RSS

5 (πέντε) … ? (ερωτήσεις)

20 Οκτ.

Μου άρεσε το «παιχνίδι» στο οποίο με κάλεσε η φίλη Nina C και ευπειθεστάτη , καταθέτω τις ερωτήσεις μου στους … γνωστούς «πέντε»

ΕΡΩΤΗΣΗ σε έναν φιλόσοφο :

«Καλά όλα αυτά … Ο «επιούσιος» … πώς βγαίνει ;»

ΕΡΩΤΗΣΗ σε έναν παλιό έρωτα :

«Γιατί προφυλακτικό ;… Άλλαξε τίποτα σ’ αυτά τα τελευταία … 40 χρόνια ;;… Δεν πιστεύω να … «πήγες» με κάποια άλλη ;;;… » (εντάξει , εδώ , τρείς απανωτές είναι οι ερωτήσεις . Αλλά έτσι πάνε αυτές … πακέτο … Συγχίστηκα κιόλας , που τον είδα με το προφυλακτικό στο στόμα … )

ΕΡΩΤΗΣΗ σε ένα μέντιουμ :

» Εντάξει με όλα τα άλλα νούμερα … Joker , ποιό νούμερο να βάλω ;»

ΕΡΩΤΗΣΗ σε ένα παιδί :

«Γιατί μωρό μου , θες και μάλιστα βιάζεσαι κιόλας , να …. μεγαλώσεις ;»

ΕΡΩΤΗΣΗ στον καθρέφτη μου :

«Θα μου πεις επιτέλους ποιός … ζωγράφισε επάνω σου αυτές τις … ραγισματιές ;… Τί θα πει , «ποιές απ’ όλες» ;;… Αυτές στο ύψος των ματιών ;;;…» (Εντάξει … εντάξει .. το ξέρω , ότι κι εδώ , τρείς ερωτήσεις έκανα μαζεμένες … Είπαμε … πακέτο πάνε αυτά … Με την ευκαιρία να μάθουμε και ποιός «ράγισε» τον καθρέφτη … )

———————————

Το «μπαλάκι» πετάω στους :
Γητεύτρια
Gayprofusion
Μαρία
Mamma
Museum
tdgm (ξανθιά)
Suspect
Ο άνθρωπος του Μετρό
Και ακόμη (επιμένω) , σε όλους τους φίλους που δεν έχουν δικό τους blog (έχω … εγώ) .
Καθώς και σε όποιον απλά … γουστάρει .
Πολλούς είπα … ε ;….
…. «Δικαίωμα» … που λένε και στο … Πόκερ .



 
27 Σχόλια

Posted by στο Οκτώβριος 20 , 2008 in Blogroll, Τα παιδία παίζει, εξυπνάδες

 

27 responses to “5 (πέντε) … ? (ερωτήσεις)

  1. Nina C

    Οκτώβριος 20 , 2008 at 17:51

    »Συγχίστηκα κιόλας , που τον είδα με το προφυλακτικό στο στόμα …»

    Τι να κάνει ο άνθρωπος, μαντάμ; Στο δικό σου το στόμα έπρεπε να είναι το προφυλακτικό. Τς τς τς… Όλα εγώ θα σας τα λέω;

    😛 😛 😛

     
  2. γητεύτρια

    Οκτώβριος 20 , 2008 at 20:13

    Καταρχήν ευχαριστώ θερμά για την πρόσκληση. Και απαντώ αυτομάτως, ρωτώντας. 😉

    Στον Φιλόσοφο:

    Τί κατάλαβες; Αν κατάλαβες τελικά…

    Στον παλιό έρωτα:

    Θα με ξανάχανες, αν το πηγαίναμε πάλι;

    Στο μέντιουμ:

    Σε βαριέμαι αφόρητα. Δεν φαίνεται;

    Στο παιδί:

    Γιατί κλαις; Από τώρα;

    Στον καθρέφτη:

    Γιατί είσαι καθίκι;

     
  3. profusion

    Οκτώβριος 20 , 2008 at 20:28

    Ευχαριστώ για την πρόσκληση. Θα ανταποκριθώ σύντομα!

     
  4. vinumbonum

    Οκτώβριος 20 , 2008 at 22:42

    Αντις για πεντε,εννια οι ερωτησεις.Πληθωρικη οπως παντα.Παντα ετσι.

    @Νινα σι.
    Μα τοση εμπειρια πια;;ω αγαπητη εγκληματολογα.

     
  5. Nina C

    Οκτώβριος 20 , 2008 at 22:58

    @Vinumbonum, το έγκλημα έχει πάντα περισσότερο ενδιαφέρον όταν περιλαμβάνει και άγριο σεξ!!! 😛 😛 😛

     
  6. belarisa

    Οκτώβριος 21 , 2008 at 00:24

    Εγώ που δε καταλαβα τίποτα, μήπως να ανησυχώ;
    http://belarisa.wordpress.com

     
  7. Ελένη M.

    Οκτώβριος 21 , 2008 at 00:54

    Νά σε καλά Silia που μου δίνεις τη δυνατότητα διότι άμπλογκη είμαι …. επέστρεψα τώρα …. αλά δεν θέλω να κοιμηθώ ακόμα .
    Καταθέτω λοιπόν τα μεταμεσονύχτια βαθυστόχαστα μου …χα χα χα !

    Τον φιλόσοφο : Τι πάσχεις ;
    (ο πάσχον ως γνωστόν φιλοσοφεί …αν δεν είναι μπίτ για μπίτ…)

    Τον καθρέφτη μου : (με τσαχπινιά )Ποια είσαι ;
    (το συνηθίζω ξέρετε ….για να γνωρίζω 😉 από μόνη μου που βρίσκομαι ….. )

    Μια παλιά αγάπη : Δεν σε ρωτώ τι κάνεις εσύ… βλέπω ! στο πρόσωπο σου (δεεεεν σε σπούδαζα τζάμπα τόσο καιρό ….. ) Τα παιδιά σου ; ή Το σκυλάκι σου ; (ανάλογα τι είχε ) Κερνάς καφέ; να πούμε λεπτομέριες …

    Ένα μέντιουμ : Μπορείς να μου πες , σε παρακαλώ , που πάει η χαζομάρα μας όταν φεύγει και μας αφήνει ήσυχους ;
    (για να την στέλνω δηλαδή με το που εμφανίζεται …να γλιτώνουμε κόπο και χρόνο… )
    Ξέρω… ξέρω! ο Faros μειδιά ..και με περιπαίζει : Ποια είσαι εσύ κυρία μου (μια από τους άσοφους θνητούς) που θέλεις να γλυτώσεις , από τη χαζομάρα ..ε ; Ύβρης !

    Ένα παιδί –παιδάκι !!! : Θα μου πεις … λέξεις σαν βροχές ! !!
    Έλα …σε… παρακαλώ ! 🙂 🙂

    Υ.Γ. ήρθε ο Μορφέας ..
    Καλό σας ξημέρωμα !

     
  8. faros

    Οκτώβριος 21 , 2008 at 08:29

    ΑΠΕΡΓΙΑ σήμερα, πάμε διαδήλωση, τα άλλα αργότερα …..

    Καλημέραααααααααα !

     
  9. profusion 2

    Οκτώβριος 21 , 2008 at 13:51

    Οι ερωτήσεις μου είναι έτοιμες 😉

     
  10. museum

    Οκτώβριος 21 , 2008 at 14:27

    Ας ανταποκριθώ κι εγώ στην πρόσκληση αφού ευχαριστήσω ξανά την Σίλια και ολίγον ζαλισμένος από τους δρόμους ταχύτητας (αλλά και αντοχής) που διανύω σήμερα στα πληκτρολόγια και τις οθόνες. Σε μερικά έχω βάλει παραπάνω από μία ερωτήσεις, δεν μου έβγαινε αλλιώς. Την καλησπέρα μου σε όλους και σε όλες!

    ΕΡΩΤΗΣΗ σε έναν φιλόσοφο :
    «Ε, Συ φιλόσοφε, που όλα τα αναλύεις και τα μελετάς, ποιο είναι το νόημα της ζωής;»
    « Πώς θα μπορέσω να είμαι περισσότερο γεμάτος και ευτυχισμένος;»

    ΕΡΩΤΗΣΗ σε έναν παλιό έρωτα :
    (αν του μιλούσα ακόμα, μάλλον αν ήταν ανεκπλήρωτος:)
    « Γιατί είσαι ακόμα τόσο απίστευτα όμορφη; » Και
    « Γιατί δεν μπόρεσα να στο εκφράσω τότε, μικρός, ονειροπόλος μαθητής; »

    (αν δεν του μιλούσα, και από μέσα μου:)
    « Είδες πόσο το πάθος εξωραΐζει και εξιδανικεύει τα πάντα; » (παλιό πάθος)
    « Τι το ιδιαίτερο σου βρήκα τότε; Τυφλός ήμουνα ή μεθυσμένος; » (εκδικητικό)

    ΕΡΩΤΗΣΗ σε ένα μέντιουμ :
    « Τι βλέπεις στον ορίζοντα, θα τα φτιάξω με την … ;»

    ΕΡΩΤΗΣΗ σε ένα παιδί :
    « Γιατί ασχολείσαι με τα κοριτσάκια, και δεν παίζεις τώρα όσο μπορείς; »
    (Μετά στην εφηβεία, στα βάσανα θα μπεις)

    ΕΡΩΤΗΣΗ στον καθρέφτη μου :
    «Καθρέφτη καθρεφτάκι μου, ποια είναι η πιο όμορφη, η Χιονάτη ή εγώ; »
    (Άσχετο άλλα η ερώτηση είναι κλασσική πια).

     
  11. Ελένη M.

    Οκτώβριος 21 , 2008 at 17:12

    @Faros
    Απεργώ κυρ Φάρε αλλά (οικονομικά μόνο… ) …να σου πω και την αλήθεια μου δεν θεωρώ ως το χειρότερο (απ αυτά που επιτρέπουμε ) την υλική μας φτώχια …..Πλήττεται (εντέχνως) η ουσία των ανθρωπίνων σχέσεων…. και αυτό το βρίσκω
    πολύ ! πάρα πολύ καταστροφικό !!!!

    Τι είναι ο νεοέλληνας ; είτε φτωχός είτε έχει τον τρόπο του …
    Μπερδεμένος , χαμένος , μόνος (στην ουσία) με διάφορες /ους στο κρεβάτι του, ανικανοποίητος , τρέχει χωρίς κατεύθυνση η στόχο που να δικαιώνει την ύπαρξη του . Ένα εντελώς τρελαμένο θύμα + θήτης !!!!
    Ίσως αυτό που κάνομε εδώ …να είναι εξίσου σημαντικό αυτή την χρονική στιγμή με τα κλασικά και κάπου τσιμεντομένα μέσα πάλης ….δεν τα απαξιώνω εντελώς …αλλά δεν με καλύπτουν …
    Χαίρε !

     
  12. Ελένη M.

    Οκτώβριος 21 , 2008 at 17:15

    @ Silia Συμφωνώ με την επισήμανση σου …και κάτι άλλο (για να διαβαστεί ) σχετικά με τις «ραγισματιές» στο ύψος των ματιών …του ωραίου προσώπου σου .

    Τις ρυτίδες του μυαλού…εγώ φοβάμαι .. …..και αυτές δεν σχετίζονται πάντα με την ηλικία …χα !

    Οι ρυτίδες στα πρόσωπα μας (ανδρών και γυναικών )

    είναι τα παράσημα μας …πως ζήσαμε δηλαδή βαθειά ! ….

    Η εσωτερική γαλήνη είναι ! αξία αλά …και επίτευγμα…πρέπει να εργαστούμε για να το κερδίσουμε .
    Χα χα χα !αν φοβόσουνα πως θα βρεθείς χωρίς δουλειά… να μην ξέρεις τι να κάμεις το χρόνο σου ….σε πειράζω.. ..

    Άλλο όμως η απάθεια ,η νοητική φυγοπονία , η πνευματική οκνηρία …

    Εγώ καθόλου δεν ενισχύω τις βιομηχανίες «ομορφιάς» που κάνουν όλα τα πρόσωπα: παρόμοια , μειωμένης εκφραστικότητας σαν φράαααπες .
    Δεν είπα πως δεν φροντίζω (με ότι μου ταιριάζει και με αναδεικνύει ) τον εαυτό μου.

    Σχετικά με το προφυλακτικό :
    Διασκεδάζω ! όταν οι άνδρες επικαλούνται την πολυγαμική τους φύση …χωρίς να καταλαβαίνουν , πως παράλληλα ομολογούν την νοητική τους αδυναμία-αδράνεια
    και την χειραγώγηση τους !!!!
    από καταναλωτικά τερτίπια ….Να μη σχολιάσω δε τις αυτοκτονικές υπάρξεις που προσφέρονται (ως πιάτο αναψυχής ) για να εισπράξουν (έτσι νομίζουν) την επιβεβαίωση της καλυτερότερης …Δεν έλυσαν βασικά θέματα με την μητέρα τους …θα τα μεταφέρουν στην κόρη τους … και … χαιρετίσματα !

    Καλό και δημιουργικό απόγευμα .

     
  13. faros

    Οκτώβριος 21 , 2008 at 18:18

    Ελένη Μ, αν μου επιτρέπεις θέλω να πω ότι η δική μου γνώμη είναι ότι ο άνθρωπος ολοκληρώνεται και «γεμίζει» κάνοντας οικογένεια.
    Για μένα είναι το πιο σημαντικό πράγμα στον κόσμο (η οικογένειά του, αυτή που δημιούργησε ο ίδιος όχι αυτός που είναι απλά μέλος μιας … ).

    Τα … ερωτήματα της οικοδέσποινας είναι αποκλειστικά … γυναικεία και έτσι δεν με αφορούν …
    😀

    Χαμός στην Απεργία, αλλά βλέπεις δεν … βλέπουμε τίποτα !!!

    Την Καλησπέρα μου !

     
  14. ethan

    Οκτώβριος 22 , 2008 at 09:37

    καλά χτύπησες φλέβα με το μέντιουμ, ούτε στο μυαλό μου να ήσουν! ή μήπως είσαι?
    Φιλιά πολλά!

     
  15. faros

    Οκτώβριος 22 , 2008 at 11:27

    Καλημέρα σας !

     
  16. silia

    Οκτώβριος 22 , 2008 at 12:15

    @ Nina C
    Τί να κάω ; … είμαι βλέπεις και μια … αθώα παιδίσκη .
    Kαι γιατί τάχα τα έχουμε τα blogs ? … Για να μαθαίνουμε και κάποια πράγματα , να πορευόμαστε στην ρημάδα τη ζωή .
    —————————-
    Αν έλεγα «Μου λείπεις» , δεν θα ήμουν και …. εντελώς ψεύτρα .

     
  17. silia

    Οκτώβριος 22 , 2008 at 12:22

    @ γητεύτρια
    «… αν το πηγαίναμε πάλι;…» — Τί τρέχει ; Γραφείο μεταφορών είχατε με τον «παλιό έρωτα» ;
    Και … γιατί βαριέσαι τα μέντιουμ ;… ίσα – ίσα που εγώ , πολύ κέφι τα κάνω .
    «Καθήκι» , λοιπόν ο καθρέφτης … Τα δείχνει όλα ..ε ; … Παλιοκαθήκι … Σαν τον δικό μου ένα πράμα … Τελικά , γιατί καθώς περνούν τα χρόνια , οι καθρέφτες μας … στριφνιάζουν ;
    —————————–
    Σε πειράζω .

     
  18. silia

    Οκτώβριος 22 , 2008 at 12:26

    @ profusion 1 & 2
    Ευχαριστώ καλέ μου φίλε …
    «Α σ τ ε ρ ά τ ο ς» … όπως πάντα .

     
  19. silia

    Οκτώβριος 22 , 2008 at 12:50

    @ Vinumbonum
    Vinum … έλεος … Τί υπαινίσεσθε με το «πληθωρική» ;… Μην μου κόβετε τα (όποια … τελοπάντων) , «τυχερά» μου … Είμαι … «κορμάρα» εγώ … Αλλά ξέρω … είδατε παρακάτω την «εγκληματολόγα» ντίβα , που ειρήσθω εν παρόδω , ξανακάνει «περαντζάδα» από τα μπλογκοστέκια , και … χάσατε τον μπούσουλα …
    Ρε γ…το … τί έχουν τέλος πάντων κάποιες και … αποδιοργανώνουν όλα τα αρσενικά ; Μην μου απαντήσεις Vinum , σ’ αυτή την τελευταία απορία μου … Ξέρω πολύ καλά … Είναι ακαδημαϊκή η ερώτηση .
    Φιλιά . Να έχεις ένα χαρούμενο και τυχερό Φθινόπωρο .

     
  20. silia

    Οκτώβριος 22 , 2008 at 12:51

    @ Nina C 2
    Νίνα … συμμαζέψου και μην μιλάς για σεξ (και μάλιστα… άγριο) , στους ελάχιστους φλερταριστές μου (Τρέμε Μπαμπινιώτη) …. Τους παίρνεις τα μυαλά .
    Σε φιλώ γλυκά στη μούρη … (Αυτό το «Σε φιλώ γλυκά στη μούρη» , μου το έγραφε πριν πολλά – πολλά χρόνια , στα γράμματά του ενας παλιός μου έρωτας , και πολύ μου άρεζε … Κοίτα τί θυμάται ο άνθρωπος μπλογκάροντας (Ξανατρέμε Μπαμπινιώτη) .

     
  21. silia

    Οκτώβριος 22 , 2008 at 12:55

    @ belarisa
    Καθόλου να μην ανησυχείς … Κανένας normal άνθρωπος , δεν θα καταλάβαινε και πολλά από εδώ μέσα .
    Πλάκα κάνω (κάνουμε) .
    Βασικά καλώς ήρθες . Έχω μια ιδιαίτερη νοσταλγική αγάπη και αδυναμία για την Λάρισα .

     
  22. silia

    Οκτώβριος 22 , 2008 at 14:06

    @ Ελένη M.
    🙂 …
    Μειδιώ κι εγώ , εκτός από τον Φάρο …
    —————————
    Σπουδαία παρέα ο Μορφέας … Την εκτιμώ την παρέα του ιδιαίτερα .
    Καλά να περνάς

    @ Ελένη Μ. 2
    Τις αγαπώ πολύ αυτές τις «ραγισματιές» στο ύψος των ματιών , και όχι μόνο αυτές , αλλά όλες τις ραγισματιές) … Μην βλέπεις πως τις χλευάζω καμμιά φορά .
    Όσο για τις «νόσους» … απάθεια , νοητική φυγοπονία , και πνευματική οκνηρία … δεν τις πολυφοβάμαι γιατί ασκώ εναντίον τους … προληπτική Ιατρική … Αθλούμαι …

     
  23. silia

    Οκτώβριος 22 , 2008 at 14:11

    @ museum
    Δεν αφήνεις καλύτερα τις πολλές ερωτήσεις δεξιά κι αριστερά (και ιδίως στα … μέντιουμ) και να βγεις μια βόλτα , να δεις , πως θα καταφέρεις επιτέλους να τα «φτιάξεις» και μ’ αυτήν την ρημάδα την ….

     
  24. silia

    Οκτώβριος 22 , 2008 at 14:21

    @ faros
    Γιατί τάχα η … Ερώτηση σε ένα παιδί , να είναι αποκλειστικά … γυναικεία και έτσι να μην σε αφορά ;… Δεν ρώτησες ποτέ τίποτα στα παιδιά σου ;
    ————————–
    Καλημέρα και σε σένα .

     
  25. silia

    Οκτώβριος 22 , 2008 at 14:25

    @ ethan
    Γλυκέ μου … καλέ μου Ήθαν …. Το ξέρεις πολύ καλά πως κάποιες τροχιές κάποιες σκέψεις , κάποιων ανθρώπων …. τέμνονται και διασταυρώνονται και συμπίπτουν κάποτε σε κάποιον χώρο και χρόνο ….
    Είναι … Μαγεία (το να συνταιριάζουν οι σκέψεις των ανθρώπων) .
    Τα φιλιά μου .

     
  26. Ελένη M.

    Οκτώβριος 23 , 2008 at 13:47

    @ faros
    Λες : ο άνθρωπος ολοκληρώνεται και “γεμίζει” κάνοντας οικογένεια.
    Για μένα είναι το πιο σημαντικό πράγμα στον κόσμο (η οικογένειά του, αυτή που δημιούργησε ο ίδιος όχι αυτός που είναι απλά μέλος μια
    Απαντώ:
    Για μένα σημασία έχει
    – πώς-
    και
    –γιατί-
    κάνει κάποιος το κάθε τι .
    Υ.Γ.Υπάρχουν και άλλοι τρόποι αυτοπραγμάτωσης εκτός από την δημιουργία οικογένειας το θέμα είναι να βρει κανείς τον δικό του .

    Την καλημέρα μου και ευχές για ευεξία .

     
  27. Ελένη M.

    Οκτώβριος 23 , 2008 at 17:58

    @Silia
    Να σου πω διό πεποιθήσεις μου (δεν ξέρω πως μου ήρθε ….ελπίζω όμως πως με καταλαβαίνεις….το κάνεις και εσύ άλλωστε … .)
    1. Δεν χάνομε τίποτα απ αυτά που πραγματικά ! θέλουμε .
    2. Ότι αξίζει μένει .

    Καλό σου βράδυ καλή μου .

     

Σχολιάστε

 
