RSS

ΟΙ 10 ΕΝΤΟΛΕΣ … κι εγώ …

09 Νοέ.
Σήμερα , καλοί μου άνθρωποι , αποφάσισα να προβώ σε αποκάλυψη των πιο σκοτεινών … αμαρτιών μου … Ήρθε η ώρα της Μεγάλης Εξομολόγησης . Και εξηγούμαι :
Τον θυμάστε εκείνον τον ταλαίπωρο τον Μωυσή … Σαράντα φορές ανεβοκατέβηκε το Σινά , ένα δυσπρόσιτο , κακοτράχαλο βουνό … Έμπλεξε με σκόνες … με πέτρες …  με φίδια … με γκουστερίτσες … με φλεγόμενους θάμνους … Κατέβασε στους πρόποδες τις 10 Εντολές … Τσαντίστηκε με το χαβαλέ των υπολοίπων , τα πήρε στο κρανίο με τις μ@…ίες τους , τις βρόντηξε κάτω (τις πέτρες με τις 10 Εντολές) , τις έκανε θρύψαλλα και μετά … άντε πάλι πίσω … πάνω στο βουνό και φτου και πάλι η ίδια ταλαιπωρία , μέχρι που …
Μέχρι που τις ξανάφερε σώες και αβλαβείς (είχε βάλει πια μυαλό , και όταν νευρίαζε αντί να … σπάζει τις Εντολές , έπαιρνε ένα lexotanil των 3 mg) και έτσι σώθηκαν και οι Εντολές , σώθηκε και ο Μωυσής από το πήγαινε έλα , και ήρθε η ώρα να … σωθούμε κι εμείς οι υπόλοιποι .
– Μόρτες , αυτές είναι οι 10 Εντολές και το να τις τηρείτε … είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ … (είπε και μπήκε στο τζακούζι για χαλάρωση και για να βγάλει το ένα δάχτυλο χώμα που είχε κολλήσει πάνω στην πέτσα του , με τα σούρτα – φέρτα , στο βουνό) .
Κάποιοι , τίς τήρησαν … Κάποιοι , όχι . Εγώ φίλοι μου εξομολογούμαι , πως είμαι από … τους «όχι».
Προσωπικά , όλες , ή σχεδόν όλες τις έχω …. πηδήξει (με την μεταφορική έννοια) … Δηλαδή , έχουμε και λέμε :
1η. (οὐκ ἔσονται σοὶ θεοὶ ἕτεροι πλὴν ἑμοῦ)
Κάποτε σε μια από τας εξοχάς , που συχνάζω , είπα στο έτερο ήμισυ που με … συνόδευε (τέλος πάντων… δεν βρίσκω πιο κατάλληλη λέξη , από το «συνόδευε» ) : «Είσαι … Θεός» … και όχι γιατί θεράπευε τυφλούς και παράλυτους ….
2η. (Οὐ ποιήσεις σεαυτῷ εἴδωλον… )
Έφτιαξα για «είδωλό» μου , παλιά τον Βοσκόπουλο (προ Γκερέκου) , αργότερα τον Φλωρινιώτη και τελευταία τον Πασχαλάκη τον Τερζή … και τους προσκύνησα , και τους ελάτρευσα και τους … πέταξα και γαρδένιες … Αμ πως .
3η. (Οὐ λήψει τὸ ὄνομα τοῦ Κυρίου τοῦ Θεοῦ σου ἐπὶ ματαίῳ)
Δεν μπορώ πάντα να ορκίζομαι στην … «έκπαγλο καλλονή» μου … Γιατί χώρια που κομπλεξάρω όλες τις κολλητές μου , θα με ματιάξουν κιόλας στο τέλος …. Γι αυτό ορκίζομαι που και που και στον Θεό …
4η. (Τῇ δὲ ἡμέρᾳ τῇ ἑβδόμῃ σάββατα Κυρίῳ τῷ Θεῷ σου)
. Ούτε το Σάββατο κάθομαι και το αγιάζω …. Τα Σάββατα τα περιμένω πως και πως , για να πάω στο super-market … και να πιω και κανέναν ρημαδοκαφέ σε καμιά καφετέρια , απ’ αυτές που είναι τίγκα σε … αρσενικά .
5η. (Τίμα …κλπ) .  Δεν έχω …. (γονείς) . Αλλά και όταν είχα (πέρα από κάθε πλάκα) , δεν τα κατάφερνα πάντα .
6η. Εμμέσως ;;;…. (Το «Ου φονεύσεις» , είναι εδώ) . Κάποτε , κάποιος μου είπε «Σκότωσες τα όνειρα που έκανα για σένα» … Κάποιος άλλος «Με … θανάτωσες βρε … πρόσεχε πού πατάς» … Και κάποιος τρίτος «Εδώ και μια εβδομάδα , σκοτώνεις … την ώρα σου … σταμάτα πια να τεμπελιάζεις» .
7η. …………………. (Το «Ου μοιχεύσεις» , είναι εδώ) . Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε … Τί να λέμε τώρα ;…
8η. Ε , καλά τώρα . (Το «Ου κλέψεις» , είναι εδώ) . Εντάξει … δεν έκλεψα προφυλακτικά από το super-market , αλλά τον αγαπητικό της κολλητής μου … Κολοκύθια δηλαδή , 15 φορές μόνο , βγήκαμε ραντεβού και πήγαμε μαζί τρία ταξίδια και μια φορά διακοπές στα Μπαρμπάντος .
9η. (Ου ψευδομαρτυρήσεις κατὰ τοῦ πλησίον σου μαρτυρίαν ψευδῆ)
. Ψευδομαρτύρησα κατά κάποιου , αλλά δεν ήταν και πολύ «πλησίον» μου … Κάπως μακριά μου καθόταν … Και η «μαρτυρία» , δεν ήταν ψευδής , αλλά αληθής …. (αληθοφανής … τέλος πάντων) .
10η. (Οὐκ ἐπιθυμήσεις πάντα ὅσα τῷ πλησίον σου εστί)
Α , να σας  πω …. εγώ , πάντα «επιθυμώ» τους συντρόφους των κολλητών φιλενάδων μου …. Διατί να το κρύψωμεν άλλωστε ;….
———————————
Εγώ , εξομολογήθηκα …και … «Αμαρτία εξομολογουμένη , ουκ έστιν αμαρτία»
Σειρά σας , μόρτες …
.
deka entoles
 

Ετικέτες: , ,

63 responses to “ΟΙ 10 ΕΝΤΟΛΕΣ … κι εγώ …

  1. mr e.

    Νοέμβριος 10 , 2009 at 01:07

    Κυρία μου, κυρία μου…. Εσείς έχετε αξεπέραστο χιούμορ. Ευτυχώς που σας βρήκα. Είστε θησαυρός. Θα σας διαβάζω ανελλιπώς. Είστε τόσο έξυπνη ! Αποφύγατε με πολύ όμορφο τρόπο την… αμαρτία της 7ης ενολής αφού την απαντήσατε στην 10η….
    Να είστε καλα.

     
    • silia

      Νοέμβριος 11 , 2009 at 22:49

      @ mr e.
      Και … όχι μόνο στην 10η , αλλά την απάντησα και στην 8η , και στην 4η , αλλά προπαντός και στην 1η . … Τελικά είμαι πολύ αμαρτωλή … «Κατά συρροήν» που λένε .
      Σ’ ευχαριστώ για τον πολύ επαινετικό σου λόγο και … καλώς ήρθες .

       
  2. Γιωργος

    Νοέμβριος 10 , 2009 at 08:53

    Ωχ ωχ ωχ!!!είχα ξεχάσει αυτή την ιστορία……..τι κάνουμε τώρα;;διότι αν τα βάλω κάτω και με βοηθήσει λίγο η ούτως η άλλως ασθενική μου μνήμη,τις κουτσουκέλες μου τι έχω κάνει,μα δεν ανησυχώ το είπε και η κυρία»αμαρτία εξομολογούμένη ουκ έστιν αμαρτία»συγχώρεσον δέσποτα τας ψυχάς ημών!!!

     
    • silia

      Νοέμβριος 11 , 2009 at 22:57

      @ Γιωργος
      Πολύ … «ξεχασιάρης» , μας εμφανίζεσαι κύριε Γιώργο μας . Όλο «ξέχασα» , ξεχάστηκα» , «έχω ξεχάσει» «η ασθενική μου μνήμη» … μας κοπανάς …
      Ξέρεις τί λέω εγώ , που είμαι και … επιστήμων με Διδακτορικό , στο θέμα της Αμαρτίας ;… Λέω , πως όλα αυτά τα «ξεχνώ» , είναι … προφάσεις εν αμαρτία και … «άλλοθι» των αμαρτωλών .
      Και είμαι σίγουρη , πως δεν έχεις κάνει απλά «κουτσουκέλες» , αλλά κάτι … αμαρτιάρες ΝΑ !!! με το συμπάθειο , που λένε .
      Όσο για το «συγχώρεσον δέσποτα τας ψυχάς ημών!!!» , που λές , ένα έχω να πω εγώ
      – Αμήν …

       
  3. Θεία Λένα

    Νοέμβριος 10 , 2009 at 10:03

    Χάχα! Να μου΄ζήσεις τσαπερδώνα μ’ να σε χαίρεται η βλογκόσφαιρα.Με βαριά καρδιά έκατσα στον υπολογιστή σήμερα και πέφτω επάνω στις αμαρτιούλες σου τις εξομολογημένες. Επρεπε να σε γνώριζα τότε που έραβα φορέματα για κυρίες…δώρο θα σου έκανα το καταπληκτικώτερο φουστανάκι του κόσμου ώστε να πατάς τις 10 εντολές του Μωϋσή ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ..
    Να είσαι καλά και να αμαρτάνεις, γιατί χωρίς πιπεράκι η ζωή είναι ανούσια

     
    • silia

      Νοέμβριος 11 , 2009 at 23:20

      @ Θεία Λένα
      Α χα χα χα !!! Μ’ αυτό το «τσαπερδώνα μ’» , μου θύμισες αυτό … που αξίζει να το ξανακούσουμε :

      Kαι βέβαια χωρίς πιπεράκι η ζωή είναι ανούσια . Τί τις έχουμε τις στίβες τα «μπαχαρικά» στο … οπλοστάσιο :…

       
  4. amelinia

    Νοέμβριος 10 , 2009 at 12:25

    Μ’αρεσε η αποφυγή της 7ης αμαρτίας… Αλλωστε πως ορίζεται η απιστία; Πρέπει να αγγίξεις για να αμαρτάνεις ή αν μόνο ποθήσεις από μακριά είναι οκ ή όχι;Εείναι ένα μπέρδεμα.. Άρα μπορεί όλοι μα όλοι να είμαστε μοίχοι ή μόνο αυτοί που έχουν γκόμενους/ες..

    Όσο για τις υπόλοιπες είμαι σίγουρη ότι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο όλο και κάποια καταπατώ μια φορά ή πιο πολλές…

    Εγώ μια απορία έχω: με τόσους αμαρτωλούς θα’χει κανένα ο παράδεισος; Λέμε τώρα. Κι αν έχει αυτός που θα πάει θα θέλει να είναι εκει; Γιατί όλοι οι άλλοι θα ήμαστε αλλού… 😉

     
    • silia

      Νοέμβριος 11 , 2009 at 23:56

      @ amelinia
      «…πως ορίζεται η απιστία ;»
      Μπερδεμένα πράγματα amelinia μου … Ωστόσο , δεν μπορώ εδώ (σ’ αυτήν την απορία σου) , να μην αναφέρω το υπό του Βασιλείου του Μέγα λεχθέν «Ο εμβλέψας προς ηδονήν γυναικί , καν μη τω έργω την μοιχείαν επιτελέση , αλλά τω γε την επιθυμίαν τη ψυχή παραδέξασθαι , ουκ αφίεται του εγκλήματος» , αλλά και το υπό του Ευαγγελιστή Ματθαίου λεχθέν «Πας ο βλέπων γυναίκα προς το επιθυμείσαι αυτήν , ήδη εμοίχευσεν αυτήν εν τη καρδία αυτού» ….
      Μεταξύ μας amelinia , οι αναφερόμενοι θρησκευτικοί σοφοί μας , μόνο για την μοιχεία των ανδρών μιλάνε … Σσσσσσσ… μην μας πάρουνε χαμπάρι και αρχίσουν να μιλάνε και για την … πάρτι μας …
      Όσο για την απορία σου , για το αν θα υπάρχει κανείς στον Παράδεισο , να είσαι σίγουρη πως … όλοι οι Βατοπεδινοί , εκεί θα είναι … Αλλά , άστους εκεί να … πλήξουν . Να δώ με ποιους θα ανταλλάσσουν κομμάτια γης …
      Το παρασοβάρεψα … και δεν ήταν στις προθέσεις μου .
      Φιλάκια .

       
  5. glarenia

    Νοέμβριος 10 , 2009 at 12:34

    1η … αλλά γιατί έδωσε το φως το αληθινό. Να ‘ναι καλά!!!
    2η Χαχα αι τον Πάριο και τον άλλο τον Πασχάλη το ζωηρούτσικο
    -3η φιλάμε και σταυρό
    – όλα τα κάνουνε τα Σάββατα γιατί οι Κυριακές είναι σαν καθημερινές αφού μαγειρεύουμε για τις επόμενες πέντε…
    Δε συνεχίζω διότι δεν παίζεσαι
    Είσαι ΦΟΒΕΡΗ!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

     
    • silia

      Νοέμβριος 12 , 2009 at 00:02

      @ glarenia
      Α χα χα χα !!! Κι εμένα η παράβαση της 1ης Εντολής , μου άρεσε πιο πολύ … Χα χα … ακούς εκεί «το φως το αληθινό» …
      Και … όντως … Τί να προλάβεις μέσα σε ένα Σάββατο ;… Αλλά , δεν βαριέσαι καλή μου … Ο καλός ο μύλος , όλα τα αλέθει … Αν «πιάσεις δουλειά» , από τα χαράματα , σου φτάνει ένα Σάββατο να … ψιλοαμαρτήσεις …
      Φιλί και πολλές πολλές γλυκές αγκαλιές , και σε σένα .

       
  6. glaykidarling

    Νοέμβριος 10 , 2009 at 13:34

    εντάξει…δεν παίζεσαι με τίποτα!!!!!!!!!:)

     
    • silia

      Νοέμβριος 11 , 2009 at 23:40

      @ glaykidarling
      Thanks glayki …
      Kisses .

       
  7. Magissa Kirki

    Νοέμβριος 10 , 2009 at 15:05

    Τις έχω παραβεί όλες εκτός από το «ου φονεύσεις» αλλά κι αυτή όπου να ναι κοντοζυγώνει!
    Καλημέρα!!!

     
    • silia

      Νοέμβριος 11 , 2009 at 23:39

      @ Magissa Kirki
      Κάνε το γρήγορα , γιατί σύμφωνα με σοβαρές πληροφορίες από το Αρχηγείο μου (666ο υπόγειο Κόλασης) , σκέφτονται να το καταργήσουν το «ου φονεύσεις» , από … αμαρτία . Ε , με τόσα λαμόγια γύρω μας … καιρός ήταν .

       
  8. faros

    Νοέμβριος 10 , 2009 at 15:09

    Χαίρεται, θα μπω στο … πειρασμό να σου απαντήσω, όπως θες !

    Πρέπει να παραδεχτώ εξ αρχής ότι είμαι τόσο αμαρτωλός – έχω παραβεί και τις … 11 εντολές – και δεν το μετανιώνω.
    Εξηγούμαι :

    1. Για μένα δεν υπάρχει θεός, όπως το θέλει ο Μωυσής – αντίθετα όπως εγώ τον εννοώ έχω θεό: Τον Ιωσήφ !

    2. Για μένα Είδωλο είναι σήμερα η Αλέκα … παλαιότερο ο Χαρίλαος …

    3. Είναι γεγονός ότι ορκίζομαι ΜΟΝΟ στο Κόμμα !

    4. Φυσικά και δεν κάθομαι το Σάββατο. Όλο και κάποια … διαδήλωση θα έχουμε ή κάτι άλλο !

    5. Μμμ εδώ έχω ένα πρόβλημα … Αν εννούσε ο Μωυσής «πατέρα και μητέρα» τους πιο πάνω αναφερόμενους … ίσως και δεν έχω αμαρτήσει σ΄αυτή την εντολή.

    6. Δεν … πιάνονται όλοι αυτοί οι … γαλαζοπρασινορόζ που ΘΑ ΗΘΕΛΑ να φονεύσω ;;;
    Πιάνονται !!!
    Άρα …

    7. Δεν υπάρχει αστική συνήθεια που δεν έκανα τα αδύνατα δυνατά να την … «πηδήξω» !
    Επομένως …

    8. Η κλοπή αστικής ιδιοχτησίας, ή «αγαθά» της μπουρζουαζίας ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να τα κλέψεις …
    Ακόμα και την … γκόμενα του … συνισταμένου !!!

    9. Εντάξει ! Εγώ έλεγα την αλήθεια (την … δική μου φυσικά).
    Αυτοί νόμιζαν ότι ψευδομαρτυρούσα …

    10. Μωρέ όχι μόνο επιθυμώ τα υπάρχοντα όλων των καπιταλιστών που βρίσκονται πλησίον μου … αλλά, και αυτών που βρίσκονται … μακρυά μου !!!
    Και όχι μόνο τα επιθυμώ, αλλά και κάνω τα αδύνατα δυνατά να έρθει γρήγορα η μέρα που θα τα πάρω !!!

    11. Τι θα πει δεν υπάρχει εντεκάτη εντολή, πως δεν υπάρχει, εσείς δεν την ξέρετε !!!
    Λοιπόν για όλα τα παραπάνω που αμαρτάνω, δεν είμαι μόνος μου …
    Υπάρχουμε χιλιάδες … και χιλιάδες … και χιλιάδες … και σύντομα θα γίνουμε μυριάδες !

    Γειααααααααααα !

     
    • silia

      Νοέμβριος 13 , 2009 at 00:48

      @ faros
      Μου αρέσει αυτή η λέξη προς λέξη , απάντηση σε ύφος σατυρικό πάντα . Γι αυτό :
      1. Ποιος νοιάζεται για τον Μωυσή ;… Ούτως ή άλλως έβαλε νόμους παλιούς που αναθεωρήθηκαν αργότερα … Μπερδεμένα πράγματα .
      2. «Είδωλα» η Αλέκα και ο Χαρίλαος ;… Ποιοί είναι αυτοί ;… Πού τραγουδάνε ;… Στην Παραλιακή ;… Πρώτα ή δεύτερα ονόματα στην μαρκίζα ;… Από πού ξεκίνησαν ;… από τα ταλέντα της TV ;…
      3. Το … κατσιάσατε πια αυτό το Κόμμα … Όλα επάνω του … Στο τέλος θα καταλήξει σε … κώμα .
      4. Πολλές διαδηλώσεις γίνονται τελικά στην Σαμοθράκη …
      5. “πατέρα και μητέρα” , εννοούσε . Να είσαι σίγουρος .
      6. Χασάπη …
      7. Τελικά , σκέφτομαι (όπως και πολλά άλλα θηλυκά πιστεύω) να αλλάξω το όνομα μου σε «αστική συνήθεια» ….
      8. Κανενός γκόμενα , αρραβωνιαστικιά , σύζυγος … δεν είναι ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΚΑΝΕΝΟΣ … Όλα τα άλλα μπορεί , αλλά η γυναίκα , ΌΧΙ .
      9. Αν έτσι νόμιζαν , καλά να πάθουν .
      11. Και βέβαια υπάρχει 11η εντολή , και κάνεις λάθος ότι δεν την ξέρουμε . Ειδικά εγώ , φίλε μου την ξέρω ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ

      ————————————
      Όχι καλέ μου φίλε , δεν ξέχασα ούτε απέφυγα να σχολιάσω το «10» σου … Όμως εδώ , μου είναι αδύνατον να βρω κάτι αστείο να σου πω . Τέρμα λοιπόν τα αστεία … Ως εδώ … Το «10» σου , με πόνεσε … Μην το ξαναπείς αυτό φίλε μου … όχι μόνο σε μένα , αλλά πουθενά και σε κανέναν … Και ξέρεις γιατί ;… Γιατί κάνεις κακό στο κόμμα σου …. Άλλα καταλαβαίνει ο μέσος άνθρωπος , να είσαι σίγουρος . Κι αυτό , είναι κάτι , που δεν αξίζει σε ένα κόμμα με λαϊκό και αγωνιστικό έρεισμα , σαν το ΚΚΕ …Του κάνει κακό .
      ——————————
      Ζητώ συγγνώμη από τους αναγνώστες μου , αν έστω και ελαφρά … πολιτικολόγησα .
      Δεν ήταν στις προθέσεις μου .
      Καληνύχτα .

       
      • faros

        Νοέμβριος 13 , 2009 at 13:25

        Μμμμ, φαίνεται ότι πάτησα στο … αδύνατο σημείον σου και αυτό είναι … μείον σου χε χε !

        Ο «μέσος άνθρωπος», … , ποιος είναι αυτός ;;;
        Εμείς δεν μιλάμε, πάντως, για τον … «μέσο άνθρωπο», εμείς μιλάμε για τα ΒΑΣΙΚΑ ΜΕΣΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ … και να είσαι σίγουρη, φίλη μου, κανένας … «μέσος», ή … «άκρος», δεν τυχαίνει να έχει στην ιδιοχτησία του κανένα μα κανένα μέσο παραγωγής !!!

        Η σύζυγος είναι ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ … ΚΑΤΑΔΙΚΙΑ ΜΟΥ, όπως και ο σύζυγος είναι στην ΙΔΙΟΧΤΗΣΙΑ της γυναίκας …
        Αυτά τα δήθεν (για μένα, μην παρεξηγηθείς, εσύ μπορείς να έχεις άλλη άποψη) … προοδευτικά ότι ο καθένας κάνει ό,τι θέλει το κορμί του και την ψυχή του, εγώ τ΄ακούω … βερεσέ)
        Σοβαρά, φίλη μου, θεωρώ την εντολή «μην επιθυμήσεις τη γυναίκα του πλησίον σου» τη ΜΟΝΗ ΣΩΣΤΗ ΕΝΤΟΛΗ !
        Και, πίστεψέ με, κοντά 35 χρόνια τώρα για μένα αυτό είναι τρόπος ζωής !

        Βέβαια να ζητήσω κι εγώ συγνώμη από τους αναγνώστες σου, που πολιτικολόγησα, γιατί ΗΤΑΝ στις προθέσεις μου !

        Να είσαι καλά και Καλημέρα σου, θα τα πούμε από βδομάδα, φεύγω για Θεσνίκη – Λαμία κλπ. το σαββατοκύριακο !

         
      • silia

        Νοέμβριος 15 , 2009 at 00:15

        @ faros
        Θα ήθελα για μια ακόμη φορά να σου ζητήσω την χάρη , όταν η πρόθεση σου είναι να πολιτικολογείς , να μην το κάνεις εδώ , σ’ αυτό το μπλογκ , εννοώ . Αυτό το λέω , για το «…που πολιτικολόγησα, γιατί ΗΤΑΝ στις προθέσεις μου !» , που είπες
        Για όλα τα άλλα , σε αφήνω στην κρίση των … μέσων ανθρώπων.
        Καλό δρόμο στο ταξίδι σου να έχεις .

         
  9. Sotiris K.

    Νοέμβριος 10 , 2009 at 21:21

    τσ τσ τσ..
    Απορώ πώς σε κάνω έστω και διαδικτυακή παρέα, εσένα την αμαρτωλή!!!!
    ΕΓΩ, ναι ΕΓΩ, δεν έχω παραβεί ούτε μια!!!!
    Ένα σου λέω.
    Δεν κατάφερα να τις μάθω ποτέ.
    Και ό,τι κατάφερα, να προσέξω τότε που οι δασκΆλοι μου με ζάλιζαν με τα θρησκευτικά και τα ένα κι ένα κάνουν… [αλήθεια πόσο κάνουν;], το ξέχασα αμέσως.
    Επομένως πώς να παραβώ κάτι που δεν γνωρίζω;
    Είναι κανείς αμαρτωλός αν δεν γνωρίζει τι είναι αμαρτία;
    Σαφώς και δεν είναι.

    Αλλά εσύ που τα ξέρεις, καλά να πάθεις..
    Στο πυρ, αμέσως στο πυρ…
    Για να μην πω και στη φωτιά!!!
    τσ!!
    :))))

     
    • silia

      Νοέμβριος 13 , 2009 at 00:56

      @ Sotiris K.
      «Απορώ πώς σε κάνω έστω και διαδικτυακή παρέα, εσένα την αμαρτωλή!!!!»
      —————————————-
      Να μην απορείς καθόλου φίλε μου . Ο λόγος που μου κάνεις παρέα , είναι ότι ακόμη κι εσείς οι … «αναμάρτητοι» (λέμε τώρα) , πάντα ρίχνετε κλεφτές ματιές στην … Κόλαση …
      Υποκριτές …
      Φαρισαίοι …
      Όσο για την απορία σου περί «τα ένα κι ένα κάνουν… αλήθεια πόσο κάνουν;» έχω να σου απάντήσω , ότι … ένα και ένα (βάσει της 7ης Εντολής) , κάνουν … τρία .
      Άντε για να μαθαίνεις .
      Φιλιά (Εγώ σου στέλνω φιλιά , κι εσύ με στέλνεις στην πυρά… Αμαρτωλέ … έ , αμαρτωλέ) .

       
  10. anentaxtosaristeros

    Νοέμβριος 11 , 2009 at 11:04

    Εδω γελαμε ενταξει, αλλα βρε παιδια…
    θα μας βλεπει ο δυστυχος ο Μωυσης απο καμμια μερια και τι θα λεει ο ανθρωπος…τσ τσ ντροπη!

     
    • silia

      Νοέμβριος 13 , 2009 at 01:01

      @ anentaxtosaristeros
      Μπα , και να μας βλέπει ο Μωυσής , να γελάμε , τίποτα δεν θα λέει (είναι ψιλοζαλισμένος από τα Lexotanil … είπαμε) .
      Το πολύ πολύ να πεί κανένα «Γελά ο μωρός , καν τι μη γελοίον εί» , όπερ και μεταφράζεται (ως γνωστόν) : «Γελά το μωρό , κάντο να μην γελάει» .
      Χαίρομαι να σε βλέπω στα μέρη μου.

       
  11. exoaptonkyklo

    Νοέμβριος 11 , 2009 at 11:08

    Περασε μολις η μανα μου βλεποντας με πρωινιατικα να χαζογελαω μονος μου μπροστα στην οθονη κι εκανε το σταυρο της η γυναικα.
    -Τι εγινε βρε πρωι πρωι? μου λεει
    -Βοηθεια μας μανα ,της λεω, βοηθεια μας!

     
    • silia

      Νοέμβριος 13 , 2009 at 01:03

      @ exoaptonkyklo
      Πω πω … Πολύ όμορφο κοπλιμέντο . Εγώ , σαν κοπλιμέντο το εκλαμβάνω αυτό που είπες .
      Φιλιά στην μητέρα σου .

       
  12. Βιολιστής στη στέγη

    Νοέμβριος 11 , 2009 at 12:10

    Δεν θα σχολιάσω την ανάρτηση αυτή, γιατί μόλις διάβασα τη «Βαλίτσα» και η διάθεσή μου διέπεται απο μιά τρυφερή μελαγχολία για τον Κονσταντίν, απ’ τη Κριμαία, που «πάταγε» με τόνα πόδι εδώ και τ’ άλλο εκεί… Ευτυχώς, που οι μνήμες δεν λογοκρίνονται, ούτε κρίνονται!
    Με συγκίνησες βαθιά!

     
    • silia

      Νοέμβριος 13 , 2009 at 01:05

      @ Βιολιστής στη στέγη
      Το σχόλιο σου αυτό , έγινε αιτία , να … «ξαναπάω» κι εγώ λίγο πίσω ,… στην «Βαλίτσα» και να γεμίσω από εκείνη την γλυκόπικρη αίσθηση , που με πλημμυρίζει όταν την θυμάμαι .
      Νά’ σαι καλά .

       
  13. faros

    Νοέμβριος 11 , 2009 at 12:29

    Καλημέρα … συναμαρτωλή !!!

     
    • silia

      Νοέμβριος 13 , 2009 at 01:06

      @ faros
      Καλησπέρα συναμαρτωλέ .

       
  14. ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΖΗΣΑΚΗΣ

    Νοέμβριος 11 , 2009 at 16:51

    Ουδείς Αναμάρτητος!
    Με μόνη τη διαφορά ότι πάλι Σας έχω χάσει και δεν λαβαίνω τα μηνύματα Σας,Γιατί???

     
    • silia

      Νοέμβριος 11 , 2009 at 23:34

      @ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΖΗΣΑΚΗΣ
      Μα φίλε μου με τόσες … αμαρτίες στις οποίες επιδίδομαι , που να βρώ καιρό , να επικοινωνώ με τους φίλους μου ;…
      Δεν προκάνω η δόλια …
      τα φιλιά μου .

       
  15. AMANTA

    Νοέμβριος 11 , 2009 at 20:04

    Τις καταπάτησα όλες απο λίγο, αλλά για την 7η δεν ειμαι σίγουρη.

     
    • silia

      Νοέμβριος 12 , 2009 at 00:08

      @ AMANTA
      Τί θα πει , δεν είσαι σίγουρη ;… Άλλο και πάλι τούτο ..
      Μα την πίστη μου , είναι αξιοθαύμαστο , το πως η νεολαία υπεκφεύγει από οξύαιχμα ερωτήματα …
      Εμοιχεύσατε δεσποινίς ;… ή ου ;;;

       
      • AMANTA

        Νοέμβριος 12 , 2009 at 19:35

        Ναι αγαπητή νεολαία στα χρονάκια σας ειμαι…..
        Αλλά στο θέμα μας: Μισό φιλί, είναι μοιχεία; Cyber sex, είναι μοιχεία; Κρυφές επιθυμίες, είναι μοιχεία; Φαντασιώσεις, είναι μοιχεία;
        Ο Μωησής τι λεει για ολα αυτά; Γιατι αν δεν τα προέβλεψε… ε! θα τον αγνοήσουμε και για ολα τα αλλα…

         
      • silia

        Νοέμβριος 13 , 2009 at 00:17

        @ AMANTA
        Ο Mωυσής , δεν λέει τίποτε (πια) για όλα αυτά … Είναι πια διασωληνωμένος , σε κάποια Εντατική , λόγω βαριάς τοξικής δηλητηρίασης , από τα πολλά Lexotanil που πήρε …
        ——————————-
        Κάποιος φίλος μου νομικός , μου έλεγε (δεν είμαι και απόλυτα σίγουρη ότι δεν με «δούλευε» ) , πως μοιχεία στοιχειοθετείται , μόνον αν υπάρξει … διείσδυση… Όλα τα άλλα … ΔΕΝ .
        —————————-
        Και , … μεταξύ μας τώρα :
        Μου λες σε παρακαλώ , τί σημαίνει η έκφραση «Μισό φιλί» ;…(Όλα τα άλλα τα ξέρω) .

         
      • AMANTA

        Νοέμβριος 13 , 2009 at 20:10

        Το «μισό φιλί» το έβαλα για να σαςμπερδέψω. Ωστε έτσι, χωρίς διείσδηση… ΔΕΝ.

         
      • silia

        Νοέμβριος 14 , 2009 at 21:10

        @ AMANTA
        …. ΔΕΝ …
        Και η αλήθεια με το «μισό φιλί», είναι ότι με … μπέρδεψες λιγάκι .
        ———————————
        Και … μια και πρόκειται για ένα (εντελώς , όμως λέμε) αμαρτωλό ποστ , μάθε πως (ο ίδιος κατεργάρης φίλος – νομικός μου το είπε και γι αυτό το γράφω με επιφύλαξη) , και ο βιασμός στοιχειοθετείται μόνον αν υπάρχει αποδεδειγμένη … εκσπερμάτωση ….
        Τί να πεις …

         
  16. vinumbonum

    Νοέμβριος 11 , 2009 at 22:25

    g

     
  17. vinumbonum

    Νοέμβριος 11 , 2009 at 22:32

    Αφου λοιπον και αν ισχυει το“Αμαρτία εξομολογουμένη , ουκ έστιν αμαρτία” σωθηκαμε αδερφια.

    Καλησπερα κυρα δασκαλα.

     
    • silia

      Νοέμβριος 11 , 2009 at 23:32

      @ vinumbonum
      Καλησπέρα μαθητούδι μου …
      Εσύ συγκεκριμένα vinum , δεν … σώθηκες , σαν τα άλλα σου «αδέρφια» . Κι αυτό γιατί το Μεγάλο αμάρτημα σου ΔΕΝ το έχεις εξομολογηθεί ακόμα …
      Η μεγαλύτερη δικιά σου Αμαρτία , γλυκέ μου vinum , είναι ότι … με ξέχασες .
      ——————————-
      Όσο για το αμέσως παραπάνω σχόλιο σου (για εκείνο το «g» λέω) , δεν κατάλαβα τί ακριβώς εννοείς . Μήπως θεωρείς αμαρτία , το να ψάχνεις το … σημείο G ;;; … Μα vinum , αυτό δεν είναι αμαρτία … Είναι … καλή πράξη … Τί λέω … είναι είσητήριο για τον Παράδεισο .
      ===================
      Vinum , θα στο πω στα ίσια :
      – Μου λείπεις , αφόρητα πολύ .

       
  18. faros

    Νοέμβριος 12 , 2009 at 13:16

    Έ ;

     
    • silia

      Νοέμβριος 13 , 2009 at 01:07

      @ faros
      Τί ;

       
      • faros

        Νοέμβριος 13 , 2009 at 13:27

        Δεν ισχύει (πια) το ε …

        ΄μέραααααααα !

         
  19. olvios

    Νοέμβριος 12 , 2009 at 17:31

    Το 2012 είναι πολύ κοντά, μέχρι την πιο κοντινή αίθουσα.
    Για συμμαζευτείτε και αναζητήστε πνευματικό.

     
  20. silia

    Νοέμβριος 13 , 2009 at 00:06

    @ olvios
    Ο …. ΠΣΣΙ (Πανελλήνιος Σύνδεσμος Συνδικαλιζόμενων Ιερέων) , μου διεμήνυσε πως με … διέγραψε οριστικά και μόνιμα από την λίστα της Ιεράς Εξομολόγησης , γιατί λέει , πως οι ιερείς πνευματικοί , που ασκούν το Ιερό Μυστήριο της Εξομολόγησης , είναι όλοι ηλικιωμένοι άνθρωποι , και με … κάτι τέτοιες σαν κι εμένα , θα ανεβεί κατακόρυφα ο αριθμός των … εγκεφαλικών , των εμφραγμάτων , των επιληψιών και των ανακοπών στους κόλπους τους …
    Γι αυτό κι εγώ δεν ψάχνω πια για πνευματικό και εξομολογούμαι μέσα στην Μπλογκόσφαιρα , που κυκλοφορούνε , νέοι και ανθεκτικοί …. οργανισμοί .
    ————————
    Μου έλειψες λίγο .

     
  21. marianaonice

    Νοέμβριος 13 , 2009 at 02:17

    χαχαχα!
    Είσαι απίστευτη!!!
    :))))

     
    • silia

      Νοέμβριος 13 , 2009 at 12:19

      @ marianaonice
      Κι όμως Μαριάννα των Πάγων … Μπορεί να είμαι (όπως λες) απίστευτη , αλλά εσύ ειδικά , πρέπει να με … πιστέψεις … Ό, τι λέω , είναι απόλυτα ειλικρινές …
      («Ου πεις ψέμματα στο μπλογκ» … Υπάρχει ρε παιδιά τέτοια Εντολή ; ή την εξασφαλίσαμε την θέση σε … πρώτο καζάνι πίστα της Κόλασης ; )

       
  22. vinumbonum

    Νοέμβριος 13 , 2009 at 20:19

    Να μην ξανακουσω τετοια λογια,Σε παρακολουθω στενα εγω,μονο που δεν το ξερεις.
    —————————————————————-
    Αυτο το σημειο «γκ» που λες δεν το ξερω.Δεν ημουν καλος στη φυσικη.Ηταν απλα ο δαιμονας του κομβιουτορα.
    —————————————————————-
    Κρυβε λογια,κρυβε λογια.

     
    • silia

      Νοέμβριος 14 , 2009 at 23:33

      @ vinumbonum
      Αχ , vinum … Κάθε επαφή μου μαζί σου (με την … ευρεία έννοια , βρε) , μου αποδεικνύει για μια ακόμη φορά , πως είσαι χαρακτηριστικό δείγμα του φύλου σου , δηλαδή , ένα … γνήσιο αρσενικό .
      Και το λέω αυτό , γιατί μόνο ένα γνήσιο αρσενικό , θα άρπαζε στον αέρα , το «δόλωμα» που ρίχνει ένα θηλυκό στην προσπάθεια του να «ψαρέψει» κοπλιμέντα και εκδήλωση ενδιαφέροντος .
      Αυτά , όσον αφορά το κλίμα του παρόντος ποστ , που αποτελεί ένα ευθυμολόγημα και σκοπό έχει να μας κάνει να γελάσουμε και ίσως να αλληλοπειραχτούμε …
      Πέρα όμως από τα χωρατά και την φαιδρότητα , έχω να πω , πως χαίρομαι ειλικρινά , που σε «ξαναβλέπω» εδώ μέσα και προπαντός που …νοιώθω ότι είσαι καλά .

       
  23. μούργος

    Νοέμβριος 13 , 2009 at 23:32

    Σιλια, συγχωρουνται ολες οι αμαρτιες σου!
    ο εφημεριος του εξωκλησιου «λασπη στ’ αστερια»
    μουργος ο παναρετος

    υ.γ.
    αυτο που γραφεις για το μωυση, το «μορτες» ειναι εγκυρο; 😆

     
    • silia

      Νοέμβριος 14 , 2009 at 23:44

      @ μούργος
      Την … ευλογία σου πάτερ … Ασπάζομαι την … δεξιάν σου (την χείρα , βρε) .
      Αν το μάθει (το ότι μου χορήγησες άφεση αμαρτιών) ο Δεσπότης που με … αφόρισε πριν από χμμμμ …13 χρόνια , μαύρα τα γραμμένα σου εφημέριε Μούργο … Θα σε … ξυρίσει και θα σου βγάλει το ράσο …
      (Κοίτα να φοράς καθαρό βρακί … Όχι σαν αυτό του … avatar) .
      ——————————-
      ΥΓ. Εγκυρότατο …
      ….Γράφω εγώ μη αυθεντικές και … ανεπικύρωτες πληροφορίες ;…

       
      • μούργος

        Νοέμβριος 15 , 2009 at 18:59

        Σιλια, για ονομα! σοβαρα πιστευεις οτι αναμεσα στους επισκεπτες σου ειναι και ο δεσποτας αυτος; [εγω τον κοβω να μπαινει μονο σε πορνο :lol:]
        παντως , ετσι και αλλιως , δεν κινδυνευω γιατι το ξωκλησι της λασπης ειναι αυτονομημενο και μαλιστα στο αβαταρ μου εικονιζομαι με το ρασο μου [ετσι ηθελαν οι πιστοι, τι να κανω! 😆 ]

         
  24. Γιωργος

    Νοέμβριος 14 , 2009 at 11:42

    Λοιπόν το αποφάσισα,θα μιλήσω σοβαρά και υπεύθυνα οπως αρμόζει στην περίσταση.Οι δέκα εντολές στην πραγματικότητα ήταν είκοσι αλλά τις έχασε ο Μόουζες και έφερε οτι περίσεψε γιαυτό μην νομίζετε πως θα την γλυτώσετε,δεν ξέρετε τι σας περιμένει…….θα καείτε όλοι στην αιώνια πυρά διαπράττωντας καθημερινά αμαρτήματα χωρίς καν να το γνωρίζετε,σας τα είπα και ξαλάφρωσα,τις ευλογίες μου!!!!!

     
    • silia

      Νοέμβριος 15 , 2009 at 00:00

      @ Γιωργος
      A , μάλιστα … Ιδού και ένας σοβαρός και υπεύθυνος και προπαντός ενημερωμένος και έτοιμος να μοιραστεί μαζί μας τις γνώσεις του περί τα θρησκευτικά δρώμενα σ’ αυτόν τον πλανήτη …
      Τώρα καταλαβαίνω γιατί ένα σωρό κόσμος είναι κυριολεκτικά βουτηγμένος στην αμαρτία και καταλήγει στην Κόλαση , ενώ όλα δείχνουν ότι ήσαν μια χαρά ανθρωποι … Σίγουρα μέσα στις … απολεσθείσες Εντολές , ήταν και η … «ΟΥ ψηφίσεις ΝΔ»… Πω , πω !!!… ποιός ξέρει τί άλλο έχασε ο Μωυσής εκεί στα όρη και τις ραχούλες …

       
  25. πρεσβύωψ

    Νοέμβριος 14 , 2009 at 18:07

    Γιατί κυρίες και κύριοι διαβάζοντας το κείμενο και τα σχόλια, μου ήρθαν στο νού οι περίφημες φράσεις της Σαπφούς
    ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΓΟΜΟΡΑ
    και
    ΜΠΟΥΡΛΟΤΟ
    γιατί;;;;;

     
    • silia

      Νοέμβριος 14 , 2009 at 22:12

      @πρεσβύωψ


      ————————————–
      Γιατί καλέ μου , όντως εδώ μέσα ΕΙΝΑΙ (και όχι γίνονται) τα Σόδομα και Γόμορα …
      Όσο για το Μπουρλότο , θα το κατάλαβες φυσικά ότι τόση ώρα συνδιαλέγεσαι με … Κανάρηδες και Μπουμπουλίνες …
      ———————————
      Άσχετο : Καιρό έχω να βρώ μια καλή τετράδα να παίξουμε κανένα «Μπουρλότ»

       
  26. Liakada

    Νοέμβριος 14 , 2009 at 21:56

    Σίλια, αχ Σϊλια  με εκανες και χαμογέλασα πλατιά! Απίθανο κείμενο! Γι αυτό και θα σου απαντήσω στις δέκα εντολές ! Ε ναι λοιπόν θα μπω στον πειρασμό!
    Τις έχω παραβεί όλες μια μια με τη σειρά.!
    – Θεε μου του ψέλλισα ερωτευμένη μια βραδιά στην αγκαλιά του!
    – Είδωλο .. χμμ ναι τα ομολογώ υπάρχουν φορές που λατρεύω το είδωλό μου σαν με βλέπω στον καθρέφτη κι άλλες που λέω φύγε από μπροστά μου ξανθό βλαμένο πλάσμα!
    – Ε ναι λοιπόν έχω παραβεί κι αυτή την εντολή. Πρόσφατα ορκίστηκα κάτι και πανάθεμα με ήταν αλήθεια, μα δεν με πίστεψαν κι έδωσα το λόγο μου στον εαυτό μου να μην ορκιστώ ποτέ ξανά για τίποτα!
    _ Φυσικά και δεν κάθομαι τα Σ¨αβατα! Είναι η μέρα της βόλτας συνίθως κι όχι της προσευχής! Λολ
    – τους εχω αυθαδιάσει .. Αλά είχα δίκιο, γι αυτό!
    – Αν έχω σκοτώσει? Μα ναι .. και κάποιος με κατηγορεί γι αυτό! Πολλές φορές! Το χρόνο μου εδώ μέσα!
    – -Αν έχω κλέψει? Μονο κάτι στιχάκια για «βαρεμενους» ποιητές
    – Αααα και την εφορία αλλα μην το πείτεεε!
    – …Εγώ έλεγα την αλήθεια (την … δική μου φυσικά).
    Αυτος νόμιζει ότι ψευδομαρτυρούσα …

    – Ναι επιθυμώ τα του πλησίον μου! Και πιο συγκεκριμένα το πολυμορφικό Honda του γείτονα! Όχι του Κωστέα .. λολ

    Σοδομα και γομορα! ΛΟλ

     
  27. silia

    Νοέμβριος 14 , 2009 at 22:21

    @ Liakada
    Το βασικό σου αμάρτημα , είναι πως … ψεύδεσαι στα blogs … Είπες «Τις έχω παραβεί όλες μια μια με τη σειρά» και όμως ανέφερες μόνον 9 …
    Την 7η Εντολή , την … έφαγε η Μαρμάγκα καλή μου Λιακάδα , και έτσι , κι εμείς οι δυστυχισμένοι bloggers , δεν θα μάθουμε ποτέ άν την … πήδηξες (με την ουσιαστική και με την μεταφορική έννοια) .

     
    • Liakada

      Νοέμβριος 15 , 2009 at 18:25

      Πήδηξα-ξέχασα κάποια εντολή? ααα , δεν το κατάλαβα.. μου ξέφυγε μάλλον. Δεν είμαι και καλή στο μέτρημα Σίλια μου! Αμάρτημα κι αυτό? Και η ορθογραφία !΄))ppp
      Oσο για την εντολή πια εντολή?
      ..χμμ δεν θυμάμαι !
      ΄Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε !
      φταίει κι αυτό το εμενταλ, και η μαρμάγκα ..και η μαρέγκα…
      Τι λέγαμε?
      Ορίστε που λύσαξες να σ απαντήσω.
      Σου απάντησα! 😀

       
      • Liakada

        Νοέμβριος 15 , 2009 at 18:29

        Ενα είναι σίγουρο.. δεν είμαι θρήσκα, δεν πατάω συχνά στην εκκλησία … το διαζύγιο μου με τους παππάδες το έχω πάρει από πολύ νέα.. .
        Ελπίζω όσου να πεθάνω να έχει επιτραπεί η καύση των νεκρών γιατί δεν θέλω να με ψάλει βυθισμένος μεσ στην υποκρισία κάοιος από αυτούς με τα γένια! Η μόνη αλήθεια αλλά λένε πως είναι και μεγάλη μου αμαρτία!

         
      • silia

        Νοέμβριος 24 , 2009 at 18:15

        @ Liakada
        Α χα χα χα χα . Aν … πήδηξες (οτιδήποτε) και μετά το … ξέχασες … ε, τότε , έχεις όντως πρόβλημα Alzheimer .
        ———————————
        Όντως οι κηδείες , (πολλές φορές) , είναι η επιτομή και η αποθέωση του κιτς , της υποκρισίας και της επίδειξης . Ευτυχώς , που δεν θα ζω (στην δικιά μου) για να τα δω και να απογοητευθώ .

         
  28. ellen

    Νοέμβριος 15 , 2009 at 10:17

    Παναϊτσα μου…που επεσα; μηπως στον Παραδεισο και δεν το καταλαβα;μαλλον μΕ συγχωρεσε Ο Υψιστος οοοοοοοοοοοοολες τις αμαρτιες μου!!

    Καλημερουδια ….ΑΧ ποσο πολυ με θυμιζετε την παλια διαδικτυακη μου φιλη Scarlet…
    Ενα γλυκο φιλι για το χαμογελο που χαραξατε στα χειλη μου!

    Ελενη ..η Σαλονικια…(με τ’ονομα)χιχιχι!!!

     
    • silia

      Νοέμβριος 24 , 2009 at 18:29

      @ ellen
      Τα καλά κορίτσια (ως γνωστόν) πάνε στον Παράδεισο … Τα κακά κορίτσια , πάνε … παντού .
      Τα καλά αγόρια πάνε subito στην … Κόλαση , γιατί αφήνουν τα κορίτσια (καλά ή κακά , να πλήττουν) … Τα κακά αγόρια , δεν πάνε πουθενά … Μένουν σπίτι και βλέπουν στην NOVA ποδόσφαιρο βρίζοντας , ουρλιάζοντας ακατανόμαστα πράγματα για την μάνα του διαιτητή και πίνοντας κάσες μπύρες …
      Τώρα , για το … πού έπεσες εσύ , κάνεις μια γύρα , χαζεύεις κατάσταση και … αποφασίζεις .
      Φιλιά Σαλονικιά μου .

       
  29. faros

    Νοέμβριος 16 , 2009 at 09:01

    Καλημέρα και καλή βδομάδα !

    υ.γ. εντάξει … ό,τι πεις …

     

Σχολιάστε

 
