RSS

ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ … ΣΚΙΑΣ

16 Οκτ.

skia2

Λατρεύω τους φίλους …. «της σκιάς» , και πάντα θα κρατώ μια θέση περίοπτη γι αυτούς μέσα στην καρδιά μου . .. Είναι οι φίλοι “της σκιάς” , η … απαντοχή μου , όταν γύρω μου γίνονται όλα λιγότερο φωτεινά και , όταν γίνονται σαθρά και ευτελή … Κι αυτό , γιατί ξέρω (από ένστικτο το ξέρω) , πως αυτοί οι φίλοι , θα βρίσκονται πάντα εκεί , πίσω απ’ τις κουίντες , μακριά από φώτα και επευφημίες και θα μπορούν με ένα ελαφρό νεύμα , να μου ξαναφέρουν το χαμένο , υπερπολύτιμο … χαμόγελο … και την ελπίδα , ότι δεν χάνονται όλα μέσα στις «θάλασσες της μοναξιάς και της καθημερινής ρουτίνας .
Πριν λίγο καιρό , ένας τέτοιος φίλος (της “σκιάς” ) , απρόοπτα … αναπάντεχα , μου “έγνεψε” : “….Με συγκίνησες πρωί-πρωί!…”, μου είπε …  Και μια άλλη φορά κάποιος άλλος , λέγοντας μου αιφνίδια  “….Θέλω να σου γράψω ότι είσαι μοναδική….” με έβγαλε από την λεγόμενη «σκοτεινιά» , ξαναβάζοντάς με σε μονοπάτια χαράς και δημιουργίας …
Τότε ήταν , που … μουρμούρισα (πληκτρολόγησα) :
– Ξέρεις , αυτό που γράφω τώρα , ήθελα να σου το πω δια ζώσης . Πήρα το τηλέφωνο , σχημάτισα το νούμερό σου … έπαιξα με τη συσκευή για λίγο στο χέρι … και ύστερα έκλεισα το ακουστικό , αποφασίζοντας πως κάποια πράγματα , πρέπει να μένουν …. εδώ (το κεφάλι- μυαλό μου δείχνω) .
Μα την Πίστη μου φίλοι μου , έτσι ακριβώς έγινε ….
Και έγινε , γιατί η «Σκιά» , είναι ο πιο κατάλληλος χώρος για να μένουν κάποιοι «άνθρωποι της ζωής σου» … Κάποιοι φίλοι … Όχι όλοι … κάποιοι , μόνο … Αυτοί οι «της σκιάς» .
.
skias filos2
 

Ετικέτες: , , ,

31 responses to “ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ … ΣΚΙΑΣ

  1. faros

    Οκτώβριος 16 , 2009 at 18:00

    Μμμ, να πω ότι σε κατάλαβα, ψέματα θα πω !
    Ξέρεις εμένα μου αρέσει το Φως !
    Το πολύ φως !
    Δεν τα πάω καλά με τις σκιές … με τρομάζουν !
    Προφανώς το λες μεταφορικά, ίσως και να ΄χεις δίκιο, δεν ξέρω !

    υ.γ. «χάθηκε» ένα σχόλιο στο … προηγούμενο !

    Καλησπέρα !

     
    • silia

      Οκτώβριος 17 , 2009 at 22:05

      @ faros
      Δεν πειράζει (που δεν με πολυκατάλαβες, όπως λες) . Δεν το έγραψα για να δώσω στους άλλους να καταλάβουν κάτι συγκεκριμμένο . Συναισθήματα προσωπικά εκφράζω , και η έκφραση του συναισθηματικού μας κόσμου , είναι πάντα δυσνόητη .
      Και … μη σε χαλάει που σε τρομάζουν οι σκιές . Κάθε νορμάλ άνθρωπος , τις αποφεύγει .
      ——————————————–
      ΥΓ. Δεν κατάλαβα τί και πού χάθηκε . Χάθηκε κάποιο σχόλιο ;… Δεν βρήκα τίποτε στα spam .
      Kαλό σου βράδυ .

       
  2. Αρης

    Οκτώβριος 16 , 2009 at 21:26

    Και ναι, αυτοι ειναι οι πιο πιστοί φίλοι , οι πιο ανιδιοτελείς μιας αμφίδρομης σχέσης , εστω και αν το μόνο «πρόσωπό» τους ειναι το πληκτρολόγιο.

    Καλό Σ/Κ να εχεις

    Αρης

     
    • silia

      Οκτώβριος 17 , 2009 at 22:10

      @ Αρης
      Εδώ , ναι … μιλάω για τους φίλους του Διαδικτύου (του «πληκτρολογίου , όπως αναφέρεις) .
      Όμως «φίλοι της σκιάς» , υπάρχουν και στον πραγματικό μας κόσμο … Κάποιοι , που για κάποιους λόγους , ή ίσως από δομή χαρακτήρος , δεν μπορούν να «βγουν στο φως» .
      Σ’ ευχαριστώ για την ευχή . Το Σάββατο μου μέχρι τώρα , ήταν όμορφο (κι ας μας σάπισε η βροχή) . Ας ελπίσουμε όμορφη να είναι και η Κυριακή μας .

       
  3. Καναλιώτης

    Οκτώβριος 17 , 2009 at 05:17

    😉

     
  4. Καναλιώτης

    Οκτώβριος 17 , 2009 at 05:19

    γειά σου, από έναν πολύ σκοτεινό φίλο!

     
    • silia

      Οκτώβριος 17 , 2009 at 22:13

      @ Καναλιώτης
      «Σκοτεινός» Καναλιώτη μου , αλλά … ωραίος «σκοτεινός» .
      Την αγάπη μου .

       
  5. faros

    Οκτώβριος 17 , 2009 at 08:16

    Μια … φωτεινή Καλημέρα, και ευχές για ένα καλό σαββατοκύριακο !

     
    • silia

      Οκτώβριος 17 , 2009 at 22:16

      @ faros
      Όμορφη η «φωτεινή Καλημέρα» σου … Μου χρειάζεται με τόση σκοτεινιά και υγρασία , που έχει πέσει αυτό το διήμερο . Όχι μεταφορική σκοτεινιά και υγρασία , αλλά πραγματική .
      Μας σάπισε η βροχή .

       
  6. χρήστος

    Οκτώβριος 17 , 2009 at 10:38

    ….θέλω τόσο πολύ (μα τόσο πολύ) να σε αγκαλιάσω ….κλείνω τα μάτια και γίνεται….

     
    • silia

      Οκτώβριος 17 , 2009 at 22:22

      @ χρήστος
      Κι εγώ Χρήστο …
      Το ίδιο θέλω …
      Το ίδιο κάνω …
      … κάποιες φορές .

       
  7. Βιολιστής στη στέγη

    Οκτώβριος 17 , 2009 at 11:29

    Αλήθεια!
    Πολλές φορές στη σκιά κρύβονται τα πιό φωτεινά πρόσωπα…
    Οι πιό λαμπερές ιδέες…
    Και οι πιό ζεστές σκέψεις…

     
    • silia

      Οκτώβριος 17 , 2009 at 22:27

      @ Βιολιστής στη στέγη
      …. και οι πιο καυτές και εκθαμβωτικές … αμαρτίες .
      Ή μάλλον , αυτές (οι αμαρτίες) , πάντα … μα πάντα , στην σκιά κρύβονται …
      Εκεί γεννιούνται .
      Κι εκεί , πεθαίνουν .

       
  8. mamma

    Οκτώβριος 17 , 2009 at 12:29

    Οι σκιές είναι τα φτερά της φαντασίας που επιτρέπουν τις πτήσεις. Όταν λείψουν οι σκιές προσγειωνόμαστε… και είμαστε ασφαλείς, καθημερινοί, λογικοί και βαριεστημένοι.

    υγ. προσωπική μου αξιολόγηση των σκιών αφορούν τα παραπάνω

     
    • silia

      Οκτώβριος 19 , 2009 at 12:29

      @ mamma
      Τί μου θύμισες …
      «Αχ…. η φαντασία , η φαντασία … η μόνη απόλυτα δημιουργική δύναμη στον κόσμο» … Μου είχε πει πριν … 39 χρόνια κάποιος νεαρός στα πλαίσια του αναμετάξυ μας φλερτ …
      39 χρόνια μετά , είμαστε ακόμα μαζί … Όπως καταλαβαίνεις το tip (περί φαντασίας) … έπιασε .

       
  9. πρεσβύωψ

    Οκτώβριος 17 , 2009 at 15:55

    Εμείς οι φίλοι της σκιάς- ωπα!! μου βγήκε το ηγετικό μου- ευχαριστούμε για τη θέση που έχουμε στην καρδιά σου, όμως μη ξεχνάς ότι η εδώ σκιά εξασφαλίζει εξ ορισμού ανιδιοτέλεια και καθαρότητα.
    Εξω ίσως είμαστε διαφορετικοί.

     
    • silia

      Οκτώβριος 20 , 2009 at 12:37

      @ πρεσβύωψ
      Έχεις δίκιο καλέ μου πρεσβύωπα , σ’ αυτό που λες , ότι … «έξω» μπορεί οι άνθρωποι να είναι διαφορετικοί , όμως …
      Όμως , υπάρχει μια … οδηγός δύναμη , ένα σύστημα αναγνώρισης , που μέχρι τώρα δεν με έχει διαψεύσει σχεδόν ποτέ …
      Λέγεται «ένστικτο» … «διαίσθηση» … Σπάνια , πολύ σπάνια έχω πέσει έξω μ’ αυτό το …»εργαλείο» αποκρυπτογράφησης καλού ανθρώπου .
      Φιλιά .

       
  10. faros

    Οκτώβριος 18 , 2009 at 07:29

    Μια Κυριακάτικη, βροχερή μεν, Φωτεινή δε, Καλημέρα !

     
  11. Γιωργος

    Οκτώβριος 18 , 2009 at 10:03

    Εμενα παλι με ελκυει και με συγκινει περισσοτερο το ασπρο-μαυρο,στις φωτογραφιες ,στο σινεμα,και αν και κλινω πιο πολυ προς το σκοταδι ξερω και περιμενω εστω και μια μικρη ακτινα φωτος απαραιτητη και αναγκαια για να δημιουργηθει η σκια ,την καλημερα μου ευτυχως γκριζα στα μερη μου και σημερα!!

     
    • silia

      Οκτώβριος 21 , 2009 at 14:16

      @ Γιωργος
      O … «γκρίζος» Γιώργος λοιπόν …
      Κι εμένα μου αρέσει ο ασπρόμαυρος Ευρωπαϊκός κινηματογράφος και οι παλιές ασπρόμαυρες φωτογραφίες …. Μου αρέσουν τα γκρίζα μαλακά πουλόβερ , τα μαύρα παντελόνια και τα άσπρα μπουφάν … Λατρεύω τους γκρίζους κροτάφους στους άντρες … Θυμάμαι με λατρεία την άσπρη τούφα μαλλιών μέσα στα μαύρα , στο μέτωπο της μητέρας μου … Δεν μου αρέσουν μόνο , (σε μένα) , τα … γκρίζα μαλλιά , γι αυτό και τα βάφω …
      Πρόσεξε να μην βάλεις το «γκρίζο» , μεταφορικά στην ζωή σου … Άλλο να αγαπάμε το γκρίζο και το ασπρόμαυρο , σαν χρώμα , και άλλο σαν ιδέα .
      Φιλιά και καλημέρες .

       
  12. ελευθερία

    Οκτώβριος 18 , 2009 at 14:19

    Καλημέρα, Σίλια. Και με σκοτεινιά και με ήλιο, εμένα μου αρέσεις. Όπως κι αν είναι η διαθεσή σου, πάντα κάτι καλό βγαίνει από σένα. Και μου αρέσει να σε νιώθω «φίλη της σκιάς». Να είσαι καλά.

     
    • silia

      Οκτώβριος 21 , 2009 at 14:20

      @ ελευθερία
      Κι εμένα μου αρέσεις , και … όχι μόνο … Με συγκινείς κιόλας .
      Μου είπες κάτι πολύ κολακευτικό και σπουδαίο . Μου είπες «…πάντα κάτι καλό βγαίνει από σένα» .
      Σ’ ευχαριστώ … Το να φτιάξεις έτσι ξαφνικά με έναν καλό λόγο , την διάθεση ενός ανθρώπου , είναι πάρα πολύ καλό .

       
  13. faros

    Οκτώβριος 19 , 2009 at 08:02

    Καλημέρα και πολλές πολλές ευχές για Καλή Βδομάδα !

     
    • abttha

      Οκτώβριος 20 , 2009 at 05:50

      καλημέρα σίλια
      ναι, οι φίλοι της σκιάς είναι μορφές που μας συνοδεύουν σ’ ένα μοναχικό περίπατο, με υπομονή και φροντίδα, και μας εξημερώνουν, ώστε σε κάποια στιγμή, όταν βγει ο ήλιος, η σκιά να υποχωρήσει αφήνοντας στη θέση της πραγματικούς ανθρώπους-φίλους…
      οι φίλοι της σκιάς είναι οι φίλοι της αλεπουδίτσας στο μικρό πρίγκηπα.
      καλημέρα!
      κι εμένα, πολύ με έχουν ευεργετήσει οι φίλοι της σκιάς!

       
      • silia

        Νοέμβριος 13 , 2009 at 18:55

        @ abttha
        Όλους μας έχουν ευεργετήσει , κατά κάποιον τρόπο , κάποτε , οι φίλοι της «σκιάς» … Πρέπει πάντα , να έχουμε τον νου μας , να μην τους αδικήσουμε με την αγνωμοσύνη μας και την αδιαφορία μας .
        Οι φίλοι της σκιάς μοιάζουν και με ένα άλλο παραμύθι . Μου θυμίζουν το παραμύθι «Το αηδόνι του Αυτοκράτορα της Κίνας» , όπου το φυσικό αηδόνι δέχεται την αγνωμοσύνη του κύρη του , μόνο και μόνο , επειδή δεν έχει την γκλαμουριά του τεχνητού.
        Φιλιά abttha .

         
  14. faros

    Οκτώβριος 20 , 2009 at 07:55

    Καλημέρα (φωτεινή και πάλι) !

     
  15. Liakada

    Οκτώβριος 20 , 2009 at 17:11

    Το κείμενο σου αγγιξε ευαισθητες χορδες ..
    οι .. φιλοι της σκιας …
    συγχωρα με αλλα κρατώ, ζηλότυπα σφιχτα μεσ στη παλάμη μου , την εκφραση.
    Καλησπέρα κι απο μένα

     
    • silia

      Νοέμβριος 13 , 2009 at 18:58

      @ Liakada
      Το κείμενο μου άγγιξε ευαίσθητες χορδές , γιατί όλοι μας έχουμε φίλους της σκιάς , και οι περισσότεροι από εμάς τους έχουμε και σε πολύ αγαπημένη γωνιά της καρδιάς μας .

       
  16. faros

    Οκτώβριος 21 , 2009 at 07:26

    Σ΄έφαγαν οι … σκιές και χάθηκες ;;;

    Καλημέρα … καλή !

     
  17. Θεία Λένα

    Οκτώβριος 31 , 2009 at 18:32

    Οι απανταχού φίλοι που είτε τους βλέπεις είτε όχι, με μερικές γραπτές λέξεις μας ξεκουνάνε και δεν πέφτουμε σε ένα ακόμη βάραθρο.
    Κι αμα τύχει και τους δείς, καμμιά φορά χάνεται η μαγεία της ανιδιοτέλειας, είναι κι αυτοί απλοί άνθρωποι που ευελπιστούν όπως και εσυ, να τους τύχουν «σκιές» στις δύσκολες στιγμές της ζωής τους.

     
    • silia

      Νοέμβριος 13 , 2009 at 19:09

      @ Θεία Λένα
      Λες ;…
      Πάντως εγώ προσωπικά όσους από τους φίλους μου της σκιάς , έτυχε να τους δω και κάτω από το «φως» , οι ίδιοι μου φάνηκαν … Με την ίδια μαγεία , ήσαν «ντυμένοι» .

       

Σχολιάστε

 
