RSS

ΠΕΡΙ ΕΡΩΤΟΣ , ΓΑΜΟΥ , ΣΕΞ , ΑΠΙΣΤΙΑΣ , ΣΧΕΣΕΩΝ , ΚΕΡΑΤΩΜΑΤΩΝ …

05 Μάι.
Είπαν … κατά καιρούς :
**************************
«Μέχρι εφτά , είναι δεσμός … Είμαι στο όριο» .
Γιώργος Μαζωνάκης
.
«Μια κυρία , δεν πιάνει ποτέ με τα γάντια της ύποπτα πράγματα»
Μάρω Κοντού στα «Κίτρινα γάντια» .
.
«Νομίζω πως ο γάμος, είναι μια καλή ευκαιρία να χωρίσεις μία γκόμενα , που δεν μπορείς να την χωρίσεις , όταν έχεις δεσμό»
Βλάσσης Μπονάτσος
.
«Αν οι άντρες προτιμούν τις γυναίκες , οι γυναίκες , προτιμούν τα … καθάρματα»
Ρίκα Βαγιάνη
.
«- Δυό μαζί , είναι μόνοι ρε μάνα ;
– Χωρίς τη μάνα του , τί είναι ο άνθρωπος αγόρι μου ;»
Λάκης Λαζόπουλος στο «Ήταν ένα μικρό καράβι»
.
«Ένας άντρας , μπορεί να κερδίσει μια γυναίκα , με σωστό χειρισμό και … «λεφτά» αισθήματα . Το θέμα όμως είναι , ποιός σου «πηδάει» το μυαλό…»
Κατερίνα Γιατζόγλου
.
«Ο μπαμπάς μου με συμβούλευε πάντα , να έχω χαρτί τουαλέτας στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου»
Μπραντ Πητ
.
«Και ποιά είμαι εγώ , που θα κρίνω την Μαρία την Μαγδαληνή;»
Άβα Γκάρντνερ στη «Νύχτα της Ιγκουάνα»
.
«Δεν θεωρώ ότι τα … ξενοπηδήματα , είναι απιστία»
Σπύρος Παπαδόπουλος
.
«Μαμά , πάρ’ το απόφαση . Είμαι το μεγαλύτερο τσουλί όλων των εποχών»
Λιζ Ταίηλορ στο «Butterfield B'»
.
«Την ενέργεια που διαθέτεις για να «ρίξεις» 15 γυναίκες , μπορείς να την πάρεις , από την σύντροφο σου»
Στράτος Τζώρτζογλου
.
«Όταν γνώρισα τον Τόλη Βοσκόπουλο , δεν πίστευα ότι στο διαζύγιο θα μου ζητούσε να πάρει το ψυγείο και το πλυντήριο»
Τζούλια Παπαδημητρίου
.
«Περιπέτεια χωρίς κίνδυνο , είναι μόνον η Ντίσνεϋλαντ»
Douglas Coupland (Generation X)
.
«Το να πάρεις τον άντρα μιας άλλης γυναίκας , δεν μπορεί να γίνει , αν ο άλλος δεν την έχει ήδη «αφήσει» . Έστω κι αν δεν το ξέρει»
Άντζελα Γκερέκου
.
«Μισώ το μηχανικό σεξ . Το καλύτερο σεξ , είναι το βρώμικο»
Γούντυ Άλεν
.
«Δεν θα μπορούσα ποτέ να μείνω στο σπίτι για να «σώσω» έναν έρωτα . Θα ένιωθα σαν την τίγρη στο κλουβί της , που πρέπει να την ντοπάρεις συνέχεια , για να κάθεται ήσυχη»
Βίκυ Κουλιανού
.
«Στην Ελλάδα , πέφτει πολλή απιστία . Στα 7 χρόνια γάμου , το 1/2 των γυναικών και τα 9/10 των αντρών , απατούν τον σύντροφό τους»
Θάνος Ασκητής (Σεξολόγος)
.
«Όσο οι γυναίκες παίρνουν … λάθος δρόμο , τόσο οι άντρες , τις παίρνουν από πίσω»
Μαίη Γουέστ
.
«Μια γυναίκα με έναν εραστή , είναι ένας Άγγελος και με δύο εραστές , είναι ένα τέρας . Αλλά μια γυναίκα με … τρεις εραστές , είναι … γυναίκα»
Βίκτωρ Ουγκώ
.
«Για μένα , το υψηλότερο επίπεδο σεξουαλικής … σιγουριάς , βρίσκεται σε μια μονογαμική σχέση»
Βάνα Μπάρμπα
.
«Ο άπιστος , πρέπει να έχει βασικά , καλή … μνήμη»
Κοϊντιλιανός
.
«Αν πρόκειται στη σχέση να απιστήσει κάποιος , τουλάχιστον , ας είμαι εγώ … Πονάει λιγότερο»
Καίτη Γαρμπή
.
«Η μεγαλύτερη χοντραδα που μπορείς να κάνεις σε κάποιον που σου πήρε την γυναίκα , είναι να … του την αφήσεις»
Sacha Guitry
.
«Ο γάμος , δεν είναι μια βέρα , που μπαίνει και βγαίνει σε μια Εκκλησία ή ένα Δημαρχείο . Είναι ό, τι σπουδαιότερο μπορεί να μας συμβεί , αν και εφ’ όσον , τον πάρουμε στα σοβαρά»
Κάτια Δανδουλάκη
.
«Ο καινούριος Έρωτας , παραμερίζει την Αγάπη»
Ευριπίδης ο Τραγωδός
.
«Από το … τίποτα , που σου προκαλεί μιζέρια , προτιμώ το να είμαι ερωτευμένη , έστω κι αν αυτό σημαίνει ότι θα υποφέρω»
Καριοφυλλιά Καραμπέτη
.
«Μία που κάνει ωτο-στοπ , είναι μια γυναίκα γενικά όμορφη , συνήθως ελαφρά ντυμένη , που βρίσκεται στο δρόμο σας , όταν εσεις οδηγείτε και έχετε πλάι σας , την γυναίκα σας»
Γούντυ Άλεν
.
«Οι έρωτες , είναι σαν την … αναπνοή . Δεν τους …επιδιώκεις . Βγαίνουν από μόνοι τους .
Μαντόνα – Erotica
.
«H ζωή μου , είναι γεμάτη από «κακά» κορίτσια . Το ελάττωμα μου είναι ότι τους έκανα πάντα καλό κι αυτές μου ανταπέδιδαν πάντα με κακό»
Πάνος Μιχαλόπουλος
.
«Γίνονται απιστίες στο μυαλό , που μπροστά τους , οι απιστίες στην πράξη … ωχριούν
Δήμητρα Γαλάνη
.
«Είναι τόσο τρελλά ερωτευμένος μαζί της , που δεν τον ενδιαφέρει σε ποιανού τα γόνατα … κάθεται»
Raymond Chandler στο «Αντίο γλυκειά μου»
.
«Η σεξουαλική έλξη , μπορεί να είναι απιστία , δεν την θεωρώ όμως προδοσία»
Μιμή Ντενίση
.
«Δεν θα πάψω ποτέ να σ’ αγαπώ … Θα είμαι πάντα δικός σου … Θα είμαστε πάντα μαζί»
Ένας που … με (μας) παράτησε για μια άλλη
.
«Μπούτι δεν έκλεισα όλη νύχτα …»
Κάποια ανώνυμη …
…ή και επώνυμη
…Ανώνυμες και επώνυμες … γενικώς .
*
*
*
Τί ακούνε τα αυτάκια μας …
Τί διαβάζουν τα ματάκια μας …
Τί πληκτρολογούνε τα δαχτυλάκια μας
…………………………………………
Μίλησε κανείς ;…
 

Ετικέτες: , , , ,

39 responses to “ΠΕΡΙ ΕΡΩΤΟΣ , ΓΑΜΟΥ , ΣΕΞ , ΑΠΙΣΤΙΑΣ , ΣΧΕΣΕΩΝ , ΚΕΡΑΤΩΜΑΤΩΝ …

  1. Maria Tzirita

    Μαΐου 5 , 2009 at 18:30

    Ένα κι ένα κι όλα βγαλμένα απ’τη ζωή! Ωραιότατη η συλλογή σου, φιλάκια πολλά!

     
    • silia

      Μαΐου 6 , 2009 at 18:45

      @ Maria Tzirita
      Πράγματι , οι περισότεροι απ’ αυτούς που τα είπαν , είναι απλοί καθημερινοί άνθρωποι … Το ότι είναι (τελος πάντων) επώνυμοι , δεν τους απαλλάσσει από την ιδιότητα του καθημερινού ανθρώπου . Μπορεί να θέλουν(ίσως) να παραστήσουν τον έξυπνο , ή ίσως να είναι κυνικοί , ή να επιχειρούν να κάνουν χιούμορ , ή να εκφράζουν προσωπικές πικρίες ή βιώματα , αλλά δεν παύουν να αναμασούν και να επαναλαμβάνουν αυτά που χαρακτηρίζουν την … ερωτική μας καθημερινότητα .
      Σ’ ευχαριστώ για τον καλό σου λόγο .

       
  2. Nikos V.

    Μαΐου 5 , 2009 at 18:31

    Κοίτα να δεις ο Μαζωνάκης…και…δεν του φαινόταν!! 🙂
    …και στέκομαι στην προτελευταία φράση…
    Πόσες φορές το έχουμε ακούσει;;;Μπορεί να το…έχουμε πει κιόλας!!!Σίγουρα το…έχουμε πει!!

    Καλό μήνα αγαπητή!!Να…προσέχεις!!

    Φιλιά.

    Nikos V.

     
    • silia

      Μαΐου 6 , 2009 at 19:22

      @ Nikos V.
      Τώρα εγώ γιατί έχω την εντύπωση ότι ο Μαζωνάκης …ψεύδεται ή … φαντασιώνεται , ή στην καλύτερη των περιπτώσεων , απλά … υπερβάλλει ;…. (Ποιός σκέφτηκε ότι βγάζω … κακίες ; ) …
      ———————————
      Και φίλε μου Νικόλα :
      Αρχίζεις με με το «Πόσες φορές το έχουμε ακούσει;;;» , συνεχίζεις με το : «Μπορεί να το…έχουμε πει κιόλας!!!» και καταλήγεις (; ) με το «Σίγουρα το…έχουμε πει!!» …. Τί απομένει ;… Μήπως να μας πεις και τα ονόματα των γυναικών στις οποίες το έχεις πει ;… Ο πληθυντικός («έχουμε» ) είναι της … ευγενείας , μάλλον … έ ;…
      —————————–
      Και κάτι ακόμα : Έχεις κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό σου , όταν μου λες «να προσέχεις» ;… Αν , ναι , πρέπει να ανησυχώ ;… Αν , όχι , μου αρέσει πολύ αυτή η ευχή . Δείχνει ειλικρινές ενδιαφέρον .
      Φιλιά και … «να προσέχεις» , και σε σένα .

       
      • Nikos V.

        Μαΐου 8 , 2009 at 17:29

        Ξεκινάω από το τέλος αγαπητή μου φίλη…Χαίρομαι που σου αρέσει αυτή η…ευχή,γιατί υπό αυτή την έννοια τη χρησιμοποίησα κι εγώ!!
        Συνεχίζοντας,ναι ομολογώ πως κατά το παρελθόν το …έχω πει κι εγώ 1-2 φορές…εκ των υστέρων βέβαια κατάλαβα το λάθος μου και ότι αρκούσε απλά να είμαι ειλικρινής με αυτά τα άτομα!
        Όσο για τον…»ταλαντούχο» μας τραγουδιστή δε θα προβώ σε κάποιο σχόλιο…με κάλυψε η άποψή σου!!!!

        Πολλά φιλιά και να έχεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο.

        Nikos V.
        *
        *
        *
        @Nikos V.
        Μπράβο φίλε μου και για την ομολογία , και για την παραδοχή του λάθους .
        Αφέονται σοι (έτσι γράφεται αυτό ; ) οι αμαρτίες .

         
  3. Νικος Λιο

    Μαΐου 6 , 2009 at 01:37

    Ο καινούριος Έρωτας , παραμερίζει την Αγάπη”
    Ισχύει αυτό;

     
    • silia

      Μαΐου 6 , 2009 at 21:20

      @ Νικος Λιο
      Να σου πω την αλήθεια , κι εμένα με ξένισε με το που το πρωτοδιάβασα … Το κράτησα μόνο και μόνο γιατί νοιώθω δέος απέναντι στην σοφία του μεγάλου Τραγωδού …
      Διαβάζοντάς το όμως ξανά και προσέχοντας το καλύτερα (ίσως και καλοπροαίρετα) , πιάνω τον εαυτό μου να συμφωνεί . Γιατί ;… Μα , γιατί μιλάει για πρόσκαιρο παραγκωνισμό (παραμερίζει) και όχι για κατάργηση …
      Ο καινούριος έρωτας … έχει μια ορμητικότητα και λάμψη , που μοιάζει να τα ισοπεδώνει όλα και να θαμπώνει τα πάντα … Πρόσκαιρη όμως … με ημερομηνία λήξης . «Ιμέρειος κήλων» (πουλάρι σε οίστρο) ονομάσθηκε από τον Όμηρο και δεν είχε άδικο . Κάποτε όμως ο «ίμερος» ξεφτίζει , τα πουλάρια ξαναγυρνούν στην καθημερινότητα τους και το μόνο σίγουρο κεφάλαιο που μας απομένει είναι η Αγάπη , που … τυχερός όποιος «πλούτισε» μ’ αυτήν , κι ας μην έχει την …γκλαμουριά , ενός «νεαρού» έρωτα .

       
  4. Καναλιώτης

    Μαΐου 6 , 2009 at 11:47

    Έχοντας δρόμο μακρύ προς το όνειρο κάθε άνδρα που είναι η ελευθερία, ΖΗΤΩ μέσω του φιλόξενου blog σου σοβαρή σχέση με 7 γυναίκες ώστε να μπορέσω να απελευθερωθώ.

    😆

    Καλημέρα

     
    • silia

      Μαΐου 7 , 2009 at 23:45

      @ Καναλιώτης
      Λυπάμαι , αλλά το … φιλόξενο μπλογκ μου , δεν θα μπορέσει να ικανοποιήσει το αίτημά σας , γιατί απλά … σας αγαπάει και δεν θέλει να σας ξεκάνει . (Μην δίνετε , σημασία στον Μαζωνάκη … Ψεύδεται είπαμε … )

       
    • AMANTA

      Μαΐου 9 , 2009 at 10:38

      Δηλαδή; να δηλώσουμε συμμετοχή; με ποιά δεδομένα;

       
      • Καναλιώτης

        Μαΐου 10 , 2009 at 16:21

        Άλλες 6 έμειναν…

         
      • silia

        Μαΐου 16 , 2009 at 15:50

        @ Καναλιώτης
        Μα , φίλε μου δεν δέχτηκε ακόμα η κοπέλα …
        Τα δεδομένα ψάχνει και επεξεργάζεται …
        Κρύβε λόγια …

         
      • silia

        Μαΐου 16 , 2009 at 15:52

        @ AMANTA
        Κοίτα να δεις η νεολαία … Ελέγχει τα πάντα … Ζητά να μάθει και να επεξεργασθεί όλα τα δεδομένα …
        Ενώ η «γερουσία» (καλή ώρα σαν την αφεντιά μου) , γράφει τα δεδομένα στα παλιά της τα παπούτσια … Προτάσεις να γίνονται , και … ποιός κοιτάει τα … δεδομένα .
        Φιλιά .

         
  5. glaykidarling

    Μαΐου 6 , 2009 at 12:27

    Διαβάζοντας συχνά αυτά που έχει γραψει ή πει ο Γουντυ Αλλεν…καταλήγω στο γεγονός ότι πρεπει να είναι ίσως..ο πιο κυνικός…άνθρωπος στον έρωτα!
    μακριά από μας..άσε που έχουμε και γούστο!

     
    • silia

      Μαΐου 7 , 2009 at 23:32

      @ glaykidarling
      Κι όμως … λένε πως έχει ιδιαίτερη επιτυχία με τις γυναίκες …
      Σέ έχασα λίγο τώρα τελευταία , ή μου φάνηκε ;

       
  6. Paris

    Μαΐου 6 , 2009 at 13:41

    Απίθανη συλλογή!

    Αντε, να ‘μαστε καλά να τα κάνουμε, να τα ζούμε, να επιζούμε και να συνεχίζουμε, κι όχι απλά να επιβιώνουμε! : )

    ΥΓ. Με την ευκαιρία, μπορεί να μη μιλάω συχνά, αλλά συνεχίζω να σε διαβάζω συστηματικά. Αλλά ακόμα κι όταν δεν γράφεις -όπως σήμερα- «γράφεις»!

     
    • silia

      Μαΐου 7 , 2009 at 23:42

      @ Paris
      Συμφωνώ απόλυτα , πως το να … αναπνέεις απλά , δεν σημαίνει και ότι ζεις .
      Στη ζωή πρέπει αν όχι να τα δοκιμάζεις ή να τα κάνεις όλα , τουλάχιστον να επιχειρείς να τα ζήσεις όλα .
      ————————————-
      Εγώ ομολογώ , ότι τελευταία , δεν τους πολυδιαβάζω τους φίλους μου … Με έχουν πάρει λίγο από κάτω τα καθημερινά μικροπροβλήματα …
      Το «παλεύω» όμως … Είμαι αισιόδοξη ότι θα βγω από το «τούνελ» .

       
  7. Eleni Dafnidi

    Μαΐου 6 , 2009 at 23:02

    Ο προορισμός των γυναικών σε αυτή τη ζωή είναι να μας βοηθούν να σκοτώνουμε την ώρα μας έξω από το σπίτι. Αν κάνουμε το λάθος και πάμε κόντρα στη φύση φέρνοντας τις δια νόμου μέσα σε αυτό, είναι σαν να τους δίνουμε το ελεύθερο να σκοτώνουν αυτές εμάς για το υπόλοιπο της ζωής μας.
    (Είπε ένας από τους ήρωες μου, αλλά μην ανησυχείς, τον έβαλα στη θέση του!)
    Καλό σου βράδυ!

     
    • silia

      Μαΐου 9 , 2009 at 01:11

      @ Eleni Dafnidi
      Ακόμη και να μην τον έβαζες εσύ στη θέση του , θα τον έβαζε η … Ζωή … Ας μην ξεχνάμε , πως η Ζωή , είναι γένους θηλυκού .
      Καλώς ήρθες .

       
  8. faros

    Μαΐου 7 , 2009 at 11:23

    Την Καλημέρα μου !
    Μου επιτρέπεις μερικά (λίγα) σχόλια ;;;

    1. Άβα Γκάρντνερ : Πράγματι …

    2. Βάνα Μπάρμπα : Συμφωνώ …

    3. Κάτια Δανδουλάκη : Σου βγάζω το καπέλο …

    4. Οι υπόλοιποι ;;; Από εντελώς βρώμικοι … μέχρι άσχετοι τελείως και μπερδεμένοι …
    Προσπαθούν να βρουν δικαιολογίες (όποιος θέλει βρίσκει) για τις κακές πράξεις τους (άλλο ήθελα να γράψω, αλλά … )

    Και, βέβαια, υπέροχα … «ραμφίσματα» …
    Πόσα, άραγε, περιοδικά, ξεφύλλισες ;;;

     
    • silia

      Μαΐου 9 , 2009 at 01:18

      @ faros
      Καλά … δεν θα σε μαλώσω σήμερα , για το ότι χαρακτηρίζεις «βρώμικο» , «άσχετο τελείως» και «μπερδεμένο» τον αγαπημένο μου τραγικό (τον Ευριπίδη) , αλλά θα το αφήσω για άλλη φορά .
      Εσύ καλέ μου κάνεις ακόμα και για … Αρχιεπίσκοπος , μη σου πω … Τα ξέρει αυτά η Αλέκα , ή πρέπει να της τα πει κάποιος ;…
      ————————————
      Και … κανένα περιοδικό , δεν ξεφύλλισα . Απλά , όλοι αυτοί οι επώνυμοι , είναι ένα φτωχό δείγμα , από την πλούσια συλλογή «κολλητών» που έχω …. Είμαι διάσημο πρόσωπο , αν δεν το κατάλαβες ήδη .
      Τελείωνε με την Σαμοθράκη … Φτάνει … Θα μουλιάσεις .

       
  9. Αρης

    Μαΐου 7 , 2009 at 23:01

    Περισσότερα είναι τα επιτυχημένα διαζύγια, παρά οι επιτυχημένοι γάμοι, γιατί δεν ξέρουμε καλά εκείνον με τον οποίο παντρευόμαστε, αλλά πολύ καλά γνωρίζουμε εκείνον με τον οποίο χωρίζουμε.

    Αφου …. » Το μυστικό του ευτυχισμένου γάμου…παραμένει μυστικό. …»

    Καλό σου βράδυ

    Αρης

     
    • silia

      Μαΐου 16 , 2009 at 15:33

      @ Αρης
      Μπορεί «Το μυστικό του ευτυχισμένου γάμου…παραμένει μυστικό. …» , αλλά αν ακούσεις τί λέγεται στις γυναικείες συνάξεις ανάμεσα σε … άσπονδες φίλες (η μια πολεμά να τσαταλιάσει τα νεύρα της άλλης) , θα πιστέψεις , πως το μυστικό του ευτυχισμένου γάμου…, έχει πάψει πια να είναι μυστικό και το κατέχουν όλες …
      Φιλιά .

       
  10. olvios

    Μαΐου 8 , 2009 at 17:58

    Κανείς να τη σφάξει στο γόνατο !!
    Καμιά να του βγάλει τα μάτια.?
    =====
    Σταθερή στις συνήθειες σου
    από έκπληξη σε ανατροπή….
    🙂

     
    • silia

      Μαΐου 16 , 2009 at 15:35

      @ olvios
      Τί … άγριες διαθέσεις είναι αυτές , καλέ ;..
      Προς τί τόσο γκραν-γκινιόλ ;
      Ανταποδίδω το χαμόγελο :
      🙂

       
  11. glaykidarling

    Μαΐου 9 , 2009 at 12:07

    η αλήθεια είναι πως ναι είχα χαθεί…μου την έιχε βαρέσει…επανήλθα…
    όσο για το οτι πολλές γουστάρουν τύπους σαν τον Γούντυ….να μετά γιατί κλαίγονται….γιατί πρεπει να είσαι αποφασισμένη με το τι» μπλέκεις»!
    Μπονζουρ!

     
    • silia

      Μαΐου 16 , 2009 at 15:36

      @ glaykidarling
      Άβυσσος η καρδιά της γυναίκας … Για τα … γούστα που βγάζουν με κάτι τύπους σαν τον Γούντυ…. λέω .
      .

      Ντόμπριι ντιεν …

       
  12. olvios

    Μαΐου 9 , 2009 at 12:25

    ΕΚΘΕΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΗΜΕΝΟΥ ΣΥΖΥΓΟΥ (ΚΥΠΡΙΟΥ)
    ΓΙΑ ΤΕΣ ΣΥΖΥΓΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
    Προς γεναίκαν!
    Τον χρόνον που επέρασεν, επάσκησα να κάμω μιτά σου την δουλειάν 365 φορές. Εκατάφερα 18! Δηλαδή πάνω-κάτω μιάν κάθε είκοσι μέρες!
    Τες 347 εν τα εκατάφερα επειδή:
    . 45 φορές ήσουν ποσταμένη (παντές τζι είπα σου να τσαππίσεις) . 39 φορές δεν είσιες διάθεση . 37 φορές ήσουν «πιασμένη» . 35 φορές είσιες στενοχώρια . 24 φορές επόνες την τζιεφαλήν σου . 23 φορές επύρωνες (εβάλαμεν σου τζιαι έαρκοντίσιον!) . 19 φορές είπες ότι ενύσταζες . 18 φορές έπρεπεν να σηκωστείς πρωϊν . 10 φορές τα σεντόνια ήταν καθαρά τζι έν έθελες να ξιμαρίσουν . 9 φορές εφοάσουν ότι εν να μας ακούσει η μάνα σου (ζιεί τρία φλάτ που κάτω μας) . 8 φορές εφοάσουν αμπα τζι ακούση μας ο γείτονας . 5 φορές εφοάσουν αμπα τζιαι ξυπνήσουμεν το μωρό . 5 φορές ήσουν αναστατωμένη γιατί ο Γιάγκος απάτησεν την Βίρνα! . 5 φορές έκαμες πως εν άκουσες . 5 φορές εν έθελες να χαλάσεις το μαλλί σου που ήτουν του κομμωτηρίου . 5 φορές έκρουσες που τον ήλιον τζι επόνες την ράσσιην σου . 4 φορές εδκιάβαζες »Αρλεκιν» τζι έβαλες τα κλάματα . 16 φορές είπες μου »Μα σήμερα;» . 14 φορές είπες μου »Μα τωρά;» . 12 φορές είπες μου »Μα πάλαι;»
    Τες 18 φορές που εδέχτηκες, η δουλειά εν ήτουν »σόϊν», γιατί:
    . 1 φοράν εφοήθηκα πως εχτύπησα σε γιατί άκουσά σε τζιαι εκούγκας . 2 φορές εδιάκοψες για να λιμάρεις το νύσιην του ποδκιού σου που εκοράκαν πάς το σεντόνιν. . 3 φορές εσκέφτηκα να σε ξυπνήσω να σου πώ.. ετέλειωσα!! . 3 φορές είδες ραϊσματα πάνω στο ταβάνιν τζι αθυμήθηκες πως θέλει βάψιμον . 4 φορές εκόλλησες πας την καρκόλαν τζι εν ετάρασσες . -5 φορές είπες μου »Χάτε τέλειωνε» τζιε είσες παράπονον που μετά εν είχα όρεξην να συνεχίσω.
    Τωρά ρωτώ σε..
    ΕΝΝΑ ΦΤΑΙΩ ΕΓΙΩ ΑΝ ΠΑΩ ΜΕ ………. ;;;;;

     
    • silia

      Μαΐου 16 , 2009 at 15:30

      @ olvios
      Α χα χα χα χα χα χα !!!!….
      Καλά , φίλε μου Ευδαίμονα … Γιατί καλέ μου μου τόκανες αυτό ;… Μού’ πεσαν τα μαλλιά με το που το διάβασα …
      ……………………..
      Ρε , λες γι αυτό να μην μου βάφει το ταβάνι , παρ’ όλο που του τόχω πει δεκάδες φορές ;
      Λες ;…
      Λες να … θύμωσε ;
      ————————–
      Υπέροχο .

       
  13. faros

    Μαΐου 9 , 2009 at 13:10

    Μπα, δεν λέω τις απόψεις μου για να γίνω … αρχιεπίσκοπος !!!
    Άλλωστε, μας πήραν και τα χρόνια …

    Και δεν έχω πρόβλημα, όσο «μεγάλος» κι αν είναι κάποιος να διατυπώσω την διαφωνία μου.
    Άσχετο : Έχω μαλώσω πολλές φορές διότι θεωρώ άσχετο και βρώμικο τον Φρόυντ …
    Δεν κωλώνω δηλαδή …

    Βέβαια το να με μαλώσεις ΕΣΥ, έ, αυτό, εντάξει θα με πειράξει.
    Απορία: Τι συνειρμός είναι αυτός με την Αλέκα;;;
    Μπας και νομίζεις ότι έχει διαφορετικές απόψεις από μένα ;;;
    Αν το νομίζεις, κακώς το νομίζεις !

    Πολύ πολύ Καλημέρα και ένα όμορφο Σαββατοκύριακο !

    υ.γ. επέστρεψα και σε λίγες μέρες ξαναφεύγω … 😀

     
    • silia

      Μαΐου 16 , 2009 at 15:46

      @ faros
      …. Έχει τέτοιες (σαν κι εσένα) περι τα σεξουαλικά η Αλέκα ;;;….
      Εμ , πέστο Χριστιανέ μου , να καταλάβω το γιατί στις δημοσκοπήσεις την … «φάγανε» ακόμη και οι Οικολόγοι Πράσινοι …
      ——————————–
      Σου …. απαγορεύω να …. παραξηγηθείς …
      Σου απαγορεύω ακόμη και να … στεναχωρηθείς (μ ‘ αυτά που γράφω

       
  14. glaykidarling

    Μαΐου 17 , 2009 at 07:21

    Σωστά..πότε κόλαση και πότε ο παράδεισος…..μεγάλο άσμα!Μπονζουρ!

     
  15. amelinia

    Ιουλίου 6 , 2009 at 10:22

    καλά όλα αλλά αυτό είναι το καλύτερο: «Μπούτι δεν έκλεισα όλη νύχτα …” lol

     
  16. Marina

    Σεπτεμβρίου 8 , 2009 at 19:21

    Υπάρχει και ο αντίποδας του «παραπονεμενου Κυπρίου» αγγλικά

    TO MY DEAR HUSBAND:
    I think you have things a little confused. Here are the reasons you didn’t get more than you did:
    5 times you came home drunk and tried to screw the cat
    36 times you did not come home at all
    21 times you didn’t cum
    33 times you came too soon
    19 times you went soft before you got in
    38 times you worked too late
    10 times you got cramps in your toes
    29 times you had to get up early to play golf
    2 times you were in a fight and someone kicked you in the balls
    4 times you got it stuck in your zipper
    3 times you had a cold and your nose was running
    2 times you had a splinter in your finger
    20 times you lost the notion after thinking about it all day
    6 times you came in your pajamas while reading a dirty book
    98 times you were too busy watching TV
    Of the times we did get together:
    The reason I laid still was because you missed and were screwing the sheets.
    I wasn’t talking about the crack in the ceiling, what I said was, «Would you prefer me on my back or kneeling?»
    The time you felt me move was because you farted and I was trying to breathe.

     
  17. penny

    Ιανουαρίου 11 , 2010 at 17:00

    Καλησπέρα σε όλους,
    Πρόσφατα μια φίλη μου εξομολογήθηκε κλαίγοντας ότι ο σύζυγός της που την «αγαπά» μεν (όπως εκείνος λέει), έχει πολύ άσχημο «στόμα» δε, την αποκάλεσε ηλίθια γιατί η σαλάτα που του σερβίρισε δεν ήταν σύμφωνη με τα γούστα του! Η φίλη θύμωσε, γκρίνιαζε και δεν τον άφησε να φάει από άλλο φαγητό. Εκείνος, έξω φρενών γιατί η γυναίκα του αντέδρασε, έφυγε βρίζοντας και δηλώνοντας ότι «η υπομονή έχει και τα όρια της». Ο σύζυγός της είναι πράγματι ένας άνθρωπος σχεδόν με δύο πρόσωπα. Τη μια τρυφερός και την άλλη βίαιος (λεκτικά!). Κάνω λοιπόν ένα μικρό γκάλοπ «αντιδράσεων». Τι θα κάνετε εσείς στη θέση της κυρίας, ή αντίστοιχα του κυρίου ?

     
  18. Παράθεμα: 2010 in review | Anna-Silia
  19. φωτογραφια γαμου

    Μαρτίου 20 , 2011 at 12:50

    Ωραία συλλογή!!!!

     
  20. Liakada

    Δεκέμβριος 1 , 2011 at 18:39

    Αργησα λιγο … ( τρόπος του λέγειν) αλλά λέω να μιλήσω κι εγώ
    Περι Γάμου :
    – Αν μεν καλήν, έξεις κοινήν, αν δε αισχράν, έξεις ποινήν» εφη ο
    Αντισθένης, 445-360 π.Χ., Κυνικός φιλόσοφος! ( μτφρ: αν πάρεις
    όμορφη θα την μοιράζεσαι, αν πάρεις άσχημη θα τιμωρηθείς!)
    – Γάμος γαρ ανθρώποισιν ευκταίον κακόν.(Αρχαιοελληνική παροιμία)
    – Τα δεσμά του γάμου είναι τόσο βαριά που χρειάζονται δύο για να τα
    κουβαλήσουν. Συχνά, και τρεις! (Αλέξανδρος Δουμάς υιός, 1824-1895)

    Περί έρωτος :
    – ¨Έρωτα παύει λιμός ή χαλκού σπάνις.(Μένανδρος, 4ος αιών π.Χ., Αρχαίος Έλληνας ποιητής.μτφρ: τον έρωτα τον σταματάει η πείνα ή η έλλειψη χρημάτων)
    – Στις αγάπες ισχύει ό,τι και στις διαθήκες: η τελευταία ακυρώνει όλες τις προηγούμενες.Pitigrilli (Dino Segre), 1893-1975, Ιταλός συγγραφέας
    Και για επίλγο σ αφήνω τα δυο καλύτερα!

    – Εξομολογείται κανείς τις παλιές του αμαρτίες, για να κάνει χώρο για τις
    καινούργιες!!!
    – Ο καλύτερος τρόπος ν’ αντιστέκεσαι σε έναν πειρασμό, είναι να υποκύπτεις σ’ αυτόν.( Oscar Wilde)
    Φιλιααααααα!

     
  21. φωτογραφος γαμου

    Ιανουαρίου 30 , 2012 at 21:08

    Δεν χρειάζεται να πω ωραία συλλογή αυτό το βλέπουμε ! Το ότι έχω ρίξει τόσο γέλιο και μόλι σήμερα ανακαλυψα το blog.
    bravo bravo bravo !

     

Σχολιάστε

 
