RSS

ΟΤΑΝ «ΜΙΛΑΝΕ» ΤΑ … «ΣΚΛΗΡΑ» …

13 Ιολ.
– Χρωστάς ….
Μου σφύριξε φιδίσια το … Alter ego μου , που ειρήσθω εν παρόδω , μοιάζουμε σαν δυο σταγόνες νερό , μόνο που αυτό είναι λίγο πιο … συγκροτημένο από μένα , κι εγώ , λίγο πιο … όμορφη από αυτό . Κατά τα άλλα , λέω ότι μοιάζουμε σαν δυό σταγόνες νερό ….χμμμ , μάλλον σαν δυο σταγόνες από διαφορετικά υγρά , (νερό-λάδι ίσως ; ) … Λοιπόν πρέπει να σταματήσω να μιλώ για το Alter ego μου , γιατί δεν είναι αυτός ο σκοπός μου απόψε … Ο σκοπός μου είναι να … Τί λέγαμε ;… Α , ναι …
– Τί και σε ποιόν ;
– Χρωστάς στον … Όμορφο , μια περιγραφή του Κόσμου , όπως μπορείς να τον φανταστείς (ποιός ήρθε ; ) μετά από 50 χρόνια .
– Ποιος το λέει αυτό ;
– Εσύ το είπες …
– Έχω δουλειές … Είναι τα παιδιά εδώ …
– Τα παιδιά σ’εχουν ελαφρά … χ….νη … Ξύπνα , μωρέ , μην κοιμάσαι … Τα παιδιά λείπουν με τις παρέες τους … Σήκω και γράψε …
– Δεν μπορώ … Πονάει το χέρι μου …
– Σου κάνανε ένεση …
– Ναι , αλλά είπανε να μείνω … ξαπλωμένη …
– Μείνε , θα φωνάξω κάποιον να γράφει για σένα …. Εσύ μόνο μίλα του …
– Έλεος , ρε…. πονάει το χέρι μου , λέω …
– Το χέρι σου πονάει , δεν πονάει η γλώσσα σου … Άσε που , ούτε το χέρι σου πονάει πια μετά την ένεση …
———————————————-
Πληκτρολογεί ο … νυσταγμένος μου , σύζυγος … Δεν καταλαβαίνει το γιατί πρέπει να πληκτρολογεί μέσα στη νύχτα (δεν είναι βλέπεις blogger) , αλλά το κάνει γιατί μου έχει … τρελλή αδυναμία … Ιδίως όταν κάτι μου πονά … Κι απόψε , πονάει το χέρι μου ….
– Γράφε …
– Να μιλάς αργά , δεν είμαι και πολύ εξοικειωμένος … Τί θα γράψουμε ;
– Για το πως θα είναι ο κόσμος μας , μετά από 50 χρόνια
– Γιατί ;
– Γιατί , τό έταξα στον … «Όμορφο»…
– Ποιός είναι αυτός ; Γιατί τον λες «όμορφο» ;
– Κάποιος φίλος blogger … Έτσι είναι το … όνομά του  … Τον λένε και Stelios…..
– Νέος ;
– Μάλλον ….
————————————————–
(…. μαλακός ήχος , από το χτύπημα των πλήκτρων , μέσα στην … μαύρη νύχτα …. )
————————————————–
————————————————–
======== ΕΤΟΣ 2058 – ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ======
=========================================
1. Πόλεμος , δεν υπάρχει πια . Όλοι οι πόλεμοι , σταμάτησαν ξαφνικά , ένα καλοκαιρινό βράδυ του 2008 . (Θυμάμαι , πονούσε το χέρι μου εκείνο το βράδυ) . Ο κόσμος , ήδη τον έχει ξεχάσει .
2. Ο καρκίνος , έχει νικηθεί (γιατί όλα τα λεφτά , που πηγαίναν στους πολέμους , «έπεσαν» στην επιστημονική έρευνα) , και μαζί με τον καρκίνο , και όλοι οι άλλοι μεγάλοι «φονιάδες» , όπως  ο διαβήτης , οι αγγειοπάθειες , το AIDS , και ο … πυρετός της Κριμαίας-Κονγκό …
3. Αυτοκίνητα ή άλλα μεταφορικά μέσα , δεν υπάρχουν πια . Οι άνθρωποι , … αυτοκινούνται , στον δικό τους χωροχρόνο και … διακτινίζονται όπου και όποτε θέλουν . Ο κόσμος , χωρίς αυτοκίνητα , έχει γίνει Παράδεισος .
4. Το  DNA , έχει πλήρως χαρτογραφηθεί και μπορούμε να προβλέψουμε τα πάντα για τους πάντες και οι πάντες , τα πάντα … για εμάς … Όλα είναι προβλέψιμα και καθαρά και διαφανή , χωρίς να ενοχλεί αυτό κανέναν , γιατί τίποτε δεν είναι πια αμαρτία , ή απαγορευμένο .
5. Οι άνθρωποι , μπορούν πια να ζουν για χιλιάδες χρόνια και έχουν την δυνατότητα να διακόψουν την ζωή τους , αν βαρεθούν , αλλά και να επανέλθουν , αν … μετανοιώσουν που έφυγαν .
6. Υπάρχει μόνο ένα … κράτος , όπου όλοι ζουν μονιασμένοι … Μία μόνο Σημαία , ένας Εθνικός Ύμνος , μία Παγκόσμια Ιστορία , και το κράτος αυτό , το … ονομάζει ο καθένας , όπως θέλει , χωρίς να ενοχλείται κανείς άλλος .
7. Το … εξωσυζυγικό σεξ , είναι ελεύθερο και μάλιστα … υποχρεωτικό μετά τα 15 χρόνια γάμου . Αν δεν το κάνεις … φορολογείσαι … και μάλιστα , αυτός είναι και ο μοναδικός φόρος , που σου επιβάλλει το Κράτος .
8. Δεν υπάρχουν Τράπεζες , Χρηματιστήρια , Χρηματοκιβώτια , Χρηματαποστολές , Ενεχειροδανειστήρια ….. Ληστείες …. Το χρήμα είναι άφθονο και το βρίσκεις σε ειδικές «καλλιέργειες» , να … φύεται παντού …. Αν βαριέσαι να καλλιεργείς Χρηματόδεντρα , πηγαίνεις και παίρνεις από του γείτονα , που το θεωρεί και μεγάλη του τιμή ….
9. Δεν υπάρχει Βία και Πονηρία …. Οι άνθρωποι , χαϊδεύουν ο ένας τον άλλον , χαμογελούν πάντα , είναι ευγενέστατοι , και αγαπιούνται μέχρι θανάτου .
10. Δεν υπάρχουν … ακραία καιρικά φαινόμενα , χιόνια , καύσωνες , τρικυμίες , τυφώνες , πλημμύρες , σεισμοί , τσουνάμια , εκρήξεις ηφαιστείων , … φωτιές στα δάση …
11. Δεν υπάρχουν ρούχα , παπούτσια να σε στενεύουν …
12. Δεν υπάρχει ρατσισμός …
13. Δεν υπάρχει παχυσαρκία …
14. Δεν υπάρχουν δάκρυα …
15. ….δυσάρεστες αναμνήσεις
16. …. τοξικά συναισθήματα …
17. …. Πόνος ….
18. …. Ολυμπιάδες της Coka-Cola …
19. …. Kινέζοι …. Όχι … Κινέζοι υπάρχουν … Και σου τηλεφωνούν κάθε μέρα … και πάντα έχουν κάτι καλό να σου πούνε … όπως : «Η καρδιά μου κοντεύει να σπάσει…»
……………………………………………………………………………………..
 
– Σίλια … έλεος !…
– Τί ;;;….
– Σταμάτα … Άρχισες να λες ανοησίες .
– Γιατί το λές αυτό ;
– Γιατί …. λες ανοησίες … Πως να σου το πω ;… Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα , όχι σε 50 , αλλά ούτε σε 50 εκατομμύρια χρόνια ….  Κάνεις τον κόσμο να μοιάζει με Παράδεισο ….
Όλα σαν … Παράδεισο τα βλέπω απόψε …
– Φταίει η … αντλία Μορφίνης , που σου βάλανε , για να μην πονάς …. Δεν μιλάς εσύ …. Μιλάνε τα ναρκωτικά αναλγητικά , που σου βάλαμε στο Νοσοκομείο , το απόγευμα , γιατί μας …. «έπρηξες» στη γκρίνια …. «πονάω ,και … πονάω» ) …
– Λες ;…
– Λέω …. Κοιμήσου τώρα … Αύριο το πρωί , θα σου πατήσω και το πλήκτρο «ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ» …. Τώρα κοιμήσου .
– Μπορώ να το πατήσω και μονη μου … Αυτό μπορώ να το κάνω και μόνη μου …
– Κάντο και … κοιμήσου … Είναι αργά .
(… ΚΛΙΚ … )
===================================================
===================================================
 
Σήμερα , σε μια άτυχη στιγμή , …. έσπασα το χέρι μου …. Όχι τίποτα σπουδαίο δηλαδή …. ένα δάχτυλο από το αριστερό μου χέρι …..
Στο νοσοκομείο , τους τάραξα όλους στη γκρίνια και μου βάλανε αντλία Μορφίνης , μία μικροσυσκευή δηλαδή , που επιτρέπει την σταδιακή αποδέσμευση Μορφίνης για δύο 24άωρα ….
Όπιο … το «δώρο» των Θεών στον άνθρωπο …. (λέγανε οι Αρχαίοι ημών πρόγονοι) .
 
==============================================
 

Ετικέτες: , , , ,

64 responses to “ΟΤΑΝ «ΜΙΛΑΝΕ» ΤΑ … «ΣΚΛΗΡΑ» …

  1. itelli

    Ιουλίου 13 , 2008 at 17:45

    Α ρε μάνα…!! Το’ξερα… Μετά τις χεβιμεταλλάδικες συναυλίες, τα ναρκωτικά ήταν το φυσικό επακόλουθο… Όλα τ’άλλα είναι δικαιολογίες.

    (Τσκ, τσκ, τσκ… Σ’αυτήν την ηλικία…)

     
  2. olvios

    Ιουλίου 13 , 2008 at 20:43

    Οι επιστήμονες ζουν στον κόσμο τους ή μας δουλεύουν. (ή είναι `μαστουρωμένοι΄)

    Αυτά που ανακοινώνουν αφορούν λίγους κατοίκους του πλανήτη.

    Οι πολλοί απλά θα ζουν με ότι έχουν,

    όπως με σαφήνεια και οξυδέρκεια ¨μαρτύρησε¨ ο Σοφός Γέρων.

    Δεν θα ξέρουν βέβαια ότι τις υποθέσεις τους θα ρυθμίζονται αποκλειστικά και μόνο από το εμπορικό δίκαιο.

     
  3. Giotavita

    Ιουλίου 13 , 2008 at 21:37

    Κατ’αρχήν καλησπέρα σας, περαστικά και γρήγορη ανάρρωση εύχομαι.
    Αλλα γιατρέ μου, μήπως σας δώσανε ψιλοκυβίνη κατά λάθος, διαβάσατε, ίσως και πρόσφατα «την κοιλάδα των ρόδων» του Ντήναχ και όλο αυτό το παραλήρημα και το όραμα της νέας χρυσής εποχής ήταν ένα από τα αποτελέσματα που έψαχνε χρόνια να βρει ο Timothy Leary μέσα στις ιδιότητες των «σκληρών»?

    Αναρωτιέμαι…
    αν και μου έχουνε πει πως το πέρασμα «ανάμεσα στους ΚΟΣΜΟΥΣ» είναι μια φοβερή εμπειρία…

    Την καληνύχτα μου.

     
  4. mamma

    Ιουλίου 13 , 2008 at 23:11

    Περαστικά!

     
  5. faros

    Ιουλίου 13 , 2008 at 23:33

    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ !
    ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΗ (ΤΑΧΥΤΑΤΗ) ΑΝΑΡΡΩΣΗ !

    – Σαν δυο σταγόνες από … κολώνια – τρινάλ !!!
    – Συνομιλείς με τον … ευατό σου … απ΄ευθείας ή μέσω … Η/Υ ;;;;;;

    Στο δια ταύτα (δλδ στο … παραλήρημα) !!!
    1. Από το στόμα (πληκτρολόγιο) στου και στου … !
    2. Ως άνω … !
    3. Το βασικό: δεν θα υπάρχουν γυναίκες-οδηγοί !
    4. Δηλαδή το DNA θα είναι κάτι σαν το … B.B. ?
    5. Μπα, αυτό πρέπει να είναι υπερβολή … !
    (το να θέλουν να διακόψουν … )!
    6. Ελπίζω όχι … ΕΝΑΣ μπλόγκερ !
    (παρεκτός και είσαι εσύ) !
    7. Δηλαδή εγώ τότε, δεν θα έχω καμιά σημαντική θέση να επιρρεάζω τις εξελίξεις ;;; !
    Πως είναι δυνατόν να επετράπηκε να γίνει τέτοιος νόμος – προφανώς χωρίς εμένα !
    8. Καλό, πολύ καλό … !
    (το να παίρνεις απ΄του γείτονα, εννοώ) !
    9. Το μέχρι θανάτου … σβήστο … , έρχεται σε αντίθεση με το 5 !
    10. Και τί λένε τα … κανάλια ;;;
    11. Άρα τέλος (επιτέλους !) με την … Μόδα !
    12. – 18. Ευτυχώώώώώς !
    19. Θα υπάρχουν , το λες στο … 6 !

    Την Καληνύχτα μου, όνειρα γλυκά και … ασκανδάλιστα και προπαντώς χωρίς πονάκια !

     
  6. Που πας μωρη ξυπολυτη στα αγκαθια;

    Ιουλίου 14 , 2008 at 00:22

    Περαστικά Σίλια μου.

    Μα…Δεν μου αρέσει αυτός ο…Τέλειος κόσμος που φαντάστηκες.

    Δυο τρία σημεία μόνο. Δεν θα υπάρχουν πόλεμοι, και νικήθηκε ο καρκίνος, θα ζούμε όσο θέλουμε….

    Οχι δεν μου αρέσει μια …τόσο τέλεια ζωή, ήδη πλήττω θανάσιμα, μη με υπολογίζεις εμένα στην παρέα των…Τέλειων.

    Και…Δεν είδα να αναφέρεις πουθενά τον έρωτα! Ζωή χωρίς έρωτα; α…. πα πα….

    Την επομένη φορά, που θα χρειαστει, να τους πεις να σου κάνουν άλλη ένεση, η μορφίνη σε…»χαλάει»… χαχαχα

    φιλί

     
  7. Sotiris K.

    Ιουλίου 14 , 2008 at 00:25

    Περαστικά!!
    Και γρήγορα!!
    Για το χέρι τα περαστικά, τα όνειρα άστα εκεί που είναι…

     
  8. Μαρία

    Ιουλίου 14 , 2008 at 09:05

    Περαστικά Σίλια!!! Και γκρίνιαζε όσο μπορείς στους συναδέλφους αυτές τις μέρες, έχεις την ωραιότερη δικαιολογία 😀 χαχα, φιλιά!

     
  9. μουργος

    Ιουλίου 14 , 2008 at 09:08

    Σιλια, ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ! 😀
    υ.γ.
    θα ανεβασεις και αλλο ποστ , οσο λειτουργει η αντλια μορφινης;
    ρωταω για να προετοιμαζομαι για το τι θα διαβασω! 😆

     
  10. faros

    Ιουλίου 14 , 2008 at 09:20

    Καλημέρα σου καλή βδομάδα και ξαναμεταπεραστικά σου !

     
  11. tdjm

    Ιουλίου 14 , 2008 at 09:25

    Καλημέρα Σίλια μου

    Περαστικά σου εύχομαι!! Με το καλό να γίνει καλά το χέρι σου!!

    Πάντως , όμορφος ο κόσμος που περιγράφεις!!

    Είθε!!!

     
  12. Nina C

    Ιουλίου 14 , 2008 at 09:30

    Περαστικά και γρήγορα!
    =========
    …και σεμνά με τις μορφίνες, είσαι άμαθη και θα σε χαλάσουν! 😛

     
  13. manos

    Ιουλίου 14 , 2008 at 10:12

    Αυτό λέγεται αυταπάρνηση. Περαστικά γιατί μην ξεχνάς… «Ολες τις αποφασιστικές γροθιές, θα τις δώσει το αριστερό». (Β. Μπένγιαμιν)

     
  14. stelios

    Ιουλίου 14 , 2008 at 12:38

    Ένα τραγούδι των Active Member λέει:


    Σ’ αυτήν εδώ, λοιπόν, τη μικρή κοσμογονιά*
    φτιάξαμε όνειρο, μικρό φονιά
    που μπορεί και να σκοτώσει πρώτα εμάς
    μη φοβάσαι, μα ούτε και να γελάς

    Ωραία η μικρή κοσμογονιά σου, Σίλια. Βαθιά ανθρώπινη, με χιούμορ, γλυκόπικρη και αισιόδοξη.

    Θα ήθελα επίσης να προσθέσω ότι κανένα όνειρο (και δυστυχώς κανένανς εφιάλτης) για το μέλλον δεν πρέπει να μας φαίνεται απίθανο. Αν έλεγε κανείς στους «Ρωμιούς» το 1780 ότι το 1830 θα είχαν δικό τους ελληνικό κράτος, θα κορόιδευαν με την ψυχή τους. Όπως και, αν έλεγε κανείς στους Εβραίους το 1900 ότι το 1945 θα είχαν φονευτεί 6.000.000 από τους ομόθρησκούς τους, θα αντιμετωπιζόταν σαν ούφο.

    Για αυτό, ας μην διστάζουμε να κυνηγάμε το «απίθανο» προς το καλύτερο. Τουλάχιστον, έτσι, ίσως γλιτώνουμε από το «απίθανο» προς το χειρότερο. Γιατί οι άνθρωποι είμαστε ικανοί και για τα δύο.

     
  15. stelios

    Ιουλίου 14 , 2008 at 12:39

    * ή «κοσμογωνιά». Νομίζω ότι ο ποιητής θέλει να πει και τα δύο.

     
  16. stelios

    Ιουλίου 14 , 2008 at 12:45

    Περαστικά είπα; Δεν είπα.
    Περαστικά, λοιπόν!

     
  17. Lardigos

    Ιουλίου 14 , 2008 at 17:57

    Περαστικά, Silia. Οι μικρές ασθένειες κι οι ταχείες αναρρώσεις είναι πάντα οι καλύτερες ευκαιρίες για …ντάντεμα! Περαστικά, λοιπόν, και να απολαύσετε την …αναρρωτική σας πορεία! 🙂
    ——————————————————————
    Όλα σωστά με τα του κόσμου [σας] το 2058.
    Με μια διαφορά: Το 2058 θα υπάρχουν ΜΟΝΟ Κινέζοι! Αυτοί καλέ θα συνεχίσουν να αναπαράγονται ακόμα κι αν απαγορευθούν οι γεννήσεις!

    Υ.Γ. τώρα που το ξανασκέφτομαι, θα υπάρχουν μόνο Κινέζοι και καμιά χούφτα από Παπανδρέου και Μητσοτακοκαραμανλήδες (πρόκειται για νέο μεταλλαγμένο είδος) ! Έτσι για να μη χαθεί η ράτσα…

     
  18. silia

    Ιουλίου 14 , 2008 at 21:37

    @ itelli
    Παδί μου … με πληγώνεις … Ποτέ δεν το περίμενα πως θα κάνεις το υποτιμητικό «Τσκ, τσκ, τσκ» στη … μανούλα .
    Και :
    Μάλιστα παληκάρι μου , σ’ αυτή την ηλικία … Γιατί σ’ αυτή την ηλικία , σπάζουν εύκολα τα κοκκαλάκια των … εμμηνοπαυσιακών «μαμάδων» , όλου του κόσμου και χρειάζονται τα ναρκωτικά (αναλγητικά) περισσότερο από κάθε άλλη ηλικία . Γιατί αν κάποιος νέος , σπάσει (μακριά απ’ εδώ) κάποιο … κοκκαλάκι του , μπορεί να την βγάλει με απλά αναλγητικά , αλλά μια … μαμά (κάποιας ηλικίας) , κινδυνεύει από τον πόνο περισσότερο , γιατί ο πόνος ανεβάζει τις πιέσεις , το ζάχαρο και τον αριθμό των καρδιοπαθειών και των εγκεφαλικών …..
    Και το … χειρότερο ; …. Χαλάει και την …. επιδερμίδα .
    —————————————–
    Εσύ όμως , σπλάχνο μου , να προσέχεις τις χεβυμεταλλάδικες συναυλίες … Γιατί , μην ξεχνάς , ότι όλα , από έναν «μπάφο» … αρχίζουν ….(Πως και τον ξέχασες τον «μπάφο» ;
    Επίσης , να προσέχεις να μην … πηδάς άτσαλα … γιατί κάπως έτσι … σπάζουν τα κοκκαλάκια

     
  19. silia

    Ιουλίου 14 , 2008 at 21:37

    @ olvios
    «Οι επιστήμονες ζουν στον κόσμο τους ή μας δουλεύουν. (ή είναι `μαστουρωμένοι΄)»
    ———————————————-
    Για μένα το λες αυτό Ευδαίμονα ;…. Τί έκανα καλέ η γυναίκα ;… Λίγη Μορφίνη γύρεψα που πονούσε το δάχτυλό μου … Και στις ισχαιμίες την βάζουμε … Λίγη σου λέω … Όσο πατάει η γάτα …
    Εντάξει σε πειράζω ….

     
  20. silia

    Ιουλίου 14 , 2008 at 21:38

    @ Giotavita
    Βασικά , ευχαριστώ για τα περαστικά , και σου εύχομαι το «καλώς όρισες» .
    Όχι , επί λόγω τιμής , είμαι σίγουρη , πως δεν πειραματίστηκαν επάνω μου με ψιλοκυβίνη , ούτε έχω διαβάσει (ούτε πρόσφατα , ούτε ποτέ) “την κοιλάδα των ρόδων” του Ντήναχ .
    Μορφίνη δίνουμε σε όλα σχεδόν τα κατάγματα , και μάλιστα στους ιδιαίτερα ευαίσθητους καρδιοπαθείς και υπερτασικούς καταγματίες .
    Και :
    … Ό,τι και να σου έχουνε πει , για το πέρασμα “ανάμεσα στους ΚΟΣΜΟΥΣ” , εσύ , μείνε μακριά από το «ταξίδι» αυτό …. Τουλάχιστον , όσο περνάει από το χέρι σου .

     
  21. silia

    Ιουλίου 14 , 2008 at 21:38

    @ mamma
    Ευχαριστώ από την καρδιά μου mamma

     
  22. silia

    Ιουλίου 14 , 2008 at 21:39

    @ faros 1 & 2
    Για τις ευχές σου για τα περαστικά , για τις μέρες και τις νύχτες χωρίς πονάκια και για τα γλυκά όνειρα , χίλιες φορές σ’ ευχαριστώ …
    Αλλά εκείνο το «ασκανδάλιστα» , τί το ήθελες ;…. Κρα , κάνουμε εμείς οι γυναίκες για λίγο … σκάνδαλο …. έστω και στον ύπνο μας .
    Χαίρομαι που εν πολλοίς , σου άρεσε η φαντασίωσή μου για τον κόσμο του 2058 .
    ——————————–
    Οι ευχές σου μάλλον έπιασαν , γιατί δεν πονάω πια πολύ . Σχεδόν καθόλου .

     
  23. silia

    Ιουλίου 14 , 2008 at 21:39

    @ Που πας μωρη ξυπολυτη στα αγκαθια;
    Γιατί Ξυπόλυτη μου , σου αρέσουν οι … ληστείες ; … τα στενά παπαούτσια ; (δεν το πιστεύω) …. δεν σου αρέσει να κυκλοφορείς γυμνή ; … δεν σου αρέσουν τα χρηματόδεντρα και οι …. «γνωριμίες με τους γείτονες («Σας παρακαλώ , να κόψω 1000 ευρώ από το δέντρο σας ; …» ) , Σου αρέσουν ο … πόνος (παλιομαζόχα) και οι Ολυμπιάδες της Coka-Cola ; …
    … Εντάξει , … τα δάκρυα , μου αρέσουν κι εμένα … ενίοτε .
    ——————————————–
    «Και…Δεν είδα να αναφέρεις πουθενά τον έρωτα!»
    Αααα!… Δεν πρόσεξες καλά το γραπτό μου , μου φαίνεται ….
    ———————————————
    Ευχαριστώ για τις ευχές .

     
  24. silia

    Ιουλίου 14 , 2008 at 21:39

    @ Sotiris K.
    Ούτε που το διανοούμαι να τα … πειράξω (τα όνειρα)… Φοβάμαι , να μην …. σπάσουν … λειώσουν … σκορπίσουν …. Είναι τόσο ευαίσθητα και ευάλωτα …. Και ύστερα , πως θα συνεχίσω να ζω χωρίς αυτά ;….
    ———————————–
    Σ’ ευχαριστώ , Σωτήρη για τις ευχές …
    Ξέρεις , … πολλές φορές , μ’ αυτά που γράφεις , μου έχεις χαρίσει γλυκά , λυτρωτικά δάκρυα …. Σ’ ευχαριστώ ΚΑΙ γι αυτό .

     
  25. silia

    Ιουλίου 14 , 2008 at 21:40

    @ Μαρία
    Ό,τι μπορώ κάνω … Στην «τσίτα» θα τους έχω κανένα 10ήμερο …
    Όμως , Μαρία μου , … ένα πράγμα δεν μπορώ να εμποδίσω : Τα σχόλια … κομμωτηρίου …. Και εξηγούμαι : Όταν βγαίνει κάποιος από το χειρουργείο , φυσικό είναι να γκρινιάζει …. Κάποιοι γκρινιάζουν περισσότερο . Τότε παίρνω το γνωστό κακό υφάκι και :
    – Τί συμβαίνει ;(εγώ)
    – Πονάω …
    – Θα … πονάς . Κάνε υπομονή … (εγώ)
    – Μα γιατί ;
    – Γιατί έκανες εγχείρηση και η εγχείρηση …. πονάει . Μόνο η …. περμανάντ , δεν πονάει … (είναι η αγαπημένη μου ατάκα) ….
    Αυτά τα … σχόλια κομμωτηρίου φοβάμαι ότι περιμένουν όλοι να μου ανταποδώσουν … Κατάλαβες ;
    Ευχαριστώ .

     
  26. silia

    Ιουλίου 14 , 2008 at 21:40

    @ μούργος
    Ααααα ! Μούργος … Θαρρώ , πως σαν γνήσιος μούργος , «ξύνεστε στου τσομπάνη την μαγκούρα»…
    Σας αρέσει το … «ζην επικινδύνως».
    Για σας Μούργος , που είστε και από τους πολύ αγαπημένους μου σχολιαστές , μέχρι και καινούρια αντλία βάζω και …. σας παίρνω στο τηλέφωνο , να απολαύσετε …. live παραλήρημα.

     
  27. silia

    Ιουλίου 14 , 2008 at 21:40

    @ tdjm
    Σ’ ευχαριστώ … Μακάρι .
    Μακάρι να γίνει ο κόσμος μας , έτσι …. Αν και … χλωμό το βλέπω …. (πάει τέλειωσε η αντλία …. Άρχισε η … απαισιοδοξία)

     
  28. silia

    Ιουλίου 14 , 2008 at 21:44

    @ Nina C
    Σ ‘ ευχαριστώ Νίνα .
    Και …
    τί «σεμνά» , μου λες καλέ ;…
    Εγώ κάτι τέτοιες (σαν τις μορφίνες) τις «παίρνω» για … πρωινό .

     
  29. silia

    Ιουλίου 14 , 2008 at 21:49

    @ manos
    Η Αυταπάρνηση , είναι πολύ μεγάλη Αρετή … Κάποιοι φτωχοί και μικρόκαρδοι άνθρωποι , την λένε … «μαλακία» .
    Είναι πολύ μεγάλη Αρετή … Δεν νομίζω ότι μου αξίζει τέτοιος έπαινος .
    Άλλωστε ο Στέλιος ο Όμορφος , θαρρώ πως αξίζει και περισσότερα .
    ——————————————-
    Για την αριστερή γροθιά τώρα :
    Σου έχω πει , πως είμαι … αμφίχειρας ; (μην κάνεις σ’ αυτό που είπα , πολιτικές προεκτάσεις … δεν θα βγάλεις νόημα … είμαι απλά , αμφίχειρας) .
    Ευχαριστώ .

     
  30. silia

    Ιουλίου 14 , 2008 at 21:53

    @ stelios 1 , 2 , 3
    Το όνειρο , δεν τελειώνει ποτέ .
    Όσο αναπνέω , θα ονειρεύομαι …
    (επίσης , όσο αναπνέω , θα …. μιλάω με το Alter ego μου … )
    ———————————
    Σ’ ευχαριστώ για όλα …
    Για την πρόσκληση
    Για τις ευχές
    Για το ποίημα .

     
  31. silia

    Ιουλίου 14 , 2008 at 21:59

    @ Lardigos
    Αχ , Lardigos … Το αγαπημένο μου χόμπυ , είναι να … χαϊδεύομαι (μεταφορικά … το λέω … έλεος , μην πάει το μυαλό σας αλλού) και να απολαμβάνω το ντάντεμα των αγαπημένων μου ανθρώπων .
    Και …
    Θαρρώ , πως το μυαλό σας πήγε στον … Κώστα Σημίτη ….
    Δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου …
    Όχι …. δεν ήταν αυτός ….
    Τέλος πάντων ….
    ————————-
    Σας ευχαριστώ , μέσα από την καρδιά μου .

     
  32. tina

    Ιουλίου 14 , 2008 at 22:31

    Περαστικά, και καλό βράδυ.

     
  33. silia

    Ιουλίου 14 , 2008 at 22:53

    @ tina
    Ευχαριστώ .
    Καλό βράδυ και σε σένα .

     
  34. ο Αναμοχλευτής

    Ιουλίου 14 , 2008 at 22:59

    Περαστικά, κι όλος ο κόσμος να έχει Ειρήνη και το νούμερο που θέλει.
    (Αυτό δεν είναι δικό μου. Το άκουσα σε διαφήμιση, μου φάνηκε γελοιωδέστατο κι είπα να το φορέσω)

    ______________
    16 μερούλες +1!

     
  35. vinumbonum

    Ιουλίου 15 , 2008 at 02:25

    Ειδοποιησε να φερω τον αργιλε,
    οταν τελειωσει η μορφινη.

    Παιδι των λουλουδιων.

    Ειρηνη.

     
  36. stelios 4

    Ιουλίου 15 , 2008 at 08:01

    Τώρα που το ξαναδιαβάζω, θα μπορούσες να το πεις και ελφρώς απαισιόδοξο…

    Καλημέρα 🙂

     
  37. γητεύτρια

    Ιουλίου 15 , 2008 at 08:40

    Περαστικά σου Αννούλα μου! Ταχείαν ανάρρωσιν!
    Καμιά φορά έχει κι ο πόνος τις χαρές του.
    Στοργή και προδέρμ από τους οικείους και υποκατάστατα ευτυχίας με «πονάω ήταν το πρόσχημα»!

    Καλημέρες και κουράγιο!

     
  38. Μαρία

    Ιουλίου 15 , 2008 at 08:53

    χαχαχα, Σίλια με τα σχόλια κομμωτηρίου έχεις δημιουργήσει κακό προηγούμενο με τους συναδέλφους. Βρε τι έχεις να ακούσεις αυτές τις μέρες… 😀 Υπομονή, δεν μπορεί, κάτι θα βρεις να τους απαντήσεις! Καλημέρα 🙂

     
  39. faros

    Ιουλίου 15 , 2008 at 08:57

    Πολύ πολύ Καλημέρα !

     
  40. Athanasia

    Ιουλίου 15 , 2008 at 11:12

    Περαστικά 🙂

     
  41. silia

    Ιουλίου 16 , 2008 at 00:33

    @ ο Αναμοχλευτής
    Eυχαριστώ , και μακάρι όλος ο κόσμος να έχει ειρήνη , αλλά αυτό το … «νούμερο» … τί εννοείτε αγαπητέ μου ; Μήπως να έχει το σωστό νούμερο για το Τζόκερ ; ή στα παπούτσια για να μην τον στενεύουν ;…
    Όπως και να έχει όμως , … έχω κι εγώ να πω κάτι με … νούμερα :
    198 και μία !
    … εκτός αν … με αγαπήσει ο Αβραμό και με θέλει κοντά του για πάντα ….
    Μπρρρρρ ……

     
  42. silia

    Ιουλίου 16 , 2008 at 00:36

    @ vinumbonum
    ….. Τελείωσε ….(σε ειδοποιώ … )
    Παιδί των φαναριών …. (μην ξεχνάς , εκεί γνωριστήκαμε)
    Ειρήνη (ημίν και υμίν)

     
  43. silia

    Ιουλίου 16 , 2008 at 00:37

    @ stelios 4
    Και ελαφρώς απαισιόδοξο και ελαφρώς πικρό …
    Και … βαρέως , μη σου πω ….

     
  44. vinumbonum 2

    Ιουλίου 16 , 2008 at 02:05

    Υποψιαζομαι ταξικη αντιμετωπιση.

    Ποτε στα νοσοκομεια δεν με κερασαν οπιον.
    Ουτε μια γραμμουλα κοκα.
    Ενα τσιγαριλικι βρε παιδι.
    Μα ουτε μια βανιλια υποβρυχιο;

    Κατι παλιοασπιρινες μονο.

     
  45. faros

    Ιουλίου 16 , 2008 at 09:13

    Συντεχνία , vinumbonum, συντεχνία του κ@@@@ά 😛 😛 😛

    ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ !

     
  46. patsiouri

    Ιουλίου 16 , 2008 at 17:51

    Μου σφύριξε φιδίσια το … Alter ego μου
    Kαλέ…εγώ δεν είπες είμαι αυτό????????/

    Πόσο συμφωνώ για τη μορφίνη-όπιο.
    Πέρισυ τέτοιο καιρό ήμουν στο νοσοκομείο με φριχτούς πόνους.
    Όταν μου κόψανε τη μορφίνη υποχρεωτικ’ά στις 5 μέρες κόντεψα να πέσω από το παράθυρο μαζί με τους ορούς και τους καθετήρες.
    Τότε κατάλαβα πως αισθάνονται τα πρεζάκια.
    Παλιά έλεγα «ας πρόσεχαν να μη μπλέξουν»
    Τώρα τους δίνω πάντα χρήματα.

     
  47. silia

    Ιουλίου 16 , 2008 at 19:33

    @ γητεύτρια
    Σ’ ευχαριστώ .
    Ξέρεις … Χαρά , μπορείς να βρείς και στα πιο απίθανα μέρη (ναι ακόμη και μέσα στον πόνο) … Αρκεί να ξέρεις να ψάχνεις … (άσε … είναι μεγάλη ιστορία) .
    Ευτυχώς , … (Τώρα , θα … παινευτώ … πρόσεξέ με) , είμαι ένας άνθρωπος , που περιστοιχίζεται από τέτοιους «οικείους» , που δεν χρειάζεται να χρησιμοποιώ τον πόνο για να … γεύομαι κάποια υποκατάστατα ευτυχίας . Το ξέρω , πως λέω μεγάλη κουβέντα , αλλά ας το πάρει το ποτάμι … Λέω την αλήθεια .
    Τα φιλιά μου και … μοσχοβολάς Ελλάδα …

     
  48. silia

    Ιουλίου 16 , 2008 at 19:39

    @ Μαρία
    Άστα , να πάνε Μαρία μου … το τί έχω να τραβήξω , δεν λέγεται … Ευτυχώς είμαι αρκετά θρασύς τύπος (με την καλή έννοια) και πάντα κάτι θα βρίσκω για αντίλογο ….
    Καλά , ε … αν αρχίσω να σου περιγράφω σκηνές από την καθημερινότητα μου , που είναι το Χειρουργείο , θα πιάνεις την κοιλιά σου από τα γέλια . Black humor , βέβαια , αλλά θα την … πιάνεις .
    Ίσως κάποτε πρέπει να κάνω ένα … αφιέρωμα στο Χειρουργείο , μέσα από αυτό εδώ το μπλογκ .
    Τα φιλιά μου .

     
  49. silia

    Ιουλίου 16 , 2008 at 19:43

    @ Athanasia
    Σ’ ευχαριστώ πολύ .

    @ faros
    Καλημέρα κι από μένα , στην κάθε «καλημέρα» σου

     
  50. silia

    Ιουλίου 16 , 2008 at 20:45

    @ vinumbonum 2
    Λάθος υποψιάζεσθε , γλυκέ φλερταριστή μου … λάθος …
    Και το γεγονός , ότι δεν σας τρατάρισαν ποτέ τίποτα όπια , και κόκες και τσιγαριλίκια και … υποβρύχια (τί … βίτσιο , κι αυτό) , οφείλεται στο γεγονός ότι δεν είχατε τις κατάλληλες γνωριμίες …
    Τώρα όμως , έχετε με το μέρος σας τις γνωριμίες στα «φανάρια» και … όλο και κάτι θα γίνει , αν … (ό μη γένοιτο) , επισκεφθείτε το Νοσοκομείο μας ….
    Και καφέ κερνάω , φτιαγμένον από τα χεράκια μου … τα σπασμένα βεβαίως , βεβαίως …

     
  51. silia

    Ιουλίου 16 , 2008 at 20:51

    @ faros
    Δεν είναι κακό πράγμα η συντεχνιακή εξυπηρέτηση , νομίζω .
    Ξέρεις καλέ μου Φάρε , (πέρα από την πλάκα) , περνάμε τόσο δύσκολα εκεί μέσα στο επαγγελματικό μου χώρο εννοώ) , που αν δεν είχαμε και μια συντεχνιακή υποστήριξη και εξυπηρέτηση , δύσκολα θα τα βγάζαμε πέρα …
    Και εδώ βέβαια ισχύει το «παν μέτρον άριστον» .

     
  52. faros

    Ιουλίου 16 , 2008 at 20:57

    Πολλά σχόλια βλέπω !!!
    Έγιανε το χεράκι σου ;;;

    Άντε σιδερένια και να ΄ναι το τελευταίο κακό που σου έτυχε και αχρείαστη να ΄ναι η … συντεχνιακή εξυπηρέτηση (sic) !

    υ.γ. … δύσκολα θα τα βγάζαμε πέρα … έ, νομίζω ξέρεις τις απόψεις μας για την Υγεία !

     
  53. silia

    Ιουλίου 16 , 2008 at 20:57

    @ patsiouri
    Καλώς ήρθες .
    Ξέρεις , είμαι … πολυσχιδής προσωπικότητα εγώ … Έχω πολλά Alter ego , ανάλογα με το τί …. διαπραγματεύομαι ή τί με … συμφέρει . Ας μείνει όμως , μεταξύ μας , γιατί εδώ που μιλάμε , είναι και δημόσιος χώρος , και κινδυνεύω να με συλλάβουν οι … Ψυχίατροι του ΕΣΥ …
    ———————————–
    Για το όπιο , που λες , ισχύει το «Μέτρον άριστον» .
    Το όπιο και τα παράγωγά του (ένα , είναι και η μορφίνη) , είναι η Λύτρωση στον … απαράδεκτο πόνο , και το δώρο των Θεών στον πάσχοντα άνθρωπο , αλλά μπορεί να γίνει ο απόλυτος Δυνάστης του και ο φονιάς του .

     
  54. πρεσβύωψ

    Ιουλίου 16 , 2008 at 22:20

    Περαστικά!!!

     
  55. vinumbonum

    Ιουλίου 16 , 2008 at 22:55

    Κρυψτε λογια,καλη γιατρεσα,
    μην μας παρουν και οι υπολοιποι χαμπαρι.

    Εναν διπλο.Με ολιγη τον πινω.
    ΚΑΙ βανιλια υποβρυχιο, το νερο να ειναι παγωμενο,
    ει δυνατον.
    (Μωρε κι ο αγιος φοβερα θελει.)

    @Φαρε

    Καλησπεριζω φωτεινε.

     
  56. ο Αναμοχλευτής

    Ιουλίου 17 , 2008 at 00:45

    Σίλια: «“νούμερο” … τί εννοείτε αγαπητέ μου ;»

    Μα τα αυτονόητα, φυσικά! Τι ερώτησις…

    ____________
    Και για να μη ξεχνιόμαστε:
    15 μερούλες +1 στραβάδια απολύομαι και να δω τα χαΐρια σας.

     
  57. faros

    Ιουλίου 17 , 2008 at 08:52

    Πολύ πολύ πολύ Καλημέρα !

    υ.γ. τώρα είδα την καλησπέρα σου vinumbonum, σε ευχαριστώ, την Καλημέρα μου !

    Αναμοχλευτή : από που … απολύεσαι ;;;;;;;;
    και τί ακριβώς μας νοιάζει εμάς για να δούμε τα χαίρια μας ;;;;;;; !!!!!!!!!! 😆 😆 😆

     
  58. faros

    Ιουλίου 18 , 2008 at 11:04

    Καλημέρα σε όλους από την όμορφη Σαμοθράκη !

     
  59. silia

    Ιουλίου 21 , 2008 at 11:23

    @ faros
    «…νομίζω ξέρεις τις απόψεις μας για την Υγεία !..»
    ————————————————–
    Εννοείς προφανώς , πως οι απόψεις των περισσοτέρων για την υγεία είναι κακές ;…
    Επέτρεψέ μου μια συμβουλή(αν βέβαια , ισχύει το παραπάνω) :
    Μάθε να βλέπεις πιο σφαιρικά …. Υπάρχουν χιλιάδες άνθρωποι που βρηκαν την υγειά τους και σώθηκαν μέσα από το Σύστημα Υγείας …. το ότι όλοι έχουν να αναφέρουν κάτι κακό μόνο , που τους έτυχε , και δεν πολυαναφέρονται στα καλά που τους έτυχαν , είναι επειδή το καλό το θεωρούν δεδομένο και υποχρέωση του Συστήματος … Δεν είναι όμως , πάντα έτσι …
    1. Η Ευγνωμοσύνη είναι μια πολύ μεγάλη Αρετή …
    2. Η Αχαριστία , είναι ένα πολύ μεγάλο Αμάρτημα …
    3. Σοφία , είναι να μπορείς να βλέπεις και από τις δύο όψεις ενός καθρέφτη ….
    ———————————–
    Δεν θα επεκταθώ περισσότερο , γιατί δεν είναι αυτό το θεμα μας .
    ===========================
    Η Σαμοθράκη (το ξαναείπα) , είναι υπέροχο μέρος για πραγματική ξεκούραση .
    Ξεκίνησα πριν λίγες ημέρες , να πάω κι εγώ , αλλά …. έχασα το καράβι για …. 1 λεπτό … και δεν μου κάνανε την χάρη να ανοίξουν την μπουκαπόρτα . Έτσι , γύρισα λυπημένη , πίσω στο σπίτι μου …..
    —————————————
    ‘Ισως ο κόσμος μας , να γινόταν ένας Παράδεισος , αν υπήρχε περισσότερη Συμπάθεια και Ανθρωπιά και Κατανόηση , και λιγότερα …. Πρωτόκολλα και κανονισμοί ….
    Για την ώρα όμως , πρέπει να … ευπειθούμε στους κανονισμούς …
    Δυστυχώς ….

     
  60. silia

    Ιουλίου 21 , 2008 at 11:26

    @ πρεσβύωψ
    Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και τις ευχές .

     
  61. silia

    Ιουλίου 21 , 2008 at 11:28

    @ vinumbonum
    Ποιόν … Άγιο , φοβέρισες , καλέ μου , και σου βγήκε και σε καλό ;

     
  62. silia

    Ιουλίου 21 , 2008 at 11:33

    @ ο Αναμοχλευτής
    Γιατί δεν μπορώ να αντιληφθώ το … αυτονόητο ;…
    Τί έχω πάθει ;…
    Είναι σοβαρό γιατρέ μου ;…

    @ faros
    Ο φίλος Αναμοχλευτής …. απολύεται από τον μάχιμο Στρατό … Χρόνια τώρα …. υπηρετούσε …. ξέρεις … φυλακή , στην φυλακή … Ήταν τόσο …. ανυπάκουος ….

     
  63. ritsmas

    Ιουλίου 27 , 2008 at 04:29

    Περαστική για ενα βράδυ από Αθήνα, εκφράζω τη συμπαράσταση μου στο πονεμένο μέλος του σώματός σου, στη φανταστικά ανακουφιστική μορφίνη και στην υπέροχη φαντασίωσή σου για τον κόσμο. Ξέρεις, πάντα ο,τι ονειρευόμαστε, ενέχει τον κίνδυνο να γίνει πραγματικότητα.
    σε φιλω

    ΥΓ. Δεν εφτασα ως την Κομοτηνή γιατί η γιαγιά είναι άρρωστη πολύ και ήθελε να με…φιλήσει!!!!

     
  64. silia

    Ιουλίου 29 , 2008 at 00:26

    @ ritsmas
    Σ’ ευχαριστώ για όλα .
    Δεν πειράζει , που δεν έφτασες μέχρι εδώ . Μια άλλη φορά , ίσως .
    Η γιαγιά αξίζει πολύ περισσότερα .
    Μακάρι κι εγώ κάποτε να γίνω μια γιαγιά , που θα μπορώ να έχω στην αγκαλιά μου για ένα φιλί , τους αγαπημένους μου .

     

Σχολιάστε

 
