RSS

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΞΑΝΑ … ΚΑΙ ΞΑΝΑ

25 Δεκ.
Ποτέ μου δεν … συμπάθησα τα Χριστούγεννα . Τα πήγαινα όμως πάντα καλά με τα … Χριστουγενιάτικα δέντρα . Και γι αυτόν ακριβώς τον λόγο , φρόντιζα να τα φωτογραφίζω και να … φωτογραφίζομαι μαζί τους … Μόνη , ή μ’ αυτούς που αγαπώ …
Ένα μικρό … πολύ μικρό χρονικό φωτογραφίσεων με τα Χριστουγεννιάτικα δέντρα της ζωής μου :

christmas-11

17 μηνών μπροστά στο πρώτο μου Χριστουγεννιάτικο δέντρο .
Σας παρακαλώ , να … εστιάσετε στο … πλήθος των ελληνικών σημαιών … Είχαμε μια λαχτάρα … μα μιά λαχτάρα να είμαστε και να μας θεωρούν … Έλληνες ….
.
christmas-21
Στο Δημοτικό σχολείο πια … ολόκληρη κοπελίτσα , 6 χρονών , ανάβω τα κεράκια του δέντρου …
Γιατί , έτσι γιορτάζαμε τα Χριστούγεννα τότε στο σπίτι μας … Από νωρίς το βράδυ της Παραμονής (και όχι από τον Νοέμβριο , όπως επιτάσουν οι σύγχρονες Αμερικανιές) , στολίζαμε το δέντρο , όλη η οικογένεια (δηλ. ο μπαμπάς , η μαμά μου κι εγώ) , πίνοντας (ναι … ναι …. κι εγώ) γλυκό κρασί και τραγουδώντας ρώσικα και ελληνικά κάλαντα αλλά και άλλα τραγούδια , ακόμη και παθιάρικα ερωτικά τραγούδια (ο μπαμπάς μου κυρίως , που είχε και καλή φωνή) . Το στόλισμα του δέντρου , τέλειωνε με το άναμμα των κεριών του , αγκαλιαζόμασταν , φιλιόμασταν και πηγαίναμε για ύπνο , αφού σβήναμε τα κεράκια , για να μην ξυπνήσουμε Χριστουγεννιάτικα , σαν …. κάρβουνα  .
Σας παρακαλώ , να εστιάσετε , πάνω στους φιόγκους στα μαλλιά , που μισούσα θανάσιμα (γιατί με κορόϊδευαν τα αγόρια) , αλλά τους ανεχόμουν , χρονιάρες μέρες , λόγω που ήταν και … βίτσιο … της μαμάς μου , καθώς επίσης και στα παιχνίδια τα αραδιασμένα στη βάση του δέντρου , που είναι όλα …. σικέ (δανεισμένα από την γειτονιά για την φωτογράφιση – πλην της ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΟΜΠΟΛΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ – γιατί παρέλειψα να σας πω , πως μισούσα θανάσιμα ΚΑΙ τις κούκλες , επίσης γιατί τις κορόϊδευαν … τα αγόρια) .

christmas-31

8 χρονών με την μαμά και τον μπαμπά . Η κούκλα που κρατώ , ήταν το δώρο του νονού μου για εκείνη την χρονιά …. Της …. φωτογράφισης , προηγήθηκε φοβερός καυγάς με την μαμά για να την κρατάω , και υποχώρησα , γιατί ο μπαμπάς μου , μου υποσχέθηκε , πως αμέσως μετά τις γιορτές , θα την … καίγαμε στην ξυλόσομπα (υπόσχεση που φυσικά , δεν κρατήθηκε , γι αυτό κι εγώ , φρόντισα και την έκαψα την μισητή κούκλα … μόνη μου … και φυσικά , έφαγα το ξύλο της αρκούδας) .
Σας παρακαλώ , να εστιάσετε στον πίνακα ψηλά στον τοίχο , που αποτελεί το … πρώτο μου ζωγραφικό έργο σε λάδι , που ονόμασα «Η κόρη και το … άτι» .
Επίσης , να εστιάσετε στο γεγονός , ότι οι κορδέλες στα μαλλιά , μειώνονται σε όγκο και αριθμό .
Οι σημαίες στο δέντρο … παραμένουν .

.

christmas-2-002

Λίγο πριν τον γάμο μου  …
Σας παρακαλώ , να εστιάσετε στον όμορφο άντρα , που έγινε ο πατέρας των γιών μου ..

christmas-2-003

Με τον … μόλις 10 ημερών , μεγάλο μου γιό .
Θα σας έλεγα , να εστιάσετε στον πίνακα απέναντι , αλλά είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία , που επειδή είναι μεγάλη και άσχετη με τα Χριστουγεννιάτικα δέντρα , θα σας την πω , μια άλλη φορά . Εστιάστε λοιπόν , στο μέγεθος της … πιπίλας .

christmas-2-004

Με τον 9χρονο μικρό μου γιο , να μου τραγουδάει τα κάλαντα .
Παίζει υπέροχη κιθάρα και τραγουδάει τόσο όμορφα , που κάποιες φορές θαρρώ πως …. ξανακούω τον μπαμπά μου ….

christmas-01

… με τον μεγάλο μου γιο ….

christmas-001

…. με τον μικρό μου …
————————————
Τα χρόνια πέρασαν …
Να μην εστιάσετε … πουθενά .

christmas-2-001

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !
 

Ετικέτες: , ,

104 responses to “ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΞΑΝΑ … ΚΑΙ ΞΑΝΑ

  1. faros

    Δεκέμβριος 25 , 2008 at 10:38

    Την Καλημέρα μου !

    Πολλές πολλές ευχές στην Υπέροχη Οικογένειά σου όπως φαίνεται στις φωτογραφίες (και που σίγουρα ΕΙΝΑΙ και στην πραγματικότητα) !

    Πίνουμε με τη σύζυγο στο τζάκι πλάι τον καφέ μας και σας θαυμάζουμε !

    Φυσικά εστιάζω στο γεγονός ότι επιτέλους στα μετέπειτα Χριστουγεννιάτικά δέντρα σου έφυγαν οι … σημαίες !
    Ξέρεις, άλλο πράμα Χριστούγεννα, άλλο πράμα οι … παρελάσεις !!!

    Τα γιακαδάκια σου και τα παπουτσάκια σου όταν ήσουν 6 χρονών, λέει η σύζυγος, είναι πάλι της μόδας, βγάλτα από το … μπαούλο σου (είμαι σίγουρος τα έχεις ακόμα !!! ).

    Χρόνια Πολλά με Υγεία και Χαρά !

     
  2. olvios

    Δεκέμβριος 25 , 2008 at 12:14

    Εύχομαι οι μέρες, οι βδομάδες, οι μήνες, τα χρόνια, να σου προσθέτουν στο `είμαι` και έτσι να γίνεις ζάπλουτη
    Εύχομαι υγεία, ευεξία, ευδοκία, μακροημέρευση στον `κόσμο σου`
    Καλημέρα σε όλους

     
  3. lemon

    Δεκέμβριος 25 , 2008 at 13:45

    Χρόνια Πολλά, να χαίρεσαι τα παληκάρια σου, με συγκίνησες, να είσαι καλά 🙂

     
  4. Λία

    Δεκέμβριος 25 , 2008 at 16:35

    Χρόνια σου Πολλά!!!!
    Αν και λες,ότι δεν συμπαθείς τις μέρες αυτές,διακρίνω την χαρά στα παιδικά σου ματάκια,έστω και από τα δανικά παιχνιδάκια,από την κούκλα που τότε…είχε ανείπωτη αξία,από τον έρωτα και την αγάπη που ήρθε μετά,από την λατρεία προς τον 10 ημερών μικρούλη σου,από το καμάρι που βλέπω να ζωγραφίζεται στο πρόσωπό σου,για το κατώρθωμα του μικρού σου.
    Δεν φταίνε οι μέρες,ίσως μόνο η συναισθηματική φόρτιση των χρόνων που περνούν,ίσως οι αναμνήσεις μας.
    Όπως και να έχει,να είσαι γερή,δυνατή,χρούμενη και ευτυχισμένη με τους ανθρώπους,που λατρεύεις.
    Χαρούμενες γιορτές λοιπόν και Χρόνια…….Καλά!!!

     
  5. nik.athenian

    Δεκέμβριος 25 , 2008 at 17:06

    Χρόνια Πολλά Σίλια.
    Μνήμες…μνήμες….μνήμες…
    Από τα συναισθηματικοτεροκαλυτερότερά σου.

     
  6. πρεσβύωψ

    Δεκέμβριος 25 , 2008 at 19:53

    Xρόνια πολλά και καλά!!
    Να χαίρεσαι τα βλαστάρια σου .
    Να είσαι γερή κι ευτυχισμένη.

     
  7. Athanasia

    Δεκέμβριος 25 , 2008 at 20:07

    Xρόνια πολλά και καλά! 🙂

     
  8. NIOBH

    Δεκέμβριος 25 , 2008 at 20:37

    Δεύτερη μέρα σήμερα με υψηλό πυρετό στο κρεββάτι, αλλά δεν θα μπορούσα να μη περάσω να σου πω τα χρόνια πολλά και να αφήσω εδώ τις πιο ειλικρινείς ευχές μου για σένα και την οικογένειά σου. (δεν μπορώ να στηρίξω άλλο το κεφάλι μου, πάω να κουκουλωθώ)

     
  9. itelli

    Δεκέμβριος 25 , 2008 at 22:51

    Χρόνια πολλά, μάνα! Γερή/οί, δυνατή/οί, με υγεία, χαρά κ καλοσύνη – όπως ξες εσύ.

     
  10. Lilith

    Δεκέμβριος 26 , 2008 at 06:35

    Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένα, Silia!
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου.
    Το δέντρο στην πρώτη φωτογραφία είναι το κάτι άλλο! Τότε που οι άνθρωποι αναγκάζονταν να… αυτοσχεδιάσουν και που το κάθε στολίδι στο δέντρο τους συνήθως είχε μια ιστορία να διηγηθεί.
    Φιλιά πολλά!

    ΥΓ: Χαίρομαι που διαπιστώνω ότι με τα χρόνια ξεφορτώθηκες (εντελώς) τους φιόγκους! 😆
    Τι σου είναι αυτές οι μανάδες και τα βίτσια τους!

     
  11. Λάκης Φουρουκλάς

    Δεκέμβριος 26 , 2008 at 08:23

    Αναμνήσεις μια ζωή. Όμορφα. Χρόνια πολλά

     
  12. faros

    Δεκέμβριος 26 , 2008 at 10:00

    Την πιο θερμή μου Καλημέρα !

     
  13. Allu Fun Marx

    Δεκέμβριος 26 , 2008 at 12:16

    Πολύ όμορφη αναδρομή…
    Χριστουγεννιάτικο μπλογκο-ντοκυμαντέρ!
    Τις θερμότερες ευχές μου σε σένα και στους ανθρώπους που αγαπάς.
    Χρόνια Πολλά και καλά, με Υγεία και Ευτυχία για όλους!

     
  14. atheofobos

    Δεκέμβριος 26 , 2008 at 15:56

    Το πιο τρυφερό και ανθρώπινο ποστ που διάβασα για τα Χριστούγεννα.
    Να είστε όλοι καλά και ευτυχισμένοι τον νέο χρόνο!

     
  15. silia

    Δεκέμβριος 26 , 2008 at 18:04

    @ faros
    Aχ … «πανέμορφε» φίλε μου …
    ΣΗΜ. «Πανέμορφος» λέγεται κάθε άνθρωπος , που ανήμερα τα Χριστούγεννα , κάθεται μαζί με το … για πολλά χρόνια ταίρι του και πίνει τον καφέ του μαζί της , χωρίς να … κοπροσκυλιάζει δεξιά κι αριστερά , ή χωρίς να αδιαφορεί ροχαλίζοντας μπροστά στην τηλεόραση , περιμένοντας το Χριστουγενιάτικο τραπέζι … (ΤΕΛΟΣ ΣΗΜΕΙΩΣΗΣ)
    Αχ , λοιπόν , «πανέμορφε» φίλε μου … έχω να σου πω το εξής : Ο για έναν περίπου χρόνο , συγχρωτισμός μας εδώ στα μπλογκ , έγινε αιτία να «πιάσεις παλμό» που λένε και οι νεότεροι και να καταλαβαίνεις και εν μέρει να ψυχολογείς την φίλη σου την Σίλια . Όντως , είμαι ένας άνθρωπος , που κρατάει θύμησες από παλιά … μόνο που τα παπούτσια δεν τα έχω κρατήσει στο σεντούκι … Και ξέρεις πολύ καλά , όπως πολλοί άνθρωποι της γενιάς μας , το γιατί … Γιατί , τα παπούτσια εκείνη την εποχή , τα κρατούσαμε σαν πολύτιμα αντικείμενα , πολλά χρόνια και τους «βγάζαμε την ψυχή» , ώσπου να λειώσουν εντελώς … Κι όταν μεγάλωναν τα πόδια μας , ούτε και τότε τα αφήναμε στην πάντα , αλλά οι γονείς μας ή ο τσαγκάρης της γειτονιάς , έκοβε με μια φαλτσέτα τις φτέρνες (και τα έκανε «ξώφτερνα» ) και όταν μεγάλωνε ακόμα πιο πολύ το πόδι , έκοβε και την μύτη (και γινόντουσαν «ξώμυτα» ) , και όποιος έπαιζε μπάλλα με τα παπούτσια έτρωγε και καμιά σφαλιάρα … και έτσι τα παπούτσια έμεναν πάνω στα πόδια μας πολλά-πολλά χρόνια , ώσπου να … «πεθάνουν» εντελώς ….
    Τα … γιακαδάκια , όμως , … ναί καλέ μου φίλε … Τα έχω φυλαγμένα … Τα βγάζω απ’ τα συρτάρια καμιά φορά (όταν είμαι μόνη μου κυρίως) και τα … χαϊδεύω και τα καμαρώνω , γιατί είναι κομμάτια απ’ την παιδική αθωότητα , που ποτέ δεν πρέπει να την βγάζουμε απ’ την ζωή μας , γιατί … αν ξεχάσεις τα παιδικά σου χρόνια , τότε σημαίνει πως έχεις πια … γεράσει … ή ακόμη και ότι έχεις πια πεθάνει (και δεν το κατάλαβες) .
    Αντεύχομαι τα καλύτερα για σένα και τους δικούς σου .

     
  16. τινα

    Δεκέμβριος 26 , 2008 at 18:50

    Χρόνια πολλά.

     
  17. faros

    Δεκέμβριος 26 , 2008 at 19:07

    Υπέροχο σχόλιο στο … σχόλιο …
    Μας συγκίνησες …

    την καλησπέρα μας !

     
  18. anepidoti

    Δεκέμβριος 26 , 2008 at 20:50

    Θυμάσαι όμορφα, γράφεις πανέμορφα,
    είχες φιόγκους, μισούσες τις κούκλες,
    λάτρευες τα δέντρα και την περίεργη σχέση με τις σημαίες.
    Πόσο με συγκίνησες και πόσο σε απόλαυσα!
    Νάσαι καλά!
    Τις ευχές μου για ό,τι διαλέγεις να θέλεις!
    την καλησπέρα μου!

     
  19. silia

    Δεκέμβριος 26 , 2008 at 21:08

    @ olvios
    Yπέροχη ευχή …¨
    Ο μόνος πλούτος είναι αυτός , που σχηματίζεται από προσθήκη στο «είμαι» και όχι στο «έχω» ….
    Τα πιο θερμά μου ευχαριστώ .
    Τις πιο θερμές μου ευχές .

     
  20. silia

    Δεκέμβριος 26 , 2008 at 21:13

    @ lemon
    Χαίρομαι που σε … συγκίνησα …
    Ακούγεται οξύμωρο αυτό , αλλά εγώ την Συγκίνηση , την θεωρώ ένα υγιές και πανέμορφο συναίσθημα , και εκτιμώ και ερωτεύομαι δια βίου οποιονδήποτε ή οτιδήποτε μου προκαλεί συγκίνηση .
    Αντεύχομαι για καλές γιορτές .

     
  21. silia

    Δεκέμβριος 26 , 2008 at 22:54

    @ Λία
    Μα ,… λίγο τό’χεις να έχεις έστω και … δανεικά παιχνίδια στο Χριστουγεννιάτικο δέντρο σου ;… Άλλα παιδιά στην εποχή μου , δεν είχαν ούτε αυτά . Άλλωστε πως να μην είναι χαρούμενα τα μάτια μου , αφού είχα πάντα δίπλα μου ανθρώπους που μ’ αγαπούσαν (Θεέ μου , συγχώρα την μεγαλοστομία μου αυτή , … αλλά είναι μια αλήθεια) .
    Γλυκές ευχές και από μένα .

     
  22. silia

    Δεκέμβριος 26 , 2008 at 23:01

    @ nik.athenian
    Σ’ ευχαριστώ για τον καλό σου λόγο και τις ευχές σου , και αντεύχομαι τα καλύτερα .
    Όσο για τις μνήμες , θα πω κάτι που μου αρέσει πολύ και τό’χω κάνει και μότο μου :
    «Παρελθόν , δεν είναι ό,τι έζησες , αλλά ό,τι θυμάσαι» .
    Φιλιά .
    Ευχές .

     
  23. silia

    Δεκέμβριος 26 , 2008 at 23:07

    @ πρεσβύωψ
    Χρόνια πολλά και σε σένα καλέ μου πρεσβύωπα . Να είσαι κι εσύ υγιής και χαρούμενος , και όλοι όσοι αγαπάς .
    Αν έχεις κι εσύ «βλαστάρια» να τα χαίρεσαι και να τα καμαρώνεις .
    Αν δεν έχεις , να … κάνεις … Τί κι αν έχεις πρεσβυωπία …. ποτέ δεν είναι αργά .
    Την αγάπη μου .

     
  24. silia

    Δεκέμβριος 26 , 2008 at 23:09

    @ Athanasia
    Χρόνια πολλά και σε σένα .
    Μου λείπεις .

     
  25. silia

    Δεκέμβριος 27 , 2008 at 00:19

    @ NIOBH
    Χρόνια πολλά και σε σένα και στην δική σου οικογένεια .
    Και … περαστικά . Να μην ξαναρρωστήσεις για όλη την νέα χρονιά .
    Ζεστό μπανάκι , τσαγάκια , και σκεπάσου με ζεστά και μαλακά σκεπάσματα . Αλλά όχι προς Θεού … μην «κουκουλωθείς» … κάτι άγριο μου κάνει αυτό το «κουκουλωθείς» … οι «κουκουλοφόροι» … βλέπεις …
    Άντε … Αψουουουού !! και γέλα .

     
  26. silia

    Δεκέμβριος 27 , 2008 at 00:23

    @ itelli
    Χρόνια πολλά και σε σένα καμάρι μου .
    Καλώς τον , καλώς τον .
    Έκλεισες και το «μαγαζάκι» και φαντάστηκα πως τό’ χασα το ηλεκτρονικό το παλληκάρι μου …
    Χάρηκα τόσο πολύ με τις ευχές σου … μα τόσο πολύ …

     
  27. silia

    Δεκέμβριος 27 , 2008 at 00:39

    @ Lilith
    Τα Χριστουγεννιάτικα δέντρα , εκφράζουν την … φιλοσοφία της κάθε εποχής (έτσι λέω εγώ) .
    Όσο για τους φιόγκους … άκου μια ιστορία :
    Ο σύζυγος μου προερχόμενος από μια … αγοροοικογένεια , είχε πάντα μια μανία με τα κορίτσια . Ήθελε δηλαδή περισσότερο κορίτσια .
    Λίγο πριν γεννήσω τον πρώτο μου γιο , (τότε δεν υπήρχαν ηπερηχογράφοι και καρυότυποι) μου είπε «Πω , πω !! τί καλά να είναι κοριτσάκι … ξανθιά , γαλανομάτα … να της βάζεις και έναν … φιόγκο μεγάλον στα μαλλιά ….»
    Τότε ευχήθηκα από μέσα μου «Χριστέ μου … ας είναι αγόρι» καθώς θυμήθηκα την γανάδα μου με τους φιόγκους … Όταν όμως το καλοσκέφτηκα , σκέφτηκα πως … όντως θα ήταν κούκλα με κανα δυο φιόγκους στα μαλλιά (βίτσιο μάνας)
    Και φυσικά , κάνω πλάκα .
    Τις πιο θερμές μου ευχές .

     
  28. silia

    Δεκέμβριος 27 , 2008 at 00:41

    @ Λάκης Φουρουκλάς
    Λατρεύω τις αναμνήσεις .
    Χρόνια πολλά και σε σένα Και χίλια ευχαριστώ που με νοιάζεσαι και μου εύχεσαι .

     
  29. Διαγόρας ο Μήλιος

    Δεκέμβριος 27 , 2008 at 02:51

    Χρόνια πολλά, Σίλια.

     
  30. faros

    Δεκέμβριος 27 , 2008 at 09:23

    Την Καλημέρα μου !

     
  31. silia

    Δεκέμβριος 27 , 2008 at 13:22

    @ Allu Fun Marx
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια .
    Μπα …. Θα πάρουν τα μυαλά μου αέρα και θα αρχίσω σοβαρά , να σκέφτομαι τον εαυτό μου σε καριέρα κινηματογραφιστή .
    Αντεύχομαι , τα καλύτερα για σένα και την οικογένεια σου .

     
  32. silia

    Δεκέμβριος 27 , 2008 at 13:23

    @ atheofobos
    Πω πω … με κάνεις και κοκκινίζω …
    Να έχεις κι εσύ μια καλή και τυχερή καινούρια χρονιά .

     
  33. silia

    Δεκέμβριος 27 , 2008 at 13:23

    @ τινα
    Χρόνια πολλά γλυκειά μου .
    Να είσαι καλά .

     
  34. silia

    Δεκέμβριος 27 , 2008 at 13:23

    @ faros
    Εμένα με συγκίνησε το … «μας» .

     
  35. silia

    Δεκέμβριος 27 , 2008 at 13:24

    @ anepidoti
    Ναι … θυμάμαι . Κι αν τρέμω κάτι , είναι μήπως , πάψω να θυμάμαι …
    Θυμάμαι και άσχημα πράγματα , όμως έχω μάθει την μεγάλη Τέχνη της Συγγνώμης και από τότε , έχω βρει την εσωτερική γαλήνη , που σου χρειάζεται για να διάγεις ευτυχής .
    Και …πρέπει να ξέρεις , πως όταν οι άνθρωποι μου λένε πως … τους συγκινώ και με απολαμβάνουν , τότε εγώ συγκινούμαι …. περισσότερο …
    Σ’ ευχαριστώ πολύ- πολύ …
    Και τις δικές μου , ολόθερμες ευχές .

     
  36. silia

    Δεκέμβριος 27 , 2008 at 13:25

    @ Διαγόρας ο Μήλιος
    Χρόνια πολλά και σε σένα φίλε μου και καλώς ήρθες στο «σπίτι» μου

     
  37. Sotiris K.

    Δεκέμβριος 27 , 2008 at 20:20

    Χρόνια σας Πολλά Κυρία μου!
    Δεν ξέρω τι λες για τα Χριστούγεννα, αλλά μηδέ αυτών και χριστουγεννιάτικο δέντρο… δεν…
    🙂

    Άρα να είσαι καλά να γιορτάζεις τα Χριστούγεννα και να στολίσεις πολλά πολλά δέντρα ακόμα.

     
  38. silia

    Δεκέμβριος 27 , 2008 at 23:48

    @ Sotiris K.
    «Ποιητική … αδεία» , πολλά γίνονται και … ακόμα περισσότερα λέγονται .
    Ωστόσο , πραγματικά δεν τα «πολυπήγαινα» και συνεχίζω να μην τα «πολυπηγαίνω» τα Χριστούγεννα και πολλές φορές έχω αναρωτηθεί … «γιατί τάχα;» … Μάλλον θα φταίει εκείνο το … άθλιο (για παιδικές ψυχές) Χριστουγεννιάτικο παραμύθι «Το κοριτσάκι με τα σπίρτα» , που μου μάτωνε τα σωθικά κάθε τέτοιες μέρες , μου έκοβε την ήδη ασθενικιά μου όρεξη και με τρομοκρατούσε τόσο , που δημιούργησα μέσα μου την … ανακολουθία , ότι τάχα …. μου φταίνε τα Χριστούγεννα …
    Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου .
    ————————————-
    Άκου καλέ μου Σωτήρη , τώρα , τί θα σου εξομολογηθώ : Φέτος πονούν τόσο πολύ τα δάχτυλα των χεριών μου , που αποφάσισα να μην στολίσω το δέντρο … «τέρας» (ύψους 2, 5 περίπου μέτρων) που στόλιζα τα τελευταία χρόνια … Σαν να … ψιλοβαρέθηκα κιόλας … Σαν να … ψιλογέρασα . Ωστόσο δεν μου έκανε και πρέπον να αφήσω το σπίτι χωρίς στόλισμα και ακολουθώντας τις συμβουλές φίλων «Στόλισε τουλάχιστον ένα καραβάκι , που είναι και ελληνικό έθιμο» , αποφάσισα να θυμηθώ την ρώσικη καταγωγή μου και …. στόλισα το σαμοβάρι .

    —————————————-
    Χιλιάδες φιλιά …. Εκατοντάδες ευχές …
    Λάθος ….
    Εκατοντάδες φιλιά … Χιλιάδες ευχές (μην τρομοκρατήσουμε και τους ελάχιστους αναγνώστες μας … )

     
  39. marianaonice

    Δεκέμβριος 28 , 2008 at 02:45

    Από τις ωραιότερες αναρτήσεις!!
    Να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου!
    Τι τρυφερές αναμνήσεις…
    Με γλύκα και ζέστη Χριστούγεννα ξανά και ξανά!
    Χρόνια Πολλά!
    Με υγεία, χαρά και πρόοδο για όλους σας!

     
  40. Το τέρας της "αμάθειας"

    Δεκέμβριος 28 , 2008 at 08:40

    Εγώ θα εστιάσω στην τρυφερότητα της ψυχής σου που μοιάζει να μη φθείρεται από το χρόνο και θα σου ευχηθώ Χρόνια Πολλά ακόμα!!! 🙂

     
  41. faros

    Δεκέμβριος 28 , 2008 at 10:00

    Πολύ πολύ θερμή Καλημέρα !

     
  42. μαριάννα

    Δεκέμβριος 28 , 2008 at 12:25

    Τί όμορφα! Πόσο γεμάτη ζωή και τί όμορφες φωτογραφίες με τα αστεράκια σου! Η αλήθεια είναι ότι εστίασα στα καταπληκτικά μάτια σου, που δεν τα περίμενα κι αλλιώς… Ακριβώς έτσι τα φανταζόμουν. Γελαστά και μελαγχολικά, βελούδινα και με βλέμμα καθάριο και βαθύ.
    Να τους χαίρεσαι όλους και να είστε ευτυχισμένοι πάντα! Η νέα χρονιά να είναι μια ακόμα όμορφη χρονιά στο δέντρο των αναμνήσεών σου και εύχομαι να καταφέρουμε να τα πούμε από κοντά επιτέλους!

    Με όλη μου την αγάπη!

     
  43. faros

    Δεκέμβριος 29 , 2008 at 08:23

    Καλημέρα και Καλή Βδομάδα !

     
  44. ethan

    Δεκέμβριος 29 , 2008 at 14:18

    Απλά, ανθρώπινα, συγκινητικά. Γιατί τελικά τα πιο όμορφα ποστ προκύπτουν από την ίδια τη ζωή. Να έχεις μια όμορφη Πρωτοχρονιά παρέα με τα αγαπημένα σου πρόσωπα

     
  45. Που πας μωρη ξυπολυτη στα αγκαθια;

    Δεκέμβριος 29 , 2008 at 14:32

    Αχ αυτή η φατσούλα σου η παιδική, με τρελαίνει.

    Είσαι όμορφη φιλενάδα μου … Μέσα και έξω.
    Και ομορφαίνεις ολο και περισσότερο με τον καιρό, σαν το παλιό καλό κρασί.

    Όμορφο και ότι βγήκε από μέσα σου … ( ο μικρός , φτυστός εσύ ε;)

    Χρόνια πολλά Αννα μου.

     
  46. elina

    Δεκέμβριος 29 , 2008 at 18:55

    Θα πω μόνο «Χρόνια πολλά» και «περαστικά» γιατί κι εγώ σιχαίνομαι τα Χριστούγεννα (και τα δέντρα)
    Θα σταθώ στον όμορφο άντρα που έγινε πατέρας των παιδιών σου…..έμεινα άφωνη!
    Να είσαι πάντα καλά.

     
  47. silia

    Δεκέμβριος 30 , 2008 at 01:02

    @ marianaonice
    Σ’ ευχαριστώ πολύ – πολύ …
    Τόσες όμορφες , γλυκές ευχές … θα γίνουν αιτία … μάλλον να τα αγαπήσω τελικά τα Χριστούγεννα .
    Αντεύχομαι από καρδιάς .

     
  48. silia

    Δεκέμβριος 30 , 2008 at 01:06

    @ Το τέρας της «αμάθειας»
    Σ’ ευχαριστώ , γλυκό μου «Τέρας» … Με κολακεύεις (με την καλή έννοια) .
    Χρόνια πολλά – πολλά και σε σένα .

     
  49. faros

    Δεκέμβριος 30 , 2008 at 08:28

    Πολύ πολύ καλημέρα !

     
  50. αγκαλιες του φεγγαριου

    Δεκέμβριος 30 , 2008 at 13:20

    εγω παλι το αντιθετο ακριβως..μεγαααλος ερωτας με τα χριστουγεννα κι ακομη μυαλο δε βαζω, κι ας περασαν τα χρονια..

    δε ξερω πως με καταφερνεις καθε φορα να συγκινουμαι..δε ξερω..

    ευχομαι καλη πρωτοχρονια γλυκια μου και οτι επιθυμεις..
    υ γ ε ι α

    φιλιιι μεγαααλοοοο

     
  51. silia

    Δεκέμβριος 30 , 2008 at 13:21

    @ μαριάννα
    Λατρεύω να «διαβάζω» τα μάτια των ανθρώπων … Τα μάτια και τα χέρια .
    Και νοιώθω εξαιρετικά όμορφα , όταν οι άλλοι «διαβάζουν» και «ερμηνεύουν , τα δικά μου . Νοιώθω … κολακευμένη .
    Θα κάνω , εκτός από τις από καρδιάς μου ευχές για έναν καλό καινούριο χρόνο , και μια ευχή ακόμα :
    Να δώσει αυτός ο χρόνος , το 2009 , την ευκαιρία , να βρεθούμε κι από κοντά . Δεν είναι και τίποτα δύσκολο , αλλά τόσες οι υποχρεώσεις …
    Εγώ απ’ την μεριά μου , υπόσχομαι να προσπαθήσω .
    Τα φιλιά και την αγάπη μου .

     
  52. Maria Mikro Analogo

    Δεκέμβριος 30 , 2008 at 13:42

    Αμάν βρε Σίλια… τις μισές από όλες τις φορές που έρχομαι εδώ, αφήνω και ένα δάκρυ! Χαλάλι σου όμως 🙂 Φιλιά και όλες μου τις ευχές σε σένα και την οικογένειά σου! 😀

     
  53. aremare

    Δεκέμβριος 30 , 2008 at 13:57

    Εγω πάλι η ανάποδη,εστίασα στον πίνακα…
    Είναι Κατσικογιάννης, ή κάνω λάθος;
    Καλή χρονιά.

     
  54. faros

    Δεκέμβριος 31 , 2008 at 08:41

    Αρχιμηνιά κι αρχιχρονιά …

    Κάλαντα, παντού, από παιδικές φωνές …

    Τα παιδιά … αυτά τα αθώα πλάσματα … τι φταίνε αυτά ;;;

    Κι όμως ξημέρωσε πάλι μια δύσκολη μέρα …

    Ένας λαός πάλι μακελεύεται …

    Μέχρι να σβήσει για πάντα ο ιμπεριαλισμός …

    Συγνώμη … την Καλημέρα μου … και καλή πρωτοχρονιά !

     
  55. Φωτούλα

    Δεκέμβριος 31 , 2008 at 09:29

    Νομίζω ότι ο χρόνος υπήρξε γενναιόδωρος μαζί σας, αφού σας επέτρεψε να ξεφορτωθείτε μια και καλή τους φιόγκους και τις κούκλες χαρίζοντας σας δυο γυους :).
    Έτσι να μείνει και αυτή τη χρονιά….

     
  56. silia

    Δεκέμβριος 31 , 2008 at 19:50

    @ethan
    Τελικά , καλέ μου Ήθαν , η ζωή είναι όμορφη … με όλα της τα ζόρια , και τα «συννεφιάσματα» , είναι όμορφη . Αρκεί να «εκπαιδευτείς» στο να την εκτιμάς . Μόνο έτσι , θα είναι όμορφο και ό,τι προέρχεται απ’ αυτήν .
    Να έχεις κι εσύ μια χαρούμενη Πρωτοχρονιά … Τί λέω ;… Να έχεις πολλές – πολλές χαρούμενες Πρωτοχρονιές , πάντα με όσα και όσους αγαπάς .
    Τα φιλιά μου .

     
  57. faros

    Ιανουαρίου 1 , 2009 at 10:15

    Την πιο θερμή μου Καλημέρα !

    Καλό Μήνα και ευτυχισμένο και ειρηνικό το 2009 !

    Ό,τι επιθυμείς, σίλια μας, στην αγκαλιά σου να το βρεις !

     
  58. silia

    Ιανουαρίου 1 , 2009 at 12:56

    @ ξυπόλητη
    «Οι όμορφοι άνθρωποι , όμορφους φίλους κάνουν»
    … ρητό της Σίλιας .
    Καλή χρονιά να έχεις ξυπόλητη φίλη μου . Ο νέος χρόνος να σου χαρίσει ό,τι «υπόδημα» επιθυμείς …. Από Μανόλο Μπλάνικ , μέχρι … την απόλυτη χαρά .
    Τα φιλιά μου .

     
  59. silia

    Ιανουαρίου 1 , 2009 at 14:08

    @ elina
    Χρόνια πολλά μικρή μου φίλη .
    Κλείσε το στόμα σου και … μάζεψε τα σάλια σου (για τον όμορφο άντρα μιλάω) , πριν σου ευχηθώ , έναν παρόμοιο να αποκτήσεις μέσα στην νέα χρονιά . Όμορφο στην όψη και στην καρδιά …. Σαν τον δικό μου ένα πράμμα …
    Φιλιά .

     
  60. stelios

    Ιανουαρίου 1 , 2009 at 14:48

    Φίλη μου, εύχομαι κάθε καλό για εσένα, την οικογένειά σου και τα αγαπημένα σου πρόσωπα (και όλο τον κόσμο) για το 2009.

    Φιλιά!

     
  61. Maria Mikro Analogo

    Ιανουαρίου 1 , 2009 at 15:38

    Καλή χρονιά σε όλους σας! 😀 Φιλάκια

     
  62. Καναλιώτης

    Ιανουαρίου 1 , 2009 at 18:18

    Χρόνια Πολλά και καλά,
    πρωτίστως Υγεία και Ευτυχία
    για την όμορφη οικογένειά σου!

    🙂

     
  63. Έφηβος

    Ιανουαρίου 1 , 2009 at 18:25

    Υγεία, Αγάπη, Ευτυχία.
    Χρόνια Πολλά.
    Καλή Χρονιά.

    Εύχομαι το 2009 να είναι μια ιδιαίτερη χρονιά γεμάτο ευχάριστες εκπλήξεις.

     
  64. silia

    Ιανουαρίου 1 , 2009 at 19:19

    @ αγκαλιες του φεγγαριου
    Eίναι μάλλον το ότι … η Συγκίνηση , είναι από τα αγαπημένα μου συναισθήματα … Τί να πω …
    Σου εύχομαι καλή και εύθυμη Πρωτοχρονιά να έχεις , και κάθε τέτοιες μέρες (γιορτές) , να τις περνάς , αγκαλιά με τους μεγάλους σου έρωτες (τα Χριστούγεννα) … και όχι μόνο .

     
  65. silia

    Ιανουαρίου 1 , 2009 at 19:24

    @ Maria Mikro Analogo 1 & 2
    Άφηνε μου και κανένα δάκρυ … λατρεύω τα δάκρυα των νέων δροσερών ανθρώπων … Όχι τα δάκρυα του πόνου … προς Θεού όχι αυτά … όλα τα άλλα … και ξέρεις το γιατί … γιατί … μοσχοβολούν νιάτα .
    Τις πιο θερμές ευχές μου , για τον καινούριο χρόνο .

     
  66. silia

    Ιανουαρίου 1 , 2009 at 21:47

    @ aremare
    Αν εννοείς τον πίνακα στην 5η φωτογραφία (εκείνη με το μωρό) , όχι δεν είναι Κατσικογιάννης . Είναι χαρακτικό του Τάσσου (Αναστάσιος Αλεβίζος) και μου το χάρισε για τον γάμο μου , κάποιος που … δεν εκτιμούσα ιδιαίτερα , αλλά του είχα γίνει στενός κορσές να μου το δώσει , γιατί το λάτρεψα με το που το είδα , και ο οποίος αργότερα , μετά από χρόνια , έγινε και … κάτι πολύ σπουδαίο σ’ αυτή την χώρα (χαρά στα μούτρα του … ) .
    Τέλος πάντων … Περασμένα ξεχασμένα …. Όχι ξεχασμένος ο πίνακας …. Αυτός είναι για πάντα λατρεμένος και βρίσκεται πάντα πάνω απ’ το γραφείο μου για να τον βλέπω .
    Καλή χρονιά .

     
  67. silia

    Ιανουαρίου 1 , 2009 at 21:51

    @ faros
    Όσο «πικρά» , κι αν είναι τα κάλλαντα σου , εμένα «γλυκά» , μου ακούστηκαν .
    Σ’ ευχαριστώ .

     
  68. silia

    Ιανουαρίου 1 , 2009 at 21:58

    @ Φωτούλα
    Ναι είναι αλήθεια ότι ο χρόνος υπήρξε γενναιόδωρος μαζί μου , αφού μου επέτρεψε να ξεφορτωθώ μια και καλή τους φιόγκους και τις κούκλες χαρίζοντας μου δυο γιους , αλλά υπήρξε και …. ολίγον καρμίρης , γιατί μου χάρισε και αρκετές άσπρες τρίχες και κάποιες («Κάποιες» … είπα) ρυτίδες ….
    Ας είναι … Ό,τι σου χαρίζουν είναι καλό και πρέπει να το αγαπάς .
    Να χαίρεσαι τις υπέροχες κόρες σου .

     
  69. silia

    Ιανουαρίου 2 , 2009 at 01:37

    @ το τέρας της αμάθειας 2
    Ξέρεις … πριν ακόμα καλά καλά καταλάβω πως το σχόλιο σου ήταν μια παραπομπή – σύνδεση μ’ αυτη την υπέροχη μουσική , έκλεισα τα μάτια κι απ’ την καρδιά μου μέσα , ευχήθηκα αυτό που πιο πολύ επιθυμώ αυτή τη στιγμή …
    Αλήθεια σου λέω … το έκανα …
    Ίδωμεν …

     
  70. silia

    Ιανουαρίου 2 , 2009 at 01:42

    @faros
    Αυτό το σχόλιο σου , ήταν το πρώτο που δέχθηκα την νέα χρονιά , καθώς επίσης ήταν και το πρώτο mail , που πήρα …. αν αυτό σου λέει τίποτα …
    Φαντάζομαι πως το ευχαριστώ μου , δεν θα ήταν το πρώτο που έλαβες εσύ με την πρώτη χρονιά .
    Να είσαι πάντα καλά .
    Θαρρώ πως αυτή η χρονιά σε γέμισε χαρά με τίς επιτυχίες του γιού σου . Σου εύχομαι πάντα χαρές και δώσε τις ευχές μου και στην κυρία Φάρου .
    Φιλιά .

     
  71. silia

    Ιανουαρίου 2 , 2009 at 01:45

    @stelios
    Και τις δικές μου ολόθερμες ευχές , για ό,τι αγαπάς και προτιμάς καλέ μου Όμορφε .

     
  72. silia

    Ιανουαρίου 2 , 2009 at 01:49

    @ Καναλιώτης
    Σ’ ευχαριστώ φίλε μου Καναλιώτη …
    Υγεία , ναι … πάνω απ’όλα …
    Πολύτιμη ευχή .
    Αντεύχομαι τα καλύτερα για σένα .

     
  73. silia

    Ιανουαρίου 2 , 2009 at 01:51

    @ Έφηβος
    Σ’ ευχαριστώ μικρέ μου .
    Σου εύχομαι μια ευτυχισμένη πορεία στην … μετεφηβική ζωή σου .
    Και εύχομαι ακόμα (γενικώς) , πολλοί έφηβοι , να … σου μοιάσουν .

     
  74. faros

    Ιανουαρίου 2 , 2009 at 10:19

    Πολύ πολύ θερμή Καλημέρα !

    Τις ευχαριστίες τις δικές μου και της … Φάραινας !

     
  75. manos

    Ιανουαρίου 2 , 2009 at 14:11

    Καθυστερημένες ευχές δέχεστε; Λοιπόν, «έβγαλε βρώμα η ιστορία ότι ξοφλήσαμε…» Ολα είναι εδώ!
    Καλή χρονιά!

     
  76. μαριάννα

    Ιανουαρίου 2 , 2009 at 15:45

    Καλή χρονιά Αννούλα μου! Τα καλύτερα σε σένα και την οικογένειά σου! Ευχαριστώ για την υπόσχεση… Την ίδια δίνω κι εγώ. Η συνάντησή μας μέσα στους «στόχους» του 2009. 🙂
    Οι άλλοι είναι να χάσω τα κιλά του Δεκέμβρη, να γυμνάζομαι κανονικά, να κόψω το τσιγάρο και της κόρης μου, να κάνω τα τσεκ απ ρουτίνας, νωρίς να τα ξεφορτωθώ και να τακτοποιήσω το αρχείο των χαρτιών! Λογαριασμοί και έγγραφα γραφειοκρατίας γκρρρρρ. Κάτι που αναβάλλω μήνες τώρα…
    Θα σου στείλω μέιλ με τηλέφωνα, τουλάχιστον να τα πούμε και να οργανωθούμε.

     
  77. Zambia

    Ιανουαρίου 3 , 2009 at 10:03

    Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά!
    για σένα και τ΄Αστέρια σου.

     
  78. faros

    Ιανουαρίου 3 , 2009 at 10:16

    Την πιο θερμή μου Καλημέρα

     
  79. So_Far

    Ιανουαρίου 3 , 2009 at 23:16

    Καλή χρονιά και πολλές πολλές ευχές για σε σένα και την οικογένειά σου. Ήταν μια από τις ωραιότερες «προσωπικές διαδρομές» που έχω διαβάσει.
    Και πάλι θερμές ευχές από καρδιάς

     
  80. ritsmas

    Ιανουαρίου 3 , 2009 at 23:30

    Αχ καλη μου Σίλια με συγκινείς κάθε φορά που περνάω από εδώ. Τόση απλότητα, τόση καθαρότητα, τόση ευθύτητα. Καλή χρονιά με αγάπη….
    μέρες εχεις να φανείς.Ολα καλα;

     
  81. faros

    Ιανουαρίου 4 , 2009 at 08:32

    Την Κυριακάτικη Καλημέρα μου !

     
  82. silia

    Ιανουαρίου 4 , 2009 at 23:42

    @ manos
    Οι ευχές , είναι ευχές και πάντα είναι καλοδεχούμενες είτε είναι έγκαιρες είτε καθυστερημένες .
    Καλή χρονιά .
    ————————-
    Τα υπόλοιπα , … δεν τα κατάλαβα .

     
  83. silia

    Ιανουαρίου 4 , 2009 at 23:47

    @ μαριάννα 2
    Καλή χρονιά και σε σένα .
    Ουουου … εγώ να δεις στόχους , που βάζω κάθε αρχή χρονιάς … Ε , λίγο μετά τους ξεχνώ , ή κουράζομαι ,ή τους παραπέμπω στις καλένδες …
    Πάντως κάτι καταφέρνω κάθε χρόνο …. Έστω και έναν στόχο … τον καταφέρνω . Κάτι είναι κι αυτό .
    Φιλιά . Θα περιμένω .

     
  84. silia

    Ιανουαρίου 4 , 2009 at 23:49

    @ So_Far
    Ευχαριστώ για την όμορφη φιλοφρόνηση .
    Αντεύχομαι κι εγώ μέσα απ’ την καρδιά μου για σένα , τα καλύτερα .

     
  85. silia

    Ιανουαρίου 4 , 2009 at 23:53

    @ ritsmas
    Όμορφα λόγια . Με κάνουν και κοκκινίζω από ευχαρίστηση .
    Ό,τι επιθυμείς και ό,τι επιθυμούν οι αγαπημένοι σου , να το αποκτήσετε … φέτος .
    Όντως έχω να φανώ μέρες , αλλά οι γιορτές βλέπεις … και τα παιδιά , που ξαναγέμισαν (για λίγο βέβαια) το σπίτι , είναι οι λόγοι που ψιλοχάθηκα .
    Εδώ είμαστε …. Θα τα λέμε .

     
  86. silia

    Ιανουαρίου 4 , 2009 at 23:55

    @ Zambia
    Τις πιο θερμές μου ευχές για τον καινούριο χρόνο .
    Ψιλοχαθήκαμε ;… Ή μου φάνηκε ;

     
  87. silia

    Ιανουαρίου 4 , 2009 at 23:57

    @ faros
    Φάρε μου … Τί να πω ;…
    Καλή σου μέρα . Απ’ την καρδιά μου , σαν τις δικές σου τις «καλημέρες» .

     
  88. manos

    Ιανουαρίου 5 , 2009 at 01:33

    Ημουν εκτός θέματος λίγο, αναφερόμουν στην ελπίδα που δίνει ο ξεσηκωμός της νεολαίας. Κομμάτι των ευχών μου αναπόσπαστο η συλλογική μας αφύπνιση.

     
  89. faros

    Ιανουαρίου 5 , 2009 at 08:42

    Την Καλημέρα μου και Καλή σου Εβδομάδα !

    (όσο γίνεται … )

     
  90. stathis

    Ιανουαρίου 5 , 2009 at 20:20

    ψηφοφορία περί καταλληλότητας η ακαταλληλότητας των πολιτικών αρχηγών ΝΔ-ΠΑΣΟΚ στο kafedaki.blogspot.com . Σας περιμένουμε

     
  91. faros

    Ιανουαρίου 5 , 2009 at 22:34

    Αγαπητέ stathis, δεν είναι σωστή η ψηφοφορία (αφορά μόνο τους γαλαζοπράσινους ρεμπεσκέδες) !

    Αλήθεια γιατί γράφει στα … αραβικά ;;;

     
  92. faros

    Ιανουαρίου 6 , 2009 at 09:32

    Πολύ πολύ Καλημέρα και Καλή Φώτιση !

     
  93. Zambia

    Ιανουαρίου 6 , 2009 at 09:42

    Έχεις δίκιο.
    Πάντως, περνώ και απολαμβάνω εσένα και τους σχολιαστές σου, ασχέτως αν δεν δίνω στίγμα.
    Την εκτίμησή μου την έχεις δεδομένη.
    Φιλιά.

     
  94. stalamatia

    Ιανουαρίου 7 , 2009 at 16:20

    Χρόνια πολλά και καλή χρονιά.
    Την εικόνα πίσω από το δένδρο σας αυτή με το κορίτσι και τα συρματοπλέγματα δεν νομίζω να υπάρχει κύπριος που να μην τη γνωρίζει ειδικά σε γραμματόσημο.

     
  95. Βλάσης Αγτζίδης

    Ιανουαρίου 18 , 2009 at 17:07

    Χρόνια Πολλά και καλή χρονιά

    Οι γονείς είχαν κάποια ελληνική ρίζα και είχαν αυτή την τάση για πλήρη αποδοχή ως ομογενείς ή ήταν απλώς ένας τρόπος ένταξης ;

    Μ-π

     
  96. silia

    Ιανουαρίου 18 , 2009 at 19:03

    @ manos
    Αποδοχή και …. 🙂 (χαμόγελο) για τον φίλο Μάνο .

     
  97. silia

    Ιανουαρίου 18 , 2009 at 19:05

    @ stathis
    Φίλε Σταθη , ήρθα , είδα , δεν ψήφισα (δεν μπορώ να ψηφίσω στους δύο τους … δύο) και υπόσχομαι να ξανάρθω .
    Ευχές .

     
  98. silia

    Ιανουαρίου 18 , 2009 at 19:08

    @ faros
    Φτάσαμε κιόλας στα Θεοφάνεια ;
    Καλά τώρα που το είδα εγώ , κοντεύει Πάσχα , χα χα !…
    Όπως και να έχει το θέμα , σ’ ευχαριστώ
    Καλή φώτιση σε … μένα ;… ή έτσι γενικά σε όλους ;

     
  99. silia

    Ιανουαρίου 18 , 2009 at 19:11

    @ Zambia
    Να περνάς , όπως θέλεις εσύ .
    Θα το … νοιώθω …. Κάποιοι άνθρωποι , ξέρεις , αφήνουν πάντα και παντού την «αύρα» τους .
    Σ’ ευχαριστώ πολύ για την εκτίμηση . Είναι αμοιβαία .

     
  100. silia

    Ιανουαρίου 18 , 2009 at 19:25

    @ stalamatia
    Είναι χαρακτικό του Τάσσου (βλέπε απάντηση στο σχόλιο της @ aremare)
    Και … ναι . Απεικονίζεται η Μέσα στα συρματοπλέγματα Κύπρος .
    Χρόνια πολλά και σε σένα γλυκιά μου .

     
  101. silia

    Ιανουαρίου 18 , 2009 at 19:52

    @ Βλάσης Αγτζίδης
    Χρόνια πολλά καλώς ήρθες . Τιμή μου να φιλοξενώ στο μπλογκ , κάποιον σαν εσένα .
    Οι γονείς μου ήταν Ρώσοι εμιγκρέ (αυτοεξορισθέντες) , που ήρθαν με τις οικογένειες τους στην Ελλάδα σε διαφορετικές χρονικές περιόδους (το 1936 ο πατέρας μου και το 1919 η μητέρα μου) , γνωρίστηκαν εδώ στην Ελλάδα και παντρεύτηκαν . Εγώ γεννήθηκα εδώ .
    Έκαναν τα αδύνατα δυνατά για να τους αποδέχονται σαν Έλληνες γιατί εκείνη την εποχή , δεν ήταν και ό,τι το καλύτερο να είσαι «Ρώσος»… «Ρώσος» , σήμαινε κομμουνιστής , ξένος , επικίνδυνος και φοβόντουσαν για το μοναδικό παιδί τους (εμένα) , μην τυχόν και έχει επιπτώσεις πάνω του αυτό και δεν ζήσει καλά . Η αλήθεια βέβαια είναι , πως αγαπούσαν πολύ την νέα τους πατρίδα , χωρίς ποτέ να ξεχάσουν ή να απορρίψουν την Ρώσικη καταγωγή τους .
    Έχω γράψει αρκετά γι αυτό . Θα σου δώσω τρία χαρακτηριστικά . Δυο για τον πατέρα μου και ένα για την μάνα μου .
    https://silia.wordpress.com/2007/04/20
    https://silia.wordpress.com/2007/07/19
    https://silia.wordpress.com/2008/05/10
    ————————————
    Δεν ξέρω τί άλλο να σου πω .
    Νοιώθω χαρά που πέρασες από εδώ .

     
  102. Βλάσης Αγτζίδης

    Ιανουαρίου 18 , 2009 at 23:14

    silia σ’ ευχαριστώ.

    Οι πληροφορίες είναι πολύτιμες για τους ερευνητές της συγκεκριμένης περιόδου.

     
  103. Liakada

    Δεκέμβριος 27 , 2010 at 23:27

    Χρονια Πολλα Αννακι μου . Να εισαι παντα γερη και να τους χαιρεσαι γυρω σου!
    Πολλα φιλακια

     

Σχολιάστε

 
