RSS

BLOGGER από το … 1966 !…

22 Σεπτ.
Μάλιστα καλοί μου φίλοι και συμπλόγκερ(ς) … Μπλογκάρω (τί είπα πάλι ;… θα με «φτύσει» ο Μπαμπινιώτης) , από τον … περασμένο αιώνα και συγκεκριμένα , από το 1966 . Δηλαδή και παλιότερα από το 1966, αλλά τα πιο παλιά ποστ , είναι χαντακωμένα στο πατάρι , μέσα σε σκονισμένα χαρτοκιβώτια , μαζί με ξεραμένα λουλούδια , χαρτάκια με συνθηματικά , ερωτικές επιστολές , φωτογραφίες που γράφουν … «εις ένδειξιν , αγάπης αιωνίας» , μαθητικά πονηρά λευκώματα , και άλλα …. μουσειακά είδη της … πάλαι ποτέ νεότητας (μου) …
Στην δε παραπονιάρικη σχεδόν ευγενική αίτηση μου , προς τους … άντρες της ζωή μου , που αυτή την εποχή αναπνέουμε κάτω από την ίδια στέγη , να μου τα κάνουν download …. από το πατάρι … πήρα τις εξής απαντήσεις :
Ο σύζυγος : «Α πα πα !… η σκάλα είναι ψιλοδιαλυμένη κι εγώ παραβάρυνα τελευταία . Τί θέλεις ;… να σπάσω κανένα γοφό και νά’ χουμε άλλα ;… Παράτα αυτό το γ@…νο το blogging και έλα να δούμε καμιά ταινία στην NOVA ….» . (Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου … Από εκείνη την ώρα προσπαθώ να θυμηθώ το όνομα της αρχαίας εκείνης συζυγοκτόνου … Κλυταιμνήστρα την έλεγαν ;;;… ναι , … θαρρώ  Κλυταιμνήστρα … ) .
Ο μεγάλος μου γιός : «Δεν θα είσαι με τα καλά σου μαμά … Να βουτηχτώ στην σκόνη , για να γράψεις εσύ … ποστ ; Έλεος ρε μαμά … παράτα το το blogging … Κάνε ένα χόμπυ της … ηλικίας σου» . (Επίσης προσπαθώ να θυμηθώ το όνομα εκείνης της αρχαίας παιδοκτόνου … Μήδεια ;;;… Ναι , θαρρώ … Μήδεια … Αχ, τώρα που το λέω … πώς πεθύμησα , ένα … μυδοπίλαφο… ) .
Ο μικρός μου γιός : «Τώρα ;;;»… (και μετά από 10 λεπτά) : «Δεν μπορώ ρε μάνα … Είμαι πολύ κουρασμένος … από προχθές , που φύλαξα δυο ολόκληρες ώρες σκοπιά … Ανέβασε ποστ , χωρίς … αποδεικτικά στοιχεία … Όπως και νά’ χει σ’ αγαπούνε τόσο αυτοί οι φίλοι σου οι bloggers , που θα σε πιστέψουν χωρίς να σκανάρεις και να ανεβάσεις όλα αυτά τα .. αρχαιολογικά ευρήματα που στίβιασες στο πατάρι …»  (Αυτός τουλάχιστον , δεν μου έβρισε , ούτε μου αποπήρε το blogging . Να θυμηθώ να τον χαρτζιλικώσω γενναία το βραδάκι) .
Ο πατέρας μου : … που θα έβαζε αμέσως την μητέρα μου , να μου κατεβάσει τις κούτες από το πατάρι … δυστυχώς έχει 27 χρόνια που απεδήμησε εις Κύριον .
Ο αδελφός μου : Είμαι … μοναχοπαίδι (δεν έχω αδέλφια) ..
……. Τί μας έμεινε ; … Α, ναι …
Ο Τζαήτ , μουσουλμάνος φίλος και οικιακός βοηθός : (από το κινητό) : » Αχ , κομψού Σίλια , δεν γίνεται σήμερα … Σήμερα έχουμε Σεκέρ Μπαϊράμ … μεγάλη γιορτή … Θα έρθω να σου τα κατεβάσω (τα … ποστ από το πατάρι βρε … μη γελάτε) , το Σάββατο (Τα Σαββατοκύριακα , δεν γράφω ποστ , με τίποτα … Είναι πεσμένη , η … αναγνωσιμότητα . Με την ευκαιρία να δεις … πώς την λέγανε εκείνη την … Τουρκοφάγα αγωνίστρια του ’21 ;… Λασκαρίνα … κάπως ;… Μάλιστα … Λασκαρίνα Μπουμπουλίνα , καλή της ώρα … ) .
—————————————————
Έτσι λοιπόν , αρκεστείτε καλοί μου φίλοι στο πιο εύκαιρο , από τα παλιά μου ποστ που φέρει τον τίτλο «Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΣΟΦΟΚΛΗ»  και χρονολογείται από τον Νοέμβριο του 1966 , για να πεισθείτε πως ήμουν ήδη μπλόγκερ , σε μια εποχή που κάποιοι από σας , δεν είχατε καν … γεννηθεί .
Ήμουν 17 χρονών , δεν με υποχρέωσε κανείς να το γράψω (ήταν πάντα το χόμπυ μου και η μεγάλη μου λατρεία οι αρχαίοι) και προπαντός , δεν ήμουν κανένα βλαμμένο σπασικλάκι ή γλυφτρόνι των φιλολόγων δασκάλων μου .
Ιδού :

sofoklis
sofoklis1
sofoklis12
sofoklis3
sofoklis4
sofoklis5
sofoklis6
.——————————————————
Καλοί μου άνθρωποι και συμπλόγκερ(ς) :
Αφού διαβάσετε προσεκτικά το πόνημα μου πάνω στην αρχαία Τραγωδία , θα ήθελα να μου απαντήσεται (αν δεν γίνομαι φορτική) , στα εξής τρία ερωτήματα :
1ον . Τί να υπαινίσσετο άραγε ο σύζυγος , με την έκφραση «‘Ελα να δούμε καμιά ταινία στην NOVA» ;… Μήπως , έχασα κάτι ;;;
2ον . Αν … (λέω «αν» ) την αίτηση για το πατάρι την έκανε στον μεγάλο μου γιο η … σκορδόπιστη , με την οποία νταλαβερίζεται τελευταία , θα ανέβαινε στο πατάρι , ή θα συνέχιζε να σιχαίνεται τις … σκόνες ;… (και μόνο που το είπα , μου ανέβηκε … η πίεση) .
3oν . Πού το ξέρει ο μικρός μου , ότι … με αγαπάτε ;…
==========================================
Φιλιά , από την … παλιότερη μπλόγκερ του Διαδικτύου …
Όταν μπλόγκαρα εγώ , η WordPress και Blogspot δεν βρίσκονταν , ούτε στις … προθέσεις των «γονιών» τους .
.
.
.
Αν θέλετε να διαβάσετε ευκολότερα το σκαναρισμένο κείμενο , πατήστε Ctrl και συγχρόνως ρολλάρετε την ροδέλλα του «ποντικιού» προς τα πάνω .
 

57 responses to “BLOGGER από το … 1966 !…

  1. faros

    Σεπτεμβρίου 22 , 2009 at 18:08

    Το πατάω το ξαναπατάω αυτό το ρημάδι το Ctrl, τίποτα δεν γίνεται …
    Και … έχασα και τον μεγεθυντικό φακό, που να … πάρει !!!
    Δεν πειράζει …
    Απαντώ:

    1. Δεν ξέρω αν υπονοεί κάτι ο σύζυγος, η … συμπλόγκερ όμως, προφανώς, υπονοεί ότι είναι σε τόσο καλή οικονομική κατάσταση που διαθέτει και … ΝΟΒΑ !!!!!!!! 😀

    2. Απορώ με την … απορία σου ! Είναι δυνατό να προσπαθείς να βρεθείς στην ίδια θέση με την … σκορδόπιστη ;;;
    Εχτός του γεγονότος ότι είστε και τα δύο θηλυκά, καμιά άλλη σχέση … Αυτά που … «προσφέρει» η σκορδόπιστη, πολύ ελάχιστη … ανταμοιβή είναι ολίγη … σκονίτσα !!! 😛

    3. Τώρα, αν σου αποκαλύψω ότι ΚΑΙ εγώ του το … σφυρίξαμε πριν πολύ καιρό, άστο … μην του πεις τίποτα … απλά … χαρτζιλίκωσέ τον ! 😀

    Μια απορία : Τί δουλειά είχες εσύ Άννα μας, στο λύκειο … αρρένων ;;;;;;;;;; 😆

     
    • silia

      Σεπτεμβρίου 22 , 2009 at 22:41

      @ faros
      Σκέτο το … ρημάδι το Ctrl δεν κάνει τίποτα . Μαζί ρολλάρουμε και την ροδέλλα του ποντικιού , είπαμε !
      Και … ανταπαντώ :
      1 . Η συμπλόγκερ σου , υπαινίσσεται πως με τις αυθαίρετες και παράνομες 6όροφες οικοδομές που χτίστηκαν γύρω της , με συνεχόμενες καταπατήσεις και αλλαγές του οικοδομικού Δικαίου , κατάντησε να μπορεί να δει συμβατική τηλεόραση , μόνο με το πιάτο της NOVA …
      Καλά ρε Φάρε … Εντυπωσιάστηκες για να κρίνεις την οικονομική κατάσταση από την NOVA ;… που NOVA πια έχει και η κουτσή Μαρία , και όχι μόνο η πάμπλουτη γιατρός του Ελληνικού ΕΣΥ , που έχει να πληρωθεί από τον Νοέμβριο του 2008 (!) . Εγώ περίμενα να με κράξεις για τον … οικιακό βοηθό – κηπουρό – υποταχτικό – ορντινάντσα – υπηρέτη – υποτελή – παραγιό , παρατρεχάμενο – επιστάτη – υπάλληλο – εργάτη – βοηθό …. για τον Τζαήτ μου , λέω …
      2 . Να μην προσπαθώ λες , να … παραβγώ με την σκορδόπιστη , ε ;… Δεν έχω καμία ελπίδα ;… Το ξέρω . Το ξέρω , γιατί υπήρξα κι εγώ κάποτε … «σκορδόπιστη» και η καημένη η μάνα του , δεν μπορούσε με τίποτα να παραβγεί μαζί μου … Εδώ , δικαιώνεται η παροιμία : «Εδώ που είσαι , ήμουνα κι εδώ που είμαι θά’ ρθεις» … (Θα το στείλω με SMS , στην σκορδόπιστη , να την σκάσω …. χα χα χα !!!… ) .
      3 . Το ξέρω καλέ μου φίλε , πως του το … σφύριξες του μικρού . Γι αυτό κι εγώ , απόψε , πριν φύγει για το στρατόπεδο του , τού’ δωσα ένα 50άρικο και του είπα «Αυτό , από τον … Φάρο της Αλεξανδρούπολης» , κι αυτός , κούνησε το κεφάλι σαν να με λυπόταν και μου είπε «Μαμά , δεν σε βλέπω και πολύ καλά τελευταία … Να κοιμάσαι περισσότερο και να παίρνεις τα … χάπια σου» …
      … Παλιόπαιδα … Γλυκά αγαπημένα μου … παλιόπαιδα …
      ————————————–
      Όσο για το Λύκειο Αρρένων … είναι μεγάλη ιστορία , που ακριβώς επειδή είναι μεγάλη , θα σου την κάνω ποστ , στο μέλλον .Απλά να ξέρεις (για την ώρα) , ότι πήγαινα σε πρακτικό τμήμα του Λυκείου , που στεγαζόταν στο … Αρρένων … Ήταν και ο λόγος που έγινα γιατρός , και όχι φιλόλογος … Τώρα , γιατί πήγα σε πρακτικό τμήμα (Μαθηματικά και φυσικοχημείες κυρίως) … θα σου το πω στο μελλοντικό ποστ .
      Καληνύχτα .

       
  2. Γιωργος

    Σεπτεμβρίου 22 , 2009 at 18:31

    Καλησπερα σας,θα ειμαι συντομος τα εχουμε πει περι χρονου,εχω εντυπωσιαστει απο την ταχυτητα με την οποια «αντιδρατε» στα κελευσματα των συν-βλογερς(?) και φιλων αλλα πολυ περισσοτερο απο την μνημη σας και την ευκολια να κανετε το χθες κυριολεκτικα σημερα,δεν θα απαντησω στο ερωτηματολογιο ετσι κι αλλιως ειναι για «πλακιτσα» κρατω ομως την γραφη της εποχης με τονους,ψιλες,δασειες κτλ τοσο μακρινες μα τοσο αγαπημενες!!!!!

     
    • silia

      Σεπτεμβρίου 23 , 2009 at 00:08

      @ Γιωργος
      Τους αγαπώ τους συμβλόγερς μου , γι αυτό και ανταποκρίνομαι όσο το δυνατόν γρηγορότρα στα κελεύσματα τους .
      Όσο για το πανέμορφο κοπλιμέντο σου για την μνήμη μου , ένα έχω να πω , που είναι και το αγαπημένο μου μότο : «παρελθόν δεν είναι ό, τι έζησες , αλλά ό, τι θυμάσαι» .
      Ευχαριστώ για την φιλοφρόνηση .
      Όμορφη γραφή … Μουσειακό είδος βέβαια κι αυτή , αλλά … όμορφη .

       
  3. Μαρία Τζιρίτα

    Σεπτεμβρίου 22 , 2009 at 18:48

    Ε λοιπόν είμαι πολύ περήφανη που γνωρίζω την παλιότερη από τους παλιούς! Το επόμενο βιβλίο μου είναι αφιερωμένο στους μπλόγκερς και σε σένα ιδιαιτέρως – τώρα που έμαθα την πληροφορία αυτή! Σε φιλώ Άννα μου!

     
    • silia

      Σεπτεμβρίου 23 , 2009 at 00:11

      @ Μαρία Τζιρίτα
      Περήφανη είμαι εγώ , που μου αφιερώνεται ένα βιβλίο , από έναν τόσο σπουδαίο , άνθρωπο σαν κι εσένα .
      Λατρεύω τα βιβλία … Μου έμαθε ο πατέρας μου να τα λατρεύω .
      Σε φιλώ κι εγώ .

       
  4. Γλαρένια

    Σεπτεμβρίου 22 , 2009 at 20:35

    ΤΕΛΕΙΟ, ΤΕΛΕΙΟ, ΤΕΛΕΙΟ!!!!
    Πολυτονικό και αίσθηση άλλων εποχών.

    Όσο για τις σκορδόπιστες., άστα να πάνε, τα όρη και ….τα βουνά θ’ ανέβαιναν οι λεβέντες μας…
    ;-))))
    Με το Λύκειο Αρρένων μιαν απορία κι’ εγώ την έχω

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

     
    • silia

      Σεπτεμβρίου 23 , 2009 at 00:41

      @ Γλαρένια
      Πολυτονικό και … απλή καθαρεύουσα …Μπορεί να την χλευάζουμε σήμερα , αλλά την αγαπούσα τόσο … Πίστευα πως γινόμουνα σπουδαία , όταν κατάφερνα να την γράψω σωστά .
      Με το Λύκειο Αρρένων , είπαμε … Προτίμησα για το Λύκειο και για τελείως ιδιοτελείς λόγους να πάω σε πρακτικό τμήμα , που υπήρχε εκείνη την εποχή 1965-1967 , στην μικρή επαρχιακή πόλη , που μεγάλωνα , μόνο στο Αρρένων … Ήμασταν 13 κορίτσια , μέσα σε ένα 6τάξιο σχολείο Αρρένων (Γυμνάσιο και Λύκειο , μαζί) … δηλαδή μέσα σε εκατοντάδες αγόρια από 12 , μέχρι 18 χρόνων …
      Πανικός , … στο ίσωμα …
      Θα γράψω ποστ , γι αυτό … Το υπόσχομαι .

       
  5. Νικος

    Σεπτεμβρίου 22 , 2009 at 23:25

    χα χα τέλειο!
    Λοιπον εχουμε και λέμε.
    1. εννοεί …τσοντα!
    2.μην κανεις ονειρα. Δεν θα ανεβαινε με τιποτα η…σκορδόπιστη!
    3.εεεε , δεν ειναι δυσκολο να το καταλάβει οτι σ`αγαπαμε. Βγαζει μάτια αυτο!

     
    • silia

      Σεπτεμβρίου 23 , 2009 at 00:45

      @ Νικος
      1. Τσόντα , ε ;… Μάλλον λοιπόν … έχασα …
      2. Η σκορδόπιστη δεν θα ανέβαινε με τίποτα … Εκείνος όμως , θα ανέβαινε με τα τέσσερα … κι ας σκονιζόταν … (Μου ξανανέβηκε η πίεση)
      3. 😳

       
  6. Λάκης Φουρουκλάς

    Σεπτεμβρίου 23 , 2009 at 05:09

    Σκέφτηκες τι πόστια θα έγραφες στη φυλακή αν τους σκότωνες όλους αυτούς; 🙂 Μέρα καλή

     
    • silia

      Σεπτεμβρίου 23 , 2009 at 23:25

      @ Λάκης Φουρουκλάς
      Σκέφτηκες πόση ποινή θα μάζευα , αν τους σκότωνα όλους ;
      Τουλάχιστον … τρίς εις θάνατον , πεντάκις ισόβια και κάθειρξη 68 έτη , τρείς μήνες , 18 ημέρες και πρόστιμο 1200 μεταλλικάς δραχμάς …
      Αλήθεια αυτό το τελευταίο , τώρα με τα euro πως το λένε ; 1200 μεταλλικά ευρώ ;… Και γιατί όχι … χάρτινα ευρώ ;…

       
  7. faros

    Σεπτεμβρίου 23 , 2009 at 08:32

    Το λοιπόν, μάλλον επιρρεάστηκες από τα … debates 😆

    Τόσα πολλά λόγια … !!!
    Λένε, εξ ιδίων κρίνεις τα αλλότρια … ποιος είπε ότι η … κουτσή Μαρία έχει nova, εγώ π.χ. που δεν είμαι καν … κουτσός – ούτε φυσικά με λένε μαρία – ΔΕΝ ΕΧΩ NOVA !
    Τώρα, για τον κηπουρό, δεν τον είχες εσύ αλλά φαντάζομαι ο … εμιγκρές !!!
    Ε, δεν δικαιολογείται ;;; 😀

    Συμβουλή: Μην στείλεις τίποτα στης σκορδόπιστης, απλά κάλεσέ την για ένα … τραπέζι !
    Θα κάνει καλό και στους … τρεις σας ! 😀

    Επειδή μάλλον το έκανες και δεν είναι … μπλογκική αδεία, με συγκίνησες, σ΄ευχαριστώ πολύ, δεν έχω λόγια …

    Μια Θερμότατη Καλημέρα !

     
    • silia

      Σεπτεμβρίου 25 , 2009 at 20:17

      @ faros
      «Τόσα πολλά λόγια … !!!»
      Μα … λέω λίγα , παραξενεύεσαι …. Λέω πολλά , πάλι παραξενεύεσαι . Όσο για το ντιμπέϊτ , δεν βλέπω τηλεόραση … πολύ δε περισσότερο τις πολιτικής θεματολογίας , εκπομπές … Δεν είμαι «απολιτίκ» άτομο , αλλά σιχαίνομαι την TV .
      ———————————————
      Όσο για το «χαρτζιλίκωμα» του μικρού , και βέβαια το έκανα , και βέβαια …. δεν είναι «μπλογκική αδεία» , όσα γράφω … Ο μικρός δεν πολυκατάλαβε , αλλά κάτι έπιασε , πως … το πενηντάρικο , το τσέπωσε λόγω κάποιου φίλου μου .
      Φιλιά .

       
  8. glaykidarling

    Σεπτεμβρίου 23 , 2009 at 11:15

    είσαι τεράστια μπλόκερ…
    Ο σύζυγος απλά ζηλεύει και προσπαθεί να σε αποσπάσει…
    όσο για το κάνε ένα χομπυ της ηλικίας σου!μα την Παναγία θα του έριχνα μπούφλα[κοινώς καρπαζιά…]
    που θα μου πεις εμένα για την ηλικία μου![έτσι έτσι]
    Τέλος…μάλλον ο μικρός παρακολουθεί….για να ξέρει τι παίζεται…είναι μια σουπιά…!Μπονζουρ!

     
    • silia

      Σεπτεμβρίου 25 , 2009 at 20:22

      @ glaykidarling
      Διάνα έπεσες … Κι εγώ είμαι σίγουρη , πως ο σύζυγος ζηλεύει (…. πω πω Χριστέ μου … πού καταντήσαμε , περνώντας τα χρόνια … Να ζηλεύουν οι σύζυγοι τα χόμπυ μας και όχι τις κατακτήσεις μας) . Επίσης ‘επεσες διάνα και στο ότι ο μικρός είναι μεγάλη σουπιά … Και «σπάρος» επίσης (βαριέται αφόρητα) …
      Όσο για τον μεγάλο … τί να κάνουμε ;… είναι λίγο … κρυόκωλος … (του πατέρα του μοιάζει φυσικά … )
      Πλάκα κάνω .
      Μπον νουί .

       
  9. Καναλιώτης

    Σεπτεμβρίου 23 , 2009 at 12:40

    Ώστε στην Τρίτη Δημοτικού έγραψες το πρώτο σου ποστ;

    Είπαμε οτι είσαι μπλόγκερ από το 1957, απο την Τρίτη Δημοτικού τουλάχιστον. 🙂

     
    • silia

      Σεπτεμβρίου 23 , 2009 at 22:33

      @ Καναλιώτης
      Χα χα …Καναλιώτη μου , λες να άρχισα το blogging , με εκείνη την αμίμητη …. «Σημαία» , που οι φαντάροι την βάζουν πάντα μπροστά ;…
      Γιατί όχι ;… Ήταν ένα ευφυέστατο ποστ … Ένα σωρό … σχόλια απέσπασε …Περιγελαστικά μεν , αλλά … σχόλια .
      Από το 1957 λοιπόν … το λιγότερο .

       
  10. faros

    Σεπτεμβρίου 24 , 2009 at 08:10

    Μια θερμή αγωνιστική Καλημέρα !

     
    • silia

      Σεπτεμβρίου 25 , 2009 at 20:23

      @ faros
      Καλημέρα ας είναι κι ας είναι και αγωνιστική .

       
  11. tdjm

    Σεπτεμβρίου 24 , 2009 at 08:48

    χαχαχαχα

    Καμιά αμφιβολία δεν είχα ότι μπλογκάρεις από τόσο παλιά..εγώ βέβαια είμαι σίγουρη πως μπλόγκαρες ακόμα από την κοιλιά της μαμάς σου……
    είμαι σίγουρη σου λέω!!!….

    …..και τυχερή που τελικά η WordPress και Blogspot
    είναι εδώ…..και βέβαια μαζί με αυτές κι εσύ!!!!

     
    • silia

      Σεπτεμβρίου 25 , 2009 at 20:26

      @ tdjm
      Βρε , λες ;;;… Σιγά σιγά , θα πιστέψω , πως είμαι μπλόγκερ από τότε που βρισκόμουν στις … προθέσεις του πατέρα μου … Γιατί όχι ;… Μπορεί …
      Σ’ ευχαριστώ , Ξανθιά μου .

       
  12. Dorothea

    Σεπτεμβρίου 24 , 2009 at 11:59

    Σίλια μου ο άντρας σου μάλλον ήθελε να πει ότι τον ευχαριστεί η παρέα σου και θέλει να περνά χρόνο μαζί σου κάνοντας κάτι που σας ευχαριστεί και τους δυο… απλά το είπε με άλλο τρόπο… 🙂

    Όμορφα τα γραμματάκια σου αλλά πολύ μικρά! Θα με συγχωρέσεις αν δεν τα διαβάσω;

     
    • silia

      Σεπτεμβρίου 26 , 2009 at 15:53

      @ Dorothea
      Αυτό ακριβώς ήθελε να πει .
      Είναι ο καλύτερος μου φίλος … από το 1970 , …. που είμαστε μαζί .
      Τα «γραμματάκια» , μπορείς να τα μεγαλώσεις , αλλά δε βαριέσαι … Ούτως ή άλλως , το κείμενο αυτό του 1966 , ήταν η πρόφαση , για να γραφτεί το ποστ .
      Φιλιά .

       
  13. Φωτεινή

    Σεπτεμβρίου 24 , 2009 at 13:22

    Σχόλιο, έτσι… για να ξέρεις πως σε διαβάζουμε πολλοί χωρίς να αφήν9ουμε τα ίχνη μας.
    Φιλιά πολλά

     
    • silia

      Σεπτεμβρίου 24 , 2009 at 13:34

      @ Φωτεινή
      Αυτό (δηλ. το να με διαβάζετε) , είναι και το ζητούμενο .
      Σ’ ευχαριστώ για το διάβασμα αλλά και για τα φιλιά .

       
  14. Marina

    Σεπτεμβρίου 24 , 2009 at 14:55

    χαχααχα! Τι γέλιο..οι προτροπές σου να σου κατεβάσουν όλη τη σκόνη του Βεζούβιου…συγνώμη τα παλια σου πονήματα..δεν ίδρωσαν κανενός αυτί..τελικά! Μόνο ο σύζυγος κάτι ξέρει..που σου λέει να αφήσεις τα γραψίματα για Λασκαρίνες και Κλυταιμνήστερες και να πιάσετε μαζί να δείτε καμμιά τσόντα στη Nova..και μετά ..τσακίζετε μαζί τίποτα μύδια..
    οι πιτσιρικάδες στη κοσμάρα τους..
    Καλό απόγευμα.

     
    • silia

      Σεπτεμβρίου 28 , 2009 at 01:02

      @ Marina
      Σίγουρα … κάτι ξέρει … Εγώ μόνο , το έχω παρακάνει με το Blogging και … χάνω τα καλύτερα …
      … Τα ποια ;;;… (τέλος πάντων … )
      Οι πιτσιρικάδες στη κοσμάρα τους , όντως .

       
  15. Marina

    Σεπτεμβρίου 24 , 2009 at 15:00

    Μου άρεσε το κείμενο με το στρωτό λοξό γραφικό χαρακτήρα..τις ψιλές, τις δασείες και τις περισπωμένες..τις αγαπούσα πολύ παρόλλο που τελικά τις ξέχασα..στη πορεία του μονοτονικού..
    Οσο για τη σκορδόπιστη..προσοχή μη βρεθείς απο κάτω..σε κάνει με τα κρεμμυδάκια..

     
    • silia

      Σεπτεμβρίου 28 , 2009 at 01:07

      @ Marina
      Ευχαριστώ για την συμβουλή (περί σκορδόπιστης) , αλλά … έχουσιν γνώση οι φύλακες … Σκορδόπιστη ήμουν κι εγώ κάποτε και ξέρω από «κόλπα» … Πριν πολλά χρόνια βέβαια , αλλά το να είσαι σκορδόπιστη , είναι σαν … το ποδήλατο … Δεν ξεχνιέται .
      Και στην τελική , αν καταφέρει και με κάνει με τα κρεμμυδάκια , θα την κάνω κι εγώ με … πατάτες στον φούρνο … Πω πω !!!… μεγάλες κουβέντες λέω , και θα την … πατήσω μου φαίνεται και θα με κλάψει σύσσωμη η μπλογκόσφαιρα .

       
  16. Αρης

    Σεπτεμβρίου 24 , 2009 at 16:13

    Οπως αναφέρεις στο προ …. χρόνων «πόνημά σου» , η τραγωδία αποτελεί μια πο τις ωραιότερες εκδηλώσεις του υπέροχου Ελληνικού πνεύματος…
    Ετσι λοιπόν κι εσυ πίστη σ αυτό το πνεύμα δίκαια επικαλείσαι την βοήθεια των αξιων προγόνων της τραγωδίας να σου δώσουν τα…. φώτα τους και την συνδρομή τους για λύση αυτης της «Φαλλοκρατικής» συμπερφοράς των νεωτέρων Ελλήνων κατοίκων της οικίας σου….. (πω πω πως τα λέωωω !!!!!!!)

    Αρης

     
    • silia

      Σεπτεμβρίου 28 , 2009 at 01:15

      @ Αρης
      Όντως … πώς τα λες , βρε παιδί μου …
      Αυτό πια δεν είναι ένα απλό σχόλιο … Το …ποστ της χρονιάς είναι …
      —————————————-
      Και πού είσαι ;… Αυτό δεν είναι τίποτα …. Να με δεις εμένα να τους παίζω (τους άντρες του σπιτιού μου) … Τραγωδία , να αναστενάξει η Επίδαυρος και να πέσουν τα μαλλιά του Ευριπίδη …
      Φιλιά , πολλά .

       
  17. πρεσβύωψ

    Σεπτεμβρίου 25 , 2009 at 22:31

    Ρε παιδιά η αδελφή μου που είναι 61 συνταξιούχος δασκάλα πια, έχω την εντύπωση ότι το 1966 έγραφε εκθέσεις σχεδόν σε αρχαϊζουσα. Πήγαινε σε κλασσικό και θυμάμαι κάτι ξεγυρισμένα -όστις- στις εκθέσεις της.
    Γέλασα πολύ και σ’ ευχαριστώ.
    Οσο αφορά συμπεριφορά συζύγου και κανακάρηδων μη διεκδικείς μοναδικότητα. Τα ίδια τραβάει και η γυναίκα της ζωής μου απο τον γράφοντα και τα δύο βλαστάρια μας.

     
    • silia

      Σεπτεμβρίου 28 , 2009 at 01:29

      @ πρεσβύωψ
      Αχ τί μου θύμισες … Στο Λύκειο (πρακτικό τμήμα) , από το 1964 , γράφαμε Έκθεση , σε γλώσσα «ελεύθερη» και όλοι φυσικά προτιμούσαμε την Δημοτική . Αρχές του 1967 , μπαίνει μέσα μια μέρα ο Φιλολογος μας και Λυκειάρχης ,(ώρα Έκθεσης) και μας γράφει στον πίνακα :
      Θέμα : «Πάντ’ ανοιχτά , πάντ’ άγρυπνα , τα μάτια της ψυχής μου» .
      Γλώσσα : Απλή καθαρεύουσα
      Πανικός στην τάξη … διαμαρτυρίς και φασαρία για την αλλαγή της γλώσσας ….
      Και τότε μας είπε το περίφημο : «Εξασκηθείτε στην καθαρεύουσα … Δεν ξέρετε , τί σας ξημερώνει αύριο»
      Λίγους μήνες αργότερα τον Απρίλιο του ’67, η … Εθνοσωτήριος καθιέρωσε σαν επίσημη γλώσσα στην Έκθεση την … απλή καθαρεύουσα … Η τάξη μας είχε μεγάλη επιτυχία στις εισαγωγικές στην Ανώτερη εκπαίδευση εκείνη την χρονιά … και το χρωστούσαμε (και εν μέρει) στην … παραξενιά του Φιλολόγου μας … Νά είναι καλά .
      —————————————
      Όσο για την τελευταία σου παράγραφο , έχω να πω , πως τώρα έμαθα ότι δεν είμαι μόνη … Τώρα είμαστε … δυό . Αύριο , θα γίνουμε … τρεις … και μετά από λίγο … χίλιες δεκατρείς … Και τότε … μαύρο φίδι , που σας έφαγε … παλιοσωβινιστικά γουρούνια …
      Το … παράκανα ;…

       
  18. faros

    Σεπτεμβρίου 26 , 2009 at 08:53

    Μια Θερμή και Αγωνιστική (εγώ θα επιμείνω !) Καλημέρα !

     
    • silia

      Σεπτεμβρίου 28 , 2009 at 01:32

      @ faros
      Να επιμείνεις … καλά θα κάνεις .
      Οι αγώνες θέλουν , επιμονή .

       
  19. Γιωργος

    Σεπτεμβρίου 26 , 2009 at 09:25

    Θα χαιρομουν ιδιαιτερα αν επισκεφτοσασταν την σελιδα στο F\B που δημιουργησαμε οι αποφοιτοι του 2ου Λυκειου Λαρισας του `81, ειναι πραγματι «θαυμα» το γεγονος οτι σε καιρους αποξενωσης και αποκλεισμου των συγχρονων ανθρωπων καταφερνουμε και μαζευομαστε συχνα-πυκνα «κουβαλωντας «πολλες φορες και τους παλιους μας καθηγητες κι ολο αυτο φερνει μια νοσταλγια μια μικρη «μυρωδια» απο το παρελθον ,ευχαριστω για την φιλοξενια, ο διαδικτυακος σας φιλος Γιωργος.

     
    • silia

      Σεπτεμβρίου 26 , 2009 at 16:14

      @ Γιωργος
      Την επισκέφθηκα την σελίδα σας , διάβασα τις αναρτήσεις τριγύρισα κάμποσο , αλλά πιο πολύ με ενθουσίασαν οι παλιές (κάπως παλιές … ) μαθητικές φωτογραφίες . Είμαι λάτρης των παλιών μαθητικών (και όχι μόνο) φωτογραφιών . Ευχαριστώ εγώ , για την υπόδειξη .
      Μαζευόμαστε κι εμείς , που και που (τα καλά της επαρχίας) … Η πιο όμορφη και πετυχημένη σύναξη , ήταν του 1997 , όταν γιορτάσαμε τα 30 χρόνια από την αποφοίτηση … Υπήρχαν τότε και ήρθαν και δυό καθηγητές μας . Στην συγκέντρωση του 2007 (για τα 40 !!! χρόνια από την αποφοίτηση) , δεν υπήρχαν πια … καθηγητές … Λείπανε και πολλοί από μας … πια .
      Διάβασε αν έχεις χρόνο και δεν βαριέσαι το https://silia.wordpress.com/2007/05/03 (Την τέταρτη ιστορία , που αναφέρεται σε μια από αυτές τις μαθητικές συναντήσεις)

       
  20. Γιωργος

    Σεπτεμβρίου 27 , 2009 at 07:09

    Σας ευχαριστω πολυ εκ μερους ολης της ταξης,τα καταφερατε για μια ακομη φορα,αναφαιρομαι στην συναισθηματικη φορτιση που μου προκαλει η γραφη σας, χαιρετισματα στον «Κοτια»!!

     
    • silia

      Σεπτεμβρίου 28 , 2009 at 15:40

      @ Γιωργος
      😳
      Αχ , αυτός ο Κότια … Τόσο όμορφος … τόσο δύστροπος … τόσο συναισθηματικός … τόσο καλλιτέχνης … τόσο «σκοτεινός» τύπος … τόσο Ρώσος …
      Η … απόλυτη , αδυναμία μου .
      Σ’ ευχαριστώ .

       
  21. faros

    Σεπτεμβρίου 27 , 2009 at 08:14

    Μια Θερμή Κυριακάτικη Αγωνιστική Καλημέρα !

     
  22. Liakada

    Σεπτεμβρίου 28 , 2009 at 00:09

    Nα είσαι καλά και αν μας γράφεις πάντα έτσι περιγραφικά κι ασε τους να λένε! Ζηλεύει, γλυκειά μου! Ζηλευει! … και στο λέει με δικά του λόγια! …
    Προσπαθεί να σε αποσπάσει…αλλα δεν θα το καταφέρει!
    Οσο για αυτό το κάνε κάνε ένα χόμπυ της ηλικίας σου!Κοιτά την εφημερίδα σου πες του!
    Αφησε τον καμμια βδομάδα αμαγειρευτα να δεις πως θα αλλάξει λεξιλόγιο! ΄)

    Με το Λύκειο Αρρένων εσύ τι σχέση είχες?

     
    • silia

      Σεπτεμβρίου 29 , 2009 at 22:20

      @ Liakada
      Όντως .. ζηλεύει καλή μου φίλη . Ζηλεύει και προσπαθεί να με αποσπάσει από το blog …
      Από την μια , το βρίσκω χαριτωμένο αυτό , αλλά από την άλλη είναι και λίγο … θλιβερό . Βρε , τόσο πολύ πέρασαν τα χρόνια , που το μόνο που ζηλεύει πια σε μένα , είναι … ένα blog ;;;…
      ————————————
      Με το Λύκειο Αρρένων , είπαμε . Με το ξεκίνημα του Λυκείου , προτίμησα να πάω σε πρακτικό Τμήμα , αν και σιχαινόμουν τα Μαθηματικά , και αυτό το Τμήμα στεγαζόταν αποκλειστικά και μόνο στο Γυμνάσιο – Λύκειο Αρρένων .
      Καλό βράδυ .

       
  23. faros

    Σεπτεμβρίου 28 , 2009 at 07:56

    Καλημέρα και πολλές ευχές για μια Πολύ Καλή και Αγωνιστική Βδομάδα !

     
  24. amelinia

    Σεπτεμβρίου 28 , 2009 at 09:30

    αχ Σίλια μου αν το πάρουμε έτσι (με τις επιστολές και τα ημερολόγια και τα σημειωμάτα και τις εκθέσεις) μπλογκάρω από το 1990 άρα σχεδόν 19 χρόνια!!

    υγ. το μπλγοκαρω θα το΄χει σίγουρα ο μπαμπινιώτης στις νέες εκδόσεις του λεξικού του 😉

     
    • silia

      Σεπτεμβρίου 29 , 2009 at 22:26

      @ amelinia
      «σχεδόν 19 χρόνια» ;… Μικρή είσαι ακόμα … Βρέφος … (για το blogging , μιλάμε πάντα , βέβαια) … Έχεις καιρό μπροστά σου .
      ΥΓ. Και το «μπλογκάρω» και το «τουιτάρω» και (προπαντός) το «φέϊσμπουκάρω» , σίγουρα θα τα έχει το νέο λεξικό του Μπαμπινιώτη …
      Και ο Μπαμπινιώτης , θα έχει ένα … εγκεφαλικό νααααα ! (με το συμπάθιο) , που θα είναι όλο δικό του . 😆

       
  25. ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΖΗΣΑΚΗΣ

    Σεπτεμβρίου 28 , 2009 at 15:19

    Γιατί χαθήκαμε τελείως?Με ξεχάσατε….

     
    • silia

      Σεπτεμβρίου 29 , 2009 at 22:28

      @ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΖΗΣΑΚΗΣ
      Α , μη το λες αυτό … Καθόλου δεν σε ξέχασα . Και σε διαβάζω και σε χαίρομαι , μόνο που δεν πολυασχολούμαι τελευταία με το μπλογκ , όσο στην αρχή .
      Θα σε ξεχάσω , όταν (μακριά από εδώ) πάθω κανένα Alzheimer … κι εκείνο … ίσως

       
      • ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΖΗΣΑΚΗΣ

        Σεπτεμβρίου 30 , 2009 at 13:15

        Χαίρομαι και διαβεβαιώνω ότι τίποτα απολύτως ΔΕΝ θα πάθεις,γιατί για κάποιους καλούς μου φίλους που με κρατάνε συντροφιά στα δύσκολά μου και με θυμούνται συνεχώς,προσεύχομαι στο δικό μου-προσωπικό-θεό,να τους έχει πάντα άριστα στην Υγεία ,στην Διάθεσή τους και προπάντων στο ΝΟΥ να τους χαρίζει διαύγεια πνεύματος, αυτοσαρκασμό και χιούμορ!!!Χίλια Ευχαριστώ απ τη Καρδιά μου…..

         
  26. faros

    Σεπτεμβρίου 29 , 2009 at 08:29

    Καλημερούδια !

     
    • silia

      Σεπτεμβρίου 29 , 2009 at 22:31

      @ faros
      Φάρε μου , καλημέρα , και καλή εβδομάδα και καλό μήνα σε λίγο και … αγωνιστικά και … τεμπέλικα .
      Φιλιά .

       
  27. museum

    Σεπτεμβρίου 29 , 2009 at 12:21

    Γεια σου Σϊλια,

    Είχα καιρό να διαβάσω ηλεκτρονικό γραπτό σου. Τώρα είδα και δείγματα και του κανονικού σου χειρόγραφου. Η καλλιτεχνία προσδίδεται και από τα γράμματά σου. Πλαγιαστά σε διαρκή κίνηση, μία εκλεπτυσμένη αισθητική που ξεχωρίζει και από την ομοιομορφία τους όχι όμως βαρετά ή ανούσια επαναληπτικά.

    Ομολογώ ότι το χιούμορ σου είναι τόσο έξυπνο, σύνθετο και απλό μαζί αλλά σίγουρα τόσο πολύ πρωτότυπο και διαφορετικό, το κοιτάς με θαυμασμό και το ευχαριστιέσαι να το διαβάζεις στα κείμενά σου.

    Η wordpress και η blogspot, όπως και άλλοι πάροχοι που θα βγουν στο μέλλον, δεν είναι παρά περιτυλίγματα συλλήψεων και θεμάτων που υπήρχαν χρόνια πριν και τα είχαμε δουλέψει πραγματικά.

    Καλό σου απόγευμα!

     
  28. ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΖΗΣΑΚΗΣ

    Σεπτεμβρίου 29 , 2009 at 12:30

    museum:Απόλυτα με εκφράζει το παραπάνω σχόλιό Σας!Χαίρομαι και Σας ευχαριστώ που συμπίπτουμε …στα της Σίλιας φανταστικά δρώμενα!!!

     
    • silia

      Σεπτεμβρίου 29 , 2009 at 22:56

      @ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΖΗΣΑΚΗΣ

      —————————–
      Λοιπόν … πολύ μου άρεσε αυτός ο νέος τρόπος σχολιασμού …
      Να τον καθιερώσω ;

       
      • ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΖΗΣΑΚΗΣ

        Σεπτεμβρίου 30 , 2009 at 13:21

        ,Προσυπογράφω τον νέο αυτό τρόπο σχολιασμού,εφόσον αρέσει,και παρακαλώ να καθιερωθεί ανυπερθέτως,ωραία?

         
  29. marianaonice

    Οκτώβριος 3 , 2009 at 19:37

    Ένα θα πω:
    Σίγουρα σ’ αγαπάνε οι συμπλόγκερς σου και αυτό φαίνεται… :))
    Αυτά τα πατάρια τι κρύβουν τελικά!!
    Τους θησαυρούς μας και τις προαιώνιες ανησυχίες μας!!
    Τι μου θύμισες τώρα…
    Με αυτή την έννοια Σίλιά μου και εγώ …ήμουν μπλόγκερ από το 1980!
    Πώ πω σκόνη που θα βγάλουμε αν αρχίσουμε να ψάχνουμε!!
    χαχχαχαχα!!!!

     

Σχολιάστε

 
