RSS

5/8/1949 …. 5/8/2008

04 Αυγ.
Κάθε τέτοια μέρα , μέσα στην κάψα του Καλοκαιριού … μου το τραγούδαγε … Έβαζε τα καλά του … σταυρωτό καλοκαιρινό κουστούμι , πουκάμισο , γραβάτα , καλοξυρισμένος και καλοχτενισμένος , … μισόκλεινε τα μάτια και … μου το τραγουδούσε … παθιάρικα : «очи чёрные» …. (dark eyes … μάτια σκοτεινά) … Συνήθως τις άλλες μέρες μου τραγούδαγε το «Калинка» (Kalinka-Kalinka) , αλλά αυτή την μέρα , πάντα έβαζε τα «καλά» του και μου έλεγε … αυτό ….
Κάποτε , νεαρή έφηβη εγώ , αφού μου το τραγούδησε , τον ρώτησα :
– Εσύ μπαμπά , πόσων χρόνων είσαι ;
– Του χρόνου θα είμαι …. 60 , στρογγυλά ….
– Αμάν βρε «παπάκη» … Αφού είσαι τόοοοοσο μεγάλος … ένας γερο-παππουλίγκος …. τί μου το τραγουδάς αυτό το τραγούδι το παθιάρικο ;… Αυτό , είναι τραγούδι … ερωτικό …. για νέους … Και … δεν έχω μαύρα μάτια …. καστανά είναι τα μάτια μου ….
– Δεν μιλάει ακριβώς για «μαύρα μάτια» …. «Σκοτεινά» μάτια θέλει να πει … Και ο … Έρωτας , δεν έχει ηλικία , Άννιτσκα …. Είναι για όλους …. Έτσι κι εγώ τα ερωτεύθηκα αυτά τα … σκοτεινά σου μάτια  , μόλις τα πρωτοείδα , μια τέτοια μέρα σαν και σήμερα , πριν λίγα χρόνια … Εσύ , έβλεπες το φως , κι εγώ … τα σκοτεινά σου μάτια . Μαζί με σένα , γεννήθηκε και το μεγάλο μου Πάθος …. Και ξέρεις , γλυκειά μου Άννιτσκα , όσων χρόνων και αν φτάσεις , ποτέ να μην … αφεθείς και να μην ξεχαστείς και … βγάλεις το Πάθος , απ’ τη ζωή σου γιατί , όπου κι αν είμαι , θα το μάθω ,… θα το νοιώσω … και θα πληγωθώ …. Χρόνια σου πολλά μωρό μου …. Χρόνια σου πολλά μικρή κυρία .
——————————————
********************************************************
Πάθος λοιπόν για σήμερα …..
Αφιερώνω τα σημερινά μου γενέθλια … στο Πάθος , που φροντίζω , μετά από τόσα πολλά χρόνια , να το κρατάω ζωντανό και αναλλοίωτο για να μην τον … πληγώσω .
 

Ετικέτες: , , , , ,

42 responses to “5/8/1949 …. 5/8/2008

  1. νατασσάκι

    Αύγουστος 5 , 2008 at 00:43

    Χρόνια σου πολλά μικρή κυρία !
    και καλά.
    Και να τα γιορτάζεις πάντα έτσι , με Πάθος -για το χατήρι του.
    (υπέροχο τραγούδι σου αφιέρωνε, είσαι πολύ τυχερή! )

    Καλό υπόλοιπο Αύγουστο

     
  2. Το τέρας της "αμάθειας"

    Αύγουστος 5 , 2008 at 07:09

    «Πάθος λοιπόν για σήμερα…» και υγεία για ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ακόμα ΑΝΝΙΤΣΚΑ!!! 🙂 🙂

     
  3. tdjm

    Αύγουστος 5 , 2008 at 07:29

    Χρόνια πολλά Σίλια, γεμάτα από πολλές παθιασμένες στιγμές!!!
    Με υγεία και ευτυχία!

     
  4. Μαρία

    Αύγουστος 5 , 2008 at 08:06

    Να έχεις τα πιο γλυκά γενέθλια και να μην σταματήσεις ποτέ να ζεις με πάθος! Φιλάκια πολλά, με όλες μου τις ευχές 😀

     
  5. manos

    Αύγουστος 5 , 2008 at 09:03

    Χρόνια πολλλλλλλλά!

     
  6. Athanasia

    Αύγουστος 5 , 2008 at 09:20

    Χρόνια πολλά και καλά!

    Από το βιντεάκι είδα, επιτέλους, την αγγλική μετάφραση των στίχων ενός τραγουδιού που μου αρέσει πολύ, εδώ και πολλά-πολλά χρόνια. 🙂

     
  7. Αναμοχλευτής

    Αύγουστος 5 , 2008 at 09:57

    Νεαρή μου φίλη, όση ευτυχία κι αν σου ευχηθώ θα είναι για σένα λίγη και ποτέ δεν θα μπορέση να φτάση αυτήν που ξέρω πως σου αξίζει.

    Συμβιβάζομαι αρκούμενος απλώς στην έκφραση της αγάπης μου, ευχόμενος να είσαι πάντα γερή και με πνεύμα διαυγές για να συνεχίσης να μας χαρίζης τις αναμνήσεις και τα όνειρά σου, πλουτίζοντας και ομορφαίνοντας την ψυχή μας.

    __________
    Κοινότυπα τα λόγια μου, όμως ειλικρινή κι από καρδιάς.
    (Επίτηδες το ‘φαγα το ρήμα, μην το ψάχνεις).

     
  8. nik.athenian

    Αύγουστος 5 , 2008 at 10:13

    Αν και το ποστ γράφτηκε με θέμα τα γενέθλια και το πάθος, εγώ θέλω να το εκλάβω σαν μια ακόμα αναφορά στους αγγέλους που σας τριγυρίζουν, και έχετε το προνόμιο να μπορείτε να δείτε.
    Έτσι κι αλλιώς και πάλι Χρόνια σας Πολλά και Πολύχρωμα.

     
  9. souzy

    Αύγουστος 5 , 2008 at 11:12

    Χρόνια πολλά κι από ΄μένα. Κράτα το πάθος ζωντανό όχι για ΄κείνον, αλλά για ΄σένα. Καμιά φορά πρέπει κάποιος να μας υποδείξει το αυτονόητο, ότι η ζωή είναι ζωή μόνο αν τη ζούμε.

     
  10. stelios

    Αύγουστος 5 , 2008 at 11:47

    Χρόνια πολλά και οπωσδήποτε παθιασμένα!

     
  11. faros

    Αύγουστος 5 , 2008 at 11:55

    Λόγια πολλά ξεστόμισα
    – ακόμα ξεστομίζω –
    εδώ και λίγους μήνες
    Δεκέμβρης ήτανε θαρρώ
    – μέρα γιορτής, εκ φύσεως –
    που μπήκες στη ζωή μου !

    Από την πρώτη μέρα νόμισα
    – κι ακόμα το νομίζω –
    πως βρήκα μία φίλη
    αλληλοπειραζόμαστε, καιρό
    – μέχρι, παρεξηγήσεως –
    και χαίρεται η ψυχή μου !

    Χρόνια Πολλά σου εύχομαι
    χαρά και ευτυχία
    γερή να είσαι, δυνατή
    σε σταθερή πορεία !

    Την πιο θερμή μου Καλημέρα !
    – χάνοντας και το μέτρο

     
  12. faros

    Αύγουστος 5 , 2008 at 11:57

    Λόγια πολλά ξεστόμισα
    – ακόμα ξεστομίζω –
    εδώ και λίγους μήνες
    Δεκέμβρης ήτανε θαρρώ
    – μέρα γιορτής, εκ φύσεως –
    που μπήκες στη ζωή μου !

    Από την πρώτη μέρα νόμισα
    – κι ακόμα το νομίζω –
    πως βρήκα μία φίλη
    αλληλοπειραζόμαστε, καιρό
    – μέχρι, παρεξηγήσεως –
    και χαίρεται η ψυχή μου !

    Χρόνια Πολλά σου εύχομαι
    χαρά και ευτυχία
    γερή να είσαι, δυνατή
    σε σταθερή πορεία !

    Την πιο θερμή μου Καλημέρα !

     
  13. olvios

    Αύγουστος 5 , 2008 at 12:03

    Προς -σε- εύχομαι
    Φώτιση Δύναμη και Σοφία
    Να έχεις την αγάπη αυτών που αγαπάς

     
  14. μούργος

    Αύγουστος 5 , 2008 at 14:47

    φιλτατη Σιλια, ευχομαι απο καρδιας:
    χρονια καλα και πολλα
    τα ειπαν αλλοι καλυτερα απο μενα, αλλα δεν μπορω να μη χειροκροτησω τον φαρο για το εξαισιο ποιημα του.
    υ.γ.
    1. ο μπαγασας, οταν δεν πινει, κανει παπαδες! 😆
    (φαρε, ελπιζω να μη παρεξηγησεις το «μπαγασας» 😀 ).
    2. αν και το διπλογραμμενο σχολιο του με βαζει σε καποιες υποψιες για αυξημενα ποσοστα αλκοολης στο αιμα! 😆 😆

     
  15. elinater

    Αύγουστος 5 , 2008 at 16:01

    Χρόνια πολλά για να μπορέσεις να χαρείς ό,τι ακόμα δεν έζησες.
    Χρόνια καλά για να θυμάσαι ό,τι ωραίο πέρασες.
    Χρόνια γερά για να αντέχεις ό,τι η ζωή έχει γραμμένο.

     
  16. lemon

    Αύγουστος 5 , 2008 at 18:44

    Χρόνια Πολλά από την καρδιά μου, σου εύχομαι.
    Και να ξέρεις, το πάθος το έχεις, και μας το μεταδίνεις ακόμη και μέσα απ’ αυτό το -φαινομενικά ψυχρό- μέσο…
    Να είσαι καλά 🙂

     
  17. bulsel

    Αύγουστος 5 , 2008 at 19:38

    Αγαπητή Άννιτσκα….Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία!
    Το πρωί δεν μπόρεσα να σου ευχηθώ από κοντά, γιατί βιαζόσουν να γίνεις όμορφη σήμερα, για τις ……παθιασμένες στιγμές!!! Πολύ ωραίο το τραγούδι και το βιντεάκι με τους αγγλικούς στίχους…ήσουν τυχερή που στο τραγουδούσε ο… γερο-παππουλίγκος σου….Φιλάκια πολλά, τα λέμε αύριο και από κοντά!

    υ.γ. συγχαρητήρια στο faro για το γλυκύτατο ποίημα που σε αφιέρωσε.

     
  18. zambia

    Αύγουστος 5 , 2008 at 21:11

    Τελικά, το summer wine καταναλώθηκε σε βραδιά Γιορτινή και Παθιασμένη;

    * Να βγάζεις πάντα τη γλώσσα στο χρόνο, στην αρρώστια και το θάνατο. (Αναμοχλευτής)

    Τις πιο θερμές ευχές μου.

     
  19. Sotiris K.

    Αύγουστος 5 , 2008 at 21:52

    Πρόλαβα…. 🙂

    Χιλιόχρονη.
    Ευτυχισμένη
    Δημιουργική

    Ε και όταν μεγαλώσεις, να συνεχίζεις, με το ίδιο Πάθος, να χαιρετάς τη ζωή!!

     
  20. indictos

    Αύγουστος 5 , 2008 at 22:36

    Χρόνια πολλά, δημιουργικά και με υγεία.
    🙂

     
  21. vinumbonum

    Αύγουστος 5 , 2008 at 23:22

    Χρονια πολλα.
    Οι επιθυμιες σου,ευχες μου.

     
  22. ritsmas

    Αύγουστος 5 , 2008 at 23:24

    <χρονια πολλά και καλα καλή μου φίλη.. Νασαι παντα γεμάτη πάθος, να το επιδεικνύεις και πότε πότε να το χαιδεύεις μην τυχει κι αγριέψει και σου φύγει.Εκεί εσύ..
    σε φιλω ριτς

     
  23. σύγχρονη έκφραση

    Αύγουστος 6 , 2008 at 00:14

    Κράτησε ζωντανό αυτό το πάθος, το μεδούλι της ζωής. Και να μας μεταδίδεις κάποια ψήγματά του μέσα από τα κείμενά σου.
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ

     
  24. So_Far

    Αύγουστος 6 , 2008 at 07:15

    Χρόνια πολλά και από εδώ..
    είχε δίκιο ο μπαμπάς σου για τα σκοτεινά μάτια !

     
  25. faros

    Αύγουστος 6 , 2008 at 08:47

    Καλημέρα και … χαμογέλα … βλέποντας τον τίτλο του άρθρου σου σκέφτεται κανείς ότι πέρασαν κάποια χρόνια (αρκετά), όμως διαβάζοντας το άρθρο και πολλά άλλα (όλα θα έλεγα) φαίνεται καθαρά ότι τουλάχιστον δεν σου άγγιξε ο χρόνος ούτε την ψυχή ούτε την καρδιά σου – μάλλον γίνεσαι συνεχώς και καλύτερη !
    Να είσαι πάντα καλά !

     
  26. silia

    Αύγουστος 6 , 2008 at 11:37

    @ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ
    Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου και αντεύχομαι τα καλύτερα για σας
    —————————————–
    Και :
    @ νατασσάκι
    Μεγάλη η χάρη του και η τύχη μου (να τον έχω πατέρα) ακόμη μεγαλύτερη .

    @ Το τέρας της «αμάθειας»
    Πάθος , για σήμερα και για πάντα ….

    @ tdjm
    Γλυκειά ξανθιά μου 🙂

    @ Μαρία
    Προσπαθώ … να μην σταματήσω ποτέ .

    @ manos
    Από που , μου έρχεται αυτή η ευχή ; …. από την αγαπημένη μου Θεσσαλλλλλλλλλονίκη , μήπως ;

    @Athanasia
    Η αγγλική μετάφραση των στίχων ήταν ο λόγος που διάλεξα αυτό το συγκεκριμένο βιντεάκι για το εν λογω τραγούδι … Πρέπει να «ακούς» τα λόγια του … να τα καταλαβαίνεις …. Για Πάθος μιλάμε …

    @ Αναμοχλευτής
    Δεν πειράζει που «έφαγες» τα ρήματα … ακόμη και τα απαρέμφατα και τους … Υπερσυντέλικους , και ΟΛΕΣ τις λέξεις να έτρωγες …. εγώ , πάλι θα ένοιωθα αυτό που θέλεις να πεις ….
    Και να ξέρεις πως : «Δανεικά είναι τα καρύδια» , όπως λέει μια παροιμία εδώ στον τόπο μου …. Δηλαδή , ό,τι νοιώθεις , νοιώθω … Αγάπη δίνεις … Αγάπη θα εισπράξεις (από μένα τουλάχιστον) .

    @ nik.athenian
    Από τους πιο σπουδαίους Αγγέλους της ζωής μου ήταν ο πατέρας μου ….
    Τόσο αθώος …
    Τόσο όμορφος …
    Τόσο μακριά από κάθε τι φτηνό …

    @ souzy
    Και για εκείνον και για μένα . Και μεγάλο δίκιο έχεις για το αυτονόητο ….

    @ stelios
    Ω π ο σ δ ή π ο τ ε , Όμορφε μου .

     
  27. stalagmatia

    Αύγουστος 6 , 2008 at 11:50

    Χρόνια πολλά λοιπόν κι από εμένα, γεμάτα Πάθος, Χαρά, Υγεία και πολλά πολλά γέλια!
    Να σαι καλά και του χρόνου να ξαναθυμηθείς εκείνο το τραγούδι του «παπάκη» σου. 🙂

     
  28. silia

    Αύγουστος 6 , 2008 at 15:00

    @ faros
    Έχω πολύ συγκινηθεί
    μ’ αυτό το ποίημά σου .
    Δείχνει την Σκέψη την αγνή
    Και την καλή Καρδιά σου

    @ olvios
    Σπουδαία προς-με-ευχή , το να έχω την αγάπη αυτών που αγαπώ . Σπουδαία …

    @ μούργος
    Όλοι πρέπει να το χειροκροτήσουμε …
    Άσχετο : Τι σημαίνει «κάνω παπάδες» ;…

    @ elinater
    Μικρή Ελίνα … Είσαι τόσο καλή … τόσο γλυκειά … τόσο όμορφη … Σε έχω μέσα στην καρδιά μου .

    @ lemon
    Το έχω πανάθεμά με …. Ώρες – ώρες , το νοιώθω να μου ξεσκίζει τα σωθικά …
    Αλλά μ’ αρέσει .

    @ bulsel
    Καλέ … πολύ καλέ μου φίλε … Πρέπει να ξέρεις , πως ο καλός Θεός , όπως κι αν λέγεται (Θεός ή Αλλάχ , Μωάμεθ ή Χριστός) , αγαπάει τους καλούς ανθρώπους σαν κι εσένα .
    Τα λέμε …

    @ Zambia
    Μην ανησυχείς … Για εκεί που το έστειλες , εκεί καταναλώθηκε … Σταγόνα δεν έμεινε …
    Άσχετο : Τι είσαι ; Είσαι το alter ego του Αναμοχλευτή ;

    @ Sotiris K.
    Λέω να μην … μεγαλώσω ποτέ …
    Η ευχή σου όμως (είτε μεγαλώσω , είτε όχι) καλή …

     
  29. silia

    Αύγουστος 6 , 2008 at 15:27

    @ indictos
    Με υγεία , προπαντός .
    Μοσχοβολάς …. Θεσσαλονίκη .

    @ vinumbonum
    Ουάου !!!
    Υπέροχη ευχή ….

    @ ritsmas
    Έννοια σου …. Το «κουλαντρίζω» μια χαρά .
    Κι εγώ σε φιλώ .
    Την αγάπη μου .

    @ σύγχρονη έκφραση
    Με … νύχια και με δόντια , θα το κρατήσω ζωντανό .

    @ So Far
    Δυο φορές ευχαριστώ … Και για τις ευχές , και για την φιλοφρόνηση .

    @ faros 2
    Μεγάλο … μεγάλο χαμόγελο για τον φίλο Φάρο …. 🙂

    @ stalagmatia
    «Παπάκης» ο μπαμπάς …. «μάματσκα» η μαμά .
    Και τις δικές μου ευχές . Σύντομα και εύκολα να γίνεις μια γλυκειά «μάματσκα» .

     
  30. Кроткая

    Αύγουστος 6 , 2008 at 21:47

    Να ζήσεις Άννιτσκα, χαρούμενη και παθιασμένη και να λες ιστορίες! (έστω και καθυστερημένα!)

     
  31. mamma

    Αύγουστος 7 , 2008 at 00:30

    Εγώ είχα γενέθλια την επόμενη μέρα από σένα, λιονταρίνα μου!
    Χρόνια καλά έστω και καθυστερημένα [λείπαμε :-)]

     
  32. skupitsa

    Αύγουστος 7 , 2008 at 10:05

    Λίγο καθυστερημένα τα υποβάλλω αλλά τα εννοώ, μιας και έχω πολύ εκτιμήσει και τα γραφόμενα και τη συγγραφέα.
    Από λίγο πιο δυτικά από σένα, χρόνια πολλά.

     
  33. silia

    Αύγουστος 7 , 2008 at 11:51

    @ Кроткая
    Θα λέω (ιστορίες) , ώσπου να … μου βγει η ψυχή .
    Δεν υπάρχει η έννοια «καθυστερημένα» , όταν πρόκειται για κάτι θετικό , όπως είναι οι … από καρδιάς ευχές .

    @ mamma
    Και τις δικές μου τις ευχές … τυχερή «λέαινα» … Και λέω «τυχερή» γιατί είπες την λέξη «λείπαμε» και υποθέτω ότι εννοείς τον … άντρα της ζωής σου (τον γιό σου) …. Να τον χαρείς πολύ , τώρα που ακόμη είσαι η … «Θεά» του , γιατί αργότερα «θεά» θα λέει το εκάστοτε κορίτσι του (όπως κάνουν και οι δικοί μου γιοί) και θα …. ψιλοζηλεύεις (όπως ψιλοζηλεύω κι εγώ) .
    Και επαναλαμβάνω :
    Δεν υπάρχει η έννοια «καθυστερημένα» , όταν πρόκειται για κάτι θετικό , όπως είναι οι … από καρδιάς ευχές .

    @ skupitsa
    Αφού επαναλάβω το … τετριμμένο πια «Δεν υπάρχει η έννοια «καθυστερημένα» , όταν πρόκειται για κάτι θετικό , όπως είναι οι … από καρδιάς ευχές » , άσε με να αναρωτηθώ , όταν λες «…λίγο πιο δυτικά από σένα…» τί εννοείς ;… Πιο δυτικά , απο εκεί που βρίσκεται το σώμα μου , ή πιο δυτικά , από εκεί που συχνάζει η καρδιά μου ;
    Φιλιά .

     
  34. faros

    Αύγουστος 7 , 2008 at 11:56

    Σε ευχαριστώ … πολύ όμως !

    Αν ήξερες … πόσα αξίζεις …
    (άλλωστε φαίνεται λίγο, από τα σχόλια, των αναγνωστών σου)

    Την πιο καλή Καλημέρα μου από την Σαμοθράκη που είμαι από χθες …

     
  35. manos

    Αύγουστος 7 , 2008 at 13:05

    Η ευχή κατέβηκε από την μπλλλλογκόσφαιρα με βορειοελλαδίτικο αξάν…

     
  36. mamma

    Αύγουστος 7 , 2008 at 23:19

    Εννοείται πως εννοώ τον άντρα της ζωής μου, πόσο με καταλαβαίνεις 🙂

     
  37. skupitsa

    Αύγουστος 8 , 2008 at 09:17

    Ο προσδιορισμός ήταν τοπικός, Σίλια, αν βέβαια έχω καταλάβει σωστά πού βρίσκεσαι. Έχεις γεννηθεί στην ίδια πόλη με τον πατέρα μου, αλλά νομίζω ότι ζεις πιο ανατολικά από αυτήν ενώ εγώ είμαι λίγο πιο δυτικά, για λίγο καιρό ακόμη.

     
  38. silia

    Αύγουστος 9 , 2008 at 23:23

    @ faros
    Φτάνει πια , τόσες διακοπές … Γύρνα κοντά μας .
    ……………………………….
    Εγώ σ’ ευχαριστώ .

    @ manos
    Γιατί όμως έγινε αυτό ;;;…
    Η μπλογκόσφαιρα … αγαπά την Β.Ελλάδα ; ή η Β. Ελλάδα , αγαπά τόσο πολύ τα μπλογκ(ς) ;

    @ mamma
    Μπορώ να … μην σε καταλαβαίνω , με τόσους άντρες «ζωής» , που έχω ;

    @ skupitsa
    ???….

     
  39. skupitsa

    Αύγουστος 10 , 2008 at 12:19

    Σίλια, έγινα πιο συγκεκριμένη «ιδιαιτέρως». Δεν έλαβες την απάντηση;
    Φιλιά.

     
  40. silia

    Αύγουστος 10 , 2008 at 12:28

    @ skupitsa
    Και βέβαια την πήρα . Και ήταν για μένα ιδιαίτερα ευχάριστη και με γέμισε συγκίνηση και νοσταλγία για τα παιδικά μου χρόνια , γιατί επρόκειτο για οικογένεια , γνωστή των γονιών μου .
    Αυτή , ήταν μια απάντηση για αυτό τον χώρο .
    Την αγάπη μου .

     
  41. πρεσβύωψ

    Αύγουστος 17 , 2008 at 18:17

    Χρόνια πολλά!!!

     
  42. silia

    Αύγουστος 17 , 2008 at 18:43

    @ πρεσβύωψ
    Χίλια ευχαριστώ …
    Και να σκεφτείς , πως ΔΕΝ έχω ακόμα , ίχνος … πρεσβυωπίας .
    Τα φιλιά μου .

     

Σχολιάστε

 
