RSS

ΕΣΥ … ΕΓΩ …

18 Ιολ.

Αφιερωμένο στον Τεό (Teokaf) της Λάσπης .

Όχι για τίποτε άλλο δηλαδή , αλλά βλέποντας αυτή την εικόνα , τον … θυμήθηκα .

Καλό και δροσερό υπόλοιπο καλοκαιριού .

 

Ετικέτες:

24 responses to “ΕΣΥ … ΕΓΩ …

  1. Zalmoxis

    Ιουλίου 18 , 2008 at 22:20

    Αθάνατη greek kapsoura! Βάστα Ρόμελ!

     
  2. "Το τέρας της Αμάθειας"

    Ιουλίου 19 , 2008 at 06:40

    Καλημέρα, καλό υπόλοιπο καλοκαιριού και σε σένα Silia μου! 🙂

     
  3. olvios

    Ιουλίου 19 , 2008 at 09:26

    Λέει ο Σκαρίμπας

    ΟΥΛΑΛΟΥΜ . . .
    Ήταν σα να σε πρόσμενα Κερά
    απόψε που δεν έπνεε έξω ανάσα,
    κι έλεγα: Θάρθει απόψε απ’ τα νερά
    κι από τα δάσα.

    Θάρθει, αφού φλετράει μου η ψυχή,
    αφού σπαρά το μάτι μου σαν ψάρι
    και θα μυρίζει ήλιο και βροχή
    και νειό φεγγάρι . . .

    Και να, το κάθισμά σου σιγυρνώ,
    στολνώ την κάμαρά μας αγριομέντα,
    και να, μαζί σου κιόλας αρχινώ
    χρυσή κουβέντα:

    . . . Πως – να, θα μείνει ο κόσμος με το «μπά»
    που μ’ έλεγε τρελόν πως είχες γίνει
    καπνός και – τάχας – σύγνεφα θαμπά
    προς τη Σελήνη . . .

    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    Νύχτωσε και δεν φάνηκες εσύ·
    κίνησα να σε βρω στο δρόμο – ωιμένα –
    μα σκούνταφτες (όπου εσκούνταφτα) χρυσή
    κι εσύ με μένα.

    Τόσο πολύ σ’ αγάπησα Κερά,
    που άκουγα διπλά τα βήματα μου!
    Πάταγα γω – στραβός – μεσ’ τα νερά;
    κι εσύ κοντά μου . . .
    =======================
    Με ευεξία και έμπνευση στις μέρες της σχόλης 🙂

     
  4. silia

    Ιουλίου 19 , 2008 at 23:45

    @ Zalmoxis
    «Βάστα Ρόμελ να ξε….καλοκαιριάσουμε» …
    Ωραίος δεν είναι ο «καψούρης» , με το παρακμιακό αυτοκινητάκι του ;

    @ «Το τέρας της Αμάθειας»
    Ευχαριστώ

    @ olvios
    Ό,τι πιο όμορφο και δροσερό , άκουσα φέτος το Καλοκαίρι .
    Σ’ ευχαριστώ .

     
  5. faros

    Ιουλίου 20 , 2008 at 14:54

    Χε χε, καϋμένος … teo !!! 😆

    υ.γ. μερικοί … χαιρετισμοί μου …

     
  6. ο Αναμοχλευτής

    Ιουλίου 20 , 2008 at 22:22

    Σας χαιρετώ εισερχόμενος από σήμερα επίσημα στην χορεία των ευκλεών και μη ανακυκλώσιμων εραστών, πράγμα που με χαροποιεί αφάνταστα.
    Εσάς;

    ___________
    Μα καλά, τόσο του περισσεύει η καψούρουα του χριστιανού που αισθάνεται υποχρεωμένος να την διακηρύσσει και γραπτώς επί του υαλοθώρακος;
    Αχ μωρέ Τεό, δεν το ‘μαθες ακόμα ότι καλή είναι η μλκία αλλά με το γμσι κάνεις και γνωριμίες;

     
  7. ο Αναμοχλευτής

    Ιουλίου 20 , 2008 at 22:27

    ΥΓ. Ελπίζω Σίλια να μην επανέλθης πληροφορώντας με, κατόπιν εορτής, ότι ο Τεό τυγχάνει κατιών συγγενής σου Α’ ή Β’ βαθμού συγγενείας, γιατί το δις εξαπατείν…
    Εντάξει;

     
  8. ο Αναμοχλευτής

    Ιουλίου 20 , 2008 at 22:34

    Διευκρινίζω αποφεύγοντας τα περιττά αίματα ότι φυσικά και δεν εννοώ τον Τεό της Λάσπης αλλά τον κάτοχο το οχήματος.

     
  9. silia

    Ιουλίου 21 , 2008 at 11:05

    @ faros
    Kαλέ , μην λυπάσαι τους ερωτευμένους («καϋμένος … teo !!! » ) …
    Είναι ευτυχισμένοι άνθρωποι οι ερωτευμένοι .

     
  10. silia

    Ιουλίου 21 , 2008 at 11:06

    @ ο Αναμοχλευτής
    «Ανακυκλώσιμος εραστής» ;….
    Ενδιαφέρον ακούγεται … Αν μου το έκανες και … δίφραγκα (να το εξηγούσες περισσότερο) , καλά θα ήταν .
    Και γιατί ο … όποιος Τεό θα έπρεπε να είναι κατιών συγγενής μου Α’ ή Β’ βαθμού συγγενείας, ;….
    Θα μπορούσε να είναι ανιών μου …. Αυτό δεν σου πέρασε από το μυαλό ;
    Αλλά … χαλάρωσε … Δεν μου είναι τίποτα (συγγενικό) ο κάτοχος του ΧΑΡ 6982 …
    Ούτε εγώ , αλλά ούτε κάποιος δικός μου , θα μπορούσε ποτέ να έχει αμάξι που το Νο του , να αρχίζει με το …. 69 …
    Είναι θέμα … αρχής .
    Και … αισθητικής ….

     
  11. fava

    Ιουλίου 23 , 2008 at 01:24

    χαχα, πολυ ομορφο για τον αγαπημενο μας Τεο…
    Καλο υπολοιπο 🙂

     
  12. μούργος

    Ιουλίου 24 , 2008 at 00:44

    Σιλια, πολυ καθυστερημενα τα σχολια μου (περναω ζορικα αυτο τον καιρο)
    μαλλον θα λειπει ο τεο και δεν το πηρε πρεφα, και ευτυχως γιατι γλυτωσε το μπλογκ σου απο τις συνηθεις ανοησιες του! 😆
    .
    Αναμοχλευτη, και τα δυο που αναφερεις δεν τον αγγιζουν τον τεο.
    τα χαρτια του φτιαχνει για τον αχεροντα! 😆

     
  13. silia

    Ιουλίου 24 , 2008 at 11:38

    @ fava
    Σ’ ευχαριστώ για τις ευχές και ανταποδίδω .
    Γιατί έχω την εντύπωση ότι ο Τεό , δεν είναι …. υπαρκτό πρόσωπο ;…

     
  14. silia

    Ιουλίου 24 , 2008 at 11:41

    @ μούργος
    Αν για οποιονδήποτε λόγο , περνάς ζόρικα , μην ζορίζεσαι και με την έννοια της υποχρέωσης του να μου γράφεις σχόλια . Μου είσαι ιδιαίτερα αγαπητός και χωρίς αυτά …. Ένστικτο ….
    Θα γράψω και σε σένα , το ίδιο που έγραψα λίγο πιο πάνω και στην φίλη fava :
    «Γιατί έχω την εντύπωση ότι ο Τεό , δεν είναι …. υπαρκτό πρόσωπο ;… )

     
  15. μούργος

    Ιουλίου 24 , 2008 at 18:59

    Σιλια, εδω η διαισθηση σου επεσε εξω!
    ΕΥΤΥΧΩΣ ο τεο δεν ειμαι εγω-αν αυτο υπαινίσσεσαι-. 😆
    τον γνωριζω προσωπικα και ειναι φιλος!
    υ.γ.
    και δεν γραφω απο υποχρεωση.
    απλα, σαν ενα γεια ειναι τα αραια σχολια μου τον τελευταιο καιρο που ζοριζομαι αρκετα!

     
  16. fava

    Ιουλίου 25 , 2008 at 01:53

    (εγω ειμαι σιγουρη 😉 )

     
  17. silia

    Ιουλίου 25 , 2008 at 11:37

    @ μούργος 2
    Αχ , αυτός ο … διαδικτυακός λόγος … Πόσο δύσκολη κάνει την συνενόηση μας , και πόσο μας ωθεί σε λάθη … Αν θα μπορούσαμε να μιλάμε πρόσωπο με πρόσωπο , θα αποφεύγαμε ίσως τις παρανοήσεις …
    Η λέξη «Ένστικτο» , αναφέρεται στο : «Μου είσαι ιδιαίτερα αγαπητός και χωρίς αυτά» …. Θέλω να πω , πως μου είσαι ιδιαίτερα αγαπητός και χωρίς να σε γνωρίζω …. Από ένστικτο (θα ήταν σωστότερο να γράψω) . Δεν σου έχει τύχει να συμπαθείς ή να αντιπαθείς κάποιον από ένστικτο ;…. Αυτό ήθελα να πω , απλά . Όχι αναφερόμενη στην πραγματική ή φανταστική ταυτότητα του φίλου Τεό , ο οποίος φαίνεται καθαρότερα ότι δεν είναι φανταστικό πρόσωπο , αν διαβάσεις προσεκτικά , τα σχόλια του …. Είπα να κάνουμε λίγη πλάκα .
    Πολύ τον θυμηθήκαμε και τον αναφέραμε τον φίλο Τεό , και θα …. φταρνίζεται ο καημένος …. και όλοι θα νομίζουν , ότι … κρυολόγησε …. και θα τον ταράξουν στις …. αντιβιώσεις και τα καταπλάσματα …

     
  18. silia

    Ιουλίου 25 , 2008 at 12:05

    @ fava 2
    Είσαι σίγουρη , ότι είναι υπαρκτό , ή ανύπαρκτο πρόσωπο ; (άλλη μια αδυναμία του διαδικτυακού λόγου) .
    Μου αρέσει το 😉 , που έβαλες …. «Κλείσε το μάτι στη ζωή» ) , σου έγραψα στο τελευταίο ποστ (αυτό με τα … «γενέθλια» , αλλά κάτι έγινε και μάλλον , χάθηκε . στο ξαναγράφω λοιπόν από εδώ …
    – Κλείσε το μάτι στη ζωή και το βλέμμα , πάντα μπροστά .
    😉 😉 😉

     
  19. μούργος

    Ιουλίου 25 , 2008 at 18:54

    @φαβα, εχασες! 😛
    .
    @silia, αχ, αυτος ο γραπτος λογος!
    για τη διαισθηση σου και το ενστικτο σου απαντησα σχετικα με την υπαρξη ή οχι του τεο (καλα μιλαμε λες και ειναι ο προφητης του σατανα. μα ουτε μια προφητεια δεν λεει οτι ο αντιχριστος που θα ερθει θα ειναι ραμολιμεντο και με τα δυο ποδια και το ενα χερι στον ταφο 😆 )
    υ.γ.
    ελπιζω να ειναι πλακα αυτο το προσεκτικο διαβασμα των ανοητων παραληρηματων του τεο.
    εξασκηση κανει για την συμπεριφορα του στον κατω κοσμο (του ειπαν οτι ειναι πολυ ανταγωνιστικος ο κοσμος εκει 😆 )

     
  20. elinater

    Ιουλίου 27 , 2008 at 21:30

    Είμαι νέα (στην παρέα και στην ηλικία) και μόλις είδα το φορτηγάκι ΜΕ θυμήθηκα! Βοήθεια!

     
  21. silia

    Ιουλίου 28 , 2008 at 10:41

    @ μούργος
    Όσο ανταγωνιστικός κι αν είναι αυτός ο … Κάτω Κόσμος , είμαι σίγουρη , πως ο καλός μας ο Τεό , θα τα βγάλει πέρα και όχι μόνο θα …. «επιβιώσει» (τί είπα η γυναίκα ; ) , αλλά θα επιβληθεί κιόλας .

     
  22. silia

    Ιουλίου 28 , 2008 at 10:44

    @ elinater
    «Ψάρεψα» το σχόλιο σου από τα spam .Δεν ξέρω , αν ήταν καιρό εκεί .
    Καλώς ήρθες .
    Γιατί … σε θυμήθηκες , βλέποντας το φορτηγάκι ;… Θύμα του έρωτα κι εσύ ;
    …………………………………………
    ΕΛΙΝΑ ;;;!!!!…. Τώρα σε κατάλαβα μάτια μου … Πόσο χαίρομαι που σε βλέπω εδώ ….
    Θα τα λέμε .

     
  23. elinater

    Ιουλίου 30 , 2008 at 17:42

    Θύμα του έρωτα για άλλη μια φορά.
    Θύμα των αμφιβολιών, της ανασφάλειας και της ανθρωποφοβίας των βολεμένων και ευθυνόφοβων ανδρών (άνανδρων?) της εποχής μας που δεν τολμούν να απλώσουν το χέρι τους σ’αυτούς που ακόμα πιστεύουν πως υπάρχει αγάπη.

     
  24. silia

    Ιουλίου 31 , 2008 at 21:07

    @ elinater
    Αυτοί χάνουν …
    Δεν μπορείς να ζήσεις όλη σου την ζωή , … δασκαλεύοντάς τους και μαθαίνοντάς τους να … εμπιστεύονται και να τολμούν .

     

Σχολιάστε

 
