ .
    Συμφωνώ.
    ———————–
    Έγραψα τρεις φορές τη λέξη , γιατί το σχόλιο σου περιλαμβάνει τρεις παραγράφους …
    Συμφωνώ , με όλες … Και έχω να προσθέσω στην πρώτη : «Θα σε πάρω να φύγουμε με το … υπέροχο Απαλούζα μου !!!» ….
    Ουάου ! …

     
  37. silia

    Ιουνίου 27 , 2008 at 20:10

    @ ο Αναμοχλευτής 4 & 5
    Εννοείτε ότι τώρα με την προσθήκη του …»φτου» , την … πατήσατε πιο βάρβαρα ;…
    Ποιαν καλέ … πατήσατε ;;; Θα με κάνετε να σκάσω από περιέργεια …

    Και εν πάσει περιπτώσει … την πατήσατε … Σταματείστε πια με τις ενοχές … Τα έντερα της βγάλατε ;…
    ————————————-
    Και μ’ αυτά που γράφετε , θα μου μελαγχολήσετε τον καλό μου φίλο τον Φάρο , και θα του πτοήσετε τον νεανικό του παλμό και την αισιοδοξία του … Γιατί ; … Τι σας έχει κάνει επιτέλους ;

     
  38. silia

    Ιουνίου 27 , 2008 at 20:27

    @ ξυπολυτη 4
    Αχ , καλέ εσείς ταιριάζετε …
    Κάθε φορά που τον ψιλομάλλωνα «Άντε ρε παιδάκι μου , διάβαζε λίγο να τελειώνεις με την ρημαδοσχολή» μου απαντούσε «Έλα ρε μάνα … στη ζωή δεν είναι μόνο η ρημαδοσχολή για να βγάζεις φράγκα… Υπάρχουν κι άλλοι τρόποι» στην ερώτησή μου «Ποιοί ;» , απαντούσε «μπορώ να βγω και στη ληστεία τραπεζών» ….
    Άκου φίλε μου … ταύτιση …

     
  39. silia

    Ιουνίου 27 , 2008 at 20:35

    @ faros 4
    Καλέ και βέβαια , τον εσωτερικό κόσμο του άντρα κοιτάμε , όλες … μικρές , μεγάλες και … μεσαίες ….(άκου μεσαίες … πολύ μου άρεσε) …
    Τον εσωτερικό κόσμο της … τσέπης των ανδρών …
    Για να μην σου πω «Τον εσωτερικό κόσμο του σλιπ , του μπόξερ , ή της σκελαίας των» …
    Αλλά δεν σου το λέω , γιατί , ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ ΠΑΣΑ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ , και δεν το θέλω καθόλου …
    ———————————
    Εγώ , κόλλησα στο … 5ο (μπάνιο) . Δουλειές βλέπεις … Αλλά που θα μου πάει ;… Δεν θα βγω κι εγώ στην σύνταξη ;…

     
  40. silia

    Ιουνίου 27 , 2008 at 20:38

    @ Sotiris K.1
    Φίλε Σωτήρη … να σου εξομολογηθώ κάτι :
    Κι εγώ , αυτό κατάλαβα ότι σημαίνει η έκφραση «να τινάξεις τους ψύλλους σου» .
    Γι αυτό ΔΕΝ …επιχείρησα και την βόλτα , μακάρι να ήτανε και ο George Cloony ή ο Brand Pitt πάνω στην μηχανή (… όνειρα θερινής νυχτός) . Τι θαρρείς , πως σοβαρά μιλάω όταν λέω , ότι δεν είχα , που να παρκάρω τον «Χάρο» ;…
    Είπαμε να … βολτάρουμε και με κανέναν «ευειδή» … Όχι να μας πέσουν και τα μαλλιά (λέμε τώρα) από τον τρόμο …

    @ Sotiris K.2
    Μια χαρά … κατανοητό , έγινε και έτσι όπως το έγραψες , απόδειξη η παραπάνω απάντηση μου στο πρώτο σου σχόλιο …
    Εκείνο , που δεν έγινε κατανοητό είναι το γιατί την έκφραση «θα τρέμει το κορμί σου από το φόβο, επειδή θα οδηγώ τη μηχανή μου παράτολμα με τέρμα τα γκάζια, κι εσένα κολλημένη επάνω μου!!! .» την έγραψες με bold γράμματα …..
    Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου …
    —————————————-
    Και …. άσχετο :
    Πως καταφέρνεις σε σχόλια σε ξένα μπλογκ , (εννοώ , όχι στο δικό σου) , να βάζεις bold γράμματα ;

     
  41. Sotiris K.3

    Ιουνίου 27 , 2008 at 21:06

    Την bold την έβαλα προκειμένου να γίνει περισσότερο κατανοητό, αυτό που τελικά είχε γίνει κατανοητό.
    Άρα όχι και τόσο άβυσσος 🙂

    Δωρεάν μάθημα.
    Για να γράψει κανείς οπουδήποτε με bold γραφή ή με italics η τεχνική είναι απλή.
    Γράφεις κανονικά το κείμενό σου στο παράθυρο που γράφεις το σχόλιο..
    Μπροστά από τη λέξη ή την φράση που θέλεις να φαίνεται με bold γραφή ή με italics αντίστοιχα, βάζεις το γράμμα b, μέσα στα σύμβολα μικρότερο «».
    Τα σύμβολα αυτά τα βάζεις χωρίς τα εισαγωγικά : »

    και το em, αν θέλεις να φαίνονται italics πάλι και αυτό μέσα στα σηματάκια μικρότερο και μεγαλύτερο.
    Εκεί που τελειώνει η λέξη ή η φράση που θέλεις να φαίνεται bold ή italics, βάζεις αντίστοιχα το /b, ή το /em, πάλι μέσα στα σύμβολα μικρότερο και μεγαλύτερο, «».
    (Είπαμε χωρίς τα εισαγωγικά » )

    Αν τώρα θέλεις το κείμενο σου να είναι και bold και σε italics γραφή, βάζεις μπροστά από τη λέξη ή το κείμενο, το σύμβολο του bold δηλαδή το b, μέσα στα δυο σήματα, του μικρότερου και του μεγαλύτερου, αμέσως μετά βάζεις το σύμβολο των italics που είναι το em μέσα στα ίδια σήματα, μικρότερου και μεγαλύτερου, και μετά πας στο τέλος της λέξης ή του κειμένου και βάζεις πρώτα το σύμβολο /em μέσα στα γνωστά σήματα και μετά το σύμβολο /b, πάλι μέσα στα γνωστά σήματα.
    (Ξεκινάς με b και em και κλείνεις με /em και /b)

    Λέω να μη βάλω άσκηση για το σπίτι!!!
    Μεγάλο παιδί είσαι κάνει μόνη σου 🙂

    καλησπέρα

     
  42. Sotiris K.

    Ιουνίου 27 , 2008 at 21:10

    να πάρει ευχή.. δεν φαίνονται τα συμβολα αυτά του μικρότερο και μεγαλύτερο, αλλά είναι για την ΗΤML σύμβολα με τα οποία κάνει κάποιες ενέργειες..

     
  43. ο Αναμοχλευτής

    Ιουνίου 27 , 2008 at 21:18

    1. bold γράμματα:
    και κλείνεις με χωρίς τα διαστήματα.

    2. Ο Μάρκος Αυρήλιος δεν ήταν εκείνος που είχε ένα δούλο πάντα από κοντά να του ψιθυρίζει στ’ αυτί «Να θυμάσαι ότι είσαι θνητός»;
    Ε, αυτό κάνω και στο Φάρο, μπας και τον συγκρατήσω απ’ τα μακροβούτια, που κρίνονται επικίνδυνα σε αβαθή νερά.

    3. Δεν της τάβγαλα τα άντερα. Δυστυχώς, δεν έστερξα να αρθώ στο ύψος των περιστάσεων.

    _________
    «Και τι ζητάω, τι ζητάω
    μια ευκαιρία στο παράδεισο να πάω»

     
  44. faros 3

    Ιουνίου 27 , 2008 at 22:06

    Χαίρεται !

    1. Αγαπητέ Αναμοχλευτή πολύ … με του μούτρα στο χώμα σε βρίσκω 🙂

    2. Η ηλικία είναι κάτι σχετικό (όπως τα πάντα γύρω μας) … σκέψου πως αν το ημερολογιακό έτος αλλάξει αύριο το πρωί και γίνουν τα σημερινά 5 χρόνια 1, πόσο θα είμαστε ;;;;;;;; 😆

    3. Όποιος θέλει ας κοπιάσει να δει τα … αβαθή που κολυμπάω !!! 😛

    4. Σήλια, φρόντισε, να μην με απογοητεύσεις … 😀

    5. Ο εσωτερικός κόσμος του άντρα είναι α. η ψυχή του (καλά, νόμισες … έ;), β. η καρδιά του, το μυαλό του (και δεν θέλω κουβέντα γι αυτό), τα αισθήματά του 👿 👿 👿

    6. Τί μπορεί να προσφέρει, αλήθεια, σε μια γυναίκα (ακόμα και μεσαία!), ένας άπειρος , σαχλός , ψωριάρης νεανίας ;;;;;;; Απαντώ: ΤΙΠΟΤΑ !!!

     
  45. ο Αναμοχλευτής

    Ιουνίου 27 , 2008 at 22:15

    Καλά ντε, μη μελανιάζεις. Μια κουβέντα είπα, σα μεγαλύτερος…

     
  46. Nina C

    Ιουνίου 27 , 2008 at 22:33

    @Αγαπητή κυρία Σϊλια,

    Για τους ψύλλους που σας ταλανίζουν, αφήστε κατά μέρος τα τινάγματα, είστε και μεγάλη γυναίκα, μη σας φύγει κανένα παΐδι και τρέχουμε!

    Για την περίπτωσή σας ιδανικό είναι αυτό το φαρμακάκι που βάζω και στον Τούλη για τους ψύλλους: αρκεί μια σταγόνα στο σβέρκο, και θα είστε ήσυχη για όλο το καλοκαίρι.

    Ελπίζω να σας βοήθησα,

    Η φίλη σας

     
  47. ο Αναμοχλευτής7

    Ιουνίου 27 , 2008 at 23:00

    Σωστά! Έτσι αποφεύγεται η άκομψη λύση του αντιπαρασιτικού κολλάρου σε ρόλο καλτσοδέτας.

    Κλείνει έτσι και το μέχρι τώρα ανοικτό ζήτημα της μετονομασίας της φίλης μας από Σίλια σε Ψύλλια.

    _________
    Σίγουρα πρέπει στο σβέρκο; Θα ήταν ενδιαφέρον να μαθαίναμε και την άποψη του Τούλη επί του θέματος.
    ( Το Τούλης προέρχεται απ’ το Σκατούλης; )

     
  48. Nina C

    Ιουνίου 27 , 2008 at 23:09

    @Αναμοχλευτά, στο σβέρκο οπωσδήποτε. Το Τούλης είναι από το Γατούλης, τσ τσ τσ…

    (το νέο άβατάρ σας δεν μου αρέσει ΚΑ-ΘΟ-ΛΟΥ!)

     
  49. Που πας μωρη ξυπολυτη στα αγκαθια;

    Ιουνίου 27 , 2008 at 23:17

    silia…Αχ , καλέ εσείς ταιριάζετε …

    Αυτό… σημαίνει ότι συμφωνείς;;..!!

    Αχ…Τι ευτυχία!
    Το μόνο που μένει τώρα νομίζω… Είναι να μου πεις…Πως προτιμάς να σε αποκαλώ…; Μητέρα; η …Σκέτο …μαμά;

    χαχαχαχαχα…………………………………………….

     
  50. ο Αναμοχλευτής8

    Ιουνίου 27 , 2008 at 23:19

    Ούτε και το δικό σας.
    Σημειώσετε Χου

     
  51. silia

    Ιουνίου 27 , 2008 at 23:36

    @ olvios
    Δεν σας αντιλαμβάνομαι φίλε «Ευδαίμονα» απόψε … Σαν … ψιλοστριμμένος γυρίσατε από τα … βουνά .
    Τί υπαινίσεσθε δηλαδή λέγοντας ότι δεν θα ήμουν πια εκεί ;… Ότι θα άφηνα στη μέση ένα … άλμα ;…. Εγώ … θα άφηνα στη μέση ένα «άλμα» και θα έφευγα ;… Καλέ , αφήνεται ένα «πήδημα» στη μέση ;….
    Και … γιατί οι ψείρες , είναι καλύτερες από τους ψύλλους μου ;… Ε , … γιατί;;;
    «Εξομοιωτές» , σε τί ;
    Και στην τελική , ποιος σας είπε , πως ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ καβαλλάρης , δεν ήταν επιδέξιος ;…
    Ακούς εκεί …

     
  52. silia

    Ιουνίου 27 , 2008 at 23:36

    @ tina
    Τί λες γλυκειά μου ;….
    Για να μου υποκλέπτεις τις επιτυχίες μου στα φανάρια ;
    Ποτέ … Σας ξέρω καλά , εσάς τις αδηφάγες , νεαρές υπάρξεις …

     
  53. silia

    Ιουνίου 27 , 2008 at 23:39

    @ Sotiris K3
    Δωρεάν το μάθημα ;… Ok … Ούτε κι εγώ , λοιπόν , θα σου πάρω «φακελλάκι» , αν … μακριά απ’ εδώ … με χρειαστείς ποτέ σου ….
    ———————————-
    Σ’ ευχαριστώ … Έκανα και την εξάσκηση μου στο … πρόχειρο , και το κατάλαβα .
    Γι αυτό είναι οι φίλοι .

     
  54. silia

    Ιουνίου 27 , 2008 at 23:43

    @ ο Αναμοχλευτής 6
    Να δω στα θερινά θεατρικά φεστιβάλ , τον Φάρο σε ρόλο Μάρκου Αυρήλιου κι εσας Αναμοχλευτά μου σε ρόλο … δούλου …. και τί στον κόσμο …
    ————————–
    Το τραγουδάκι του Μαχαιρίτσα , άπαιχτο .
    Το προτιμώ όμως με τον Νιόνιο …
    Άπαιχτο … Με συγκινεί αφάνταστα .

     
  55. silia

    Ιουνίου 27 , 2008 at 23:44

    @ NinaC
    Ναι … μια σταγόνα στο … σβέρκο , θα μου έκανε καλό …
    Τί βίτσιο είναι πάλι αυτό με τον … σβέρκο ;… Και ο …Τούλης ; τί νά’ναι τάχα ; νεαρός ευειδής μοτοσυκλετιστής ;
    Ας μην την … αγριέψω απότομα και με αποπάρει ….

     
  56. silia

    Ιουνίου 27 , 2008 at 23:56

    @ faros 3
    ΤΙΠΟΤΑ ;
    ΤΙΠΟΤΑ ;;; …
    Τα χάπια μου ….
    Την γούνα μου ….
    Κι ένα ταξί να φύγω ….

     
  57. silia

    Ιουνίου 28 , 2008 at 00:05

    @ ο Αναμοχλευτής 7
    «Το Τούλης προέρχεται απ’ το Σκατούλης;»
    Ωχ … τι είπατε καλέ ;… τώρα θα γίνει «θερμό» επεισόδιο…
    Λεν ποτέ τον Τούλη , … Σκατούλη ;….
    Αϊ , αϊ , αϊ … τί μας περιμένει …

    @ Nina C 2
    Ούτε κι εμένα μου άρεσε το νέο avatar … Ορίστε τώρα που γίναμε δυο , που δεν μας αρέσει .

    @ ο Αναμοχλευτής 8
    Σταματείστε καλέ … θα καταντήσετε τελικά , ασορτί με το avatar της Nina C . Ασχολείται και με τα εγκλήματα αυτή …

     
  58. silia

    Ιουνίου 28 , 2008 at 00:09

    @ ξυπολυτη 5
    Να σου πω … προκειμένου να δω νυφούλα στο πλάϊ του αυτές τις … γάτες με πέταλα … και ψύλλους , που μου κουβαλάει κατά καιρούς … τσιμέντο να γίνει ….
    ——————————–
    Και …. «μαμά» να πεις την κόρη σου …
    Ακούς εκεί ,… «μαμά» ….

     
  59. ο Αναμοχλευτής 9

    Ιουνίου 28 , 2008 at 00:42

    Εγώ δεν τη φοβάμαι. Έχοντας εκθειάσει κατά καιρούς το γνωστό προσόν της, έχω αγγίξει τη ματαιοδοξία της και έτσι κέρδισα την εύνοιά της ώστε να μου επιτρέπει τα πάντα.
    Να φανταστής, με αφήνει μέχρι και να διαβάζω το μπλογκ της ακόμα.

    Χρυσό παιδί μιλάμε, και με το μπαρντόν δηλαδή αλλά νομίζω πως την αδικείς λιγουλάκι…

    _________
    Η ενασχόλησή της με τα εγκλήματα επέδρασε θετικά στη σχέση μας από τότε που της είπα ότι και μόνο η γέννησή μου αποτελεί έγκλημα κατά της ανθρωπότητος και έτσι της κίνησα το ενδιαφέρον για να με μελετήση ενδελεχώς.
    Εμ, έτσι γεννιούνται οι μεγάλοι έρωτες. Με ειλικρινείς εξομολογήσεις και εκ βαθέων καταθέσεις ψυχής. Όχι με μοτοσυκλέτες και σαχλαμαρίτσες στα φανάρια…

     
  60. Που πας μωρη ξυπολυτη στα αγκαθια; 6

    Ιουνίου 28 , 2008 at 00:46

    Καλά…Μητέρα τότε.

    Ούτε;

    Ε… Μα… πως;

    Σίλια; α πα πα…Δε μου πάει…

    Τέτοιο λεβέντη έκανες, και… Μου τον χαλαλίζεις…
    (βλέπεις τι κερδίζουν η… Μη γάτες, χωρίς πέταλα και ψύλλους;) ….
    Και εγώ να μη σε λέω Μητέρα;
    Δεν μου το επιτρέπει η ανατροφή μου.
    ( Μην ακούς τι λένε…Εκει στο αναμορφωτήριο… κάνουν σωστή δουλειά)

    Ααα…… μην το ανακοινώσεις ακόμα. Θα σκάσουν οι άλλες από τη ζήλια τους, και δεν έχω διάθεση για μαλλιοτραβήγματα τελευταία.

    Παωωωωωωωωωωωωω………………………………….Να ετοιμάσω την προίκα μουυυυυυυυ………..

     
  61. faros 4

    Ιουνίου 28 , 2008 at 08:18

    Πολύ πολύ Καλημέρα σας 🙂

    Νίνα + Αναμοχλευτή = τί ακριβώς δεν σας … αρέσει μεταξύ σας ;;;;;;;

    Τόσο πολύ σε … πρόσβαλλα στο παρελθόν 😀 , που μου «κολλάς» τον … μπλιαχ … Μάρκο Αυρήλιο ?????? 😦

    Αγαπητή Σίλια, η … φυγή δεν σε σώζει 😆
    κι όταν λέμε ΤΙΠΟΤΑ εννοούμε ΤΙΠΟΤΑ με bold ή χωρίς 😆
    ( ή νομίζεις στην «ηλικία» σου μπορεί να σου προσφέρει παραπάνω από μία … βόλτα 😀 )

    Ξυπόλητη … μπορείς να την λες … Ρούλα (απ΄το … μητερούλα) … κάτι σαν το … Τούλης … 😛

     
  62. Που πας μωρη ξυπολυτη στα αγκαθια; 7

    Ιουνίου 28 , 2008 at 13:11

    Μπράβο ρε συ Φάρε! Αυτό δεν το είχα σκεφτεί.

    Θα περιμένω όμως να μου απάντηση πρώτα, γιατί…η αλήθεια είναι, ότι προτιμώ το… Μητέρα.

    Αμα δεν θέλει όμως…( τσ τσ τσ…κοίτα να δεις ματαιοδοξία αυτές οι μεγάλες γυναίκες)
    Τι μου απομένει;…
    Θα κάνω την ανάγκη φιλότιμο, και θα τη λέω Ρούλα….

    Και σεις…Μητέρα…Τον Φάρο, Νονό.

     
  63. γητεύτρια

    Ιουνίου 28 , 2008 at 17:25

    Μα είδες ταύτιση; Είναι κάτι τρελά ώρες ώρες…
    Η φράση να τινάξεις τους ψύλλους σου, καταπληκτική!
    Διάβασα στα πεταχτά και τις απαντήσεις σας κι έκανα ένα διάλειμμα πολύ ευχάριστο!
    Αλλά να φανταστείς σήμερα άλλαξα το εισιτήριό μου και πήρα παράταση γιατί κόντευα να τα παίξω από κούραση και άγχος να προλάβω.

    Σας χαιρετώ όλους! Από Αθήνα θα τα λέμε καλύτερα… 😉

     
  64. faros 5

    Ιουνίου 29 , 2008 at 07:25

    Καλημέρα σας !

    υ.γ. ξυπόλητη … νουνός το λέμε εμείς γιατί το … νονός 😛

     
  65. silia

    Ιουνίου 29 , 2008 at 12:05

    @ ξυπόλητη 6 & 7
    Αν μιλάμε για … καλή προίκα , δεν πα να με λες και … Πατέρα ….

    @ Faros 4
    «…ή νομίζεις στην “ηλικία” σου μπορεί να σου προσφέρει παραπάνω από μία … βόλτα…»
    ———————————
    Φάρε , είσαι μακριά νυχτωμένος …
    Τα λες αυτά , γιατί δεν με ξέρεις … Δεν μ’ έχεις δει ποτέ από κοντά .
    Κρύβε λόγια , λοιπόν …

    @ ξυπόλυτη 7 & @ faros 5
    Νονός , σε τί ;;;….
    Σταματήστε να μιλάτε για …. γάμους και εγγόνια (προπαντός) …
    Εδώ , μιλάμε για …. flirting …. στα φανάρια .
    Συγκεντρωθείτε .

     
  66. silia

    Ιουνίου 29 , 2008 at 12:08

    @ γητεύτρια
    Είδες ;… Κι εγώ εντυπωσιάστηκα από την σύμπτωση …
    Χαίρομαι , που σε λίγο , θα βρίσκεσαι πιο κοντά μου .

     
  67. silia

    Ιουνίου 29 , 2008 at 12:11

    @ ο Αναμοχλευτής 9
    Μην κοιτάς … Η Νίνα είναι νέα ακόμη και έχει χρόνο να καταναλώσει ψάχνοντας , κρίνοντας , φιλτράροντας , κοσκινίζοντας , και απολαμβάνοντας μεγάλους … έρωτες …
    Ενώ εγώ η δύστυχη που λίγο (πολύ λίγο) περάσανε τα χρόνια μου , τί να προφτάσω να κάνω απ’ όλα αυτά ;… που ώσπου να τα κάνω και να φτάσω στον πολυπόθητο στόχο (τον μεγάλο έρωτα) … πάει , βγήκε η «κάπως» ρίζα στο μαλλί , και πρέπει να ξαναπάω κομμωτήριο για βάψιμο …
    Άσε , γιαυτό … καλύτερα , ένα … «σκουπίστε – ψεκάστε – τελειώσατε» , δηλαδή , λίγη αδρεναλίνη , λίγη ψιλοσαχλαμάρα , λίγο τίναγμα ψύλλων στα φανάρια της πόλης …. γιατί η … Εθνική (Autostrasse) δεν είναι φτιαγμένη για μας … Για τους νέους είναι … Ρατσισμός , ακόμη και στους δρόμους …
    Μελαγχόλησα …
    Και …. φταίει ο Φάρος γι αυτό .

     
  68. Ντουφεκαλεύρης

    Ιουνίου 29 , 2008 at 15:27

    Αχός βαρύς ακούεται πολλά τα λόγια πέφτουν.
    Μήνα σε γάμο ρίχνονται, μήνα σε χαροκόπι;
    Μηδέ σε γάμο ρίχνονται, μηδέ σε χαροκόπι.
    Οι τραγωδίες εδωνά τρεις μέρες μας ταράζουν
    γιατί στη Σίλια είπανε τους ψύλλους πως τινάζουν.
    Οι ψύλλοι στήσανε χορό κι άλλοι μιλάν για γάμο
    κι ο Αναμό χύνει χολή, χολή με το καντάρι.
    (Άλλοι του φταιν που γέρασε και ο πούλακας ρετάρει).
    Κι ο Φάρος κάθεται σιμά, όλο παραπονιέται
    ότι κακώς τον είπανε πως είναι αυτοκράτωρ
    μαύρες πλερέζες έβαλε και είναι άνω κάτω.
    Η Νίνα που ξημέρωσε στης άλλης γης την άκρη
    του Τούλη που χει αγκαλιά το σβέρκο παρφουμάρει
    για να του φύγουν ζούμπερα και άλλα ζωυφάκια
    που κουβαλά στη γούνα του, σαν όλα τα γατάκια.
    Και μια κυρά απόδετη το νυφικό φοράει
    και ψάχνει να βρει σπόνσορες για να τηνε προικίσουν
    για να το πάρει το τεκνό το κόσμο να γυρίσουν
    των παντρεμένων τα δεινά μαζί για να τα ζήσουν.
    Μα μεσ’ σ’ αυτά κι ένα καλό για όποιον τραγουδάει,
    μας έρχεται η Γητεύτρια και η γη χαμογελάει!

     
  69. Που πας μωρη ξυπολυτη στα αγκαθια;

    Ιουνίου 29 , 2008 at 17:11

    Χαχαχαχα……………………..

    Ομως χάθηκαν φίλε μου τη σήμερον ημέρα
    οι σπόνσορες την…»κάνανε», για όπου βρουν ομπρέλα
    Κι άφησαν έτσι άπροικη εκείνη την κοπέλα
    και θα το χάσει το τεκνό… πάνω που τα χε ψήση…
    Με τη μαμά που φώναζε…
    Που ναι η προίκα σου μωρή; να πάρεις το μανάρι;
    Σιγά και μη στον δώσω εγώ, ξυπόλητη εσένα…
    Με γάτες τόσες γύρω του… που χουνε ντάνες τα προικιά, και σόι παπουτσωμένο.

     
  70. jupiterPater

    Ιουνίου 29 , 2008 at 22:38

    για ζιγκολό μου φαίνεται ο … «ευειδής» σου … κλασική περίπτωση, μάλιστα

     
  71. μούργος

    Ιουνίου 29 , 2008 at 22:39

    Σιλια, εμεις οι μουργοι εχουμε φοβερη αλληλεγγυη!
    (εν αντιθεσει με τις γατες 😆 )
    .
    ο μικρος σου (τι το λες μικρο το παληκαρι;) αστερι!!
    σε βλεπω να σκοτωνεσαι με τις υποψηφιες νυφες σου.
    -δεν κανει για σενα αυτη αγορι μου, μα δεν το βλεπεις; εγω για το καλο σου το λεω. 😆

     
  72. faros

    Ιουνίου 30 , 2008 at 00:10

    Γεια σας, έλειπα σήμερα – μερικοί κάνουν και καλύτερα πράγματα από flirting … 😛

    Φίλε εσύ που … ντουφεκάς το αλεύρι, μπράβο, πολύ μου άρεσε, να είσαι καλά.

    (τα μπάνια … μπάνια – όλα κι όλα) 😀

    υ.γ. σαν τί θ΄αλλάξει άμα σε … δω??? 🙂
    θα … μικρύνεις ;;;;;;; 😆

     
  73. faros

    Ιουνίου 30 , 2008 at 00:12

    Α και με την ευκαιρία, Καλημέρα σας και Καλή Εβδομάδα σε όλους και προπάντων στην οικοδέσποινά μας !!!

     
  74. silia

    Ιουνίου 30 , 2008 at 00:19

    @ Ντουφεκαλεύρης
    Aχ , βάρδε μου … Πολύ μου αρέσουν αυτά τα … παραδοσιακά δημώδη της τάβλας .
    ————————–
    «Τάβλας» , είπα … Δεν έκανα λάθος στην γραφή …. Μην ακούσω κανέναν να διαμαρτύρεται .

     
  75. silia

    Ιουνίου 30 , 2008 at 00:26

    @ ξυπόλητη 8
    Τί σπόνσορες και κολοκύθια … Αυτοί (οι σπόνσορες) , είναι μόνο για τα …. κόματα …
    Αν δεν σε … προικίσει ο μπαμπάς σου , μην περιμένεις από κανέναν …
    ——————————-
    Καλά … Αν ο «μικρός» μου ανοίξει κανέναν υπολογιστή και διαβάσει τί γράφω για πάρτη του , θα … με απολύσει από «μάνα» του …. Είναι και … «σέρτικος» , που λέμε εδώ στην Βόρεια Ελλάδα .

     
  76. silia

    Ιουνίου 30 , 2008 at 00:29

    @ jupiterPater
    Ναι , έ ;… Κι εγώ που νόμιζα ότι με … ερωτεύθηκε …
    Με χάλασες τώρα …
    ————————–
    Καλώς ήρθες .

    @ μούργος
    Τον αποκαλώ «ο μικρός μου» , γιατί ΕΙΝΑΙ ο μικρός μου γιός … Έχω και έναν μεγαλύτερο , που είναι ακόμη πιο όμορφος … γιατί μοιάζει έμένα . Ο μικρός , μοιάζει του μπαμπά του …

    @ faros
    Δεν θα μικρύνω … εγώ προσωπικά , αλλά θα μεγαλώσει ο … κύκλος των θαυμαστών μου , επειδή θα μπεις κι εσύ μέσα .

     
  77. silia

    Ιουνίου 30 , 2008 at 11:08

    @ Προς όλους
    Το παρόν σχόλιο , είναι αφιερωμένο , σε όλους αυτούς , που διάβασαν και σχολίασαν σ’ αυτό το ποστ . (ακόμη και σ’ αυτούς που το διάβασαν , αλλά δεν σχολίασαν) .
    Επειδή η … Ζωή , δεν τελειώνει στα 50 , στα 60 ή … ή επειδή η Ζωή , δεν τελειώνει σε ένα μαθηματικό νούμερο , αλλά όταν κάτι , ή κάποιος εσκεμμένα ή από λάθος , σου κόψει το …. νήμα …. και επειδή πολύ με προβλημάτισε ο «ευειδής» μοτοσυκλετιστής στα φανάρια , με το τί σημαίνει «τινάζω τους ψύλλους μου» , και επειδή δεν με … διαφωτίσατε επαρκώς (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων) περί τούτου , και επειδή με … σύγχισε ο Φάρος , και επειδή μου αρέσει να μην μένω με …. μακροχρόνιες απορίες (μου χαλάει την επιδερμίδα) …. αποφάσισα να βάλω το χέρι επί των τύπων των ήλων και να μάθω από πρωτο χέρι τί σημαίνει το … «ρητό» που άκουσα στα φανάρια ….
    ‘Ετσι , πούλησα τον «Χάρο» και ……

    …. με αποτέλεσμα , σήμερα που ξανακυκλοφόρησα στα ίδια «στέκια» , άκουσα ένα σωρό …. «ευειδείς» εποχούμενους σε δίκυκλα να μου φωνάζουν
    – Γεια σου τσολιά μου !!!
    ———————————-
    Κι όποιος πει , πως είμαι ψεύτρα , να … του «καεί» το κλιματιστικό …..

     
  78. ο Αναμοχλευτής 10

    Ιουνίου 30 , 2008 at 12:12

    Ντεν έκω κλιματιστικό καρντιά μου…

     
  79. vinumbonum

    Ιουνίου 30 , 2008 at 12:47

    Συμφωνω με τον κυριο Φαρο.Απολυτα.

    Μην μας κανετε να ζηλευουμε περισοτερο απο οσο αντεχουμε.

    Ω ευμορφη.

     
  80. ethan

    Ιουνίου 30 , 2008 at 13:32

    αν μη τι άλλο ο νεαρός αξίζει πανηγυρικά το βραβείο του πιο πρωτότυπου καμακώματος για το 2008……

     
  81. silia

    Ιουνίου 30 , 2008 at 17:16

    @ ο Αναμοχλευτής 10
    E , τότε , να σου καεί η … σύνδεση στο Internet …
    Ή μάλλον όχι … αυτό είναι πολύ κακό …
    Να σου καεί η …. φλάντζα …. Και μη μου πεις , πως είναι καμμένη …. Να σου καεί και η εφεδρική .
    Και … σταμάτα αυτό το … ιταλικό αξάν , γιατί με εξιτάρει αφάνταστα και δεν θα τον αντέξω τον έρωτα , εν μέσω καύσωνος ….
    Άσε που ταιριάζει καλύτερα με το παλιό σου …. avatar .

     
  82. silia

    Ιουνίου 30 , 2008 at 17:44

    @ vinumbonum
    Βασικά , καλώς ήρθες … Αν και μας «μπήκες» λίγο ζόρικος . To «oς» , το τονίζω , γιατί έψαξα , ρώτησα και μου είπανε , πως είσαι αγοράκι .
    Δηλαδή συγγνώμη … δεν κατάλαβα καλά … Σε τί απ ‘όλα του Φάρου συμφωνείς ;
    Στο ότι πρέπει να φοράμε μαγιό με ντεσέν το Σφυροδρέπανο ; Στο ότι η πιο σέξυ γυναίκα του πλανήτη (μπορεί και του ηλιακού συστήματος) είναι η Αλέκα ; Στο ότι πρέπει να συνοδεύουμε τα θαλασσινά μπάνια μας με τόνους τσίπουρο ; Στο ότι ο Μάρκος Αυρήλιος , είναι … μπλιάαααχ ; Στο ότι πρέπει να το … «κάνουμε»μόνο με το νόμιμο ταίρι μας (δηλαδή με το … στεφάνι μας , που μας ευλόγησε και ο παπάς …. – Φάρε , σ’ ακούει η Αλέκα και θα σε … φτύσει καμιά ώρα – ) …
    Κοίτα , αν καθήσω να σου αναλύσω το κουρίκουλουμ του Φάρου , θα με … διώξει η WordPress (θα της φάω όλο τον χώρο) ….
    ……………………….
    Ή μήπως συμφωνείς , στούς υπαινιγμούς που κάνει για την ηλικία μου και ότι τάχα μου ένας νεαρός , δεν μπορεί να μου προσφέρει τίποτα περισσότερο από μια βόλτα , … το πολύ-πολύ ;;;… Αν ναι , τότε είστε και οι δυό …μακριά νυχτωμένοι .
    Και με συγχωρείς … τί δηλαδή ζηλεύεις , αγοράκι πράμμα ;… Θέλεις να σε …. φλερτάρουν ευειδείς εποχούμενοι δικύκλων , στα φανάρια ;… Αυτό θέλεις ;…
    —————————–
    Να ξανάρθεις … Μου άρεσες .

     
  83. silia

    Ιουνίου 30 , 2008 at 18:17

    @ ethan
    Ήθαν … γλυκέ μου Ήθαν … Αλήθεια μου το λες , ότι μπορεί να ήταν «καμάκι» αυτό που συνέβη στα φανάρια ;…
    Όχι , γιατί – πέρα από κάθε πλάκα – , εγώ πιστεύω πως ήταν απλά , μια ευγενική αντίδραση του νεαρού στην εντελώς … γκραν-γκινιόλ παρατήρηση που του έκανα …
    Αλήθεια Ήθαν ;… Σαν καμάκι το βλέπεις εσύ ;
    Ουάου !!! …
    Ανέβηκε το ηθικό μου .

     
  84. faros

    Ιουνίου 30 , 2008 at 19:19

    Σίλια μου, είσαι και … ψεύτρα και … κακιά, και … άδικη, και … αντιΑλεκικιά – αυτό το τελευταίο δεν το περίμενα αλήθεια 👿 -, και δεν ξέρεις γρι … ελληνικά (την εξήγηση σου την έδωσα πρώτος-πρώτος και την αγνόησες … επιδεικτικά 😛 ), και πάω για μπύρες με την ΣΥΖΥΓΟ, άντε γεια σου και να σκάσεις απ΄τη ζήλια σου … 😆 😆 😆

     
  85. silia

    Ιουνίου 30 , 2008 at 20:12

    @ faros
    Ούτε κι εγώ το περίμενα , να βρίσκεις την Αλέκα , πιο σέξυ από εμένα .
    Και …. είπα : «πλην ελαχίστων εξαιρέσεων» …
    Και …. ένα «ΜΠΑΜ !» , που άκουσες , δεν ήταν που … έσκασα από την ζήλεια μου …. Ήταν που … απόψε ντουέτο με το στεφάνι σου , είσαι πολύ όμορφος …
    Απόψε , κάνεις …. ΜΠΑΜ !!!

     
  86. vinumbonum

    Ιουλίου 1 , 2008 at 00:00

    Η απαντηση σου;Ενα ονειρο.
    Με αφησε με ενα πλατυ μειδιαμα,αποτελεσμα παρατεταμενου γελιου.

    Βασικα….ο καημενος δυομιση προτασεις εγραψα.
    Και να θελεις,δεν μπορεις να βρεις ζοριλικι εκει.

    Ηλικιακως απεχω πολυ απο τον χαρακτηρισμο «αγορακι»

    Συμφωνω με το πρωτο σχολιο του φαρου.
    Και δη μονο με το Υ.Γ του
    Οχι με την ναφθαλινη.

    Και βεβαια,πολλοι ευειδεις θα ηταν τουλαχιστον ευτυχισμενοι,αν εισεπραταν εστω και ενα βλεμμα
    συμπαθειας εκ μερους σου.

    Ζηλευω το οτι δεν με φλερταρει η Σλαβικη ομορφια.

    Μεσα απο χαρους.

    Θα ξαναρθω.
    Μου αρεσεις.

     
  87. Nina C

    Ιουλίου 1 , 2008 at 12:26

    Πω πω πω… τι έχω να απαντήσω εδώ!!!!! Αλλά το απόγευμα, τώρα δεν προκάμω!

     
  88. silia

    Ιουλίου 1 , 2008 at 19:50

    @ vinumbonum 2
    Ώπα … Τί γίνεται εδώ ;…
    Κάποιος με … φλερτάρει … Βέβαια , … ηλικιακώς απέχει πολύ από τον χαρακτηρισμό “αγοράκι” (λέει) … και δεν ξεχωρίζω αν … είναι επoχούμενος δικύκλου …. αλλά , όπως και να έχει … είναι καλό αυτό … Δροσερό …. Σαν ντουζάκι μετά από την δουλειά … Σαν τσιγάρο , μετά από το σεξ …
    Συγγνώμη . Παρασύρθηκα .

     
  89. silia

    Ιουλίου 1 , 2008 at 19:54

    @ Nina C
    Α πα πα πα !!!… Τί έπαθα ;…
    Με … τσάκωσε η Νίνα να … φλερτάρω στα φανάρια …. (και όχι μόνο στα φανάρια , αλλά και μέσα στα βλογς … )
    Πού στην οργή , παράχωσα το διαβατήριο και την πιστωτική μου ;…
    Καιρός να … του δίνω .

     
  90. vinumbonum

    Ιουλίου 2 , 2008 at 00:01

    Δεν μπορω να σε συγχωρεσω..

    ..επειδη δεν σου κακιωσα

    Αξονικη ηταν.

    Καλημερα.

     
  91. silia

    Ιουλίου 2 , 2008 at 10:53

    @ vinumbonum
    Ουάου !!!
    Στην αξονική έχετε μείνει ; … Η επιστήμη προοδεύει . Τώρα είναι της μόδας η Μαγνητική ….
    Για ποιό πράγμα μιλάμε ; Δεν κατάλαβα … Ποιό ήταν … αξονική ;
    Καλημέρα σας .

     
  92. Nina C

    Ιουλίου 2 , 2008 at 19:36

    Εδώ είμαι! Λοιπόν, έχουμε και λέμε.

    @Σίλια, τον Vinumbonum να τον προσέχετε: έχει πρόγονο λήσταρχο, και μάλιστα εκ των πλέον διαβόητων!

    @Vinumbonum, αν φλερτάρετε τη Σίλια, πρέπει να αλλάξετε το νικ σας σε Vinummalum. Τι το πίνετε; Σας χαλάει, αφού!

    😛 😀 😛

    @Ντουφεκαλεύρη, το ποίημα εξαιρετικό! Ο Τούλης ενθουσιάστηκε!

    @Φάρε, δεν μου αρέσει η καινούργια ζωγραφίτσα του Αναμοχλευτή, δίπλα στο όνομά του, ούτε εκεινού αυτό το ωραίο πτώμα που έχω εγώ! Ο δικός σας φάρος είναι εντάξει, καθώς και το μαύρο γατί της Σίλια, ιδίως αφού του βάλαμε και τη σταγόνα στο σβέρκο και του έφυγαν οι ψύλλοι.

    😛

     
  93. silia

    Ιουλίου 3 , 2008 at 01:35

    @ Nina C
    Λήσταρχος ;;;… Ενδιαφέρον …
    Άκου γλυκειά μου , για να μαθαίνεις , καθότι , είσαι και μικρή ακόμα :
    Το φλέρτ , αν δεν έχει και μια μικρή δόση από αδρεναλίνη , είναι κάτι σαν …. γεύμα καρδιοπαθούς (ανάλατο) , ή σαν επιδόρπιο σακχαροδιαβητικού (άγλυκο) … Ή σαν … σπίτι χωρίς μπαλκόνι με θέα στο Αιγαίο ….
    —————————–
    Και εν πάσει περιπτώσει , τί εννοείτε με τα … κρύα λατινικά σας ; … Πως το νέο μου φλερτ , είναι αλκοολικό ;…. Πάτε να με … ξενερώσετε πριν της ώρας μου ;
    ——————————
    Καλά , αν σου πω , τί έγινε στα μέρη μας με τα …. τσιμπούρια , θα πεθάνεις ….. Στην «Μαύρη αγορά» και με το …. δελτίο πουλιούνται οι σταγόνες για τον σβέρκο της γάτας ….. Πρέπει να βάλεις «μέσον» για να βρεις σταγόνες , να αποπαρασιτώσεις την γάτα ή τον σκύλο σου …. Μόνο μια βόλτα με μοτοσυκλέτα , τα σώζει πια τα δύστυχα τα κατοικίδια …
    Ο κόσμος μάλλον τά’ χει παίξει …

     
  94. stixakias

    Ιουλίου 3 , 2008 at 12:42

    ψυλο…χαμός γίνεται εδώ μέσα.

    Μου αρέσει 🙂

    υγ
    οδηγάμε κι εμείς μηχανή ξέρετε…

     
  95. silia

    Ιουλίου 3 , 2008 at 16:44

    @ stixakias
    Είδατε καλέ μου μπλογκοσυνάδελφε , τί … ελκύει την σήμερον ημέραν τον … μέσο μπλογκόφιλο ;… Τα θέματα , που αναφέρονται στα διάφορα … παράσιτα , έντομα , ζωύφια , αραχνίδες , έρποντα και …. ιπτάμενα μαμούνια …. γενικώς .
    Ενώ , αν βάλεις άκρως σοβαρά και φιλοσοφικοερευνητικοεπιστημονικά θέματα , όπως πχ : «Έρωτας στο Διαδίκτυο» , «Έρωτας στα φανάρια της Άνω Μεσογείων» , ‘Έρωτας μετά την εμμηνόπαυση» , «‘Ερωτας ανα 6ωρο – σαν αντιβίωση ένα πράμμα -» , «Έρωτας με τα μάτια» , «…με τα χέρια» , «…με ζιγκολό» , «…με φοιτητή» , «… με φοιτήτρια» , «…με κωλόπαιδα γενικώς» …. καί άλλα τέτοια , … δεν συναντάς σχεδόν κανέναν …. άντε το πολύ – πολύ κανένα «ξεχασμένο» … συνταξιούχο …
    Μυστήρια τα … γούστα του Νεοέλληνα ….

    Υ.Γ. Οδηγάτε μηχανή …έ ;… (κάτι είχα καταλάβει εγώ , από το … δυσδιάκριτό σας avatar) …
    Ωραία λοιπόν …
    Οψόμεθα ες … λύχνους (ελεύθερη μετάφραση του «Τα … λέμε στα φανάρια» ) ….

     
  96. vinumbonum

    Ιουλίου 4 , 2008 at 00:25

    Ντραγκα γκοσποντα.

    Ευχαριστω για την υποστηριξη.
    Αλλιως πως θα επιζησει το φλερτ για;

    Ντομπρι ντεν.

    @Εγληματολογα Νινα σι

    Κρυψτε λογια,κρυψτε λογια κυρια.
    Μου χαλατε το φλερτ.

    Και τι απογονος του ενδοξου προγονου μου θα ημουν αν δεν επινα,και δεν εκανα…..χμχμχμ..φλερτ ,επειδη;

    Εχω σπουδαιες ιστοριες να σας διηγηθω για τον Θωμα.

    Και τι εγινε με το επαγγελματικο απορητο.
    Ω φλερτοχαλαστρα.

     
  97. silia

    Ιουλίου 6 , 2008 at 17:07

    @ vinumbonum
    «Ευχαριστω για την υποστηριξη.
    Αλλιως πως θα επιζησει το φλερτ για;»
    —————————–
    Ναι , η αλήθεια είναι πως το φλερτ , χρειάζεται τακτική τροφή και .. πότισμα , και καμιά φορά και τις ενέσεις του (Νοβοκαΐνης … Dr Aslan … you know ? … )
    Καλά … η Νίνα μου έχει χαλάσει , … χιλιάδες φλερτ …. Αλλά δεν πειράζει … η καημένη είναι λίγο ζηλιάρα … Έχω τόσα πολλά , που πάντα κάτι μου μένει …
    ———————————
    добрый день!
    здравствуй(те)

     
  98. Σωκράτης Αντωνίου

    Ιουλίου 9 , 2008 at 11:41

    Άσχετο και ολίγον σχετικό: παρουσίαση του βιβλίου «Όσα δεν θέλετε να ξέρετε για τους άντρες», του Σωκράτη Αντωνίου.
    http://antresbook.blogspot.com/

     
  99. maurochali

    Ιουλίου 11 , 2008 at 13:59

    σπουδαίος λογοπαίκτης ο μηχανόβιός σας. Πήρε το «ούτε ψύλλος στον κόρφο μου», και το «κουνήσου / τινάξου από την θέση σου» και το «τα τίναξα» (λόγικα και τα τρία ως σκέψεις μετά το ροζ με το οποίο χρωματίσατε το άμεσο μέλλον του), τα έβαλε στον δοκιμαστικό σωλήνα και «απάντησε» στην ιατρική παρατήρηση με «αναιδή» πρόκληση. Respekt.

     
  100. silia

    Ιουλίου 11 , 2008 at 16:40

    @ Σωκράτης Αντωνίου
    Ευχαριστώ , υπόσχομαι να το διαβάσω .

    @ maurochali
    Λες , έ ;….
    Κοίτα να δεις που εγώ νόμισα , πως με … λυμπίστηκε και με φλέρταρε στα φανάρια , με έναν κάπως …. ας τον πω … «ιδιόρρυθμο» τρόπο .
    ——————————-
    Πέρα από κάθε πλάκα , πιστεύω κι εγώ , πως ο νεαρός , απλά (όπως όλοι , όταν τρώνε στα μούτρα την θανατερή μου ατάκα) σοκαρίστηκε και αντέδρασε με την δική του ατάκα , που οφείλω να ομολογήσω , ήταν άκρως ευγενική και … χαριτωμένη (έθιγε μόνο το … γεροντίστικο να τω πω ;… άκομψο να το πω ;…. όχημά μου) .
    Το είπα και παραπάνω , πως οι περισσότεροι νεαροί που κάνουν …. ακροβατικά καμώματα με τα δίκυκλα (αλλά και με τα τετράτροχα) , όταν τρώνε στην μάπα την γκραν-γκινιόλ άκρως επιστημονική μου πληροφορία , για το τί χρώμα έχουν τα … μυαλά , χυμένα στην άσφαλτο … αντιδρούν με προτροπές σεξιστικού περιεχομένου , … όπως πχ. να …πάω να συνουσιαστώ ,… όχι με την αφεντιά τους βεβαίως , αλλά …. γενικώς … (τί καλά παιδιά ! … )
    ————————————
    Καλώς ήρθες , σου είπα ;… όχι; …
    Καλώς ήρθες , λοιπόν .
    (Το δεύτερο σχόλιο το έσβησα , γιατί ήταν «twin» ).

     
  101. Γιώργης Χολιαστός

    Αύγουστος 28 , 2008 at 19:36

    ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ,
    ΠΟΔΙ ΚΑΙ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΜΑΡΚΟΥ ΑΥΡΗΛΙΟΥ
    (οι εφημερίδες της 27-8-08)

    Στη «βάρβαρη» τη χώρα-την Τουρκία-
    κάτω απ’ το φως του ζωοδότη ηλίου
    σ’ ανασκαφές που γίνονται στη χώρα
    βρέθηκε το κεφάλι του Αυρηλίου.

    Εμπρός λοιπόν Καραμανλή Κωστάκη
    εμπρός και ανοικονόμητη συ Ντόρα
    κάντε διαβήματα να μας δοθούνε
    όσα η σκαπάνη έχει ανασκάψει δώρα.

    Κι ας ήτανε αυτοκράτορας ρωμαίος
    μα ελληνικά αφού έγραφε κι ωμίλει
    έλληνας ήταν΄ κι αν μας αρνηθούνε
    τουλάχιστο ας μας δώσουνε τα χείλη…

    Τόσους που ελληνικά έχουνε γράψει
    (Σαμοσατείς κι ας ήσαν… ή και Σύροι… )
    έλληνες όλους τους εμείς τους λέμε-
    το ’χουμε πάρει πλέον ψωμοτύρι.

    (Κι εγώ λοιπόν δυο τόμους ποιημάτων
    στην αγγλική που έχω εκδώσει γλώσσα,
    κι εγώ γι αμερκανάκι θα μοστράρω
    μετά ’πό χρόνια τόσα κι άλλα τόσα)

    Σ’ άπταιστα ελληνικά κι ο αυτοκράτωρ
    τα «Εις Εαυτόν» λεν είχε αυτός γραμμένα.
    Ψέμα! Δεν τα ‘γραψε του Εαυτού του:
    στους έλληνες τα είχε αυτός ταμένα!

    Λοιπόν με τ’ άλλα μάρμαρα-του Έλγιν-
    ζητάτε τώρα και του Αυρηλίου
    να ‘χετε να το λέτε στους κρετίνους
    στις εκλογές του Σιούφα-του Απριλίου.

    Γιώργης Χολιαστός

     
  102. silia

    Αύγουστος 30 , 2008 at 00:12

    @ Γιώργης Χολιαστός
    Eδώ , … μάλιστα … Ταιριάζει το όμορφο ομολογουμένως ποιημά σας με το κλίμα του ποστ (θέλω να πω , πως γίνεται κάποια αναφορά έστω και υπο τύπον αστειότητας , στο όνομα του Μάρκου Αυρήλιου) .
    Καλώς ήρθατε .

     
  103. Γιώργης Χολιαστός

    Σεπτεμβρίου 15 , 2008 at 04:23

    Γλυκειά μου Σίλια (δεν μπορώ να φανταστώ αλλιώς μια Σίλια)
    πρώτα σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
    Από αυτά όμως καταλαβαίνω ακόμέρεότι κάποτε θα σου είχα στείλει κάτι άσχετο με το μπλογκ σου.
    Ναι, έστελνα και σε σένα και σε άλλους. Ήθελα να δω την αντίδραση του ίντερνετ στα γραφτά μου και στην «αδιακρισία» μου.
    Στα γραφτά μου όλοι αντέδρασαν θετικά.
    Στην αδιακρισία μου τώρα. Ελάχιστοι μου υπέδειξαν, με ευγενικόν κι αυτοί τρόπο, ότι αυτό που κάνω δεν είναι σωστό ( ομολογώ ότι ο δικός σας τρόπος ήταν πνευματωδέστατος).
    Συμπέρασμα για μένα: αξίζει να ασχοληθώ με το ίντερνετ. Παύω λοιπόν την «έρευνα της αγοράς» και ρίχνομαι στη δουλειά της δημοσίευσης των έργων μου στο ίντερνετ.
    Ευχαριστώ και πάλι.
    Γιώργης Χολιαστός

     
  104. Captain Mostovoy

    Σεπτεμβρίου 6 , 2016 at 11:54

    «Μαρσαρίσματα»,»Γκαζώνω» κλπ αντρική ορολογία από μιά γυναίκα.

    Και μετά μάς το παίζετε «ασθενές φύλο».Ψέματα.

    Να γίνετε άντρες στην θέση τών αντρών θέλετε.

    ΥΓ.Τί το θές,κοπέλα μου,το «ογκώδες και δυσκίνητο» αυτοκίνητο;Καγκούρα είσαι;

     

Σχολιάστε

 
