RSS

Προάγει η συγκατάκλιση το … συζυγικό σεξ ;…

01 Αυγ.
Κάποτε στα 35 μου περίπου , σε μια εντελώς καλοπροαίρετη φιλική συντροφιά , δήλωσα ότι κοιμόμουν σε ξεχωριστή κρεβατοκάμαρα με τον σύζυγο μου , γιατί με ενοχλούσε αφάνταστα το ροχαλητό και θεωρούσα τον ύπνο πολύτιμο αγαθό και όπλο για να τα βγάλω πέρα με μια πολύ απαιτητική καθημερινότητα .
Δέχτηκα ένα σωρό διαμαρτυρίες και συμβουλές και παρατηρήσεις και κατάφερνα να τις αντικρούω , πράγμα που έκανε μια φίλη μου να με “καρφώσει” με το μεγάλο επιχείρημα , ότι η συγκατάκλιση … προάγει το … σεξ … πχ όταν είστε μαλωμένοι , αν ακουμπήσουν τα γυμνά σας πόδια μεταξύ τους , κάτι μπορεί να γίνει και να ξεχαστεί το μάλωμα …
.
podia3
.
Απάντησα πως το βρίσκω θλιβερό να συμφιλιώνομαι με κάποιον μόνο και μόνο επειδή … ακούμπησαν τα πόδια μας και ακόμη θλιβερότερο να “ξεχνώ” μια διαφορά , επειδή έκανα έρωτα ….
Με … αποπήραν όλοι ….
Είμαι ακόμη μετά από 38 χρόνια (
5 χρόνια «αίσθημα» και 33 «έγγαμα» χρόνια) με το σύζυγό μου και είμαστε μια χαρά .
Η φίλη μου είναι εδώ και 9 χρόνια χωρισμένη .
……………………………….
.
.
.
Εντάξει … εντάξει … Το παραδέχομαι , πως είναι … κομμάτι σοφιστικός συλλογισμός , αυτό που έγραψα …
Αλλά , … για σκεφτείτε το λίγο…
Πολύ λίγο …
Λιγάκι …
…………………………..
Τελικά , αποφάσισα να το πω … σταράτα :
Θέλω την γνώμη σας για την … συγκατάκλιση … μέσα στον γάμο .
.
podia
…………………………………..
(Εγώ , σας το έλεγα πως η πολλή ζέστη με … πειράζει , αλλά εσείς , δεν με παίρνατε στα σοβαρά) .
 

43 responses to “Προάγει η συγκατάκλιση το … συζυγικό σεξ ;…

  1. elena

    Αύγουστος 1 , 2009 at 03:02

    Χαρά στο κουράγιο σου που είσαι τόσα χρόνια παντρεμένη! μετά από 3 χρόνια σχέσης με τον πρώην μου και δεν ήθελα προς το τέλος ούτε να τον ακούω να αναπνέει δίπλα μου. ενώ στην αρχή πέθαινα να τον έχω στο κρεβάτι μου..

    πιστεύω ότι καλά κάνεις εάν λειτουργεί τόσα χρόνια το να κοιμάστε χωριστά.
    γιατί όμως αναρωτιέσαι τώρα;
    ο σύζυγος τί λέει περί του θέματος; πιστεύω ότι η δική του άποψη έχει σημασία.

     
    • silia

      Αύγουστος 1 , 2009 at 23:41

      @ elena
      Γιατί αναρωτιέμαι τώρα ;…
      Μα , … γιατί τώρα γράφω το ποστ …
      Απλά , ο λόγος μου είναι … ρητορικός . Αποφάσισα να γράψω κάτι για το συζυγικό σεξ , και θυμήθηκα την ιστορία … Συζήτηση να γίνεται …
      Όσο για την τελευταία ερώτηση σου , χτύπησες … κέντρο … διάνα … bingo … πως το λένε . Και βέβαια έχει μεγάλη σημασία για το τί λέει ο σύζυγος , γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η συζυγική (όπως και οποιαδήποτε άλλη) σχέση , απαιτεί δύο ανθρώπους , ισάξιους και ισότιμους .
      Λοιπόν , πιστεύω ότι αυτή η κατάσταση (χωριστές κρεβατοκάμαρες) κράτησε τόσο πολύ και η σχέση ήταν επιτυχημένη (εντελώς έντιμα σου μιλάω) , γιατί ακριβώς , το σεβάστηκε και το παραδέχτηκε κι εκείνος , και πολέμησε στα ίσα με μένα , ωστε η … μη-συγκατάκλιση , να μη γίνει αιτία αποξένωσης .
      ………………………..
      Ο γάμος , θέλει πολύ … κόπο καλή μου φίλη .
      Καλώς όρισες στα μέρη μου .

       
  2. nikolios

    Αύγουστος 1 , 2009 at 05:39

    κοίτα να δεις!εμείς είμαστε καπου στα 35και δεν κοιμόμαστε σχεδόν ποτέ μαζί, λες αυτό να μας κρατάει ? καλημέρα και καλο μηνα.

     
    • silia

      Αύγουστος 1 , 2009 at 23:49

      @ nikolios
      Όχι Νικόλα … Είμαι (σχεδόν) βέβαιη , πως δεν είναι αυτό που σας κρατάει …
      Μην κάνεις … σόφισμα . Δεν ισχύει το «συντηρώ την σχέση μου , χωρίζοντας … από κλίνης» . Απλά όταν και αν , συμβαίνει κάτι να σε ενοχλεί , ή να δυσκολεύει τη ζωή σου , τότε πολεμάς να βρεις μια λύση ΑΠΟΔΕΚΤΗ και από τους δυό …
      Ο γάμος είναι μια πολύτιμη σχέση , αλλά και η ζωή μας (η σύντομη ζωή μας) , απαιτεί τον σεβασμό κι αυτή και την προσοχή μας στο … πρόσωπό της .
      —————————-
      Γιατί άλλαξες nick ?

       
  3. Τζίνα

    Αύγουστος 1 , 2009 at 09:11

    Στα χωριστά κρεβάτια λέω ναι (αν και δεν ισχύει σε μας), οι χωριστές κρεββατοκάμαρες όμως μου πέφτουν «κάπως»….

     
    • silia

      Αύγουστος 2 , 2009 at 00:02

      @ Τζίνα
      Ο καθένας , όπως και ό, τι του αρέσει . Ο καθένας «στρώνει» και οφείλει να το κάνει την ζωή του , όπως του αρέσει , ή τον βολεύει … Δεν υπάρχουν «πρωτόκολλα» για τον επιτυχημένο γάμο … Τέλος πάντων … δεν υπάρχουν πάγιες και απόλυτα επιτυχημένες συνταγές … ήθελα να πω .
      Μου θύμισες μια ιστορία από το περσινό καλοκαίρι :
      Τρία φιλικά ζευγάρια (60 , 45 , και 40 περίπου ετών) τρώμε σε ένα ταβερνάκι σε πεζόδρομο , βράδυ και περασμένη η ώρα . Έχουμε μια παρόμοια συζήτηση και ο ένας της παρέας , διαπιστώνει :
      – Ρε σεις … εδώ , έχουμε δυο που κοιμούνται σε ξεχωριστές κρεβατοκάμαρες (εμείς) … Άλλους δυό , που κοιμούνται σε διαφορετικούς ορόφους (οι φίλοι με ένα πολύ μεγάλο σπίτι) και δύο , που κοιμούνται σε … διαφορετικά σπίτια (η αφεντιά του και η κοπέλα του , που είναι και οι δυο , κατά του γάμου) ….
      Περιττό να σου πω , πως η βραδυά μας τελείωσε κάπως … άγαρμπα …
      Οι περίοικοι , καλέσαν το «100» για διατάραξη της κοινής ησυχίας ….
      …. από τα γέλια μας ….

       
    • silia

      Αύγουστος 3 , 2009 at 10:37

      @ Τζίνα
      «Περί .. ορέξεως» , που λέει και η παροιμία , …ουδείς λόγος .
      Είπαμε : Ό, τι βολεύει τον καθένα . Αρκεί , να υπάρχει συναίνεση …. (τέλος πάντων … αυτό είναι το ζόρικο : η συναίνεση) .

       
  4. An-Lu

    Αύγουστος 1 , 2009 at 09:47

    Έχω την εντύπωση ότι αν όλα τα άλλα πάνε καλά σε ένα ζευγάρι, το θέμα της συγκατάκλισης απλά είναι δευτερεύον!

     
    • silia

      Αύγουστος 3 , 2009 at 10:40

      @ An-Lu
      Κι εγώ , αυτό πιστεύω , αλλά υπάρχουν χιλιάδες άλλοι , που δεν το πιστεύουν , ή ακόμα χειρότερα , λένε πως το πιστεύουν , αλλά στην πράξη … δεν .

       
  5. stelios

    Αύγουστος 1 , 2009 at 11:14

    Συμφωνώ με An-Lu.

    Άλλωστε, δεν μπορεί κανείς να είναι δογματικός. Είναι καθαρά θέμα του πώς αισθάνεται το κάθε ζευγάρι. Και αυτό που μου λέει η μικρή μου πείρα είναι ότι σε μιά συγκατοίκηση η καλύτερη συνταγή είναι μην καταπιέζεται κανείς. Μου φαίνεται ότι έτσι αντέχουν οι σχέσεις. Αν καταπιεζόμαστε για να υπακούσουμε σε χίλια δυο «πρέπει», σύντομα θα τρέχουμε προς την έξοδο για λίγο «αέρα», όσο κι αν αγαπιόμαστε.
    Όσο για το σεξ, δεν θεωρώ ότι έχει σχέση. Δύσκολα μπορείς να βάλεις καλούπια στη σεξουαλική επιθυμία. Θα το θεωρούσα πολύ λογικό, ας πούμε, να υποστήριζε κανείς ότι οι ξεχωριστές κρεβατοκάμαρες προάγουν το σεξ: υπάρχει ένα μυστήριο και μια περιπέτεια, εξάπτεται η φαντασία, πρέπει να σκεφτείς πώς θα πλησιάσεις τον άλλον κ.λπ.
    Εμένα πάντως μου αρέσει να κοιμάμαι με τη γυναίκα μου (ελπίζω και σε εκείνη).

     
    • silia

      Αύγουστος 3 , 2009 at 22:58

      @ stelios
      Έτσι μπράβο .
      Οι σχέσεις , ούτως ή άλλως περνούν από χίλια δυό διασταυρούμενα «πυρά» , ας μην τις πυροβολούμε κι εμείς με την οποιαδήποτε «καταπίεση» .
      Όσο για το σεξ και τις χωριστές κρεβατοκάμαρες , … αυτό προσπαθούσα τότε να τους πω … Πως η τακτική αυτή έχει και τα καλά της … την φαντασία , την εκδήλωση του ουσιαστικού «θέλω» , του … παιχνιδιού τελοσπάντων του φλερτ , που όλα τα … μεγάλα πια παιδιά , κατά βάθος επιθυμούμε .
      Εντάξει … ας μην αναποδογυρίζουμε και το νόμισμα εντελώς … Πιστεύω πως η συγκατάκλιση έχει πολλά καλά … Η τρυφερότητα , το αισθημα της ασφάλειας , η εύκολη και δεδομένη αγκαλιά , το χάδι έστω και τυχαία … και υποσυνείδητα … ωραία πράγματα … Αλλά χωριστά , μόνο αν κάτι ενοχλεί … και πάντα με συγκατάθεση και των δύο … συμβαλλομένων .

       
  6. stelios

    Αύγουστος 1 , 2009 at 11:16

    Συμπλήρωση: αν είσαι μαλωμένος και ακουμπήσουν τα πόδια, υπάρχει και η περίπτωση της κλοτσιάς!

     
    • silia

      Αύγουστος 3 , 2009 at 22:59

      @ stelios
      Και μάλιστα στο … καλάμι …
      Και ίσως και … χωρίς πεντικιούρ .

       
  7. ελευθερία

    Αύγουστος 1 , 2009 at 11:28

    Καλημέρα, Σίλια και καλό μήνα. Συμφωνώ μαζί σου. Κι ο δικός μου άντρας ροχαλίζει και θα ήθελα να κοιμάμαι σε άλλη κρεβατοκάμαρα, μα όταν το ανέφερα, δεν του άρεσε καθόλου. Το βλέπει σαν έλλειψη αγάπης και υπομονής(στο θόρυβο). Κι έτσι συνεχίζουμε στο ίδιο κρεβάτι, με μένα να κοιτάω το ταβάνι, όταν δεν με παίρνει ο ύπνος από το ροχαλητό,(που όσο περνάνε τα χρόνια δυναμώνει). Και στο θέμα του σεξ νομίζω οτι, μπορεί να ήταν πιο ενδιαφέρον και ιντριγκαδόρικο να πηγαίνει ο ένας στο δωμάτιο του άλλου. Σκέψεις…. Αυτά, να είσαι καλά.

     
    • silia

      Αύγουστος 3 , 2009 at 23:16

      @ ελευθερία
      Συνήθως το ροχαλητό , μας προξενεί τόσο εκνευρισμό (ώρες – ώρες ίσως να αγγίζει και τα όρια του μίσους) , ώστε κι εμείς οι … μη δυνάμενοι να κοιμηθούμε με την ησυχία μας , δεν επιδεικνύουμε και τον καλύτερο μας εαυτό , όταν προσπαθούμε να εξηγήσουμε στον άλλο ότι … ενοχλούμαστε . Είμαστε απότομοι και ερειστικοί , πράγμα που ο άλλος το εκλαμβάνει εύκολα σαν ένδειξη … έλλειψης αγάπης .
      Μια που λοιπόν , η συντριπτική πλειψηφία των θυμάτων του ροχαλητού , είναι γυναίκες και οι γυναίκες (λένε πως) είναι και … πονηρές , δεν δοκιμάζεις να το ξανασυζητήσεις με τον άντρα σου , αλλά με … άλλη βάση , όπως πχ αυτού του «ιντριγκαδόρικου και πλέον ενδιαφέροντος» σεξ … μπας και το … ξανασκεφθεί ;…
      Ο γάμος , θέλει κόπο … αλλά βασικά , θέλει και … τρόπο .

       
  8. πρεσβύωψ

    Αύγουστος 1 , 2009 at 13:35

    Καλό μήνα. Τι σύμπτωση…. σήμερα κλείνουμε 27 χρόνια γάμου. Εάν προσθέσω και 2 χρόνια συμβίωσης 29….. στο ίδιο κρεββάτι…
    Ισως η αντοχή να οφείλεται στο οτι απουσιάζω συχνά. Ομολογώ ότι μου είναι αδιανόητο να κοιμηθούμε σε διαφορετικές κάμαρες στο σπίτι μας.
    Αν και ροχαλίζει……Α!!! στο θέμα του σεξ τώρα. Εάν η οικογένεια είναι κλασσική οπως η δική μας – 2 παιδιά- δεν ξέρω πολλά σπίτια με 4 κρεββατοκάμαρες. Εάν είχα όμως και είχε ο καθένας το δωμάτιό του, πηγαίνοντας στο δωμάτιο της αγάπημένης μου για σεξ , μήπως
    αυτό είναι κάτι σαν ανακοίνωση προς τούς κανακάρηδες, ότι απόψε θέλει να ……ο μπαμπάς;

     
    • silia

      Αύγουστος 4 , 2009 at 00:26

      @ πρεσβύωψ
      Θα ήθελα να σου πω , πως … εντάξει , είπαμε ότι το ροχαλητό εκνευρίζει και κουράζει αυτόν που το υπομένει , αλλά άλλο είναι να ροχαλίζει ο άντρας , και άλλο η γυναίκα . Συνήθως , ο άνδρας του οποίου ροχαλίζει η γυναίκα , δεν ενοχλείται (λένε) και τόσο πολύ , γιατί οι άνδρες κοιμούνται ευκολότερα και πιο γρήγορα και αδιάκοπτα απ’ ότι οι γυναίκες … Οι άντρες εχουν ελαφρότερες συνειδήσεις και αραιότερα συνειδησιακά προβλήματα … («συνήθως» , είπα… ) .
      Όσο για τους … κανακάρηδες , ε … οι περισσότεροι όλο και κάπου κάποτε την έχουμε «πατήσει» επ’ αυτού . Ακόμη και αν κοιμόμαστε στο ίδιο κρεβάτι … Ξέρεις φαντάζομαι για τί είναι ικανοί αυτοί οι μικροί διάβολοι .
      —————————————-
      Α … παρ’ ολίγο να το ξεχάσω :
      Μια και σε πετύχαμε σε ημέρα-επέτειο γάμου , για πες μας , τί δώρο έκανες στην αγαπημένη σου συμβία , που σου έκανε κι αυτούς τους υπέροχους «κανακάρηδες» ;

       
      • πρεσβύωψ

        Αύγουστος 6 , 2009 at 09:50

        Λουλούδια και μόνο λουλούδια.
        Πρίν πολλά χρόνια της πήρα ένα κόσμημα αλλά…..το βρήκε υπρβολικά μεγάλο. Στην επόμενη επέτειο της πήρα πάλι κοσμημα αλλά ήταν ….πολύ μικρό. Απο τότε μόνο λουλούδια…

         
      • silia

        Αύγουστος 6 , 2009 at 10:24

        @ πρεσβύωψ
        «…..το βρήκε υπερβολικά μεγάλο …. αλλά ήταν ….πολύ μικρό…»
        ———————————-
        Μεταφορικός είναι ο … λόγος σας , φαντάζομαι …

         
  9. Lilith

    Αύγουστος 1 , 2009 at 14:33

    Γέλασα πολύ με το σχόλιο του πρεσβύωψ! 😆
    Έχει δίκιο! χαχαχα!!!

    Χωριστές ή μη κρεββατοκάμαρες και κρεββάτια, είναι καθαρά θέμα του ζευγαριού.
    Δεν υπάρχει, σε καμία περίπτωση, νόμος σ’ αυτό.
    Φτάνει να είναι αυτό που λειτουργεί θετικά πάνω τους. Ας πούμε, στην περίπτωση της Ελευθερίας στο σχόλιο πιο πάνω, σίγουρα λειτουργεί πολύ αρνητικά το γεγονός ότι πρέπει να υποστεί αυτή τη ψυχοσωματική ταλαιπωρία κάθε βράδυ! Όταν είναι πτώμα από την κούραση και δεν μπορεί να κλείσει μάτι λόγω του ροχαλητού, να είσαι σίγουρη ότι οποιοδήποτε θετικό (και γλυκό) συναίσθημα έχει, εξαφανίζεται!

    «το βρίσκω θλιβερό να συμφιλιώνομαι με κάποιον μόνο και μόνο επειδή … ακούμπησαν τα πόδια μας και ακόμη θλιβερότερο να “ξεχνώ” μια διαφορά , επειδή έκανα έρωτα ….»

    Σ’ αυτό θα συμφωνήσω ΑΠΟΛΥΤΑ με σένα Silia!
    Καθαρά αντρική σκέψη το ότι «ακουμπάνε τα πόδια μας και ξαφνικά… όλα έχουν ξεχαστεί!».
    Οι γυναίκες δεν λειτουργούν έτσι!
    Αν δεν «διορθώσεις» την κατάσταση στο μυαλό τους τίποτα δεν επανέρχεται στο κανονικό!

    Καλό μήνα σε όλους!

     
    • silia

      Αύγουστος 4 , 2009 at 01:04

      @ Lilith
      Το είπαμε και θα το ξαναλέμε εσαεί , ή τουλάχιστον ώσπου να το … επεδώσουμε όλοι :
      Δεν υπάρχουν νόμοι πάνω σ΄αυτό .
      Πρέπει όμως να υπάρχει συναίνεση .
      Και … έχεις δίκιο πάνω σ’ αυτό το «Καθαρά αντρική σκέψη το ότι “ακουμπάνε τα πόδια μας και ξαφνικά… όλα έχουν ξεχαστεί!”» … Είπαμε οι άντρες λειτουργούν πιο απλά … Πιό «γήινα» .

       
  10. ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΖΗΣΑΚΗΣ

    Αύγουστος 1 , 2009 at 15:16

    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΑΥΓΟΥΣΤΟ και εκεί που ήμουν έτοιμος να ρωτήσω και να να «πάρω» τη γνώμη σου επί του τίτλου της αναρτήσεώς σου,καθόσον-
    επί τουλάχιστον 10 χρόνια κοιμόμαστε χώρια με την σύζυγό μου-Αυτή δλδ η απάντηση ήρθε από μόνη της στη συνέχεια
    του κειμένου-απαντήσεων σε σχόλια κ.λ.π.Και με εκφράζει
    σχεδόν απόλυτα!Λαμβανομένου υπόψη ότι έχω 40-σαράντα
    χρόνια έγγαμου βίου με την ίδια γυναίκα.Και το μόνο που έχει αλλάξει είναι το όνομα της που από Ασπασία την φωνάζω Χαρά! Επί τη ευκαιρία οι λόγοι της χώρια κατάκλισης είναι οι ίδιοι και για μένα!Ροχαλητό κ.λ.π.
    Ευχαριστώ Και Καλό Σ/Κο
    Απόμαχος

     
    • silia

      Αύγουστος 4 , 2009 at 01:08

      @ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΖΗΣΑΚΗΣ
      Πω πω !… πολύ όμορφο αυτό που είπες , ότι «το μόνο που έχει αλλάξει είναι το όνομα της που από Ασπασία την φωνάζω Χαρά!» …
      Αν έβαζες και ένα «μου» στο τέλος (Χαρά μου) θα γινόταν από «πολύ όμορφο» , … υπέροχο .

       
  11. Το τέρας της "αμάθειας"

    Αύγουστος 1 , 2009 at 17:36

    Δίκιο είχες… η πολλή ζέστη σε πειράζει!!! χα χα χα

    Σοβαρά τώρα, πιστεύω ότι η συγκατάκλιση δεν είναι το σημαντικότερο πράγμα στο γάμο.

    Γνωρίζω πολλά αγαπημένα ζευγάρια που κοιμούνται σε χωριστές κρεββατοκάμαρες και πολλά ζευγάρια, ο μόνος «κοινός τόπος» των οποίων είναι είναι η κρεββατοκάμαρα…

    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ by the way 🙂

     
    • silia

      Αύγουστος 4 , 2009 at 01:13

      @ Το τέρας της «αμάθειας»
      Υπάρχει και κάτι ακόμα χειρότερο . Τα ζευγάρια εκείνα που ο μόνος «κοινός τους τόπος» , δεν είναι ούτε καν η κρεβατοκάμαρα (γιατί και το σεξ , έχει κι αυτό την αξία του , έστω και απογυμνωμένο κάποιες φορές από τα συμπαρομαρτούντα) , αλλά ο κοινός τους τόπος , μπορεί να είναι … ένα πιάτο φαγητό , στα … μουγγά και ο καθένας χαμένος στις δικές του σκέψεις …
      Κρίμα …

       
  12. glarenia

    Αύγουστος 2 , 2009 at 14:56

    Τι λέτε βρε παιδιά… πώς θα χουζουρεύω τους χειμώνες;
    😉

    Εν τοιαύτη περιπτώσει γιατί να μένουμε στο γάμο, όταν ούτε ένα κρεββάτι δεν είναι ικανό να μας φέρει λίγο κοντά…

    Καλώς σε βρίσκω,
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

     
    • silia

      Αύγουστος 4 , 2009 at 01:24

      @ glarenia
      Τί θα πεί «πώς θα χουζουρεύω τους χειμώνες» ; Έτσι θα χουζουρεύεις :

      Και αν οπωσδήποτε θέλεις να χουζουρεύεις με παρέα , δεν έχεις παρά να πας στην … άλλη κρεβατοκάμαρα και να πεις :
      – Γειά σου μωρό μου … Ήρθα να … χουζουρέψουμε . Κάνεις λίγο στο πλάι ;
      Τρελλαίνονται οι άντρες για κάτι τέτοιες «αφέλειες» .
      Καλώς ήρθες .
      Χάρηκα .

       
  13. faros

    Αύγουστος 2 , 2009 at 17:05

    Πολύ γρήγορα …

    1. Η φίλη σου είχε εν μέρει δίκιο … συμβαίνει κι αυτό που λέει …

    2. Έχεις και συ δίκιο (και εν μέρει και εν … μη μέρει) … το σεξ από μόνο του δεν «απαλείφει» μια διαφωνία ή ένα καυγά ή …

    3. Ομως, η … συγκατοίκιση στο κρεβάτι για μεγάλο μέρος της ημέρας βοηθάει σε πολλά πράγματα :
    – Στο να νιώθεις τα … δεσμά του γάμου !
    – Στο να βρίσκεις … ακουστή (αλλιώς … τι … στα ντουβάρια θα μιλάς ;;; ) !
    – Στο να έχεις βοηθό στο … ξύσιμο !!!
    (το κανονικό όχι μόνο το … γνωστό ) !!!
    – Στο να λες «άντε σβήσε το φως να κοιμηθούμε» !
    (τι θα σκωθείς μόνος σου να το σβήσεις ;;;
    ε, ναι, δεν έχουμε όλοι το προνόμιο να έχουμε το κουμπί πάνω από το κεφάλι μας)
    – Το … αυτό και με την … τιβι … άσε που αν διψάσεις … ή γενικά αν θέλεις κάτι …

    Αυτά … άντε γειαααααααα !

     
    • silia

      Αύγουστος 4 , 2009 at 01:31

      @ faros
      «…να έχουμε το κουμπί πάνω από το κεφάλι μας»
      ——————————————–
      Φάρε !… Τί είναι αυτά που λες καλέ ;…
      Παρασουσούλεψες φαίνεται εκεί στα … ακριτικά άϊλαντς ….
      Ακούς εκεί «το κουμπί πάνω απ’ το κεφάλι μας» … Α χα χα χα !!!

       
  14. olvios

    Αύγουστος 3 , 2009 at 07:22

    Το προάγει αλλά…..
    Όταν ένα ζευγάρι θέλει να βαδίζει «συντονισμένα΄΄ πρέπει να συνυπολογίζει ότι ο «δρόμος΄΄ άλλοτε επιτρέπει να περπατάς χεράκι- χεράκι και άλλοτε επιβάλει αυτονομία κινήσεων.

    Καλό μήνα

     
    • silia

      Αύγουστος 4 , 2009 at 21:19

      @ olvios
      Το … προάγει …. έχεις δίκιο και συμφωνώ κι εγώ .
      Εκτός όμως από το … «προηγμένο» σεξ , ένας γάμος (ή και μια μακρόχρονη σχέση) , χρειάζονται και άλλα πράγματα …
      Όπως παραδείγματος χάριν , ένα πρωινό χαμόγελο , από καρδιάς και όχι βεβιασμένο υποχρέωσης .
      Θυμάμαι Ευδαίμονα μου , το πρώτο πρωινό μετά από την νύχτα εκείνη , που ο σύζυγός μου πήρε μια κουβέρτα και το μαξιλάρι του και πήγε και κοιμήθηκε στο … καθιστικό (μία κρεβατοκάμαρα υπήρχε μόνο στο διαμερισματάκι που νοικιάζαμε) . Ήταν βράδυ Σαββάτου και μας ξημέρωσε Κυριακή . Ξυπνήσαμε κεφάτοι και χαμογελαστοί … Την ώρα του καφέ μου έπιασε το χέρι και μου είπε «Γλάρε μου (έτσι με αποκαλούσε στις μεγάλες μας αγάπες) ….. » . Τα υπόλοιπα δεν τα γράφω , γιατί δεν είναι ο σκοπός μου να γράψω κάτι μελό , αλλά να πω , πως …. Ο ΥΠΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΝΕΚΤΗ , ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ .
      Και η «καθημερινότητα» αποτελεί το συντριπτικά μεγαλύτερο κομμάτι της ζωής μας … Ίσως , να είναι και … ΟΛΗ η ζωή μας .
      Φιλιά .

       
  15. mamma

    Αύγουστος 3 , 2009 at 08:40

    Πολύ ενδιαφέρον θέμα έπιασες Σίλια.

    Εγώ έχω μεγάλο πρόβλημα με το κρεβάτι. ΔΕΝ ΘΕΛΩ κανέναν να ξαπλώνει δίπλα μου γιατί με ενοχλεί απίστευτα. Πιστεύω πως αυτός ήταν ο λόγος που αποφάσισα να παντρευτώ τελικά. Βρήκα τον μοναδικό άντρα που δεν θέλω να τον πετάξω με κλωτσιές από το κρεβάτι.
    Αν και ομολογώ πως θα μου άρεσε να έχω πολλά λεφτά, να μένω σε ανάκτορα, να έχω τα δικά μου διαμερίσματα και προφανώς το ολόδικό μου δωμάτιο και κρεβάτι στο οποίο θα απλώνω την κορμάρα μου χωρίς ενοχλήσεις.

    Επίσης τα πόδια είναι φλύαρα αν και ομιλούν μια γλώσσα ξεχασμένη. Αν μπορεί κάποιος να ακούσει όσα λένε οι πατούσες, οι γάμπες και οι μηροί έχει διδακτορικό στη σχέση.

    Καλό καλοκαίρι εύχομαι σε σένα και την παρέα του βλογ.

     
    • silia

      Αύγουστος 4 , 2009 at 23:36

      @ mamma
      Κανονικά , σε σένα έπρεπε να αφιερώσω το : «Είναι το στρώμα μου μονό» με την Αλίκη Βουγιουκλάκη.
      Όλο το σώμα , έχει την δικιά του γλώσσα , αλλά οι περισσότεροι από εμάς , δυστυχώς πάνε και μαθαίνουν Αγγλικά , Γαλλικά και … Σουαχίλι και όχι αυτή την υπέροχη και … πολύ χρήσιμη «γλώσσα» .
      Φιλιά στο … αντράκι σου και στον άντρα σου (αυτόν που ΔΕΝ θέλεις να … πετάξεις με κλωτσιές από το κρεβάτι) .

       
  16. faros

    Αύγουστος 3 , 2009 at 09:34

    Ο πρεσβύωψ μου θύμισε ένα ανέκδοτο και θα το πω αν και πιστεύω ότι το ξέρετε …

    Το αντρόγυνο όχι ξεχωριστές κρεβατοκάμαρες, αλλά ούτε ξεχωριτά κρεβάτια με τον μικρό τους δεν έχουνε …
    Εκεί προς το απόγευμα όμως τους ήρθε η λεγόμενη … όρεξη !
    Τι να κάνουν … τι να κάνουν …
    Φωνάζουν τον μικρό του λένε να πάει στο διπλανό πάρκο να παιξει … δεν ήθελε !
    Του λένε να πάει στο διπλανό διαμέρισμα να παίξει με τον Νικολάκη … δεν ήθελε !
    Του δίνουν λεφτά για σινεμά – καρτούν … πάλι δεν ήθελε !
    Και τότε η σύζυγος … το βρήκε !
    Του αλοίφει δυο φέτες με μερέντα και τον στέλνει στο μπαλκόνι να φάει !

    Κάνουν … ό,τι κάνουν και μετά πάει η μαμά στο μπαλκόνι και ρωτάει τον κανακάρη της πως τα πέρασε …
    – Καλά λέει αυτός … να μέτραγα τα αυτοκίνητα που πέρναγαν … έκανα χάζι μια γριά που δύσκολα πέρασε τον δρόμο … και … και έκανα χάζι τους απέναντι που κάνανε … σεξ !!!
    – Πως … αναφωνεί η μαμά έκπληκτη !
    Και πως το ξέρεις εσύ αυτό, βρε ;;;
    – Να … και η Μαιρούλα … απένταντι έτρωγε, στο μπαλκόνι τους, φετούλες με μερέντα !!!!!!!!!
    😆 😆 😆 😆 😆

    Καλημέρα και Καλή Βδομάδα !

     
    • silia

      Αύγουστος 4 , 2009 at 23:39

      @ faros
      Ε , μα .. δεν είναι τυχαίο , ότι έχει αυξηθεί θεαματικά η παιδική … παχυσαρκία …
      Με τόσο …. συγγνώμη … «με τόση» ΜΕΡΕΝΤΑ , που πέφτει (ήθελα να πω) , επόμενο είναι …
      ——————————-
      Άντε !!! Φτάνει τόσο που γλέντησες .

       
  17. amelinia

    Αύγουστος 3 , 2009 at 12:33

    Σίλια μου τι να σου πω; Κι εμείς κοιμόμαστε σε διαφορετικά δωμάτια με το σύζυγο ένεκα του ροχαλητού. Αν κοιμόμασταν μαζί μας βλέπω να είχαμε χωρίσει προ πολλού αφού ροχαλίζει τόσο δυνατά που είναι φορά που τον ακούω από το άλλο δωμάτιο κι αναγκαστικά κλείνω τη πόρτα.
    Στους άλλους τομείς τα πάμε μια χαρά όμως αρα αν εμάς μας βολεύει νομίζω δεν πεφτει λογος σε κανενα πως και που κοιμομαστε.
    Τώρα αν έρθουν στο μελλον παιδια ισως χρειαστει να γινει καποια αλλαγη.. αλλα ως τότε μια χαρα περναμε.

     
    • silia

      Αύγουστος 4 , 2009 at 23:44

      @ amelinia
      Περί ορέξεως … κολοκυθόπιτα , που λέει και ο σοφός λαός .
      Αρκεί να συμφωνείτε και οι δυο , γι αυτό που κάνετε . Να έχετε φτάσει σ’ αυτό , μετά από αμφίδρομη κατανόηση .
      Με τα παιδιά (όταν έλθουν) , να προσέχεις … Μην τον … «ξεχάσεις» (τον σύζυγο) εντελώς και μην νοιώσει κι αυτός …. «ανακουφισμένος» , που τον «ξέχασες» …

       
      • amelinia

        Αύγουστος 6 , 2009 at 12:05

        ναι συμφωνούμε κι οι δύο σ’αυτό. έχεις δίκιο όμως είναι δίκοπο μαχαίρι όταν υπαρχουν παιδιά.

         
  18. Σήσση

    Αύγουστος 4 , 2009 at 07:57

    Ξέρω δύο μεγάλα τώρα πια ζευγάρια που ζουν σε χωριστά δομάτια και όμως έχουν πλούσια ερωτική ζωή και πολλά ενδιαφέροντα, μία πλούσια πνευματική ζωή.

     
    • silia

      Αύγουστος 4 , 2009 at 23:47

      @ Σήσση
      Επέτρεψέ μου δειλά-δειλά , να πω , πως τώρα … ξέρεις (σχεδόν) … τρία τέτοια μεγάλα ζευγάρια . Ξέρεις (ή σχεδόν ξέρεις) κι εμένα με τον σύζυγο μου .
      Φιλιά Sylvia .

       
  19. Marina

    Αύγουστος 4 , 2009 at 19:06

    Ξέρεις Αννα, το θέμα γάμος και μοίρασμα του κρεββατιού είναι σχετικό με τι κουβαλάει ο καθένας μέσα του και τι απαιτήσεις έχει απο τη σχέση. Το να κοιμάσαι χωριστά απο το σύντροφό σου είναι επιλογή και των δυό σας, εντάξει μερικούς ανθρώπους τους ξενίζει, σημασια όμως έχει πως αισθάνεσαι εσύ!

    Οι χωριστές κρεββατοκάμαρες δεν μ’ αρέσουν, θέλω να μοιράζομαι την αγκαλιά ή έστω και την ανάσα του άλλου δίπλα μου, αν λείπει είμαι σαν να βρίσκομαι σε απρόσωπο δωμάτιο ξενοδοχείου.

    Μία κοινή κρεββατοκάμαρα πιστεύω ότι προωθεί το σέξ, μαζί με άλλα πράγματα, τη μουρμούρα, το «σβήσε το ρημάδι το φώς», τα ξυσιματάκια για χαλάρωση, ένα μικρό μασάζ στα κουρασμένα χέρια-ώμους-ποδια, μια κουβεντούλα, μια αγκαλιά, έναν ώμο ν’ ακουμπήσεις όταν αισθάνεσαι στα κατω σου και τον άνθρωπό σου δίπλα «for better and worse»
    .

     
  20. Σοφια

    Αύγουστος 4 , 2009 at 21:32

    Καλησπέρα!
    Το μαξιλάρι μου και σε άλλη παραλία….συγνώμη , κρεβάτι ηθελα να πω!
    Δεν αντέχεται το ροχαλητό με τίποτα!
    Καλούς ήρεμους ύπνους σε όλους!

     
  21. αλέξανδρος ανδρουλάκης

    Αύγουστος 12 , 2009 at 00:12

    Αποσυνκατάκληση εδώ και τώρα
    Συνκατακλεισμένοι όλου του κόσμου απενοχοποιηθείτε.
    Όλοι γεννηθήκαμε αθώοι και παραμένουμε.

    Υ.Γ. Κι άμα θες πάρε εσύ το κρεβάτι.
    Καλιά στο πάτωμα.

     

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: