RSS

7 ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ :

01 Νοέ.
Γλυκέ μου Ethan :
Άργησα λίγο να ανταποκριθώ στην ευγενική και πολύ ενδιαφέρουσα πρόσκληση σου , να γράψω 7 (επτά) αλήθειες για μένα … Αν κάποιοι νόμισαν πως δεν θα το κάνω , είναι βαθιά γελασμένοι , γιατί απλά , δεν ξέρουν , πόσο πολύ αγαπώ να μιλώ …. για μένα . Θα μπορούσα να γράψω όχι 7 , αλλά … 77 αλήθειες για μένα , και πάλι λίγες θα μου φαινόντουσαν . Ωστόσο επειδή είμαι και ευπειθής , θα γράψω τις 7 …. και μπορεί να … «κλέψω» και λίγο …
Πάμε λοιπόν :
1η . Είμαι υπναρού
.
.
Σαν ήμουνα μικρή , ήταν μια ολόκληρη περιπέτεια για να καταφέρει κάποιος , να με σηκώσει απ’ το κρεβάτι (για ύπνο μιλάμε … μην διαμαρτύρεστε όλοι μαζί) . Και αν αυτό είναι κάτι φυσιολογικό για μικρό παιδί , σας πληροφορώ , πως με συνοδεύει αυτή μου η λατρεία για το κρεβάτι (για ύπνο μιλάμε πάντα … έλεος) , ακόμη και στην ενήλικη (και ελπίζω και στην υπερήλικη) ζωή μου .
2η . Δεν αγαπώ τα Χριστούγεννα
.
.
Για να ακριβολογώ , τα Χριστούγεννα , μου προκαλούν ένα είδος θλίψης . Θα προτιμούσα να μην υπάρχουν και αν ήταν να επιλέξω κάποια από τις μεγάλες γιορτές , την ψήφο μου θα κέρδιζε , σαφώς η Λαμπρή … Ίσως να φταίει η … μαύρη μου η φτώχεια , που ταλάνισε τα παιδικά μου χρόνια …. ‘Ολος αυτός ο γκλάμορους στολισμός … τα δώρα που δεν έπαιρνα , τα ταξίδια , που δεν έκανα , η κοτόσουπα με έξτρα αυγολέμονο που τρώγαμε αντί της γεμιστής γαλοπούλας , τα κάλαντα , που ντρεπόμουν να πω , γιατί μου θύμιζαν … ζητιανιά …. Τί να πω … Ίσως πάλι να φταίει , αυτό το καταραμένο το Χριστουγεννιάτικο παραμύθι με το κοριτσάκι με τα σπίρτα …. που όταν η μάνα μου αντιλήφθηκε ότι με … τρόμαζε , μου το διηγιόταν όχι μόνο κάθε Χριστούγεννα , αλλά και κάθε φορά που αρνιόμουν να ….. φάω (γιατί , ήμουν και ανάφαγη) …. προς εκφοβισμό .
3η . Κρατάω ενθύμια-φετίχ από τους ανθρώπους , που αγαπάω ή αγάπησα .

Μικρά αγαπημένα αντικείμενα με βαθιά συναισθηματική αξία , που με κάνουν να θυμάμαι , πρόσωπα ,… χέρια που τρέμαν , αγαπημένες εικόνες , λέξεις που λάτρεψα , ήχους που έψαξα , μυρουδιές που με ξάφνιασαν , αγγίγματα … αγκαλιές … δάκρυα …. χάδια …. πεθυμιές …
Τα φυλάω στο … σεντουκάκι της καρδιάς μου , όπου προστρέχω , κάθε φορά που νοιώθω , πως η ζωή μου γίνεται άχαρη και άχρωμη και ανούσια … Και το ανοίγω και «ψαχουλεύω» όλα αυτά τα αγαπημένα …. Ξεραμένα λουλούδια , επιστολές με καλλιγραφικά γράμματα , φωτογραφίες … σκισμένες (ή όχι) , το … πρώτο τους δοντάκι που έπεσε , μια γραβάτα του μπαμπά , το μαντήλι της μαμάς μου (αυτό που σκούπιζε τα μάτια της λίγο πριν πεθάνει) , ένα ξύλινο καραβάκι μινιατούρα από νησιώτικο παζάρι («είναι ευτελές» , μου είχες πεί , «αλλά θέλω να το κρατάς να με θυμάσαι» ) , μια μασημένη τσίχλα … αυτή που κόντεψες να πνιγείς όταν με είδες με τα ηλίθια σέξυ εσώρρουχα που μου είχαν προτείνει οι φίλες μου για το πρώτο ραντεβού , ….
Δεν μπορώ να γράψω άλλα … Σταματώ εδώ , γιατί με … υγρασίες στο πληκτρολόγιο , κινδυνεύω από … ηλεκτροπληξία …

4η . Δεν πήρα ποτέ μου «φακελλάκι»
.
Ωστόσο πληγώνομαι όταν ξεχνούν να μου πουν «Ευχαριστώ» (για την λέξη , μιλάω) , όταν φεύγουν υγιείς απ’ το Νοσοκομείο ….
Ουδέν άλλο σχόλιο .

5η . Δεν έχω πάρει ούτε μία μέρα , άδεια … τοκετού .
.
.
Για το δεύτερο μου παιδί , μιλάω …
Κι αυτό , γιατί η Υπηρεσία με «χρειαζόταν» πολύ εκείνη την εποχή … Δεν μου το επέβαλε κανείς … Απλά , μου … το ζήτησαν . Όσο για την άδεια λοχείας , ήταν όλη κι όλη …. μια εβδομάδα .
Ίσως και να είμαι ο … μοναδικός Νεοέλληνας Δημόσιος Υπάλληλος , που το έχει κάνει αυτό …. Μαλακία ;;;… Μπορεί …. Πάντως , δεν έπαθα τίποτε κακό …. Ούτε σωματική βλάβη , ούτε ψυχολογικό πρόβλημα μόνο που …
Μόνο που με στεναχωρεί κάπως , που δεν μου είπε ποτέ (η Υπηρεσία) , … «ευχαριστώ» ….
Αχ , αυτό το «ευχαριστώ» …. Τελικά μόνο αυτό , … το ότι δεν το ακούω , με ταλανίζει ….

6η . Το όνειρό μου , ήταν να γίνω φιλόλογος
.
Όνειρο , που δεν με έχει εγκαταλείψει , ποτέ . Το «φορτώθηκα» (το όνειρο) , εκεί κάπου στα 15 με μια νεαρή φιλόλογο που μας ήρθε στην Γ’ Γυμνασίου , γλυκομίλητη (πράγμα σπάνιο για την εποχή) , που μας έκανε να αγαπήσουμε το Συντακτικό και την Αρχαιοελληνική και Νεοελληνική Γραμματεία .
Το ότι έγινα … γιατρός , οφείλεται σε μια εντελώς … ανόητη συγκυρία , σε ένα ηλίθιο εφηβικό πείσμα , και σε μια τάση να αποδείξω σε κάποιους που μου την «έσπαγαν» , πως κάτι τέτοια δύσκολα (κατά την γνώμη τους) , εγώ τα παίρνω … για πρωινό ….
Ας είναι … Δεν βαριέσαι … Καλή ήταν και η Ιατρική …. Καλά πέρασα
Αλλά το όνειρο … όνειρο .

7η . Έχω υποπέσει στο θανάσιμο αμάρτημα της Εκδίκησης

Λυπάμαι που το λέω , αλλά , έχω υποπέσει ….
Κάποτε κάποιος μου έκανε κακό (η γνωστή Προδοσία , που όλοι λίγο πολύ , έχουμε υποστεί) . Αφού έκανα υπομονή και προσποίηση για 4 ολόκληρα χρόνια , όταν ο άνθρωπος αυτός αρνήθηκε , εγκατέλειψε και κατάστρεψε τα πάντα σχεδόν στη ζωή του , για να μπορεί να είναι μαζί μου , …. τον εγκατέλειψα .
Το Κακό , ενυπάρχει μέσα μας . Εκδηλώνεται , ανάλογα με το πώς σε κάθε περίοδο της ζωής μας , αντιλαμβανόμαστε , αξιολογούμε και βιώνουμε τον Πόνο …
Δεν θα το ξανάκανα …
Η Ζωή , μαλακώνει τα … αγρίμια , μέσα μας .
=====================================
Είπα , πως θα μπορούσα να γράψω πολύ περισσότερες από 7 Αλήθειες για μένα , όπως πχ. ότι … λατρεύω τις γάτες (πράγμα που όλοι μάλλον έχετε καταλάβει) , ότι ψοφάω για επιβράβευση (κάτι που έχετε πάρει χαμπάρι , πολλοί) , ότι με «δέρνει» μια … παρελθοντολαγνεία , ότι κάνω τρελλό κέφι το … ποιοτικό σεξ (καλά , και για το ποσοτικό … δεν θα έλεγα όχι) , ότι …
Τί ;… Έχω ξεπεράσει κατά πολύ τον αριθμό 7 ;… Έφτασα αισίως τις 11 Αλήθειες ;…
Ε , τί να κάνουμε … Είμαι και λίγο κλέφτρα …. Μου αρέσουν οι …. μικροκλοπές … Μόνο το super-market , δεν έχω κλέψει ….
Ακόμα …
==============================
Επειδή πιστεύω ότι το παρόν μπλογκοπαιχνίδι , ήδη έχει «παλιώσει» δεν καλώ κανέναν προσωπικά να το συνεχίσει , αν και πολύ θα μου άρεσε να ακούσω κάποιες Αλήθειες σας .
Στην … προαίρεσή σας , λοιπόν .
=========================
 

Ετικέτες: ,

43 responses to “7 ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ :

  1. Lardigos

    Νοέμβριος 1 , 2008 at 14:46

    1. Άρα ονειρεύεσαι πολύ και, ευτυχώς για εμάς, το διαβάζουμε…
    2. Σημαίνει πως δεν περιμένεις αφορμές για να γιορτάσεις. Υπάρχουν κι υπόλοιπες 364 μέρες…
    3. Υπάρχει άνθρωπος-φετίχ στη ζωή μας;
    4. Το φακελάκι δεν χωρά στην καρδιά, αλλά στην τσέπη…
    5. Σπαρτιάτισα; Χριστός κι Απόστολος!
    6. Κι όμως εγώ διακρίνω και φιλόλογο και …παθολόγο. Φίλη του Λόγου με πάθος γι αυτόν!
    7. Υπάρχουν κι άνθρωποι που εκδικούνται καθημερινά τον εαυτό τους…

    Υ.Γ.1 Σας αρέσει να μιλάτε; Τρελαινόμαστε να σας ακούμε…
    Υ.Γ.2 Υπέροχος συνδυασμός φωτο.

     
  2. Lilith

    Νοέμβριος 1 , 2008 at 15:41

    Έχεις απόλυτο δίκιο στο ότι «η ζωή μαλακώνει τα αγρίμια μέσα μας».
    Μάλλον με τον καιρό, συνειδητοποιείς ότι η εκδίκηση μπορεί να είναι «ένα πιάτο που τρώγεται κρύο», αλλά για κάποιο περίεργο λόγο, πάντα σου «κάθεται» στο στομάχι σαν πέτρα!

     
  3. olvios

    Νοέμβριος 1 , 2008 at 17:04

    Τέσσερα χρόνια προετοιμασία εκδίκησης !!!
    Μπααααα.

     
  4. NIOBH

    Νοέμβριος 1 , 2008 at 20:25

    Προσωπικά δεν πίστεψα την…εκδίκηση κι αυτό ψήφισα 🙂

     
  5. Lardigos 2

    Νοέμβριος 1 , 2008 at 22:23

    Α! ξέχασα, να σας πω πως τόμου και ψήφισε η αφεντομουτσουνάρα μου και το σφαιρίδιο επήε στην έβδομη τρύπα του πόντε (μη σας ξενίζουν τα λόγια, κεφαλονίτικα είναι….), που σημαίνει -σε ελεύθερη μετάφραση- ψηφίσαμε την εκδίκηση.

    Κι αυτό για ένα λόγο: ένας άνθρωπος που του αρέσει να ονειρεύεται (1), δε γκρεμίζει τα όνειρα άλλου, ένας άνθρωπος που κρατά ασήμαντης υλικής αξίας ενθύμια δεν πετά έναν άνθρωπο (3).

    Υ.Γ. Αντιθέτως, μικρά εγκλήματα γίνονται αποδεκτά και παραγράφονται μετά παρέλευση πενταετίας, βάσει του νόμου Περί Ευθύνης Γατοφίλων! 😀

     
  6. Που πας μωρη ξυπολυτη στα αγκαθια;

    Νοέμβριος 1 , 2008 at 22:46

    Σιγά που είσαι εσύ ικανή να εκδικηθείς άνθρωπο!!!
    Και … χι μόνο να εκδικηθείς άλλα … Να το προετοιμάζεις επί 4 χρόνια.
    Που να με κρεμάσουνε ανάποδα, δεν πρόκειται να το πιστέψω!!!

    Χαλαρά και άνετα βεβαία πιστεύω… (Είμαι σίγουρη) Ότι δεν πήρες φακελάκι ποτέ.
    Όσο για το ευχαριστώ που δεν άκουσες … Έχεις δίκιο να σε πληγώνει αυτό , γιατί…(Πιστεύω πως η ειδικότητα σου είναι η πιο ουσιαστική σε ένα χειρουργείο, εσύ κρατάς τη ζωή του ασθενούς στα χέρια σου εκείνη τη στιγμή, κυριολεκτικά ). Όσες φορές όμως … (λίγες ευτυχώς) θέλησα να ευχαριστήσω … Άλλοτε δεν ήταν εκεί εκείνη τη στιγμή, άλλοτε ήταν στο χειρουργείο… Δεν τα κατάφερα.

     
  7. silia

    Νοέμβριος 1 , 2008 at 23:52

    @ προς όλους
    Σε όλους τους φίλους που δεν μπορούν να πιστέψουν την περίπτωση , του να έχω εκδικηθεί άνθρωπο , έχω να αφήσω την εξής απάντηση στο σχόλιο τους
    – Και όμως …
    Δεν υπάρχουν Άγιοι … Υπάρχουν άνθρωποι καλοί , ή λιγότερο καλοί , άνθρωποι που σηκώνουν σταυρούς , άλλοι που αντιστέκονται στους πειρασμούς , κάποιοι που κάνουν λάθη μικρά ή μεγάλα … Είμαι ένας (απ ‘ό, τι λένε δηλαδή) , αρκετά καλός άνθρωπος … Δεν είμαι όμως , ούτε Άγιος , ούτε αλάθητος , ούτε αναμάρτητος ….
    «Και όμως» … λοιπόν .
    ===========================
    Το πρώτο σχόλιο σ’ αυτό το ποστ , ήταν του φίλου μου του Φάρου . Από ένα λάθος , σβύστηκε και δεν μπορώ να το επαναφέρω . Λυπάμαι αφάνταστα και ζητώ συγγνώμη . Ακόμη ζητώ από τον καλό μου φίλο τον Φάρο να ξαναγράψει αν και όσο μπορεί αυτό το σχόλιο , γιατί έχω και την απάντηση του , την οποία θα αναρτήσω στην συνέχεια (να μην φαίνεται σαν ξεκρέμαστη η απάντηση)
    Φίλε μου Φάρε , σου ζητώ συγγνώμη (είμαι φοβερά κουρασμένη – γράφω από τον χώρο της δουλειάς , στα διαλείμματα , ανάμεσα σε ζόρικα χειρουργεία και ήταν επόμενο να γίνει λάθος) και σου ζητώ , αν και ό, τι θυμάσαι , να μου το ξαναγράψεις .

     
  8. silia

    Νοέμβριος 1 , 2008 at 23:57

    ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΦΑΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΡΤΩ :
    faros
    Πιστεύω ότι για λόγους θρησκευτικούς σου αρέσουν ΚΑΙ τα Χριστούγεννα, τώρα ότι σε προγκάρει λίγο η γκλαμουριά, μπορεί … όλα να τα περιμένει κανείς, ακόμα κι αυτό από μια … γιατρίνα !!!!!!!! 😆

    Πάλι μας βάζεις να ψηφίζουμε χωρίς να το … σχολιάζεις – δες προηγούμενη (βέβαια υπάρχει και η περίπτωση να μας αποδεικνύεις τις Η/Υ γνώσεις σου, έ ;;;) 😆

    Εν πάσει περιπτώσει, επειδή ΔΕΝ πιστεύω την 7η και την 11η «αλήθεια» σου και μου άρεσαν πολύ οι άλλες, εύχομαι Καλό Μήνα !
    —————————————–
    —————————————–

    @ faros
    Τι να μου αρέσει φίλε μου ;… Που και το ελάχιστο θρησκευτικό συναίσθημα , που θα μπορούσε να υπάρξει μέσα μου , πνίγεται μέσα σε μια αμερικανόφερτη (εν πάσει περιπτώσει δυτικοφερμένη) υστερία , όπου τρώμε γεμιστή γαλοπούλα , αντί για ελληνικό καβουρμά , στολίζουμε κωνοφόρα , αντί για αιγιοπελαγίτικα καραβάκια , λέμε … ευρωπαϊκά κάλαντα (τζίγκλ μπέλλ) , διασκεδάζουμε με κινέζικα λαμπιόνια , κάνουμε … ρεβεγιόν (τι λέξη κι αυτή) στα σκυλάδικα , (άντε , βαριά-βαριά σε κανέναν Ρέμο) , προπληρώνουμε εισητήρια για Χριστούγεννα στις … Άλπεις , θεοποιούμε έναν παντελώς άγνωστο μας Άγιο , τον Σάντα Κλάους , στολίζουμε τους δρόμους και τα σπίτια μας σαν πολυκαταστήματα , από του Αγίου Δημητρίου (μη χειρότερα Παναγιά μου) και … ψωνίζουμε … ψωνίζουμε … ψωνίζουμε , μέχρις τελικής πτώσης, αρώματα , ρολόγια , ντιβιντιά , και άλλα «πρόστυχα» και ευτελή γυαλιστερά καλούδια …
    Μπα … συγχίστηκα , μόνο που τα είπα …
    Και γιατί παρακαλώ , ΔΕΝ πιστεύεις πως μου αρέσει το ποιοτικό σεξ ;… Έχω εγώ , κάτι στραβό , ή έχει το «ποιοτικό σεξ» , κάτι το … ανάποδο ;

     
  9. silia

    Νοέμβριος 2 , 2008 at 00:44

    @ Lardigos
    1. Ναι , και τα πιό γλυκά όνειρα είναι τα πρωινά … Μου είναι αδύνατον να ξυπνήσω το πρωί …
    2. 363 … (δυό μέρες γιορτάζονται τα Χριστούγεννα) … 364 , τα δίσεκτα χρόνια .
    3. Δεν νομίζω … Εκτός κι αν «χρησιμοποιείς» τους ανθρώπους , σαν … αντικείμενα .
    4. χα χα χα !!! Θα με κάνεις να κοιτάζω τις μεγάλες τσέπες των Χειρουργών (όχι όλων … προς Θεού) , Κάποιοι τα χώνουν (τα φακελάκια) στις κωλότσεπες … Αυτοί , όταν τους κοιτάζω στις τσέπες , θα … νομίζουν , άλλα …
    5. Σπαρτιάτισσα … ναι .
    6. Α, τούς παθολόγους τους έχουμε εμείς οι «επιθετικοί» , στο … φτύσιμο (και φυσικά , κάνω πλάκα)
    7. Το … αποφεύγω , όσο μπορώ .
    —————————-
    Υ.Γ.2 . Ας το ξαναπώ : «Λατρεύω τις γάτες» … Ο Χριστουγεννιάτικος γάτος , είναι ο … δικός μου . Ο γέρο-Χιόνης μου .
    Υ.Γ.1 . Τέτοια ακούω και παίρνουν τα μυαλά μου αέρα … Ευχαριστώ .

     
  10. silia

    Νοέμβριος 2 , 2008 at 00:58

    @ Lilith
    Ακριβώς … Γειά στο στόμα σου …

    @ olvios
    Και όμως ….
    @ NIOBH
    Και όμως …

     
  11. faros 2

    Νοέμβριος 2 , 2008 at 01:07

    ΄σπέρα !
    – Ξέρεις (επειδή γράφεις σε τούτο το ποστ αλήθειες) δηλώνω άθεος και Χριστιανός Ορθόδοξος, ξέρεις τι θα πει αυτό ;;;
    Άρα μου κάνει εντύπωση για όποιον δεν του αρέσει να γιορτάζει τα γενέθλια του Χριστού.

    – Ξέρεις (ξανά) τι μου θυμίζουν τα Χριστούγεννα ;;;
    Δεν ξέρεις και θα σου πω. Κάθε … τότε – όταν ήμουνα παιδί -, μόλις κλείναν τα σχολιά, έψαχνα και έβρισκα ένα μικρό κλαδί δέντρου με αρκετά άλλα κλαδάκια γύρω γύρω, το «φύτευα» σε ένα κουβαδάκι γεμάτο χώμα, το «στόλιζα» δωράκια που μάζευα όλο το χρόνο από το κλιν, επίσης μικρές φούσκες πολύχρωμες που αγόραζα ΑΝ μου έδινε καμιά δεκάρα η μάνα μου, πασπάλιζα τα κλαδάκια με βαμβάκι και αυτό ήταν το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο ΜΟΥ !

    – Ξέρεις (ξαναπάλι) αυτές τις εικόνες δεν θα μου τις σβήσουν ή θα με κάνουν να τις ξεχάσω καμιά αμερικανιά καμιά κινεζιά καμιά ευρωπαϊκιά!!!

    – Ξέρεις (ξαναμεταπάλι) δεν εννοούσα το ποιοτικό αλλά το … ποσοτικό !!!
    (τι να κάνουμε ; εσύ φταις ! φιλοτέχνησες ένα προφίλ το ολιγότερο οσίας – δες τα σχόλια ΟΛΩΝ)

    υ.γ. ξέρεις (σκέτο) εγώ την Λαμπρή γιορτάζω την προσδοκούμενη ανάσταση του Λαού μας !

     
  12. vloutis

    Νοέμβριος 2 , 2008 at 01:17

    Συμφωνώ με Lardigos Υ.Γ.2 Τέλειος συνδιασμός εικόνων και πέξιμο αλήθειας. Την καλημέρα μου.

     
  13. faros 3

    Νοέμβριος 2 , 2008 at 08:55

    Καλημέρα και καλή Κυριακή !

    (φαντάζομαι … ξύπνησες !!! 😀 😀 😀 )

     
  14. silia

    Νοέμβριος 2 , 2008 at 11:34

    @ Lardigos 2
    Lardigos , καλέ μου , ψάχνοντας για το μπλογκ μου στο : botd.wordpress.com/top-posts/?lang=el (θαρρώ) , θα δεις κάτω από τον τίτλο του «Anna-Silia» , μια υποσημείωση , που λέει : «Δια της πληκτρολόγησης … ψυχοθεραπεία» ….
    Δεν θα αναλώσω τον πολύτιμο χρόνο , όλων μας , αναλύοντας δυτικές (ψυχανάλυση) , ανατολικές (ενδοσκόπηση-διαλογισμός) , θρησκευτικές (εξομολόγηση) φιλοσοφίες-απόψεις … Θα πω απλά , αυτό στο οποίο , συγκλίνουν και συνευρίσκονται , όλα τα παραπάνω : Ότι δηλαδή , η δημόσια ομολογία-παραδοχή του σφάλματος-λάθους-αμαρτήματος-ολισθήματος-παρεκτροπής (όπως θέλεις , πέστο) …. κάνει καλό στην ψυχή σου …. Δεν σε απενοχοποιεί , αλλά σε ξαλαφρώνει .
    Ευπειθούσα λοιπόν , στον …. υπότιτλο του μπλογκ μου , ανέγραψα την 7η «Αλήθεια» μου … Θα μπορούσα να γράψω οτιδήποτε άλλο στο Νο 7 , όπως πχ. ότι είμαι γατόφιλη , ή ότι μου αρέσει το ποιοτικό σεξ (ας γελάσουμε και λίγο) , αλλά προτίμησα αυτό , γιατί μου κάνει καλό να το ομολογώ .
    Αυτά για τα … «μεγάλα» εγκλήματα» . Για τα μικρά , έχουμε και τον Νόμο «Περί Ευθύνης Γατοφίλων!» … Ευτυχώς …
    ———————————
    Σε φιλώ , τζόγια μου (Σκυριανή διάλεκτος ;… )

     
  15. ethanandthecity

    Νοέμβριος 2 , 2008 at 18:50

    Ευχαριστώ πολύ όχι μόνο για την άμεση ανταπόκριση αλλά και την γοητευτική αποκάλυψη του εαυτού σου που οφείλω να ομολογήσω απέβηκε ανώτερη των προσδοκιών μου. Δυστυχώς, μοιραζόμαστε τα χαρακτηριστικά 1 κ 7, υποφέρω μονίμως από έλλειψη ύπνου, φυσικά οι 6-7 ώρες που λόγω περιορισμένου χρόνου κοιμάμαι σε καθημερινή βάση δεν καλύπτουν τις «ανάγκες» μου σε ξεκούραση και χαλάρωση. Όσον αφορά το μεγάλο θέμα «εκδίκηση», πιστεύω όλοι μας έχουμε υπάρξει θύτες σε συγκεκριμένη χρονική περίοδο της ζωής μας. Όταν σε πληγώνουν, πληγώνεις.
    Σε φιλώ

     
  16. silia

    Νοέμβριος 2 , 2008 at 21:56

    @ Που πας μωρη ξυπολυτη στα αγκαθια;
    Κι όμως … ξυπόλυτη φίλη μου … Κι όμως
    ————————————
    Σ’ ευχαριστώ για το σχόλιο σου . Δείχνει να πιστεύεις πως είμαι ένας καλός άνθρωπος …
    Εν πολλοίς , …. δεν πιστεύεις λάθος …
    Όμως γλυκειά μου «Ξυπόλυτη» , δεν υπάρχουν ανάμεσά μας … Άγιοι . Υπάρχουν καλοί , κακοί και λιγότερο καλοί ή κακοί …. αλλά πάντα «Άνθρωποι» .
    Σε φιλώ .

     
  17. silia

    Νοέμβριος 3 , 2008 at 00:54

    @ faros 2
    Και άθεος … και Χριστιανός ;
    Και Δόκτωρ Τζέκυλ … και Μίστερ Χάϋντ ;
    Θα σε πάρει στα χαστούκια καμιά Αλέκα … και θα τρέχεις …
    Εντάξει … άσε με να σε πειράζω λίγο .
    ————————————
    Πολύ γλυκό , το Χριστουγεννιάτικο σου δέντρο … Αν κατάφερνες να … μην πληγώνεσαι συγκρίνοντας (μικρό παιδί ήσουν είπαμε) , τότε όντως άξιζαν τα Χριστούγεννα να τα αγαπάς .
    ————————————
    Και δεν μου λες … Το … «ποσοτικό» σεξ είναι αυτό που εμποδίζει μια γυναίκα να γίνει «οσία» ; Δηλαδή , αν το κάνει λίγο … πολύ λίγο , έχει ελπίδες να αγιάσει ;
    ———————————-¨
    Όσο για τον γιορτασμό της Λαμπρής … τί να πω … Μάλλον έχεις μια … εφηβική καρδιά .

     
  18. silia

    Νοέμβριος 3 , 2008 at 01:07

    @ vloutis
    Καλώς ήρθατε φίλε μου .
    Τιμή μου θεωρώ την παρουσία σας εδώ .
    —————————-
    Θα το ξανα-ξανα-πώ :
    Λατρεύω τις γάτες .

     
  19. silia

    Νοέμβριος 3 , 2008 at 01:10

    @ faros 3
    Και βέβαια ξύπνησα …
    Με ξύπνησες ….
    ………………………..
    Τίιιιιιιι ;;;;;… 12 η ώρα το μεσημέρι , είναι ;….
    Πάει … πάλι κονσέρβα θα φάμε για μεσημεριανό , Κυριακάτικα ….
    Φτούουουου !

     
  20. Που πας μωρη ξυπολυτη στα αγκαθια;2

    Νοέμβριος 3 , 2008 at 04:46

    Σαφώς και πιστεύω ότι είσαι …
    Όχι καλός. ..
    Αλλα… Πάρα πολύ καλός άνθρωπος, Αννα Σίλια.
    Αν δεν το πίστευα αυτό… Δεν θα ήμουν συνέχεια εδώ…
    Ούτε θα ήμουν τόσο… εκδηλωτική στα συναισθήματα μου.
    Ξέρεις ;… Δεν το κάνω με όλους αυτό.

     
  21. museum

    Νοέμβριος 3 , 2008 at 12:48

    Καλημέρα Silia!

    Δεν ξέρω αν ενδιαφέρει τους αναγνώστες να διαβάσουν για μένα. Ας μείνω επομένως σε αυτά που γράφεις εδώ.

    1.
    Ύπνος: Μου φαίνεται πως ειδικά ο πρωινός ύπνος γλυκαίνει τους ανθρώπους, τους κάνει πιο τρυφερούς. Εκείνοι που σηκώνονται νωρίς και απότομα μου φαίνονται πιο σκληροί (εννοείται ότι δεν το βλέπω καλύτερο αυτό). Βέβαια τόσοι και τόσοι άνθρωποι του μόχθου που ξυπνούν στις 5 να πάνε στα εργοστάσια, δεν είναι αξιοθαύμαστοι; Και βέβαια.
    2.
    Για τα Χριστούγεννα, έχω παρόμοια άποψη, έλεγα σε φίλους πως αν προετοιμαζόμαστε 1-2 μήνες για τα Χριστούγεννα, τότε για το Πάσχα θα θέλαμε ένα τετράμηνο! Εντάξει μου αρέσουν και τα Χριστούγεννα και τα γιορτάζω με χαρά και την κατάνυξη που τους αρμόζει. Μου φαίνεται ακατανόητο πάντως (κι εδώ είναι όλες οι ενστάσεις μου) να γιορτάζεται πολύ πιο έντονα κάτι που υπολείπεται σε θρησκευτικό νόημα από το Πάσχα και τα Θεία Πάθη που είναι η κορύφωση και συμπυκνώνει τα περισσότερα μηνύματα του Χριστιανικού Δόγματος. Με όλο το σεβασμό στην γέννηση του Θεανθρώπου.
    3.
    Ωραία τα φετίχ αντικείμενα, προσωπικά κρατάω άσβεστες μνήμες μέσα στο κεφάλι μου – είναι βλέπεις μία κλίση ή ικανότητα ή ιδιαιτερότητα το μνημονικό μου. Θαρρώ πως το υλικό που περισσότερο ζωντανεύει τις μνήμες μας είναι το φωτογραφικό (μέτριος συλλέκτης του είδους, βλέπω σε εσένα περισσεύει, και μας ταξιδεύει).
    4.
    Φακελάκι: Δεν θα περίμενα κάτι διαφορετικό. Αλλιώς θα πρόδιδε ιδεολογίες και όλα όσα γράφουμε, λέμε και ενεργούμε. Όλα αυτά δεν θα ήταν παρά υλικό καύσης στο πιο μαύρο τζάκι του κόσμου. Απορώ που κάποιοι που παίρνουν φακελάκια, κάνουν και τους καλούς χριστιανούς. Μου είναι δύσκολο να εκφράσω την γνώμη μου με λόγια. Δυστυχώς το αυτονόητο δεν είναι κανόνας για πολλούς, φαντάζομαι.
    5.
    Μαλακία δεν είναι ούτε παθαίνεις τίποτα Θα έπρεπε να παίρνεις την άδεια που δικαιούσαι και σου αναλογεί. Δεν έλεγαν οι Αρχαίοι (δεν θυμάμαι αυτή την στιγμή ποιος) πως πρέπει να αγαπάμε τους άλλους και αν αγαπάμε και τον εαυτό μας; (απόδοση ελεύθερη μην εκλάβεις επί λέξει κάποια αντιστοιχία).
    6.
    Φιλόλογος είσαι αγαπητή, και πολύ παραπάνω. Το τι είμαστε δεν εκφράζεται από ταμπέλες και πιστοποιητικά ή πτυχία πολλές φορές. Ακόμα και στις επιστήμες (όταν το εργαστήριό της είναι η ίδια η ζωή).
    7.
    Εδώ δεν σε κατάλαβα μου ήταν λίγο θολή η παράγραφος. Πάντως δεν έκανες και τίποτα τρομερό. Εκδίκηση έχω κάνει στις σχέσεις, ξέρεις όταν δίνεις καιρό και όταν ο άλλος ξυπνάει πολύ μετά αλλά για σένα είναι πια αργά. Αυτό που δεν θα ξαναέκανα (το έχω μετανιώσει) και ήταν πριν χρόνια όταν με είχε κλείσει οδηγός (διπλοπαρκάρισμα) και βιαζόμουνα γιατί ήθελα να κάνω επειγόντως μία δουλειά, του χάραξα τη λαμαρίνα με τα κλειδιά μου. Ούτε που το κατάλαβε εκείνη τη στιγμή, χωρίς βρισίδια, με το γάντι, θα το είδε μετά αλλά σιγά μην θυμόταν από ποιον. Ήταν λάθος μου ..

     
  22. silia

    Νοέμβριος 3 , 2008 at 14:52

    @ ethanandthecity
    Δικό μου το «ευχαριστώ» για την ευκαιρία , που μου έδωσες .
    Η αλήθεια είναι , πως δεν είμαι ακριβώς «υπναρού» , αλλά … Πρωινοϋπναρού … Τα βράδια , κοιμάμαι όλο και πιο αργά … σαν κάτι να με φοβίζει να ξαπλώσω νωρίς … Πάντα μου άρεσε να «ζω» τα βράδια , αλλά τώρα τελευταία το κακό παράγινε …
    Λες να … φοβάμαι κάτι άλλο (πχ. τον … Μεγάλο Ύπνο) και δεν πέφτω να κοιμηθώ σε λογικές ώρες ;…. Απ’ την άλλη , τί ακριβώς εννοούμε , όταν λέμε «λογικές ώρες» ;…
    Δεν βαριέσαι … Ο ενήλικος άνθρωπος , δεν αλλάζει εύκολα .
    ‘Οσο για το θέμα του Θύτη , που αναφέρεις , βρίσκω να έχεις απόλυτο δίκιο , αλλά μας αρέσει κυρίως να αναφερόμαστε …. σαν θύματα …
    Ίσως κάποτε , να μας δοθεί η ευκαιρία , να μιλήσουμε για το … μέγεθος του Πόνου … Πότε δηλ. είναι μεγαλύτερος ;… Όταν είμαστε θύματα , ή όταν γινόμαστε θύτες ;… Τί πονάει πιο πολύ ;… η «πληγή» , ή η ενοχή ;…
    Πιστεύω να μπορέσουμε μια μέρα να μιλήσουμε εκτενέστερα γι αυτά .
    Για την ώρα σε φιλώ .

     
  23. faros 4

    Νοέμβριος 3 , 2008 at 14:53

    φχαριστώ ! ΦΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ !!!

    Ειλικρινά ψάχνω τη μέρα που θα … γνωριστούμε !
    (δεν βιάζομαι, το καλό πράγμα … αργεί να γίνει)

    – και δεν πείθεις ΚΑΝΕΝΑΝ ότι είσαι εκδικητικό ον !
    – το ποσοτικό έχει σχέση με την ερώτηση : «πόσοι;»
    (όχι το … πόσες φορές 😀 )
    – σίγουρα θ΄αγιάσεις μόλις κυκλοφορήσει το πρώτο σου … βιβλίο !
    (να έχουμε κι ένα κέρδος απ΄το μπλόγκινγκ – θα λέμε ρε εμείς την ξέραμε αυτήνε, συζητάγαμε, μαλώναμε, πειραζόμαστε … )
    – να ΄σουν και … δικιά μας !!!!!!! 😆

    Πολλούς πολλούς θερμούς χαιρετισμούς (εκτός της καλημέρας μου και της ευχής για Καλή Βδομάδα).

     
  24. silia

    Νοέμβριος 3 , 2008 at 14:58

    @ Που πας μωρη ξυπολυτη στα αγκαθια;2
    Βάλσαμο τα λόγια σου στις πληγές της καθημερινότητας μου .
    Είναι πολύ σπουδαίο , να μιλούν έτσι για σένα οι άνθρωποι .

     
  25. Ελένη M.

    Νοέμβριος 3 , 2008 at 16:09

    Silia
    Το να εκθέτεις δημόσια τον εαυτό σου με αναφορά
    σε πράξη σου …
    που δε σε κάνει περήφανη και που σοκάρει …
    ενώ θα μπορούσες να δώσεις μόνο στοιχεία που σε κολακεύουν …
    χρειάζεται σθένος . Για μένα (όσο σε ξέρω) η μεγαλύτερη αρετή σου
    είναι : η ΓΕΝΝΑΙΟΤΗΤΑ .
    Συμφωνώ μαζί σου πως το καλό και το κακό είναι ανακατεμένα , όπως έξω
    έτσι και μέσα μας, το ξανάγραψα νομίζω στο βλογκ σου.
    Αν στρουθοκαμιλίζουμε
    και κάνομε κακίες (συνειδητά –ασυνείδητα)
    διότι δεν αντέχουμε την αλήθεια μας , και τους άλλους τρελαίνουμε
    (μπορεί άλλος να μας φταίει και άλλος να την πληρώνει )
    και εμείς δεν εξελισσόμαστε .
    Για να αλλάξουμε κάτι πρέπει πρώτα να το παραδεχτούμε.
    @ ethan λές «όταν σε πληγώνουν πληγώνεις»
    μέχρι χα χα χα ! να γίνουμε Βούδες …εννοείται !

    Χαιρετώ σας .

     
  26. μούργος

    Νοέμβριος 3 , 2008 at 20:01

    Η εβδομη αληθεια σου ειναι και η πιο δυνατη!
    παρα το οτι σοκαριστικα (κυριως , αλλα οχι μονο, για τα 4 χρονια αναμονης, μονο γυναικα θα το εκανε αυτο, πιστευω), και μονο που εδωσες τοσο ψυχρα τον εαυτο σου, ειναι αρκετο για να «συγχωρησεις» τον εαυτο σου.
    υ.γ.
    α. ειμαι μια απο τα ιδια :
    για τα 1 (ειμαι υποτασικος και καθε πρωι σερνομαι για ωρες μεχρι να ξυπνησω κανονικα) ,
    2 (παντα μου προκαλουσαν θλιψη τα χριστουγεννα) και
    4 (ποτε δεν εχω δωροδοκηθει και ειχα αρκετες ευκαιριες αν ηθελα να το κανω).
    .
    β. δεν ψηφισα κανενα για ψεμμα, πιστευω οτι ολα ειναι αληθινα ή εν δυναμει αληθινα για σενα.

     
  27. faros

    Νοέμβριος 3 , 2008 at 21:07

    … διακρίνω πολύ απαισιοδοξία ρε παιδιά …

    υ.γ. και μεγάλα … αποθέματα θλίψης …

    ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ !!!

     
  28. elina

    Νοέμβριος 3 , 2008 at 23:57

    1.Ύπνος: τον λατρεύω αλλά εκείνος με μισεί!(Πόσο τυχερή είσαι)
    2.Χριστούγεννα: τα σιχαίνομαι και το έχουν καταλάβει όλοι(ποτέ δεν διασκεδάζω εκείνες τις μέρες)
    3.Ενθύμια-φετίχ: οι αναμνήσεις μας είναι τα καλύτερα ενθύμια, τα άψυχα αντικείμενα αντιπροσωπεύουν μόνο συγκεκριμένες πράξεις ή στιγμές.
    4.Φακελάκι: ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟ! (ξέρεις εσύ!)
    5.Άδεια: δεν θα περάσω καλά χωρίς τη δουλειά μου.
    6.Φιλόλογος (σταδιοδρομία): όταν έγινα 18 κατάλαβα οτι θέλω να γίνω γιατρός και μάλιστα «επιθετική»!χαχαχαχα (χαίρομαι που δεν έγινες φιλόλογος τελικά-αν έχω δικαίωμα γνώμης επ’αυτού)
    7.εκδίκηση: …….πολλές φορές το θέλησα αλλά ποτέ μέχρι τώρα δεν το τόλμησα (αν είναι αλήθεια για σένα, που δύσκολα θα το πίστευα, είμαι βέβαιη οτι δεν γινόταν αλλιώς)

    Όλα αυτά στα γράφω 1.νυσταγμένη, 2.μια νύχτα που κοντεύουν τα Χριστούγεννα, 3.»κοιτώντας» και «χαϊδεύοντας» αναμνήσεις,4.με άδειες τσέπες, 5.δουλεύοντας 6.δουλεύοντας «επιθετικά» και 7.σχεδιάζοντας άλλη μια απραγματοποίητη εκδίκηση.

     
  29. faros

    Νοέμβριος 4 , 2008 at 14:18

    Την Καλημέρα μου !

    υ.γ. και είπαμε η απαισιοδοξία και η θλίψη στη μπάντα !

     
  30. faros

    Νοέμβριος 5 , 2008 at 09:02

    Είπαμε, Καλημέρααααααααααα !

     
  31. silia

    Νοέμβριος 5 , 2008 at 21:12

    @ museum
    Συμφωνώ με όλα όσα μας γράφεις φίλε museum , αλλά … επαυξάνω στα εξής :
    Στα Χριστούγεννα γιορτάζουμε την … Αρχή … το ξεκίνημα της Σωτηρίας … Στο Πάσχα γιορτάζουμε το Τέλος … Τα πάντα περικλείονται ανάμεσα σε μία αρχή και ένα τέλος .
    Λατρεύω τις φωτογραφίες … Βρίσκω πως κάθε μια , κάτι έχει να μου πεί . Όμως όλα τα αντικείμενα των αγαπημένων μου ανθρώπων , που κρατώ , δέχονται την αγάπη μου … Κρατούν επάνω τους , κάτι απ’ αυτούς … και προπαντός την αίσθηση , ότι κάποτα τα … άγγιξαν , τα μύρισαν , τα χάιδεψαν , τα γεύτηκαν , πληγώθηκαν απ’ αυτά , τα γύρεψαν , τα έψαξαν , τα λάτρεψαν , τα πόθησαν … Μεγάλη υπόθεση καλέ μου .
    Τον εαυτό μου , τον αγαπώ , πάρα πολύ … Η πράξη μου αυτή , πέρα από τα παράπονά μου για την Υπηρεσία μου , με κάνει να νοιώθω πολύ καλά … Με κάνει να νοιώθω περήφανη , κι αυτό είναι ένα σπουδαίο αίσθημα , που ανταμοίβει τον εαυτό μου , για τα ζόρια που πέρασα στην δουλειά .
    Χαίρομαι αφάνταστα , που κάποιοι εδώ μέσα με θεωρείτε … φιλόλογο .

     
  32. ritsmas

    Νοέμβριος 5 , 2008 at 22:59

    Το υπναρού το βρήκα διασκεδαστικό για μια γιατρό. Δεν είστε όλη μερα στο πόδι κυρία μου ; Εγω έτσι ξέρω με τους ντόκτορες…
    Το άλλο, περι φακελακίου, ειλικρινά δεν θα μπορούσε να περασει ποτέ από το μυαλό μου
    Οσο για τη φιλολογία, εντάξει, δεν έγινε και τίποτα. Η φιλολογία πρέπει να σου παρέχει τη δυνατότητα περαιτέρω σπουδών, αλλιώς μόνη της δε λέει.

    Φιλιά πολλά αθηναϊκά. Της πόλης που λένε….

     
  33. silia

    Νοέμβριος 5 , 2008 at 23:20

    @ faros 4
    Μ’ αυτό το «δεν βιάζομαι, το καλό πράγμα … αργεί να γίνει» μου θύμισες τις … τηγανητές πατάτες , που ήταν το μόνο φαγητό , που μου άρεζε σαν ήμουν μικρή και τις έτρωγα αργά – αργά , για … να τις απολαμβάνω πιο πολύ …
    Και δεν προσπαθώ να σας πείσω για κάτι … Απλά , εξομολόγηση κάνω … αποφόρτιση … ακόμα ,προσπαθώ να καταλάβω τον εαυτό μου …. Αυτογνωσία .
    Όσο για το … ποσοτικό , δεν είπα πως το … λατρεύω , αλλά πως … ΔΕΝ θα με χαλούσε κιόλας … Υπάρχει κάποιος που θα τον … «χαλούσε» ;
    Κι αυτό το «… να έχουμε κι ένα κέρδος απ΄το μπλόγκινγκ – θα λέμε ρε εμείς την ξέραμε αυτήνε, συζητάγαμε, μαλώναμε, πειραζόμαστε …» , να ξέρεις … μου άρεσε πάρα πολύ .
    Ευχαριστίες και αντιχαίρετε για κάθε χαιρετισμό σου .

     
  34. silia

    Νοέμβριος 5 , 2008 at 23:23

    @ Ελένη M.
    Σ’ ευχαριστώ πολύ .
    Είναι ωραίο κοπλιμέντο , να σε αποκαλούν γενναίο άνθρωπο …
    Απο τα πιο ωραία , που μου έχουνε κάνει ποτέ .

     
  35. silia

    Νοέμβριος 5 , 2008 at 23:40

    @ μούργος
    Μια που την εβδομη αληθεια μου , την θεωρείς και πιο δυνατη,θα σου εξηγήσω γιατί εδωσα τοσο ψυχρά τον εαυτό μου … παραπέμποντάς σε στην απάντηση που έδωσα στον φίλο Lardigos , ότι δηλαδή χρησιμοποιώ την γραφή αυτή που κάνουμε στα μπλογκ , σαν «Δια της πληκτρολόγησης … ψυχοθεραπεία» .
    (Δεν θα αναλώσω τον πολύτιμο χρόνο , όλων μας , αναλύοντας δυτικές (ψυχανάλυση) , ανατολικές (ενδοσκόπηση-διαλογισμός) , θρησκευτικές (εξομολόγηση) φιλοσοφίες-απόψεις … Θα πω απλά , αυτό στο οποίο , συγκλίνουν και συνευρίσκονται , όλα τα παραπάνω : Ότι δηλαδή , η δημόσια ομολογία-παραδοχή του σφάλματος-λάθους-αμαρτήματος-ολισθήματος-παρεκτροπής (όπως θέλεις , πέστο) …. κάνει καλό στην ψυχή σου …. Δεν σε απενοχοποιεί , αλλά σε ξαλαφρώνει).) .
    Και …
    έχω ακόμα Μούργο μου ,να σου πω , πως είσαι ένας πολύ καλός φίλος για μένα

     
  36. silia

    Νοέμβριος 5 , 2008 at 23:43

    @ faros 5
    Έτσι είναι Φάρε μου η νεολαία … Απαισιόδοξη και εν πολλοίς … θλιμμένη .

     
  37. silia

    Νοέμβριος 5 , 2008 at 23:44

    @ elina
    1.Κάνε του σκέρτσα … γαλιφιές … φλερτ … μπας και σ’ αγαπήσει κι εκείνος (ο ύπνος).
    2.Τελικά , είμαστε πολλοί αυτοί που δεν τα …πάμε τα Χριστούγεννα .
    3.Δεν χρειάζονται τα αντικείμενα , για να …θυμάσαι … Απλά , κάποια από αυτά , τα αγαπάμε και γι αυτό μας χρειάζονται .
    4.Το να απαρνείσαι το «φακελάκι» είναι ένα είδος … ελευθερίας .
    5.Υπέροχο αυτό που είπες .
    6.Κι εγώ χαίρομαι που είχες τέτοιες … ιδέες στα 18 σου …. Καλέ , … λέγοντας συνέχεια “επιθετική” και “επιθετική” , θα μας περάσουν για τίποτα … άγριες , αυτοί που μας διαβάζουν …
    7.Όλοι κάποτε … ονειρευτήκαμε κάποιο είδος εκδίκησης …
    Και τώρα ήρθε η ώρα να εξομολογηθώ , πως όλα αυτά τα 4 χρόνια που περίμενα … δεν ήταν μόνο ο σκοπός της εκδίκησης που φώλιαζε μέσα μου … Ήταν που φώλιαζε και η …. Ελπίδα … (μεγάλη υπόθεση η Ελπίδα … ) Ελπίδα για λησμονιά … ελπίδα για αναθεώρηση … Τέλος πάντων … πολλά είπαμε για δαύτο … Ας το αφήσουμε στην μπάντα .
    Το είπα θαρρώ και παλιότερα … θα τα πω και τώρα :
    Όμορφη , μικρή …. “επιθετική” Ελίνα … Μείνε έτσι .

     
  38. silia

    Νοέμβριος 5 , 2008 at 23:55

    @ ritsmas
    «…Δεν είστε όλη μερα στο πόδι κυρία μου ; Εγω έτσι ξέρω με τους ντόκτορες…»
    Κάπως έτσι είναι καλή μου φίλη … Μόνο που δεν έχω συνηθίσει , να μου το λένε .
    Ίσως θα ακουστεί υπερβολικό … ίσως και ακραίο , αλλά ξέρεις … ο μεγαλύτερος όγκος των δημόσιων γιατρών , δεν παίρνει «φακελάκι» .
    Η Φιλολογία , ήταν μάλλον μια ιδέα για τα 15 μου χρόνια , εκεί στην αρχή των … sixties .
    Φιλιά πολλά κι από μένα … Φιλιά επαρχιώτικα , «βουτηγμένα» στην ομίχλη …. Απόψε .

     
  39. faros 5

    Νοέμβριος 6 , 2008 at 11:44

    Μα, εγώ, δεν απευθύνθηκα μόνο στη νεολαία !!! 😀

    Και στους μεγαλύτερους … είδα … κάτι … άκου δεν γιορτάζουν τα γενέθλια του πιο μεγάλου μάγκα της γης !!!

    Παρ΄όλα αυτά, πολύ θερμή καλημέρα !

    υ.γ. για το … ποσοτικό εννούσα με διαφορτικά άτομα (πλην του ταιριού), και ναι εγώ είμαι εναντίον … και πολύ μάλιστα !!!

    υ.γ.1 χαίρομαι που σ΄άρεσε, αλήθεια είπα, πάντως …

     
  40. faros

    Νοέμβριος 7 , 2008 at 10:06

    Πολύ Καλημέρα !

     
  41. Το τέρας της "αμάθειας"

    Νοέμβριος 7 , 2008 at 15:25

    Σαν τα χιόνια… 😛 🙂

    Κι όμως, αυτό ψήφισα κι εγώ ως απίθανο να αληθεύει…!

     
  42. silia

    Νοέμβριος 7 , 2008 at 21:24

    @ faros 5
    Μ’ αυτό που λες για τον Χριστό μου θύμισες τον μικρό μου γιό που κάποτε μου είπε :
    – Πολύ τον … πάω αυτόν τον Χριστό , ρε μάνα … Μεγάλη «μούρη» … Καλός , καλός , αλλά όχι και … μαλάκας . Με το που είδε να κάνουν το πατρικό του «σπίτι» … γυφτοπάζαρο , τα «πήρε» στην κράνα και τους μαύρισε στο ξύλο ….
    ————————————
    Τότε ήταν που … μου άσπρισαν , ή μου έπεσαν τα μισά … μαλλιά μου … δεν θυμάμαι και καλά .

     
  43. silia

    Νοέμβριος 7 , 2008 at 21:28

    @ Το τέρας της «αμάθειας»
    Υπέροχο …
    Συγκινητικό … (πρόσεξε σε παρακαλώ τη … «φάτσα» του Σπύρου Παπαδόπουλου , προς το τέλος και στο χειροκρότημα του τέλους)
    Σ’ ευχαριστώ .
    ——————————
    «Σαν τα χιόνια…» , εσύ ; ή εγώ ;

     

Σχολιάστε

 
