RSS

Του Έλληνα ο τράχηλος ζυγόν (ΖΩΝΕΣ-ΚΡΑΝΗ) δεν υπομένει …

10 Ιολ.
Λοιπόν , με όλη αυτή την συζήτηση για τον αντικαπνιστικό νόμο , μου ήρθε στο μυαλό πως … νόμοι απαγορευτικοί και υποχρέωσης , φτιάχνονται συχνά στην Ελλάδα . Απλά , σε κάποια φάση , … η πρεμούρα ξεθωριάζει και οι νόμοι «ξεκουρδίζονται» και ξεχνιούνται .
Θυμάμαι πριν λίγα χρόνια , τον περίφημο νόμο , που έκανε υποχρεωτικά τα κράνη στις μηχανές και τις ζώνες στα αυτοκίνητα …
zoni
zoni1
.
Σωστό , … δε λέω … Αλλά άκου τί συνέβαινε :
Θυμάμαι πως ερχόντουσαν στον χώρο της δουλειάς μου , στίφη διαμαρτυρόμενων για την υποχρεωτική ζώνη και ζητούσαν από τους Νοσοκομειακούς γιατρούς ιατρική βεβαίωση , που κατά κάποιο τρόπο να … απαγορεύει την χρήση ζώνης λόγω … πχ….εκζέματος στο στήθος , θωρακοτομής για by-pass που τάχα πονούσε , παθήσεις του θυρεοειδούς (! ) , ή ότι ήσαν πολύ … κοντοί για να μην πνιγούν (μη γελάτε) , πονοκέφαλοι για το κράνος , μη χαλάσει η θεραπεία εμφύτευσης τριχών σε φαλάκρα (επίσης για το κράνος … και επίσης … μην γελάτε) …
Κάποτε , κάποιος στον οποίο αρνήθηκα να του δώσω κάποια τέτοια βεβαίωση (όχι γιατί είχα κανέναν ιδιαίτερο νταλγκά με την υποχρεωτική ζώνη για τον συγκεκριμένο , αλλά γιατί απλά ΔΕΝ είμαι κλινικός γιατρός και δεν είναι αρμοδιότητα μου να δίνω ιατρικές γνωματεύσεις) , έβγαλε ένα κίτρινο 200ευρο (το θυμάμαι γιατί μέχρι τότε , δεν μου είχε τύχει να δω χαρτονόμισμα των 200 ευρώ … και ούτε μου έτυχε από τότε (παράξενο , αλλά συμβαίνει) να ξαναδώ) … και μου το κούνησε μπροστά στη μούρη . Τον πέταξα κλωτσηδόν (τρόπος του λέγειν) έξω από το γραφείο μου και την άλλη ημέρα υπέστην το μαρτύριο της λογοδοσίας σε ΕΔΕ που κινήθηκε εναντίον μου , μετά από αναφορά του “ασθενή” για … “ΑΝΑΡΜΟΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ” …
Μην με … λυπάστε … Κόρακας κοράκου μάτι , δεν βγάζει … Οι περισσότερες ΕΔΕ στο Δημοσιοϋπαλληλίκι , καταλήγουν στον κάλαθο των αχρήστων , αλλά μένει το στρες και το “γ…μώτο” … και η ντροπή και η ρετσινιά και η κοροϊδία …
Τί έγινε λοιπόν μ’ αυτόν τον νόμο ;… Τίποτα . Μέσα στην πόλη , όποιος θέλει φοράει ζώνη … κανείς πια δεν νοιάζεται , όσο για τα κράνη , τα αστέρια της Τροχαίας μας βουτάνε κανέναν ντιλιβερά , που δεν τους γεμίζει το μάτι η φάτσα του και του κόβουν πρόστιμο , που βεβαίως πληρώνει ο εργοδότης του και μετά φυσικά … τον απολύει για να πάρει άλλον ντιλιβερά , που να είναι αρκετά … μάγκας , ώστε «… να μην τον πιάνουν οι μπάτσοι» …. Έτσι μου είπε κάποτε φίλος μου με επιχείρηση γρήγορης εστίασης (fast-food) .
Γειά σου Νεοελλάδα μου , με την μαγκιά σου !…
====================================
ΥΓ. Η κοπέλα της πρώτης φωτο (στο αυτοκίνητο με την ζώνη) , είμαι … εγώ … Εντάξει … ομολογώ , πως η φωτο , δεν είναι πρόσφατη …
Περισυνή … είναι .
 

36 responses to “Του Έλληνα ο τράχηλος ζυγόν (ΖΩΝΕΣ-ΚΡΑΝΗ) δεν υπομένει …

  1. amelinia

    Ιουλίου 10 , 2009 at 06:37

    έτσι είναι όπως τα λες. οι νόμοι αυτοί έγιναν για να γράφουν τους φτωχούς ή όσους δεν έχουν τον «τρόπο» τους οι μπάτσοι.
    έχουν πλάκα πάντως οι λόγοι που ζητούσαν να τους γράψετε για να απαλλαγούν από κάτι που υποτίθεται ότι θα τους προστάτευε τη ζωή και κατεπέκταση και την υγεία..

    θυμάμαι όταν ήμουν φοιτήτρια μπήκα σε ένα ταξί στη θέση του συνοδηγού και ανεπαίσθητα, από συνήθεια (αφού έτσι έμαθα από μικρή) τράβηξα να βάλω τη ζώνη. γυρνάει όλο φωνές ο ταξιτζής «εεεεεε σιγά τι κάνεις εκεί; είσαι με τα καλά σου; θα μου τη χαλάσεις!» του λέω γω «τι κάνω προσπαθώ να βάλω τη ζώνη μου» και απαντά «από που είσαι;» του λέω και μου λέει «α, καλά δικαιολογείται, νόμιζα πως το έκανες για να μου τη χαλάσεις». εννοείται πως δε με άφησε να τη φορέσω και ένιωθα περίπου γυμνή μπροστά στο καταπληκτικό (λέμε τώρα) οδήγημα του.

     
    • silia

      Ιουλίου 12 , 2009 at 21:44

      @ amelinia
      Καλά ,… αν μπορούσα να θυμηθώ και να σου γράψω τί ζητάνε οι Νεοέλληνες «φορολογούμενοι» (το «φορολογούμενοι» το τονίζω , γιατί κι αυτοί μας το τονίζουν όταν ζητάνε κάτι) , από τους γιατρούς του Συστήματος Υγείας , θα σου έφευγε το σαγόνι απ’ τα γέλια , μπορεί όμως και να αποκόμιζες τελικά και μια θλίψη , για την κακώς εννοούμενη μαγκιά , για την κακώς εννοούμενη ξερολίαση και για την κακώς εννοούμενη ενημέρωση .
      Θα σου αναφέρω μόνο (καλά … είναι και το πιο ακραίο που μου έτυχε) ότι πριν χρόνια , πριν την ειδικότητα μου , μου ζητήθηκε να δώσω πιστοποιητικό θανάτου , σε κάποιον που απεβίωσε μέσα στο Νοσοκομείο , που να αναφέρει , ότι ένα 6ωρο μετά τον θάνατο , ο νεκρός εμφάνισε μια μικρή …. ΑΝΑΣΤΑΣΗ … λίγων λεπτών , και μετά πέθανε … εντελώς και αμετάκλητα …
      Είχαν οι συγγενείς του μακαρίτη … τους λόγους τους …
      Φιλιά .

       
      • amelinia

        Ιουλίου 13 , 2009 at 07:02

        :))) και ποιος πρότειναν ότι θα ανάσταινε αυτό το λάζαρο;! τι ακούτε κι εσείς οι γιατροί τελικά!

         
      • silia

        Ιουλίου 15 , 2009 at 23:23

        @ amelinia
        Θα το γράψω ίσως σε ποστ , κάποτε (σύντομα εννοώ) , γιατί είναι αρκετά μεγάλη ιστορία …
        Πάντως , όσο κι αν ακούγεται παράξενο , ουδεμία σχέση , δεν είχε η …»αίτηση» των συγγενών , με κληρονομιές και άλλα τέτοια .

         
  2. faros

    Ιουλίου 10 , 2009 at 08:43

    Πόσο δίκιο έχεις !
    Εμένα, πάντως, μου κάνει εντύπωση, γιατί πρέπει να υπάρχει αυστηρός νόμος ή απαγόρευση ή ο φόβος του … «γραψίματος» και του πρόστιμου, για να κάνει ο Έλληνας το αυτονόητο !
    Έπρεπε να κάνουν 1000 ευρώ το πρόστιμο για να μην «περνάμε» με «κόκκινο»;;;
    Ακόμα, στις διαβάσεις που δεν έχει φανάρια, δεν λένε να σταματήσουν οι οδηγοί (ιδίως οι … οδηγίνες) για να περάσουν οι πεζοί !
    Υπάρχει απαγόρευση, αλλά όχι πρόστιμα … οπότε …

    Δυστυχώς ζούμε σε μια χώρα που ο καθένας από μας θέλει και ένα … χωροφύλακα πάνω απ΄το κεφάλι του (και αυτό «παίζεται» γιατί υπάρχει και το σπορ της … δωροδοκίας και της γνωριμίας και του … μέσου) για τα αυτονόητα.

    Ήμουν που λέτε πριν μερικά χρόνια στη Γερμανία, η συγγενής μου που θα με πήγαινε βόλτα, έβαλε ζώνη ακόμη από το πάρκινγκ που είχε το αυτοκίνητό της.
    (και μιλάμε για υπόγειο πάρκινγκ στην πολυκατοικία που μένει).
    Τη ρώτησα γιατί … ενώ όταν έρχεται στην Ελλάδα…
    Και η απάντηση.
    » Δεν κατάλαβες, εδώ είναι Γερμανία» !!!!!!!!!!!!

    Να μην ξέρουμε, ρε παιδί μου, το σωστό …

    Μια πολύ θερμή Καλημέρα !

     
    • silia

      Ιουλίου 12 , 2009 at 22:05

      @ faros
      Μου θύμισες το αγαπημένο μου χόμπυ :
      Όταν δεν πηγαίνω βιαστικά στην δουλειά , αλλά σουλατσάρω με το τετράτροχο μου όχημα στους δρόμους , μέσα στην πόλη , συνηθίζω τις λεγόμενες «καλές πράξεις» …. Δηλαδή δίνω προτεραιότητα σε «εγκλωβισμένους» σε δύσκολες διασταυρώσεις οδηγούς , ή σταματώ σε διαβάσεις πεζών χωρίς φανάρια , για να περάσουν δυστυχισμένοι πεζοί , που μπορεί και να … γεράσουν στην μια πλευρά του δρόμου , σε ώρες κυκλοφοριακής αιχμής … Που έγκειται ο χαρακτηρισμός «χόμπυ» ;… Μα στην ηδονική ευχαρίστηση που κερδίζω , όταν με κορνάρουν ή με βρίζουν (μάλιστα , Φάρε μου με βρίζουν και το «κότα» , δεν το θεωρώ βρίσιμο… ) ή και με μουντζώνουν ακόμα , επειδή τους καθυστερώ .
      Λοιπόν , αν θέλεις πίστεψέ το , κι αν όχι , μην το πιστεύεις :
      ΠΟΤΕ …. μα ποτέ (γι αυτόν τον λόγο) , δεν με έχει βρίσει , κορνάρει , μουντζώσει …. γυναίκα οδηγός .
      Οδηγώ από το 1975 …
      ————————————-
      Επί της ουσίας του σχολίου σου , θέλω να πω , πως το πιο θλιβερό απ’ όλα αυτά που αναφέρεις , είναι το ότι αυτού του είδους την κακώς εννοούμενη μαγκιά , την διδάσκουμε (με το προσωπικό μας παράδειγμα εννοώ , αλλά και με αυτά που συζητάμε φωναχτά και αφρόντιστα) , και στα παιδιά μας … Και έτσι η ελπίδα βελτίωσης , όλο και πιο «χλωμή» … πιό αναιμική , γίνεται .
      Καλό σου βράδυ .

       
      • faros

        Ιουλίου 13 , 2009 at 08:34

        Ξέρεις, προφανώς, έχεις δίκιο για τις γυναίκες οδηγούς !
        ΔΕΝ βρίζουν, ΔΕΝ κορνάρουν, ΔΕΝ μουτζώνουν … γενικά ΔΕΝ … οδηγούν !!! χε χε χε
        Είναι τόσο σπαστικά … αδιάφορες … που μπορεί να σε … σκάσουν !!! χε χε χε

        υ.γ. τώρα, από μέσα σου, βρίζε όσο θέλεις … αφού δεν σε … ακούω … !!! χα χα χα

         
  3. sofiascomments

    Ιουλίου 11 , 2009 at 07:40

    Είναι να το μαθαίνεις από μικρός. Τα παιδιά μου με το που μπαίνουν φοράνανε και τους έχω πεί, να με μαλώνουν, για να τη φοράω..Με μαλώνουν και για το τσιγάρο, και για να δούμε ακόμα για πόσα…
    Καλό Σ/Κ

     
    • silia

      Ιουλίου 12 , 2009 at 22:17

      @ sofiascomments
      Έτσι μπράβο … Κι εσύ μου θύμισες τον μεγάλο μου γιό , που ζει εδώ και σχεδόν 15 χρόνια στην Βρεττανία . Όταν λοιπόν έρχεται στην Ελλάδα για να μας δει του δίνουμε το αυτοκίνητο , γιατί του αρέσει πολύ να οδηγεί . Κάποιες φορές όταν χρειάζεται να πάω κι εγώ κάπου , κάθομαι στην θέση του συνοδηγού , για να μην του πάρω το τιμόνι … Ε , λοιπόν , δεν ξεκινάει (κάθεται υπομονετικά σαν να έχει να κάνει με κάποιο προβληματικό άτομο) , αν δεν φορέσω την ζώνη μου , ακόμα , κι αν θα κατέβω στα επόμενα 300 μέτρα …
      Καλή εβδομάδα .

       
  4. faros

    Ιουλίου 11 , 2009 at 08:06

    Πραγματικά εντυπωσιάστηκα από την πρώτη φωτό …

    (για το … αυτοκίνητο, φυσικά, μιλλάω χε χε χε )

    Πολύ πολύ Καλημέρα και Καλό Σαββατοκύριακο !

     
    • silia

      Ιουλίου 12 , 2009 at 22:27

      @ faros
      Και που να δεις το … κάτω μέρος του και τα … «πιασίματα» τις «αεροτομές» , τα «φινιρίσματα» , τα «μπουλόνια» του , τις «αντοχές» και προπαντός τις … επιδόσεις του … Θα σου φύγει ο … τάκος , που λένε και στην πιάτσα …
      Κι εγώ , για το αυτοκίνητο μιλάω .
      ——————————
      Καλό ήταν το Σαββατοκύριακο , δόξα τω Θεώ .
      Ας είναι καλή και η καινούρια εβδομάδα , που μας ξημερώνει .

       
      • faros

        Ιουλίου 13 , 2009 at 08:34

        ααααααααααααα !!!

         
      • silia

        Ιουλίου 15 , 2009 at 23:19

        @ faros
        Κλείσε το στόμα σου , γιατί κυκλοφορούν και μύγες ….
        Φτάνει τόσο που θαύμασες αυτό το … αριστούργημα … αυτή την κομψότητα , αυτή την ανεπανάληπτη κοψιά ….
        Για το αυτοκίνητο , μιλάμε , πάντα ….

         
  5. glaykidarling

    Ιουλίου 11 , 2009 at 10:55

    και καλά εσύ που ΔΕΝ πήρες το κίτρινο..ή το μωβ..που έλεγε και η ντάλια στο παρά πέντε..και καλά έκανες…γιατί η παιδεία σου και η υπευθυνότητά σου δε θα σε άφηναν!
    άλλοι όμως;
    Το σύστημα είναι διαβρωμένο και οι νόμοι…δύσκολα εφαρμόσιμοι…καθώς οι Έλληνες είμαστε της λαμογιας!
    Πόσες φορές…έχει πάει να μας σκοτώσει κάποιος [έχουμε μηχανή με το φίλο μου]επειδή μιλάει στο κινητο!Που είναι οι τροχονόμοι που τους έγραφαν στην αρχή αέρα πατέρα;
    επίσης..έβαλαν ανθρώπους να κάνουν ελέγχους στα μαγαζιά για το κάπνισμα..οκ..δεκτό…
    γιατί δε βάζουν και τροχονόμους να σηκώνουν κάθε αυτοκίνητο που παρκάρει παράνομα και εγώ που θα χρησιμοποιήσω τη συγκοινωνία..για να πάω στη δουλειά μου θα πρέπει να περιμένω ένα εικοσάλεπτο ,ώσπου να θυμηθεί ο γύφτουλας..να πάρει το αμάξι του και να στρίψει το λεωφορείο;
    ένας νόμος…δε φέρνει την ανοιξη…….

     
    • silia

      Ιουλίου 16 , 2009 at 16:52

      @ glaykidarling
      Και πού να δεις καλή μου glayki , πόσα κίτρινα και μωβ , αλλά και … ευτελέστερης αξίας «χρώματα» , πέφτουν , προκειμένου να σου γράψει κάποιος γιατρός του ΕΣΥ , κάποια ιατρική βεβαίωση , που θα σε απαλλάσσει από … επιστράτευση , στρατιωτική άσκηση εφέδρων , δικαστήρια , μηνύσεις , φορολογικές επιβαρύνσεις …
      Αλλά εδώ η λέξη «αίσχος» δεν ανήκει και τόσο πολύ στους … αιτούντες , όσο στους γιατρούς του ΕΣΥ .
      Όσο για το παρκάρισμα , πρώτα πρέπει η Πολιτεία , να φροντίσει για χώρους στάθμευσης , και για αξιοπρεπείς , και «πλούσιες» συγκοινωνίες και μετά πρέπει να αρχίσει να παίρνει κεφάλια .
      Ακόμη , έχω να πω , πως καλά έκανες και μου θύμισες τον Νόμο για τα κινητά σε ώρα οδήγησης και έχω μια καλή ιστορία επ’ αυτού , για να την κάνω ποστ .
      Φιλιά .

       
  6. faros

    Ιουλίου 12 , 2009 at 07:52

    Πολύ πολύ Καλημέρα !

     
  7. faros

    Ιουλίου 13 , 2009 at 08:35

    Χαίρεται και Καλημέρα και … Καλή Βδομάδα !

     
  8. museum

    Ιουλίου 13 , 2009 at 09:43

    Έχω σταματήσει να φοράω ζώνη τελευταία, στην πόλη εννοείται, γιατί στα ταξίδια, δεν ξέρω, νιώθω μία ασφάλεια όταν ‘δένομαι’ – από φυσικού προέρχεται, με έχουν μάθει έτσι, το έχω αναλύσει το μυαλό μου; θα σας γελάσω. Πάντως η έλλειψη ζώνης στην πόλη, μου δίνει μία αίσθηση ελευθερίας και οδηγικής απόλαυσης. Δεν είναι θέμα μαγκιάς, ότι ξέρετε εγώ δεν συμμορφώνομαι στις υποδείξεις σας, μα απλούστατα πως όταν ξεκίνησα να μην φοράω τη ζώνη μου άρχισα να το απολαμβάνω. Τον εαυτό μου θέλω να τον προστατεύω ασφαλώς, δεν είναι αυτό, απλά έτσι μου βγήκε, το λέω και το εννοώ.

    Για το κράνος δεν γνωρίζω, μιας και δεν καβάλησα ποτέ μου μηχανή από τη θέση του οδηγού. Κι εδώ για μια βόλτα στην πόλη ίσως δεν χρειάζεται. Ας ευγνωμονούμε πάντως τα δίκυκλα. Πόσο πιο φορτικές θα ήταν οι πόλεις μας μόνο με αυτοκίνητα; Και στο γράμμα του νόμου, θα παρακαλούσα, ας κοιτάξει και αλλού: τους τζιπο-καβαλάρηδες που πιάνουν όλο το πεζοδρόμιο και ο ηλικιωμένος αναγκάζεται να εκτεθεί στο δρόμο για να περάσει ή τον απερίγραπτο που έχει διπλοπαρκάρει και ασφυκτιά όλη τη ροή και οι καρδιές μας.

    Καλή σου μέρα, καλή βδομάδα!

     
    • silia

      Ιουλίου 16 , 2009 at 17:24

      @ museum
      Παράξενη αίσθηση αυτή που περιγράφεις … Αυτή η αίσθηση ελευθερίας χωρίς την ζώνη , μέσα στην πόλη . Και ξέρεις … οτιδήποτε αναφέρεται στην ένοια της Ελευθερίας , είναι για μένα τουλάχιστον σεβαστό … Ωστόσο , θα σου το πω (κι ας το ξέρεις πολύ καλά) , ότι πρέπει να προσέχεις ….
      Εδώ και αρκετό καιρό , τρία χρόνια περίπου , υποφέρω από ένα είδος αρθρίτιδας του αριστερού ώμου (απ ‘οπου περνάει η ζώνη του αυτοκινήτου) , που συχνά η φλεγμονη , μεταδίδεται και στα μαλακά μόρια της κατ’ ώμον άρθρωσης , δηλαδή στους μυες , τον υποδόριο ιστό , ακόμη και στο δέρμα , με πόνο και κοκκινίλες … Ωστόσο , ποτέ (μα ποτέ), δεν εγκαταλείπω την ζώνη γιατί στην ζώνη χρωστάω την ζωή μου , από τροχαίο , που έγινε μέσα στην πόλη και με πολύ χαμηλές ταχύτητες .
      Την αγάπη μου … και να προσέχεις .

       
  9. Κατασκευή Ιστοσελίδας

    Ιουλίου 13 , 2009 at 11:28

    Ευχαριστώ για την ενημέρωση

     
    • silia

      Ιουλίου 15 , 2009 at 23:15

      @ Κατασκευή Ιστοσελίδας
      Δεν το κατάλαβα αυτό , αλλά … παρακαλώ .

       
  10. faros

    Ιουλίου 14 , 2009 at 11:48

    Αλήθεια, τελικά, διαφημίζεις το … αυτοκίνητο ή κάποια … οδοντόκρεμα ;;; (για τη φωτό (1) μιλάμε πάντα …

    Μια πολύ θερμή Καλημέρα από την όμορφη Σαμοθράκη – διακοπούλες τι άλλο ;;;

     
    • silia

      Ιουλίου 15 , 2009 at 23:14

      @ faros
      Ούτε το ένα , ούτε το άλλο (διαφημίζω)
      Διαφημίζω , το ΕΣΥ , για να δεις , τί … γυναικάρες γιατρούς προσλαμβάνουν πια στα Δημόσια Νοσοκομεία …
      Το αυτοκίνητο , είναι … ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ !!!
      ——————————
      Και σταμάτα να μου τσαταλιάζεις τα νεύρα , διαφημίζοντας συνέχεια τις … μόνιμες διακοπές σου .
      ————————————
      Θα σου … κουβαληθώ στην Σαμοθράκη … Πρόσεχε …

       
  11. μούργος

    Ιουλίου 14 , 2009 at 17:58

    Σιλια οι αεροσακκοι αλαξαν αρκετα τη συμπεριφορα και του ελληνα (αν ανοιξουν και δεν τη φορας την εβαψες). τα μηχανακια ειναι αλλη ιστορια.
    υ.γ.
    1.δεν πιστευω να κανουν και αεροσακκους και για το τσιγαρο (να το κοψουμε και μεις οι εξαρτημενοι)
    2. αν δεν το εγραφες για τη φωτο φετεινη θα την ελεγα λολ

     
    • silia

      Ιουλίου 15 , 2009 at 23:10

      @ μούργος
      Έχω το θλιβερό προνόμιο , να έχω δει θανάτους από ασφυξία , επειδή άνοιξαν οι αερόσακκοι πάνω σε οδηγό , που δεν φορούσε ζώνη …
      Άστα …
      Επί των υστερογράφων :
      1. Αερόσακκους για το τσιγάρο … δεν προβλέπεται , όπως δεν προβλέπονται και … φουσκωτές … σεξοκούκλες για τους καπνιστές ….
      Και τα δυο (αερόσακκοι και φουσκωτές σεξοκούκλες) … με την κάφτρα του τσιγάρου … ξεφουσκώνουν .
      2. Αλλάζω , με …πολύ αργούς ρυθμούς (ένα , απ’ τα πολλά χαρίσματά μου) … Κράτα στο μυαλό σου αυτή τη φωτο και να δεις , που όταν το 2019 θα σου δείξω μια πρόσφατη φωτογραφία μου , θα τις …μπερδεύεις .
      ————————————-
      Όντως , όπως λέει παρακάτω και ο φίλος μας ο Φάρος , είσαι πολύ ιππότης … Ξέρεις , τί θέλουν οι γυναίκες … Και να ξέρεις , πως όταν πρόκειται για κοπλιμέντο , οι γυναίκες δεν … έχουν ταυτότητα .
      ………………………………….
      Μόνο εκείνο το «λολ» στο τέλος με χάλασε λίγο , αλλά … χαλάλι σου .

       
  12. faros

    Ιουλίου 15 , 2009 at 12:02

    Μμμμ, μούργε, είσαι και πολύ ιππότης !!!
    Μπράβο !!!
    υ.γ. εντάξει, εντάξει, δίκιο έχει !

    Πολύ πολύ Καλημέρα !

     
  13. faros

    Ιουλίου 16 , 2009 at 15:53

    Καλημέρα και … μακάρι !!!!!!!!!!

    υ.γ. αν καταλάβεις … κατάλαβες !!!!

     
    • silia

      Ιουλίου 16 , 2009 at 17:30

      @ faros
      Πώς σου πέρασε από το μυαλό , ότι μπορεί και να … μην καταλάβω ;… Για χαζή με έχεις ;
      Εγώ Φάρε μου , όλα (σχεδόν) τα καταλαβαίνω , αλλά όπως λέει και το λαϊκό άσμα «… κάνω το κορόϊδο και σωπαίνω» .
      Καλά να περνάς …
      Ίσως … στην τελευταία Πανσέληνο του Αυγούστου ….

       
      • Καναλιώτης

        Ιουλίου 17 , 2009 at 02:07

        @φάρος
        Ετοίμασε το κόκκινο χαλί… χεχεχε

         
  14. faros

    Ιουλίου 17 , 2009 at 07:38

    Έτοιμο … το … ΄χω !!!
    Αν και αυτές τις μέρες … κι γω … λοίπω …
    Έχω δουλειές στη … συμπρουτεύουσα !!!!

    Χαζή σε καμιά περίπτωση … αναποφάσιστη … όμως ;;;;;;;

    Καλημερούδια !

     
    • silia

      Ιουλίου 19 , 2009 at 18:15

      @ faros
      Σού’ρχομαι ….

      Πρόσεχε … είπες πως το έχεις έτοιμο το χαλί …

      Και αν δεν έχει αεροδρόμιο η Σαμοθράκη , να κάνεις μια΄αίτηση στον Στυλιαννίδη , να … φτιάξει … Πες του «Περιμένω την Σίλια» … Θα καταλάβει …Το χαλί , από το αεροδρόμιο το θέλω …

      ==============================
      Και … πες του Καναλιώτη , ότι είναι … κουτσομπόλης ….

       
  15. Rizobreaker

    Ιουλίου 17 , 2009 at 10:25

    Τι να πει κανείς…
    Βασικά η οδηγική συμπεριφορά είναι ένα θέμα τεράστιο που εξαρτάται άμεσα από την παιδεία του ατόμου.
    Όταν λοιπόν από μωρά μας μαθαίνουν να γινόμαστε «οι καλύτεροι», να πατάμε επί πτωμάτων, να έχουμε τον καλύτερο βαθμό κτλ, και άρα να μας νοιάζει μόνο ο εαυτός μας, η μόνη λογική συνέχεια είναι να κάνουμε ότι γουστάρουμε και ως οδηγοί.
    Προσωπικά προσπαθώ πάντα στις διαβάσεις να σταματάω όταν έχει πεζούς, γιατί κι εγώ ως πεζός θα ήθελα από τους οδηγούς το ίδιο…
    Επίσης σε μερικές διασταυρώσεις που στρίβουν ανάποδα τα λεωφορεία (αν με εννοείτε), σταματάω πάντα για να περάσει το λεωφορείο, κι ας κορνάρουν από πίσω… Είναι αυτή η ηλιθιότητα των Νεοελλήνων, που όταν βρίσκονται στα λεωφορεία φωνάζουν για τις καθυστερήσεις και για τους απέξω οδηγούς που εμποδίζουν τα λεωφορεία, αλλά όταν είναι οι ίδιοι οδηγοί, στ’ αρχ**** τους τα λεωφορεία…

     
  16. faros

    Ιουλίου 18 , 2009 at 08:16

    Καλημέρα, καλημέραααααααααα !

     
  17. suspect

    Ιουλίου 18 , 2009 at 17:59

    να δεχθω το μη υποχρεωτικο του κρανους και της ζωνης εφοσον βεβαια το κρατος και το ικα δεν θα ειναι επισης υποχρεωμενοι να καλυπτουν τα νοσηλεια σε περιπτωση ατυχηματος.

     
  18. Blair

    Σεπτεμβρίου 12 , 2011 at 14:49

    Hey there. I wished to drop you a quick note to express my thanks. I’ve been following your blog for a month or so and have absolutely acquired a bunch of good information as well as loved how you’ve set up your blog. I am seeking to perform my own web site however consider its very general and I must focus more on smaller subject areas.

     
  19. mark nason dallas

    Φεβρουαρίου 11 , 2012 at 04:06

    I’m executing a little something of the identical interest and are taking note about this .Thank you.

     

Σχολιάστε

 
