RSS

ΚΙΝΕΖΙΚΑ … ΠΡΟΪΟΝΤΑ

08 Απρ.

Αφιερωμένο εξαιρετικά , σε όλους τους Κινέζους , που κατά καιρούς προσπάθησαν να μου … πλασάρουν , ό, τι διέθεταν …

Ευτελή τα προϊόντα σας φίλοι μου …

Ευτελή , και εύθραυστα …

… Πολύ εύθραυστα …

 

Ετικέτες: , , ,

33 responses to “ΚΙΝΕΖΙΚΑ … ΠΡΟΪΟΝΤΑ

  1. Nikos V.

    Απρίλιος 8 , 2009 at 15:25

    Μετράει και η…αγάπη από την Κίνα??
    Μήπως τα…όνειρα πού προέρχονται από εκεί??

    Καλό μεσημέρι εύχομαι!!!

    Nikos V.

     
  2. Αρης

    Απρίλιος 8 , 2009 at 17:10

    Οντως , οπως ακριβως το ειπες ….

    ευθραυστα και κυρίως πολυ ευτελή ! ! !

    Την καλησπέρα μου

    Αρης

     
  3. faros

    Απρίλιος 8 , 2009 at 18:39

    Ξέρεις, δεν φαίνε αυτοί, φταίνε οι δικοί μας που τους αφήνουν να «μπάζουν» στη Χώρα μας ό, τι … άντε να μην πω …
    Και στο Λονδίνο φίσκα από κινέζικα είναι τα μαγαζιά, αλλά με μια διαφορά τόσηηηηηηηηηηηη με το συμπάθειο !!!

    Την Καλησπέρα μου !

     
  4. Themis

    Απρίλιος 8 , 2009 at 19:17

    lol! Πολύ πλάκα έχει το βίντεο.

    Την προπαγάνδα για την Κίνα τι την ήθελες όμως; Έχω κάνει και στη Σαγκάη κάτι μήνες και.. καταλαβαίνεις 🙂

    Δίκιο έχει ο faros. Πλέον όλα Κινέζικα είναι παιδιά! Όλα τα πρώην MADE IN USA, τώρα είναι MADE IN CHINA (κοιτάξτε τις καρτέλες)… Απλά υπάρχουν τα φτηνά… και τα ακριβά.. Εμείς (και όλος ο κόσμος), εισάγουμε τα πάμφθηνα και τα πιο ευτελή! Μου το έλεγαν αυτό οι ίδιοι οι Κινέζοι και το διαπίστωσα και προσωπικά! Μου είχαν πει: να αποφεύγεις συσκευασίες που έχουν έστω και μια λέξη στα αγγλικά, γιατί είναι αμφιβόλου ποιότητας! Και όντως ήταν για πέταμα! Αντιθέτως, οι γνήσιες κινεζιές που μου πρότειναν ηταν σούπερ!

     
  5. zambia

    Απρίλιος 8 , 2009 at 19:20

    Αν η μισή μου καρδιά…
    Κι ύστερα, γιατρέ, την κάθε αυγή…

    Την γλυκύτερη καλησπέρα μου.

    _____
    *Καλά!; Ο οδηγός; Εξαϋλώθηκε ο οδηγός.

     
  6. Καναλιώτης

    Απρίλιος 9 , 2009 at 06:22

    Ωραίο το βίντεο. Ωραίο τρικ, γιατί προφανώς είναι αποτέλεσμα επεξεργασίας η διάλυση του αυτοκινήτου.

    Συμφωνώ με του προηγούμενους που λένε ότι είναι όλα πλέον κινέζικα, μεταξύ αυτών και πολλά πολύ φθηνά και άχρηστα.

    Πριν δύο χρόνια φίλος, μου έφερε δώρο απο ταξίδι του στο Πεκίνο ένα USB flash memory που έκανε εκεί (τότε) 0,5€ και εδώ της αντίστοιχης χωρητικότητας κόστιζε 30€ (τότε) και μου κόλλαγε έντονα να κάνουμε εισαγωγή 10.000 κομμάτια. Ευτυχώς δεν το κάναμε (βασικά δεν προλάβαμε να το σκεφτούμε) γιατί μετά απο 2 μέρες όλα όσα είχε φέρει δεν δούλευαν.

    Έχουν περάσει 2 χρόνια απο τότε και το USB flash memory που είχα αγοράσει τότε 30€ απο την εδώ αγορά, ακόμη το έχω. Δεν χρειάζεται βέβαια να σας πω ότι είναι κινέζικο…

    Καλημέρα

     
  7. faros

    Απρίλιος 9 , 2009 at 12:07

    Την Καλημέρα μου σε όλους σας !

    υ.γ. ΄ντάξ΄στην silia, ιδιαιτέρως !!

     
  8. silia

    Απρίλιος 10 , 2009 at 00:37

    @ Nikos V.
    Και η Αγάπη και τα όνειρα μετράνε , και άλλα πολλά ακόμη …
    Όλα μετράνε φίλε μου , σ’ αυτό το παράξενο Χρηματιστήριο αξιών …
    Όλα , δυστυχώς .

     
  9. silia

    Απρίλιος 10 , 2009 at 00:41

    @ Αρης
    Έτσι … έτσι ακριβώς …
    Το χειρότερο δε είναι , πως η μόνη μας άμυνα , απέναντι στην ευτέλεια , είναι το να την … επισημαίνουμε …
    Και το … χειροτερότερο , να γινόμαστε κι εμείς καθώς περνάει ο καιρός , … πιο ευθραυστοι .
    Καλό σου βράδυ .

     
  10. silia

    Απρίλιος 10 , 2009 at 01:00

    @ faros
    Φάρε μου , βασικά , καλώς μας γύρισες από την Εσπερία …
    Μ’ αυτό το σχόλιο σου , μου θύμισες μια παλιά οικογενειακή μου ιστορία :
    Μια πρώτη εξαδέλφη μου (πριν 35 περίπου χρόνια) νιόπαντρη με φρεσκογεννημένο μωρό , την έπιασε στα πράσα ο σύζυγός της , να τον απατά μεσα στο ίδιο τους το σπίτι , με τον νεαρό και ευειδή … κουμπάρο τους . Αφού έγινε ο καυγάς της … αρκούδας , αυτή , πήρε το μωρό της και έφυγε από το σπίτι , αλλά πριν ο αλέκτωρ λαλήσει τρις , (μετά από λίγες ημέρες δηλαδή) αυτός έπεσε στα πόδια της , λέγοντάς της ότι την συγχωρεί και γυρεύοντας της να επιστρέψει στην συζυγική εστία . Αυτή , αντί άλλης απαντήσεως , υπέβαλε αίτηση διαζυγίου και στο Δικαστήριο υποστήριξε με θέρμη ότι για όλη την κατάσταση , δεν φταίει αυτή , αλλά αυτός (ο σύζυγός της) γιατί διάλεξε για κουμπάρο έναν ευειδή και γυναικά τύπο φίλο του (ε, … επόμενο ήταν ) , απορρίπτοντας τις δικές της προτάσεις για το … κουμπαριό …
    ————————————–
    Και επειδή λατρεύω τον Κηλαηδόνη και ελπίζω να αρέσει και σε σένα … σου χαρίζω το :

     
  11. silia

    Απρίλιος 10 , 2009 at 01:21

    @ Themis
    Καλώς ήρθες καλέ μου στα μέρη μου . Χαίρομαι γι αυτό , αλλά την … «προπαγάνδα» , πού την είδες ;
    Ίσως πάλι , να φταίω εγώ , που έτσι όπως το έγραψα , ίσως να φαίνεται σαν να θέλω να μειώσω αυτή την μεγάλη χώρα και τους κατοίκους της …
    Αν παραμείνεις κάποιον καιρό σ’ αυτό το μπλογκ , πιθανώς θα έχεις την ευκαιρία να αντιληφθείς ότι προσπαθώ (και εν πολλοίς το καταφέρνω) , να μην χρησιμοποιώ το μπλογκ μου , για να πολιτικολογώ και ότι μου αρέσει να χρησιμοποιώ τον … Μεταφορικό Λόγο , για να πω πράγματα που αγαπώ , ή που με πονάνε .
    Την αγάπη μου .

     
  12. silia

    Απρίλιος 10 , 2009 at 01:35

    @ zambia

    —————————————–
    Σ’ ευχαριστώ καλή μου φίλη , για την γλυκειά σου «καλησπέρα» , για την … κατανόηση , και για τα … λυτρωτικά δάκρυα που μου χάρισες μ’ αυτό το σχόλιο σου .
    ========================
    Όσο για τον … οδηγό του οχήματος … ναι , μάλλον εξαϋλώθηκε … Προκειμένου να γυρίσουν ένα χαριτωμένο βιντεάκι-τρικ , ας πάει και ένας οδηγός … Δε βαριέσαι … τόσοι και τόσοι Κινέζοι υπάρχουν … Τί θα συμβεί με έναν λιγότερο ;….
    Μπα , … δεν σταματάνε με τίποτα (για τα λυτρωτικά μου δάκρυα , μιλάω … )

     
  13. silia

    Απρίλιος 10 , 2009 at 01:47

    @ Καναλιώτης
    Σαφώς και είναι τρικ το βίντεο , και πιθανώς να μην είναι καν ο σκοπός του , να μιλήσει για την ευτέλεια των κινέζικων προϊόντων … Ίσως ο σκοπός του να ήταν απλά , το να ευθυμήσουμε … ε, τώρα κάποιος το βάφτισε και Κινέζικο το αυτοκίνητο …
    Καλώς ή κακώς , σωστά ή λάθος , επικράτησε η άποψη , κάθε τι το ευτελές , πρόχειρο , ψεύτικο , προστυχοκατασκευή και παροδικό , να ονομάζεται … Κινέζικο . Είτε για αυτοκίνητα πρόκειται , είτε για φλασάκια , είτε για ηλεκτρικά σίδερα , είτε για ενδύματα , είτε για συναισθήματα …
    Χαίρομαι που σε ξαναβλέπω .

     
  14. Καναλιώτης 2

    Απρίλιος 10 , 2009 at 06:51

    Όπως παλιά με τα Γιαπωνέζικα.

    Γνωρίζετε βέβαια τη λέξη «τζάμπα» (ή «τσάμπα») σημαίνει το φθηνό, το ευτελές.

    Γνωρίζετε ότι αυτή η λέξη είναι ελληνική;

    Είναι απο παραφθορά του «Τζαπάν» ή του «Τσαπάν» που φώναζαν οι μικροπωλητές γύρω απο την ομόνοια για να διαφημίσουν το φθηνό γιαπωνέζικο προϊόν που πούλαγαν.

    «Τζαπάν, Τζαπάν» στο τέλος έμεινε το «τζάμπα» ή το «τσάμπα».

    Για τον φίλο μου τον φάρο και για να γιορτάσουμε την άφιξή του, το ακόλουθο τραγούδι. 🙂

    Καλημέρα

     
  15. faros 2

    Απρίλιος 10 , 2009 at 07:31

    Θένκς για τα βιντεάκια Σίλια και Καναλιώτη, μου αρέσει αυτό το είδος μουσικής και τραγουδιού και φυσικά ιδιαίτερα ο Κελαηδόνης !

    Όμως, δεν ξέρω σίλια αν σε κατάλαβα καλά, εγώ δεν εννοώ ότι πάντα μου φταίνε οι άλλοι, ακριβώς το αντίθετο είπα.
    Ότι φταιμε ΕΜΕΙΣ αν αγοράζουμε τα «σαπάκια» δεν μας φταίνε οι Κινέζοι ή όποιοι άλλοι !

    υ.γ. Στο παράδειγμα που αναφέρεις (αφού έχεις αντιληφθεί τις ιδέες μου, γιατί με τσιγκλάς ;;; ), δυστυχώς έχουν υπάρξει τέτοιες απαράδεχτες αποφάσεις (να αθωώσουν την μοιχαλίδα) και γι αυτό βλέπουμε το σημερινό ξεσάλωμα των γυναικών!

    Μια πολύ μεγάλη Καλημέρα !

     
  16. Zambia 2

    Απρίλιος 10 , 2009 at 21:46

    Ανοίγοντας το video σου δεν μπόρεσα να συγκρατήσω τα δικά μου…
    Είναι κι αυτός ο Χικμέτ…με τους ωραιότερους στίχους μεταφρασμένου ποιητή.
    ____
    *Ψάχνοντας για τη Μαρία, βρήκα τα παρακάτω, από τα αρχεία της ΕΡΤ.
    Δώσε έμφαση στο κεφάλαιο 9, με τα
    αρβανίτικα δημοτικά τραγούδια, από
    εκπομπή της Ρηνιώς Παπανικόλα.
    Είμαι τόσο ενθουσιασμένη, που ανακάλυψα αυτό το «θησαυρό»,
    και θέλω να το μοιραστώ με σένα και
    τους σχολιαστές σου.
    http://www.ert-archives.gr/wpasV2/public/p05-browse.aspx?titleid=4824&action=mBrowse&mst=00:11:50:00

     
  17. Καναλιώτης 3

    Απρίλιος 10 , 2009 at 22:49

    και για να υποστηρίξω τον συλλογισμό μου καλώ στο βήμα τον ποιητή που λέει :

    Πήρα το γράμμα σου χθες βράδυ,
    μέσα στ’ αμάξι το διάβασα στα πεταχτά
    κι ήρθες αχτίνα στο σκοτάδι
    με τα τρελά σου, γιαπωνέζικα φιλιά

    γιαπωνέζικα = ψεύτικα, ευτελή, φτηνιάρικα, τσαμπάν, τσάμπα

    αν το έγραφε σήμερα θα έλεγε :

    με τα τρελά σου, κινέζικα φιλιά

    :lol

    καλό βράδυ σε όλους

     
  18. silia

    Απρίλιος 11 , 2009 at 00:25

    @ Καναλιώτης 2
    Πάντα νόμιζα , πως η λέξη «τζάμπα» , είναι τούρκικη… Για δες , τί μαθαίνει κανείς μπλογκάροντας …
    Τώρα , μου θύμισες την ταινία «Γάμος αλά Ελληνικά» , όπου ο Έλληνας πάτερ φαμίλιας , ταίριαζε την κάθε λέξη έτσι , ώστε να δικαιολογεί την ελληνική της προέλευση . Χαζοταινία τελικά , αλλά είχε να μας πει κάτι … Μιλούσε μέσα στην καρδιά μας (εμάς των Ελλήνων) .
    ———————————–
    Υπέροχος ο Κηλαηδόνης … Κλείνω τα μάτια και «μας βλέπω» χιππάκια , καθισμένους πλάι-πλάι σε μια φεγγαρολουσμένη αμμουδιά να τραγουδάμε αντάμα υπό τους ήχους μιας κιθάρας ….
    Sixties …. και πάσης Ελλάδος …
    (γ@…. μου … πώς πέρασαν τα χρόνια ; )

     
  19. silia

    Απρίλιος 11 , 2009 at 00:44

    @ faros 2
    Είπες επί λέξει : «…δεν φαίνε αυτοί, φταίνε οι δικοί μας που τους αφήνουν να “μπάζουν” στη Χώρα μας ό, τι … άντε να μην πω …»
    Πώς δεν φταίνε ΚΑΙ αυτοί (οι Κινέζοι) ;… Φταίνε για το ότι παράγουν ευτελή και ενίοτε επικίνδυνα προϊόντα … Για ποιό λόγο τα παράγουν ;… Για πλάκα ; Για να … γελάσουμε ;
    Δεν θα το συνεχίσω , για δυό λόγους : 1ον . Μοιραία θα αναγκαστω να πολιτικολογήσω (έστω και έμμεσα) και 2ον . Δεν ήταν αυτή η … κεντρική ιδέα του ποστ μου (γι αυτό το τελευταίο βέβαια … φταίω κι εγώ … που δεν δίνω όλα τα «στοιχεία» που έχω στο μυαλό μου , όταν κάθομαι να γράψω κάτι … Α , ρε Μούργο … πού είσαι να με μαλώσεις γι αυτό … )
    ———————————–
    Την ιστορία με την … ζωηρή εξαδέλφη μου δεν σου την έγραψα για να σε τσιγκλίσω (αν και … το τσίγκλισμα , το τραβάει ο … οργανισμός σου) , αλλά για να δεις με έναν άλλο , μάλλον αστείο τρόπο , με ποιούς τρόπους , επιχειρούν οι άνθρωποι να αποπροσανατολίσουν τους άλλους από το επίκεντρο του … φταιξίματος . Αν δεν θέλεις , δεν θα σου ξαναδιηγηθώ σεξοϊστορίες από το ομολογουμένως ζωηρό και άκρως πονηρό , ρώσικο σόι μου … Και να σκεφτείς , ότι ακόμη δεν έπιασα να σου διηγούμαι για τους … άρρενες συγγενείς μου … Χα χα χα !!!
    Και κάτι άλλο : Στον αντίποδα της φράσης «…να αθωώσουν την μοιχαλίδα» , βρίσκεται η φράση «…να καταδικάσουν τον μουρόχαβλο» .
    Φιλάκια .

     
  20. faros

    Απρίλιος 11 , 2009 at 08:56

    Σίγουρα όταν έχουμε μια ανηφόρα από την … άλλη μεριά υπάρχει κατηφόρα !
    Μπορείς να πεις αντί για «μέρα», δεν έχουμε … νύχτα !!!
    Αρχίνα … αρχίνα … (για τους άρρενες … τύπους), μην φανταστείς ότι θα δικαιολογήσω τις αντρικιές … τσαχπινιές !!!
    Το … κινέζικο ζήτημα δεν προσφέρεται για πολιτικολογίες, σίλια μας, δεν …
    Απλά να σου πω δυο πράγματα (εννοείται ότι μου το επιτρέπεις).
    1. Πολλά προϊόντα που κυκλοφορούν (ευτελή, άχρηστα, επικίνδυνα κλπ.) βγαίνουν στην Ταϊβάν – κατάλαβες ;;; Κατάλαβες !
    2. Επίσης πολλά απ΄αυτά (τα παραπάνω) γίνονται μεν στην Κίνα από κινέζους εργάτες, όμως η ιδιοχτησία ανήκει σε μη κινέζικες (δλδ Δυτικές) επιχειρήσεις, για ευνόητους λόγους.

    υ.γ.1: μην παραβλέπεις αυτό που σου είπα για την Αγγλία.
    υ.γ.2: γενικά γιατί κατασκευάζονται ευτελή προϊόντα (γενικά) είναι μια μεγάλη ιστορία και νομίζω ότι πρέπει να κάνεις ένα ξεχωριστό ποστ για να αναπτυχθούν πολλές απόψεις …

    Καλημέρα και εύχομαι ένα όμορφο και ήσυχο Σαββατοκύριακο !

     
  21. Καναλιώτης 4

    Απρίλιος 11 , 2009 at 10:32

    @faros & @silia

    σε αυτό το πόστ το ίδιο λέτε. Απλά έχει μείνει μια μικρή κόντρα απο την εποχή της αλανιάρας γάτας και συνεχίζει και σε αυτό.

    Αντε τελειώστε το.
    Πάμε για τα επόμενα.

    Είμαι ο Καναλιώτης και μόλις τελείωσα…

    🙂

     
  22. Καναλιώτης

    Απρίλιος 11 , 2009 at 10:40

    αααααα….

    μόλις τώρα είδα ότι υπάρχει και ιστορία με εξαδέλφη.

    Φάρε οι ρωσίδες (απο όσες έχω γνωρίσει) είναι πολύ θερμές γυναίκες, τόσο θερμές που πολλές φορές δεν το ελέγχουν και κάνουν στο τέλος πράγματα που (ίσως) το μετανιώνουν. Αλλά είναι πέρα απο τις ανθρώπινες δυνάμεις τους.
    Γιατί νομίζεις οτι η βότκα είναι ρώσικη;

     
  23. faros

    Απρίλιος 11 , 2009 at 12:50

    Μα, ρε Καναλιώτη, γιατί απλά παράγεται στην … Ρωσία !!! 😆 😆 😆

    υ.γ.1: δεν υπάρχει καμία μα καμία «κόντρα» με την σίλια…
    υ.γ.2: το περίμενα να μην βλέπεις ΕΣΥ, Καναλιώτη, διαφορές στις απόψεις μας … 😀

    Καλό απόγευμα !

     
  24. Καναλιώτης

    Απρίλιος 11 , 2009 at 16:49

    @ faros

    Όχι!!!

    Γιατί οι μεν ρωσίδες την χρησιμοποιούν σαν δικαιολογία (είχα πιεί μισό μπουκάλι βότκα, δεν καταλάβαινα τι έκανα), οι δε ρώσοι αφού ακούσουν την δικαιολογία την χρησιμοποιούν για να ξεχάσουν.

     
  25. faros

    Απρίλιος 11 , 2009 at 18:13

    καναλιώητης : 😆 😆 😆

     
  26. faros

    Απρίλιος 12 , 2009 at 09:36

    Καλημέρα σας !

     
  27. lefkos0kotsifas

    Απρίλιος 12 , 2009 at 20:38

    Αυτά τα διό `βιντεάκια` έχουν σχέση ?

    olvios

     
  28. silia

    Απρίλιος 13 , 2009 at 00:37

    @ Zambia 2
    Αυτός ο … Χικμέτ …
    «… ας κλείσουν οι πόρτες που ανήκουν στους άλλους
    ας κλείσουν για πάντα .
    Ας πάψουν οι άνθρωποι νάναι ανθρώπων σκλάβοι
    Η έκκληση αυτή , είναι δική μας .
    .
    Να ζει κανείς , μόνος και λεύτερος σα δέντρο,
    να ζει κανείς αδερφικά, σαν τα δέντρα ενός δάσους .
    Αυτό είναι τ’ όνειρό μας ….»

    (Από το ποίημα ΑΥΤΟΣ Ο ΤΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ)
    ——————————
    «Παίξε γέλασε δεν είναι η ζωή ,
    στα σοβαρά θα την πάρεις
    όπως λόγουχάρη την παίρνει ένας σκίουρος
    χωρίς προσδοκία στο υπερπέραν .
    Τίποτε άλλο δεν θά’χεις να κάνεις
    παρά να την ζήσεις ….»

    (Από το ποίημα Η ΖΩΗ)
    ————————————–
    Δυστυχώς τον σύνδεσμό σου , δεν μπόρεσα ακόμη να τον «ανοίξω» … Ίσως να φταίει ο υπολογιστής μου , ίσως η … ασχετοσύνη μου …
    Θα ξαναπροσπαθήσω , ζητώντας βοήθεια , από την …. νεολαία .
    Ευχαριστώ .

     
  29. silia

    Απρίλιος 13 , 2009 at 00:45

    @ Καναλιώτης 3
    Εγώ προσπαθώ να συμμαζέψω τα … δάκρυά μου , κι εσύ προσπαθείς (με τις … παραφράσεις ποιημάτων) να … μην μ’ αφήνεις να το κάνω …
    ——————————–
    Εντάξει … είμαι λιγάκι υπερβολική , αλλά … κάπως έτσι είναι τα πράγματα …
    ========================
    «Πήρα το γράμμα σου χθες βράδυ,
    μέσα στ’ αμάξι το διάβασα στα πεταχτά
    κι ήρθες αχτίνα στο σκοτάδι
    με τα τρελά σου, γιαπωνέζικα (κινέζικα) φιλιά

    Πήρα τη γεύση σου χθες βράδυ
    τη μυρωδιά σου, που πότισε το γκρι χαρτί
    κι έγινε το χαρτί καράβι
    κι η μυρωδιά σου, τ’ ανοιγμένο του πανί

    Βγαίνω περίπατο στα φώτα
    σε κάποιου φίλου το σπίτι τρέχω να κρυφτώ
    Δεν είναι τίποτα σαν πρώτα,
    ήρθε ένας μάγος κι άλλαξε το σκηνικό

    Κάπνισα ατέλειωτα τσιγάρα
    πάνω στο τζάμι, που θαμπώνει ο καπνός
    κάτι παράξενα σινιάλα
    και τ’ όνομά σου, ζωγραφίζει ένα φως»
    .

    .
    .
    … Έκοψα και το τσιγάρο γ@….

     
  30. silia

    Απρίλιος 13 , 2009 at 00:53

    @ Καναλιώτης 4
    …………………………
    …. Είμαι η Anna-Silia … κι ακόμη δεν άρχισα …

     
  31. silia

    Απρίλιος 13 , 2009 at 00:56

    @ Καναλιώτης 5 & 6
    @ faros 3 , 4 , 5 & 6
    Παιδιά , τα κουβαδάκια σας , και περνάμε … απέναντι , στο … επόμενο ποστ (κατά κάποιον τρόπο , σας ανήκει) .

     
  32. Θεία Λένα

    Απρίλιος 17 , 2009 at 16:21

    ..ευτελή, εύθραυστα και με παρενεργειες, όπως απίστευτη φαγούρα, αναφυλαξίες και αλλεργίες.

    Το φθηνό φαγητό είναι για τους σκύλους..

     
  33. silia

    Απρίλιος 22 , 2009 at 22:48

    @ Θεία Λένα
    Καλώς ήρθες καλή μου «θεία» .
    Όσο για τους σκύλους αλλά και για τις γάτες , έχω να πω , πως ξέρω κάποιους απ’ αυτούς (σκύλους και γάτες) , που με τίποτα δεν θα έτρωγαν φτηνό κινέζικο φαγητό … Τόσο καλομαθημένα .
    Φιλιά .

     

Σχολιάστε

 
