RSS

ΜΠΛΟΓΚΑΝΑΠΑΥΣΗ (κατά το … αγρανάπαυση)

12 Αυγ.

Anna-Silia ammos

.

00gf050ZWWP

 
30 Σχόλια

Posted by στο Αύγουστος 12 , 2009 in Uncategorized

 

30 responses to “ΜΠΛΟΓΚΑΝΑΠΑΥΣΗ (κατά το … αγρανάπαυση)

  1. Το τέρας της "αμάθειας"

    Αύγουστος 13 , 2009 at 17:07

    !!!

     
    • silia

      Αύγουστος 25 , 2009 at 01:00

      @ Το τέρας της «αμάθειας»
      Υπέροχο !

       
  2. olvios

    Αύγουστος 13 , 2009 at 19:36

    σου κάνει ωραία μέση !!!!!!!!!!
    με καλές μυρωδιές, με καλές γεύσεις , με καλές εικόνες , με χαμόγελα
    και με τις καλύτερες στιγμές.
    :O)

     
    • silia

      Αύγουστος 25 , 2009 at 01:03

      @ olvios
      Πολύ όμορφες ευχές .
      Ποιό μου κάνει ωραία μέση ;… Μα … φίλε μου , τί είναι αυτά που λέτε ;… Δεν χρειάζομαι τίποτε βοηθητικό , γιατί απλά … ΕΧΩ ωραία μέση …
      Για την … ηλικία , δεν μιλάμε ;

       
  3. πρεσβύωψ

    Αύγουστος 15 , 2009 at 09:42

    Καλές διακοπές!!!

     
    • silia

      Αύγουστος 25 , 2009 at 01:05

      @ πρεσβύωψ
      Ευχαριστώ Πρεσβύωπά μου , αλλά δεν βρίσκομαι σε διακοπές με την κλασσική έννοια … Είπαμε … Απλά διακοπεύω από το μπλογκ για να ανασυντάξω δυνάμεις .

       
  4. faros

    Αύγουστος 15 , 2009 at 18:38

    Καλή ξεκούραση, να αντλήσεις πολλές πολλές πολλές δυνάμεις !

     
  5. irlandos

    Αύγουστος 15 , 2009 at 22:23

    Καλή ανάπαυση, καλές διακοπές.
    Να περάσεις καλά,

    Φιλικά,
    Ιρλανδός

     
    • silia

      Αύγουστος 25 , 2009 at 01:11

      @ irlandos
      Ευχαριστώ Ιρλανδέ μου . Θα απολαύσω και … ιρλανδικούς καφέδες , που στην καθημερινότητα , είναι και ολίγον …. απαγορευτικοί ….

       
  6. Αρης

    Αύγουστος 16 , 2009 at 13:57

    Αντε….. και ονειρα γλυκά ! ! !

    Αρης

     
    • silia

      Αύγουστος 25 , 2009 at 01:12

      @ Αρης
      Καλά που το σταμάτησες … έγκαιρα … Νόμισα προς στιγμήν , πως θα μου ευχόσουν «και απονήρευτα» .
      Φιλιά , σ’ ευχαριστώ .

       
  7. faros

    Αύγουστος 17 , 2009 at 09:36

    Καλημέρα …

     
  8. faros

    Αύγουστος 18 , 2009 at 10:26

    Το … αυτό !!!

     
  9. ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΖΗΣΑΚΗΣ

    Αύγουστος 18 , 2009 at 18:43

    Και αυτό χρειάζεται!Καλά να περνάτε και μη μας ξεχνάτε!

     
    • silia

      Αύγουστος 25 , 2009 at 01:17

      @ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΖΗΣΑΚΗΣ
      Αποκλείεται να σας ξεχάσω …
      Ακόμη και σε βαθύ Alzheimer , κάτι από σας όλους τους αγαπημένους φίλους των μπλογκς , θα το θυμάμαι … Να είσαι σίγουρος .
      Ευχαριστώ .

       
  10. faros

    Αύγουστος 19 , 2009 at 10:19

    Και … όταν επιστρέψεις (με το καλό) αν θες απαντάς και στα …
    1. Το όνομά σου είναι γραμμένο σε παραλία ή είναι … μπλογκομοντάζ ;;;
    2. Το γατί σε κλαδί είναι κοιμισμένο ή σε … βόα ;;;

    ΄μέρααααααα !

     
    • silia

      Αύγουστος 25 , 2009 at 01:23

      @ faros
      1. Το όνομά μου , δεν είναι γραμμένο σε παραλία … Δεν θα το διακινδύνευα ποτέ … Βλέπεις είναι πολύ πρόσκαιρο … έρχεται το κύμα και το σβύνει αμέσως …
      Το όνομα μου είναι γραμμένο στις καρδιές πολλών ανθρώπων … ευτυχώς …
      Συγχώρα με που παινεύομαι , αλλά κάπως έτσι είναι .
      2. Δηλαδή μόνο το … «κλαδί» και ο «βόας» παίζουν ;… Τίποτε αλλο δεν υπάρχει που επάνω του να μπορεί να κοιμάται το … γατί ;… Θου Κύριε φυλακή τω στόματι μου ….

       
  11. faros

    Αύγουστος 22 , 2009 at 07:51

    Τελικά, ούτε η … αγρανάπαυση είναι τόσο … μεγάλη !!!

    Γειαααααα !

     
    • silia

      Αύγουστος 25 , 2009 at 01:26

      @ faros
      Μπα … μη το λες . Κάποιες φορές με τις Ευρωπαϊκές επιδοτήσεις γίνεται κι αυτή … μεγάλη …
      Η αγρανάπαυση , βρε …
      здравствултеeeeee !

       
  12. Liakada

    Αύγουστος 23 , 2009 at 22:26

    🙂 Φαινεται περνάς όοομορφα…! Αργείς? Μα που λείπετε όλοι? Γυρισα για λίγο και δεν βρίσκω κανεναν στο μπλογκοχωριό! Μόνο αποκαίδια από την Αττική!

     
    • silia

      Αύγουστος 25 , 2009 at 01:29

      @ Liakada
      Δεν θα το έλεγα ακριβώς «όμορφα» … Μπερδεμένη είμαι και ανήσυχη και με πολλή δουλειά , γιατί περνώ κάποιες ανακατατάξεις στην ζωή μου … ευτυχώς όχι δυσάρεστες αλλά σχετικά , απρόσμενες ….
      Δε βαριέσαι … Θα περάσουν όλα , κάποτε … και θα γίνουν αναμνήσεις .

       
      • Liakada

        Αύγουστος 25 , 2009 at 15:20

        Eύχομαι οι απρόσμενες ανακατατάξεις αυτές να ξεκαθαρίσουν σύντομα ανώδυνα και με το πιο επωφελές για σένα αποτέλεσμα..
        Καλή δύναμη γλυκειά μου.
        φιλάκι

         
  13. faros

    Αύγουστος 24 , 2009 at 07:41

    Καλημέρα και Καλή Βδομάδα !

     
  14. Γιάννης Καραμήτρος

    Αύγουστος 24 , 2009 at 13:46

    Καλές σου διακοπές.

     
    • silia

      Αύγουστος 25 , 2009 at 01:31

      @ Γιάννης Καραμήτρος
      Σ’ ευχαριστώ και καλώς ήρθες εδώ στο σπιτικό μου .

       
  15. faros

    Αύγουστος 26 , 2009 at 10:37

    Πρέπει να σχολιάσω εδώ …

    Είπα και σε ένα άλλον (η) φίλο (η) …

    Δεν γνωρίζω Ρώσικα, αυτό όμως, δεν με εμποδίζω καθόλου να δηλώνω Μπολσεβίκος …

    Εσύ ;;;;;;;;;;;

    υ.γ. όχι δεν πάει ο νους μου πουθενά αλλού !!!
    … πειράζει ;;;;;;;;

     
    • silia

      Αύγουστος 28 , 2009 at 01:14

      @ faros
      Εγώ … τί ;;;
      Εγώ , γνωρίζω Ρώσικα , αν αυτό με ρωτάς …
      Όσο για το … αν δηλώνω μπολσεβίκα , θα ακολουθήσω την συμβουλή του πατέρα μου (που μέχρι τώρα , τίποτε απ’ όσα με συμβούλεψε , δεν αποδείχθηκε λάθος) … Μου έλεγε λοιπόν : «Ποτέ να μην δηλώνεις σε κανέναν , τις πολιτικές σου πεποιθήσεις και προτιμήσεις … να τις κρατάς , πάντα , … εδώ» και μού έδειχνε το μέρος της καρδιάς .
      ———————————-
      ΥΓ. Για το … πού κοιμάται το γατί μιλάς ;…
      Αν δεν σε πειράζει εσένα , που μπορεί κάποιοι να σε πουν «άνθρωπο χωρίς φαντασία» , εμένα , σε τί να με πειράξει ;…
      Πλάκα σου κάνω … Όνειρα γλυκά .

       

Σχολιάστε

 
