RSS

ΤΑ ΛΑΘΗ … «ΡΩΓΜΕΣ»

19 Μαρ.
Ας μιλήσουμε λίγο για τα μικρά μας λάθη . Όχι γι αυτά , που καταστρέφουν ζωές , σχέσεις , καριέρες , όνειρα , … αλλά , για τα … λαθάκια , αυτά που επισύρουν το … «ωχ !» , το γέλιο , την ελαφριά ντροπή και το κοκκίνισμα , τον αυτοσαρκασμό ίσως , την κοροϊδία ενίοτε …. Τα ορθογραφικά μας λάθη , ή λάθη στην σύνταξη του λόγου (του προφορικού συνήθως , αλλά και του γραπτού καμιά φορά) , τα σαρδάμ , τα λαθάκια από αφηρημάδα , από αμηχανία , από νύστα , από κούραση , από ελλειπή εκπαίδευση , ή από μεγαλομανία , τα λάθη από άγνοια (δεν θα ξεχάσω ποτέ τον πατέρα μου , που μη γνωρίζοντας καλά τα Ελληνικά , ευχήθηκε σε κηδεία : «Και του χρόνου» και μετά από αυστηρή παρατήρηση της μάνας μου , ευχήθηκε σε βάφτιση : «Ζωή σε σας» ) … και τόσα άλλα …
Ο L. Cohen λέει: στα πάντα υπάρχει μια ρωγμή / έτσι εισέρχεται το φως. (There is a crack in everything / that’s how the light gets in – Leonard Cohen, Anthem). Ίσως αυτά τα λαθάκια να είναι τέτοιες μικρές ρωγμές…
crack1
……………………………………………
H αξία των μικρών λαθών (ρωγμές-φως) , μου θύμισε κάτι παλιό :
Πριν αρκετά χρόνια , στα πλαίσια μιας μεγάλης αθλητικής διοργάνωσης , που έλαβε χώρα στην Αθήνα (δεν θυμάμαι πια ακριβώς , ποια ήταν) , όλα πήγανε ρολόϊ και όλοι ήσαν πολύ ευχαριστημένοι και ικανοποιημένοι από την οργάνωση …. Εγώ μέρες παρακολουθούσα μουδιασμένη όλη αυτή την “επιτυχημένη” (κατά τα πρότυπα) γιορτή , και κάτι με έτρωγε … Βρε μπας και πάνε όλα καλά ; …Πάει χάσαμε την χαρακτηριστική μας ιδιότητα να τα κάνουμε όλα σ…. , χάσαμε τον εαυτό μας … μας απορρόφησε η …Παγκοσμιοποίηση … γίναμε κι εμείς οργανωμένοι και απόλυτα εκπαιδευμένοι και ευπειθείς χαχόλοι … στρατιωτάκια αυτοματοποιημένα ….
Και ξαφνικά … “φως” μέσα από “ρωγμές” …
Στην τελετή λήξης , έπρεπε με τα σώματά τους οι αθλητές να γράψουν την λέξη ΑΘΗΝΑ … Ε , λοιπόν γράψανε σωστά , μόνο το ΑΘΗ … Το ΝΑ , το κάνανε μαντάρα …
Αναστεναγμός ανακούφισης … Ευτυχώς … Είμαστε ακόμα …. “εμείς” ….
=================================
Η παρούσα ανάρτηση , εμπνεύσθηκε από τα σχόλια , που έγιναν σε παλαιότερη δημοσίευση και συγκεκριμένα στο σχόλιο ενός πολύ αγαπητού μου μπλογκοφίλου (τί λέξη κι αυτή , Θεέ μου … ) του Στέλιου του Όμορφου , που τελευταία , έχει χαθεί από την Μπλογκόσφαιρα , και … μου λείπει .

 

24 responses to “ΤΑ ΛΑΘΗ … «ΡΩΓΜΕΣ»

  1. stelios

    Μαρτίου 20 , 2009 at 00:07

    Καλώς σε ξαναβρίσκω!

    Ξέρεις, από τον Γενάρη έχω φύγει από την Ελλάδα και ζω σε κεντροευρωπαϊκή πρωτεύουσα. Πριν μιάμιση εβδομάδα εγκαταστάσθηκα κανονικά και μόλις σήμερα απέκτησα internet και τηλέφωνο στο σπίτι – που σημαίνει σύντομη επιστροφή.

    Είναι καταπληκτική και όμορφη σύμπτωση αυτό το ποστ, και πολύ χάρηκα που το διάβασα!

    Πολλά φιλιά!

     
    • silia

      Μαρτίου 20 , 2009 at 20:55

      @ stelios
      Να μια πραγματικά , ευτυχής συγκυρία .
      Δεν ξέρεις πόση χαρά μου έδωσε αυτό το σχόλιο σου .
      Τελικά … χρήσιμο το blogging .
      Θα σε περιμένω .

       
  2. anepidoti

    Μαρτίου 20 , 2009 at 10:35

    παλιότερα έλεγα, «ευτυχώς είμαστε εμείς»
    τώρα πια, μου βγαίνει «δυστυχώς είμαστε εμείς»
    σίλια μου, δεν το αντέχω άλλο το γραφικό των λαθών μας που φαίνονται μικρά, αλλά παρασυσσωρεύθηκαν….
    και συγχωνεύθηκαν με τα σπυδαία.
    βροχερή καλημέρα!!

     
    • silia

      Μαρτίου 20 , 2009 at 21:02

      @ anepidoti
      Καταλαβαίνω τί λες …
      Εγώ όμως , θα επιμένω στο … «ευτυχώς είμαστε εμείς» , γιατί αλλιώς , μου βγαίνει κάτι σαν … απελπισία .
      Το ξέρω ότι δεν πρέπει να «κολλάμε» σε … φαντασιώσεις τέτοιου είδους , αλλά , πώς να σου το πω … κάπου στο βάθος κρυφοκαίει μια μικρή ελπίδα , ότι τα πράγματα ίσως να μην είναι τόσο άσχημα .
      ——————————-
      Δεν ξέρω γιατί αλλά θέλω να σου γράψω ένα Σανσκριτικό ρητό που είχα διαβάσει παλιά και μόλις τώρα ξαναθυμήθηκα … Όχι πως έχει να κάνει με το σχόλιο σου , αλλά απλά τώρα το θυμήθηκα και θέλω να μείνει σαν γραπτός λόγος εδώ μέσα :
      «Οι περισσότεροι , βλέπουν τα λάθη των άλλων . Λίγοι βλέπουν τις αρετές των άλλων . Δυό τρείς , μόνο , βλέπουν και τα δικά τους λάθη» .

       
  3. vasilis

    Μαρτίου 20 , 2009 at 11:38

    Σίλια μου, είναι παραλογισμός αν το σκεφτείς κάποιος να δηλώνει αυτοσαρκαζόμενος ή «στέλιος ο όμορφος» ή «πορτοκάλι» όπως εγώ.. Αυτά είναι όμως που ξεχωρίζουν, σαν την άλλη μορφή που θέλουμε να Μας δώσουμε, τα σκόπιμα ή άθελα λαθάκια, οι «ρωγμές» που αφήνουμε επίτηδες στο προφίλ μας για να μας πλησιάσουν τελικά ανθρώπινα.. Καλημέρα

     
    • silia

      Μαρτίου 20 , 2009 at 21:05

      @ vasilis
      Μου αρέσουν οι … «ρωγμές» , που αφήνουν κάποιο φως , να περνάει .
      Και δεν το βρίσκω καθόλου κακό να επιθυμούμε … «ανθρώπινη» προσέγγιση .
      Την αγάπη μου .

       
  4. faros

    Μαρτίου 20 , 2009 at 16:36

    Καλησπέρα – επέστρεψα !

    Το λοιπόν, την κατάλληλη στιγμή, για να σε … διορθώσω στο μεγάλο λάθος που κάνεις στην ιστορία σου.

    Στην τελετή λήξης δεν έγινε κανένα λάθος !
    Πράγματι με τα σώματά τους γράψαν τη λέξη ΑΘΗ, γιατί έτσι έπρεπε να γράψουν …
    Το ΝΑ δεν το γράψαν γιατί το … δείξαν !!!

    (πως λέμε «να» ρε εκεί σε … γράφω, «να» ρε – και δείχνουμε ότι και εμείς διαθέτουμε … πέντε δάχτηλα κλπ. κλπ.)

    υ.γ. τι ακριβώς θα πει ΑΘΗ … έ, να το βρεις μόνη σου … όλα εγώ θα στα λέω ;;;

     
  5. silia

    Μαρτίου 20 , 2009 at 21:32

    @ faros
    Ψιλο…κουντουρντισμένος μου γυρίσατε Φάρε μου από τα Islands , όπου έμαθα πως διατηρείτε πολυτελή ντάτσα … (πλάκα κάνω … μην τσιρίζεις) .
    Και … μιά χάρη please : Μου είναι αδύνατο να το βρω μόνη μου το τί σημαίνει το ΑΘΗ , και γι αυτό να μου το πεις εσύ … Θα με φάει η περιέργεια .
    ———————————–
    Χάρηκα που γύρισες .

     
  6. Το τέρας της "αμάθειας"

    Μαρτίου 21 , 2009 at 06:46

    Ο Ήλιος κι η Σελήνη μοιράζονται τη μέρα

    «μοιράζομαι» κι εγώ μ’ εσάς την ίδια ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

    Ελπίζοντας ότι είστε όλοι πολύ καλά

    κι ότι το ηθικό σας είναι πάντα ψηλά!

    Υ.Γ Και να είμαστε πάντα… «εμείς»!:))

     
  7. faros

    Μαρτίου 21 , 2009 at 09:26

    Την Καλημέρα μου και καλό σαββατοκύριακο !

    υ.γ. άσε να το … παιδέψουμε λίγο ακόμα !!!
    (το ΝΑ το κατάλαβες ;;; )

     
  8. faros

    Μαρτίου 22 , 2009 at 09:33

    Την καλημέρα μου !

     
  9. faros

    Μαρτίου 23 , 2009 at 09:27

    Και πάλι την Καλημέρα μου και εύχομαι μιαν όμορφη και καλή Βδομάδα !

     
  10. faros

    Μαρτίου 24 , 2009 at 08:48

    Καλημέρα … χαθήκατε … ελπίζω να είναι όλα καλά !

     
  11. silia

    Μαρτίου 25 , 2009 at 02:15

    @ Το τέρας της «αμάθειας»
    Νοιώθω ιδιαίτερη χαρά , που σε ξαναβλέπω μέσα στον χώρο των μπλογκς ….
    Κάτι σαν φως … όχι απλά από ρωγμές , αλλά … από παντού .

     
  12. silia

    Μαρτίου 25 , 2009 at 02:16

    @ faros
    Δεν είναι όλα καλά φίλε μου , αλλά … έχω ζήσει και χειρότερα .
    Μου κάνει καλό το ενδιαφέρον σου και σ’ ευχαριστώ γι αυτό .

     
  13. faros

    Μαρτίου 25 , 2009 at 09:22

    Πολύ πολύ Καλημέρα και … εντάξει θα έχουμε και κάποια προβλήματα … θα τα ξεπεράσουμε όμως …
    Επιβάλλεται !

     
  14. faros

    Μαρτίου 26 , 2009 at 08:52

    Την Καλημέρα μου !

     
  15. olvios

    Μαρτίου 27 , 2009 at 12:53

    Ρωγμές ?
    Μπα, μάλλον πολεμίστρες.

     
  16. despinna

    Απρίλιος 1 , 2009 at 14:14

    κι αυτό το κείμενο..πολύ όμορφο.

    οι ατέλειες…που είναι τελικά ίσως εκείνο που αγαπάμε πιο πολύ.

    πάντα μισούσα την τελειότητα. στο σπίτι ο πατέρας μου επέμενε όλα να είναι ίσια, τσέκαρε ακόμα και τα κάδρα, τα στοίχιζε…
    κι εγώ πήγαινα κρυφά και τα άλλαζα, κάτι να γέρνει, κάτι λίγο λοξό, λιγότερο τέλειο, πιο ανθρώπινο, πιο «δικο» μου…

    χαμογέλασα με το κείμενο αυτό….

    (σε ευχαριστώ ξανά)

     
  17. silia

    Απρίλιος 1 , 2009 at 16:23

    @ faros
    Θα τα ξεπεράσουμε … σίγουρα …
    Δηλαδή … μακάρι .

     
  18. silia

    Απρίλιος 1 , 2009 at 16:24

    @ olvios
    Πολεμίστρες ;…
    Γιατί τάχα , το λες αυτό ;

     
  19. silia

    Απρίλιος 1 , 2009 at 16:27

    @ despinna
    Κι εγώ χαμογέλασα , μ’ αυτό το σχόλιο σου … Ίσως γιατί κι εγώ σαν ήμουνα μικρή , το ίδιο έκανα … Όχι όμως στο σπίτι μου , αλλά σε σπίτια συγγενών ή γνωστών … τελειοθηρικών ατόμων … Στο σπίτι μας ένοιωθα πολύ ελεύθερη από κάτι τέτοια .
    Καλώς ήρθες .
    Χάρηκα .

     
  20. antrikos

    Μαΐου 1 , 2009 at 21:53

    Τα λάθη

    Όταν τα λάθη μου με οδηγούν
    στο φωτεινό μονοπάτι

    Τότε τα ίδια έχουν μέσα τους
    ψήγματα φωτός

    του Τάσου Κουράκη

     
    • silia

      Μαΐου 4 , 2009 at 19:41

      @ antrikos
      Καλώς ήρθες .
      Τιμή μου να φιλοξενώ στο μπλογκ μου στίχους , ενός αξιοθαύμαστου συναδέλφου , όπως ο Τάσος Κουράκης , και σ’ ευχαριστώ γι αυτό .

       

Σχολιάστε

 
