RSS

ΕΝ ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΤΗ 11 ΙΟΥΝΙΟΥ 2009

12 Ιον.
Η Μυτιλήνη χθες , Πέμπτη 11 Ιουνίου , βούλιαξε νοτισμένη , βρεγμένη ως το κόκκαλο , σε ένα στρώμα παχιάς … λάσπης …
…………………………………………
Ξέρετε , … τα δάκρυα της περηφάνειας , είναι τόσο υγρά , που μπορούν να … νοτίσουν μια ολόκληρη πόλη …
Κι εγώ χθες , ήμουν τόσο , μα τόσο περήφανη , και μού’φυγαν τόσα , μα τόσα πολλά δάκρυα περηφάνειας , που … μούσκεψα μια ολόκληρη πόλη …
Σήμερα , η μέρα ήταν ηλιόλουστη , αλλά η πόλη , θα κάνει πολύ καιρό να … στεγνώσει .
Ας μου το συγχωρήσουν οι καλόκαρδοι και φιλόξενοι , κάτοικοί της
………………………………………..
Είμαι η Anna Silia , και μόλις τελείωσα …
… να καμαρώνω για τον μικρό μου γιό , που χθες πήρε (και επίσημα πια) το πτυχίο του , αποφοιτώντας από την Σχολή Περιβάλλοντος , του Πανεπιστημίου Αιγαίου .
…………………………………………Aeg
 

48 responses to “ΕΝ ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΤΗ 11 ΙΟΥΝΙΟΥ 2009

  1. πρεσβύωψ

    Ιουνίου 13 , 2009 at 05:55

    Nα είναι γερός και δυνατός. Καλή σταδιοδρομία.

     
    • silia

      Ιουνίου 16 , 2009 at 23:17

      @ πρεσβύωψ
      Σ’ ευχαριστώ . Δεν ξέρω αν έχεις παιδιά , αλλά αν έχεις , αντεύχομαι τα ίδια …. Είναι μεγάλη χαρά .

       
  2. Νιόβη

    Ιουνίου 13 , 2009 at 07:50

    Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Εύχομαι να΄ναι γερός και δυνατός και να πετύχει σε όσα έχει ονειρευτεί.

     
    • silia

      Ιουνίου 16 , 2009 at 23:24

      @ Νιόβη
      Μαμά είσαι κι εσύ . Είναι δυνατόν να μην με καταλαβαίνεις ;
      Ευχαριστώ .
      ———————————
      «….να πετύχει σε όσα έχει ονειρευτεί….»
      Κάποτε μου είχε πει :
      – Ονειρεύομαι , να κάνω μια ροκ-μπάντα , από 5-6 άτομα , σαν κι εμένα και να γυρίσουμε όλο τον κόσμο , παίζοντας ροκ , για να γνωρίσει όλος ο κόσμος και να αγαπήσει την ροκ μουσική .
      ……………………………….
      Δεν έχει αλλάξει και πολύ από τότε …
      Τί να πω …

       
  3. faros

    Ιουνίου 13 , 2009 at 08:04

    Ουπς … να που υπάρχουν στιγμές, που τα λόγια είναι φτωχά, τα συναισθήματα … ωκεανός, το … πληκτρολόγιο απελπιστικά μικρό !

    Συμπλήρωσε την περηφάνεια και τα δάκρυά σου με τα δικά μου …

    Μπράβοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο !

    Και σε ανώτερα !

    Και ό,τι ποθείτε !

    Να τον καμαρώσεις και καθηγητή και τέλος πάντων ότι εκείνος βάλει ως επόμενο στόχο !

    Μεταβίβασέ του τα θερμά μου συγχαρητήρια !

    Τέλος, … δεν βρίσκω άλλα !

    Καλημέρα σας !

     
    • silia

      Ιουνίου 16 , 2009 at 23:26

      @ faros
      Σ’ ευχαριστώ φίλε μου .
      Σχετικά πρόσφατα , πρέπει να έζησες κι εσύ παρόμοιες στιγμές και με καταλαβαίνεις .

       
  4. mamma

    Ιουνίου 13 , 2009 at 08:30

    Σιδεροκέφαλος και καλή σταδιοδρομία.
    Φαντάζομαι την περηφάνια σου και τη χαρά σου. Πέρνα λίγο με τη σφουγγαρίστρα το βλογ γιατί τα έκανες μούσκεμα.

     
    • silia

      Ιουνίου 16 , 2009 at 23:29

      @ mamma
      Σ’ ευχαριστώ γλυκειά mamma .
      Αντεύχομαι τα ίδια για το παλληκαράκι σου , σε λίγα χρόνια … Δεν είναι πολλά (τα χρόνια) … μην νομίζεις , πως είναι πολλά . Σαν … νεράκι θα κυλήσουν και θα τον καμαρώσεις κι εσύ σε κάποιο αμφιθέατρο .
      Φιλιά .
      ΥΓ. Να κάνεις και … μια κόρη …Άλλο πράμμα οι θυγατέρες .

       
  5. aremare

    Ιουνίου 13 , 2009 at 09:16

    Εδώ μας παίρνουν εμας τα ζουμιά, που είμαστε απλοί θεατές… για φαντασου.
    Εισαι πολύ τυχερή που σε αξίωσε η ζωή, να βιώσεις
    τόσο δυνατες στιγμες.
    Πολλες ευχες λοιπον.
    Χαιρόμαστε μαζί σου.

     
    • silia

      Ιουνίου 16 , 2009 at 23:32

      @ aremare
      Είμαι όντως τυχερή … Έχω ξαναζήσει τέτοιες στιγμές με τον μεγάλο μου …
      Σ’ ευχαριστώ . Είναι αυτές οι στιγμές , ακόμα πιο σπουδαίες , όταν κάποιος … κάποιοι χαίρονται μαζί σου .

       
  6. anepidoti

    Ιουνίου 13 , 2009 at 09:55

    καλημέρα!
    νάναι ευτυχισμένος μ’ ότι διαλέξει αυτός!ό,τι τον κάνει χαρούμενο και δυνατό!
    -δεν ξέρω γιατί, τα δάκρυά σου με μούσκεψαν και δεν ήταν για την χαρά του γυιου σου….ήταν δάκρυα λύπης.
    αμφίσημα δάκρυα, σίλια…-

     
    • silia

      Ιουνίου 16 , 2009 at 23:35

      @ anepidoti
      Σ’ ευχαριστώ .
      Τον κάνει χαρούμενο , το να παίζει στην κιθάρα του , ρόκ μπαλλάντες …
      Δεν ξέρω … Ίσως να βρεί τώρα , και άλλες χαρές .
      ————————————–
      Γιατί «δάκρυα λύπης» ;… Γιατί «αμφίσημα δάκρυα» ;
      Θέλεις να μου εξηγήσεις ;

       
  7. Nikos V.

    Ιουνίου 13 , 2009 at 16:12

    Εύχομαι τα…καλύτεραα!!
    Για εσένα και όποιους αγαπάς!!

    Φιλάκια.

     
    • silia

      Ιουνίου 16 , 2009 at 23:36

      @ Nikos V.
      Σ’ ευχαριστώ Νικόλα .
      Είσαι πολύ γλυκός .

       
  8. Καναλιώτης

    Ιουνίου 13 , 2009 at 16:15

    ουπς
    τι λένε τώρα που να μην έχει ξαναειπωθεί;

    υπερήφανη μητέρα, βρέξε με τα δάκρυα χαράς το δρόμο που εσύ με αγωνία και υπομονή κατά πολύ έστρωσες για να πετάξει το αετόπουλο και να μάθει από/τον κόσμο.

    Συγχαρητήρια σε όλους.

     
    • silia

      Ιουνίου 16 , 2009 at 23:41

      @ Καναλιώτης
      Δεν χρειάζεται να πεις κάτι … πρωτότυπο …
      Άλλωστε ό, τι και να πεις , θα το πείς σίγουρα με αγάπη … Είμαι σίγουρη γι αυτό .
      Έχεις ένα θαυμάσιο παιδί …. (δεν ξέρω αν έχεις κι άλλα παιδιά , αλλά εγώ , αυτό ξέρω) .
      Σου εύχομαι τα καλύτερα γι αυτόν . Χωρίς αμφιβλία , θα ζήσεις μαζί του παρόμοιες όμορφες στιγμές .

       
  9. Zambia

    Ιουνίου 13 , 2009 at 19:43

    Μα τι υπέροχη βρεγμένη πόλη!
    Και μάλιστα από τις βρύσες των ματιών σου, Άννα.

    Μέρος των προσδοκιών σας ολοκληρώθηκαν, εύχομαι και οι υπόλοιπες να βρουν το δρόμο τους.

    Νομίζω ότι οι μοιρασμένες στιγμές ευτυχίας δεν μειώνονται, αντίθετα πολλαπλασιάζονται με τη χαρά και των φίλων.

    Φιλιά συγκινημένα, για ένα επιπλέον λόγο, ότι και εμείς είμαστε ένα βήμα πριν το κόψιμο του νήματος..!

    * Σε μια εβδομάδα, που θα είμαι εκεί, θα πιω ένα ούζο στο «φανάρι» (στο ουζερί του φάρου της εισόδου του λιμανιού), στην υγειά σας και στις επιτυχίες σας!
    ** Εδώ και μέρες ψάχνω στα παλιότερα μέϊλ μου να βρω το δικό σου, που θέλω κάτι να σου γράψω και δεν μπορώ να το εντοπίσω…Αν δεν σου κάνει κόπο, στείλε μου το ξανά.
    Ζ.

     
    • silia

      Ιουνίου 16 , 2009 at 23:50

      @ Zambia
      Πραγματικά όμορφη αυτή η πόλη και ακόμα πιο όμορφη , όταν είναι … βρεγμένη … Διάβασε το : https://silia.wordpress.com/2009/01/07 (TIME CAPSULE 2008) .
      Σ’ ευχαριστώ από καρδιάς για τα όμορφα λόγια σου .
      Να με … θυμηθείς … να με σκεφτείς , εκείνη την ώρα με το ουζάκι στο ουζερί του φάρου…. Θα το νοιώσω … σίγουρα .
      Όσο για το mail μου , δεν είναι άλλο , από αυτό , που γράφω στο about μου .
      arvoopalisπαπάκιyahoo.gr

       
  10. glaykidarling

    Ιουνίου 13 , 2009 at 20:03

    από τα πιο όμορφα συναισθήματα!
    Να τον χαίρεσαι!
    Να είναι πάντα καλά!
    Και καλή σταδιοδρομία…
    και πες του από μια καλή φίλη πως…
    τώρα αρχίζουν τα δύσκολα..να πάρει δυνάμεις…
    όχι για την ανεύρεση εργασίας…
    αλλά το κάθε επάγγελμα απαιτεί διαρκές ψάξιμο…
    συνεχή μελέτη για να είσαι άρτιος σε αυτό που κάνεις!
    Τα καλύτερα …

     
    • silia

      Ιουνίου 16 , 2009 at 23:56

      @ glaykidarling
      Σ’ ευχαριστώ πολύ .
      Σπουδαία συμβουλή . Θα του την πω και είμαι σίγουρη , πως ακόμα κι αν δεν μου απαντήσει … ίσως ούτε θα σχολιάσει , ότι θα την «δουλέψει» στο μυαλό του και θα την εκτιμήσει ιδιαίτερα , γιατί μπορεί να δείχνει κάπως αδιάφορος κι … ανάρχας , αλλά είναι πολύ ευαίσθητος και φιλότιμος .

       
  11. noble_child

    Ιουνίου 13 , 2009 at 21:24

    Να τον χαίρεσαι τον γιόκα σου! Καλή σταδιοδρομία να έχει και επαγγελματική και προσωπική!

    Έχω την αίσθηση όμως από την δική μου πείρα τουλάχιστον ότι οι ορκομωσίες είναι για τους γονείς ότι οι γιορτές για τα μικρά παιδιά :-))
    Μην το παρεξηγήσει αυτό που είπα όμως…το λέω πολύ φιλικά και με αγάπη και κατανοώ το πως αισθάνεσαι (και γιατί) και εσύ και οι γονείς γενικότερα μια τέτοια μέρα

     
    • silia

      Ιουνίου 17 , 2009 at 00:02

      @ noble_child
      Ευχαριστώ από καρδιάς .
      Καθόλου και κανένας μας (ούτε εγώ , ούτε κι εκείνος) , πρόκειται να παρεξηγήσουμε αυτό που λες …
      Ακριβώς , ένα πανηγύρι για τους γονείς είναι αυτές οι εκδηλώσεις . Μια στάση , μια όαση χαράς (ίσως και χωρίς ουσιαστική αξία) … ένα διάλειμμα στους δρόμους αντοχής και ταχύτητας , που τρεχουν και … πρόκειται να τρέξουν .

       
  12. νικος λιο

    Ιουνίου 14 , 2009 at 06:49

    Να τον χαίρεσαι. Εύχομαι συντομα να τον καμαρώσεις πετυχημένο επιστήμονα ( μόνιμο στο δημόσιο εννοείται !)

     
    • silia

      Ιουνίου 17 , 2009 at 00:30

      @ νικος λιο
      Σ’ ευχαριστώ … Το μέσο όνειρο , σχεδόν κάθε Ελληνίδας μάνας … Να «καμαρώσει» , μόνιμο στο Δημόσιο το βλαστάρι της …
      Όμως , πίστεψέ με … Αυτός ο νεαρός , δεν κάνει για κάτι τέτοιο … θα μαραζώσει …
      Εγώ , μπορεί να το επιθυμώ , αλλά δεν θα του το ευχηθώ , ποτέ .

       
  13. faros

    Ιουνίου 14 , 2009 at 06:59

    Μια πολύ γλυκιά και χαρούμενη Καλημέρα !

     
  14. μαριάννα

    Ιουνίου 14 , 2009 at 21:10

    Σιδεροκέφαλος και καλή σταδιοδρομία! Να τον χαίρεστε! Όμορφες στιγμές στη ζωή, αυτές οι στιγμές Αννούλα… μοναδικές. Πάντα χαρές εύχομαι!

     
    • silia

      Ιουνίου 17 , 2009 at 00:32

      @ μαριάννα
      Σ’ ευχαριστώ πολύ Γητεύτρια μου … Απ’ την καρδιά μου μέσα , σ’ ευχαριστώ .
      Μοναδικές …στιγμές , όντως . Πρέπει να τις έχεις ζήσει .

       
  15. faros

    Ιουνίου 15 , 2009 at 08:10

    Σήμερα θα … πρωτοτυπησω !
    Την Καλημέρα μου και πολλές πολλές ευχές για μιαν όμορφη Βδομάδα, στον … υιόν σου !

    υ.γ. προφανώς αν έχει εκείνος μια καλή βδομάδα, θα έχεις και συ …

     
    • silia

      Ιουνίου 17 , 2009 at 00:34

      @ faros
      Αν και δεν έχω εξαρτήσει την ζωή μου απόλυτα , από τις ζωές των παιδιών μου , εντούτοις , , είμαι ευτυχισμένη , όταν νοιώθω , πως είναι (νοιώθουν) καλά .

       
  16. μούργος

    Ιουνίου 15 , 2009 at 20:04

    Σιλια παντα τετοιες χαρες και καλη του σταδιοδρομια 🙂 (τωρα αρχιζουν τα δυσκολα)
    (εγω ειχα παει για ορκωμοσια με κατι δερματινα πεδιλα και πολλαπλα σκισμενα μακω και τζιν 😆 )

     
    • silia

      Ιουνίου 17 , 2009 at 00:45

      @ μούργος
      Μούργο μου , σ’ ευχαριστώ , και αντεύχομαι και για σένα , τα καλύτερα .
      Μη θαρρείς … μια απ’ τα ίδια και ο … δικός μου …
      Με τζην και σκισμένα σπορτέξ πήγε … Χώρια που με … απειλούσε μέχρι την τελευταία στιγμή , ότι θα πήγαινε με βερμούδα και σαγιονάρες …
      Τελικά το παλιόπαιδο , με αποζημείωσε , φορώντας την τήβεννο , που έκρυβε κάπως την αντικομφορμιστική αμφίεση … και μου είπε :
      – Τί κατάλαβες τώρα ;… με φώναζαν που με φώναζαν «Αρχάγγελο» τόσα χρόνια στο νησί , τώρα θα με φωνάζουν και …. «Λευτεριά στον Ιησού» …

       
  17. ελευθερία

    Ιουνίου 15 , 2009 at 21:05

    Να το χαίρεσαι το παληκάρι σου. Να είναι γερός και δυνατός και να πετύχει στην σταδιοδρομία του. Το περιβάλλον, η γη μας, εμείς, χρειαζόμαστε νέους ανθρώπους με γνώσεις για να μας βοήθησουν να κάνουμε τη ζωή μας καλύτερη και να σώσουμε ο,τι σώζεται.Μακάρι τα δάκρυά σου για τον λεβέντη σου να είναι δάκρυα χαράς και περηφάνιας.Χαίρομαι για την χαρά σου, πάντα τέτοια.

     
    • silia

      Ιουνίου 17 , 2009 at 00:48

      @ ελευθερία
      Μα , είναι τα δάκρυα μου γι αυτόν , δάκρυα χαράς και περηφάνειας … Ευχήσουμε , να είναι πάντα , δάκρυα χαράς .
      Και … το είπα και παραπάνω :
      Η χαρά , όταν μοιράζεται , γίνεται δυο και τρεις φορές , μεγαλύτερη .
      Ευχαριστώ .

       
  18. braininfo

    Ιουνίου 15 , 2009 at 22:36

    ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΕΙ Ο ΓΙΟΣ ΣΟΥ

    ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ

    ΣΤΟ BLOG ΜΠΑΙΝΩ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ

    ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

    ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ

     
    • silia

      Ιουνίου 17 , 2009 at 00:49

      @ braininfo
      Σ’ ευχαριστώ για τις ευχές και καλώς ήρθες .

       
  19. kopoloso

    Ιουνίου 16 , 2009 at 11:53

    Πάντα επιτυχίες να έχει.
    Καλή του σταδιοδρομία.

     
    • silia

      Ιουνίου 17 , 2009 at 00:53

      @ kopoloso
      Σας ευχαριστώ μαίτρ .
      Εύχομαι τα ίδια και στα παιδάκια σας … Μπορεί να σας φαίνεται … μακρυνό αυτό που εύχομαι , αλλά ούτε που θα το καταλάβτε για πότε θα βρεθείτε να τους χειροκροτάτε συγκινημένος … Κι εσείς και η μαμά τους .
      Φιλιά .

       
  20. tdjm

    Ιουνίου 16 , 2009 at 13:49

    Συγχαρητήρια….!!!!

    Να το χαίρεστε το καμάρι σας…Να το δείτε μεγάλο και τρανό..!!

    Υγεία ,ευτυχία προσωπική και επαγγελματική!!

    Ευτυχισμένος άνθρωπος να γίνει ,πάνω από όλα~~!!!

     
    • silia

      Ιουνίου 17 , 2009 at 00:54

      @ tdjm
      «Ευτυχισμένος άνθρωπος να γίνει ,πάνω από όλα»
      ——————————–
      Να μια υπέροχη ευχή …
      Μακάρι .
      Σ’ ευχαριστώ .

       
  21. giorgia_is_coming_to_town

    Ιουνίου 16 , 2009 at 17:40

    Συγχαρητήρια για τον γιο. Υπάρχει ένα βραβείο και για εσάς, στο μπλογκ μου 🙂

     
    • silia

      Ιουνίου 17 , 2009 at 00:57

      @ giorgia_is_coming_to_town
      Σ’ ευχαριστώ και για τις ευχές , αλλά και για το βραβείο , που μου πρόσφερες .
      Ειλικρινά , συγκινήθηκα … Εκφράσθηκες τόσο όμορφα για μένα …
      Πολλά – πολλά , ευχαριστώ .

       
  22. faros

    Ιουνίου 16 , 2009 at 18:28

    Και καλή … επιστροφή !
    Αλήθεια … έχει … καράβι ;;;
    Γειαααα !

     
    • silia

      Ιουνίου 17 , 2009 at 01:03

      @ faros
      Επέστρεψα …
      Ε , όχι και «καράβι» , μια Anna Silia , Φάρε μου … Αεροπλάνο και μάλιστα business class … Και στο αεροδρόμιο , να με περιμένει λιμουζίνα , για να με γυρίσει στο σπίτι …. Κόκκινο χαλί μέχρι την είσοδο του αεροδρομίου και όλο το fun club μου , να με … χειροκροτάει …. «Αμ πώς» , που έλεγε και ο μακαρίτης ο Χ#Χρήστος .

       
  23. ελευθερία

    Ιουνίου 17 , 2009 at 19:51

    Αυτό εννοούσα καλή μου Σίλια, να είναι π ά ν τ α δάκρυα χαράς. Αλλά ξέχασα το «πάντα» να το γράψω. Ου γαρ έρχεται μόνον…

     
  24. anepidoti

    Ιουνίου 21 , 2009 at 10:28

    καλημέρα, σίλια!
    γι’ αυτό που ρωτάς, άστοχα μάλλον, το συνέδεσα και με κείνες τις μέρες των εκλογών…άσχετο!απ’ ό,τι φάνηκε…
    φιλί!

     
  25. marianaonice

    Ιουνίου 29 , 2009 at 15:41

    Να τον χαίρεσαι!!!!
    Καλή σταδιοδρομία και τύχη στη ζωή του!!
    Αχ πήγες στην πατρίδα μου…
    Ξέρεις από εκεί κατάγομαι!

    Και η Σχολή Περιβάλλοντος του Πανεπιστημίου Αιγαίου νομίζω ότι αξίζει πολλάα!!!
    Πήρε μεταπτυχιακό εκεί ο πρώτος μου ξάδελφος, που είναι γεωπόνος στο επάγγελμά του, και μου έχει πει τα καλύτερα λόγια!!
    Φιλιάα!!

     
    • silia

      Οκτώβριος 11 , 2009 at 12:08

      @ marianaonice
      Τίποτε λιγότερο όμορφο απ’ το νησί Λέσβος , δεν μπορούσε να είναι η Πατρίδα σου .
      Όμορφοι άνθρωποι , από όμορφες Πατρίδες … έρχονται .

       

Σχολιάστε

 
