RSS

Ο … ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ

24 Σεπτ.

.

Αφιερωμένο ……

[κλικ] πάνω στο κείμενο , για μεγέθυνση

Το παραπάνω κείμενο , το διάβασα πριν χρόνια σε κάποιο τοπικό έντυπο και το τύπωσα σε μια κόλλα χαρτί . Δεν θυμάμαι ποιός ακριβώς το έχει γράψει …. Επειδή όμως , εκφράζει απόλυτα αυτό που πλημμυρίζει τη ψυχή μου αυτή την εποχή , σας το μεταφέρω αυτούσιο (έτσι δηλαδή όπως το είχα τυπώσει , τότε … ) .

Καλό Φθινόπωρο …
 

Ετικέτες: , , , ,

46 responses to “Ο … ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ

  1. Που πας μωρη ξυπολυτη στα αγκαθια;

    Σεπτεμβρίου 25 , 2008 at 00:44

    …………Μα άνθρωποι αχάιδευτοι με ράγισαν και μένα…

     
  2. faros

    Σεπτεμβρίου 25 , 2008 at 07:45

    Θα με συγχωρέσει ο Τσέχωφ ; Ναι, λέω, εγώ.

    » Ήρθε ο Σεπτέμβρης, να και ο Χειμώνας
    … έρχονται τα πλοία, να τοι και οι Φίλοι
    … τόσους πολλούς, έχω, να με θυμούνται
    … παλιοί και νέοι Φίλοι, σας ευχαριστώ
    … με κάνετε ευτυχισμένο (η) … »

    Πολύ πολύ Καλημέρα σε σένα Φίλη Άννα και σε όλους τους Φίλους … συναναγνώστες …

     
  3. anlu

    Σεπτεμβρίου 25 , 2008 at 12:33

    Αχχχχχ….

     
  4. olvios

    Σεπτεμβρίου 25 , 2008 at 14:19

    «Μοιάζει η καρδιά μου (σου) με βουνό
    που χιόνι το πλακώνει
    και περιμένει Άνοιξη
    ν’ αρχίσει να αλαφρώνει.

    μαντινάδα του Vagelis
    http://www.vagelis.gr/modules.php?name=News&file=categories&op=newindex&catid=16

     
  5. μούργος

    Σεπτεμβρίου 25 , 2008 at 17:49

    ειναι αυτος ο σεπτεμβρης παντα………. (ερχομαστε απο ενα εκτυφλωτικο καλοκαιρι)…..

     
  6. silia

    Σεπτεμβρίου 25 , 2008 at 20:10

    @ Που πας μωρη ξυπολυτη στα αγκαθια;
    Τελικά , αυτοί οι …. «αχάιδευτοι» , σκέτες κοτρώνες βρε παιδί μου … ‘Οπου πέφτουν , …ραγίζουν , … σπάζουν … ρημάζουν …
    Σκέτη καταστροφή .

     
  7. silia

    Σεπτεμβρίου 25 , 2008 at 20:16

    @ faros
    Όχι μόνο ο … Τσέχωφ , αλλά και ο ίδιος ο Θεός θα σε συγχωρήσει μετά από την δήλωση ευτυχίας που νοιώθεις λόγω των φίλων σου (Δεν ξεχνώ , πως είχες δηλώσει άνθρωπος χωρίς … ή έστω με ελάχιστους φίλους) …
    Ο Θεός , όπως και αν ονομάζεται και σε όποιο μήκος και πλάτος αυτού του σύμπαντος Κόσμου κι αν …. «ζει» , αρέσκεται στους ύμνους της φιλίας .

     
  8. silia

    Σεπτεμβρίου 25 , 2008 at 20:19

    @anlu
    Τί έγινε ;…
    Πονάει , έ ;
    Πονάει το άτιμο ….

     
  9. silia

    Σεπτεμβρίου 25 , 2008 at 20:38

    @ olvios
    Μοιάζει η καρδιά με θάλασσα
    που αγρίεψε λιγάκι ,
    που «βούρκωσε» και «δάκρυσε»
    σαν το Φθινοπωράκι .

    μαντινάδα του … Χανιώτη ταξιτζή ….

    Άνοιξη βρέθηκα , για πρώτη φορά στη ζωή μου στα Χανιά … Δεν θα σου πω την ιστορία (γιατί είναι μεγάλη) , αλλά ο ταξιτζής στο ταξί που μπήκα την μέρα που θα έφευγα , πρόσεξε πως ήμουν δακρυσμένη και μου είπε αυτή την μαντινάδα ….
    Σου ορκίζομαι πως η ιστορία αυτή με τον ταξιτζή και την μαντινάδα είναι αληθινή .

     
  10. nik-athenian

    Σεπτεμβρίου 26 , 2008 at 00:19

    Τον Αύγουστο που μου χρωστάς τον ξέχασες
    Σ’ απόσταση αναπνοής και μ’ έχασες
    Κι αυτό το καλοκαίρι χαραμίστηκε
    Φθινόπωρο κι η αγάπη μας βυθίστηκε
    Τ’ Αυγουστιάτικο φεγγάρι δεν το ζήσαμε
    Πιο νωρίς ήρθε ο Σεπτέμβρης και χωρίσαμε
    Πώς χωρίσαμε με τόση ευκολία
    Φθινόπωρο θα πει μελαγχολία.

    (Ο καθείς μας κι ο Σεπτέμβρης του.)

     
  11. faros

    Σεπτεμβρίου 26 , 2008 at 07:30

    Θεωρώ ότι το μπλόγκινγκ μου έφερε Φίλους !
    Δεν ξέρω, άσε με να το πιστεύω !
    Νομίζω, δεν πειράζει …
    Το σίγουρο είναι, ότι, πολλές φορές έχει γίνει πολύ ωραίος διάλογος με αρκετούς (πολλούς θα έλεγα, όμως, πάντα κρατάω … μικρό καλάθι ! ).

    Ξέρεις, εμένα πάντα μου άρεζε ο Σεπτέμβρης, γιατί μου αρέσει περισσότερο ο Χειμώνας, κι ίσως γι αυτό!

    Πολύ πολύ Καλημέρα !

     
  12. Λιάντα

    Σεπτεμβρίου 26 , 2008 at 07:56

    Σεπτέμβρη μήνα μου βροχή φωνή μου
    Νησί που σώπασες πικρό νερό
    Όλα τελειώνουνε κάτω απ’ τον ήλιο
    Όλα αρχίζουνε με τον καιρό
    Δ.Χριστοδούλου.
    ————————————————————
    Σεπτέμβρης,
    μήνας της βροχής,του καστανά,η μυρωδιά του βρεγμένου χώματος,μήνας που το σκηνικό αλλάζει.Το πράσινο και το γαλάζιο,γίνονται κίτρινο και γκρι.
    Μήνας που η ξεγνοιασιά και το παιχνίδι,παίρνουν
    την όψη,της υπευθηνότητας και του διαβάσματος για τα παιδιά.
    Μήνας των αλλαγών στην ψυχή μας,στη σκέψη μας,στο σπίτι μας,στις αποφάσεις μας.
    Μήνας της μελαγχολίας………………..

     
  13. silia

    Σεπτεμβρίου 26 , 2008 at 18:12

    @ μούργος
    Λες γι’ αυτό να … «θαμπώνουν» τα μάτια , κάθε Σεπτέμβρη; … Από το πολύ φως του Καλοκαιριού ; …
    Μπορεί …

     
  14. silia

    Σεπτεμβρίου 26 , 2008 at 22:05

    @ nik-athenian
    Λοιπόν , μ’ αυτό που έγραψες ,… μου θύμισες μια εικόνα του φετεινού Καλοκαιριού :
    Κάθομαι μαζί με τον μικρό μου γιο 25άρης περίπου , στην βεράντα , νωρίς το απόγευμα και απολαμβάνουμε ένα κρύο καφέ . Μιλάμε , για την κατάθλιψη , που μαστίζει κάποιους πολύ νέους ανθρώπους και που είναι κρίμα .
    – Είμαι κι εγώ λίγο θλιμμένος φέτος το Καλοκαίρι , μαμά … Όχι άρρωστος , απλά λίγο θλιμμένος …
    – Γιατί ;… (ανησυχώ)
    – Γιατί τώρα τον Σεπτέμβρη , που θα γυρίσω στο νησί (ζει και σπουδάζει σε νησί) , πρέπει (μη χειρότερα … ) να χωρίσω και από την Ζ. …
    – Γιατί να χωρίσεις ; (ανησυχώ , αλλά δεν … τρελλαίνομαι κιόλας)
    – Γιατί , φεύγω από το νησί , ρε μάνα με την νέα χρονιά , και σχέση δεν γίνεται ο ένας εδώ κι ο άλλος εκεί …
    – Και γιατί τον … Σεπτέμβρη , αφού θα μείνεις μέχρι τις γιορτές ;
    – Γιατί ο Σεπτέμβρης , είναι ό,τι καλύτερο για να χωρίσεις ….
    – Γιατί ;… (δεν ανησυχώ πια , απλά είμαι πραγματικά περίεργη)
    – Γιατί έτσι , ρε μάνα … Άσε … δεν ξέρεις από αυτά …
    – Ξέρω …
    – Δεν ξέρεις … Αλλοιώς τα σχεδιάζατε στον καιρό σας … Ήταν αλλοιώτικες οι σχέσεις τότε … Αλλά και νά’ ξερες , τα … ξέχασες …
    …………………………………….
    Τηλεφωνιόμαστε κάθε 3-4 μέρες … Ο Σεπτέμβρης κοντεύει να τελειώσει , κι ακόμα δεν βρήκα το κουράγιο , να τον ρωτήσω τί έκανε … Μου ακούγεται θλιμμένος , αλλά ,… μπορεί να είναι και της ιδέας μου .

     
  15. πρεσβύωψ

    Σεπτεμβρίου 26 , 2008 at 22:05

    Καλό φθινόπωρο σε όλους.

     
  16. silia

    Σεπτεμβρίου 26 , 2008 at 22:24

    @ faros 2
    Οι … blogging friends δεν είναι και ό, τι το καλύτερο , αλλά μπροστά στο τίποτα , μια χαρά είναι κι αυτό .
    Πάντως να προτιμάς να δοκιμάζεσαι στις …live φιλίες … Και η … απογοήτευση από μια φιλία , μέσα στο παιχνίδι είναι …
    ———————————–
    Κι εμένα μου αρέσει περισσότερο το Φθινόπωρο-Χειμώνας … Και όχι μόνο τώρα , αλλά από πάντα , αγαπούσα πιο πολύ την δροσιά και τα χρώματα του .

     
  17. silia

    Σεπτεμβρίου 26 , 2008 at 22:36

    @ Λιάντα
    Θά θελα να μιλήσω λίγο παραπάνω για τα χρώματα του Φθινοπώρου … Λες … «γκρί» ….
    Θαρρώ πως το γκρί , δεν χαρακτηρίζει και τόσο τον Σεπτέμβρη ….

    Αυτή είναι μια Σεπτεμβριάτικη εικόνα ….
    Ίσως να εννοούσες (λέγοντας «γκρί» ) το χρώμα της θάλασσας …
    Ίσως πάλι , να μη θέλω να παραδεχθώ την … «γκριζάδα» του Φθινοπώρου … Ίσως …

     
  18. silia

    Σεπτεμβρίου 26 , 2008 at 22:37

    @ πρεσβύωψ
    Καλό Φθινόπωρο και σε σένα φίλε πρεσβύωπα .
    Ευχάριστο και γαλήνιο .

     
  19. faros 3

    Σεπτεμβρίου 27 , 2008 at 07:43

    Δεν πειράζει … άσε με να νομίζω …
    Τουλάχιστον, περνάμε την ώρα μας …

    Την πιο καλή Καλημέρα μου !

     
  20. faros 4

    Σεπτεμβρίου 27 , 2008 at 20:08

    άντε και … καλησπέρα (μια που δεν βρίσκω κανέναν) !

     
  21. silia

    Σεπτεμβρίου 27 , 2008 at 20:47

    @ faros 3 & 4
    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ !!!…
    Επειδή δεν βρίσκεις κανέναν , …. ξέπεσες στην Σίλια ;;;…
    Τί να κάνουμε φίλε Φάρε ;… Η νεολαία , διασκεδάζει τα Σαββατοκύριακα .
    Κι εμείς … οι κάπως μεσήλικες , αράζουμε στις βάσεις μας …
    Εκεί που είστε , ήμασταν , κι εκεί που είμαστε (τώρα) θα ρθείτε … (παροιμία , παραφρασμένη) .
    Καλά να περνάς .

     
  22. vinumbonum

    Σεπτεμβρίου 27 , 2008 at 23:32

    Γλυκια μελαγχολια.Τοσο επιθυμητη

     
  23. silia

    Σεπτεμβρίου 28 , 2008 at 00:27

    @ vinumbonum
    Για να είναι τόσο … επιθυμητή η μελαγχολία και με τόσο γλυκιά γεύση , υποθέτω πως η καθημερινότητα σας , … η ζωή σας όλη , πρέπει να είναι ζωηρόχρωμη , γεμάτη ήχους και φώτα , ενδιαφέρουσα μέχρι το τελευταίο της λεπτό , και αεικίνητη …
    Αλήθεια , πείτε μου vinum , έτσι είναι ;
    ————————————
    Αφόρητα φίλε vinum … αφόρητα .

     
  24. Ελένη

    Σεπτεμβρίου 28 , 2008 at 09:50

    Καλημέρα !
    Καλό και χρωματιστό φθινόπωρο Σίλια με την εκλεκτή παρέα σου .
    Είναι λίγες μέρες που σε διαβάζω –απολαμβάνω.
    Στο μονοπάτι σου με οδήγησε ο Olvios και τον ευχαριστώ .
    Το θέμα σου και η δικά μου μελαγχολία …..συναντώνται σε περιοχές νοσταλγίας … της ρίζας μου και της καταγωγής μου …από τα Χανιά είμαι …με τις μαντινάδες , μου τα θυμίσατε . …
    Η μελαγχολία μου λοιπών θέλει να εκφραστεί σήμερα (πρωινό Κυριακής στην Αθήνα ) μ ένα ριζίτικο που σιγοτραγουδώ και σου το αφιερώνω . …πρόκειται να βρέξει . ….

    Κόσμε χρυσέ !
    Κόσμε αργυρέ!
    Κόσμε μαλαματένιε !
    Κόσμε και ποιος σε γλέντησε ;
    και ποιος θα σε κερδέψει ;
    ψεύτη Κόσμε .
    Εγώ με που σε γλέντησα
    μα δεν θα σε κερδέψω…..
    Πεζός περπάτησα βουνά
    στους κάμπου καβαλάρης .

    Υ.Γ. Σίλια έχεις την πιο τρυφερή μου εκτίμηση .
    Ελένη

     
  25. faros 5

    Σεπτεμβρίου 28 , 2008 at 13:02

    Εννοούσα στο μπλογκ σου !!!
    Άσε, έπιασε η ευχή μου !
    Είδες τί ήρθε ;;;
    Πολύ όμορφο ποίημα (το … αποπάνω, ντε).

    Καλημέραααααααααααα !

     
  26. vinumbonum 2

    Σεπτεμβρίου 28 , 2008 at 16:44

    Ετσι ακριβως ειναι.

    ——————————-
    Τοσο επιθυμητη.

     
  27. Βιολιστής στη στέγη

    Σεπτεμβρίου 28 , 2008 at 19:09

    Καλησπέρα!
    Είδα φώς και μπήκα. Αλλά πραγματικά είδα ΦΩΣ!
    Το «χρατς-χρουτς» σου με συγκίνησε. Ισως είναι και το κοντινό της ηλικίας… Ισως αυτός ο παράξενος Σεπτέμβρης, που κι’ εμένα με κάνει «κάπως», ίσως η φωτογραφία σου, που μου θυμίζει άλλες εποχές… Ισως….
    Κερνάς καφέ;

     
  28. zambia

    Σεπτεμβρίου 28 , 2008 at 20:20

    Αχ! Αυτός ο Σεπτέμβρης της καρδιάς ας! Μοίαζει να μας έχει αγγίξει όλους.

    Στα χέρια μου έλα τώρα και κοιμήσου
    κι εγώ τις νύχτες θα σου τραγουδώ.
    Κι αν κάποτε χωρίσουμε θυμήσου:
    Σεπτέμβρη σου ‘χα πει πως σ’ αγαπώ.

     
  29. silia

    Σεπτεμβρίου 28 , 2008 at 20:47

    @ Ελένη
    Τελικά , οι μνήμες από τα Χανιά , έγιναν ο μόνιμος μου σύντροφος τις τελευταίες ημέρες … Να είστε όλοι όσοι μου τα θυμίσατε , καλά .
    Καλώς ήρθες και σ’ ευχαριστώ για την … ομορφιά που με κέρασες .
    Να έρχεσαι … Μου κάνει καλό να συνδιαλέγομαι με καλούς ανθρώπους .
    ——————————-
    Υ.Γ. Ελένη , έχεις το πιο ειλικρινές μου χαμόγελο ευχαρίστησης .

     
  30. silia

    Σεπτεμβρίου 28 , 2008 at 20:50

    @ faros 5
    Κι εγώ το μπλογκ εννοούσα .
    Και να ξέρεις , πως οι ειλικρινείς και από καρδιάς ευχές (όπως φαντάζομαι , πως είναι οι δικές σου) , πάντα «πιάνουν» …
    Μπορεί να αργούν , αλλά πιάνουν .

     
  31. silia

    Σεπτεμβρίου 28 , 2008 at 20:54

    @ vinumbonum 2
    Χαίρομαι τόσο πολύ για σένα , φίλε vinum …
    Τόσο πολύ …
    🙂

     
  32. silia

    Σεπτεμβρίου 28 , 2008 at 21:20

    @ Βιολιστής στη στέγη
    Βασικά , καλώς ήρθες . Τιμή μου .
    Αν εσένα σε συγκίνησε το «χρατς-χρουτς» μου , εμένα , με συγκίνησε το … σχόλιο σου .
    Αχ , αυτός ο Σεπτέμβρης … Όχι γενικά , αλλά … ΑΥΤΟΣ ειδικά ο Σεπτέμβρης … Υπήρξαν Σεπτέμβρηδες στη ζωή μου , που μου χαρίσαν ανείπωτο πόνο , και άλλοι , που με γέμισαν δώρα και χαρά … Αυτός όμως ο Σεπτέμβρης … που δεν κατάλαβα πώς άρχισε , αλλά νοιώθω μέχρι το μεδούλι της ψυχής μου πως … τελειώνει … είναι το κάτι άλλο .
    Ας είναι …
    Και βέβαια κερνάω καφέ …. Με ό,τι σημασία κι αν έχει τούτο .
    Και μια που μίλησες για ΦΩΣ , διάβασε αν θέλεις κι αυτό :
    https://silia.wordpress.com/2008/03/10 (ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΝΑ ΑΜΑΡΤΗΣΕΙΣ , ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΤΕΙΣ)
    Δένεται κατά ένα παράξενο τρόπο μ’ αυτόν τον …παράξενο Σεπτέμβρη

     
  33. silia

    Σεπτεμβρίου 28 , 2008 at 22:31

    @ zambia
    Τόσο όμορφοι στίχοι …
    Πολυτραγουδισμένοι (από μένα τουλάχιστον).
    Κι όσο σκέπτομαι πως σε λίγο θα μας ξημερώσει ο … Οκτώβρης … Αλήθεια : Υπάρχει «ο Οκτώβρης της καρδιάς μας» ;…Κι αν , Ναι , για ποιούς ;

     
  34. ritsmas

    Σεπτεμβρίου 28 , 2008 at 23:30

    Εγω μια καλησπέρα να πω και από δω, γιατί περιφέρομαι και μοιράζω σιχαρίκια στους γονείς με τα νεογέννητα. Ακου να δεις, μεσα σ ενα διημερο, γεννηθηκαν τρια μωρά. Δύο κόρες κι ενας γιός. Ουφ, αυτό θα πει κι η ζωή συνεχίζεται κι ας εχουμε φορτωθεί σαν τα ζα στην ανηφορα.\φιλια

     
  35. silia

    Σεπτεμβρίου 28 , 2008 at 23:37

    @ ritsmas
    Tί ωραίο νέο μου λες …
    Ποιοί είναι αυτοί οι τυχεροί γονείς ;
    ———————————
    Τώρα μ’ αυτό που μου είπες , επιτείνεται η Σεπτεμβριάτικη μελαγχολία μου … Το όνειρό μου είναι να γίνω … γιαγιά και οι γιοί μου δεν … δίνουν σημασία σ’ αυτό το όνειρο της μαμάς τους .
    Αχ !

     
  36. faros

    Σεπτεμβρίου 29 , 2008 at 08:00

    Φαντάζεσαι ;;; Όχι, να μην φαντάζεσαι, να είσαι σίγουρη και συ και οι άλλοι.

    Πολύ πολύ Καλημέρα και καλή και ήρεμη καινούργια Βδομάδα !

     
  37. Ελένη

    Σεπτεμβρίου 29 , 2008 at 18:43

    Silia ευχαριστώ για την πρόσκληση θα έρχομαι βεβαιότατα !

    Καλό και γελατσιάρικο βράδυ.

    Υ.Γ. Δεν ήθελα όλα αυτά τα στοιχεία μου για νίκ ….τώρα πως τα κατάφερα ; …..λίγη απροσεξία ….δεν θέλει και πολύ ….αν μπορούσες να το διορθώσεις …. Ελένη …σκέτο . Αλλιώς θα πρέπει να είμαι ….τύπος και υπό γραμμής….δεεεεν
    θα σ αρέσει.

     
  38. Ελένη

    Σεπτεμβρίου 29 , 2008 at 19:05

    Faros
    Λοιπών κι εγώ θέλω να ελπίζω πως αυτές οι ιντερνετικές παρέες …
    «φτιάχνου άλλους γαλαξίες» όπως προφήτευε ίσως , πριν από χρόνια
    ο Σαββόπουλος ….των Ελλήνων οι κοινότητες . Και μπορώ να φανταστώ (καθώς ουτοπίστρια από επιλογή ) ….πως θα ξεχειλίσουν από τους υπολογιστές ,
    στη ζωή …….. ν ανθήσουν και να δέσουν νέους καρπούς… διάφανους ,
    κρυστάλλινους ,σφαιρικούς , ενάντια στη σύγχυση .
    Σ ευχαριστώ για την εγκαρδιότητα σου … και χάρηκα που σου άρεσε το αγαπημένο μου (υπαρξιακό ) ριζίτικο, από τον παππού μου το κληρονόμησα .

     
  39. faros

    Σεπτεμβρίου 29 , 2008 at 22:26

    Και εγώ χάρηκα , που … χάρηκες, ελένη !

    Την καληνύχτα μου σε όλους !

     
  40. faros

    Σεπτεμβρίου 30 , 2008 at 13:28

    Μπα, τέτοια ώρα και είμαι μόνος μου ;;;

    Καλημέραααααααααααα !!!

    και … καλησπέρααααααα !!!

     
  41. silia

    Σεπτεμβρίου 30 , 2008 at 21:35

    @ Ελένη
    Διορθώθηκε . Εύκολο ήταν .

     
  42. silia

    Σεπτεμβρίου 30 , 2008 at 21:37

    @ faros
    Πρέπει να νοιώθεις μοναξιά , τώρα σαν συνταξιούχος …
    Έννοια σου , και σε λίγο θα είμαστε δυο (συνταξιούχοι) , και θα … μπλέξουμε τις μοναξιές μας , και θα τριγυρνάμε στο Διαδίκτυο να «πειράζουμε» τους νεαρούς , που θα δουλεύουν ….
    Ωραία θα είναι …
    Πρέπει να βγάζει , μόνο λίγη μοναξιά , αυτή η πολυθρύλητη Σύνταξη … Ε ;

     
  43. faros

    Οκτώβριος 1 , 2008 at 07:20

    Μην ακούς τις … διαδόσεις του κιτρίνου τύπου !!!
    Μόνο μοναξιά δεν φέρνει η Σύνταξη !
    Ίσα ίσα που βρίσκεις άπειρο χρόνο για καινούργια πράγματα που ήταν «απαγορευμένα» πριν …

    Πολύ πολύ Καλημέρα και Καλό Μήνα !

     
  44. Ελένη M.

    Οκτώβριος 1 , 2008 at 09:22

    Καλημέρα σε όλους .
    Καλό μήνα με καρδιά .

    Το πρόσεξα Silia και σ ευχαριστώ . Πρόσεξα επίσης πως υπάρχει
    κι άλλη –Ελένη- σκέτο εδώ……..για την αποφυγή μπερδέματος
    (αντιπαθώ πάσης φύσεως μπερδέματα ) θα δοκιμάσω Ελένη Μ.
    Χαίρε !

     
  45. silia

    Οκτώβριος 8 , 2008 at 21:26

    @ faros
    » … καινούργια πράγματα που ήταν “απαγορευμένα” πριν …»
    ————–
    Σαν ποια δηλαδή φίλε Φάρε ;…
    Ααααα, σαν να μην μας τα λες καλά κι εσύ …
    Μου τα «γυρνάς» Φάρε …. μου τα «γυρνάς»
    Σε πειράζω ….

     
  46. silia

    Οκτώβριος 8 , 2008 at 21:28

    @ Ελένη
    Θα το περιμένω με ανυπομονησία (το Ελένη Μ.).
    ———————————
    Δεν έχεις και άδικο , να αντιπαθείς τα μπερδέματα .

     

Σχολιάστε

 
