RSS

ΤΟ … ΕΡΠΕΤΟ που έγινε … ΠΟΥΛΙ !…

07 Δεκ.

Όχι καλοί μου άνθρωποι … Δεν ήρθε η ώρα να διαβάσετε … Επιστημονική Φαντασία εδώ μέσα … Ούτε τίποτε … προστυχιές και σόκιν , μια που και η λέξη «ερπετό» , αλλά και η λέξη «πουλί»  (προπαντός αυτή) παραπέμπουν σε … φαντασιώσεις που η φυσική μου … αιδημοσύνη (ποιός γέλασε ; ) μου απαγορεύει να αναφέρω .
Απλά , ήρθε η ώρα , να θυμηθώ , τί ακριβώς είναι αυτό εδώ … Το blog μου εννοώ βρε … (πού πηγαίνει το μυαλό σας ; ) …Τί σημαίνει blog ; Σημαίνει ηλεκτρονικό , ή διαδικτυακό , ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων … Ημερολόγιο … Ημερολόγιο , πάντως …
Λοιπόν … τεντώστε τα αυτάκια σας … γουρλώστε τα ματάκια σας … φορέστε τα γυαλάκια σας , … συγκεντρωθείτε και … απολαύστε … Έχουμε και λέμε :
*****************************************************
ΚΥΡΙΑΚΗ 6 Δεκεμβρίου 2009 (του Αγίου Νικολάου βοήθεια μας … Όχι δεν πρόκειται να σας πω την ιστορία , που τα «είχα» με κάποιον Νίκο κάποτε και με «πούλησε» για κάποιαν άλλη)
Αγαπημένο μου ημερολόγιο :
Μάθε πως … το κέφι μου τον τελευταίο καιρό , παριστάνει το … ερπετό . Σέρνεται δηλαδή κάπου στα πόδια μου και στα πόδια των υπολοίπων που περπατάνε μαζί μου … δίπλα μου … κοντά μου … το κατόπι μου , ή και μπροστά μου , με κίνδυνο κάποιος απ’ όλους αυτούς , συμπεριλαμβανομένης και της αφεντιάς μου , να το … πατήσει και να του βγάλει τα άντερα , και … κέφι χωρίς άντερα … αποχαιρέτα το … Φεύγει και χάνεται , ανεπιστρεπτί … Η αλήθεια είναι πως κάποιοι , που με αγαπούν προσπάθησαν να το συγκρατήσουν και να το πείσουν να μην κάνει άπρεπα πράγματα και … πέφτει (δεν θέλω γελάκια) συνέχεια και χάνει το ύψος του  («και χάνει την στύση του» ήθελα να γράψω , αλλά φοβάμαι μην με πάρετε και για καμιά ουτιδανή ή εντελώς καταθλιπτική πια… ) . Ό, τι και να έκαναν όμως , δεν τα κατάφεραν και το περίφημο κέφι μου , κόνταινε … και έπεφτε … και έπαψε να χοροπηδάει και να περπατάει δίπλα μου και άρχισε να σέρνεται στα τέσσερα , και μετά τα «τέσσερα» μίκραιναν και ατρόφησαν , μέχρι που μαράθηκαν εντελώς και το πάλε ποτέ ζωηρό και «πηδηχτό» κέφι μου έγινε ένα θλιβερό σερνάμενο ερπετό κι εκείνο … έτοιμο να μετοικήσει στους Ασφοδελούς Λειμώνες …
Και ίσως έτσι να γινόταν , αγαπημένο μου Ημερολόγιο , αν σήμερα Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2009 (του Αγίου Νικολάου βοήθεια μας … άσε , αυτό το ξαναείπα… ) , δυο άνθρωποι , που ειλικρινά δεν ξέρω αν με αγαπούν , κατάφεραν και μάλιστα , ερήμην της πραγματικότητας , να βάλουν «πόδια»  , και «μπόι» και ζωντάνια και … «φτερά» στο σερνάμενο κέφι μου και από ημιθανές ερπετό με δυο-τρεις κουβέντες τους , να το μετατρέψουν σε ένα ολοζώντανο , ζωηρό , φτερωτό πουλί (δεν θέλω γέλια, είπα) που ξέφυγε ήδη πολλά «κεφάλια» πάνω απ’ το μπόι μου και τιτιβίζει χαρούμενο …
Miracolo ? … Ίσως …
Ένας άντρας και μία γυναίκα . Δεν γνωρίζω το όνομα  τους , (ένα nickname έχουνε μόνο) ούτε την φάτσα τους (ένα avatar για πρόσωπο) και μάλλον τους είμαι … αδιάφορη , ή στην καλύτερη των περιπτώσεων , απλά συμπαθής … Και όμως , κατάφεραν την … μετάλλαξη του «ερπετού» σε «πτηνό» . …
Και να πως :
Σε κάποια Ιστοσελίδα , καλό μου Ημερολόγιο , είχα αναρτήσει σε μια προσπάθεια αναζωπύρωσης της διάθεσής μου , μια … «εξυπναδούλα» … Αυτή :
=========================================

Όσοι δεν μπορείτε να το διαβάσετε , ή όσοι μόλις και το διαβάζετε , να πάτε να κοιταχθείτε …

===========================================
Σχολίασαν κάποιοι , άνδρες και γυναίκες , νέοι και μεγαλύτεροι , όλοι με  μια αίσθηση ελαφρού χιούμορ , ώσπου  είδα αυτό :
………………………………………………………………………..
Πάνος Θ. —-  Εύκολα διαβάζεται, δεν είναι τίποτε:
«Η ΕΛΛΗ ΕΨΗΣΕ ΔΗΜΙΟ. ΟΡΓΙΑ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΡΗΣΗ»
………………………………………………………………………………………….
Άντρας ήταν ο σχολιαστής , που δεν ξέρω την ηλικία του , ούτε την παιδεία του , ούτε την μόρφωση ή την καλλιέργεια του , ούτε την φάτσα του (το avatar του , δεν μου λέει , τίποτα) ….
Χαχάνισα τόσο δυνατά , που ο γέρο-Χιόνης μου (ο γάτος μου) που τον τελευταίο καιρό το έχει ρίξει σε ολοήμερη υπνοθεραπεία , σηκώθηκε συγχισμένος και έτρεξε προς την πόρτα … Ξαφνικά έννοιωσα ότι το … «κέφι» μου , σαν να έβγαλε μικρά ποδαράκια , που όλο και ψήλωναν , μέχρι που σαν να το είδα να τρέχει χαρούμενα σαν «ιμέρειος κήλων» (έφηβο πουλάρι σε οργασμό) δίπλα μου , στο ύψος των ματιών μου …
Συνέχισα , αγαπημένο μου ημερολόγιο το σερφάρισμα ώσπου σε ιστοσελίδα φίλου , πέτυχα πάνω σε μια χαρούμενη ψιλοκουβέντα κάποιων σχολιαστών … Μπήκα κι εγώ στην (ας το πούμε) συζήτηση , μέχρι που ξεχώρισα κάποια γυναίκα που λόγω των λόγων της μου έκανε … κλικ … Τόσο οξυδερκής , τόσο εύστοχη , τόσο αναλυτική , προσεκτική , ενημερωμένη , με άποψη … Χωρίς σαχλαμάρες , αλλά και χωρίς σοβαροφάνεια , άνετη , όχι όμως προκλητική , μορφωμένη χωρίς αυτοεπίδειξη , καλλιεργημένη , χωρίς να γίνεται μπλαζέ …
Την … ερωτεύθηκα (με την ευρεία έννοια) με την πρώτη … Ήθελα να είναι και δική μου «φίλη» … Ήθελα να μπορώ να κουβεντιάζω μαζί της , να ρωτώ , να μαθαίνω , να «ανοίγομαι»  σε έναν άνθρωπο που ήμουν σίγουρη ότι θα με κατανοούσε … Και τότε το αποφάσισα … Της έστειλα αίτηση φιλίας …
Η απάντηση της -έκπληξη- , ήρθε στο προσωπικό μου mail , μετά από κάποιες ώρες . Ήταν διαδικτυακή «φίλη» μου που την είχα επιλέξει για τους ίδιους λόγους πριν καιρό και που για δικούς της λόγους , που δεν με αφορούν ,  χρησιμοποιεί … διπλή ταυτότητα στο Διαδίκτυο … Ήταν ένας άνθρωπος που ήδη είχα γνωρίσει τις αρετές του .
Ξαφνικά , ένοιωσα πολύ σπουδαία … Η εκτίμηση στο … προσωπό μου , ανέβηκε κατακόρυφα . Ήμουν ικανή να ξεχωρίσω «διαμαντάκια» , από τα γραφόμενα τους … Ήμουν ικανή , να επικεντρώσω σε «αξίες» , που μπορεί να εμφανίζονταν και κεκαλυμμένες …. Σκέφτηκα : «Έχω ένστικτο , με τους ανθρώπους … Ξέρω να τους επιλέγω» … Και τότε , κοιτάζοντας δίπλα μου , το «κέφι» μου που συνέχιζε να τρέχει τριγύρω μου ζωηρά , πρόσεξα πως όλο και ανέβαινε πιο ψηλά … και πιο ψηλά και έβγαλε μικρές φτερούγες , που μεγάλωναν όλο και πιο πολύ και έγιναν πλατιά φτερά που το απογειώσαν στα σύννεφα … εκεί δηλαδή που βρίσκονταν τον περισσότερο καιρό …
*********************************************************************
Το γέλιο που προκαλεί ο αυτοσαρκασμός ενός φίλου και το αίσθημα αυτοπεποίθησης και αυτοεκτίμησης που προξενείται από την σωστή επιλογή μιας φιλίας , είναι οι … «βιολογικές μηχανές» που μπορούν να μετατρέψουν το κέφι σου από … θλιβερό ερπετό , σε ζωηρό και χαρούμενο πουλάκι .


 

Ετικέτες: , , , , , , ,

44 responses to “ΤΟ … ΕΡΠΕΤΟ που έγινε … ΠΟΥΛΙ !…

  1. amelinia

    Δεκέμβριος 7 , 2009 at 08:33

    Καλή σου μέρα γλυκιά Σίλια 🙂
    Ομολογώ ότι ζήλεψα που κάποιοι μπλογκόφιλοι κατάφεραν να σου ανεβάσουν το ερπετό στα ύψη και να το κάνουν πουλί. Πολύ θα ήθελα να ήμουν εγώ αυτή που θα έκανε κάτι τόσο αξιέπαινο και σημαντικό.
    Δεν μπειράζει φτάνει που έγινε και νιώθεις όμορφα και πάλι.
    Καλή βδομάδα να’χουμε!

     
    • silia

      Δεκέμβριος 10 , 2009 at 18:31

      @ amelinia
      Να που ένα όχι και τόσο ευχάριστο συναίσθημα , όπως είναι η Ζήλεια , γίνεται αιτία να ανεβεί ακόμα ψηλότερα το … «ερπετό» μου .
      Τί πιο όμορφο , να ακούς όμορφα λόγια για την αφεντιά σου , από τους φίλους …
      Και δεν έχει και τόση σημασία αν είναι οι πίσω από κάποια οθόνη (οι διαδικτυακοί) φίλοι . Τους πραγματικούς φίλους , έμαθα να τους αναγνωρίζω ακόμη και όταν δεν έχω δει το … πρόσωπό τους .

       
  2. Orelia

    Δεκέμβριος 7 , 2009 at 15:38

    όχι άσχημα!
    καθόλου άσχημα, μονολογούσε οδηγώντας χαρούμενη με ‘κείνο το γελάκι που φανέρωνε πως σκεφτόταν θετικά, κρεμασμένο στις άκρες των χειλιών της
    αν μάλιστα της έβγαζες και τα γυαλιά ηλίου, θα διέκρινες το γελάκι καρφιτσωμένο και στο βλέμμα της
    «το χαμογελάκι της μαμάς», έλεγε η κόρη της κάθε που το έβλεπε σε άσχετες στιγμές να ανατέλλει
    καθόλου άσχημα, σκέφτηκε, για μια γυναίκα που τελείωνε ένα μέιλ στον καλό της φίλο χτες βράδυ με τη φράση: ..λυπάμαι, λυπάμαι και νευριάζω με τον εαυτό μου που είμαι κολημένη ώρες ολόκληρες στον υπολογιστή χωρίς να κάνω και τίποτε καλό, δημιουργικό…
    νάτο λοιπόν! να το καλό που προκάλεσα, σκέφτηκε
    γιατί, στο δικό της μετρικό σύστημα, στο δικό της σύστημα αξιών, αυτό είναι που θα ονόμαζε ανάδραση ακόμη και μέσα απο τα καλώδια και πίσω απο τις οθόνες
    βαρύ λίγο της έπεσε βέβαι αν ήθελε να το ομολογήσει αυτό
    βαρύ της έπεσε να σηκώσει την ευδιαθεσία της άλλης πλευράς, γιατί.. γιατί ήξερε απο την ίδια, τον εαυτό της, ότι το πεταγμα αν δεν καλλιεργηθεί, σύντομα αυτοκαταστέλεται
    προσπέρασε όμως γρηγορα το φοβο της, αφου αξιολόγησε και το πρόσκαιρο ως θετικό, πολύ θετικό στις ώρες που όλοι βιώνουμε τα δύσκολα
    τα δικά μας ή και του συνόλου

    καλησπέρα σας Silia

    έπρεπε να το γραψω το πρωί, αλλά… 🙂

    σας ευχαριστώ

     
    • silia

      Δεκέμβριος 10 , 2009 at 19:25

      @ Orelia
      Ο … αγαπημένος μου τρόπος για να εκφράσω ένα συναίσθημα ή κάποιες σκέψεις , είναι αυτός , που μόλις έκανες … Να κάνω μια διήγηση …
      Ωπ !… ακόμα πιο πάνω το … πρώην «ερπετό» …
      Και … πες της ηρωίδας σου , πως … ναι είναι βαρύ και κάποιες φορές και επικίνδυνο (κατά μια έννοια) , το να σηκώνεις την ευδιαθεσία της άλλης πλευράς , αλλά η ζωή είναι πιο … νόστιμη όταν εφαρμόζεται το vivere pericolosamente . Κι εγώ , όταν μου συμβαίνει να επιχειρώ κάτι σαν αυτό που έκανε η ηρωίδα σου , συνηθίζω να ζητώ … συγγνώμη από την άλλη πλευρά , κι όποιος κατάλαβε … κατάλαβε .
      Και τώρα θα σου εξομολογηθώ ποιό ήταν αυτό , που μου άρεσε πιο πολύ στην διήγηση σου . Ήταν αυτό για “το χαμογελάκι της μαμάς” , που έγραψες … , γιατί μου θύμισε τον μεγάλο μου γιο στα 15 του (31 … σήμερα έχει γενέθλια) , που έννοιωσε κάποια μέρα πως ήμουν πολύ στα κατω μου και μεσούντος του καλοκαιριού , άνοιξε το air condition στο ζεστό και στην παρατήρηση μου μήπως … τρελλάθηκε , μου απάντησε :
      – Καθόλου δεν τρελλάθηκα . Απλά μ’ έφαγε η … υγρασία . Ξέρεις πόσο πολύ … «συννεφιασμένη» είσαι σήμερα ;…
      Αυτά τα … υπέροχα παιδιά …
      …………………………………..
      Λοιπόν … πρέπει λίγο να το συμμαζέψω αυτό το … ιπτάμενο ερπετό … Θαρρώ πως το παράκανε … Σαν πολύ ψηλά πήγε .
      Εγώ ευχαριστώ .

       
      • Orelia

        Δεκέμβριος 11 , 2009 at 18:34

        silia,
        απίστευτα παιδιά!!!
        να τον χαίρεσαι και να πορευεται δυνατός κι υγιής

        άσε το ερπετό να χαρεί την πτήση, λέω
        όλα θα πάνε καλά, ξαναλέω
        🙂

        χαίρομαι
        χαίρομαι κι εγώ
        για την ακρίβεια, εξακολουθώ να χαίρομαι… 🙂

         
  3. Γλαρένια

    Δεκέμβριος 7 , 2009 at 16:18

    Είδες το διαδίκτυο;….
    🙂
    Καλή σου εβδομάδα!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

     
    • silia

      Δεκέμβριος 10 , 2009 at 19:30

      @ Γλαρένια
      Δεν πάει να το κακολογούν και να το επικρίνουν … Εγώ εδώ μέσα βρήκα την … καλή μου την χαρά .
      Σ’ ευχαριστώ Γλαρένια .

       
  4. faros

    Δεκέμβριος 8 , 2009 at 10:15

    Πόσο παράξενο είναι …
    Να κάθεσαι πλάϊ σε ένα άψυχο πράμα (το PC λέω) και να γίνονται … πράματα και θάματα !

    Ξέρεις πόσες φορές, ίσως και να ξέρεις και να … ρωτάω τζάμπα … τέλος πάντων, ξέρεις πόσες φορές ΕΣΥ και ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΟΥ, μας … «ανέβασες» ψηλά, πολύ ψηλά, το δικό μας … «ερπετό» ;;;

    Να ΄σαι καλά και συ και το υπέροχο … ημερολόγιό σου!

    Θερμότατη, Κεφάτη, Καλημέρα !

     
    • silia

      Δεκέμβριος 12 , 2009 at 01:08

      @ faros
      Το μυστικό μιας επιτυχημένης ζωής , είναι να μπορείς από το κάθε τι , να βγάζεις το καλό , που κρύβεται μέσα του … Γιατί όσο κι αν σου φαίνεται παράξενο , το κάθε τι , έχει και την καλή του πλευρά … Μικρή;… , ανώριμη;… , ασχημάτιστη;…. μικρής αξίας ;… Ίσως … αλλά , καλή .
      Το Διαδίκτυο , πολλοί το κατηγόρησαν , το «πυροβόλησαν» , το χλεύασαν , το φοβήθηκαν , το ξόρκισαν , και το έρριξαν στο πυρ το εξώτερον … Και όμως … μέσα από το Διαδίκτυο , έχουν γίνει μεγάλα αφάνταστα καλά πράγματα , και έχουν ανασυρθεί «διαμαντάκια» αμύθητης αξίας .
      Είπαμε : το μυστικό είναι , να μάθουμε να βλέπουμε και την καλή πλευρά των πραγμάτων και να μην είμαστε αφοριστικοί .
      Σ’ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για τα γραπτά μου . Μου δίνουν κουράγιο και δύναμη , να συνεχίζω .
      Μια θερμή καληνύχτα .

       
  5. DaisyCrazy

    Δεκέμβριος 8 , 2009 at 11:09

    Αννούλα που’χεις αύριο τη γιορτή σου ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ και να χαίρεσαι τη γιορτή σου!
    Να’σαι πάντα καλά (σωματικά και ψυχολογικά) και να πετά το πνεύμα σου ψηλά.
    Λατρεύω τα κείμενα σου και νιώθω τυχερή που’μαι αναγνώστρια σου 🙂

     
    • silia

      Δεκέμβριος 12 , 2009 at 01:12

      @ DaisyCrazy
      Ευχαριστώ για τις ευχές και για την προτίμηση σου (την τόσο όμορφα διατυπωμένη) , για τα κείμενα μου .
      Πάντα ψηλά … όχι μόνο το κέφι μας , αλλά και οι στόχοι μας .

       
  6. Mr e.

    Δεκέμβριος 8 , 2009 at 17:40

    Να συμπεράνω ότι σας λενε Αννα ? Τότε χρόνια σας πολλά συνοδευμένα με υγεία προπάντων αλλα και διάθεση… «πουλιού» … Με φωλίτσα (του πουλιού εννοείται) μόνιμα φτιαγμένη στο κεφαλάκι σας. Ν΄ατενίζει αφ΄υψηλού τα «ερπετά» των άλλων και με τα τιτιβισματάκια του να σας χαρίζει χαμόγελα…
    Ποτέ ξανά «ερπετό» (η διαθεσή σας δηλαδή…) Πάντα ψηλά, σε… «στήση» ωσάν το… «ακόντιο» του… Πρίαπου… (μιλώ για τη διάθεση…)

    Δηλώνω «φαν» σας γιατί ο λόγος σας καταρίπτει τα καθιερωμένα περί του …»ουδείς μωρότερος ιατρών αν δεν υπήρχαν…κτλ» . Είστε αξία «διαδικτυακή» παρά τις κάποιες υπερβολές σας…
    Μου αρέσει η διάθεση αυτοσαρκασμού σας υποδηλούσα άτομο εξαιρετικής ευφυίας (αν και … γυναίκα…) Ευφυία σε πλήρη αρμονία με το σπινθηροβόλο βλέμα της νεαρής φοιτητριούλας με το «μεσάτο» παλτουδάκι, ομνυούσης τω Ιητρώ…κτλ

    Σας διαβάζω και με την «αδειά» σας, σας… σχολιάζω… Να σας έχει ο Θεός καλά για να σκοτώνετε τα «ερπετά» που σέρνονται γύρω μας…

     
    • silia

      Δεκέμβριος 12 , 2009 at 01:32

      @ Mr e.
      Σωστά συμπεράνατε … Ναι με λένε Άννα , και γιόρταζα στις 9 του μηνός Δεκεμβρίου (αργώ λίγο να απαντήσω στα σχόλια των αναγνωστών , λόγω μεγάλου καθημερινού φόρτου διαφόρων υποχρεώσεων , αλλά ποτέ ή σχεδόν ποτέ δεν ξεχνώ , να το κάνω) .
      Ξέρετε φίλε μου , αν το κέφι μου γίνει πουλί και εγκατασταθεί μόνιμα στο κεφάλι μου , και από εκεί ατενίσει τα κέφια των άλλων ανθρώπων να … σέρνονται σαν ερπετά , να είσαι σίγουρος , ότι θα ξαναγίνει ερπετό, να μην σου πω και κάτι χειρότερο (υπόγειος σκώληξ , ίσως … ) . Με άλλα λόγια , μου είναι αδύνατον να είμαι κεφάτη όταν οι άνθρωποι μου , γύρω μου χάνουν το κέφι τους …. Ούτε πρόκειται να «σκοτώσω» κανενός «ερπετό» , αν φυσικά με την λέξη «ερπετό» υπονοούμε πάντα το κέφι …
      Το «…υποδηλούσα άτομο εξαιρετικής ευφυίας (αν και … γυναίκα…» , δεν θα το σχολιάσω , γιατί θα χαλαστώ και είναι κρίμα για το … «πουλί» μου …
      Θέλω όμως να σας ζητήσω μια χάρη :
      Αν θέλετε κάντε μου λίγο πιο λιανά αυτό το περί «υπερβολές μου » που γράψατε . Ειλικρινά , με ενδιαφέρει και επιθυμώ να … βελτιώνομαι .
      Καλό βράδυ .

       
      • mr e.

        Δεκέμβριος 12 , 2009 at 02:25

        Κυρία μου,
        Παρακαλώ να μη τα παίρνετε όλα τοις…. μετρητοίς. Τα περί «γυναίκας και ευφυίας» δεν τα πιστεύω βέβαια όπως τα έγραψα. Απλά ήθελα να…πουλήσω πνεύμα…και να κανω χιουμορ. Ατυχής σκέψη καθώς φαίνεται…. Τα περί μονίμου στέγασης της ευτυχίας (πουλιού) στο κεφάλι ευχετική υπερβολή. Η υπερβολή στο κείμενο λογοτεχνικό προτέρημα…
        Αυτά και σας βεβαιώ οτι σε καμμιά περίπτωση επιθυμώ να σας θίξω. Θεωρώ ααυτον ευτυχή που σας βρήκε και που διαβάζει τα μοναδικά σας κείμενα. Να είστε πάντα καλά.

         
      • silia

        Δεκέμβριος 13 , 2009 at 01:18

        @ mr e.
        Ατυχής σκέψη , δεν είναι να θέλετε να κάνετε χιούμορ …(ίσα – ίσα που είναι κάτι πολύ όμορφο να επιθυμείς να κάνεις χιούμορ) . Προφανώς , θα θέλατε να πείτε , πως ήταν ατυχής η επιλογή του θέματος για χιούμορ …
        Θα το έλεγα κι εγώ , αλλά , επειδή η επιλογή αυτού του συγκεκριμένου θέματος , μου έφερε στο μυαλό , μια ακόμη ιστορία από την φοιτητική μου ζωή , το θεωρώ , σαν … ευτυχή συγκυρία και ευκαιρία , να διηγηθώ μια ιστορία ακόμη . Και ξέρετε φίλε μου , εμένα μου αρέσει αφάνταστα να διηγούμαι ιστορίες …
        Έτσι λοιπόν , από κάτι φαινομενικά και εξ αρχής , χαρακτηρισμένο σαν … «ατυχές» , θα βγεί κάτι (πιστεύω) καλό , γιατί καλό είναι να σου … ανεβαίνει το «ερπετό» … κι εμένα λέγοντας ιστορίες , … μου ανεβαίνει .
        Και επειδή με όλα αυτά , γίνατε εσείς η αιτία , που θα πω αυτήν την ιστορία (που επαναλαμβάνω , θα μου ανυψώσει το «ερπετό» ) , κρίνω ότι δικαιωματικά σας ανήκει και γι αυτό , θα … σας την αφιερώσω .
        Μόνο χρειάζεται λίγη υπομονή , γιατί όπως είπα και αλλού , είμαι κάπως … «πνιγμένη» τελευταία .
        Την αγάπη μου .

         
  7. Γιωργος

    Δεκέμβριος 8 , 2009 at 18:46

    κυρία την πάτησα…χθές είχα έμπνευση και σήμερα δεν κατεβάζει τίποτα το ρημάδι κατι τις να γράψω….φταίει φαίνεται το «ερπετο»που οχι μόνο δεν γίνεται πουλάκι αλλά μάλλον προς τυφλοπόντικα το πάει….τοσο χάλια απο ηθικό οπως και νάχει καλησπερούδιαααααα……θα τα ξαναπούμε!

     
    • silia

      Δεκέμβριος 12 , 2009 at 01:38

      @ Γιωργος
      Γιώργο , φίλε μου , δεν θέλω να ακούω τέτοια …
      Άρον … το «ερπετό» σου πάραυτα , και περιπάτει … Κάνε τα αδύνατα δυνατά … Προσπάθησε με όλες σου τις δυνάμεις … Κι αν και τότε δεν τα καταφέρεις , πες μου να σου πω , …ένα ανέκδοτο .
      Πλάκα κάνω … Προσπαθώ να βγάλω τον «τυφλοπόντικα» σου από τα … λαγούμια του .

       
  8. faros

    Δεκέμβριος 9 , 2009 at 08:57

    Τι Όμορφη Μέρα Σήμερα !

    Γλυκειά … Ονειρεμένη !

    Πόσο τυχερός αισθάνομαι κι εγώ, που ακόμη κι είναι ένα αβατάρ, μου δίνεται πάντως, η ευκαιρία, να Ευχηθώ από Καρδιάς Χρόνια Πολλά σε μια άγνωστη, όμως, Υπέροχη Φίλη.

    Αννούλα μας, να είσαι καλά, να χαίρεσαι την οικογένειά σου, να είσαι δυνατή και με την γνωστή σου έμπνευση να «μας ανεβάζεις κάθε μέρα το ερπετό μας».

    Θερμή Γιορτινή Καλημέρα !

     
    • silia

      Δεκέμβριος 12 , 2009 at 01:56

      @ faros
      Φάρε μου … τί να πω … με συγκινείς . Με ξαναγυρίζεις στην όμορφη , αθώα και ενθουσιώδη εποχή της εφηβείας και της πρώτης νιότης .
      Σ’ ευχαριστώ για τις ευχές .
      Και θα το επαναλάβω ότι , αργώ λίγο να απαντήσω στα σχόλια λόγω μεγάλου καθημερινού φόρτου διαφόρων υποχρεώσεων , αλλά ποτέ ή σχεδόν ποτέ δεν ξεχνώ , να το κάνω .
      Θερμή καθημερινή καληνύχτα .

       
  9. alepou

    Δεκέμβριος 9 , 2009 at 15:56

    Χρόνια πολλά με υγεία κι ευτυχία!
    Να είσαι πάντα χαρούμενη και να συνεχίσεις να γράφεις έτσι νοσταλγικά και δημιουργικά!

     
    • silia

      Δεκέμβριος 12 , 2009 at 01:57

      @ alepou
      Σ’ ευχαριστώ από καρδιάς όμορφη , γλυκειά και με … τραγανή φατσούλα , αλεπού μου .

       
  10. πρεσβύωψ

    Δεκέμβριος 9 , 2009 at 19:11

    Χρόνια σου πολλά και καλά!!Να χαίρεσαι τα βλαστάρια σου. Ο Υψιστος να δινει υπομονή στον σύζυγο που σε χαίρεται να σε…. αντέχει!!!

     
    • silia

      Δεκέμβριος 12 , 2009 at 16:25

      @ πρεσβύωψ
      Ήμουν έτοιμη να … ψιλοκαυγαδίσω μαζί σου , γι αυτό το σχόλιο σου , αλλά σαν κάτι να με … ώθησε , να κάνω κάτι που δεν συνηθίζω :
      Φώναξα από το σαλόνι τον σύζυγο και του έδειξα το σχόλιο σας , φίλε μου , ρωτώντας τον :
      – Ισχύει κάτι τέτοιο ;
      – Τί εννοείς λέγοντας «ισχύει» ; (μου αντιγύρισε προσπαθώντας εμφανώς , να κερδίσει χρόνο για να σκεφθεί)
      -Εννοώ , αν ισχύει το ότι χρειάζεσαι υπομονή , για να με … αντέχεις ; (θα σου δείξω εγώ , παλιοπρεσβύωπα … είπα από μέσα μου)
      – Καντάρια … υπομονής μου χρειάζονται (μου απάντησε … εντελώς αυθόρμητα και χωρίς δεύτερη σκέψη)
      ……………………………………………..
      Πρεσβύωπα … Με ρούμπωσες …
      ========================
      Ευχαριστώ για τις ευχές .

       
  11. magissa kirki

    Δεκέμβριος 9 , 2009 at 21:46

    Χρόνια πολλά καλά κι ευτυχισμένα, να χαίρεσαι την γιορτή σου και μην τολμήσεις να βάλεις κι εσύ Αντώνη Καλογιάννη που μας τα έπρηξαν απ το πρωί! :p
    Πολλές ευχές!

     
    • silia

      Δεκέμβριος 12 , 2009 at 11:34

      @ magissa kirki
      Σ’ ευχαριστώ και … όχι , την γιορτή μου την πέρασα μ’ αυτό :

       
      • amelinia

        Δεκέμβριος 13 , 2009 at 10:37

        Μπα σε καλό σου βρε Αννούλα μου πρωί-πρωί (μιας βροχερής και μελαγχολικής Κυριακής) μ’έκανες να δακρύσω μ’αυτό το όμορφο τραγουδάκι που’χα χρόνια ν’ακούσω.
        Ευχαριστώ που μου το θύμισες 🙂

         
      • silia

        Δεκέμβριος 16 , 2009 at 00:31

        @ amelinia
        Δεν πιστεύω να σε μελαγχόλησα … Φτάνει που ήταν μελαγχολική η Κυριακή … (και για μένα ήταν, έτσι) .
        Υπάρχει και κάτι που λέγεται … «γλυκειά μελαγχολία» …
        Μήπως αυτό είναι που έννοιωσες ;

         
  12. marianaonice

    Δεκέμβριος 10 , 2009 at 00:46

    Πολύ χαίρομαι που σήμερα Δεκέμβρη στις 9 Αννούσκα μου βρίσκω το κέφι σου να έχει γίνει πουλί από ερπετό!
    Εύχομαι χρόνια πολλά και πάντα σαν το πουλί η διάθεσή σου να φτερουγίζει μεσούρανα χάρη στους αγαπημένους φίλους και @φίλους που εσύ ξέρεις όντως να επιλέγεις!!!
    Φιλιά ΧΙΛΙΟΧΡΟΝΗΗΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗΗΗ!!
    :)))

     
    • silia

      Δεκέμβριος 12 , 2009 at 16:30

      @ marianaonice
      Το ίδιο εύχομαι κι εγώ για σένα … Και όχι μόνο … αλλά σε όλους τους original , αλλά και τους e-φίλους μας .
      Τίποτα δεν αξίζει (εκτός από τα θέματα υγείας) να μας κατεβάζει το επίπεδο … «πτήσης» του κεφιού μας .
      Φιλιά .

       
  13. An-Lu

    Δεκέμβριος 10 , 2009 at 18:57

    Είσαι στο σωστό μέρος για να γίνεται το ερπετό, πουλί πετούμενο όλο και πιό συχνά 😉

     
    • silia

      Δεκέμβριος 13 , 2009 at 01:21

      @ An-Lu
      Λες ;;;… Μα τότε , γιατί το κατηγορούν (το Διαδίκτυο) τόσο πολύ ;
      Ξέρεις πόσο πολύ σπουδαίο , είναι νια «φτιάχνει» το κέφι σου ;…
      Τι ρωτάω … Σίγουρα ξέρεις .
      Φιλιά .

       
  14. faros

    Δεκέμβριος 11 , 2009 at 08:51

    Καλημέρα, καλημέρα, ακόμα … απεργείτε ;;;

     
  15. olvios

    Δεκέμβριος 12 , 2009 at 09:50

    Στις δύσκολες εποχές που περνάμε η ικανότητά σας μπορεί να αποδειχθεί εθνοσωτήρια.
    Ο Γεώργιος ο 2ος ο νεώτερος, δυσκολεύεται σε αυτό ακριβός τα σημείο, χρειάζεται επειγόντως να επιλέξει Προέδρους Οργανισμών, Περιφερειάρχες, Γραμματείς , Φαρισαίους(?) (με αδαμάντινο χαρακτήρα, με αδαμάντινη ηθική, με αδαμάντινη θέληση και αντοχή)
    Βάλτε λίγο πλάτη και σεις, παρακαλώ.

     
    • silia

      Δεκέμβριος 16 , 2009 at 00:06

      @ olvios
      Όταν λέτε … «Βάλτε λίγο πλάτη» ;;;…
      Τέλος πάντων … Δεν πιστεύω ότι ο Γεώργιος ο 2ος ο νεώτερος , χρειάζεται την δική μου πλάτη , για να τα κάνει όλα … σκ@… Τα καταφέρνει μια χαρά και μόνος του .
      …………………………………..
      Για … σταθείτε , μια στιγμή …
      Μήπως υπαινίσσεσθε ότι έπρεπε να κάνω αίτηση για Πρόεδρος της …. ΔΕΗ ;… ή στην εσχάτη των περιπτώσεων , για Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ;
      Βρε … λες ;…

       
  16. olvios

    Δεκέμβριος 12 , 2009 at 09:59

    Εύχομαι, απάγκιο από τα θυελλώδη που μας απειλούν, πραγματικά και φανταστικά.

     
    • silia

      Δεκέμβριος 16 , 2009 at 00:07

      @ olvios
      Να μια πολύ όμορφη ευχή .

       
  17. faros

    Δεκέμβριος 12 , 2009 at 11:21

    Θερμή Καλημέρα και Καλό Σαββατοκύριακο !

     
  18. faros

    Δεκέμβριος 13 , 2009 at 10:08

    Θερμή Κυριακάτικη Καλημέρα !

    υ.γ.: ξέρεις, εγώ, τώρα, ξαναπερνάω μια … δεύτερη νιότη !
    και προσπαθώ να την … μεταδίδω !
    δεν βλέπεις κάτι … παιδικούς καυγάδες που κάνω στο μπλογκ μου ;;;; 😆 😆 😆

     
    • silia

      Δεκέμβριος 16 , 2009 at 00:10

      @ faros
      Αχά !… Στην δεύτερη νιότη είσαι … ακόμα ;
      Σε έφαγα για λάχανο (που λένε) … Εγώ μόλις τελείωσα την τρίτη και βαδίζω ακάθεκτη , για την τέταρτη …
      Παραμύθια τα λεγόμενα από τα άσματα της λαϊκής μας παράδοσης … «νά’ ταν τα νειάτα δυό φορές …κλπ»
      ————————————–
      Δεν μου αρέσει να παρακολουθώ καυγάδες … Ακόμη κι αν είναι «παιδικοί» .
      Καληνύχτα … πια .

       
  19. μούργος

    Δεκέμβριος 13 , 2009 at 23:30

    προλαβαινω για ευχες;
    προλαβαινω [ο ιντερνετικος χρονος ειναι λιγο ασαφης]
    Αννα, χρονια σου πολλα και καλα! 🙂
    o e-φιλος μουργος

     
    • silia

      Δεκέμβριος 16 , 2009 at 00:14

      @ μούργος
      Καλέ μου e-φίλε , όποτε και αν μου έστελνες τις ευχές σου , την ίδια ευχαρίστηση θα μου προξενούσαν …
      Ο χρόνος κάποτε , παύει να έχει μεγάλη σημασία και απομένει η ευδαιμονία του ότι κάποιοι σε νοιάζονται … σε θυμούνται .
      Σ’ ευχαριστώ , από καρδιάς .

       
  20. faros

    Δεκέμβριος 14 , 2009 at 12:18

    Καλημέρα και να έχεις και εσύ και οι μπλογκόφιλοι μια Καλή Βδομάδα !

     
    • silia

      Δεκέμβριος 16 , 2009 at 00:15

      @ faros
      Μεγάλη καρδιά είσαι βρε Φάρε …
      Θυμάσαι όλους του μπλογκόφιλους .

       

Σχολιάστε

 
