RSS

Να φύγετε(οι καπνιστές),να πάτε αλλού…Να πάτε ΕΞΩ …

03 Ιολ.
Ο χώρος εργασίας μου λέγεται … Χειρουργείο (σε δημόσιο Νοσοκομείο… έχει σημασία αυτό) . Στον χώρο αυτό , συνωστίζονται και συνεργάζονται Χειρουργοί , Αναισθησιολόγοι , Νοσηλεύτριες , Τραυματιοφορείς , Ηλεκτρονικοί , Βοηθοί ιατρικών ειδικοτήτων , Αντιπρόσωποι Ορθοπεδικού και άλλου χειρουργικού υλικού , Καθαρίστριες , Απολυμαντές , Χειριστές μηχανημάτων , Φυσικοί ελεγκτές Αερίων , Χημικοί , Φαρμακοποιοί και …. (βαρέθηκα πια , να αναφέρω… )
Σήμερα , λοιπόν (χθες είχα ρεπό) , με ένα πρόγραμμα 4 πολύ μικρών επεμβάσεων , που με φυσιολογικές συνθήκες , δεν θα ξεπερνούσαν το 2ωρο , έφτασε να τελειώσουμε , μετά από 4μισυ ώρες … Γιατί ; … Γιατί , μιά έλειπε ο ένας , μια ο άλλος και μια ο τρίτος που έψαχνε να βρεί τους άλλους δυο , που έλειπαν … Πού έλειπαν και ήσαν … πού ;;;…. ΓΙΑ ΚΑΠΝΙΣΜΑ … ΕΞΩ … Μέχρι χθές , οι καπνιστές , κάπνιζαν χωρίς να ενοχλούν κανέναν , ούτε να βρωμίζουν κανέναν , σε έναν περιορισμένο χώρο κλειστό , με ανοιχτά παράθυρα , πίναν και έναν ρημαδοκαφέ , και όποιος – μη καπνιστής – δεν ανεχόταν τον καπνό , απλά δεν πήγαινε εκεί μέσα , αλλά έπινε τον καφέ του σε ένα κουζινάκι … , όλα κοντά μας … δίπλα μας και όχι έξω , που το ΕΞΩ , απέχει από τον χώρο μας , μέχρι και … τρία τσιγάρα δρόμος (ως γνωστόν τα Χειρουργεία , δεν έχουν … μπαλκόνια) .
Σε κάποια φάση έπιασα τον εαυτό μου να σέρνω φορεία και να καθαρίζω τον νεροχύτη και το πάτωμα (για να μην γλυστράμε και σκοτωθούμε) , ενώ θα μπορούσα στα μεσοδιαστήματα , να ξεκουράζομαι και να ανασυγκροτώ δυνάμεις … μην και κάνω κάποιο λάθος και σκοτώσω άνθρωπο …
Σας το δηλώνω καλοί μου φίλοι , ευθαρσώς :
Αν συνεχιστεί το ίδιο βιολί , θα … δηλώσω καπνίστρια , και θα “βγαίνω” κι εγώ έξω … Στην ανάγκη , θα ξαναρχίσω το κάπνισμα … για να έχω το δικαίωμα , να βγαίνω κι εγώ ΕΞΩ ….
————————————————————–
Α χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα !!!!!!!!…….
————————————————————–

 

68 responses to “Να φύγετε(οι καπνιστές),να πάτε αλλού…Να πάτε ΕΞΩ …

  1. Καναλιώτης

    Ιουλίου 3 , 2009 at 02:38

    να πάτε αλλού…
    και εμείς παίζαμε μαντολίνο.
    όχι όμως με φουγάρο.

    ~~~~~

    Ωραία σκηνή.
    Όλο το προσωπικό του νοσοκομείου (“οι υπηρέτες του κράτους” που έλεγε και η Αμαλία) ΟΞΩ και μόνη μέσα η Σίλια να σκουπίζει να σφουγγαρίζει να φέρνει την πάπια, να θερμομετρεί κλπ. Χεχε

     
    • silia

      Ιουλίου 3 , 2009 at 15:39

      @ Καναλιώτης
      Ε , όχι και … μόνη .
      Μια «Silia» δεν μένει ποτέ εντελώς μόνη να καθαρίζει νεροχύτες και μπιντέδες … Όλο και μια μικρή Αυλή , την έχει δημιουργήσει γύρω της . Στην προκειμένη περίπτωση , μια μικρή Αυλή «μη καπνιστών» …
      Απλά , ζηλεύω τους … κοπανατζήδες τους καπνιστές , που … «πάνε ΕΞΩ» .
      ——————————————-
      Ψιλοάσχετο :
      Αυτόν τον στριμμένο γέρο με το παγωτό στο στόμα , που δεν γλυκαίνει ούτε με έναν τόσο νόστιμο πύραυλο και επιμένει στις ξινάδες του … τον έχω ερωτευθεί ….
      Μα , δες σε παρακαλώ φάτσα …

       
  2. sofiascomments

    Ιουλίου 3 , 2009 at 08:11

    Βρε τι τραβάτε και σεις οι χορεύτριες!
    Που έλεγε και ο Λαζόπουλος…
    Υπομονή, θα στρώσει η κατάσταση.
    Καλημέρα

     
    • silia

      Ιουλίου 3 , 2009 at 15:53

      @ sofiascomments
      Τί … υπομονή ;… Ώσπου να στρώσει η κατάσταση , θα εχουμε αποδεκατιστεί από το ΣΧΚ (σύνδρομο χρόνιας κόπωσης) , εμείς οι σεμνοί , μη καπνιστές …
      Εγώ προτείνω , να μεταφερθεί όλο το Χειρουργείο … ΕΞΩ στην υπαιθρο … ή έστω σε έναν … Ημιυπαίθριο (που είναι και της μόδας τις τελευταίες ημέρες) χώρο . …. Μη γελάτε έχει ξαναγίνει …. Το καλοκαίρι του 1978 , με τους σεισμούς στην Θεσσαλινίκη , είχε μεταφερθεί όλο το Χειρουργείο του ΑΧΕΠΑ στο προαύλιο κάτω από μεγάλες σκηνές … Εκεί λοιπόν , είχε χειρουργηθεί και ο τακτικός Καθηγητής της Αναισθησιολογίας , ο Αείμνηστος Σπύρος Μακρής με βαριά πάθηση , (ρήξη ανευρύσματος κοιλιακής αορτής) … Εκεί , ΕΞΩ … στις σκηνές του προαύλιου …
      Όχι , δεν επέζησε …
      —————————————
      Ξεκίνησα να κάνω πλάκα , και το …. παρασοβάρεψα …
      Συγγνώμη .

       
  3. Φωτεινή

    Ιουλίου 3 , 2009 at 08:16

    Καλημέρα, Σίλια!
    Χθες κάποιος μπλόγκερ (δεν θυμάμαι ποιος) με αφορμή την απαγόρευση του καπνίσματος κατέληξε μετά από σειρά σκέψεων πως θα διαλυθεί η Ελλάδα τελικά πριν το 2012, αφού μειώνεται η παραγωγικότητα των καπνιστών και θα δηλώσουν και οι υπόλοιποι (μη καπνιστές) ότι καπνίζουν (καλή ώρα σαν κι εσένα) για να λουφάρουν κι αυτοί. Κορόιδα μια ζωή θα είμαστε εμείς οι μη καπνιστές; Χαχαχα

     
    • silia

      Ιουλίου 3 , 2009 at 19:27

      @ Φωτεινή
      Κάθησε κάτω και βάλε το μυαλό σου να δουλέψει εντατικά και να θυμηθείς ποιός μπλόγκερ το είπε αυτό το … απαισιόδοξο και παρηγόρησέ τον με το :
      «Η Ελλάδα , ποτέ δεν παθαίνει» …. Πες του , πως και ένα μόνο κορόιδο μη καπνιστής να μείνει …. θα την κρατήσει στην ζωή και θα την βγάλει από τα μεγάλα προβλήματα της … (το μεγαλύτερο πρόβλημα της σύγχρονης Ελλάδας , ως γνωστόν , είναι το … κάπνισμα).
      φιλιά .

       
  4. Τζίνα

    Ιουλίου 3 , 2009 at 08:33

    Kάθε αρχή και δύσκολη (θέλω να πιστεύω σε μια κρίση αισιοδοξίας που με κατέχει πρωινιάτικα) 🙂

     
    • silia

      Ιουλίου 3 , 2009 at 19:30

      @ Τζίνα
      σου εύχομαι , αυτή η βαθειά κρίση (για την αισιοδοξία , μιλάω) , να παραμείνει μαζί σου όλη την υπόλοιπη ημέρα , και την επόμενη και την μεθεπόμενη …
      Μια βαθειά κρίση αισιοδοξίας , μπορεί να μας σώσει από πολλά .
      Η μέρα μου ήταν πολύ άσχημη και πικρή , μέχρι τώρα … Εύχομαι η δική σου να είναι καλύτερη .

       
  5. faros

    Ιουλίου 3 , 2009 at 08:44

    Την Καλημέρα μου !

    1. Ποια ακριβώς η σχέση του βίντεο με το θέμα που πραγματεύεσαι ;;;
    2. Αν συμβαίνουν αυτά που λες (από ανθρώπους επιστήμονες και μάλιστα της υγείας) τότε δεν πάμε καλά … Και προφανώς δεν έχουμε μέλλον …
    Κρίμα !
    Είναι ακριβώς το ίδιο όπως οι παπάδες (που υποτίθεται ξέρουν καλύτερα αν υπάρχει ή όχι θεός) αμαρτάνουν ασυστόλως χωρίς να φοβάνται.
    3. Χαίρομαι που δηλώνεις ΜΗ καπνίστρια, ξέρεις το θέμα σου μου έφερε στο νου το εξής: Και οι πουτάνες βγάζουν πιο πολλά λεφτά από μια πωλήτρια … μήπως λοιπόν και οι πωλήτριες πρέπει να το … ξανασκεφτούν ;;;
    Κατηγορηματικά λέω : ΟΧΙ !
    4. Μπαίνει το θέμα «επιλογή» … το ξαναείπα …
    Πράγματι (δυστυχώς) ίσως να πρέπει να μπορεί κανείς να επιλέγει πως θα πεθάνει.
    Να πεθάνει υγιής ή άρρωστος !
    Άσε λοιπόν τους καπνιστές να θέλουν (και έτσι θα γίνει) να πεθάνουν άρρωστοι !!!
    5. Επειδή το θέμα το αντιμετώπισα πολλά χρόνια πριν την … αβραμοαπαγόρευση – μια άλλη φορά θα σας πω πως – κατέληξα στο εξής συμπέρασμα:
    Σίλια μου, ο τεμπέλης θα βρει τρόπο να μην δουλέψει … αν δεν έχει δικαιολογία το τσιγάρο θα βρει άλλη …
    6. Θέλω την επιστημονική σου άποψη για τις βλαβερές συνέπειες του καπνίσματος – αν βέβαι θέλεις να τις παραθέσεις !

    Φιλικά (εντελώς, όμως)

     
    • Καναλιώτης

      Ιουλίου 3 , 2009 at 12:12

      Αυτά που λέει ο φίλτατος μας βάζουν σε βαθιές σκέψεις…

      Σύλλογος Πωλητριών Ελλάδος (ΣΠΕ)

       
      • faros

        Ιουλίου 3 , 2009 at 17:26

        Το … κόμμα σου δεν έχει τέτοια … συνιστώσα ;;;;;;;; 😆 😆 😆

         
      • silia

        Ιουλίου 7 , 2009 at 11:34

        @ Καναλιώτης
        Καναλιώτη μου , είσαι ΚΑΙ στον Σύλλογο Πωλητριών Ελλάδος ;;;
        Θα τραβήξω τις κοτσίδες μου η … ανημέρωτη περί τα συνδικαλιστικά , γυναίκα ….

         
    • silia

      Ιουλίου 7 , 2009 at 01:29

      @ faros
      1. Η σχέση του βίντεο με την ιστορία μου , σκοπό έχει μόνο το να ευθυμήσουμε , μέσα σε έναν κόσμο και μια καθημερινότητα … μπαρουτοκαπνισμένη .
      2. Οι καθαρίστριες και οι τραυματιοφορείς δεν είναι επιστήμονες … και το ήθος δεν κατασκευάζεται μέσα στα Πανεπιστήμια … δυστυχώς .
      3. Αυτό με τις πουτάνες και τις πωλήτριες , ειλικρινά δεν το κατάλαβα . Και όπως φαίνεται , δεν είμαι και η μόνη …
      4. Δυστυχώς φίλε μου , έχω το θλιβερό προνόμιο , να έχω δει χιλιάδες (άντε … 100ντάδες) ανθρώπους να πεθαίνουν και αρρώστους , αλλά και υγιείς . Υγιέστατο ήταν το παιδάκι που έγινε «κομμάτια» από διερχόμενο αυτοκίνητο προχθές στην Εγνατία , επειδή ο πατέρας του σταμάτησε στην άκρη του δρόμου για κατούρημα (ως γνωστόν , υπάρχει ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ που δεν επιτρέπει να σταματάς στην Εγνατία οδό ,παρά μόνον για μεγάλη ανάγκη κι εκείνο μόνο αν βάλεις προειδοποιητικές πινακίδες) … Υγιέστατος επίσης ήταν ο 30χρονος που έκανε το κεφάλι του «κιμά» επειδή οδηγούσε την μηχανή πιωμένος και ΔΕΝ φορούσε κράνος (ως γνωστόν ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ αυστηρά να οδηγείς υπο την επήρρεια αλκοόλ και χωρίς κράνος) … Κι αυτά , σε ένα 24 ωρο μόνο και σε μια ακτίνα λίγων χιλιομέτρων από μένα …
      Δεν ζούμε στον Παράδεισο Φάρε μου …. και οι αφορισμοί , είναι εύκολοι , αλλά δεν μας φταίει πάντα ο …. «όφις» .
      5. Σ’ αυτό με τον τεμπέλη … προσυπογράφω και με τα δυό μου χέρια , για να μην πω και με τα … πόδια . Έχεις απόλυτο δίκιο .
      6. Είμαι πολύ κουρασμένοι και απελπισμένη αυτές τις μέρες , γι αυτό θα είμαι πολύ λακωνική :
      Το κάπνισμα πειραματικά αποδεδειγμένα , προκαλεί το βρογχογενές καρκίνωμα του πνεύμονα (ένα μόνο είδος θωρακικού καρκίνου από τις 10άδες που υπάρχουν) και καρκίνο της ουροδόχου κύστεως , χωρίς αυτό να σημαίνει ότι όλοι οι καπνιστές θα πάθουν κάτι τέτοιο . Επίσης χωρίς να έχει αποδειχθεί 100% πειραματικά ενοχοποιείται για τον καρκίνο του λάρυγγα και της γλώσσας και ίσως των χειλέων (σ’ αυτούς που δεν τραβούν τον καπνό , μέσα) . Από την άλλη υπάρχουν πολλά παραδείγματα τραγικών καπνιστών , που πέθαναν από μικροκυτταρικό καρκίνωμα του πνεύμονα , που αποδεδειγμένα , καμμιά σχέση δεν έχει με το κάπνισμα … Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα .
      Εκεί που το κάπνισμα (νικοτίνη) κυριολεκτικά «θερίζει» ζωές , είναι η αγγειοπάθεια (στεφανιαία , εγκεφαλικά αγγεία και περιφερικά) και σκοτώνει με τα εμφράγματα , τα εγκεφαλικά και τις περιφερικές εμβολές . Αλλά να ήταν η μόνη ;… Το αλκοόλ , θερίζει κυριολεκτικά , με τον καρκίνο του ήπατος και παγκρέατος , ο ήλιος , με τον τραγικά υψηλό αριθμητικά καρκίνο του δέρματος … αλλά σου είπα , … είμαι φοβερά κουρασμένη … Ίσως στο μέλλον , μας δοθεί η ευκαιρία να πούμε κι άλλα .
      Καλό σου βράδυ .

       
  6. Stazybο Hοrn

    Ιουλίου 3 , 2009 at 12:01

    το πνεύμα του κειμένου μου δίνει να καταλάβω ότι θεωρείς εντελώς φυσιολογικό -ή αναπόφευκτο- το προηγούμενο «καθεστώς» του χειρουργείου, με τους καπνίζοντες σε παρακείμενο χώρο εντός (;) του χειρουργείου;

     
    • silia

      Ιουλίου 8 , 2009 at 00:29

      @ Stazybο Hοrn
      Το πνεύμα του κειμένου μου , έχει καθαρά χιουμοριστικό χαρακτήρα και αν εσύ καλέ μου φίλε , κατάλαβες ότι «θεωρώ εντελώς φυσιολογικό -ή αναπόφευκτο- το προηγούμενο «καθεστώς» του χειρουργείου, με τους καπνίζοντες σε παρακείμενο χώρο εντός (;) του χειρουργείου» , … κατάλαβες λάθος .
      Ωστόσο , επειδή , όταν κάποιος θεατής , ακροατής ή αναγνώστης καταλαβαίνει λάθος ,μπορεί να σημαίνει πως το θέαμα ή ο λόγος ή το γραπτό μπορεί να διατυπώθηκε όχι σωστά , οφείλω να σου πω , πως «όχι … καθόλου δεν επιθυμω το παλιό καθεστώς … με μία μικρή ένσταση» …. Μια μικρή ένσταση , που αφορά το ερωτηματικό (; ) που έβαλες δίπλα στην λέξη «μέσα» (στο χειρουργείο ….
      Ξέρεις φίλε μου , το χειρουργείο , είναι μια ευρύτερη περιοχή , ένας ευρύτερος χώρος , όπου υπάρχουν και χώροι όπου πίνουμε ένα νερό , έναν καφέ , έχουμε τα γραφεία μας , ντουζιέρες όπου βγάζουμε από πάνω μας τα αίματα που μας λέρωσαν , ράντζα , που ξαπλώνουμε όταν στις 3 τα χαράματα περιμένουμε το επόμενο έκτακτο χειρουργείο μας , αποδυτήρια όπου ντυνόμαστε ή ξεντυνόμαστε , λαβομάνα όπου πλένουμε και αποστειρώνουμε τα χέρια μας και … τουαλέττες , όπου σαν άνθρωποι κι εμείς … κατουράμε . Αυτό δεν σημαίνει ότι όλα αυτά , βρίσκονται μέσα στον χώρο , όπου χειρουργούνται οι ασθενείς … Και επαναλαμβάνω , σοβαρά , χωρίς διάθεση χιούμορ πια , πως στον δικό μας τουλάχιστον εργασιακό χώρο (το χειρουργείο) κανένας καπνιστής , δεν ενόχλησε ποτέ κάποιον μη καπνιστή , όχι γιατί εκεί μέσα , μαζεύτηκαν όλα τα … καλά παιδιά , αλλά επειδή έχουμε να κάνουμε με ζόρικες καταστάσεις με την ζωή δηλαδή και τον θάνατο , όλοι μάθαμε να σεβόμαστε και να συγχωρούμε ο ένας τον άλλον … και ο καπνιστής να μην εκνευρίσει και να μην αηδιάσει ή ζαλίσει τον μη καπνιστή , αλλά και ο μη καπνιστής να αφήσει τον καπνιστή να ξεδώσει και να χαλαρώσει όταν η αδρεναλίνη του πριν λίγο , «χτύπησε» κόκκινο .
      Ας μην περνάμε στην απέναντι όχθη …. ας μην σκεφτόμαστε μόνο τον εαυτό μας … Είτε καπνιστές είμαστε , είτε όχι .
      ——————————
      Όχι , δεν είμαι καπνίστρια .

       
      • Stazybο Hοrn 3

        Ιουλίου 8 , 2009 at 07:58

        Ξέρω από χειρουργεία, κυρίως από… άλλη οπτική γωνία, οπότε από αυτήν την οριζόντια πλευρά το είδα το θέμα· προφανώς, όχι ως ενοχλούμενος μη καπνιστής.

        Κάτι Νορβηγοί φίλοι μου μου λέγανε πριν 6-7 χρόνια ότι το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό εκεί απαγορεύεται ακόμη και να καπνίσει καθ’ οδόν προς την εργασία του. Κυρίως διότι κανείς ασθενής δεν πρέπει να μυρίσει καν υποψία καπνού μέσα (και στον περιβάλλοντα χώρο είναι το «μέσα») στο νοσοκομείο. ΟΚ, ο ανοιγμένος ασθενής με την καρδιά στο μηχάνημα δεν έχει και πολλές πιθανότητες όσφρησης, αλλά πες το στον τροχονόμο που θα σε σταματήσει στο Όσλο, αν σε δει σε αμάξι με ιατρική πινακίδα να καπνίζεις… Αστικός μύθος; θα ρωτήσω τους φίλους μου με την πρώτη ευκαιριά, και ιδίοις όμμασι δεν έτυχε να το διαπιστώσω.

        Και, βέβαια, εκεί, βολεύονται πολλοί και με το snus.

         
  7. faros

    Ιουλίου 3 , 2009 at 13:48

    Σε συζήτηση στον καφενέ … «πέσαν» οι παρακάτω προτάσεις :

    – Οι καπνιστές όταν πάνε στα φαρμακεία να αγοράσουν φάρμακα να πληρώνουν συνδρομή, οι μη καπνιστές όχι !

    – Να γίνουν δύο ταμεία ασφάλισης (για γιατρούς, νοσοκομεία, εγχειρήσεις, καρκίνοι κλπ. κλπ.)
    Ένα για τους καπνίζοντες (που προφανώς θα πληρώνουν μεγαλύτερες συνδρομές)
    Το δεύτερο για τους μη καπνίζοντες !

    – Να μην επιβαρύνονται οι πολίτες (ιδίως οι μη καπνίζοντες) για τις πολυέξοδες θεραπείες νοσημάτων που αποδεδειγμένα οφείλονται στο κάπνισμα !

    Επίσης διατυπώθηκε και το ερώτημα:
    – Στις … φυλακές επιτρέπεται το κάπνισμα ;;;
    – Στα … μοναστήρια ;;;

    Επίσης να επιτραπεί κατ΄εξαίρεση το κάπνισμα στο γλέντι στον … γαμπρό !
    Του φτάνει αυτό που … ΄παθε !!!

    Γειαααα !

     
    • Stazybο Hοrn

      Ιουλίου 3 , 2009 at 14:08

      να επιτραπεί κατ΄εξαίρεση το κάπνισμα στο γλέντι στον … γαμπρό

      δεν καλύπτεται με την εξαίρεση των ψυχικά διαταραγμένων ή των τζογαδόρων;

       
      • faros

        Ιουλίου 3 , 2009 at 17:25

        Νομίζω, όχι …
        Εκτός κι αν ο γαμβρός … ανήκει (εσύ λες ότι μάλλον ανήκει;;;) σε μια από τις δυο κατηγορίες που λες … 😆

         
      • silia

        Ιουλίου 8 , 2009 at 00:57

        @ Stazybο Hοrn
        Ήξερα πως κάποιοι έπαιρναν τρελλόχαρτα για να μην πάνε στον Στρατό , νάτα μας τώρα τα τρελλόχαρτα και για τους αμετανόητους καπνιστές ….
        Ό, τι γίνεται , πάλι για την τσέπη των … τρελλογιατρών , γίνεται .

         
    • silia

      Ιουλίου 8 , 2009 at 00:53

      @ faros
      Ναι … εντάξει … Ας τους μαστιγώνουν κιόλας (τους καπνιστές) στην μέση της κεντρικής πλατείας ή να τους πετροβολούν , όπως τις μοιχαλίδες με την μπούργκα … ή να τους ξυρίζουν τα κεφάλια όπως παλιά στην 10ετία του ’50 και ’60 με τον περίφημο Νόμο 4000 περί … τεντυμποϊσμού …
      Το ξέρεις φίλε μου , ότι στο Εθνικό Σύστημα Υγείας της Βρεττανίας , δεν χειρουργούν τους καπνιστές με by-pass ή αγγειοπλαστικές , για να μην επιβαρύνεται ο κρατικός κορβανάς , με χρήματα που θα πάνε Α.Δ.Ι.Κ.Α. ;…. Πώς σου φαίνεται αυτό ;… Το βρίσκεις καλό ;… Είναι ή όχι ένα …. καλό νοικοκύρεμα ;… Δεν απαγορεύεται , βέβαια , δια νόμου , αλλά αφήνεται στην προαίρεση των ιατρικών Συμβουλίων …
      Δεν σε μαλώνω … Το διευκρίνισες σαφώς , ότι είναι λόγια του καφενέ … Κουβέντα κάνουμε …
      Και με την ευκαιρία της διατύπωσης ερωτημάτων , θέλω κι εγώ , να ρωτήσω κάτι :
      Στις … αίθουσες αναμονής των πορνείων , δεν θα επιτρέπεται το κάπνισμα ;… Τί θα γίνει με τα μπορντέλλα ;… θα κλείσουν ;… Ή θα αναγκαστούν να βάλουν , έτσι για … ξεκάρφωμα , και μια ρουλέττα ή μια μπαρμπουτιέρα στο σαλόνι αναμονής τους ;….

      Τα φιλιά μου …
      Λυπήθηκα πολύ για τον φίλο σου …
      Μια ανάσα είναι η ζωή Φάρε μου … Μια ανάσα … ένα μικρό «αχ» .

       
  8. Καναλιώτης

    Ιουλίου 3 , 2009 at 18:25

    και συνιστώσα με γαμβρούς έχουμε…

     
    • faros

      Ιουλίου 4 , 2009 at 11:50

      Αυτό … φαίνεται … με νύφες δεν έχετε … γι αυτό … 😆 😆 😆

       
      • silia

        Ιουλίου 8 , 2009 at 01:00

        @ Καναλιώτης και @ faros
        Συνιστώσα με … πεθερικά , που μπορώ να βρώ ;

         
  9. Liakada

    Ιουλίου 3 , 2009 at 19:21

    Silia μου διαβάζοντές σε μου θύμησες σκηνές από ένα » εργάκι του παραλόγου » που είχα δει πριν χρόνια στην Πανεπιστημιακή Καρδιολογική Κλινική του Σωτηρία! ( ολη νυχτα ακουγονταν τα σκυλιά που αλύχταγαν από δίπλα!) Ο ασθενής στην ημιεντατική. Ο διευθυντής της κλινικής καλεί στο γραφείο του , την κόρη του προηγούμενου.
    -Ξέρετε βέβαια κυρία μου πως ο πατέρας σας πάσχει από σοβαρή καρδιοπάθεια! και της φυσάει μια καπνιά απο Ντινιλ κατάφατσα !
    -Οχι νόμιζα οτι απλά είχε γριππούλα του πετάει αηδιασμένη και γυρίζει αλλου το πρόσωπο.
    -Μην κοιτάτε αλλου συνεχίζει ο κάφρος! Πρέπει να δείτε το θέμα κατάματα…
    -Δεν μπορώ … δεν το αντέχω…
    – Είναι μεγάλος ανθρωπος θα τον καθετηριάσουμε …μπορεί να μην .αντέξει το χειρουργείο
    … και συνεχίζει τραβώντας μια γερή τζούρα , για να της δείξει τον προβληματισμό του .
    – Το ξέρετε?
    Ούτε αυτή που κάπνιζε που και που, άντεχε την τσιγαρίλα του! Αυτός δεν το ήξερε?
    Ετοιμαζόταν να του ξεφωνίσει …

    Ευτυχώς που ο δίπλα ασθενής εισέβαλε και τη φώναξε να βοηθήσει τον παπού να πάει στην τουαλέτα!
    Αλλοιώς θα τον είχε καθετηριάσει τον γιατρό!

     
    • faros

      Ιουλίου 4 , 2009 at 11:51

      … και καλά θα του ΄κανε, του κάφρου !!!

       
    • silia

      Ιουλίου 8 , 2009 at 23:07

      @ Liakada
      Ε , καλά … ας πήγαινε τον παππού στην τουαλέτα , κι ας τον «καθετηρίαζε» τον γιατρό , μετά .
      Αν και … εδώ που τα λέμε , ένα … «παλούκωμα» , είναι σε τέτοιες περιπτώσεις , σαφώς καλύτερο από έναν «καθετηριασμό» .
      ————————-
      Μου θύμισες μια ανάλογη περίπτωση με έναν Δικαστή ….αλλά είναι αρκετά μεγάλη ιστορία και σκέφτομαι να την πω σε ποστ .
      Και τώρα που το ξαναδιαδιαβάζω αυτό με το «εργάκι του παραλόγου» , μου ήρθε μια ιδέα … «Ανεβάζουμε» , τέτοια «εργάκια» … μικρά … σύντομα … μονόπρακτα …. ;
      Πιστεύω , ότι όλοι μας κάποια ερεθίσματα , θα έχουμε …
      ———————————-
      Καλά θα του έκανε του κάφρου …
      (αυτό δε είναι δικό μου … Το γράφει παρακάτω ο φίλος μου ο Φάρος , και το βρίσκω πολύ «σωστό» ) ….
      Όχι το συναίσθημα της Εκδίκησης , αλλά το συναίσθημα της Αγανάκτησης … του Θυμού .

       
  10. faros

    Ιουλίου 4 , 2009 at 11:52

    Καλημέρα σας και Καλό Σαββατοκύριακο !

     
  11. μούργος

    Ιουλίου 4 , 2009 at 17:43

    😆
    Σιλια αν και καταλαβαινω τον πονο σου δεν φανταζεσαι με τι χαρα θα δεχομουν μια κραυγη απο τον απιστευτο παππου της διαφημισης που θα μου λεει να φυγω να παω αλλου .(ειμαι καπνιστης και υποφερω απο τα νεα μετρα)
    δεν θα ειχα κανενα προβλημα να καθομαι σε γραφειο εξω στο υποστεγο (δεν ειμαι χειρουργος)

     
    • silia

      Ιουλίου 7 , 2009 at 13:06

      @ μούργος
      Καλέ … φαντάζεσαι τον ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ παππού-Υπουργό (για τον Αβραμό , μιλάω) , γλύφοντας ένα Magnum , να μην μαλακώνει η «άγρια» ψυχή του και να συνεχίζει ακάθεκτος : «ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΝΑ ΠΑΤΕ ΑΛΛΟΥ … ΝΑ ΠΑΤΕ ΕΞΩ» …. Μέχρι που τον …. ερωτεύομαι ένα πράμμα .
      Και κάτι άλλο … Ξέρεις τί ωραία που είναι τα … υπαίθρια γραφεία των χειρουργών ;… Μπορεί να πάσχουν από ευκαιρίες για φακελλάκια , αλλά τώρα το καλοκαίρι , με όλες τις ημίγυμνες κυκλοφορούσες υπάρξεις , είναι μια όαση … θέας …. Άλλος ένας λόγος για να ξαναρχίσουν το κάπνισμα όσοι χειρουργοί το έκοψαν …
      Να μου το θυμηθείς . Ο νέος αντικαπνιστικός νόμος , θα δημιουργήσει περισσότερους καπνιστές , μέσα στα χειρουργεία ….

       
  12. amelinia

    Ιουλίου 6 , 2009 at 07:27

    μετά από τόσα χρόνια που το κοψες να σε σπρώξει στο τσιγάρο η απαγόρευση και ο αβρααμόπουλος δε λέει! όσο για το χώρο καπνιστών γιατί καταργήθηκε δεν κατάλαβα.. μήπως φτάσαμε σε υστερικές αντιδράσεις εναντίον των καπνιστών; μήπως λέω..

     
    • silia

      Ιουλίου 8 , 2009 at 22:57

      @ amelinia
      Σιγά μη με σμπρώξει ο Αβραμόπουλος να ξανακαπνίσω …
      Είπαμε (στο προηγούμενο ποστ) … Μόνον ένας έρωτας , θα μπορούσε να με κάνει να ξαναρχίσω το κάπνισμα … Κι εδώ που τα λέμε …. χλωμό το βλέπω . Όχι γιατί ένας άνθρωπος της ηλικίας μου δεν έχει … ευκαιρίες για έρωτες … Αλλά να … πως να το πω ;… Λιγοστεύουν οι άτιμες (οι ευκαιρίες) … Λιγοστεύουν .
      Φιρί – φιρί το πάτε , να με … μελαγχολήσετε απόψε …
      (πλάκα κάνω) .

       
  13. faros

    Ιουλίου 6 , 2009 at 07:50

    Άλλη μια πρόταση … η τελευταία …

    Το καλοκαίρι οι καπνίζοντες να μπαίνουν … μέσα και το χειμώνα να βγαίνουν … έξω !!!

    Καλημέρα και Καλή Βδομάδα !

     
    • silia

      Ιουλίου 7 , 2009 at 13:10

      @ faros
      Το Φθινόπωρο και την Άνοιξη ;;;
      ————————————–
      Άσχετο : Με όλη αυτή την συζήτηση , θυμήθηκα τα (πάλαι ποτέ) παιδικά μου χρόνια , τότε στο σχολείο , που όταν θέλαμε να την κάνουμε κοπάνα από το μάθημα , σηκώναμε το χεράκι και :
      – Κυρία , κυρία , να πάω … έξω ; (το «έξω» , ήταν το … κατούρημα) .

       
  14. Μάνος

    Ιουλίου 6 , 2009 at 21:21

    Αν και δεν είναι για γέλια η κατάσταση που περιγράφεις, ήμουν 100% σίγουρος πως σε κάτι τέτοιο θα οδηγούμασταν. Θα κάνει το τσιγαράκι του ο πατριώτης, θα πιει το καφεδάκι, θα πει τη χαζομάρα του και μετά θα κάνει και καμιά δουλειά. Όσο για αυτούς που είναι φανατικοί καπνιστές, ξεχάστε τους! Συνταξιοδοτήθηκαν!

    🙂

     
    • silia

      Ιουλίου 8 , 2009 at 22:51

      @ Μάνος
      Η κατάσταση που περιγράφω , είναι … φανταστική και μόνο σκοπό , είχε να ευθυμήσουμε … να ψιλοκοροϊδέψουμε κάποια γεγονότα .
      Εκφράζει όμως μια δυναμική πιθανότητα κάτι που ίσως θα έπρεπε να το ξανασκεφτούμε … Ότι ήταν λάθος να …. δημοσιοϋπαλληλοποιήσουν (να κάνουν Δημοσιοϋπαληλίκι) την Ιατρική . Δεν ξέρω , δεν μπορώ με σιγουριά να πω , τί έπρεπε να κάνουν με την Ιατρική … Αλλά αυτή η νοοτροπία του Δημοσίου υπαλλήλου , δεν της ταιριάζει …
      Μπορεί και να κάνω λάθος .

       
  15. faros

    Ιουλίου 7 , 2009 at 08:07

    Καλημέρα !

     
  16. faros

    Ιουλίου 8 , 2009 at 07:01

    Μμμμ … ορεξάτη … εμφανίστηκες !!!
    Τι δεν κατάλαβες ρε άννα μας …
    Αν κάποιος κάνει άσχημα πράγματα και βγάζει πολλά λεφτά πρέπει και οι υπόλοιποι να τον ακολουθήσουμε ;;;
    (ναι, εγώ ΔΕΝ θερώ ότι είναι καλό πράμα οι π@@τάνες – ειδικά των tv)
    Εγώ λέω ΟΧΙ !

    Φχαριστώ για τις πληροφορίες. Κάπως έτσι σκεφτόμουν κι εγώ τις επιπτώσεις.
    Χαίρομαι ιδιαίτερα που έστω και σε ένα (1) σημείο συμφώνησες … (αυτή την … υπογραφή με τα πόδια πολύ θα ήθελα να την δω 😀 😀 :D)

    Μπα δεν φαντάζομαι να υπάρχει συνιστώσα με … πεθερές, αν υπήρχε, θα υπήρχε ολόκληρο … κόμμα – μη σου πω ότι θα έβγαινε και … κυβέρνηση 😆 😆 😆

    Καλημέρααααααααααα !

     
    • silia

      Ιουλίου 9 , 2009 at 09:47

      @ faros
      Με τα … μπροστινά πόδια εννοώ …
      Αλήθεια , τί θα πεί «συνιστώσα με πεθερές» ;…

       
      • faros

        Ιουλίου 9 , 2009 at 18:33

        Αν δεις τι «συνιστώσεις» έχει ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, θα πάψεις (με την καλή έννοια) να αναρωτιέσαι … χε χε χε !!!
        Αυτοί είναι σε θέση να κάνουν και … συνιστώσα … διωκώμενων καπνιστών … (τους βάζω ιδέες τώρα) χε χε χε !
        Γενικά «συνιστώσα» είναι «τάση» «φράξια» «ομάδα» «κόμμα μέσα στο … κόμμα» τέλος πάντων άλλος είναι αρμόδιος να στα πει !!!

        Και τα … μπροστινά χέρια τι ακριβώς είναι ;;;;;;;;;;;;;;

        ΄σπέραααααα !

         
      • silia

        Ιουλίου 9 , 2009 at 23:01

        @ faros
        Φάρε , πρόσεχε … Θα σου απαντήσω και μετά θα λες πως η Σίλια είναι πρόστυχη …
        Για την ερώτηση , με τα «μπροστινά χέρια» λέω .

         
  17. mamma

    Ιουλίου 8 , 2009 at 19:55

    Στην Ελλάδα ζούμε. Αδύνατον να μην βρεθεί τρόπος να χαθεί η ουσία ενός νόμου, είτε είναι προς όφελος είτε όχι. Γιατί του Έλληνα ο σβέρκος ζυγό δεν σηκώνει κι άλλα τέτοια περήφανα.

     
    • silia

      Ιουλίου 9 , 2009 at 09:49

      @ mamma
      Έχεις δίκιο …
      Εδώ πια , δεν ξεσηκώθηκαν να παραπονιούνται μόνο οι καπνιστές για τον αντικαπνιστικό Νόμο , αλλά και οι … μή καπνιστές , … καληώρα σαν κι εμένα …
      Αθάνατη Ελλάδα .

       
      • mamma 2

        Ιουλίου 9 , 2009 at 09:59

        Εγώ είμαι καπνίστρια αλλά δεν καπνίζω στο χώρο εργασίας εδώ και χρόνια από σεβασμό στο νόμο που είχε βγει τότεεεεεε.

        Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι (και το είδα και σε άλλους εργασιακούς χώρους) ο Έλληνας ψάχνετε για λούφα και με τη δικαιολογία πως το τσιγάρο επιτρέπεται μόνον έξω εξαφανίζεται χωρίς να πάρει άδεια από ανώτερο (ανώτερος;! άδεια;!).

        Έεεε, θα αρχίσω να καπνίζω στη δουλειά σου λέω!

         
      • silia

        Ιουλίου 9 , 2009 at 21:03

        @ mamma 2
        Λοιπόν , τώρα που το λες , Νόμοι απαγορευτικοί και υποχρέωσης , φτιάχνονται συχνά στην Ελλάδα . Απλά , σε κάποια φάση , …»ξεκουρδίζονται» και ξεχνιούνται .
        Θυμάμαι τον περίφημο Νόμο , που έκανε υποχρεωτικά τα κράνη στίς μηχανές και τις ζώνες στα αυτοκίνητα … Θυμάμαι πως ερχόντουσαν στίφη διαμαρτυρόμενων για την υποχρεωτική ζώνη και ζητούσαν από τους Νοσοκομειακούς γιατρούς βεβαίωση , που να … απαγορεύει την χρήση ζώνης λόγω … πχ….εκζέματος στο στήθος , θωρακοτομής για by-pass που τάχα πονούσε , παθήσεις του θυρεοειδούς (! ) , οι πολύ …κοντοί για να μην πνιγούν (μη γελάτε) , πονοκέφαλοι για το κράνος , θεραπείες εμφύτευσης τριχών σε φαλάκρα (επίσης για το κράνος … και επίσης … μην γελάτε) …
        Κάποτε , κάποιος στον οποίο αρνήθηκα να του δώσω κάποια τέτοια βεβαίωση (όχι γιατί ήμουν υπέρ της υποχρεωτικής ζώνης , αλλά γιατί απλά ΔΕΝ είμαι κλινικός γιατρός και δεν είναι αρμοδιότητα μου να δίνω ιατρικές γνωματεύσεις) , έβγαλε ένα κίτρινο 200ευρο (το θυμάμαι γιατί μέχρι τότε , δεν έτυχε να δω χαρτονόμισμα των 200 ευρώ…και ούτε που έτυχε να ξαναδώ)… και μου το κούνησε μπροστά στη μούρη . Τον πέταξα κλωτσηδόν (τρόπος του λέγειν) έξω και την άλλη ημέρα υπέστην το μαρτύριο της λογοδοσίας σε ΕΔΕ που κινήθηκε εναντίον μου , μετά από αναφορά του «ασθενή» για … «ΑΝΑΡΜΟΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ» …
        Μην με … λυπάστε … Κόρακας κοράκου μάτι , δεν βγάζει … Οι περισσότερες ΕΔΕ στο Δημοσιοϋπαλληλίκι , καταλήγουν στον κάλαθο των αχρήστων , αλλά μένει το στρες και το «γ…μώτο» … και η ντροπή και η ρετσινιά και η κοροϊδία …
        Τί έγινε λοιπόν μ’ αυτόν τον νόμο ;… Τίποτα . Μέσα στην πόλη , όποιος θέλει φοράει ζώνη … κανείς πια δεν νοιάζεται , όσο για τα κράνη , τα αστέρια της Τροχαίας μας βουτάνε κανέναν ντιλιβερά , που δεν τους γεμίζει η φάτσα του και του κόβουν πρόστιμο (που βεβαίως πληρώνει ο εργοδότης του και μετά φυσικά … τον απολύει για να πάρει άλλον)
        Καρατσεκαρισμένα , όλα αυτά .
        ——————————-
        Καλέ τί φλυαρία με έχει πιάσει … Τί μεγάλο σχόλιο …
        Κανονικά έπρεπε αυτό να το κάνω ποστ …
        Θα το σκεφθώ …

         
  18. silia

    Ιουλίου 8 , 2009 at 20:37

    @ Stazybο Hοrn 3
    Μου θύμισες κάτι που είχα διαβάσει πριν αρκετό καιρό , που το γράφω κι εγώ με επιφύλαξη , γιατί δεν το έζησα στην πέτσα μου , αν και το έντυπο απ’ όπου το διάβασα το θεωρώ , αρκούντως σοβαρό .
    Στο Εθνικό Σύστημα υγείας της Γερμανίας , ένας γιατρός της ειδικότητάς μου (που απαιτεί ιδιαίτερη εγρήγορση , και ετοιμότητα) , δεν του επιτρέπεται (!) να πιάσει δουλειά το πρωί , αν δεν μπορέσει να αποδείξει επαρκώς ότι … κοιμήθηκε τουλάχιστον 6 συνεχόμενες ώρες το προηγούμενο 24ωρο (φυσικά σε περίπτωση καταγγελίας-ρουφιανιάς) . Στην δε Αγγλία , απαγορεύεται δια ροπάλου , μετά από εφημερία να μην πάρεις το ρεπό σου …
    Εγώ , καλέ μου φίλε , είμαι … 60 χρόνων . Σήμερα το πρωί μπήκα στο Νοσοκομείο (εφημερεύω) και θα βγω καλώς εχόντων των πραγμάτων αργά το μεσημέρι της Παρασκευής , γιατί εφημερεύω και αύριο . Και την Παρασκευή δεν θα πάρω ρεπό , γιατί είμαστε τόσο λίγοι (Ελλάδα , δεν είναι μόνο η Αθήνα) , που δεν περισσεύουμε και για ρεπό και ο Αβραμόπουλος που «κόβεται» για την υγεία των πολιτών , αντί να διορίσει τις 3000 γιατρούς που υποσχέθηκε , φτιάχνει αντικαπνιστικούς νόμους (εύκολο) και δεν νοιάζεται για το αν θα βλάψω κάποιον άνθρωπο από την κούραση μετά από 56 ώρες δουλειάς , αλλά απλά , αν τον βλάψω και γίνει θέμα , θα με … τιμωρήσει παραδειγματικά , γιατί νοιάζεται για τους πολίτες (θαρρείς εγώ – και πολλοί άλλοι σαν εμένα, δεν είναι πολίτες) .
    ——————————-
    Αν παρ’ ελπίδα , εσύ , ή κάποιος άλλος που διαβάζει το συγκεκριμένο σχόλιο , αναρρωτηθεί τώρα που δουλεύω , πώς γράφω και στο μπλογκ συγχρόνως , έχω να πω , πως … εντάξει … δεν θα βρίσκομαι και τις 56 ώρες μέσα στο χειρουργείο , αλλά πριν χαμογελάσετε και με ψιλοειρωνευτείτε , σας υπόσχομαι να σας στείλω , φωτογραφίες από τους χώρους εστίασης , γραφεία , μπάνια , αναπαυτήρια , και κοιτώνες , όπου μένουν 60χρονοι (και όχι μόνο… υπάρχουν και μεγαλύτεροι και μικρότεροι) γιατροί , να τις δείξετε στους … Νορβηγούς συναδέλφους μου (αυτούς τους καημένους , που δεν τους αφήνουν να καπνίσουν ούτε στον πηγαιμό για την δουλειά τους) , και να είσαι σίγουρος , πως μόλις τους εξηγήσετε περί τίνος πρόκειται , θα … μείνουν στον τόπο , από έκπληξη .

     
  19. Stazybο Hοrn

    Ιουλίου 8 , 2009 at 21:18

    Ναι, αλλά όταν εμείς χτίζαμε παρθενώνες, αυτοί πίνανε από κρανία… 🙂

     
    • silia

      Ιουλίου 9 , 2009 at 09:52

      @ Stazybο Hοrn
      Καλέ , τί ανατριχιαστικό , ήταν αυτό που είπες …
      Ας έλεγες εκείνο το … κλασικό «… αυτοί ζούσαν στα δέντρα» … ή «… αυτοί ακόμα , είχαν …ουρά»
      Δρόμο με τις λεύκες , το κάναμε εδώ μέσα .

       
  20. Stazybο Hοrn

    Ιουλίου 8 , 2009 at 21:31

    Έχω φίλους νοσοκομειακούς γιατρούς και μου έχουν εξηγήσει τι συμβαίνει. Το θέμα είναι ότι η κατάσταση βολεύει και πολύ μεγάλη μερίδα γιατρών διαφόρων ειδικοτήτων, οπότε δε βλέπω να αλλάζει κάτι, πριν δημιουργηθεί ένα μισθολόγιο που να μην χρειάζεται αυτό το καθεστώς εφημεριών για να αμείβεται αξιοπρεπώς ο γιατρός.

    Δεν είναι η περίπτωσή σου, όμως ευκαιρία να θίξουμε και ένα παρόμοιο φαινόμενο που ΔΕΝ έχει να κάνει με ελλείψεις, αλλά αποκλειστικά με βόλεμα. Το να μαζεύει ένας νοσηλευτής 3 και 4 εφημερίες στη σειρά, ώστε να δουλεύει 3 μέρες και να κάθεται 4, είναι καθαρά ελληνική εφεύρεση που θα έπρεπε να σταματήσει χθες. Για παρόμοιους λόγους με του Γερμανού νομοθέτη.

    Είναι δεν είναι νόμιμο, είναι ανήθικο προς τον ασθενή και τον Έλληνα φορολογούμενο.

     
    • silia

      Ιουλίου 8 , 2009 at 22:39

      @ Stazybο Hοrn
      Αν και με κουράζει η διαρκής αντιπαράθεση και αν δεν μου αρέσει να αναλύω ή να προσπαθώ να αναλύσω κάποιο θέμα , που δεν έχει άμεση σχέση με το θέμα της κάθε ανάρτησης (σ’ αυτό στην προκειμένη περίπτωση , φταίω εγώ , που «αρπάχτηκα» με την εύλογη ερώτηση σου , για το αν … καπνίζουμε μέσα στον χώρο του χειρουργείου) , θα επιχειρήσω να απαντήσω και σ’ αυτό το σχόλιο σου , όχι επειδή είμαι πείσμων , ή ιδιαίτερα εγωπαθής άνθρωπος , αλλά γιατί είναι κάτι που με πονάει αφόρητα (το να μην γνωρίζει ο πολύς κόσμος τίς συνθήκες εργασίας ενός Νοσοκομειακού γιατρού , αλλά να γενικεύει και να εξαπλώνεται η κακή φήμη σε όλο το ιατρικό σώμα , ενώ κάθε καλή γνώμη , να έχει μόνο έναν και μοναδικό αποδέκτη , σαν να πρόκειται για εξαίρεση μέσα στην Νοσοκομειακή Ιατρική, η καλή πράξη-συμπεριφορά) .
      Λοιπόν :
      1. Αν οι Νοσοκομειακοί γιατροί φίλοι σου , που σου εξήγησαν , ότι οι εφημερίες (και μάλιστα των «επιθετικών» χειρουργικών ειδικοτήτων , βασικό σκοπό έχουν , την αύξηση του πενιχρού (δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία επ’ αυτού) εισοδήματος των γιατρών , …. αν λοιπόν αυτοί οι γιατροί βρίσκονται στα μεγάλα Νοσοκομεία του κέντρου , τότε πες τους , έχουν ανοιχτή πρόσκληση-πρόκληση , από την Silia , να έρθουν να κάνουν εφημερίες σε μια μικρή χαμένη στον χάρτη βορειοελλαδίτικη πόλη … πολλές εφημερίες … πάρα πολλές … Πολλά λεφτά … γιατί να κάθονται να «ζητιανεύουν» εφημερίες , όταν μπορούν να κάνουν άνετα πολλές , σαν κι εμένα και εκατοντάδες άλλους επαρχιώτες νοσοκομειακούς γιατρούς ….. Γιατί και το καθεστώς να αλλάξει και να αμοίβεται πια με τον μισθό του επαρκώς και αξιοπρεπώς , ένας γιατρός , πάλι ΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΕΣ , ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙ . (Προσωπικά , ο βαθμός και το πλαφόν μου , μου επιτρέπει (πληρώνει) μόνον 4 εφημερίες τον μήνα , κι εκείνο , χωρίς αργίες μέσα κι εγώ για τις ανάγκες της Υπηρεσίας κάνω 10 , με 3, ή 4 αργίες … και επιμένω … πως δεν είμαι η μόνη , ή από τους λίγους που το κάνουν αυτό και θα σου ξαναθυμίσω την ηλικία μου και την υπόσχεση του Υπουργού για διορισμό 3000 γιατρών , μέσα στο 2009 , που αν και ένας από αυτούς τους 3000 (ΑΝ διοριστούν) προσληφθεί στην επαρχία μας , … τέλος πάντων , δεν θα το πω τι θα κάνω γιατί θα χαρακτηριστώ … αθυρόστομη .
      2. Για το βόλεμα τώρα με το «μάζεμα» απανωτών εφημεριών , θα σου πω ότι στην Ελληνική επαρχία , στα Νομαρχιακά Νοσοκομεία , το σύνηθες φαινόμενο , είναι οι Κλινικές ή τα Τμήματα των 3, των 2 (συχνότατα) ακόμη και του ενός ατόμων (γιατρών) κι αν μεν το Τμήμα λέγεται «Παθολογοανατομικό» , ή η Κλινική Δερματολογική , ποιός τις γ@#$%ει τις εφημερίες , αλλά αν λέγεται Γυναικολογική , η Χειρουργική , ή Ορθοπεδική , ή Αναισθησιολογικό , ή Παιδιατρική , ή Καρδιολογική , ή …. , τότε καλέ μου τα πράγματα είναι ζόρικα και οι μέρες δεν φτάνουν να βγάλουν και ρεπό , και κινδυνεύεις να χαρακτηριστείς και …. Νοσοκομειακό λαμόγιο που τάχα μου κουράζεται με απανωτές εφημερίες , με μόνο σκοπό να πάρει μαζεμένα ρεπό .
      Α και κάτι ακόμα :
      3. Με το νέο (; ) καθεστώς των ρεπό , μας κόψανε και 6 ημέρες από την ετήσια άδεια … (Εμένα , μου κόψανε και 6 ημέρες από την άδεια του 2008 , γιατί μου την χρωστούσαν όλη , μια που πριν από λίγο , τελείωσα με την άδεια του 2007)
      Και ΕΠΙΜΕΝΩ : Δεν είμαι η μόνη , ή από τους λίγους , που συμβαίνουν αυτά .
      ========================
      Νοιώθω αναξιοπρεπής , με όλα αυτά που είπα . Γιατί , ένας αξιοπρεπής άνθρωπος , δεν γκρινιάζει γι αυτά , απλά παλεύει να τα διορθώσει …
      Νοιώθω αναξιοπρεπής και επέτρεψέ μου να μην πω , τίποτε άλλο .
      ===================
      Ήσυχη βραδιά απόψε …
      Μακάρι να είναι και η νύχτα μου ήσυχη .

       
      • Stazybο Hοrn

        Ιουλίου 8 , 2009 at 23:16

        Συγγνώμη για την αναστάτωση που προκαλώ σε σένα και την ανάρτησή σου. Άλλωστε, οι απαντήσεις δείχνουν ότι δεν καταφέρνω να γίνω κατανοητός, οπότε είναι και χωρίς λόγο.

        Επίτρεψέ μου, να εμμείνω σε όσα είπα, που, προφανώς δεν αφορούν ούτε χειρουργούς, ούτε τα ΤΕΠ, ούτε κάποιες προβληματικές κλινικές. Επιπλέον, αλλού μίλησα για γιατρούς, κι αλλού για νοσηλευτές. Ο κόσμος προφανώς δεν σταματάει ούτε εκεί που βλέπω εγώ, ούτε εκεί που βλέπεις εσύ.

        Και πάλι συγγνώμη.

        ΥΓ. Αν ο κόσμος έχει αρνητική άποψη για τους νοσοκομειακούς γιατρούς, που δεν το ισχυρίζομαι, κύριοι υπεύθυνοι είναι κάτι ντενεκέδες κομματόσκυλα, αργόμισθοι κηφήνες, τύπου Χρ. Παπανικολάου, που φυσικά υπάρχουν σε κάθε κλάδο εργαζομένων.

         
  21. Stazybο Hοrn

    Ιουλίου 8 , 2009 at 21:37

    Όσο για το χιλιοειπωμένο επιχείρημα του τύπου «ναι, αλλά κι η τσιμινιέρα του Β. καπνίζει περισσότερο» με καλύπτει απόλυτα ο Αταίριαστος:
    http://www.philology.gr/blog/?p=467

     
    • silia

      Ιουλίου 9 , 2009 at 10:14

      @ Stazybο Hοrn
      Το διάβασα και μου άρεσε . Δεν τον ήξερα τον «Αταίριαστο» . Πάντα συμφωνούσα με το «Το ότι υπάρχουν κάποιοι που ληστεύουν Τράπεζες , δεν απενοχοποιεί αυτόν που «ανοίγει» τα παγκάρια των παρεκκλησιών , ή κλέβει τον περιπτερά» .
      Και κάτι ακόμα :
      Η συγγνώμη , πρέπει να ειπωθεί από μένα … Εγώ εκνευρίστηκα και το τράβηξα παραπάνω . Δεν γνωρίζω την ηλικία σου , αλλά … αν είσαι νέος , βρες μια ευκαιρία και ξανασκέψου τα αυτά … θα σε βοηθήσουν ίσως στο να «ανοίγει» ο Νους … και το «άνοιγμα» του Νου , είναι ένα καλό όπλο για τους αγώνες των νέων . Αν είσαι … μεσήλικας , καλή ώρα σαν κι εμένα (οι 60ρηδες λέγονται μεσήλικες γιατί ως γνωστόν , ευελπιστούν να ζήσουν … 120 χρόνια) … αν λοιπόν είσαι μεσήλικας … άστο καλύτερα , γιατί οι ευκαιρίες , έχουνε πια χαθεί και δέξου απλά την συγγνώμη μου .

       
      • Stazybο Hοrn

        Ιουλίου 9 , 2009 at 10:21

        Για να αναφερθώ στην Χρ.Π. πα να πει την έζησα στα ντουζένια της, οπότε είμαι ελάχιστες ολυμπιάδες παρακάτω από σένα. 🙂

        Φτάνουν τώρα οι συγγνώμες. Τις γράψαμε κι οι δυο με δυο μι, οπότε συννενοηθήκαμε. 😉

         
      • Stazybο Hοrn

        Ιουλίου 9 , 2009 at 11:27

        Τις γράψαμε κι οι δυο με δυο μι,

        Προφανώς, εννοώ με δύο γάμα.

         
      • silia

        Ιουλίου 9 , 2009 at 21:14

        @ Stazybο Hοrn
        » … οπότε είμαι ελάχιστες ολυμπιάδες παρακάτω από σένα.»
        ——————————
        Πολύ κομψή διατύπωση για να συγκριθείς ηλικιακά με μια γυναίκα … Το παίρνω σαν φιλοφρόνηση .
        Και …
        …συγνώμμη .

         
  22. μούργος

    Ιουλίου 8 , 2009 at 22:48

    τωρα που το σκεφτομαι, φανταζομαι ποσο τραγικο και οδυνηρο ειναι, να εισαι ευσυνειδητος γιατρος στην ελλαδα!
    καλη βαρδια Σιλια!

     
    • silia

      Ιουλίου 9 , 2009 at 10:22

      @ μούργος
      Καλημέρα Μούργο .
      Τελικά η ευχή σου έπιασε και η βάρδια ήταν καλή ….
      Όχι , όχι … μη νομίσεις πως … μου έκανε κόρτε όλη την νύχτα ο νεαρός ειδικευόμενος συνάδελφος … Απλά … κοιμήθηκα .
      ——————————–
      Το κέφι , είναι η πανάκεια … είναι το φάρμακο , για πάσα νόσο και πάσα μαλακία …και προσπαθώ με νύχια και δόντια , να μην το χάσω .

       
      • faros

        Ιουλίου 9 , 2009 at 18:36

        Κοιμήθηκες την ώρα που δίπλα ακριβώς υπήρχε … νεαρός ειδικευόμενος ;;;;;;;
        Ω μια απογοήτευση !!!!!!!!!!!!

        Άλλα μας λες και … άλλα κάνεις … χε χε χε !

         
      • silia

        Ιουλίου 9 , 2009 at 21:09

        @ faros
        Όταν δεν … νυστάζω , κάνω αυτά που λέω …

         
  23. faros

    Ιουλίου 9 , 2009 at 07:12

    μούργε: «ευσυνείδητος» γιατρός στην ελλάδα ;;;
    που το είδες αυτό το … έργο ;;; χε χε χε (δεν μου αρέσουν τα καινούργια ανθρωπάκια της wordpress).

    Και απαντάω :
    Μα, ΜΟΝΟ, στα κρατικά νοσοκομεία μικρών επαρχιακών πόλεων !!! (και βάλε όσα θαυμαστικά θέλεις – πάλι λίγα θα είναι).

    Μια μικρή προσωπική άποψη – παρέμβαση.
    Για να λυθεί οριστικά το θέμα:
    1ον: Κατάργηση των εφημεριών – 8ωρο για τον γιατρό όπως και για κάθε εργαζόμενο.
    2ον: Αξιοπρεπές, σύγχρονο, ανταποδοτικό (λέω εγώ) μισθολόγιο για όλους.
    30ν: Συνεχής επιμόρφωση των γιατρών.
    40ν:Άμεση κάλυψη ΟΛΩΝ των κενών.
    5ον: Κατάργηση του άντε να μην το χαραχτηρίσω καρκινώματος των (τηλεφωνικών και λοιπών) ραντεβού.
    60ν: Να δίνονται κανονικά οι άδειες στους γιατρούς.

    πολλά θα μπορούσε να γράψει κανείς, αλλά αυτά είναι οι δικές μου προτάσεις.

    Φχαριστώ και την Καλημέρα μου.

     
    • silia

      Ιουλίου 9 , 2009 at 10:26

      @ faros
      Έχω … ενστάσεις , αλλά ορκίστηκα να μην το συνεχίσω , εδώ … Ίσως μια άλλη φορά . Ίσως θα μας ξαναδοθεί η ευκαιρία .
      Ως τότε , δέξου το δικό μου «ευχαριστώ» για τα καλά σου λόγια και κάτι από αυτά , που … ΔΕΝ σου αρέσουν … όπως αυτό :
      🙂 😆 🙂
      .
      .
      .
      Άϊ στο καλό … όντως , ηλίθια τα έκαναν .

       
  24. κωστής

    Ιουλίου 9 , 2009 at 11:46

    Καλημέρα Σίλια!

    Μου θυμίζεις τον καιρό που δούλευα σε ένα από τα Metropolis ως πωλητής. Δικαιούμασταν ένα 20λεπτο διάλειμμα, στο οποίο έπρεπε να προλάβουμε να φάμε και να πάρουμε λίγο αέρα…
    Και πριν προλάβεις να καταπιείς την τελευταία μπουκιά απ’ το φαγητό σου, είχαν περάσει τα 20 λεπτά.

    Ζήλευα λοιπόν αυτούς που πήγαιναν σε ένα γραφειάκι και κάθονταν για να καπνίσουν, πράγμα το οποίο επιτρεπόταν να το κάνεις κάποιες φορές μέσα στη βάρδια σου. Μια φορά λοιπόν πείνασα και δεύτερη φορά μέσα στο 8ωρο της εργασίας μου και πήρα (εκτός διαλείμματος) κάτι απ’ έξω και έκατσα στο περιβόητο γραφειάκι να το φάω. Με είδε ο προϊστάμενος του καταστήματος και άρχισε τη μουρμούρα, ότι δε δουλεύω… κ.λπ. 👿 Εε, τα πήρα στο κρανίο τότε γιατί τύχαινε φορές που κάποιος απ’ τους άλλους πωλητές (απ’ τους οποίους ήμουν παλιότερος) να κάνουν και 7-8 τσιγάρα σε ένα 8ωρο. Δηλαδή μιλάμε για 7-8 5λεπτα = μισή ώρα στο νερό. Δεν ακούσανε ποτέ τίποτα γι αυτό… τα άκουσα εγώ για τα 3 λεπτά που έκατσα να φάω την τυρόπιτα…. 😕 😕

    Μπορείς να καπνίσεις, αλλά δε μπορείς να φας…
    Δεν υπάρχει λογική… 😕

    Και πάλι καλημέρα! 🙂

     
    • silia

      Ιουλίου 9 , 2009 at 21:26

      @ κωστής
      Κωστή μου , βασικά , καλώς ήρθες στα μέρη μου .
      Συγχώρεσέ μου την πρώιμη οικειότητα (Κωστή μου) , αλλά επειδή δεν έχεις λινκ στο όνομά σου υποθέτω , ότι είσαι ο «κωστής» ο γνωστός θαμώνας της «Λάσπης» … Άλλωστε το όνομα «Κωστής» με προδιαθέτει εκ προοιμίου θετικά , γιατί Κωστή λένε τον μικρό μου γιο , που του έχω και ιδιαίτερη αδυναμία .
      Λοιπόν …
      Θαρρώ πως λέμε παρόμοιες ιστορίες . Η ιστορία σου μοιάζει αρκετά με την δική μου κι αυτό θα το χρησιμοποιώ προς … επίρρωσιν των λόγων μου .
      Αυτό που έχω να πω εγώ πάνω στην διήγηση σου , είναι ότι … ΝΑΙ , και πολύ σωστά επιτρέπει ο εργοδότης σουτο κάπνισμα , αλλά απαγορεύει την … τυρόπιτα … Είναι υγειινιστής και να τον ακούς παιδί μου … Η τυρόπιτα έχει πολλά λιπαρά και βλάπτει στην υγεία και στην … σιλουέτα … κανονικά , έπρεπε να τον … ευγνωμονείς τον υγειινιστή προϊστάμενο σου ….
      Τσ τσ τσ … τί αχάριστη νεολαία ….
      ——————————
      Να έρχεσαι …
      .

       
  25. Καναλιώτης

    Ιουλίου 13 , 2009 at 13:36

    Συνιστώσα με … πεθερικά , που μπορώ να βρώ ;

    όλα τα γερόντια τα έχουμε στείλει στο ΚΚΕ μαζί με τον φάρο. χεχεχε

     
    • silia

      Ιουλίου 14 , 2009 at 01:01

      @ Καναλιώτης
      Γερόντιο , είναι ο Φάρος ;;;;!!!!
      Έλα … δεν το πιστεύω !!!…
      Κοίτα τί μαθαίνει κανείς μπλογκάροντας !

       
      • Καναλιώτης

        Ιουλίου 16 , 2009 at 02:38

        Βαριά γεράματα Σίλια!!!
        Είναι να τον λυπάσαι…

         
  26. Elina

    Ιουλίου 20 , 2009 at 00:08

    Πέρασε πολύς καιρός απο τότε που έγραψα τελευταία φορά αλλά (θες-δεν θες) δε με ξέχασες!
    Είναι γνωστό σε όλους όσους με γνωρίζουν πως είμαι βαριά κανίστρια εδώ και χρόνια (και αλοίμονό μου αν «πέσω» στα χέρια σου Silia-χεχεχε).
    Πρόσφατα βρέθηκα σε μεγάλο νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης και η πρώτη εικόνα που αντίκρυσα ήταν ένα τσούρμα από άσπρες,μπλε,πράσινες κ.ά χρώματα ιατρικές στολές αραδιασμένοι στο τοιχάκι που υπάρχει στο προαύλιο με ένα τσιγάρο στο χέρι να χαβαλεδιάζουν.Και κάθε λίγο έβγαινε απο το Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών μια νοσηλεύτρια -προφανώς μη καπνίστρια-και φώναζε κάποιον πο αυτούς να μπει μέσα.Και το καλύτερο:η απάντηση ήταν «να τελειώσω ρε Κούλα το τσιγάρο (το χιλιοστό που κάπνισε σε μια νύχτα) και έρχομαι!
    Δε λέω πως είναι όμορφη εικόνα να μπαίνεις σε ένα γραφείο,και μάλιστα γιατρού, και να βρωμάει απ τα τσιγάρα.Αλλά αντίστοιχα άσχημα μου «έκατσε» και η εικόνα που περιέγραψα πριν.
    Το ιδανικό θα ήταν οι μη καπνιστές να μην είναι τόσο ρατσιστές απέναντί μας αλλά και εμείς οι καπνιστές να μην μετατρέπουμε την ανάγκη μας για ένα τσιγάρο σε ευκαιρία για να λουφάρουμε!

     

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: