RSS

MERCEDES 600

11 Ιαν.
mercedes-6001
Ας μιλήσουμε για το αυτοκίνητο … μύθος :
Η εποχή της πολυτελέστατης Μερσεντές 600 , του μαύρου , γυαλιστερού σύμβολου πλούτου και … ισχύος , τέλειωσε οριστικά και αμετάκλητα , το καλοκαίρι του 1981 . Από την Διεθνή Αυτοκινητιστική Έκθεση της Φραγκφούρτης του 1963 , όπου και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά αυτό το μοντέλο , η Νταίμλερ-Μπεντς , έχει κατασκευάσει και πουλήσει 2.677 τέτοια εντυπωσιακά αυτοκίνητα . Ο κατάλογος των ανθρώπων , που απέκτησαν αυτό το πανάκριβο αυτοκίνητο , περιλαμβάνει τον εκδότη του «Playboy» Χιού Χέφνερ , τον τραγουδιστή της ποπ Ούντο Γιούργκενς , τον βασιλιά της Ιορδανίας Χουσεϊν , τον Λεονίντ Μπρέζνιεφ , τον Πάπα Ιωάννη ΧΧΙΙΙ και πολλούς άλλους διάσημους.
Το αυτοκίνητο αυτό , ήταν κάτι το μοναδικό , από κάθε άποψη : από την τιμή εκκίνησης των 60.000 μάρκων (Η είδηση είναι παρμένη από περιοδικό του 1985) , μπορούσε να φτάσει τις 180.000 μάρκα , ανάλογα με τα «έξτρα» , που ήθελε ο κάθε ιδιοκτήτης . Κατασκευαζόταν , σχεδόν ολόκληρο στο χέρι , και η Διεύθυνση του εργοστασίου εμπιστευόταν την παραγωγή του μονάχα στους πιό έμπειρους τεχνίτες . Γι αυτό άλλωστε και ο χρόνος παραγωγής , ήταν μεγάλος . Το κανονικό μοντέλο της 600 , χρειαζόταν περίπου δέκα εβδομάδες για να κατασκευαστεί , και το μεγάλο μοντέλο της , τον διπλάσιο χρόνο .
Η τελευταία Μερσεντές 600 , που βγήκε από την γραμμή παραγωγής του εργοστασίου του Ζίντελφίγκεν, τον Ιούνιο του 1981 , δεν προοριζόταν για πούλημα . Τοποθετήθηκε στο μουσείο της Εταιρίας , στη Στουτγάρδη , δίπλα σ’ ένα άλλο διάσημο έκθεμα , την Μερσεντές 600 , του Κόνραντ Αντενάουερ .
===================================

 

Ετικέτες: , ,

39 responses to “MERCEDES 600

  1. faros

    Ιανουαρίου 11 , 2009 at 09:35

    1. Φυσικά, να το έχεις αποκτήσει με τον ιδρώτα σου (και το εννοώ αυτό – όχι π.χ. με τα λεφτά του … μπαμπά σου) !
    2. Το αυτοκίνητο πρέπει να είναι «εργαλείο» εξυπηρέτησης αναγκαίας και όχι φιγούρας !
    3. Υπήρξαν πολλά αυτοκίνητα που κατά καιρούς εντυπωσίασαν, ειδικά τα πρώτα χρόνια που ήταν και απλησίαστα – π.χ. η ρόλς ρόις, η λαμποργκίνι, η φεράρι !
    4. Σήμερα, δεν εντυπωσιάζει τίποτα (οι πλούσιοι και οι δυνατοί της εποχής μας, αγοράζουν … ελικόπτερα και … αεροπλάνα) !
    5. Τέλος πάντων, εμένα σήμερα με απασχολούν πολύ πιο σοβαρά προβλήματα από ένα πολυτελές αυτοκίνητο (λες να είναι επειδή … «όσα δεν φτάνει η αλεπού … κλπ. ;;;) !

    Πολύ πολύ (ηλιόλουστη και σήμερα) Καλημέρα !

     
  2. olvios

    Ιανουαρίου 11 , 2009 at 12:39

    Καλημέρα
    Ένα αυτοκίνητο που εξυπηρετεί τις ανάγκες μετακίνησης με ασφάλεια ,χαμηλή κατανάλωση και κυρίως να το `καταλαβαίνω’.
    🙂

     
  3. Lilith

    Ιανουαρίου 11 , 2009 at 19:53

    Έχω ψηφίσει «απλά να με… πηγαίνει» 🙂 .
    Όλα τα υπόλοιπα, πραγματικά ΔΕΝ με αφορούν!
    Φυσικά, θα αφορούν (till the end of time!) τον Χέφνερ και τους όμοιούς του 🙂 .
    Καλησπέρα!

     
  4. silia

    Ιανουαρίου 11 , 2009 at 21:00

    @ faros
    1. … με τα λεφτά του συζύγου σου … μήπως ;
    2. Γιατί καλέ ; εντάξει , ας είναι εργαλείο εξυπηρέτησης , αλλά αυτό δεν εμποδίζει κανέναν , να το έχει και σαν εργαλείο … φιγούρας . Εμένα φερ’ ειπείν , πολύ μου αρέσει να κάνω φιγούρες με το αμάξι .
    ΕΝΤΑΞΕΙ … ΜΗΝ ΦΩΝΑΖΕΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ …. ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ
    ————————————
    Μια ηλιόλουστη , αλλά και με κοφτερά δοντάκια , «καλημέρα» κι από μένα .

     
  5. silia

    Ιανουαρίου 11 , 2009 at 21:02

    @ olvios
    Ναι … Να το «καταλαβαίνεις» και να σε «καταλαβαίνει» … Εκεί πάνω , στην αμοιβαία κατανόηση , στηρίζονται οι υγιείς … σχέσεις .
    —————————–
    🙂 🙂 🙂 (χαμόγελα κι από μένα)

     
  6. silia

    Ιανουαρίου 11 , 2009 at 21:07

    @ Lilith
    Αχ … μου θυμίζεις ένα πολύ παλιό τραγούδι (του Μεσοπολέμου θαρρώ) τραγουδισμένο πριν μερικά χρόνια από την συχωρεμένη την μεγάλη Μοσχολιού , που μεταξύ των άλλων έλεγε :
    Θέλω να πάρεις γιώτα-χί
    να με πηγαίνεις εξοχή .
    Να καμαρώνεις την κοριτσάρα σου …
    κλπ…κλπ
    ————————
    Kαι την δική μου «καλησπέρα» .

     
  7. faros

    Ιανουαρίου 12 , 2009 at 08:54

    … του … έ, εντάξει … (της … δεν συμφωνάω) …

    Πολύ πολύ Καλημέρα και Καλή Βδομάδα !

    υ.γ. πάντως, η καλύτερη μάρκα, είναι το … πεζό 2 !!!

     
  8. Lilith

    Ιανουαρίου 12 , 2009 at 13:58

    Στην απάντηση που έδωσες στον Φάρο, μίλησες σαν πραγματικό… αιλουροειδές!!! (χαχαχα!!!) 🙂

     
  9. museum23

    Ιανουαρίου 12 , 2009 at 19:33

    H Mercedes ήταν πάντα στα μάτια μου το απόλυτο αυτοκίνητο. Εξέφραζε πρώτιστα κύρος, οικονομικό status, αρχοντιά. Και άλλα ακόμα όπως σταθερότητα, σοβαρότητα, αντοχή, αξιοπιστία, διαχρονικότητα ας αναφέρω μερικά. Από τότε έχουν περάσει πολλά χρόνια, ο ανταγωνισμός των εταιρειών αυξήθηκε, ανέβηκαν και οι άλλοι, η τεχνολογία κάνει .. παπάδες. Πλέον μπορείς να δεις πολλές μάρκες με σπουδαία αυτοκίνητα.
    Στα δικά μου μάτια το αυτοκίνητο αυτό παραμένει ο βασιλιάς (μαζί με την Ρολς Ρόϊς, αλλά αυτή είναι για τους πολύ λίγους). Άσχετα από τους χαλεπούς καιρούς που περνάμε και ειδικότερα στην Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. Η παράδοση του αυτοκινήτου εγγυάται ότι θα ξαναπιάσει την κορυφή.
    Την καλησπέρα μου από το δροσερό Νότο!
    ΥΓ: Πώς να το κάνουμε, οι αισθήσεις μας έχουν μία ιεραρχία, πρώτα η όραση, μετά η ακοή και ακολουθούν οι άλλες. Έτσι συμβαίνει και στον κόσμο των τεσσάρων τροχών. Πώς είναι δυνατόν να ανατραπεί η ιεραρχία των αισθήσεων και των αισθημάτων μας;

     
  10. vinumbonum

    Ιανουαρίου 12 , 2009 at 22:28

    Να προτεινω ακομη:Τραμπαντ,Βαρτμπουργκ και……ΒΟΛΓΚΑ,Ντα.

     
  11. faros

    Ιανουαρίου 13 , 2009 at 09:21

    Πολύ πολύ Καλημέρα και νοερά σου στέλνω μια … τζούρα αγιασμό, μέρα που ΄ναι σήμερα !

     
  12. irlandos

    Ιανουαρίου 13 , 2009 at 11:25

    Η Mercedes 600 ήταν ένα αυτοκίνητο-σύμβολο, ένας μύθος όπως λες κι εσύ. Εμένα ωστόσο, ποτέ δεν με γοήτευσε ο μύθος αυτός. Άλλοι μύθοι με είχαν κερδίσει εκείνα τα χρόνια.

    Στην ψηφοφορία σου, ψήφησα 4Χ4.
    Αλλά εφόσον λέμε ελεύθερα τι θα θέλαμε, το ιδανικό μου θα ήταν ένα υβριδικό 4Χ4, έτσι ώστε και τη δουλειά του να κάνει και να μην καταναλώνει πολλά καύσιμα (και φυσικά να μην ρυπαίνει πολύ).

    Καλή χρονιά Silia,
    Φιλικά,
    Ιρλανδός

     
  13. μούργος

    Ιανουαρίου 13 , 2009 at 17:44

    ωραιο αυτοκινητο αλλα δεν λεει μια μπροστα σε ενα αλλο μαυρο και πολυ πιο διασημο αυτοκινητο.
    τον μαυρο σκαραβαιο μου, του 72! 😀

     
  14. faros

    Ιανουαρίου 13 , 2009 at 19:37

    α !

     
  15. faros

    Ιανουαρίου 14 , 2009 at 08:28

    Πολύ πολύ Καλημέρα !

     
  16. mamma

    Ιανουαρίου 14 , 2009 at 10:58

    καλημέρα…
    εγώ θέλω ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο (έχω και παιδί) με υψηλή παθητική ασφάλεια, κόκκινο!

     
  17. stixakias

    Ιανουαρίου 14 , 2009 at 15:09

    Δε θέλω ακριβό αυτοκίνητο.

    Τώρα με τις απαγωγές… φοβάμαι λίγο!

     
  18. vinumbonum

    Ιανουαρίου 14 , 2009 at 23:51

    Που μπορω να παραγγειλω ενα Βολγκα;

     
  19. faros

    Ιανουαρίου 15 , 2009 at 08:45

    Την Καλημέρα μου (αν και βρέχει σήμερα) !

     
  20. espectador

    Ιανουαρίου 15 , 2009 at 09:36

    Ειναι οτι πιο επικαιρο και…ευστοχο διαβασα αυτες τις μερες ( ως θεμα συζητησης εννοω). Η ιεραρχια, η σοβαροτητα και το κυρος ενος αυτοκινητου ειναι οτι ακριβως μας ελειπε σημερα. Υποκλινομαι…και πεφτω ξερος…

     
  21. silia

    Ιανουαρίου 15 , 2009 at 16:07

    @ faros 2
    Δεν αντιλέγω , πως το «πεζώ 2» , είναι ένα καλό και … αξιόπιστο μεταφορικό μέσον , αλλά , … έχει ένα κουσούρι : Δεν μοιάζει με το … κρασί . Δηλαδή , παλιώνοντας , ΔΕΝ γίνεται καλύτερο … Επίσης καταλήγει συχνά στα συνεργεία , για ρεκτιφιέ κυτταρίτιδας , φλεβίτη , και οστεοπώρωσης …
    Τα φιλιά μου

    @ faros 3
    Αμάν … έχεις «κόλλημα» με τις γρουσούζικες λεγόμενες μέρες . Τί κι αν είναι Τρίτη και 13 ;… ΄Για μένα φερ’ ειπείν η Τρίτη και 13 , ήταν μια πολύ τυχερή μέρα . Να σκεφτείς πως κάποιος νεαρός μου σφύριξε καθώς περνούσα και μου φώναξε «Κουκλάρα μου εσύ» … Λίγο τό’ χεις ; … και να σκεφτείς , πως δεν περνούσα μέσα στο αυτοκίνητο με τα … φυμέ τζάμια , αλλά ήμουν κι εγώ με το … «πεζώ 2» μου …

    @ faros 4
    Τί … «α!» ;…
    Κατάλαβα . Εντυπωσιάστηκες από τον «σκαραβαίο» του Μούργου ….
    Τί να κάνουμε ;… Κάποιοι λατρεύουν τις αντίκες (Εδώ που τα λέμε , είναι υπέροχος ο «Σκαραβαίος του ’72» .
    Ευχαριστώ για όλες τις καλημέρες , βροχερές , παγωμένες , ηλιόλουστες , ή μη .

     
  22. silia

    Ιανουαρίου 15 , 2009 at 16:09

    @ Lilith 2
    Δεν είναι τυχαία η επιλογή μου για to avatar …
    To σκέφτηκα πολύ πριν το επιλέξω .

     
  23. silia

    Ιανουαρίου 15 , 2009 at 16:29

    @ museum23
    Σ’ ευχαριστώ φίλε μου museum23 , που μ’ αυτό το σχόλιο σου , κατάφερες να στρέψεις το ενδιαφέρον μου , στον κόσμο των αισθήσεων , των συναισθημάτων και προπαντός , της ισορροπίας ανάμεσα στα συναισθήματα και στην όχι και τόσο … ποιητική καθημερινότητα των …. «εργαλείων» ζωής .

     
  24. silia

    Ιανουαρίου 15 , 2009 at 16:40

    @ μούργος
    Μ’ αυτό σας το σχόλιο Μούργε μου , θα μπορούσα εύκολα να περιπέσω στην … «κατινιά» , να υπολογίσω την ηλικία σας (στο …περίπου βέβαια) και να σας κατατάξω (απερίσκεπτα θα έλεγα) στην … κλάση μου (ηλικία μου) …
    Όμως , δεν θα το κάνω , γιατί ξέρω πολύ καλά , πως κάποιοι άνθρωποι , λατρεύουν τις … αντίκες .
    ————————————
    Κι εμένα το μεγάλο μου γούστο στα αυτοκίνητα , είναι ο «Σκαραβαίος» .

     
  25. silia

    Ιανουαρίου 15 , 2009 at 16:44

    @ mamma
    Έχεις απόλυτο δίκιο και για το «αξιόπιστο» και για την «παθητική ασφάλεια» και για το «κόκκινο» …. Προπαντός για το κόκκινο ….
    Δεν περίμενα καμμιά άλλη απάντηση από σένα , μια μοντέρνα μαμά .
    ———————————
    Χάρηκα πολύ που σε «ξαναείδα» στα μέρη μου .

     
  26. silia

    Ιανουαρίου 15 , 2009 at 16:53

    @ stixakias
    Και καλά κάνεις …. εφοπλιστά μου .
    Πως να το κάνουμε , δηλαδή ;…. «Τα μεταξωτά βρακιά , θέλουν και … επιδέξιους κώλους» , λέει μια σοφή παροιμία του λαού …. Το κάθε επάγγελμα , έχει και τους ανάλογους κινδύνους …
    Να μου δώσεις σε παρακαλώ , το … σταθερό σου , το κινητό σου , την διεύθυνση σου , την οικογενειακή σου κατάσταση , ηλικία , ύψος , βάρος , χρώμα ματιών (γιατί έχω και τα γούστα μου σ’ αυτά τα πράγματα) , γράμμωση κοιλιακών , αριθμό τραπεζικού λογαριασμού , και ιατρικό ιστορικό (πρόσφατο) ….
    Τί σκατά φίλο εφοπλιστή έχω τόσα χρόνια … να μην το εκμεταλλευτούμε ;
    ———————————–
    Χάρηκα , που ξαναγύρισες στην περιοχή των μπλογκς .
    Μου είχες λείψει .

     
  27. faros 5

    Ιανουαρίου 15 , 2009 at 18:42

    Καλησπέρα !

    Δεν θα διαφωνήσω, μα να, βλέπεις τα πράγματα λίγο απαισιόδοξα, λίγο με … ιατρικό μάτι, λίγο … κάτι άλλο, εμένα μου αρέσει η παροιμία που λέει «η γριά η κότα ή ο … γριός ο κόκκορας έχει το ζουμί» !!!

    Για τις γρουσούζικες μέρες … πλάκα κάνω !
    Να τα προσέχεις τα … σφυρίγματα, καμιά φορά είναι και … αποδοκιμασίας (εσύ πάλι βάλε επι-) !!!
    Δεν ήθελα να στο … χαλάσω, γενικά μιλάω, για όλους μας !!!

     
  28. Sotiris K.

    Ιανουαρίου 15 , 2009 at 20:16

    Ψήφισα βέβαια, το απλά να με πηγαίνει.
    Και δεν καταλαβαίνω τι χρειάζονται οι άλλες επιλογές!!
    Η Μερσεντές 600, μια χαρά δεν με πηγαίνει;
    Αλλά και η Καγιέν μου; Το ίδιο, δεν είναι έτσι;
    Και η Φεράρι που έχω στο Μιλάνο το ίδιο.

    Νομίζω δε πως δεν έχει και πολύ σημασία το πώς τα αποκτά κανείς αυτά..
    Προσωπικά δούλεψα σκληρά κάνοντας δημόσιες σχέσεις για τις επιχειρήσεις του πατέρα μου, αλλά ας μη το κάνουμε θέμα.
    (Ξέρεις πόσο σκληρό είναι να πρέπει το χειμώνα να κινείσαι μεταξύ Σαιν Μόριτς και Αράχωβας και το καλοκαίρι ανάμεσα στη Μύκονο και το Μαϊάμι, και να συναντάς γνωστούς στα μπαρ τις παραλίες και τα χιονοδρομικά κέντρα; )
    Γι αυτό, μετά από αυτές τις προσωπικές μου εμπειρίες, ρίχνω «δαγκωτό» στην επιλογή «να με πηγαίνει» σε όλα αυτά τα μέρη.
    Καλησπέρα
    Και καλή χρονιά 🙂

     
  29. silia

    Ιανουαρίου 15 , 2009 at 21:23

    @ espectador
    Φίλε μου espectador , μου δημιουργήθηκε η εντύπωση , πως με το σχόλιο σας αυτό , εκφράζεστε ειρωνικά για το γραπτό μου (και επειδή τα γραπτά μου , είναι εγώ , … και για μένα) .
    Το διάβασα αρκετές φορές (μήπως και παρενόησα) , αλλά και πάλι , την ίδια αίσθηση είχα .
    Σκέφτηκα και σχημάτισα στο μυαλό μου πολλές (πάνω από 10) , απαντήσεις για να σας γράψω …
    Όμως , δεν θα το κάνω . Γιατί απλά όλες (μα όλες) ήταν απόσταγμα της ίδιας πικρίας , και εξέφραζαν την ίδια πικρία … την πικρία της Ειρωνείας .
    Σκέφτηκα λοιπόν , πως είναι εντιμότερο να σας μιλήσω , όχι περιφραστικά , αλλά με έναν πολύ απλό και λιτό λόγο και να σας πω :
    Η ειρωνεία , με … πληγώνει .
    ————————————–
    Καλό σας βράδυ .

     
  30. silia

    Ιανουαρίου 15 , 2009 at 21:30

    @ faros 5
    Ναι … Δεν το ήθελες , αλλά μου το … χάλασες .
    ————————————
    Όσο για τις …. επιτυχίες μου , με το άλλο φύλο , στον δρόμο , στην δουλειά , στις Δημόσιες Υπηρεσίες και στις κοινωνικές συναναστροφές , ένα έχω να σου πω :
    Τον άντρα , που θα μου κάνει «κλικ» , εμένα , βρε παιδάκι μου , δεν τον έχω για … να τον κάνω … σούπα (κι ας έχει το ζουμί) … Αν θελήσω καλή σουπίτσα , πάω και στο … πατσατζίδικο .
    Φιλιά .

     
  31. silia

    Ιανουαρίου 15 , 2009 at 21:44

    @ Sotiris K.
    Καλέ Sotiris K., με … εξιτάρετε επικίνδυνα …
    Τί Στιχάκιας – Εφοπλιστής και πράσινα άλογα (ή … πράσσειν άλογα ;… ) ; … Τα παίρνω όλα πίσω (όσα έγραψα του Στιχάκια-Εφοπλιστή) , και τα «ρίχνω» όλα σε σας (Sotiris K.-νεαρός γόνος πάμπλουτου πατρός) …
    Λοιπόν … έχουμε και λέμε :
    Κινητό
    Σταθερό
    Διεύθυνση μόνιμης κατοικίας
    Διεύθυνση εξοχικής κατοικίας
    Διεύθυνση Σαιν Μόριτς (την Αράχωβα , βάλτε την εκεί … τέλος πάντων … ή δώστε την σε καμμιά βλαχοθαυμάστρια σας)
    Καλά … τα «ύψος , βάρος , χρώμα ματιών (γιατί έχω και τα γούστα μου σ’ αυτά τα πράγματα) , γράμμωση κοιλιακών , αριθμό τραπεζικού λογαριασμού , και ιατρικό ιστορικό (πρόσφατο) ….» , εξυπακούονται …. και …
    ΚΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ , φωτο , φας , προφίλ , ολόσωμη με μαγιώ και χωρίς μαγιώ (Με κουστούμι βρε εννοώ … αμέσως να με παρεξηγήσετε)…
    Άσχετο : Η Καγιέν μήπως είναι κόκκινη (γιατί αν … δεν …. με χαλάει)
    Άσχετο Νο 2 : Ο … μπαμπάς σας , έχει κινητό ;

     
  32. Sotiris K.

    Ιανουαρίου 15 , 2009 at 21:59

    Anna-Silia, θα αναγκαστείς να περιμένεις!
    Λυπάμαι.
    Αφενός έχω, όπως καταλαβαίνεις, μοιράσει αριθμούς προτεραιότητας, αφετέρου μου έβαλες πολλά ερωτήματα και δεν μπορώ να απαντήσω γρήγορα.
    Πρέπει να θυμηθώ όλα τα τηλέφωνα, όλες τις διευθύνσεις, (άκου να βάλω την Αράχωβα… τέλος πάντων) αλλά αυτά είναι τα εύκολα.
    Τα δύσκολα είναι να μετρήσω τις γραμμώσεις των κοιλιακών!!!
    Μα ξέρεις πόσες είναι;
    Τι να κάνουμε, θα αναγκαστείς να περιμένεις!!! 🙂
    Χαιρετώ σας…

    (δηλαδίς, επειδής εγώ δεν τα πρόκαμα με τα μαθήματα στη δε αριθμητική ήμανε κουμπούρας, -μόνον με την ανθρωπολογία κάτι τις ασχολιόμουνα you know γιατί 😉 – είπαμε είχα και έχω του κόσμου τις ασχολίες, θα βάλω εδώ κάτι κοπελιές που μου βρίσκονται πρόχειρες να τις μετρήσουν [τις γραμμώσεις…] και θα σου απαντήσω. Αλλά και πάλι, μην περιμένεις γλήγορα! )
    Σε φιλώ
    ΠροκαταβολικΌς 🙂

     
  33. silia

    Ιανουαρίου 15 , 2009 at 23:50

    @ Sotiris K. 2
    Για να μην βάλεις τις κοπελιές να … μετράνε με τις ώρες (και υποχρεωθείς κιόλας) , βάλε τις να μετρήσουν από την μία μόνο μεριά , και μετά , ό,τι βρούν , πολλαπλασίασε το με το … 5,37 ….
    Γιατί αγάπη μου , μπορεί εσύ να ήσουν πάτος στα μαθηματικά , αλλά εγώ , ήμουν άσσος … ΚΑΙ στην Ανθρωπολογία ήμουν άσσος (από πού βγαίνει νομίζεις το 5,37 ;… )
    ———————————
    Εκείνο το «ΠροκαταβολικΌς» …. με αποτελείωσε , και δεν πρόλαβα να διαμαρτυρηθώ για το ότι δεν μου έστειλες το κινητό του μπαμπά σου .
    Σε φιλώ κι εγώ .

     
  34. Sotiris K.

    Ιανουαρίου 16 , 2009 at 00:00

    φιουιιιιι!!!!!! και πολλαπλασιασμό με δεκαδικό αριθμό;;;; ααα καλά πας να με αποτελειώσεις!!
    Το 5,37 τι είναι πάλι; κάτι σαν το π ;
    Είδες; ξέρω και το π!

    Εγώ μωρό μου, τώρα στη μερσεντέ που μπαίνω για να πεταχτώ μέχρι την ακατανόμαστη -ναι την Αράχωβα που σου κακοπέφτει λέω-, θα τις βάλω τις μπουμπούκες να μετράνε, αλλά μπορώ να τους έχω εμπιστοσύνη για το αποτέλεσμα; Με τόσες λακούβες που έχουν οι δρόμοι, πόσο να αντέξουν οι αναρτήσεις; Θα χοροπηδάνε και μαζί και τα κορίτσια, οπότε θα χάνονται στο μέτρημα…
    Γι αυτό σου είπα…
    Περίμενε!
    ΕιλικρινΌς ειμαίτερΩς 🙂
    τέλος πάντων κάπως έτσι..
    🙂

    υγ
    Πάει, σου έκανα το ποστ …..
    🙂 🙂 🙂

     
  35. silia

    Ιανουαρίου 16 , 2009 at 00:08

    @ Sotiris K. 3
    Μπα … δεν βαριέσαι που μου το έκανες (….) Ένα ποστ είναι … Θα γράψω άλλο
    Ήδη το … έγραψα .

     
  36. espectador

    Ιανουαρίου 16 , 2009 at 11:08

    Αγαπητη Σιλια

    Για να το πιασουμε απο την αρχη το θεμα. Μπηκα εδω για πρωτη φορα μεσω Ροιδη τοτε με την Βιστονιδα…θυμαστε? Και απο τοτε ολο και κανω μια περαντζαδα ετσι για κανενα ..ποτο. Επισης πρεπει να πω οτι δεν ειναι της…ιδιοσυγκρασιας μου τα θεματα σας (φταιει προφανως η…ιδιοσυγκρασια μου). Θα μου πειτε-και θα εχετε δικηο-οτι τα…ποτα σας προφανως δεν ειναι για μενα. Αλλα, να, λεω μπας και πεσω παλι σε κανενα θεμα που θα μου θυμισει τα …παιδικα μου χρονια. Παραλληλα μ αυτο-λογω χρονου αλλα και..ιδιοσυγκρασιας που ειπαμε-ειμαι δικτυωμενος και παρακολουθω ολα αυτα τα «γεγονοτα» που ρημαζουν την ψυχη μας τελευταια. Δεκεμβρης-Κουνεβα-Γαζα (χρονολογικη η σειρα). Στριφογυριζω στον καναπε μου λοιπον χωρις να μπορω να κανω τιποτα ουσιαστικο-μονο κατι λιγουλακια χρηματα μπορω να στελνω οπου δει-και ξαφνικα πεφτω επανω σε μια…μερσεντε.. Εδω μια αλλου τυπου παρενθεση. Οταν χρονια τωρα οδηγω την μικρη μου Φαμπια(ειναι θηλυκο η Φαμπια αραγε?) και βλεποντας απο τον καθρεπτη τι γινεται πισω μου εχει μεινει η φραση που λεω στους αλλους συνεπιβατες «ερχεται ο μαλακας με την μερσεντες». Ρατσιστικο? Ομολογω…
    Οποτε ο αιφνιδιασμος μου ηταν πληρης βλεποντας το «θεμα» σου. Αιφνιδιασμος που εκφρασθηκε ισως λιγο αγαρμπα και τωρα βαζει φωτια στα μπατζακια μου στην σκεψη οτι σε πληγωσα. Δεν ξερω πως μπορω να το διορθωσω αυτο. ισως αν σου υποσχεθω οτι δεν θα ξαναπερασω απο τα μερη σου. Το να με ευνουχισεις δεν θα ειχε και σπουδαιο αντικτυπο. Εν τελει ζητω ταπεινα συγγνωμη απο σενα και απο ολους τους …συνταξιδιωτες σου. Θα ειμαι παντως εδω παρακατω περιμενοντας τον….Γκοντο.

     
  37. silia

    Ιανουαρίου 17 , 2009 at 20:21

    @ espectador 2
    Δεν ξέρω τί εννοείς με την φράση : » Θα ειμαι παντως εδω παρακατω περιμενοντας τον….Γκοντο.»
    Αν ο … «Γκοντό» , είναι ένα ποστ μου σχολιασμού πολιτικού ή κοινωνικού , απ’ αυτά που ταλανίζουν τελευταία την ψυχή σου (και όχι μόνο την δική σου) , μάλλον θα …περιμένεις πολύ (δεν λέω «θα περιμένεις τζάμπα» αλλά «θα περιμένεις πολύ» … ) Το μπλογκ μου έγινε με σκοπό να βοηθήσει βασικά και άμεσα … εμένα … και αυτού του είδους η γραφή , δεν με βοηθάει να ηρεμήσω … Ο κάθε άνθρωπος , βλέπεις , έχει τον τρόπο του να … ξεφεύγει (δεν υπάρχουν αυστηρά πρωτόκολλα γι αυτό) .
    Αν πάλι ο «Γκοντό» , είναι μια απάντηση (θετική ή αρνητική) εκ μέρους μου , στην αίτηση συγγνώμης , θαρρώ , πως κι εκεί θα περιμένεις τζάμπα , γιατί μου είναι αδιανόητο να συζητώ για συγγνώμες με έναν «κολλητό» , …ένα παιδί της Κάτω Χαράδρας (και μάλιστα της … αριστερής όχθης) … Θα ήταν σαν να θύμωνα , με τον ίδιο μου τον εαυτό . «Πληγώθηκα» (ή κάτι τέτοιο) είπα , όχι «θύμωσα» .
    Αν πάλι ο «Γκοντό» , είναι μία «τιμωρία» εκ μέρους μου (τι σαδισμοί είναι αυτοί που γράφω ;… ) του είδους «να μην ξαναπεράσεις από το … «Μπαράκι» μου» ή να σε … ευνουχίσω (τί ήταν ετούτο πάλι ; ) , πάλι τζάμπα θα περιμένεις γιατί το αν έρθεις ή όχι από το «μπαράκι» μου είναι αποκλειστικά στην δική σου προαίρεση , όσο για τον ευνουχισμό , δεν επιδίδομαι σε τόσο … βάρβαρα σπορ .
    —————————————-
    Στο άμεσο μέλλον , σκέφτομαι να σου κάνω κάποιες αφιερώσεις , για να κατανοήσεις καλύτερα τί ακριβώς «κουβαλάει» η Σίλια στο δισάκι του μυαλού και της καρδιάς της , όχι για κάποιον άλλο λόγο , αλλά σαν απόδοση τιμής στο ότι , πιθανώς κάποτε , πριν πολλά χρόνια να … λαχανιάσαμε μαζί τρέχοντας πάνω κάτω στις … Χαράδρες της γειτονιάς μας (Άνω και Κάτω) , καθώς «κυνηγούσαμε» το όνειρο , του να γίνουμε κάτι καλύτερο , μεγαλώνοντας .
    Για την ώρα έχω να σε τρατάρω ένα … «ποτάκι» το :
    https://silia.wordpress.com/2007/05/15 (Η ΚΑΣΤΡΩ , ΤΟ ΣΑΠΟΥΝΙ ΚΑΙ Η ΜΕΛΙΣΣΑ) .
    ————————————

     
  38. espectador

    Ιανουαρίου 18 , 2009 at 09:29

    Με πετυχες πανω στην ωρα που ακουω τους Κορσικανους Tavani-εκει να δεις μελισσες που βουιζουν στ αυτια μου. (Δεν υπηρχε κατω Χαραδρα?). Τι ωραιο δωρο! Αυτο δεν ειναι ποτο, νεκταρ για υποψηφιους θεους ειναι.
    Ο «Γκοντο» για μενα ειναι το «μελλον» το μπροστα και οτι φερνει. Στα 63 μου μ αρεσει ακομη να κυταω πιο πολυ μπροστα παρα πισω. Κατω Χαραδρα υπηρχε και υπαρχει (εχει το ονομα ενος δημαρχου τωρα). Εμεις δεν ειχαμε Καστρω (κατι απομιμησεις μονο) και ετσι …κατουρουσαμε ο ενας τον αλλο (δυστυχως δεν ειχαμε κοριτσια στις συμμοριες μας), σε κατι παραθυρα μονο τα θυμαμαι να μας πειραζουν (παντα πιο εμπειρες οι γυναικες) και να σημαδευουν εκει που πονουσαμε πιο πολυ.Πως τα καταφερνεις και «κοιμιζεις» τους αρρωστους σου? Σιγουρα μια γυναικα-αναισθησιολογος θα χρειαζεται περισσοτερο ¨φαρμακο» γι αυτην την δουλεια. Εκεινες παντως μα εκαναν εξαλλους. Τι σημαδι!
    Τωρα ξερω. Εγινα σοφωτερος. Ο καθενας την ψυχη του την ταχταριζει οπως μπορει…Θα ειμαι στην γειτονια σου…δεν μπορω να ξεφυγω πια.

     
  39. silia

    Ιανουαρίου 23 , 2009 at 19:44

    Από τους φίλους vinumbonum και irlandos , ζητώ συγγνώμη που δεν απάντησα στα σχόλια τους , αλλά μόλις σήμερα τα … «ψάρεψα» από τα spam , όπου για … μυστήριους λόγους , είχαν περιπέσει .
    Λοιπόν :
    @ vinumbonum
    Πολύ … παρωχημένα γούστα φλερταριστή μου vinum …. Σας είχα για … νεότερο … Παρωχημένα , αλλά πανέμορφα
    Για το Βάρτμπουργκ λέω … (Δίχρονο δεν ήταν αυτό ;… αν θυμάμαι καλά ; )
    Αλλα και για το περίφημο … волга τί να πω ; … Που να σας παραπέμψω να βρείτε ένα τέτοιο … «παθιασμένο» αυτοκίνητο ; Εγώ έχω μόνον αυτά :


    Χάρισμά σας γλυκέ μου φίλε

    @ irlandos
    Χαίρομαι πολύ , που έχω ένα φίλο που αγαπάει το περιβάλλον και νοιάζεται γι αυτό .
    Και η δική μου επόμενη αγορά αυτοκινήτου (λέμε τώρα … γιατί έχω ξεπαραδιαστεί τελευταία) θα είναι ένα υβριδικό , …. αλλά τεράστιο , πανέμορφο , πιασάρικο , κατακόκκινο αμάξι … Και να «βγάζει μάτια» , αλλά και να αγαπά το περιβάλλον …
    Αστειεύομαι …. (λιγάκι … όσο πατάει η γάτα) .

     

Σχολιάστε

 
