RSS

ΣΚΕΨΕΙΣ για … σκέψη

14 Δεκ.
Δεν πιστεύω στην … σέξυ ξανθιά . Δεν κοιτάς την κάθε γυναίκα και … αποφαίνεσαι : «Αυτή , είναι σέξυ , εκείνη , δεν είναι» . Αυτό είναι κάτι , που πρέπει να το … ανακαλύψεις .
Alfred Hitchcok (Βρεττανός σκηνοθέτης)
.
————————————————————-
Ποτέ δεν εκτιμάς το σπίτι σου , παρά μόνον όταν το έχεις αφήσει , το χρήμα , παρά μόνον όταν το έχεις ξοδέψει , την γυναίκα σου , παρά μόνον όταν σε έχει εγκαταλείψει … Ούτε ακόμα και την σημαία της Πατρίδας σου , παρά μόνον , όταν την δεις να κρέμεται στην πρόσοψη , κάποιας … παράγκας , που παριστάνει το προξενείο της Πατρίδας σου , σε κάποια ξένη χώρα .
O. Henry (ψευδώνυμο του William Sydney Porter – Αμερικανός Συγγραφέας)
.
————————————————————–
Κάνει κανείς ορειβασία , γιατί είναι κάτι που του χρειάζεται … γιατί έτσι είναι φτιαγμένος . Οι βράχοι , οι πάγοι , ο άνεμος , και ο υπέροχος γαλάζιος ουράνιος θόλος , δεν είναι τα μοναδικά πράγματα , που βρίσκει ο ορειβάτης , πάνω στις βουνοκορφές . Ανακαλύπτει πράγματα , για το ίδιο του το σώμα και το πνεύμα , που τα είχε σχεδόν ξεχάσει , μέσα στην καθημερινή ρουτίνα της ζωής . Μαθαίνει για ποιά δουλειά είναι φτιαγμένα τα πόδια του , για ποιά τα πνευμόνια του , μαθαίνει τί εννοούσαν οι σοφοί του παλιού καιρού , όταν μιλούσαν για … «φρεσκάρισμα του πνεύματος» .
James Ramsey Ullman (Αμερικανός ορειβάτης – συγγραφέας)
.
————————————————————–
Όταν βρισκόμαστε συντροφιά με μυαλωμένους και μορφωμένους ανθρώπους , πρέπει να είμαστε διπλά προσεκτικοί , μήπως το παρακάνουμε και μιλάμε πάρα πολύ , γιατί σε μια τέτοια περίπτωση , χάνουμε δύο καλά : Την καλή τους γνώμη και την δική μας βελτίωση … κι αυτό , γιατί ό, τι έχουμε να πούμε εμείς , το ξέρουμε , ενώ ό, τι έχουν να πούνε εκείνοι , δεν το γνωρίζουμε .
Charles Caleb Colton (Άγγλος κληρικός – συγγραφέας και συλλέκτης)
.
——————————————————————–
Οι Κινέζοι ονομάζουν την Τύχη , … ευκαιρία και λένε ότι σου χτυπάει κάθε μέρα την πόρτα . Μερικοί την ακούν , άλλοι … όχι . Δεν αρκεί όμως , να ακούσεις το χτύπημα της … Πρέπει να της ανοίξεις την πόρτα για να μπει , να την καλοδεχτείς , να γίνετε φίλοι και να συνεργαστείτε . (Μ’ ακούς Κινέζε μου ; ή … περί άλλα τυρβάζεις ; )
Bernard Gittelson (Γερμανός συγγραφέας παραφυσικών και ολιστικών Επιστημών)
.
——————————————————————————–
Και τώρα , ας καθήσουμε να … σκεφτούμε .
Έχουν δίκιο ;… άδικο ;…
Έχουμε κάτι να προσθέσουμε ;… να συμπληρώσουμε ;
Ήσαν κάπου υπερβολικοί ;…
Κάπου μειονέκτησαν ;…
Ισχύουν αυτά και σήμερα ;… όχι ;…
Ας μην σκέφτονται μόνον αυτοί … Ας σκεφτούμε κι εμείς …




 

Ετικέτες: , , , , , , ,

57 responses to “ΣΚΕΨΕΙΣ για … σκέψη

  1. ritsmas

    Δεκέμβριος 15 , 2009 at 07:26

    Δεν βρήκα τίποτα υπερβολικό. Ο καθένας από τη σκοπιά του ωραία προσέγγισε το θέμα. Μου άρεσε το κινεζικό περί τύχης-ευκαιρίας και φυσικά ο ορειβάτης- ίσως γιατί ποτέ δεν κατάφερα ν ανέβω σε κάνενα βουνό, σε καμια πλαγιά κι ειναι κάτι που θα το κουβαλάω μέσα μου ως μείον…Καλημερα φιλενάς. Μη με παρεξηγείς που είμαι απούσα. Να τωρα ξύπνησα από την αγωνία μου πρωί για να γράψω τα της εφημερίδας και είπα να περάσω από τους φίλους..Καλες γιορτές εύχομαι..

     
    • silia

      Δεκέμβριος 15 , 2009 at 19:03

      @ ritsmas
      Καθόλου δεν σε παρεξηγώ , που είσαι απούσα . Ξέρω πολύ καλά από … «φόρτο» .
      Και το λίγο , και το ότι με θυμάσαι , είναι για μένα χαρά .
      Σου εύχομαι κι εγώ με την σειρά μου καλές γιορτές και να ξέρεις ότι πάντα θα σε περιμένω να με επισκεφθείς , εδώ στις εσχατιές και να μου δοθεί η ευκαιρία να σε φιλοξενήσω και να σε ξεναγήσω στις ομορφιές μας .

       
  2. Lilith

    Δεκέμβριος 15 , 2009 at 08:46

    Θα συμφωνήσω με τον αγαπητό κύριο Hitchcok.
    Το αν είναι σέξυ μια γυναίκα, είναι σίγουρα κάτι που πρέπει να το ανακαλύψεις. Άλλωστε, τα φαινόμενα απατούν και πολύ μάλιστα (σε κάποιες περιπτώσεις). Φυσικά, πιστεύω ότι το original αρσενικό κανένα «φαινόμενο» δεν το απατά γιατί κατέχει «ραντάρ» πρώτης τάξεως με ειδική αυτόματη λειτουργία να κάνει upgrade μόνο του! 😆

    Καλημέρα!

     
    • silia

      Δεκέμβριος 15 , 2009 at 22:02

      @ Lilith
      Αν είναι δυνατόν να μην συμφωνήσουμε , με τον … «βασιλιά του θρίλλερ» . Εδώ πιστεύω ότι και πολλοί άντρες θα συμφωνήσουν μαζί του .
      Το «φαίνεσθαι» , έχει βέβαια την αξία του , αλλά είναι πολύ … «φτωχό» , για να βάλει την σφραγίδα «σέξυ» πάνω σε μια γυναίκα .
      Τώρα θα μου πεις … ότι τα … «αγοράκια» , είναι από λίγο έως και πολύ … «οπτικοί» τύποι και ότι εμείς τα «κοριτσάκια» είμαστε περισσότερο … «ακουστικοί» τύποι (το θέλουμε το … παραμύθι μας) …
      Ε , τί να κάνουμε ;… Έτσι τό’ θελε η … μαμα-Φύση … Τα πας κόντρα με την Φύση ;

       
  3. Lilith

    Δεκέμβριος 15 , 2009 at 08:47

    Συμφωνώ επίσης και με τον κύριο Ullman.
    Έτσι είναι η εκτίμηση…
    Δυστυχώς εμφανίζεται πάντα κατόπιν εορτής! 🙂

     
    • silia

      Δεκέμβριος 15 , 2009 at 22:05

      @ Lilith
      Τί εννοείς ;… Μιλάς για το “φρεσκάρισμα του πνεύματος” ;

       
      • Lilith

        Δεκέμβριος 16 , 2009 at 08:15

        Συγνώμη, εννοούσα τον Henry. 🙂

        Καλημέρα!

         
  4. amelinia

    Δεκέμβριος 15 , 2009 at 09:08

    Αχ Σίλια μου ευχαριστώ γι’αυτό γιατί πάντα αναρωτιόμουν ποιος ο λόγος ν’ανεβαίνουν στα βουνά οι ορειβάτες με κίνδυνο της ζωής τους. Τώρα πιστεύω ότι πήρα μια γεύση 🙂
    Μου άρεσε πολύ αυτό που λένε οι Κινέζοι αλλά να προσθέσω ότι «την τύχη την φτιάχνουμε μόνοι μας». Ακόμα κι αν έρθει να μας βρει εξ’απροόπτου στο χέρι μας είναι να την κρατήσουμε ή να την πετάξουμε.
    Καλή σου μέρα!

     
    • silia

      Δεκέμβριος 17 , 2009 at 12:41

      @ amelinia
      Κοίτα φίλη μου :
      Αυτά με τις … ορειβασίες (προσωπική μου γνώμη είναι … μην το πάρεις και τοις μετρητοίς) , τα βρίσκω λιγάκι σαν … υπερβολές κάποιου που λατρεύει το χόμπυ του … Σαφώς και η επαφή με την Φύση , φέρνει ανάταση ψυχής και βοηθάει το σώμα , αλλά μην τρελλαινόμαστε κιόλας . Αν ήταν ακριβώς έτσι , κάποιος … ανάπηρος-ανήμπορος , ή κάποιος μεροκαματιάρης , που δεν έχει χρόνο ή ευκαιρίες για ορειβασία , θα ήταν καταδικασμένος σε …. “ΜΗ φρεσκάρισμα του πνεύματος” ; …
      Όσο για το “την τύχη την φτιάχνουμε μόνοι μας” , συμφωνώ , με την προσθήκη ότι αυτό δεν είναι και πάντα απόλυτο … Κάποτε (πιστεύω) , ότι υπάρχει και το … εντελώς τυχαίο , στην … τύχη μας … Αρκεί να έχουμε την οξύνοια , ή την ειλικρίνια να το αναγνωρίσουμε και να το παραδεχτούμε , και όχι ό, τι δεν μας συμφέρει να το ρίχνουμε στο : «… γ@… την ατυχία μου , γ@…» της υπέροχης , και συγχωρεμένης Μαλβίνας ..
      Επέτρεψέ μου … Το συγκεκριμένο video με κάνει όχι απλώς να γελάω , αλλά να … χαχανίζω (η επίμαχη έκφραση … στο τέλος) .

      Φιλιά .

       
  5. faros

    Δεκέμβριος 15 , 2009 at 09:16

    Για το κάθε θέμα, μπορεί κανείς να γράψει … πραγματεία.
    Εδώ, όμως, ας περιοριστούμε να πούμε ότι ο καθένας από τη σκοπιά που βλέπει το κάθε θέμα, έχει το δίκιο του.
    Αν προσπαθήσουμε να προσθέσουμε ή να … αφαιρέσουμε κάτι, απλά θα … χαλάσουμε την άποψη.

    Θερμή Καλημέρα !

     
    • silia

      Δεκέμβριος 17 , 2009 at 02:31

      @ faros
      Πραγματεία , ίσως όχι , αλλά σίγουρα θα είχε να γράψει πολλά .
      Έχεις δίκιο στο ότι «Αν προσπαθήσουμε να προσθέσουμε ή να … αφαιρέσουμε κάτι, απλά θα … χαλάσουμε την άποψη» , αλλά μπορούμε να πούμε την γνώμη μας , αν βέβαια κάτι το βρίσκουμε να μας αγγίζει … πχ. αυτά τα περί ορειβασίας , εμένα προσωπικά δεν με αγγίζουν καθόλου . Όχι που θεωρώ ότι η ορειβασία , δεν είναι κάτι καλό , αλλά τα θεωρώ , υπερβολές , κάποιου που υπεραγαπά και υπερεκτιμάει το … χόμπυ του .

       
  6. Γιωργος

    Δεκέμβριος 15 , 2009 at 15:53

    καλησπέρα κυρία………..δεν θα το πιστέψετε!ξέχασα το χαρτί και το μολύβι και δεν μπορώ να ……»γράψω» ξέρω-ξέρω <>…..χαιρετίσματα και απο τον Δημήτρη (τον γνωστό κτηνίατρο!!) να είστε καλά!!!!!!!!!!!!!!!!

     
    • silia

      Δεκέμβριος 17 , 2009 at 02:12

      @ Γιωργος
      Με πρόλαβες με το … παρακάτω σου σχόλιο (το διορθωτικό) ..
      Έχε χάρη , που μου στέλνεις τα χαιρετίσματα από τον Κτηνίατρο , και σε συγχωρεί για μια ακόμη φορά η δασκάλα σου .

       
  7. mr e.

    Δεκέμβριος 15 , 2009 at 18:05

    Αγαπητή Silia καλησπέρα σας.
    Είδα το ποστ αυτό ως ένα παιχνίδι. Ως ένα μαθητικό λεύκωμα. Σαν εκείνα που είχαμε στο γυμνάσιο. Που γράφαμε τις… εξυπνάδες ή/και τις …κοτσάνες μας… Μου δώσατε ξανά μια ευκαιρία γυρίζοντάς με λίγο πίσω… Στην εποχή της αθωότητας. Καμιά 45ριά χρόνια δηλαδή… Τίποτα το φοβερό… Να είστε καλα.
    Ακολουθούν οι… φοβερές σκέψεις/απαντήσεις του Mr e.

    @ Alfred Hitchcok
    Συμφωνώ απόλυτα. Η σεξουαλικότητα αναδύεται. Βγαίνει από μέσα. Από το μυαλό. Δεν ορίζεται από μια απλή εικόνα…. Ανακαλύπτεται. Δεν είναι σε δημόσια θέα….
    @ O. Henry
    Η απόλυτη αλήθεια !
    Εκτιμάς βαθύτερα κάτι που έχασες. Που είχες συνηθίσει την ύπαρξη του. Που , λανθασμένα, θεωρούσες δεδομένο…
    @ James Ramsey Ullman
    Δεν συμφωνώ με τη «στενή έννοια» των λεγομένων. Δεν χρειάζεται να τρέχεις στα…. Ιμαλάια για να ανακαλύψεις τι χρειάζεσαι τα πόδια η τα πνευμόνια σου…. Χρειάζεται όμως να «ορειβατείς» σε καθημερινή βάση στη ζωή για να ανακαλύπτεις και να κάνεις πράγματα. Να βρίσκεις και να ξεπερνάς τα όρια σου. Με την εργασία σου, με την αγάπη σου, με την αλληλεγγύη σου, με τον αλτρουισμό σου….
    @ Charles Caleb Colton
    «…ά μή οίδα ουδέ οίομαι ειδέναι…» , «μηδέν άγαν», «μέτρον άριστον»…
    Πώς μπορώ να διαφωνήσω ?
    @ Κινέζικη παροιμία.
    Αλήθεια είναι αλλά… συν Αθηνά και χείρα κίνει….

     
    • silia

      Δεκέμβριος 19 , 2009 at 00:32

      @ mr e
      Μου αρέσει πολύ ο αναλυτικός και σπονδυλωτός σχολιασμός (το να γράφεις δηλαδή ένα σχόλιο , αναλυτικά … 1, 2, 3, …κλπ) και γι αυτό όταν συναντώ ένα τέτοιο σχόλιο , συνηθίζω κι εγώ να απαντώ με τον ίδιο τρόπο … ένα προς ένα …
      Σήμερα όμως φίλε μου και συγκεκριμένα σ’ αυτό το σχόλιο σας , δεν θα κάνω το ίδιο , κι αυτό γιατί θα ήταν μονότονο και κουραστικό , γι αυτούς που μας διαβάζουν , να γράφω , ένα προς ένα , ότι … «συμφωνώ» και … ξανασυμφωνώ» … και … «πάλι συμφωνώ» …
      Ξέρετε φίλε μου , ομολογώ ότι από την αρχή της επικοινωνίας μας , δεν σας είχα πάρει και με … μεγάλη συμπάθεια , γιαυτό υπήρξα ίσως και λίγο … «ξινή» μαζί σας …
      Σας ζητώ συγγνώμη και σας ομολογώ (και πάλι) , ότι καθώς περνάει ο καιρός και «γνωρίζω» καλύτερα την γραφή σας , τόσο και πιο πολύ μου αρέσει . Και μη σας περάσει από τον νου , ότι μου αρέσει η γραφή κάποιου που συμφωνώ , ή που συμφωνεί μαζί μου … Μου έτυχε και λάτρεψα κυριολεκτικά , γραφόμενα με τα οποία καθόλου δεν συμφωνούσα , αλλά έγιναν αιτία , με την συζήτηση , τον προβληματισμό , την ενασχόληση με κάποια θέματα να μου μάθουν πράγματα , που ίσως δεν θα είχα ευκαιρία άλλη να μάθω .
      Με άλλα λόγια , πολύ θα μου άρεσε να παραμείνετε αναγνώστης μου , όπως θα γίνω κι εγώ αναγνώστρια σας , μια που μόλις πριν λίγο ανακάλυψα ότι έχετε μπλογκ , που μπορώ κι εγώ να διαβάζω (βάλατε λινκ στο όνομα σας) .
      Και μετά από αυτήν την δημόσια ομολογία … συμπάθειας , και μια και αναφερθήκατε στα μαθητικά λευκώματα της πάλαι ποτέ νιότης μου , σαν κίνηση καλής θέλησης εκ μέρους μου διαβάστε , αν έχετε καιρό και διάθεση και αυτό :

      https://silia.wordpress.com/2007/09/02 (ΤΙ ΕΣΤΙ … ΛΕΥΚΩΜΑ)

       
      • mr e.

        Δεκέμβριος 19 , 2009 at 16:53

        Αγαπητή Silia,
        Δεν έχετε κανένα λόγο να μου ζητάτε συγγνώμη. Σχηματίσατε μια αρχικά δικαιολογημένη γνώμη για μένα γιατί, αν θέλουμε να μιλάμε για … «ξινάδες»… «ξινό» ήταν το πρώτο μου σχόλιο και όχι εσείς. Το κατάλαβα έγκαιρα και σας ζήτησα, ως όφειλα, εγώ συγγνώμη… Ας είναι. Σας ευχαριστώ που μου δίνετε την άδεια να διαβάζω τα, πραγματικά, εξαιρετικά σας κείμενα. Είστε ένας θησαυρός λόγου και σκέψης. Σας ανακάλυψα και παραμένω πιστός αναγνώστης σας.
        ….
        Κλικάρισα το λίνκ και διαβάζοντας το κείμενο ξαναγύρισα στα θρανία των μαθητικών μου χρόνων. Νοσταλγία ! Σε πόσα λευκώματα κορασίδων δεν είχα αφήσει τα … ίχνη των πλατωνικών μου ερώτων και των κρυφών μου ελπίδων για … ανταπόκριση… Μου τα φέρατε όλα στη μνήμη και με τα γραφόμενα σας, γίνατε αιτία, να χαραχθεί στο προσωπό μου το πιο γλυκό μου χαμόγελο… Σας το χαρίζω και σας ευχ0μαι να είστε πάντα καλά.

        Το λινκ στο δικό μου μπλογκ μπήκε από το σύστημα… Δεν είναι αξιόλογο. Είναι πολύ ερασιτεχνικό και πολύ … παραμελημένο…

         
  8. Μαρία Τζιρίτα

    Δεκέμβριος 15 , 2009 at 19:46

    Μου αρέσουν αυτές οι αναρτήσεις, νιώθω πιο πλούσια όταν διαβάζω λόγια μεγάλων αντρών (και γυναικών – πιο σπάνια). Αυτή τη σκέψη κάνω λοιπόν με προβληματισμό…γιατί όλοι οι σοφοί της ιστορίας είναι άντρες; Είναι τελικά γονιδιακά πιο έξυπνοι και πιο σοφοί από τις γυναίκες;…
    Φιλιά Αννούλα μου!

     
    • silia

      Δεκέμβριος 17 , 2009 at 02:09

      @ Μαρία Τζιρίτα
      Η σοφία προκύπτει από την κατάλληλη αξιοποίηση και καλλιέργεια , ένος έξυπνου Νου .
      Και … ναι , όσο κι ανμας ενοχλεί ή μας ψιλοπειράζει εμάς τις γυναίκες αυτό … υπάρχει κάποια γενετική θεωρία , περί υψηλότερης αξιοσύνης του ανδρικού εγκεφάλου … Περισσότερα κύτταρα , περισσότερες «συνδέσεις» , μεγαλύτερες πιθανότητες καλύτερων αναλύσεων και συνθέσεων … Όμως οι παράγοντες που θα παίξουν τον ρόλο τους για το τελικό αποτέλεσμα (σοφία) , είναι πάρα πολλοί και πολλοί είναι κοινοί και στα δύο φύλα …
      Αν και …
      Αν και οι παράγοντες αυτοί δεν είναι όλοι κοινοί , όπως και οι ευκαιρίες , δεν είναι πάντα ίσες …
      Πριν λίγη ώρα διάβαζα (γι αυτό το θυμήθηκα και εύκολα) , κάτι που μου έκανε εντύπωση :
      Ποτέ κανένας δεν κάνει την ερώτηση «Και ποιός φροντίζει τα παιδιά σας ;» σε έναν άνδρα υψηλής καριέρας ή έναν Ακαδημαϊκό . Είναι όμως η πρώτη ερώτηση που ξεστομίζουμε , μπροστά σε μια αντίστοιχη γυναίκα …
      Φιλιά και από εμένα , Μαρία μου .

       
  9. DaisyCrazy

    Δεκέμβριος 16 , 2009 at 07:51

    Σοφά λόγια από μια σοφή φίλη 🙂

    Αυτό που λέει ο Χίτσκοκ είναι φοβερό. Το σέξυ σε μια γυναίκα ή ένα άντρα είναι κάτι που αποπνέεται, κάτι που ανακαλύπτεται.
    Μερικές φορές το ανακαλύπτεις ξανά και ξανά και τότε ξέρεις ότι βρήκες τη μαγεία.

     
    • silia

      Δεκέμβριος 17 , 2009 at 01:57

      @ DaisyCrazy
      Χαίρομαι που έχεις συνδέσει στο μυαλό σου το σεξ με την Μαγεία …
      Κάπως έτσι τα έχω συνδέσει κι εγώ .

       
  10. Γιωργος

    Δεκέμβριος 16 , 2009 at 08:17

    ο δαιμων του Η\Υ «εφαγε» την επίπληξη εντός εισαγωγικων…………….αύριο πρωι με τον κηδεμόνα σου παιδί μου……..καλημέρααααααααα!!!

     
  11. vasilis

    Δεκέμβριος 16 , 2009 at 09:19

    Καλημέρα Αννα μου!. Πολλές φράσεις είναι καθημερινές πιστευω ο καθένας μπορεί να κάνει μια ανάλογη. Το γεγονός ότι είναι επώνυμοι τους δίνει μια ιδιαιτερότητα.. Η φράση του Χίτσκοκ πχ τα ευνόητα λέει.. Πιστευει κανεις ότι με το που έγινε κάποια ξανθιά έγινε αυτόματα και σέξυ? Όλα αυτά ξεκινάνε από μέσα κυρίως από τη διάθεση , αυτή ομορφαίνει και τα πρόσωπα και τα κάνει πιο ελκυστικά..
    Φιλιά και καλά Χριστούγεννα

     
    • silia

      Δεκέμβριος 17 , 2009 at 01:52

      @ vasilis
      Και βέβαια οι φράσεις είναι καθημερινές και θα έχει τύχει πολλοί από εμάς να έχουνε σκεφθεί αντίστοιχα , ή να έχουν εμβαθύνει ακόμη περισσότερο πάνω σ’ αυτά , ή να έχουν επιτύχει καλύτερες αναλύσεις .
      Όμως , παίζει ρόλο και η εποχή , που λέχθηκαν κάποια πράγματα . Ίσως για την εποχή τους όλα αυτά , να είχαν μεγαλύτερη αξία , απ’ ό, τι μπορούμε να διακρίνουμε εμείς σήμερα .
      Ευχές και φιλιά κι από εμένα .

       
  12. faros

    Δεκέμβριος 16 , 2009 at 13:20

    Καλημερούδια !

     
    • silia

      Δεκέμβριος 19 , 2009 at 00:36

      @ faros
      Καληνυχτούδια , από μένα …

       
  13. vinumbonum

    Δεκέμβριος 16 , 2009 at 20:34

    Τι να ειναι αραγε αυται αι παραφυσικαι και ολιστικαι επιστημαι κυρα-δασκαλα;

     
    • silia

      Δεκέμβριος 17 , 2009 at 16:10

      @ vinumbonum
      Επειδή οι δασκάλες έχουν πάντα σε ιδιαίτερη συμπάθεια τα παιδάκια που έχουν απορίες (στο μάθημα , βρε) και επειδή η απορία σας αγαπημένε μου vinum σημαίνει , ότι «παρακολουθείτε» με προσοχή , τί λέει η «δασκάλα» πάρτε αυτό , σαν πρώτη πληροφορία :

      Ως ολιστικές (στην Ιατρική πχ, επιστήμη) ονομάζουμε την πλειοψηφία των εναλλακτικών ιατρικών πρακτικών που προσεγγίζουν τα φυσικά, πνευματικά και συναισθηματικά χαρακτηριστικά του ασθενή. Η συμπληρωματική και εναλλακτική ιατρική περιλαμβάνει πρακτικές οι οποίες έχουν συχνά πνευματική, μεταφυσική ή θρησκευτική βάση, μη αποδεδειγμένες ή ελεγμένες πρακτικές ή γνώσεις, οι οποίες δεν προέρχονται από την παραδοσιακή ευρωπαϊκή ιατρική, ή άλλες εναλλακτικές θεραπευτικές προσεγγίσεις . Συμβατικά, κύριες πρακτικές που περιγράφονται με τον όρο είναι η ομοιοπαθητική, η παραδοσιακή κινεζική ιατρική, ο βελονισμός , η ιριδολογία, η ρεφλεξολογία, η αγιουρβεδική ιατρική, η χειροπρακτική , η βοτανοθεραπεία και ίσως και κάποιες άλλες , που δεν μου έρχονται στο μυαλό , ή δεν έχω ακόμη σωστή πληροφόρηση .
      Όσο για τις Παραφυσικές Επιστήμες , είναι αυτό ακριβώς που λέει το όνο μα του , δηλαδή επιστήμες , πέρα από την Φυσική η οποία σαν χαρακτηριστικό έχει την παρατήρηση και το πείραμα . Μερικές από τις παραφυσικές επιστήμες είναι : Η αστρολογία , ο αποκρυφισμός, η αλχημεία , η μαντεία , η μελέτη των κρυστάλλων , η ερμητική φιλοσοφία , η μαγεία , ο πνευματισμός , ο αποκρυφισμός , η μελέτη και κλήση των πνευμάτων , η τηλεκινησία , η μελέτη των θαυμάτων και … δεν μού’ ρχονται άλλα , για την ώρα …

      vinum γλυκέ μου , την … κούρασες την δασκάλα σου και λέω να την στείλω για … καφεδάκι στην πλατεία ( https://silia.wordpress.com/2009/01/23 ) …. να χαζέψει και καμιά βιτρίνα , να ξεκουραστεί από όλο αυτό το πολύ σοβαρό μάθημα .
      Καλές γιορτές .

       
  14. glaykidarling

    Δεκέμβριος 16 , 2009 at 23:28

    ..μμμ …η πρώτη σκέψη
    αν ήμουν άνδρας…πιστευω πως όσο πιο σέξυ είναι θα ηταν κάποια εξωτερικά…με το ντυσιμο και τον τρόπο που πλασάρει τον εαυτό της τόσες περισσότερες αμφιβολίες θα είχα…
    σέξυ είναι ό,τι δε φαίνεται και σε εκπλήσσει!

     
    • silia

      Δεκέμβριος 17 , 2009 at 01:54

      @ glaykidarling
      Αν … αυτή ήταν η πρώτη σου σκέψη , θα ήθελα να πω , πως μάλλον θα ήσουν ένα … ζόρικο , αυστηρό , αλλά και … αξιαγάπητο αρσενικό .

       
      • glaykidarling

        Δεκέμβριος 17 , 2009 at 09:05

        bonjour….silia…
        ξέρεις…όσες κοπέλες έχω γνωρίσει που βγάζουν απύθμενη εξειδικευμέμη θυληκότητα..συνηθως δεν έχουν κάτι να δώσουν….
        και εγώ ερωτώ…υπάρχει τίποτα πιο ερωτικό από το εγκεφαλικό παιχνίδι;
        αυτό μπορεί να σε στείλει αδιάβαστο…νομίζω…..

         
      • silia

        Δεκέμβριος 19 , 2009 at 00:43

        @ glaykidarling
        Όχι … αν ρωτάς εμένα … δεν υπάρχει τίποτα πιο ερωτικό από το εγκεφαλικό παιχνίδι …. Συμφωνώ απόλυτα …
        Όμως υπάρχουν κάποιοι , οι οποίοι ακόμη κι αν δεν σου το πούνε καθαρά , θα το σκεφτούνε (οπότε είναι το ίδιο) , που θα θεωρήσουν ότι , αυτό το «δεν υπάρχει τίποτα πιο ερωτικό από το εγκεφαλικό παιχνίδι …. » , είναι κάτι σαν … «όμφακες εισί» … δηλαδή σε ελεύθερη μετάφραση «όσα δεν φτάνει η αλεπού , τα κάνει κρεμαστάρια» …
        Δυστυχώς glayki μου …

         
  15. mr e.

    Δεκέμβριος 17 , 2009 at 01:15

    Ουυυυυυυυυυυυυυ πολυ ωραιο το ερταστικο θεμα
    Χρονια σας πολλα

     
    • silia

      Δεκέμβριος 17 , 2009 at 01:47

      @ mr e.
      Χαίρομαι που σας αρέσει …
      Ωστόσο , νοιώθω κάποια … πως να το πω … ντροπή , που αντί να στρωθώ να απαντήσω στους σχολιαστές μου , κάθομαι και ασχολούμαι με … εορταστικά θέματα στην μαρκίζα …
      ………………………………………
      Είμαι πολύ κακόκεφη απόψε .

       
  16. mamma

    Δεκέμβριος 17 , 2009 at 11:54

    Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που είπε ο Charles Caleb Colton και είναι κάτι το οποίο επιδιώκω διαρκώς, δλδ. να βρίσκομαι σε συντροφιά που έχει κάτι καινούργιο και άγνωστο να (μου) πει.

     
    • silia

      Δεκέμβριος 19 , 2009 at 00:59

      @ mamma
      Οι original έξυπνοι άνθρωποι mamma , αυτό κάνουν … Αυτό που επιδιώκεις εσύ .

       
  17. faros

    Δεκέμβριος 17 , 2009 at 18:23

    Για χαρά και συ δίκιο έχεις …

    Καλησπέρα !

     
  18. Liakada

    Δεκέμβριος 19 , 2009 at 10:04

    Ενδιαφερον θεμα ! Επειδη ομως θελω να σου σχολιασω ουσιαστικα και οχι αφηρημενα θα σου αφησω μονο την καλημερα μου και θα μπω αργοτερα να σχολιασω με την ανεση μου!
    ΦΙλια!

     
    • silia

      Δεκέμβριος 19 , 2009 at 23:33

      @ Liakada
      Όπως αγαπάς .
      Θα περιμένω .

       
  19. Liakada

    Δεκέμβριος 19 , 2009 at 10:06

    Οσο για την κακοκεφια που φευγαλεα πηρε το ματι μου πιο πανω , για περνα να κεραστεις μαρον γλασε και κυδωνι γλυκο του κουταλιου!
    Φιλια και παλι …
    ψιτ ..σμαιλ μπειμπ ..

     
    • silia

      Δεκέμβριος 19 , 2009 at 23:37

      @ Liakada
      Πέρασα και κεράστηκα και πολύ μου άρεσε και …
      … και θα ξαναπεράσω .
      —————————-
      Και … πάνω που είπα να … smile … νά’ σου ακόμη μία σφαλιάρα … Και αμέσως μετά , νά και μια ευχάριστη είδηση …
      Σκωτσέζικο ντουζ , ένα πράμμα .

       
  20. anentaxtosaristeros

    Δεκέμβριος 19 , 2009 at 12:10

    χαιρομαι που τοσοι πολλοι συμμετεχουν σε τετοια ποστ. Μπραβο σου κι εσενα φιλη που τα ανεβαζεις. Επι της ουσιας καθε αποσπασμα θελει πολυ συζητηση. Μπορεις να ανετα συμφωνεις η οχι. Παρακολουθω μ ενδιαφερον καθε αποψη.
    Καλη μερα σε ολους.

     
    • silia

      Δεκέμβριος 31 , 2009 at 01:22

      @ anentaxtosaristeros
      Σ’ ευχαριστώ Ανένταχτε …
      Καλή μέρα και σε σένα .

       
  21. faros

    Δεκέμβριος 19 , 2009 at 13:34

    Χαίρετε, Καλό Σαββατοκύριακο !

     
    • silia

      Δεκέμβριος 19 , 2009 at 23:39

      @ faros
      Γειά σου Φάρε . Μέχρι τώρα (βράδυ Σαββαάτου) , όλα σχεδόν , χάλια ήσαν …
      Ας ελπίσω ότι θα πιάσουν οι ευχές σου , για την Κυριακή .
      Καλό Σαββατόβραδο να έχεις .

       
  22. Liakada

    Δεκέμβριος 19 , 2009 at 14:19

    Ναμαι κι εγω! Λενε πως οι γιορτες κρατανε σαραντα μερες, οποτε νομιζω προλαβα ! Για τη γιορτη σου λοιπον :
    Δεν θα σου πω χρόνια πολλά.

    ευχή, συνηθισμένη!

    Μα θα σου πω όπου κι αν πας,

    χαρά να σ’ αναμένει!
    Ευχή σε μαντιναδα και αυτα τα τριανταφυλλα

     
  23. Liakada

    Δεκέμβριος 19 , 2009 at 14:27


    ελπιζω να εγραψα σωστα τον κωδικα και αν τα εμφανισει εδω! αν οχι καλου κακου σου τα στελνω και στο μειλ σου και μπες βρε κουκλα στον κοπο να τα ανεβασεις πληζ εδω με διορθωση του σχολιου μου ( ενα απο τα καλα της wp!)

     
    • silia

      Δεκέμβριος 19 , 2009 at 16:38

      @ Προς όλους :
      Αυτά είναι τα πανέμορφα λουλούδια που μου πρόσφερε για την γιορτή μου η φίλη Χειμωνιάτικη Λιακάδα . Είναι τόσο όμορφα , που … βούρκωσα από χαρά …. Πως βάζεις βάλσαμο σε μια πληγή ,… έτσι έννοιωσα .

      @ Liakada
      Σ’ ευχαριστώ Λιακάδα μου … Είναι κάποια πράγματα , που είναι ανεκτίμητα … πχ , το …νοιάξιμο για την ψυχή του άλλου …
      Καλές γιορτές .

       
  24. Liakada

    Δεκέμβριος 19 , 2009 at 17:03

    Σιλια μου σουςςς μη λες τετοια και με κανεις και κοκκινιζω …
    Με αναγκαζεις να χαμογελασω και να περασω γρηγορα γρηγορα στα σχολια .. (Θα σου σχολιασω σπονδυλωτα μιας κι ετσι ειναι και η αναρτηση σου) .
    • Οπως ειπε και ο αγαπητος μας Αλφρεντ , το αν είναι σέξυ ένας αντρας ή μια γυναίκα, είναι σίγουρα κάτι που πρέπει να το ανακαλύψειςαπό μονος σου! Δεν είναι αυτό που δειχνει το αποκαλυπτικο ή μη ντυσιμο της.. Είναι πολλα: ο τροπος που στεκεται , οι κινησεις της, το βλεμμα της, το χαμογελο της, το αρωμα της, η φωνη της κι ακομα ακομα και ο τροπος που σκεφτεται …Ειναι αυτό που υ αποπνέει σαν σύνολο και ειναι παντα σε συναρτηση και με τη προσωπικοτητα , υπερκαλυπτοντας πολλες φορες και την εμφανιση! Ειναι το “συνολο” της παρουσιας του αλλου κι εκει ειναι η ολη μαγεια!

    • “Ποτέ δεν εκτιμάς το σπίτι σου , παρά μόνον όταν το έχεις αφήσει” υποθετω οτι αναφερεται σε “σπιτι” που εστησες με κοπο και κατα το γουστο και τις επιθυμιες σου … Γιατι ένα “νοικιαρικο διαμερισμα” που δεν το γουσταρεις καθολου , δεν το

    • “Το χρήμα , παρά μόνον όταν το έχεις ξοδέψει”
    εδω θα διαφωνησω… Πιστευω οτι το χρημα ειναι για να το ξοδευουμε ,
    είναι μεσον για να ζουμε καλα κι οχι αυτοσκοπος! Αν βεβαια με την εννοια
    που το λεει μιλαει για καλη διαχειριση τοτε θα συμφωνησω κι εγω μαζι του!
    Γιατι οταν είναι “μετρημενα” κι εσυ αλόγιστα τα ξοδεψεις οταν τα
    χρειαστείς τοτε καταλαβαινεις την αξια τους!

    • “Την γυναίκα σου , παρά μόνον όταν σε έχει εγκαταλείψει …”

    Εδω δεν θα σχολιασω γιατι με τα νευρακια που τον εχω θα πω οτι καλα του
    εκανε! Για να τον εγκαταλειψει αυτος θα φταίει!

    • Για τη ρηση του Charles Caleb Colton, no comment συμφωνω Απολυτα μαζι του αλλα ξερεις καμμια φορα φταιει η πολυλογια μας που δεν μας αφήνει να ακουσουμε… ¨)

    • Για την τυχη άλλοι λενε οτι σου χτυπαει μια φορα την πορτα.. άλλοι οτι την τυχη μας τη φτιαχνουμε εμεις …

    Εγω θα πω οτι ναι η καθε τυχη σου χτυπαει μια φορα την πορτα .. αλλα την
    τυχη την επιρρεαζουμε κι εμεις με τη σταση μας τις αντιδρασεις στη ζωη μας..
    και το ποσο δουλευουμε γι αυτην . Τιποτα δεν ειναι τυχαιο .. ως ενα βαθμο τη
    μοιρα μας την καθοριζουμε και την ελεγχουμε εμεις// Ως ενα βαθμό.. . Γιατι
    υπαρχουν και οι απροβλεπτοι ή και οι εξωτερικοι παραγοντες κι οι ξένες
    επιρροες ( καλές ή κακες )

     
  25. "To τέρας της αμάθειας"

    Δεκέμβριος 19 , 2009 at 22:32

    Πώς να διαφωνήσω το… τέρας?!

    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ Σίλια μου 🙂

     
  26. Liakada

    Δεκέμβριος 20 , 2009 at 12:41

    Να πω καλημερα και καλη Κυριακή κι ας μεσημεριασε ήδη ?

     
  27. faros

    Δεκέμβριος 20 , 2009 at 21:04

    Γεια και χαρά !
    Είπαμε, καλά να ΄ναι το ιντερνετ που μας … το ανεβάζει !

    Όπως, είμαι σίγουρος σου … το ανέβασε η Λιακάδα μας !

     
  28. faros

    Δεκέμβριος 21 , 2009 at 12:16

    Καλημέρα και Καλή Βδομάδα !

     
  29. museum

    Δεκέμβριος 22 , 2009 at 11:50

    Καλημέρα Silia,

    Πιο πολύ μου άρεσαν τα λόγια του O. Henry περί της εκτίμησης και της έλλειψης. Δυστυχώς ή ευτυχώς η έλλειψη πραγμάτων ή προσώπων μας κάνει να συνειδητοποιήσουμε την αξία τους. Ευτυχώς γιατί αυτή η συνειδητοποίηση μπορεί να είναι και λυτρωτική για τη συνέχεια – να μάθουμε να τα ζούμε πραγματικά. Δυστυχώς πάλι, γιατί αυτή η έλλειψη μπορεί να μην είναι και μη αναστρέψιμη. Σε κάθε περίπτωση, η γνώση αυτού του πράγματος (αυτής της εκτίμησης) είναι πολύτιμη.

    Να ευχηθώ Καλές γιορτές σε όλους τους φίλους και αναγνώστες του ιστολογίου σου! Εμείς θα τα πούμε ξανά και πριν τις γιορτές!

    Φιλιά!

     
  30. faros

    Δεκέμβριος 22 , 2009 at 21:01

    Χαίρετε !

     
  31. glaykidarling

    Δεκέμβριος 23 , 2009 at 17:23

    εγώ για ένα χρονια πολλά ξαναμπήκα να είσαι καλά και εσύ και οι άνδρεςτης ζωής σου!Φιλια!

     
  32. Αρης

    Δεκέμβριος 23 , 2009 at 21:32

    Χαρούμενα Χριστούγεννα με υγεία και ευτυχία εύχομαι σ’ εσένα και την οικογένειά σου.

    Αρης

     
  33. silia

    Δεκέμβριος 24 , 2009 at 02:21

    @ προς όλους
    Δεν αμέλησα ούτε ξέχασα να απαντήσω στα τελευταία σχόλια . Απλά ήθελα να ανεβάσω έγκαιρα το Χριστουγεννιάτικο ποστ , μου και υπόσχομαι να απαντήσω σε όλους , … μέσα στις επόμενες ημέρες .
    Χρόνια πολλά .

     

Σχολιάστε

 
