RSS

ΑΣΠΡΑ , ΚΟΚΚΙΝΑ , ΚΙΤΡΙΝΑ , ΜΠΛΕ ….

07 Αυγ.

…. καραβάκια στο ταξίδι , δεν με παίρνετε καλέ …

 

Μπήκε στο …τελευταίο του λιμάνι (κοντά στα γηρατιά) , γέρνοντας επικίνδυνα … Όμως , μπήκε όρθιος …

… σχεδόν , … ξεχάστηκες .

Ας «ταξιδεύουν» οι άλλοι … Εμένα , μου φτάνει , που είμαστε μαζί …

Παράλληλες ήταν οι πορείες της ζωής μας … Παράλληλες κι αντίστροφες … Ωστόσο όταν κάποτε πέρασες δίπλα μου , έννοιωσα να με κοιτάζεις ,… Κι εγώ όμως σου έρριχνα κλεφτές ματιές …

Όλοι οι φίλοι μου ήταν εκεί … Οι φίλοι από τα παιδικά μου χρόνια … Είχα μια χαρά … Μια αγκαλιά , για όλους …

Πέρασες δίπλα μας , υπέροχος … μεγάλος … Ούτε μια ματιά … Καλή σου ώρα , καλό ταξίδι … Εμείς σ’αγαπάμε .

Κάποιες στιγμές , η ψυχή μου γίνεται ένα με το δειλινό … Τότε έίναι , που γεμίζει από την γαλήνη του .

Ακόμη κι όταν αγρίευαν τα πάντα και τα νερά φουρτούνιαζαν γύρω σου , εσύ έμενες εκεί και το «πάλευες» πάντα … Πάντα μπροστά …

΄»Ξεπούλησες» τα όνειρά μου , σε φτηνιάρικα παζάρια ….

Είναι κάποιες στιγμές , που θαρρώ , πως σε βλέπω να «αράζεις» μέσα μου … Όμως δεν είσαι τίποτε άλλο , από ένα … αερικό , ένα πλάσμα της φαντασίας μου … Ένα «ακόμα , φάντασμα» στη ζωή μου …

– Κινέζε μου ;;;… Να … κωπηλατείς προσεχτικά , γιατί «αρμενίζεις» μέσα στα όνειρά μου …

======================================

Είπε η ….

 

Ετικέτες: , , , ,

11 responses to “ΑΣΠΡΑ , ΚΟΚΚΙΝΑ , ΚΙΤΡΙΝΑ , ΜΠΛΕ ….

  1. souzy

    Αύγουστος 7 , 2008 at 20:37

    Τί υπέροχες φωτογραφίες! Και οι φράσεις σου τόσο ταιριαστές. . . Με συγκίνησες με τόση απλότητα. . . Μπράβο σου. . .

     
  2. silia

    Αύγουστος 9 , 2008 at 23:26

    @ souzy
    Χαίρομαι , που σου άρεσαν τόσο .

    @ «Το τέρας της Αμάθειας»
    Τώρα , … συγκινήθηκα εγώ ….

     
  3. elinater

    Αύγουστος 10 , 2008 at 18:15

    …ταξιδευεις σε όλα εκείνα που αγαπώ!
    Οι «καραβίσιες φιγούρες» πάντα με κάνουν να αναπολώ τα παιδικά μου χρόνια στην αγκαλιά του πατέρα μου να με πετάει απ’ τη βάρκα και να τρελαίνομαι από χαρά.
    Τώρα μεγάλωσε πολύ…δεν παίζουμε πια.
    Ομως πάντα η ξύλινη βάρκα σε κάποιο λιμανάκι μου φέρνει νοσταλγία.
    Πόσο θα ‘θελα να ξαναγίνω παιδί.
    Σ’ευχαριστώ που μου το θύμισες.

     
  4. silia

    Αύγουστος 12 , 2008 at 09:16

    @ elinater
    Δεν είναι εύκολο , αλλά δεν είναι και αδύνατο …. Το να ξαναγίνεις παιδί , εννοώ .
    Δοκίμασε να τον πείσεις (τον πατέρα σου) να ξαναβρεθείτε σε μια βάρκα , και να σε ξαναπετάξει στην θάλασσα …. Δοκίμασε να ξαναπαίξεις μαζί του … Μπορεί τίποτε πια να μην μοιάζει με εκείνη την εποχή , αλλά αν «αδειάσεις» το μυαλό σου από το σήμερα , μπορεί να … ζήσεις κάτι «μαγικό» .
    Διάβασε αν θέλεις και μπορείς τα :
    1. «ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΜΑΓΕΙΑ» του Γουέην Ντύερ (εκδόσεις ΓΛΑΡΟΣ)
    2. http://www.silia.wordpress.com/2007/03/16/ ΚΑΒΑΛΑ ΣΤΟΝ ΚΟΜΗΤΗ

     
  5. ritsmas

    Αύγουστος 12 , 2008 at 20:30

    Ναι, Σιλια, δεν ειναι δύσκολο, αλλά στις εποχές μας τα πάντα είναι δύσκολα, εκτός από εκείνα που σχετίζονται με τον εγωισμό μας
    Ομορφο ποστ
    φιλια ριτς

     
  6. elinater

    Αύγουστος 12 , 2008 at 20:57

    Για τον πατέρα μου θα είμαι πάντα το κοριτσάκι του στη βάρκα κι ας βιάστηκα να μεγαλώσω.
    Και για μένα θα είναι πάντα εκείνος που μου έμαθε πως το ομορφότερο πράγμα που μπορείς να χαρίσεις στο παιδί σου είναι υπέροχες αναμνήσεις.
    (Πολύ συγκινητική η παραπομπή στο ΚΑΒΑΛΑ ΣΤΟΝ ΚΟΜΗΤΗ)

     
  7. Ramos

    Αύγουστος 13 , 2008 at 10:54

    Τοσο υπεροχα… οσο και αλληγορικα!
    Την εκτιμηση μου !

     
  8. silia

    Αύγουστος 13 , 2008 at 14:09

    @ ritsmas
    Kι εσύ … όμορφο σχόλιο …
    Πικρό μεν (…στις εποχές μας τα πάντα είναι δύσκολα, εκτός από εκείνα που σχετίζονται με τον εγωισμό μας… ) , αλλά όμορφο .

     
  9. silia

    Αύγουστος 13 , 2008 at 14:14

    @ elinater 2
    Υπέροχο δώρο οι γλυκές αναμνήσεις .
    Απορώ , πώς υπάρχουν άνθρωποι , που δεν το εκτιμούνε .

     
  10. silia

    Αύγουστος 13 , 2008 at 14:18

    @ Ramos
    Δυστυχώς ή ευτυχώς , όλοι μας κάποτε αν όχι όλα , τα περισσότερα από αυτά , τα έχουμε ακούσει , ή τα έχουμε πει …. ‘Η τα έχουμε σκεφθεί .
    Εγώ προσωπικά , τα έχω σκεφθεί ή τα έχω πει όλα , κατά καιρούς .
    Απλά εδώ , τα … «έδεσα» λίγο , με κάποιες εικόνες καλοκαιρινές … θαλασσινές … καραβίσιες .
    Καλώς ήρθες .

     

Σχολιάστε

 
