RSS

ΦΤΟΥ… ΣΚΟΥΛΗΚΟΦΙΔΟΚΑΤΣΑΡΙΔΟΜΕΡΜΗΓΚΟΤΡΥΠΑ …

24 Νοέ.
Για να μαζέψουν χρήματα , οι κάτοικοι ενός ουαλλικού χωριού , αποφάσισαν να πουλήσουν τον σιδηροδρομικό σταθμό του χωριού τους το οποίο ονομάζεται …. Χλανβαϊρπουχλγκουίνγκιχλγκογκέραχουίρνντρόουμπουχλχλαντουσί-
λιόουγκοουγκοουγκοούχ ….
Σωστά διαβάσατε . Το χωριό , είναι στην Βόρεια Ουαλλία και το όνομά του γράφεται στα ουαλλέζικα , ως εξής : Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllandysiliogogogoch …..
Για περίπου 34 εκατομμύρια δραχμές (η είδηση είναι αντεγραμμένη από περιοδικό του 1985 και γι αυτό αναφέρεται το ποσό σε δραχμές … και γι αυτό επίσης ίσως σας φαίνεται και μικρό το ποσό για … ολόκληρο Σιδηροδρομικό Σταθμό) , σε στερλίνες , μπορείτε να αγοράσετε τον Σιδηροδρομικό Σταθμό , το Εστιατόριό του , το πάρκινγκ , το παγωτατζίδικο και το κατάστημα αναμνηστικών … και να υποδέχεστε κάπου 200.000 επισκέπτες κάθε χρόνο , οι οποίοι έρχονται για να φωτογραφηθούν δίπλα στην … έντεκα μέτρων μήκους ταμπέλλα με το όνομα του Σταθμού .
Η κοινοπραξία , που νοικιάζει τον Σταθμό , από τους Βρεταννικούς Σιδηροδρόμους , λέει ότι χρειάζεται να γίνουν κάποιες επενδύσεις, ώστε οι τουρίστες , αφού δουν το όνομα του χωριού και προσπαθήσουν να το … πουν , να ενθαρρύνονται να μείνουν …
———————————-
Ως εδώ , καλά … Το παράξενο (για μένα) , ξέρετε ποιό είναι ;
Όταν διάβασα αυτή την είδηση στο περιοδικό , το οποίο ειρήσθω εν παρόδω είναι Αμερικάνικης προέλευσης και … συμπαθείας , είπα :
– Βρε , τί … παπαριές Αμερικάνικες είναι αυτές ;… Υπερβολές και μεγαλοστομίες , «χωριατών» , που προσπαθούν διογκώνοντας κάπως τα πράγματα , να κορϊδέψουν και να χλευάσουν ίσως κάποιους … Ευρωπαίους .
Επειδή όμως , την βρήκα χαριτωμένη (την είδηση) , είπα να την αντιγράψω και να … χαμογελάσουμε μαζί … ‘Ομως αφού την έγραψα και είπα να βρώ και μια παλιά φωτογραφία κάποιας Ουαλλέζικης πόλης (έτσι για να «στολίσω» το ποστ) , απευθύνθηκα σε ένα «ψαχτήρι» φωτογραφιών απ’ όλο τον κόσμο , γράφοντας «old photos from Wales» , και …μέσα στις πρώτες φωτογραφίες που μου εμφάνισε , ήταν …. ΑΥΤΗ :
.
wales
 

Ετικέτες: , , ,

50 responses to “ΦΤΟΥ… ΣΚΟΥΛΗΚΟΦΙΔΟΚΑΤΣΑΡΙΔΟΜΕΡΜΗΓΚΟΤΡΥΠΑ …

  1. μούργος

    Νοέμβριος 24 , 2008 at 20:18

    εμενα γιατι μου φαινεται απολυτα φυσιολογικο το ονομα; 😆
    (το βλεπω σαν ενα τραινο με πολλα βαγονια λεξεις)

     
  2. indictos

    Νοέμβριος 24 , 2008 at 22:24

    Όνομα «σιδηρόδρομος» 🙂

    Τελικά επωλήθη;

    γιατί εάν δεν τα κατάφεραν να τους στείλουμε τον Αλογοσκούφη που είναι καλός σε αυτά.

     
  3. ΕΦΗ

    Νοέμβριος 24 , 2008 at 22:43

    Σας διαβαζω τοσο καιρο και πρεπει να σας πω οτι με πιανει δεος.
    Ειστε πηγη εμπνευσης για μενα.

    Εχω πει τοσα πολλα

    σε ολους τους φιλους μου για εσας.
    Απλα οφειλα να σας το πω.
    Να εισται ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ..και εσεις και ολη η παρεα σας

     
  4. faros

    Νοέμβριος 24 , 2008 at 23:16

    Δεν μου την έλεγες αυτή τη λέξη πριν αρκετά χρόνια να την βάλω να παίξω … «κρεμάλα» να … κρεμάσω όλη την τάξη ;;;

    Αφού την ήξερες από τότε … (1985) !

    Σκέψου , λέει, να είχαν αυτή τη πόλη (και τον ΣΣ) στη … Σκωτία !!!
    (εννοώ να θέλει κάποιος από κινητό (ή και σταθερό) να καλέσει ένα ταξί και να πρέπει να πει που να έρθει …

    Άραγε υπάρχει αυτή η πόλη ακόμα ;;;

    Την καλησπέρα μου.

     
  5. nik-athenian

    Νοέμβριος 24 , 2008 at 23:38

    Όταν ένας επιβάτης βλέπει από το παράθυρό του το τελευταίο γράμμα (h), έχει ήδη ξεχάσει ποιο ήταν το πρώτο γράμμα που είδε.
    Κατά τα άλλα θα μπορούσε η ταμπέλα αυτή να είναι κρεμασμένη έξω από μια παμπ στο λονδίνο, για να την θυμούνται άνετα όλοι όταν δίνουν ραντεβού εκεί.

     
  6. silia

    Νοέμβριος 25 , 2008 at 01:05

    @ μούργος
    Mα … είναι απλό Μούργε μου … Σου φαίνεται απόλυτα φυσιολογικό το όνομα , επειδή έχεις … πυρετό (μάλλον) .
    Μια άλλη εξήγηση , είναι το ότι , ….μπορεί να έλκεις καταγωγή , από …. Ουαλλία μεριά ….
    Αλήθεια , πως λέγεται ο μούργος (μεγαλόσωμος ημίαιμος) στα ουαλλικά ;…
    Ξέρει κανείς ;

     
  7. silia

    Νοέμβριος 25 , 2008 at 01:08

    @ indictos
    Μπα … μάλλον δεν επωλήθη .
    Πού να βρεθεί αγοραστής ;
    Βλέπεις ο … Άγιος Εφραίμ , ήταν πολύ μεταγενέστερος …

     
  8. silia

    Νοέμβριος 25 , 2008 at 01:13

    @ ΕΦΗ
    Υπέροχο χάδι στα αφτιά (μάτια) μου , που ακούνε (διαβάζουν) τόσο όμορφα λόγια για την αφεντιά μου .
    Με συγκινείς …
    Μου έφτιαξες την μέρα .

     
  9. silia

    Νοέμβριος 25 , 2008 at 01:22

    @ faros
    Φάρε :
    Αν … υποψιαστώ , πως το 1985 , ήσουν μαθητής Δημοτικού , άντε βαριά-βαριά Γυμνασίου , θα …. τραβήξω τις κοτσίδες μου … (H ατάκα βέβαια , δεν μιλάει για … κοτσίδες , αλλά εδώ , είναι ένα άκρως σοβαρό μπλογκ και κωλύομαι να την αναφέρω – την ατάκα – όπως ακριβώς έχει … )
    —————————-
    Και γιατί να … μην υπάρχει ακόμα (η πόλη) ;… Απ’ ό,τι θυμάμαι , ατομική βόμβα , δεν έπεσε στην Ευρώπη ακόμα …

     
  10. silia

    Νοέμβριος 25 , 2008 at 01:34

    @ nik-athenian
    Λοιπόν , φίλε nik :
    Αν …. (λέω «ΑΝ» ) , εμένα , μου έκλεινε ραντεβού άντρας (που … εντάξει , δεν είμαι και του «πεταματού» , αλλά ένα … ψιλο»κρα» , το κάνουμε για … ραντεβού από άντρα) , σε Λονδρέζικη παμπ , με τέτοιο όνομα … είμαι σίγουρη (εντάξει , δεν ορκίζομαι και στην ομορφιά μου) , πως θα … ξενέρωνα εντελώς .
    Όσο για το «Όταν ένας επιβάτης βλέπει από το παράθυρό του το τελευταίο γράμμα (h), έχει ήδη ξεχάσει ποιο ήταν το πρώτο γράμμα που είδε» , ένα έχω να σου πω : «Μην … γενικεύεις … Μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια» …
    Ε , μα πιά … αγάπη μου … δεν έχουμε όλοι οι λάτρεις του … Ουαλλέζικου τουρισμού … Alzheimer …

     
  11. Καναλιώτης

    Νοέμβριος 25 , 2008 at 05:37

    γνωστό και σαν «Llanfair PG»

    Η μετάφρασή του στα Αγγλικά είναι :

    «by the church of St Mary in the hollow of white aspen over a rapid whirlpool and St Tysilio’s Church close to the red cave»

    και στα Ελληνικα??????

    «απο την εκκλησία της Παναγίας στην κουφάλα της αγνής λεύκας μέσα απο από την γρήγορη δίνη και την εκκλησία του αγ. Τυσίλιου που πλησιάζει προς την κόκκινη σπηλιά»

    καλημέραααααα….

     
  12. Καναλιώτης

    Νοέμβριος 25 , 2008 at 05:40

    «πλησιάζει» = κοντά στην

     
  13. ellinida

    Νοέμβριος 25 , 2008 at 09:54

    Να κάτι τέτοια διάβασαν και οι δικοί μας και είπαν να παίξουν ΜONOPOLY με την χώρα.

     
  14. wilma

    Νοέμβριος 25 , 2008 at 11:19

    Καλημέρα! ευτυχώς που με επισκέφτηκες και σε γνώρισα! Η συγκεκριμένη ανάρτηση είναι εξαιρετική με χιούμορ και… ταιριαστή φωτό :)))
    Κι επίσης αναφώνησα «επιτέλους!» και με την ανάρτηση για το Πολυτεχνείο. Επιτέλους που διάβασα κάτι τόσο διαφορετικό και τόσο εύστοχο.
    Ξεκίνησα με συγχαρητήρια αλλά μην τα πάρεις σαν κίνηση PR για να φανώ συμπαθητική. Θα έρχομαι με τα σχόλιά μου.

     
  15. faros 2

    Νοέμβριος 25 , 2008 at 13:36

    Εντάξει, ένα … χωροχρονικό αστείο κάναμε, αμάν να μας το βγάλεις … ξινό !

    Την Καλημέρα μου !

     
  16. tina

    Νοέμβριος 25 , 2008 at 14:57

    Αυτή η δυσπιστία προς τους Αμερικάνους θα μας φάει.

     
  17. island

    Νοέμβριος 25 , 2008 at 17:48

    Αυτό είναι όνομα. Να αφήνεις σχόλιο σε ποστ και να κουράζεσαι να γράψεις το όνομά σου. Φαντάσου τέτοια ονόματα αντίκτυπο που θα είχαν στην γραφεικρατία. Εφραίμ και παπαριές….

    Καλησπέρα

     
  18. Σύμβουλος

    Νοέμβριος 25 , 2008 at 22:17

    Τι συμβαίνει με τη βιταμίνη Cal-C-Vita της Bayer που περιέχει δισκία των 1000mg Ascorbic Acid++ και διατίθεται σε τιμή μικρότερη των 2 ευρώ; Γιατί εξαφανίστηκε χωρίς καμμία εξήγηση από τα ράφια των φαρμακείων;

     
  19. sikofagos

    Νοέμβριος 25 , 2008 at 22:20

    Κόμβος πάντως το χωριό (για να θυμηθούμε και το Λογοθετίδη)! Και τι κόμβος! Γλωσσικός σαν γραβάτα.

    Εμένα πάντως μου φαίνεται και σαν ξόρκι (ω, μη δίνεται σημασία, απόηχος της Μαίρη Πόπινς…)

    [και για να τριτώσει το κακό με τις ταινίες] Θυμάστε το Γκουτμόρνιγκ Βιετνάμ; Ε, ξεκινάς τη φράση με Γκουτμόρνιγκ, παρεμβάλλονται τα άπαντα του Μπαλζάκ και τελειώνεις με «εντ γκουτνάιτ» -και στο μεταξύ ούτε να ξυριστείς δεν πρόλαβες

    Και μιας και το θυμήθηκα: Καλό βράδυ σε όλους. 😀

     
  20. Lilith

    Νοέμβριος 26 , 2008 at 02:27

    Πολύ γέλασα 😀 !!!
    Και με το post αλλά και με τα σχόλια όλων!
    Κάτι σαν Monty Python’s μού φάνηκε η όλη φάση 😀 !
    Πάντως άμα προσπαθήσω πιστεύω ότι θα το αποστηθίσω.
    Εδώ θυμάμαι το Supercalifragilisticexpialidocious, εδώ θα κολλήσουμε τώρα 😉

     
  21. faros 3

    Νοέμβριος 26 , 2008 at 13:06

    Lilith: … σουλφαμιδόσκονη είναι τούτο που λες ;;;;;;;
    ή … σουπερμαντολίνη ;;;;;;;

    Καλημέρα σας !

     
  22. silia

    Νοέμβριος 26 , 2008 at 21:38

    @ Καναλιώτης
    Aπίστευτο …
    Ξέρεις , … πριν από λίγες μέρες , που έτυχε και το διάβασα σε ένα παλιό (του 1985) Reader’s Digest , θα ορκιζόμουν ότι πρόκειται για αστείο … όσο όμως το ψάχνω , παθαίνω την πλάκα μου .
    τελικά , τρελλοί αυτοί οι βορειοευρωπαίοι … νησιώτες …

     
  23. silia

    Νοέμβριος 26 , 2008 at 23:05

    @ ellinida
    Μπα … θαρρώ πως το αντίθετο έγινε …
    Μάλλον οι Ουαλλοί , ζήλεψαν από εμάς που κατα καιρούς ξεπουλάμε την πατρίδα μας …
    (Πω , πω … βαριά κουβέντα , είπα)

     
  24. silia

    Νοέμβριος 26 , 2008 at 23:09

    @ wilma
    Καλώς ήρθες στο «σπίτι» μου και σ’ ευχαριστώ για τον καλό σου λόγο .
    By the way , που λένε και οι αγγλομαθείς : Τί σημαίνει «κίνηση PR» ;
    Να έρχεσαι …. Καλόδεχτη .

     
  25. silia

    Νοέμβριος 26 , 2008 at 23:11

    @ faros 2
    Τί να κάνω βρε Φάρε ; … Αφού μου αρέσουν τα … ξινά .
    Και όποιος λέει πως δεν του αρέσουν (τα ξινά) , είναι ….. επαγγελματίας ψεύτης .

     
  26. silia

    Νοέμβριος 26 , 2008 at 23:15

    @ tina
    Ναι τους … καημένους (τους Αμερικάνους) … Τους έχουμε πάρει με κακό μάτι … και δεν καταλαβαίνω και το γιατί …
    Τόσο καλά παιδιά …
    Τόσο καλοπροαίρετοι …
    Τόσο παρεξηγημένοι …
    ——————————
    Μην βαράτε όλοι μαζί … Πλάκα κάνω .

     
  27. silia

    Νοέμβριος 26 , 2008 at 23:18

    @ island
    «Φαντάσου τέτοια ονόματα αντίκτυπο που θα είχαν στην γραφεικρατία»
    —————————————-
    Θα άδειαζαν οι Δημόσιες Υπηρεσίες , από τους υπαλλήλους τους …
    Θα παραιτιόντουσαν οι περισσότεροι …
    Όχι , έ ;… .

     
  28. silia

    Νοέμβριος 26 , 2008 at 23:21

    @ Σύμβουλος
    Τώρα , τί να σου πω ;…
    Βρίσκεις να έχει σχέση η Cal-C-Vita της Bayer με την Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllandysiliogogogoch ;

     
  29. silia

    Νοέμβριος 26 , 2008 at 23:29

    @ sikofagos
    1) «Πάψε βρε Λολότα … πάψε βρε Λολότα» .
    2) «Σουπερκαλιφράντζιλικεελσπιραλιτόζο» (δεν ξέρω κι αν το έγραψα σωστά … κάπως έτσι τέλος πάντων)
    3) Εγώ δεν θα καταφέρω να το τριτώσω με τις ταινίες , γιατί απλά , ΔΕΝ θυμάμαι καθόλου την ταινία «Γκουτμόρνιγκ Βιετνάμ» … Μάλλον δεν θα την είδα ποτέ μου .
    Θυμάμαι όμως (αμυδρά) , τί ακριβώς είναι το «Καλό βράδυ σε όλους» ….
    Ευχή δεν είναι ;
    Καλό βράδυ και σε σένα .

     
  30. silia

    Νοέμβριος 26 , 2008 at 23:32

    @ Lilith
    Λοιπόν … πολύ μου αρέσει να με παρομοιάζουν με … Monty Python’s …
    Αποτελούν (για μένα) , την επιτομή του χιούμορ .

     
  31. silia

    Νοέμβριος 26 , 2008 at 23:34

    @ faros 3
    Φάρε … έλεος …
    Πότε επιτέλους θα μάθεις … Λατινικά ;

     
  32. faros 4

    Νοέμβριος 27 , 2008 at 01:01

    Τί σχέση έχουν τα … λατινικά ;;;;

    Μια ερωτησούλα έκανα τόση δα και απάντηση δεν πήρα !!!!

    Και δεν πα να λές σήλια μας, εμένα το μόνο … ξινό που μου αρέσει (από πάντα αυτό) είναι το … λεμόνι!!!

    Καληνύχτα σας !

     
  33. tina 2

    Νοέμβριος 27 , 2008 at 13:29

    PR οπως λέμε και στο χωριό μου public relations.Το καταλάβατε τώρα?

     
  34. faros

    Νοέμβριος 27 , 2008 at 13:50

    … και Καλημέρα σας !!!

     
  35. silia

    Νοέμβριος 27 , 2008 at 14:02

    @ faros 4
    Η λέξη που δηλώνεις , πως δεν ξέρεις τί σημαίνει (Supercalifragilisticexpialidocious) , είναι μια απλή … πολύ απλή και μικρή … λατινική λεξούλα , που σημαίνει «αχ» …. είναι δηλαδή , ένα απλό επιφώνημα στα λατινικά …
    Καλά , … απορώ με σένα . Κλασσικό 6τάξιο , δεν τελείωσες ;… Λατινικά , δεν διδάχθηκες ;
    ———————————–
    Όσο για την αναφορά σου στα «ξινά» , δεν θα σε κατηγορήσω για … επαγγελματία ψεύτη , γιατί ήδη κάνεις μια αναφορά (ότι δηλ. σου αρέσει) σε κάποιο «ξινό» … Μόνο πρόσεχε … Εδώ είπαμε , είναι ένα … άκρως σοβαρό μπλογκ , και οι αναγνώστες του δεν ανέχονται εύκολα τα διάφορα … σόκιν που λές … Ξέρεις βρε Φάρε μου ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ …. «ΛΕΜΟΝΙ» ;;;;;…. Έλεος πια … Λίγη αυτοσυγκράτηση .

     
  36. silia

    Νοέμβριος 27 , 2008 at 14:04

    @ tina 2
    Thanks .
    Κοίτα τί μαθαίνεις … μπλογκάροντας .

     
  37. Lilith

    Νοέμβριος 27 , 2008 at 15:14

    «Λοιπόν … πολύ μου αρέσει να με παρομοιάζουν με … Monty Python’s …
    Αποτελούν (για μένα) , την επιτομή του χιούμορ .»
    —————————————————————
    Και για μένα, Silia!

     
  38. faros

    Νοέμβριος 27 , 2008 at 18:58

    Εντάξει, … παραδίνομαι !!!!

    Δεν γνωρίζω το αχ στα λατινικά (αν θες με πληροφορείς και για το … βαχ ) !!!!

    Και για το λεμόνι μόνο το «μωρή κοντούλα λεμονιά» γνωρίζω …

    Που θα πάει, μικρός είμαι ακόμα (;) θα μάθω …

    Dum spiro, spero !!!

     
  39. αλέξανδρος ανδρουλάκης

    Νοέμβριος 27 , 2008 at 20:24

    Εγώ που ζωγραφίζω ξύλινες ταμπέλες για ταβέρνες. καφετέριες κλπ, σκέφτομαι πόσα λεφτά θα έπαιρνα για να φτιάξω την ταμπέλα του Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllandysiliogogogoch ; (κι αν ήταν και διπλής όψης….λαχείο)

    @Σύμβουλος
    Πράγματι κουφή η απορία σου σε τούτη την ανάρτηση, αλλά – ελπίζω με την άδεια της silia – έχω να σου πω πως ξανακυκλοφορεί κανονικά εδω και κανα μήνα.
    Μάλλον μπλέξαν τα δρομολόγια των μεταφορέων και τράβηξαν προς…Ουαλία μεριά!

     
  40. olvios

    Νοέμβριος 27 , 2008 at 21:29

    Γιατί ο `σταθμός` μου θύμισε την επιστολή της Πετζετάκου στον Καραμανλή;
    ( είμαι σοβαρά γιατρέ ; )

     
  41. silia

    Νοέμβριος 27 , 2008 at 21:53

    @ faros 5 … ίσως και 6..
    Ααααα , μου θέλεις και το «βαχ» !…
    Σόδομα και Γόμμορα (με δύο «μ» , ή με δύο «ρ» γράφεται αυτό ; ) … Τί άλλο θα δούν τα υπέροχα μάτια μου και θα ακούσουν τα καλοσχηματισμένα αυτιά μου ;

     
  42. silia

    Νοέμβριος 27 , 2008 at 22:01

    @ αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Αχ , καλλιτέχνη μου … ατύχησες . Ατύχησες απ’ τη στιγμή που αποφάσισες (αν , αποφάσισες) να βιοπορευτείς απ’ την ζωγραφική … Δεν έχει καμιά σημασία το … μέγεθος (ρε τί κάθομαι και λέω βραδιάτικα και δεν με συμμαζεύει κανείς) , της ταμπέλας για την αμοιβή … Με το κομμάτι πληρώνουν .
    Μου θύμισες καλέ μου φίλε την πολύ όμορφη ελληνική παλιά ταινία «Η κάλπικη λίρα» .
    ——————————
    Και μια που ξανάγινε λόγος γι αυτή την … περίφημη Cal-C-Vita της Bayer , εκείνο που ξέρω εγώ , είναι ότι οι φαρμακευτικές εταιρίες … «εξαφανίζουν» πρόσκαιρα» ένα φάρμακο από την αγορά , όταν θέλουν να αυξήσουν την τιμή του …

     
  43. olvios

    Νοέμβριος 27 , 2008 at 22:10

    Πρόκειται για την Γόμορα και όχι τα Γόμορα που λανθασμένα πολλοί την αποκαλούν ως συνέχεια των Σοδόμων.
    Γόμμορα είναι ταινία για την ιταλική μαφία !!

     
  44. olvios

    Νοέμβριος 27 , 2008 at 22:13

    που τα έμαθα? στο `ψαχτίρι` του google

     
  45. silia

    Νοέμβριος 27 , 2008 at 22:38

    @ olvios
    Φίλε μου :
    Κρατώ το χέρι σας σφιχτά μέσα στο δικό μου , με το άλλο χαϊδεύω το (μάλλον) γκρίζο σας κεφάλι και … σας κλείνω με θέρμη στην αγκαλιά μου (τί τύχη κι αυτή απόψε ; ) καθώς απαντώ στην ερώτησή σας («είμαι σοβαρά γιατρέ ;» ) … Δεν είστε απλά «σοβαρά» …. Είστε «σ-ο-β-α-ρ-ό-τ-α-τ-α» . Είστε άλλο ένα θύμα της σύγχρονης μάστιγας-νόσου , που πλήττει τελευταία τον ανδρικό πληθυσμό (και τον γυναικείο ενίοτε , αλλά αυτό δεν το κάνω θέμα διότι όπως είπαμε , αυτό εδώ είναι ένα άκρως σοβαρό μπλογκ) . Έχετε φάει «κόλλημα» με το μπούστο της … αλληλογραφούσης με τον Πρωθυπουργό (άμα ξεράσω , …. τα σφουγγαρόπανα είναι πίσω από την εξώθυρα) , ευειδούς , ευφυεστάτης , πνευματώδους , οξυδερκούς , ευφυολόγου … (πάει … ξέρασα) και σιλικονάτης καλλιτέχνιδας …. Η νόσος είναι ανίατος για μεσήλικες και λυπάμαι που βρίσκομαι στην δυσάρεστη θέση να σας πληροφορήσω , πως ΘΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΥΕΙ συνεχώς . Μπορεί να βρεθείτε ακόμη και στο ζοφερό στάδιο , να … συγκρίνετε την … εν λόγω … ακατανόμαστη καλλιτέχνιδα , με το οικείο σας περιβάλλον , οπότε δεν το γλυτώνετε το βρωμόξυλο …. Δεν το γλυτώνετε με τίποτα σας λέω ….

     
  46. silia

    Νοέμβριος 27 , 2008 at 22:48

    @ olvios & olvios (πάει chat το καταντήσαμε εδώ μέσα)
    Ναι … ναί … τα Σόδομα και η Γόμορα και … πάσης Ελλάδος ….
    Α χα χα χα !!! εγώ σας … προειδοποίησα .

     
  47. faros

    Νοέμβριος 27 , 2008 at 23:47

    Πάλι δεν θα πάρω απάντηση, αλλά «μπούστο» τι θα πει;;;
    Μήπως ήθελες να πεις μούστο ;;;

    Αφήστε τα … άρθρα και το θέμα είναι σοβαρό …

    Που αφήνεται να εννοηθεί στο δικό μου σχόλιο οιανδήποτε αναφορά στην … παλιά διαθήκη ;;;

    Σόδομα και Γόμορα (βάλτε ό,τι άρθρο θέλετε) το κάνατε δω μέσα !!!!!!!!!!

    Χε χε την καλησπέρα μου !

     
    • silia

      Ιουλίου 31 , 2009 at 16:48

      @ faros
      Το μυαλό σου , στα …. οινοπνευματώδη Φάρε (μπούστο – μούστο) …
      Ξεκόλλα ….

       
  48. αλέξανδρος ανδρουλάκης

    Νοέμβριος 28 , 2008 at 23:32

    Ναι το αποφάσισα (κάτι χρόνια τώρα) να βιοπορευτώ απο τη ζωγραφική και ναι, το ξέρω πως ατύχησα (το ξέρει κι σπιτονοικοκύρης μου, η ΔΕΗ ο ΟΤΕ η ΕΘΝΙΚΗ κλπ, τώρα το ξέρεις κι εσύ, αλλά το χειρότερο είναι πως το ξέρει κι η γυναίκα μου).
    Στο άλλο όμως δεν έχεις δίκιο. Ναι μεν πληρώνουν με το κομμάτι, αλλά παίζει ρόλο το…μέγεθος του κομματιού! όπως και το αν είναι μιας όψης ή …μπρος – πίσω…
    Τώρα αν στο τέλος τους βγει μάπα το αποτέλεσμα ας πρόσεχαν που πόνταραν στο μέγεθος.
    Υπάρχουν και πιο μικρά ονόματα με καλύτερη ποιότητα, δουλεμένα με περισσότερη μαστοριά και μεράκι.
    Αλλά τι περιμένεις! Ο κόσμος σήμερα δεν ξέρει και πολλά απο τέχνη.
    Όσο για την «Κάλπικη λίρα» , τώρα που το λες έχεις δίκιο. Αν στο αβατάρ μου βάλεις μαύρα τα γυαλιά, είμαι σκέτος » αόοοοοματος» !

     
    • silia

      Ιουλίου 31 , 2009 at 16:46

      @ αλέξανδρος ανδρουλάκης
      «…παίζει ρόλο το…μέγεθος του κομματιού! όπως και το αν είναι μιας όψης ή …μπρος – πίσω…»
      ————————————-
      Α πα πα πα !!!
      Σόδομα και Γόμορα , … όντως …
      Πού έχω μπλέξει η … αθώα μεσήλιξ ;…

       

Σχολιάστε

 
