RSS

ΑΙΣΘΗΣΙΑΚΟΣ ΧΟΡΟΣ … ΑΛΛΟΔΑΠΗΣ

29 Αυγ.
Εντάξει … εντάξει , το παραδέχομαι , πως ο τίτλος είναι … «πιασάρικος» (τί λέξη Θεέ μου) και σε προκαλεί να … «κλικάρεις» (τι λέξη Θεέ μου , επίσης) , επάνω του για να μάθεις περισσότερα … ‘Ομως …
…Όμως δεν φταίω εγώ γι αυτό . Έτσι ακριβώς το βρήκα γραμμένο σε επαρχιακό έντυπο και σας το μεταφέρω αυτούσιο (δεν αναφέρω μόνο τις πόλεις και τους Νομούς) , προς … τέρψιν και … προβληματισμό (ίσως) . Δεν ξέρω αν θα γελάσετε , θα χαχανίσετε , θα χαμογελάσετε με νόημα (Ιρλανδέ σού ‘ρχομαι) , θα χλευάσετε , θα «μπουκώσετε» , θα εξοργισθείτε , θα νοιώσετε πιο ασφαλείς (επειδή η Πολιτεία κάνει το … καθήκον της) ή θα αδιαφορήσετε βάσει μιας σύγχρονης … κοσμοθεωρίας που ανασηκώνει ελαφρά τους ώμους και μουρμουρίζει : «Ε , και ;…»
Εγώ πάντως , στην αρχή …. χαχάνισα … Όσο περνάει η ώρα όμως ….
—————————————–
.
ΑΙΣΘΗΣΙΑΚΟΣ ΧΟΡΟΣ ΑΛΛΟΔΑΠΗΣ
Ένας 42χρονος κάτοικος …… (όνομα πόλης), μια 31χρονη αλλοδαπή , ένας 54χρονος κάτοικος Νομού …. (όνομα Νομού) και μια 32 χρονη ημεδαπή κάτοικος …. (όνομα άλλης πόλης) , συνελήφθησαν σε δημοτικό διαμέρισμα του Νομού μας , στις 25-8-2008 , και ώρα 03.00 από αστυνομικούς της ΟΠΚΕ ΑΔ ….. (όνομα πόλης) για προσβολή ηθών (ΟΥΑΟΥ !!! ) και άμεση συνέργεια σ’ αυτήν (την … προσβολή ηθών …. ΞΑΝΑ ΟΥΑΟΥ !!! ) . Συγκεκριμένα σε κατάστημα ιδιοκτησίας του 42χρονου και ενός 39χρονου οι οποίοι απουσίαζαν , η 31χρονη αλλοδαπή σερβιτόρα , έναντι του ποσού των 40 ευρώ , που κατέβαλαν οι αστυνομικοί σε προσημειωμένα χαρτονομίσματα , πραγματοποίησε …. αισθησιακό χορό , με σκοπό την …. αυτοϊκανοποίηση (χα!!! ) της γενετήσιας ορμής , πλην όμως , επενέβησαν οι αστυνομικοί της ίδιας ομάδας , και την …. συνέλαβαν … (ΑΟΥΤΣ … πάνω στο καλύτερο) . Επίσης , εντοπίσθηκε και συνελήφθη ο 42χρονος ιδιοκτήτης του καταστήματος , ενώ ο 39χρονος συνιδιοκτήτης αναζητείται . Συνολικά , κατασχέθηκαν 745 ευρώ , εκ των οποίων τα 100 ευρώ , είχαν προσημειωθεί και βρέθηκαν εντος της ταμειακής μηχανής , και τα υπόλοιπα 645 βρέθηκαν στην κατοχή του 54χρονου συλληφθέντα . Οι δράστες με την δικογραφία , που σχηματίστηκε σε βάρος τους , προσήχθηκαν στον εισαγγελέα πλημμελειοδικών …. (όνομα πόλης) .
——————————————–
… Όσο περνάει η ώρα όμως …. κάτι νοιώθω να με ενοχλεί , να ξεσηκώνει την διαμαρτυρία μέσα μου … Κάτι σαν να … μασάω κάτι βρώμικο και πικρό και να πρέπει να το καταπιώ ….
Με ενοχλεί εκείνο το «31χρονη αλλοδαπή» , το «προσβολή ηθών» , το «έναντι του ποσού των 40 ευρώ» , το «αυτοϊκανοποίηση της γενετήσιας ορμής» , το «ο 39χρονος συνιδιοκτήτης αναζητείται» …
Πολλά με ενοχλούν και επειδή φοβάμαι να μην …. με πάρει «από κάτω» όλη αυτή η … ενόχληση , ιδού σας βάζω και ένα …. quiz , νά’ χετε να περνάτε τις δύσκολες ώρες του …. καύσωνα , που μας «κατσικώθηκε» εδώ και ένα 15ήμερο , και δεν λέει να ξεκουμπιστεί ….
.
.
Ερώτηση 1 : Ποιά είναι η …. μυστηριώδης «32χρονη …. ημεδαπή» ; (όχι η αλλοδαπή …. η άλλη) … Ποιός είναι ο ρόλος της ; …. και γιατί συνελήφθη ;
Ερώτηση 2 : Που κρύβεται ο 39χρονος συνιδιοκτήτης ;…. Γιατί δεν έχει συλληφθεί ακόμα ; … Μήπως είναι «καρφί» ; …. Μήπως είναι κρυπτομπάτσος ;… (Σε τί κόσμο ζούμε Χριστέ μου ; )
Ερώτηση 3 : Τί γίνεται με τα … ευρώπουλα ; … Γιατί δεν μας βγαίνει σωστός ο λογαριασμός ; …. Γιατί δεν προσμετρώνται στην όλη «σούμα» και τα 40 ευρώ της αλλοδαπής εκτελέστριας αισθησιακών χορών ;… Τι γίνεται μ’ αυτό το επάγγελμα ; (αλλοδαπή εκτελέστρια αισθησιακών χορών) ;…. Πότε θα μπει στις Πανελλήνιες , κύριε Στυλιανίδη ; Θα είναι ΤΕΙ ή ΑΕΙ ;…. (Ας απαντήσει κάποιος …. Κυβέρνηση είναι αυτή που έχουμε ή βάσανο) ;
Ερώτηση 4 : Γιατί συνελήφθη ο … δυστυχής 54χρονος , αφού ο αισθησιακός χορός , πληρώθηκε με προσημειωμένα ευρώπουλα , από τους μεταμφιεσμένους μπάτσους ;…. Δηλαδή , αν δίπλα σου , λαμβάνει χώρα την ώρα που εσύ πίνεις ήσυχα – ήσυχα την … «πίνα-κολλάντα» σου , αισθησιακός χορός με σκοπό την …. αυτοϊκανοποίηση της γενετήσιας ορμής , κρυπτοασφαλίτη , πρέπει να έχεις τα μάτια σου κλειστά , μην τυχόν την δεις (την αυτοϊκανοποίηση) και …. συλληφθείς ;….
Και τέλος η ερώτηση φωτιά :
Ερώτηση 5 : Όταν λέμε «αυτοϊκανοποίηση γενετήσιας ορμής» , τί ακριβώς εννοούμε ; (γιατί εμένα , κάπου πάει το μυαλό μου αλλά δεν τολμάω πια να μιλήσω , γιατί όλοι τελευταία με φωνάζουν …. «Η πρόστυχη Σίλια»….
Μεταξύ μας , υπάρχει και μια 6η ερώτηση :
Εντάξει με τον αισθησιακό χορό το καταλάβαμε πως δεν …. περαιώθηκε … Το εμπεδώσαμε …. Με την … αυτοϊκανοποίηση της γενετήσιας ορμής , τί έγινε ;… Περαιώθηκε , ή ού ;
 

Ετικέτες: , ,

73 responses to “ΑΙΣΘΗΣΙΑΚΟΣ ΧΟΡΟΣ … ΑΛΛΟΔΑΠΗΣ

  1. iremi.dynami

    Αύγουστος 29 , 2008 at 03:39

    Yπάρχουν δύο διαφορετικά πράγματα: η σεξουαλική ικανοποίηση (δε γίνομαι χυδαία ε;) και τα γύρω από αυτή…παρελκόμενα. Το τι κάνεις, πώς το κάνεις, με τι ανθρώπους το κάνεις κλπ. είναι πολύ ωραίο και πολύ καλό αν ικανοποιεί όσους το κάνουν κλπ. Το ζήτημα που νομίζω ότι τίθεται είναι αυτό του πουριτανισμού μάλλον, σαν τάση ποινικοποίησης κάθε σεξουαλικής δραστηριότητας (αν και η…πορνεία νομίζω είναι λίγο ποινικό αδίκημα). Ε, πουριτανισμός σημαίνει να ποινικοποιηθεί κάθε σεξουαλική ευχαρίστηση, συνήθως επειδή αυτοί που τις ποινικοποιούν έχουν μια σειρά από άλλα καλυμμένα απωθημένα, π.χ. μίσος προς συγκεκριμένες ομάδες του πληθυσμού (γυναίκες, ομοφυλόφιλοι), έντονη τάση επιβολής στους άλλους και επιβεβαίωσης (του φαύλου και αλαζονικού εαυτούλη), υπερβολική χρήση εξουσίας κλπ.
    Καλώς ή κακώς, στις οποιουδήποτε είδους ανθρώπινες δραστηριότητες εμπλέκονται και χαρακτηριστικά και συμπεριφορές αυτού του είδους, με αποτέλεσμα κάποια πράγματα όντως να πέφτουν σε ένα επίπεδο πραγματικά χυδαίο, ή καλύτερα προκλητικά ανεγκέφαλο. Θεωρώ πολύ πιο χυδαίο τον πουριτανισμό από την οποιαδήποτε δραστηριότητα, και έχω δει ανθρώπους να «ενοχλούνται» επειδή άλλοι απλώς μιλάνε (sic) με άλλους.
    Άρα, είναι ένα πρόβλημα που έχει να κάνει με το τι έχει στο κεφάλι του κάποιος και όχι με το αν προστατεύει «την κοινότητα».

     
  2. faros

    Αύγουστος 29 , 2008 at 09:30

    Την … ημεδαπή Καλημέρα μου !
    Ν΄αρχίσω απ΄το τέλος (τί γιατί … έτσι θέλω, μπαααα).

    6 -5 : Επειδή η έκφραση «αυτοϊκανοποίηση» εμένα μου κάνει μόνο το χ@@@μο, η απάντηση είναι απλή: Επειδή προφανώς όλοι τους χ@@@@καν από τον φόβο τους, και το «συμβάν» έγινε -περαιώθηκε- και έμαθες και τι σημαίνει … 😆

    4: Ο 54χρονος συνελήφθη γιατί ενώ το έπαιζε «ταμειακή μηχανή» δεν είχε … δηλωθεί στην εφορία !!! 😆

    3: Μήπως τα έκρυψε η … «κυρία» στον … αισθησιακό χώρο της ;;; 😆

    2 – 1: Αυτά είναι … ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα και δεν μπαίνουμε στο πειρασμό …
    τι θέλεις, να μας … συλλάβουν και μας ;;;;;;
    χε χε

     
  3. anlu

    Αύγουστος 29 , 2008 at 16:47

    Κάτι ερωτήσεις που κάνεις βρε πουλάκι μου!
    Να σου θυμίσω εκείνη τη ρήση περί της συμβίας του Καίσαρος; Όλα για το θεαθήναι γίνονται 😉

     
  4. Αναμοχλευτής

    Αύγουστος 29 , 2008 at 20:11

    Πριν από ό,τιδήποτε άλλο αναρωτηθήκατε, καλή μου κυρία, για τους πραγματικούς λόγους της ασυλίας των 300 βουλευτών; Φαντάζεστε τι θα συνέβαινε αν δεν υπήρχε η εν λόγω ασυλία και ο ελληνικός λαός (ο Κυρίαρχος, καλέ…) κατέφευγε στη δικαιοσύνη σκανδαλισμένος και διαμαρτυρόμενος από την ομαδική αυτοϊκανοποίηση της σεξουαλικής ορμής, στην οποία επιδίδονται ο εθνοπατέρες όλων των πτερύγων στα πάλαι ποτέ Οθωνικά ανάκτορα, ονομάζοντάς την αγό-ρευση (ήτοι «αγοραία ρεύση» καταφανώς με την καθόλου καλή έννοια);

    Και για να έλθω στα καυτά ερωτήματά σας:

    Ζήτημα 1ον: Η εν λόγω ημεδαπή, δεν μας αφορά καθόλου η ταυτότητά της αν δεν είναι συγγενής πρώτου βαθμού ή γκόμενα κρατικού παράγοντος ή πολιτικού, προφανώς συνελήφθη για προσβολή της δημοσίας αιδούς, γενόμενη αντιληπτή να επιδίδεται εις αυτοϊκανοποίηση της γενετησίας της ορμής.

    Ζήτημα 2ον:
    α. Ο συνιδιοκτήτης κρύβεται προφανώς στην τουαλέτα του σπιτιού του επιδιδόμενος εις αυτοϊκανοποίηση της γενετησίας του ορμής με τη φωτογραφία της αλλοδαπής μπροστά του (βίτσια είναι αυτά και «de gustibus et coloribus non disputandum est» ).
    β. Δεν έχει συλληφθεί ακόμα γιατί οι διωκτικές αρχές προφανώς επιδίδονται εις αυτοϊκανοποίηση των γενετησίων τους ορμών, ως είθισται ανέκαθεν να πράττουν οι λειτουργοί του δημοσίου.
    γ. Δεν είναι ακριβώς ο ίδιος καρφί. Ψάξτε λίγο και θα βρήτε τι έχει γίνει καρφί…

    Ζήτημα 3ον: Τα περί ευρώπουλων μην τα ψάχνετε. Η άμοιρος αλλοδαπή δεν μας φταίει σε τίποτα να μπλέξη από πάνω και με τον Αλογοσκούφη…

    Ζήτημα 4ον: Ο 54χρονος συνελήφθη διότι παρευρίσκετο εις χώρον όπου συνέβαιναν τα προαναφερθέντα σημεία και τέρατα και πιθανώς η εμφανισή του να παρέπεμπε σε τέρας. (Αν είναι έτσι καλά του κάμανε).

    Ζήτημα 5ον: Όταν λέμε «αυτοϊκανοποίηση γενετήσιας ορμής» εννοούμε την πλέον διαδεδομένη δραστηριότητα στον ελλαδικό χώρο, αν λάβουμε υπ’ όψιν την συνηθέστατη προσφώνηση των νεοελλήνων πάσης ηλικίας.

    Κατακλείς: Καλό θα είναι η αυτοϊκανοποίηση της γενετήσιας ορμής να αποφεύγεται ει δυνατόν κατά τους θερμούς μήνας του έτους, καθ’ ό,τι δια της τριβής ως γνωστόν παράγεται θερμότης. Αυτό άλλωστε εξηγεί και το ρηθέν, ότι δηλ. η περυσινή καταστροφή στην Ηλεία από τις πυρκαγιές οφείλεται στη μαλακία των κυβερνώντων.

    Ελπίζω αγαπητή, να συνέβαλα έστω και ολίγον στην διαφώτιση των καυτών ερωτημάτων τα οποία σας ταλανίζουν.

    ____________
    Έχεις κι εσύ βρε Σίλια κάτι απορίες, μα κάτι απορίες…

     
  5. Νεφελόεσσα

    Αύγουστος 29 , 2008 at 20:31

    Ποιό ήθος, ποιανού αιδώς; !

    ———————-
    Παλαιόθεν εθεώρουν ότι η αυτοϊκανοποίησις (επιστημονικώς: μαλακία) αποτελούσε προνόμιον φυόμενον παρά τοις αρχαίοις Έλλησιν (Θουκυδίδου Επιτάφιος: «Φιλοκαλούμεν γαρ μετ’ ευτελείας και φιλοσοφούμεν άνευ μαλακίας» ), αργότερα αντελήφθην ότι αύτη αποτελεί ενασχόλησιν του πλησίον μας (ουδέποτε ιδική μας) άλλως δε μιαρόν μυστικόν του γείτονος (επίσης ουδέποτε ιδικόν μας). Από δε την σήμερον και επέκεινα διαπιστώνω ότι η ως άνω δραστηριότης (αυτοϊκανοποίησις) αποτελεί τρυφηλήν έξιν της γενετησίας ορμής. Ω, γιες!

     
  6. iremi.dynami

    Αύγουστος 29 , 2008 at 20:36

    Άλλο οι καίσαρες και οι συμβίες τους και άλλο τα ανθρώπινα απωθημένα, οι ξεροκεφαλιές, οι κακίες και ο πουριτανισμός κάποιων (διάβαζε: ο φόβος ότι κάποιος, κάπου, μπορεί και να περνάει καλά, άρα θα δώσουμε νόημα στη ζωή μας χαλώντας τη δική του–άξιοι!!άξιοι!!). Το ζήτημα είναι περισσότερο μέχρι ποιου σημείου η *&%^&*$ του καθένα μπορεί να εμποδίσει άλλους από το να κάνουν ό,τι κάνουν φυσιολογικά, δλδ. που τελειώνει ο πουριτανισμός και αρχίζει η αγνή &^&%(^%.

     
  7. irlandos

    Αύγουστος 30 , 2008 at 18:48

    Αφού διάβασα την είδηση, με ένα ελαφρό μειδίαμα είναι η αλήθεια, πέρασα ακριβώς στη «δεύτερη ανάγνωση», που όπως λες και εσύ, καθώς περνάνε τα λεπτά, δημιουργεί ερωτήματα (αυτά ακριβώς που περιγράφεις).

    Πάντα πίστευα ότι οι νομικές διατάξεις που αφορούν το σεξ, είναι ένα πολύ συζητήσιμο και αμφιλεγόμενο θέμα.

    Σίγουρα υπάρχουν ξεκάθαρα εγκλήματα όπως η σεξουαλική εκμετάλλευση των παιδιών. Επίσης, η σωματεμπορία, το trafficking, η εκμετάλλευση των γυναικών δηλαδή (συνήθως αλλοδαπών) κλπ. Όμως ο κοινός παρανομαστής αυτών των παραδειγμάτων είναι η εκμετάλευση (σεξούαλική ή και άλλη), που είναι ένα έγκλημα από μόνη της (άραγε η 31χρονη αλλοδαπή της είδησης, ήταν τέτοια περίπτωση, και αν ναι τί έγινε μετά για τη γυναίκα αυτή ?).

    Βλέποντας το καθεστώς που ισχύει ανά τον κόσμο για τα λεγόμενα εγκλήματα «ηθών», είναι να απορεί κανείς. Κάτι που είναι σοβαρό έγκλημα σε μία χώρα (και μην σκέφτεστε μόνο τις μουσουλμανικές) είναι απολύτως νόμιμο σε άλλες. Ακόμα και στις ίδιες τις ΗΠΑ, σε άλλες πολιτείες επιτρέπεται η πορνεία και σε άλλες όχι. Πραγματικά δεν ξέρω τί ισχύει στην Ελλάδα ως προς αυτό. Ξέρω μόνον ότι μέχρι και πριν λίγα χρόνια, η μοιχεία ήταν ποινικό αδίκημα στην Ελλάδα και οι «παραβάτες» που συλλαμβάνονταν κατέληγαν στο τμήμα και μετά στη φυλακή («δεν θα το κάνουμε αμέρικαν μπαρ» έλεγε στη σχετική παλιά ταινία ο διονύσης Παπαγιαννόπουλος).

    Τελικά, μεταξύ συναινούντων ενηλίκων το τί γίνεται δεν θα πρέπει να αφορά το νόμο (προσοχή: τονίζω το «συναινούντων» και το «ενηλίκων»)

    Φιλικά,
    Ιρλανδός

     
  8. faros

    Αύγουστος 30 , 2008 at 18:56

    Αναμοχλευτής: Γεια και χαρά σου. Χάθηκες (και μας ήρθες … δημήτριος !!! ).
    Πάντως έπειτα από την δική μου εμπεριστατωμένη απάντηση , λαμβάνοντας υπόψιν και την δική σου «καταχώρηση», βγαίνει αβίαστα το συμπέρασμα γιατί ο λαός λέει το αμίμητον … «χεστήκαμεν κι η βάρκα … γέρνει» !!!
    υ.γ. δεν συμφωνώ (μου επιτρέπεις έ;;;) για τους 300, βγάλε μερικούς – ξέρεις ποιους εννοώ – και τότε …
    Γεια σου σίλια από την Σαμοθράκη που κάνω διακοπές !

     
  9. silia

    Αύγουστος 30 , 2008 at 19:58

    @ iremi.dynami
    Συμφωνώ , λέξη προς λέξη , σχεδόν , στα λεγόμενά σου … Ο πουριτανισμός και η υποκρισία με ενοχλούν κι εμένα .
    Και είπα : Στην αρχή ναι … μου φάνηκε σαν είδηση , αστεία , ιδίως η λέξη «αυτοϊκανοποίηση» (που μπορεί να είναι και συντακτικό λάθος αναγραφής μιας λέξης) , όπως επίσης και η … σύλληψη του 54 χρονου , που τουλάχιστον όπως περιγράφεται (μπορεί κι αυτό να είναι λάθος σύνταξης , ή παράληψη λεπτομερειών) , βρέθηκε σε … λάθος τόπο και χρόνο και … συνελήφθη κι αυτός , μέσα στην «πρεμούρα» και τον υπερβολικό ζήλο και οργάνωση της Αστυνομίας … Κι αυτό το τελευταίο (Η «πρεμούρα» και ο υπερβολικός ζήλος και η οργάνωση της Αστυνομίας) , ήταν που … χάλασαν το κέφι μου μετά και η σκέψη , πως αν για όλα τα αδικήματα και τα εγκλήματα , επιδεικνύονταν η ίδια … πρεμούρα και οργάνωση , ίσως (; ) ο κόσμος μας θα ήταν καλύτερος ….
    Επίσης , με «χάλασε» και εκείνο το περί κατάσχεσης των 40 ευρώ της … αυτοσχέδιας χορεύτριας (γιατί βάζω το κεφάλι μου στο ξυράφι ότι …. «αυτοσχέδια» χορεύτρια ήταν ….
    Αλλά γιατί κάθομαι και σου αναλύω τα συναισθήματά μου ;…. αφού είμαι σίγουρη , πως κι εσύ , ίσως και οι περισσότεροι που το διάβασαν , κάπως έτσι ένοιωσαν …
    Κι αυτό είναι που με … πληγώνει πιο πολύ : Αφού οι περισσότεροι έτσι νοιώσαμε , γιατί συνεχίζουν να συμβαίνουν αυτά , έτσι όπως συμβαίνουν , και ΔΕΝ μπορούμε να τα …. αναχαιτίσουμε (έστω) ;….
    Ξέχασα να σε …. καλωσορίσω … Καλώς ήρθες .

     
  10. Αναμοχλευτής

    Αύγουστος 30 , 2008 at 20:12

    Φάρε, γνωστοποίησέ μου τα ευαίσθητα προσωπικά σου δεδομένα (διεύθυνση και όνομα). Σου έχω κάτι τι… λουκουμάκι στο χαρτί, κατ’ ευθείαν από το σπίτι του Μαρξ στην Τριερ.

    ___________
    Σίλια, ελπίζω στην κατανόησή σου που μετατρέπω τον χώρο των σχολίων σε post-restant.

     
  11. silia

    Αύγουστος 31 , 2008 at 00:44

    @ faros 1
    «Ημεδαπή» καλημέρα ;;;… Δεν είσαι στην Σαμοθράκη για διακοπές ;;; … Αααα , θα σε μαλώσω Φάρε …. Παρακουράστηκες κάθε μήνα να … παίρνεις την σύνταξη σου … Να φύγεις επειγόντως για διακοπές …. Στην Σαμοθράκη … έστω .
    —————————————-
    6,5 => Το … καζανάκι , το τράβηξαν τουλάχιστον ;
    4 => Ο 54χρονος , απλά βρέθηκε σε λάθος μέρος , την λάθος στιγμή (και αν είναι έτσι , είναι και το μόνο αστείο της όλης ιστορίας)
    3 => Μεγάλο «μασούρι» το 40ευρο (υπερποσό … ) Δεν χωράει στον … αισθησιακό χώρο , καμίας γυναίκας. Γιατί να χωρέσει στης …. αλλοδαπής ;
    2 => Και … κωλώνει ένας κουμμουνιστής μπρος στις … συλλήψεις ; Πες το βρε … και μην φοβάσαι .

     
  12. silia

    Αύγουστος 31 , 2008 at 00:45

    @ anlu
    Αυτό με ενόχλησε κι εμένα … Η υποκρισία .
    Αν αφήναμε κατά μέρος την Σεμνοτυφία … και γινόμασταν λίγο … original σεμνοί …

     
  13. silia

    Αύγουστος 31 , 2008 at 00:56

    @ Αναμοχλευτής
    Καλέ … έτσι όπως περιγράφετε την … καθημερινότητα των 300 της Βουλής , ξυπνάτε μέσα μου ένα παλιό μου όνειρο : Να … γίνω βουλευτίνα και να αγορεύσω μια μέρα στην Βουλή ….
    Βρε , λες ;;;… Ένα σωρό φίλους έχω … Οι μισοί να με ψηφίσουν … βγήκα .
    —————————————
    Και …
    Όχι μόνον συνβάλλατε έστω και ολίγον στην διαφώτιση των καυτών ερωτημάτων τα οποία με ταλανίζουν , αλλά ξαφνικά έλαμψε μέσα μου η Αλήθεια … Αντιλήφθηκα επιτέλους την σημασία του να είσαι Δημόσιος λειτουργός ….
    Κι εγώ , Δημόσιος λειτουργός , είμαι ….
    Στο ΕΣΥ ….. (Όποιος γελάσει , …. κάηκε … Θα του κόψω την καλημέρα)

     
  14. silia

    Αύγουστος 31 , 2008 at 01:15

    @ Νεφελόεσσα
    » ποιανού αιδώς; !» ….Αχ , τί μου θύμησες …
    Μου θύμησες τις απόψεις του Αριστοτέλη «περί Αιδούς» («Ηθικά Νικομάχεια» ) … Όχι όλες , αλλά τίνος συναίσθημα είναι η Αιδώς .
    Λέει λοιπόν ο Αριστοτέλης , πως η Αιδώς δεν αρμόζει στον καθένα … Είναι συναίσθημα του νεαρού ανθρώπου , διότι αυτός (ο νέος) βρίσκεται υπο την επίδραση των Παθών , και θα διέπραττε πολλά σφάλματα αν δεν συγκρατιόταν κάπως από το συναίσθημα τη Αιδούς . Δεν είναι η Αιδώς συναίσθημα του μεγάλου (στην ηλικία) ανθρώπου , γιατί δεν θα έκανε πράξεις τέτοιες ώστε να πρέπει να αισχύνεται (λέμε τώρα) . Επίσης η Αιδώς δεν είναι συναίσθημα του ενάρετου ανθρώπου , διότι ο ενάρετος άνθρωπος , ποτέ δεν κάνει εκούσια το κακό …. ώστε να φτάσει να αισθάνεται , αιδώ .
    Και πολλά άλλα τέτοια ωραία και «ψαγμένα» , λέει ο Αριστοτέλης , αλλά δεν είναι επί του παρόντος . Απλά μου τα θύμησες , ρωτώντας το » ποιανού αιδώς;»

     
  15. silia

    Αύγουστος 31 , 2008 at 01:24

    @ iremi.dynami 2
    Σου τό’ πα και πιο πάνω … Συμφωνώ απόλυτα (σχεδόν) μαζί σου .
    Ο πουριτανισμός και η υποκρισία «βρώμισαν» ακόμη και την … αυτοϊκανοποίηση των ανθρώπων … Και τον γέμισαν και με ενοχές ΚΑΙ γι αυτό . Και όταν λέω «αυτοϊκανοποίηση» εννοώ την «αγνή &^&%(^%» που λες κι εσύ .

     
  16. γητεύτρια

    Αύγουστος 31 , 2008 at 10:34

    Ενδιαφέρον το θέμα σου και η συζήτηση. Η υποκρισία πάντως και ο πουριτανισμός, είναι κάτι που δεν αντέχεται. Ανυπόφοροι…

    Μια πρόσκληση για να εγκαινιάσουμε το Φθινόπωρο! Καλημέρα και καλή Κυριακή!

     
  17. mamma

    Σεπτεμβρίου 1 , 2008 at 09:38

    Εμένα με εκνευρίζει το «… αλλοδαπής».
    Γενικά με διαολίζει η συνήθεια να χρησιμοποιούν χαρακτηρισμό προέλευσης για να εξηγήσουν με μία λέξη την αιτία της πράξης.

    Καλό μήνα Σίλια 🙂

     
  18. "Το τέρας της Αμάθειας"

    Σεπτεμβρίου 1 , 2008 at 10:16

    Θες και απαντήσεις τωρα ε…? χμ!

    Καλό μήνα 🙂

     
  19. manos

    Σεπτεμβρίου 1 , 2008 at 11:34

    Λευτεριά των ορμών,
    νόμος το δίκιο των χορευτριών…

     
  20. stelios

    Σεπτεμβρίου 1 , 2008 at 12:26

    Παίρνω το θάρρος να γράψω κάτι άσχετο, αφού επιδοκιμάσω το σχόλιο του φίλου μου του Μάνου (τι κάνεις, ποιητή μου; ) .
    Αυτό που ήθελα να σου πω είναι πως η προμετωπίδα με αυτές τις ρώσικες κουκλίτσες σου πάει πιο πολύ από όλες όσες έχεις δοκιμάσει.

    Φιλιά.

     
  21. stelios

    Σεπτεμβρίου 1 , 2008 at 12:26

    … και καλό μήνα και καλό φθινόπωρο!

     
  22. faros

    Σεπτεμβρίου 1 , 2008 at 12:40

    Την Καλημέρα μου, Καλό Μήνα και Καλό Χειμώνα !

     
  23. stixakias

    Σεπτεμβρίου 1 , 2008 at 13:38

    τσιμπημένη λίγο η τιμή…

    🙂

     
  24. iremi.dynami

    Σεπτεμβρίου 1 , 2008 at 19:44

    Καταρχάς καλώς σας βρήκα, Silia και όλοι οι υπόλοιποι. Κατά δεύτερον, ο λόγος που γίνονται και λέγονται σοβαρά πράγματα που παραπέμπουν σε δεκαετία ’60, είναι ακριβώς γιατί τους αφήνουμε και γιατί είναι ουσιαστικά θέμα στάσης των πολιτών. Αν θες να ζεις στο ’60, ζεις στο ’60, αν θες να το κάνεις Αφγανιστάν, το κάνεις Αφγανιστάν. Να σημειώσω ότι ακόμα και σε επίπεδο διεθνές και σε όλη τη διάρκεια της ιστορίας, ο νόμος είναι υπέρ των ισχυρών και η ιστορία γράφεται παραδοσιακά από τους νικητές (το παρατραβάω, το ξέρω, αλλά είναι αλήθεια). Άρα, δεν έχει καν σημασία απλώς το αν νομικά καλύπτεται κάτι, αλλά και αν μπορείς να το στηρίξεις ιδεολογικά.
    Στην Ελλάδα, ο νόμος λειτουργεί όποτε το θυμηθεί και μόνο αν δεχτεί σοβαρή πίεση από διάφορους παράγοντες. Δλδ, και κατά τύχη και ανάλογα με τη στιγμή. Αυτό το βιώνουμε, αλλά τι περιμένεις όταν η μισή Ελλάδα ψηφίζει τους πολιτικούς για να την αφήσουν να κλέψει την άλλη μισή;

     
  25. silia

    Σεπτεμβρίου 1 , 2008 at 23:47

    @ irlandos
    Nα που … όσο προχωράει η συζήτηση , επικεντρωνόμαστε όλο και περισσότερο , στα … «σημεία» και όλο σε περισσότερο ενδιαφέροντα σημεία …
    Να λοιπόν , που φτάσαμε στην Εκμετάλλευση , στην εμπορευματοποίηση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας , στην καπηλία των ανθρώπινων αξιών . Bingo ….
    Ρωτάς : «άραγε η 31χρονη αλλοδαπή της είδησης, ήταν τέτοια περίπτωση, και αν ναι τί έγινε μετά για τη γυναίκα αυτή ?».
    Απαντώ : Ναι , σίγουρα η «αλλοδαπή» μας , είναι θύμα εκμετάλλευσης . Αλλά το πιο τραγικό είναι , πως μετά από την «μεσολάβηση» της …. Πολιτείας (Αστυνομική επιχείρηση «σκούπα» ) , η νεαρή μας (ας το πούμε) χορεύτρια , το πιο πιθανό είναι να μείνει χωρίς δουλειά …. Να χλευασθεί , να διαπομπευτεί ή ακόμα και να … «βιασθεί» μέσα στα Αστυνομικά τμήματα και τις ανακρίσεις και τις Δικαστικές αίθουσες . Και το σίγουρο είναι πως θα πεινάσει και μετά , θα ψάχνει απεγνωσμένα , για έναν άλλο … εκμεταλλευτή …. (θα σταματήσω εδώ , γιατί έχω πάλι αυτό το πικρό , εμετικό συναίσθημα , να αντιμετωπίσω … Πάντως , η λύση , δεν είναι οι έφοδοι της Αστυνομίας , οι επιχειρήσεις «Σκούπα» , τα «προσημειωμένα» και οι συλλήψεις .
    Όσο για το “συναινούντων” , χρειάζεται πολύ μεγάλη προσοχή για να μην πούμε μια λέξη (Συναίνεση) και … καθαρίσαμε … Πολλές φορές η Συναίνεση , είναι απόρροια … Ανάγκης , Φόβου , Άγνοιας , Οικονομικής εξάρτησης , Βίας , Έλλειψης Παιδείας , Ηθικής Παρενόχλησης , Χαμηλής Αυτοεκτίμησης , Τοξικών συμπεριφορών , και άλλων τέτοιων … «διαμαντιών» , που ταλανίζουν χιλιάδες υπάρξεις στη σύγχρονη κοινωνία μας , και κυρίως γυναικείες υπάρξεις .
    Για το … “ενηλίκων” , θα πω μόνον , ότι γνωρίζω πολλούς , πάρα πολλούς … ανθρώπους , με παρόμοιας … παλαιότητας ταυτότητα με την δική μου , που μόνο ενήλικες δεν θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ….
    Όλα , … μα όλα … είναι θέμα Παιδείας .

     
  26. silia

    Σεπτεμβρίου 1 , 2008 at 23:56

    @ faros 2
    Παιδιά … ας δώσει καποιος , κανένα ημερολόγιο στον φίλο μου τον Φάρο … Μπερδεύτηκε και θαρρεί πως επειδή ψιλοδρόσισε , φτάσαμε στον Οκτώβρη (όχι πως ενοχλεί κανέναν φυσικά , αλλά , θα μου … φρικάρει και τον άλλο μου φίλο τον Αναμοχλευτή και θα μας …. πάρει και θα μας σηκώσει όλους , εδώ μέσα ) .
    … Ο Χριστός και η Παναγία !!!… Καλέ , … πάλι στην Σαμοθράκη είσαι ;;; Θα σε … βαρεθούνε οι Σαμοθρακίτες .

     
  27. silia

    Σεπτεμβρίου 2 , 2008 at 00:01

    @ Αναμοχλευτής 2
    Αναμοχλευτά μου , κόψε αυτά τα …. ιταλικά και γαλλικά (post-restant). , γιατί με … εξιτάρουν επικίνδυνα …
    Ώστε έτσι ;… Λουκουμάκι στο χαρτί για τον Φάρο και στην φίλη Σίλια , ούτε … τσιγαρόχαρτο με … λουκουμόσκονη , ε ;….

     
  28. silia

    Σεπτεμβρίου 2 , 2008 at 00:04

    @ γητεύτρια
    Δεν αντέχεται με τίποτα , λέμε …
    Ευχαριστώ για την φθινοπωρινή πρόσκληση και υπόσχομαι , να ανταποκριθώ , όσο πιο γρήγορα γίνεται .

     
  29. silia

    Σεπτεμβρίου 2 , 2008 at 00:13

    @ mamma
    Γειά σου mamma . Καλό μήνα και σε σένα .
    Οι άνθρωποι , βρίσκουν ένα σωρό τρόπους , για να …. αποφύγουν την ευθύνη , για να βρούν άλλοθι , για να ξεφορτωθούν τις ενοχές και τις ύποπτες ηθικές αυτουργίες , για να κριτικάρουν και να ρίξουν το «Ανάθεμα» και τον «Λίθο» εύκολα σε κάποιον άλλο ….
    Και το «Αλλοδαπή» – «Αλλοδαπός» είναι απο τους πιο εύκολους τρόπους …
    Δυστυχώς .
    Παιδεία …. Παιδεία , μας λείπει …. Θα το φωνάζω , μέχρι να πεθάνω .

     
  30. silia

    Σεπτεμβρίου 2 , 2008 at 00:21

    @ «Το τέρας της Αμάθειας»
    Τα ερωτήματα , που έθεσα , ήταν μια χιουμοριστική αντίδραση στο … εμετικό συναίσθημα που άρχισε να με καταλαμβάνει , όσο περνούσε η ώρα και έφευγε η αρχική εύθυμη διάθεση , που μοιραία σου προκαλεί αυτή η είδηση του επαρχιακού εντύπου . Γι αυτό και δεν είναι κανείς , υποχρεωμένος , να απαντήσει …..
    Πάντως , αν έχεις κάποια πρόσβαση στο ΥΠΠΘ , βοήθησέ με σε παρακαλώ με την ερώτηση : » Πότε θα μπει στις Πανελλήνιες , κύριε Στυλιανίδη ; Θα είναι ΤΕΙ ή ΑΕΙ ;…. (Ας απαντήσει κάποιος …. Κυβέρνηση είναι αυτή που έχουμε ή βάσανο) ;»
    Καλό Φθινόπωρο να έχουμε .

     
  31. silia

    Σεπτεμβρίου 2 , 2008 at 00:25

    @ manos
    Αχ … όνειρα θερινής (ή μάλλον , πρωτο…φθινοπωρινής νυκτός) , καλέ μου φίλε Μάνο .
    Ονειρεύεσαι μία θεωρητική Εδέμ … Έναν άπιαστο Παράδεισο .

     
  32. silia

    Σεπτεμβρίου 2 , 2008 at 01:08

    @ stelios
    «Όμορφε» , φίλε μου , και τις δικές μου ευχές , για ένα όμορφο και γλυκό Φθινοπωρο .
    Όσο για την «προμετωπίδα» , έχω να σου πω , πως είναι η παλιά μου , όπου ξαναγύρισα μετά από μια αρκετά μεγάλη … περιπλάνηση (περισσότερο λόγω καλοκαιριού) . Και ξαναγύρισα γιατί κι εγώ πιστεύω , πως με εκφράζει περισσότερο από οτιδήποτε άλλο …
    Οι περίφημες ρώσικες Ματριόσκες , ή «Μπάμπουσκες» , οι όμορφες ξύλινες κούκλες , που η μία μέσα στη άλλη , συμβολίζουν την Αγία , παραδοσιακή και «δεμένη» ρώσικη οικογένεια … Ο ένας , μέσα στον άλλο , αλλά ο καθένας , αυτόνομος και μοναδικός .
    Σ’ ευχαριστώ .

     
  33. silia

    Σεπτεμβρίου 2 , 2008 at 01:13

    @ faros 3
    Φάρε μου , αμέσως μετά τον Αύγουστο και τον Χειμώνα , ξέρεις μεσολαβεί κάτι που λέγεται Φθινόπωρο …
    Αλλά , ξέχασα … Εκεί στο … Οινοποιείον «Η ΩΡΑΙΑ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ» , που περνάς την ώρα σου τον τελευταίο καιρό , κουτσοπίνοντας , φάτσα μόστρα ο ταβερνιάρης έβαλε φαίνεται , επιγραφή με την λαϊκή θυμοσοφία » ΑΠΟ ΜΑΡΤΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΙ ΑΠΟ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ» .
    ——————————
    Δεν πειράζει που σε … πειράζω λίγο έ ;…

     
  34. silia

    Σεπτεμβρίου 2 , 2008 at 01:23

    @ stixakias
    Τί τσιφουτιές και κατσιβελιές και καρμιριές είναι αυτές φίλε Στιχάκια ;
    «Τσιμπημένη» η …. ευτελής τιμή των 40 ευρώ για έναν άκρως καλλιτεχνικό (ΚΑΙ αισθησιακό) χορό ;;…. Ξεχνάτε βέβαια , ή εντέχνως παρακάμπτετε το γεγονός ότι πρόκειται για χορό …. ΜΕ αυτοϊκανοποίηση ….
    Και στην τελική , αν δεν σας ενδιαφέρει , ή αν βρίσκετε ακριβή την …. αυτοϊκανοποίηση , …. πηγαίνετε νε δείτε τα …. Κίρωφ (ε , μα πιά… )

    Χαρισμένη (η φωτο) , από μένα για σας , καλέ μου Μπλογκοσυνάδερφε .

     
  35. ritsmas

    Σεπτεμβρίου 2 , 2008 at 08:01

    Αυτη η γεννετήσια ορμή με σακάτεψε βρε Σίλια. Υπάρχουν εντυπα που δημοσιεύουν τέτοιες παπαριές ; δεν το πιστεύω που λεει η νεολαία.,
    Εχουμε Κίροφ εν όψει ;Α, να μαζωχτούμε και να παμε..Κι αυτός αισθησιακός χορός δεν είναι ; Τώρα, αν δεν μπορούμε να ικανοποιήσουμε τη γεννετήσια ορμή μας, ε, ουκ εστιν προς θάνατον αδελφή μου….

     
  36. faros

    Σεπτεμβρίου 2 , 2008 at 08:39

    Καλημέρα σας !
    … συγνώμη, αλλά απεχθάνομαι το λουκούμι (ΚΑΙ το λουκουμάκι (sic)), είτε … σερβίρεται μόνο του είτε σε … χαρτί !!!

    … μην με κατακρίνετε άδικα, χρόνιες συνήθειες είναι αυτές, να θεωρείται ότι μπαίνει ο χειμώνας μόλις ανοίγουν τα σχολεία ή τελειώνουν οι άδεις – και αυτά γίνονταν κατά κανόνα μήνα Σεπτέμβρη !
    ΄ντάξει θα προσέχω στο μέλλον τις ευχές μου !

    … αλλοδαπή: σημαίνει στο διεστραμμένο μυαλό κάποιων μεσηλίκων ( και πάνω ) κάτι το εξωτικό κάτι το απαγορευμένο άρα και άκρως ελκυστικό, ο,τιδήποτε πάντως εκτός από Άνθρωπο !
    Δυστυχώς, όμως, γι αυτό, φταίνε και οι «αλλοδαπές»!

    … γεννετήσια ορμή: πρέπει να είναι πολύ «νηστικός» κάποιος για να την «πάθει» με … παρέα !!!
    … και να την «ικανοποιήσει» … πολλώ μάλλον !!!

     
  37. Αναμοχλευτής

    Σεπτεμβρίου 2 , 2008 at 10:33

    Φάρος: «συγνώμη, αλλά απεχθάνομαι το λουκούμι (ΚΑΙ το λουκουμάκι (sic)), είτε … σερβίρεται μόνο του είτε σε … χαρτί !!!»

    Καλά! Όπως νομίζεις και ορίζεις.

     
  38. braininfo

    Σεπτεμβρίου 2 , 2008 at 19:42

    Σ’ αυτά δεν χρειάζονται ερωτήσεις.

    Το σύστημα έτσι δουλευει …….

    Κατά τα άλλα αφήνουμε την φαντασία μας να δουλέψει ………

    Καλό χειμώνα σου εύχομαι.

     
  39. skupitsa

    Σεπτεμβρίου 2 , 2008 at 21:35

    Μια εποχή, από το σπίτι ως τη δουλειά μου ήταν 30 χλμ. δρόμος επαρχιακός, στενός, που τον έκανα πρωί – πρωί. Μού είχε γίνει εφιάλτης ένα βαρύ βυτιοφόρο γαλακτοβιομηχανίας, που εμφανιζόταν πάντοτε στην αρχή της διαδρομής ξαφνικά από πίσω μου, τρέχοντας με ιλιγγιώδη ταχύτητα και πηγαίνοντας με κολλητά μέχρι να μπορέσει να προσπεράσει, ο δρόμος είχε συνήθως μεγάλη κίνηση. Δέκα χιλιόμετρα πιο κάτω το έβλεπα σταματημένο σε μια πάροδο, δίπλα σε ένα απροσδιόριστο κτίσμα, που πάντως δεν φαινόταν να στεγάζει γαλακτοφόρα ζωντανά προς άρμεγμα. Πριν φτάσω στον προορισμό μου, ξανά το βυτιοφόρο από πίσω μου να επιχειρεί νέα προσπέραση. Λίγο καιρό μετά διάβασα στον τοπικό τύπο ότι στο κτίσμα εκείνο (παλιά βιοτεχνία φύλου για πίτες) λειτουργούσε μπουρδέλο με αλλοδαπές. Σχολιαζόταν μάλιστα η περίπτωση του οδηγού του βυτιοφόρου που έτρεχε πριν και μετά για να παραδώσει εγκαίρως το γάλα.
    Δεν θυμάμαι τι με εντυπωσίασε περισσότερο. Η βία που έβγαζε ο τύπος με τη βιασύνη του ή η υποβάθμιση της συγκεκριμένης σωματικής του λειτουργίας σε κάτι σαν χέ…μο

     
  40. silia

    Σεπτεμβρίου 2 , 2008 at 22:17

    @ ritsmas
    Εμένα με τσάκισε (πιο πολύ απ’ όλα) , το ποσό των … 4ο ευρώ σε προσημειωμένα χαρτονομίσματα ….
    Με τσάκισε η πρεμούρα , και το μεράκι , και η κατασπατάληση χρόνου και φαιάς ουσίας (; ) για να πιάσουμε μια χορεύτρια δυό νταβατζήδες και έναν … άσχετο , που βρέθηκε σε λάθος μέρος , την λάθος στιγμή … Όχι που πιάστηκαν άδικα , αλλά τόση …. διαφήμιση για τις επιτυχίες της Αστυνομίας … Με ενοχλεί ….
    Όσο για το αν υπάρχουν έντυπα , που γράφουν τέτοιες παπαριές , …. α… γεμάτη η επαρχία … Αν θέλεις τις μαζεύω (τις παπαριές) και στις στέλνω με το … κιλό .
    Τα φιλιά μου

     
  41. silia

    Σεπτεμβρίου 2 , 2008 at 22:29

    @ faros 4
    Γιατί απεχθάνεσαι το λουκούμι ; …
    Μήπως γιατί κολλάει στις … μασέλες σου ;
    Α χα χα χα 😆 😆 😆
    Μην τολμήσεις να μου κάνεις …. παρόμοιο πείραγμα …. Μην τολμήσεις …

     
  42. silia

    Σεπτεμβρίου 2 , 2008 at 22:34

    @ Αναμοχλευτής 3
    Ορίστε … Βλέπεις που ο φίλος ο Φάρος , περιφρονεί το δωράκι σου ;…
    Εμένα τί μου έφερες από την Εσπερία ; … Που και ταπεινό λουκουμάκι να είναι θα το εκτιμήσω ιδιαίτερα .

     
  43. silia

    Σεπτεμβρίου 2 , 2008 at 22:36

    @ braininfο
    Έτσι δουλεύει δυστυχώς (το Σύστημα) … Πρέπει να μάθω να ζω μ’ αυτή την πραγματικότητα .
    Καλώς ήρθες και ευχαριστώ για τις ευχές σου .

     
  44. Αναμοχλευτής

    Σεπτεμβρίου 2 , 2008 at 23:08

    Σίλια, αγαπητή μου, το «λουκουμάκι στο χαρτί» ήταν μια παλιά και σπάνια, υπέροχα εμπνευσμένη αφίσσα που έφερε το κείμενο του κομμουνιστικού μανιφέστου στα γερμανικά, όπου με παχύτερα γράμματα σχηματιζόταν τα πορτραίτα των Μαρξ και Έγκελς.

    Φυσικά δεν χρειάζεται κι έτσι δεν πρόκειται να κάνω κανένα περαιτέρω σχόλιο για την ανεξήγητα προσβλητική απάντηση που έλαβα, ούτε και προτίθεμαι να την ερμηνεύσω. Σε ό,τι με αφορά το θέμα έχει κλείσει.

    Για σένα δυστυχώς δεν έχω παρά μόνο ένα πολύ ευτελές δώρο. Την αγάπη μου.

     
  45. iremi.dynami

    Σεπτεμβρίου 3 , 2008 at 00:35

    Βασικά το θέμα εξαντλήθηκε σε βαθμό που συνιστά ηθική βλάβη των αστυνομικών οργάνων, νομίζω. Παραπήγε πολύ οπισθοδρομικά.
    Το post-restant του Αναμοχλευτή ήταν πολύ καλό, παρεπιπτόντως. Και πιο κοντά στην έννοια του πώς και γιατί γίνονται κάποια πράγματα.

     
  46. faros

    Σεπτεμβρίου 3 , 2008 at 09:35

    Αναμοχλευτής: Καλά, εγώ νόμιζα ότι έκανες ένα αστείο και στο ίδιο «τέμπο» απάντησα κι εγώ !!!
    Σου ζητώ συγνώμη, δεν το κατάλαβα !
    Είδες ότι η σίλια το «έπιασε» και κάνει σχόλιο για την … μασέλα μου !
    Ξανά, συγνώμη – θα ήταν πραγματικά τιμή μου να την δεχτείς.
    Άλλωστε άφησα σχόλιο στο μπλογκ σου, που πράγματι είναι φοβερό, για να δεις το e-mail μου.
    Το δικό σου δεν μπόρεσα να το χρησιμοποιήσω, μου έβγαζε error στην αποστολή.

    Αν μου επιτρέπετε, την Καλημέρα μου !

     
  47. tdjm

    Σεπτεμβρίου 3 , 2008 at 10:15

    Kαλό και ευλογημένο χειμώνα Αννα μου.

    Το κείμενο δεν το διάβασα,επιφυλάσσομαι για αργότερα!!

    Φιλιά
    Ντίνα

     
  48. silia

    Σεπτεμβρίου 3 , 2008 at 14:48

    @ skupitsa
    Αχά !… Μου θύμισες , κάτι παρόμοιο που ζώ σχεδόν κάθε φορά που περνάω από μια εντελώς παρακμιακή περιοχή (εγκαταλελειμμένες αποθήκες , μισογρεμισμένα γιαπιά , σκουπιδότοποι ανα 500 μέτρα , και μια φοβερά δύσβατη , λόγω κακοτεχνίας σιδηροδρομική διάβαση) … Ακριβώς απέναντι , κάτι που μοιάζει με αποθήκη , μέσα στο πουθενά , με εικόνα πλήρους εγκατάλειψης , βρώμικο και ελεεινό κτίριο , με φωτεινή ξεχαρβαλωμένη τεράστια επιγραφή «ΚΟΣΜΟΔΡΟΜΙΟ» …. Κωλάδικο , μέσα σε βαλτότοπο να πω;… σκουπιδότοπο να πω ;… κάτι τέτοιο . Αμέσως κάτω από την επιγραφή , κάποιος έγραψε με μαύρο σπρέυ «космодрома Байконур (Κοσμοδρόμιο Μπαϊκονούρ) – Απογειωθείτε με τις Βαλεντίνες Τερεσκόβες» ….
    Πριν λίγο καιρό , περνώντας την σιδηροδρομική διάβαση με μεγάλη προσοχή , με προσπερνά ένα ετοιμόρροπο αγροτικό , πάνω στην διάβαση με κίνδυνο να διαλυθεί …. (και με μουντζώνει κι από πάνω) .
    – Μωρ ‘ τί είναι τούτος ; (ρωτώ τον φίλο συνοδηγό μου).
    – Ξέρω κι εγώ (μου απαντάει) … Μάλλον κανένα alien , που ξέμεινε και τρέχει να προλάβει την …. απογείωση …
    Τον κατηγόρησα για ρατσιστή (τον συνοδηγό φίλο μου) και δεν γέλασα καθόλου …
    Τί να πεις …

     
  49. silia

    Σεπτεμβρίου 3 , 2008 at 15:08

    @ Αναμοχλευτής 4
    «ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΠΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ : Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΝΕΡΑ ΚΥΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΔΩΡΟ» ….
    (Γιαπωνέζικο ποίημα)
    Ευτελής … και αμήχανη απάντηση , σε ένα υπέροχο και πανάκριβο «δώρο» .
    =========================
    Και μεταξύ μας …. μην πικραίνεσαι …. Χιούμορ ήταν πιστεύω . (Ο Φάρος , είναι ένας καλός μας σύντροφος-φίλος) .

     
  50. silia

    Σεπτεμβρίου 3 , 2008 at 15:19

    @ iremi.dynami 2 & 3
    Το ότι ο Νόμος είναι με τον ισχυρό , είναι μια θλιβερή πραγματικότητα , που όμως δεν πρέπει να μας παρασύρει σε μια αέναη , ξερή γκρίνια , αλλά γνωρίζοντάς την (την πραγματικότητα αυτή) , να προσπαθούμε να επιβιώσουμε …. Πως ;… ίσως στηριζόμενοι στην αρχή που λέει , ότι δεν υπάρχει κανόνας , χωρίς …. εξαίρεση …
    Τί να πω …
    ——————————
    Το «Βασικά το θέμα εξαντλήθηκε σε βαθμό που συνιστά ηθική βλάβη των αστυνομικών οργάνων, νομίζω. Παραπήγε πολύ οπισθοδρομικά.» …. ειλικρινά δεν το κατάλαβα .
    Όσο για τον φίλο μας τον Αναμοχλευτή , είναι όντως , ένας καταπληκτικός σχολιογράφος (και όχι μόνο) .

     
  51. silia

    Σεπτεμβρίου 3 , 2008 at 15:33

    @ faros 5
    Κι εσύ καλέ μου φίλε Φάρε , μην πικραίνεσαι και μην ανησυχείς .
    Αυτός ο χώρος (το Διαδίκτυο) , δεν είναι και ό, τι το καλύτερο για να συνεννοούνται οι άνθρωποι … Το ενδεχόμενο του λάθους εκτίμησης των λεγομένων και των προθέσεων , καραδοκεί στις … γωνιές του .
    Η κατά πρόσωπο συναναστροφή , είναι σαφώς καλύτερη (χωρίς να ξεχνάμε , ότι ακόμα κι αυτή , έχει τις εξαιρέσεις της ) .
    Τα φιλιά μου .

     
  52. silia

    Σεπτεμβρίου 3 , 2008 at 15:36

    @ tdjm
    Ευχαριστώ για τις ευχές και ανταποδίδω .
    Καλώς ήρθες φθινοπωρινή …
    Έμαθα πως το καλοκαίρι σου , δεν ήταν και ό, τι το καλύτερο .
    Κουράγιο και να …βλέπεις πάντα μπροστά .

     
  53. irlandos

    Σεπτεμβρίου 3 , 2008 at 15:37

    Προς αποφυγήν παραξηγήσεων, με τον όρο «συναινούντες ενήλικες» εννοούσα αυτό που σημαίνει ο αγγλικός όρος «consenting adults». Ως προς τα άλλα, συμφωνούμε.

    Φιλικά,
    Ιρλανδός

     
  54. tina

    Σεπτεμβρίου 3 , 2008 at 16:25

    Οταν μιλάτε για αισθησιακό χορό αναφέρεστε σε belly dance,που λένε και στο χωριό μου,ή σε κάποιο άλλο?
    Καλησπέρα.

     
  55. Κ.Κ.Μοίρης

    Σεπτεμβρίου 3 , 2008 at 16:48

    ου-άου !

     
  56. Κ.Κ.Μοίρης

    Σεπτεμβρίου 3 , 2008 at 16:49

    ή μάλλον ου-άουτς …

     
  57. faros

    Σεπτεμβρίου 3 , 2008 at 18:33

    Καλησπέρα !
    Σε ευχαριστώ Άννα, που προσπαθείς να απαλύνεις κάπως το λάθος μου.
    Εύχομαι να το κάνει και ο φίλος (έτσι θέλω να πιστεύω) Αναμοχλευτής.
    Άλλωστε δεν έχω ούτε το ανάστημα ούτε τις γνώσεις για να τον προσβάλλω.

     
  58. skupitsa

    Σεπτεμβρίου 3 , 2008 at 22:33

    Βαλεντίνες Τερέσκοβες ε; Έξοχο!
    Την ιστορία την έγραψα για να κρατηθώ να μη σχολιάσω τα του νόμου περί χρηστών ηθών και της αστυνομίας, η οποία, για κάποιον λόγο που μόνο οι ιθύνοντές της γνωρίζουν, για πολύ καιρό θεωρούσε ότι η γενετήσια ορμή των οργάνων πρέπει να ικανοποιηθεί για να έχει το αδίκημα τετελεσμένο (για να απαντήσω στο τελευταίο σου ερώτημα) και μετά αφού στήνει την ιστορία με τα προσημειωμένα χαρτονομίσματα – λες και θα αμφισβητούσε κανείς τη μαρτυρία του αστυνομικού που είπε ότι πλήρωσε- αφήνει να διαρρεύσει στον τύπο η εκπληκτική της επιτυχία (μικρή σημασία έχει ότι αυτοί που φαίνεται ότι πλούτιζαν από την ιστορία ξέφυγαν το αυτόφωρο).
    Κι ύστερα μπορεί κανείς να αναρωτηθεί αν η αστυνομία πρέπει να κυνηγά τον αισθησιακό χορό και κυρίως τη χορεύτρια που πρόσβαλε τα χρηστά ήθη αυτού που πήγε εκεί για να αυτοϊκανοποιηθεί και προφανώς τα άφησε στο χολ, μαζί με το καπέλο του (αν φορούσε). Νομίζω ότι το πιο προσβλητικό στην είδηση είναι η υπερχειλίζουσα υποκρισία και η διάχυτη ανοησία .

     
  59. vinumbonum

    Σεπτεμβρίου 4 , 2008 at 00:42

    Καλο φθινοπωρο (και οχι μονο )να εχουμε.

     
  60. silia

    Σεπτεμβρίου 4 , 2008 at 01:13

    @ irlandos 2
    Ξέρω πολύ καλά , τί εννοούσες με την φράση «συναινούντες ενήλικες» …. Απλά , άρπαξα την ευκαιρία , για να πω διάφορα (αυτά που είπα) … Είμαι φλύαρη βλέπεις … Μου αρέσει πολύ η κουβέντα .
    Πολύ – πολύ φιλικά
    Anna-Silia

     
  61. silia

    Σεπτεμβρίου 4 , 2008 at 01:20

    @ tina
    Kαλώς την ….
    μα , δεν μιλάω εγώ για τον χορό … Το επαρχιακό έντυπο μιλάει …
    Ειλικρινά , δεν ξέρω , τί μπορεί να είναι «αισθησιακός χορός με σκοπό την …. αυτοϊκανοποίηση των γενετήσιων ορμών» …. Αλλά δεν πιστεύω ότι είναι το belly dance (για τον χορό της κοιλιάς , δεν μιλάμε ; )… ή κάτι που … μοιάζει με belly dance …
    Με την ευκαιρία δες το :
    http://www.silia.wordpress.com/2008/05/14 (ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ)

     
  62. silia

    Σεπτεμβρίου 4 , 2008 at 01:23

    @ Κ.Κ.Μοίρης
    Τί έγινε καλέ ;…
    Τί συμβαίνει ΚαΚόμοιρε κύριε Κ.Κ.Μοίρη μου ; Προς τί οι κραυγούλες ;…
    Κι εσάς , πάνω στο καλύτερο σας κόψανε ;

     
  63. silia

    Σεπτεμβρίου 4 , 2008 at 01:26

    @ faros 6
    Κι εγώ το εύχομαι και το πιστεύω .
    Πιστεύω ακόμη , πως ήδη το έχει κάνει …
    ———————————–
    Και κάτι ακόμη :
    Σε παρακαλώ , μην υποτιμάς τον εαυτό σου … Με πληγώνεις .
    Να επικεντρώνεσαι πάντα , στα καλά σου κομμάτια , χωρίς να αγνοείς τα αδύνατα σημεία σου , και να εκτιμάς τον εαυτό σου γι αυτά . Όπως επίσης να επικεντρώνεσαι πάντα , στα καλά κομμάτια και των άλλων , χωρίς να αγνοείς τα αδύνατα τους σημεία … Αυτό που σου λέω , είναι μια στάνταρ συνταγή για επιτυχημένες σχέσεις …
    Συγγνώμη , που σου δίνω συμβουλές , αλλά είμαι και …. μεγαλύτερη (στα χρόνια) από σένα .

     
  64. Κ.Κ.Μοίρης

    Σεπτεμβρίου 4 , 2008 at 07:49

    τίποτε το δραματικό..
    απλά πήρα την τελευταία συλλαβή του ποστ σας και την μετέτρεψα σε σχόλιο
    (είναι το νέο trend στη βλογόσφαιρα)

     
  65. faros 7

    Σεπτεμβρίου 4 , 2008 at 08:05

    Ευχαριστώ για τις συμβουλές, πάντα είμαι δεκτικός σ΄αυτές , ειδικά από πρόσωπα που εκτιμώ.

    Την πιο θερμή Καλημέρα μου σε όλους !

     
  66. manos

    Σεπτεμβρίου 4 , 2008 at 11:39

    Ο Σεπτέμβρης φταίει και για τις παρεξηγήσεις…

    @ Σίλια και λοιπούς σχολιαστές

    Αν και τα κείμενα αυτής της σελίδας πολύ βοηθάνε στη χαλάρωση και την εκτόνωση των νεύρων της επιστροφής στην καθημερινότητα… εισηγούμαι ένα αντιΣεπτεμβριανό μπλογκοπαίχνιδο. Παρακαλώ διαβάστε την πρότασή μου στο σημερινό μου ποστ.

    Πολλές καλημέρες!

     
  67. silia

    Σεπτεμβρίου 4 , 2008 at 13:45

    @ skupitsa 2
    Είσαι μέσα στο μυαλό μου , καλή μου φίλη …
    Αυτό είναι που με … «αρρώστησε» κι εμένα …. Αυτό :
    «…αφήνει να διαρρεύσει στον τύπο η εκπληκτική της επιτυχία (μικρή σημασία έχει ότι αυτοί που φαίνεται ότι πλούτιζαν από την ιστορία ξέφυγαν το αυτόφωρο)….»
    Κι αυτό:
    «… το πιο προσβλητικό στην είδηση είναι η υπερχειλίζουσα υποκρισία και η διάχυτη ανοησία .»
    Και …. πρόσεξε … Δεν έγραφε «Βαλεντίνες Τερέσκοβες» , αλλά «Βαλεντίνες Τερεσκόβες» …. (δεν ξέρω το γιατί , αλλά μου φαίνεται ακόμα πιο γελοίο μ’ αυτό τον τονισμό) .
    Την αγάπη μου .

     
  68. iremi.dynami

    Σεπτεμβρίου 4 , 2008 at 19:09

    Απλά το αναφέρω και πείτε γνώμες, πέρα από τις γενικότερες απόψεις, απο τη σημερινή Ελευθεροτυπία http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=80792072, λέει:

    «Δούρειος Ιππος στα ψηλά της ΕΛ.ΑΣ.;

    Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΑΡΝΕΛΛΟΥ

    Μεγάλη υπόθεση με άρωμα «διαφθοράς» στην καρδιά της Ασφάλειας Αττικής κρατούν κουκουλωμένη, όλο το καλοκαίρι, οι ηγεσίες της Αστυνομίας και του υπουργείου Εσωτερικών. Επικαλούνται πρόβλημα τεκμηρίωσης της υπόθεσης, αλλά ουσιαστικά υπολογίζουν το κόστος των αποκαλύψεων, που φέρνουν την Αστυνομία στα παλιά αμαρτωλά χρόνια.

    Καλά πληροφορημένες πηγές του υπουργείου Εσωτερικών αναφέρουν ότι πρωταγωνιστής της υπόθεσης φέρεται να είναι ανώτερος αξιωματικός, με επιτελική θέση στο μέγαρο της Λεωφόρου Αλεξάνδρας. Του καταλογίζουν την προστασία «καμπαρέ» στο κέντρο της Αθήνας, αλλά και την προστασία κυκλωμάτων ποινικών, που «ακουμπούν» την περίπτωση Στεφανάκου, ακόμα και την πιο πρόσφατη υπόθεση Παλαιοκώστα.

    Πριν από περίπου δύο μήνες, όπως αναφέρουν πληροφορίες, ο συγκεκριμένος αξιωματικός βρέθηκε σχεδόν μεθυσμένος, παρέα με αλλοδαπές χορεύτριες, σε κατάστημα «στριπ-σόου», στην περιοχή του Χίλτον.

    Ο αξιωματικός απέπεμψε κακήν-κακώς ομάδα της Διεύθυνσης Αλλοδαπών με επικεφαλής υπαστυνόμο, που μπήκε για έλεγχο στο κατάστημα. Κατά άλλες πληροφορίες, του ζήτησε να κάνει τον έλεγχο όταν εκείνος αποχωρήσει.

    Εφυγε το κλιμάκιο ελέγχου, αλλά μόλις ο αξιωματικός ολοκλήρωσε τη διασκέδασή του, έγινε νέα έφοδος. Ακολούθησαν κάποιες συλλήψεις και δικογραφίες, κατόπιν εορτής.

    Την επόμενη μέρα, το μέγαρο της ΓΑΔΑ έγινε εμπόλεμη ζώνη. Τρεις διοικητές διαφορετικών αστυνομικών μονάδων της περιοχής Αθηνών ανέφεραν στους ανωτέρους τους ότι ο συγκεκριμένος αξιωματικός τούς είχε υποδείξει να μην κάνουν ελέγχους σε συγκεκριμένο καμπαρέ, διότι αποτελούσε το κέντρο συλλογής των πληροφοριών του.

    Οταν όμως μπήκε στο παιχνίδι η Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων και ήρθε η ώρα για τις έγγραφες μαρτυρικές καταθέσεις, όλοι νέρωσαν το κρασί τους, σταθμίζοντας τις αρνητικές εντυπώσεις και την υπηρεσιακή αναστάτωση σε μια κρίσιμη περίοδο.

    Εκτοτε, μέχρι και σήμερα βρίσκεται σε εξέλιξη ένας απηνής αστυνομικός διωγμός σε καταστήματα «στριπ σόου» και σε κυκλώματα πορνείας σε όλη την Αττική, με αποτέλεσμα δεκάδες συλλήψεις και αναφορές για κλείσιμο τέτοιων επιχειρήσεων.»
    Κλείνουν θεωρώντας ότι θα κουκουλωθεί, θα κουκουλωθεί όμως;

     
  69. faros

    Σεπτεμβρίου 5 , 2008 at 08:28

    Μάλλον … έτσι δεν γίνεται πάντα ;;;

    Την Καλημέρα μου !

     
  70. silia

    Σεπτεμβρίου 5 , 2008 at 11:55

    @ vinumbonum
    Εννοείς να έχουμε και έναν καλό Χειμώνα και ευχάριστη Άνοιξη ;… Άντε και … ευτυχισμένο το Καλοκαίρι του 2009 …
    ——————————–
    Φίλε vinum , μου …. λείπετε αφόρητα

     
  71. silia

    Σεπτεμβρίου 5 , 2008 at 12:12

    @ Κ.Κ..Μοίρης 2
    Α !… μα εγώ , έχω χάσει … επεισόδια … Ακούς εκεί να μην ξέρω τι ακριβώς μοντέρνο κυκλοφορεί στην μπλογκόσφαιρα ;… Αίσχος μου …
    Πού να πάω ;…. σε ποιόν να απευθυνθώ για … ενημέρωση ;

     
  72. silia

    Σεπτεμβρίου 5 , 2008 at 17:28

    @ faros 7
    Σαν κοπλιμέντο μου ακούστηκε αυτό το σχόλιο σου .

    @ manos
    «Ο Σεπτέμβρης φταίει και για τις παρεξηγήσεις…»
    ——————————-
    Ας σηκώσουμε σαν «παντιέρα» αυτή την κουβέντα του Μάνου , για να νοιώσουμε καλύτερα μέσα στις μικροπαρεξηγήσεις της καθημερινότητάς μας , κι ας πάμε να …. «παίξουμε» .

    @ iremi dinami
    Πάντα , σχεδόν , τέτοιου είδους ιστορίες κουκουλώνονται …. (όπως λέει και ο Φάρος στο «faros 8» ) .
    Τα στοιχεία σχεδόν πάντα , είναι ελλειπή και δυσδιάκριτα .

    @ faros 8
    🙂 😉

     
  73. iremi.dynami

    Σεπτεμβρίου 6 , 2008 at 23:34

    Δεν καταλάβατε, πώς ξέρετε ότι όλη η «πρεμούρα» αστυνομίας κλπ. δεν οφείλεται σε πίεση λόγω εσωτερικών υποθέσεων, και ότι το κατά πόσο «θίγεται» το λειτούργημα των ιερόδουλων και αν μπορεί να ρίξει τους «πελάτες» σε μαύρη απελπισία είναι απλώς η βιτρίνα;
    Με άλλα λόγια, εκεί που θα έπρεπε να πει κανείς μπράβο τους που τουλάχιστον κάνανε και κάτι, το ζήτημα είναι κάτω από ποιες συνθήκες και γιατί το κάνουν (και μπορεί και να υπερπροβάλλεται);

     

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: