RSS

18 Ιανουαρίου 1977 … του Αγίου Αντωνίου ανήμερα … βοήθεια μας

18 Ιαν.
Σ’ αυτό εδώ το μπλογκ , έχω μιλήσει για πολλά και για διάφορα και για … πολλούς και για διάφορους ανθρώπους (εκτός από τον … υπέροχο Εαυτό μου , εξυπακούεται) …
Πολύ λίγα πράγματα όμως , έχω πει για τον άντρα , που μοιράζομαι μαζί του την ζωή μου , τα τελευταία … 40 χρόνια . Τον σύζυγό μου και πατέρα των παιδιών μου .
Ο λόγος που δεν πολυμίλησα γι αυτόν και που ούτε και τώρα θα το κάνω (να πολυμιλήσω) , είναι πως θαρρώ , ότι ο λόγος μου είναι πολύ ανεπαρκής και λίγος , για να μπορέσει να αποδώσει μια εικόνα ενός τόσο «όμορφου»  ανθρώπου .
Θα πω μόνον , ότι σήμερα γιορτάζουμε την 33η επέτειο του γάμου μας …
Πριν λίγο (η ώρα τώρα , είναι 02.00 περίπου) , ήρθε μέσα στο γραφείο που κάθομαι και γράφω , με ακούμπησε ελαφρά στον ώμο και με ρώτησε :
– Μπήκε η μέρα μας … Η επέτειος μας .Τί δώρο θέλεις να σου κάνω ;
– Τίποτα παραπάνω , αλλά και τίποτα λιγότερο απ’ αυτό που μου κάνεις όλα αυτά τα χρόνια … Να με προσέχεις …
.
.

 

Ετικέτες: ,

49 responses to “18 Ιανουαρίου 1977 … του Αγίου Αντωνίου ανήμερα … βοήθεια μας

  1. apon

    Ιανουαρίου 18 , 2010 at 04:19

    “…τον άντρα , που μοιράζομαι μαζί του την ζωή μου , τα τελευταία … 40 χρόνια…”
    “…σήμερα γιορτάζουμε την 33η επέτειο του γάμου μας …”

    Αν δεν κάνω λαθος 40 – 33 = 7, δηλαδη μια χουντα ολοκληρη καθοσουνα ανευ αποδοχων;

    Να (ευ)ζήσετε!

     
    • silia

      Ιανουαρίου 18 , 2010 at 22:38

      @ apon
      Με τον … εν λόγω «μάγκα» , όχι μόνο μια Χούντα , αλλά μέχρι και μια … Τουρκοκρατία καθόμουν άνευ αποδοχών …
      ———————————
      Πές μου ότι … δεν είσαι ο «θείος» , μπας και πάψω να … κατουριέμαι από την χαρά μου που σε βλέπω εδώ ….

       
  2. Lilith

    Ιανουαρίου 18 , 2010 at 08:37

    Ξέρεις τι πιστεύω ότι σιχαίνεται η αγάπη;
    Τις φανφάρες και τα μεγάλα λόγια!
    Μόνο τις πράξεις αγαπάει.
    Έτσι την τιμά κάποιος.
    Μπορεί να μην τον γνωρίζω, αλλά έχω την αίσθηση ότι ο άνθρωπος αυτός που έχεις δίπλα σου, Silia μου, σε πρόσεχε και σε αγαπούσε όλα αυτά τα χρόνια, σιωπηλά και έμπρακτα.
    Δε θα σου πω «είσαι τυχερή»… γιατί δεν πιστεύω ότι είναι θέμα τύχης. Απλά, ο καθένας παίρνει αυτό που του αξίζει σ’ αυτή τη ζωή.
    Εύχομαι και στους δυο σας να είστε πάντα γεροί, δυνατοί και να συνεχίσετε να τιμάτε την αληθινή αγάπη όπως της αξίζει. Όπως κάνατε τόσα χρόνια.
    ΧΡΟΝΙΑ σας ΠΟΛΛΑ!
    Να’ στε πάντα καλά!

    Την αγάπη μου και στους δυο σας. 🙂

     
    • silia

      Ιανουαρίου 19 , 2010 at 00:44

      @ Lilith
      Σωστά την έχεις αυτή την αίσθηση . Πάντα με πρόσεχε και θα με προσέχει όσο θα είμαστε μαζί (μαζί , δεν πιστεύω ότι θα είμαστε για πάντα … Κάποιος κάποτε θα φύγει … πρώτος) .
      Ο άνθρωπος αυτός , είναι η μεγάλη αγκαλιά μέσα στην οποία «έπεσα» , όταν αποχωρίστηκα την επίσης ευρύστερνη και σπουδαία αγκαλιά του πατέρα και της μάνας μου … Τελικά (θα το ξαναπώ , κι ας μην το παραδέχεσαι) , είμαι πολύ τυχερός άνθρωπος .

       
  3. DaisyCrazy

    Ιανουαρίου 18 , 2010 at 10:01

    Να ζήσετε και να συνεχισετε να είστε ένα αγαπημένο ζευγάρι όπως είστε και τώρα. Να σας χαίρονται και να σας καμαρώνουν τα παιδιά σας 🙂
    Σίγουρα είστε ένα όμορφο πρότυπο για κείνα αλλά και για μας που έχουμε την τύχη να γνωρίσουμε εσένα Σίλια μου και μέσα από τα γραπτά σου και λιγάκι κι εκείνον.
    Να’στε πάντα καλά κι αγαπημένοι.
    Φιλιά

     
    • silia

      Ιανουαρίου 19 , 2010 at 00:53

      @ DaisyCrazy
      Μακάρι η συζυγική μας σχέση , να γίνει πρότυπο στα παιδιά μου …
      Αν και … ξέρεις τί μου είπε ο 26χρονος μικρός μου , πριν λίγο καιρό ;… «Εγώ μαμά – μου είπε – θα παντρευτώ γύρω στα … 70 , όταν θα έχω πια αρκετά λεφτά και θα μπορώ να ικανοποιώ σεξουαλικά μια νέα γυναίκα που θα πάρω … »
      «Τί ανοησίες είναι αυτές πουλες βρε πουλάκι μου ;» τον ρώτησα και πήρα την απάντηση κόλαφο :
      – Αριθμητικά , οι οργασμοί μιας γυναίκας , είναι ευθέως ανάλογοι , με τα … λεφτά του ερωτικού της συντρόφου …
      «Έλεος» αναρρωτήθηκα «με ποιόν τέλος πάντων , το έκανα αυτό το παιδί ;»
      ====================
      Σ’ ευχαριστώ γλυκειά μου .

       
  4. DaisyCrazy

    Ιανουαρίου 18 , 2010 at 10:02

    Τώρα που το σκέφτομαι μπας κι υπάρχει κάποιο μυστικό ή μυστικά που είστε μαζί τόσο καιρό; Αν υπάρχει συνταγή επιτυχίας σε παρακαλώ μοιράσου τη μαζί μας..

     
    • silia

      Ιανουαρίου 19 , 2010 at 00:56

      @ DaisyCrazy
      Αγάπη , Υπομονή , αίσθημα Ευθύνης …
      Ίσως …

       
  5. faros

    Ιανουαρίου 18 , 2010 at 10:04

    Από ένα ζευγάρι … ομοιοπαθές (για μας η μέρα είναι η 31/10/76), ένα (1) εκατομμύριο ευχές … το χρόνο, για συνέχιση της ίδιας ευτυχισμένης ζωής μέχρι να φτάσουν τα χρόνια τον αριθμό … 133 !

    Χρόνια σας Πολλά και νοερά ένα χρυσοστόλιστο μπουκέτο με 40 κόκκινα τριαντάφυλλα !

    Μεταβίβασε και στον σύζυγο τις ευχές μας !

    Καλημέρα και μια Γιορτινή Καλή Βδομάδα !
    (τέτοιες επέτοιοι γιορτάζονται όλη τη Βδομάδα)

     
    • silia

      Ιανουαρίου 19 , 2010 at 01:29

      @ faros
      Α χα χα χα χα !!!… 31 οκτωβρίου του ’76 , ε ;…
      Στις 26-10-1976 , ο Τ. απολύθηκε από τον Στρατό και αποφασίσαμε να παντρευτούμε αμέσως … το πολύ πολύ μέσα στον Νοέμβριο του ’76 …
      Τότε η πεθερά μου (Θεός σχωρέστην) …’επεσε να πεθάνει από τον καημό της και τραβώντας τα μαλλιά της μας παρακάλεσε να μην το κάνουμε αυτό , γιατί λέει το 1976 , ήταν … δίσεκτη (γρουσούζικη) χρονιά και δεν θα άντεχε έναν … πιθανό χωρισμό μας …
      Έτσι της κάναμε το χατήρι και κάναμε τον γάμο αρχές του 1977 … (στις 18 … του Αγίου Αντωνίου …. sorry … του Αγίου Αθανασίου … βοήθειά μας)
      Πολλά – πολλά ευχαριστώ από μένα και από τον Τ. ….
      Ξέρεις τί μου είπε , όταν του έδειξα το σχόλιο σου ; (δεν συνηθίζω να του δείχνω όλα αυτά που γράφω και μου γράφουν , αλλά το δικό σου , αυτό το συγκεκριμένο σχόλιο του το έδειξα) ;
      – Σε … ζηλεύω …
      – Καλά , είσαι σοβαρός , που ζηλεύεις Διαδικτυακούς … δηλ. ηλεκτρονικούς ανθρώπους ; τον ρώτησα … για να πάρω την υπέροχη απάντηση του :
      – Ζηλεύω εσένα , που είσαι blogger , και κατάφερες ακόμα καιμε τον ηλεκτρονικό σου λόγο , να κάνεις φίλους τόσο καλούς ανθρώπους …
      (Μα την Πίστη μου Φάρε … έτσι μου απάντησε) .

       
      • faros

        Ιανουαρίου 19 , 2010 at 09:37

        Ευχαριστούμε !

         
  6. lympiap

    Ιανουαρίου 18 , 2010 at 11:02

    Να πορευτείτε ευτυχισμένοι άλλα τόσα και τόσα και τόσα χρόνια…

    Καλημέρα

     
    • silia

      Ιανουαρίου 19 , 2010 at 01:14

      @ lympiap
      Πω πω !!!… υπέροχο τραγούδι . Το έβαλα στα «Αγαπημένα» για να το ακούω με το που μπαίνω στο Διαδίκτυο …
      Το έκανα και πιο άμεσα ορατό , ώστε να το απολαμβάνουν όλοι πιο εύκολα . Δεν πιστεύω να σε πειράζει ;
      Χίλια ευχαριστώ .

       
      • lympiap

        Ιανουαρίου 20 , 2010 at 15:50

        Χαρά μου!
        Και γω το λατρεύω αυτό το τραγούδι, όπως και την ελληνική του version από τον Δ. Σαββόπουλο! Τελικά, φαίνεται, πως εδώ τα λέμε συχνότερα από ότι στο fb! To ελληνικό θα στο ανεβάσω εκεί!
        Φιλιά

         
      • silia

        Ιανουαρίου 20 , 2010 at 16:45

        @ lympiap
        Η μεγάλη μου αγάπη , είναι το blog .
        Αν κάνεις κέφι και έχεις ώρα , διάβασε σε παρακάλω , αυτό :
        https://silia.wordpress.com/2007/10/15 REPOS … dolce far niente

         
  7. glarenia

    Ιανουαρίου 18 , 2010 at 13:00

    Καλάααα…. πολύ γοητευτικός ο σύντροφός σου!!!!
    ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ!!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

     
  8. glarenia

    Ιανουαρίου 18 , 2010 at 13:02

    ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ!!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

     
    • silia

      Ιανουαρίου 19 , 2010 at 01:08

      @ glarenia
      Σ’ ευχαριστώ Γλαρένια μου …
      Για τις αγκαλιές , για τις ευχές σου , για τα φιλιά σου .

       
  9. Sofiascomments

    Ιανουαρίου 18 , 2010 at 17:36

    Να ζήσετε χαρούμενοι να χαίρεστε τα παιδιά σας,,Μακάρι να σας μοιάσω…..
    Καλή επαίτειο

     
    • silia

      Ιανουαρίου 19 , 2010 at 01:06

      @ Sofiascomments
      Σπουδαίο , … πολύ σπουδαίο και πανέμορφο σχόλιο το «Μακάρι να σας μοιάσω…..»
      Μακάρι να γίνω άξια γι αυτό . Ευχαριστώ .

       
  10. Mr e.

    Ιανουαρίου 18 , 2010 at 20:32

    Και όμως αγαπητή Κυρία, έχετε γράψει… Δικές σας οι παράγραφοι που ακολουθούν…
    ΠΡΙΝ ΠΕΡΙΠΟΥ 40 ΧΡΟΝΙΑ…
    «…σκέφτηκα : “Πόσο διψάω … Πού να είναι άραγε η κουζίνα να πιω ένα ποτήρι νερό;” … κι εκείνος μόνο κοιτάζοντας με , το ένοιωσε τί σκεφτόμουν και μού’φερε ένα ποτήρι νερό και μου είπε “ξέρω πάντα τί θέλεις …γιατί σκέφτομαι μόνο αυτό … το τί μπορεί να θέλεις δηλαδή” .»
    ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΕΡΙΠΟΥ 40 ΧΡΟΝΙΑ…
    «…Ποιός είπε ότι είμαι μόνη ;… Έχω τον επί 40 περίπου χρόνια σύντροφο της ζωής μου δίπλα μου …»
    Τι περισσότερο θα μπορούσατε να γράψετε ?
    Να είστε πάντα καλά. Να χαίρεστε την αγάπη σας. Χρόνια σας πολλά.

     
    • silia

      Ιανουαρίου 19 , 2010 at 01:04

      @ Mr e.
      Δεν είπα πως δεν έχω γράψει … αλλά πως έχω γράψει πολύ λίγα …
      Ωστόσο , έχετε δίκιο . Η έννοια του λίγο ή του πολύ στην συγκεκριμένη περίπτωση , είναι σχετική .
      —————————–
      Με κάνετε να κοκκινίζω από ευχαρίστηση , δείχνοντάς μου πόσο προσεκτικά και σε επίπεδο λεπτομέρειας , με διαβάζετε … 😳 😳 😳

       
  11. πρεσβύωψ

    Ιανουαρίου 18 , 2010 at 22:14

    Nα ζήσετε. Να χαίρεστε τους κανακάρηδες που του χάρισες. Να του δίνει ο ύψιστος υπομονή να σε…αντέχει. Να προσπαθήσει να σε επαναφέρει εις τον δρόμο του Υψίστου ξεκινώντας απο το εορτολόγιο. 18 Γενάρη είναι του Αγίου Αθανασίου βεβαίως-βεβαίως!!!!Φιλιά πολλά και στους δυο σας.

     
    • silia

      Ιανουαρίου 18 , 2010 at 23:43

      @ πρεσβύωψ
      Α χα χα χα χα χα !!! Καλέ μου Πρεσβύωπα !!! Το καλύτερο σχόλιο που μου έκαναν σ’ αυτό το blog , ever …Γέλασα με την ψυχή μου . Να είσαι καλά .
      Θα μπορούσα να δικαιολογηθώ (για το εορτολογικό μου λάθος) , αλλά , δεν θα το κάνω … Θα μπορούσα ακόμη και να … το διορθώσω , αλλά , επίσης … δεν θα το κάνω . Θα το αφήσω εκεί … φάτσα μόστρα στην μαρκίζα , να φιγουράρει και να θυμίζει σε όλους ότι έχουν να κάνουν με μία … αμαρτωλή (ας μου εξηγήσει κάποιος , τι σκ… ήθελα και πρόσθεσα στην ημερομηνία τον … Άγιο βοήθειά μας… ) … Θα το αφήσω εκεί όμως και για έναν ακόμη λόγο . Θα το αφήσω αδιόρθωτο , με την ελπίδα , ότι ο «γέροντας» που πριν 14 χρόνια με … αφόρισε (παντελώς άδικα … πίστευα τότε) , μπορεί να είναι είναι (κρυφά βέβαια) blogger , και σερφάροντας στην Μπλογκόσφαιρα , να πέσει πάνω στο μπλογκ μου , να διαβάσει αυτό το … φριχτό εορτολογικό λάθος , και έτσι πειθόμενος για την δίκαια τομωρία , που μου επέβαλλε τότε , να ησυχάσει η ψυχούλα του από τις Ερινύες , που τον κατατρύχουν , εδώ και 14 χρόνια , γιατί ειρήσθω εν παρόδω , ότι τότε , μη ξέροντας πώς να αντιδράσω στον κατά την γνώμη μου άδικο … αφορισμό , τον καταράστηκα να έχει … ενοχές … κι εμένα οι κατάρες μου σχεδόν πάντα … «πιάνουν» …
      Έτσι λοιπόν , (μετά από αυτό το τραγικό αμάρτημα της άγνοιας του Εορτολογίου) τα … κουβαδάκια μου και … subito για την Κόλαση …
      Το μόνο που με παρηγορεί , είναι πως … δεν θα είμαι μόνη … ‘Ένα σωρό άνθρωποι το διάβασαν αυτό το ποστ και … σχολίασαν κιόλας , και ΜΟΝΟ ο καλός μου ο «Πρεσβύωπας» το πρόσεξε και το … στηλίτευσε , ως όφειλε σαν καλός Χριστιανός … (Τελικά , μου αρέσει ο ΣΥΡΙΖΑ … πολύ Χριστιανικό κόμμα … Θα πάω να γραφτώ κι εγώ … λες να μου πούνε όχι , επειδή είμαι μια … αφορισμένη ;… Θα δώ … )
      Κοίτα τώρα τι καλή παρέα που θα μαζευτούμε εκεί στην άχαρη Κόλαση :
      H αφεντιά μου
      Ο apon
      Η Lilith
      Η DaisyCrazy
      Ο faros
      Η lympiap
      Η glarenia
      Η Sofiascomments
      Ο Mr e.
      Η Θεία Λένα
      H amelinia
      H Liakada
      Ο Κούκος μόνος
      H anomia
      …….
      Μόνο ο καλός μου ο Πρεσβύωπας θα λείπει … Βρε καλέ μου … Πραγματικά , χάνεις … Μια χαρά θα περάσουμε … Δεν κόβεις κι εσύ ένα … εισητήριο για Κόλαση μεριά ; … Εύκολο είναι … Κάνε μια … αμαρτία … Ό, τι νάναι … Ό, τι σου έρχεται πιο … βολικό … στην ανάγκη , αν δεν ξέρεις τί ακριβώς να κάνεις … «χτύπα» στο Google : «Λίστα … αμαρτιών» … Κάτι θα βρεις …

       
  12. Θεία Λένα

    Ιανουαρίου 18 , 2010 at 22:44

    Να ζήσετε παιδιά μου, να είσθε κοντά-κοντά ο ένας στον άλλο. Να τον προσέχεις γιατί ακόμη κι όταν φύγουν τα παιδιά απο τη φωλιά, μόνον εκείνον θα έχεις. Να σε προσέχει όπως το κάνει ήδη τα 33 αυτά χρόνια.
    Σας εύχομαι να γεράσετε μαζί, με υγεία. Χεράκι – χεράκι να πορεύεσθε με γλυκές αγκαλιές

     
    • silia

      Ιανουαρίου 19 , 2010 at 00:59

      @ Θεία Λένα
      Σ’ ευχαριστώ , τόσο πολύ Θεία Λένα . Από σένα , αυτή η ευχή , έχει ιδιαίτερη σημασία και αξία .

       
  13. faros

    Ιανουαρίου 18 , 2010 at 22:58

    … μεταξύ μας, του αγίου αθανασίου … βοήθειά μας …

     
    • silia

      Ιανουαρίου 19 , 2010 at 01:00

      @ faros
      … άργησες , δυστυχώς …
      Βλέπε το επόμενο ποστ …

       
  14. amelinia

    Ιανουαρίου 19 , 2010 at 10:25

    Να σου ζήσει ο αντρούλης σου 🙂

     
  15. Liakada

    Ιανουαρίου 19 , 2010 at 12:14

    «.Τί δώρο θέλεις να σου κάνω ;
    – Τίποτα παραπάνω , αλλά και τίποτα λιγότερο απ’ αυτό που μου κάνεις όλα αυτά τα χρόνια … Να με προσέχεις …»

    Σίλια μου , υπαρχει ποιο ακριβό δωρο από αυτό? Χαρα σε αυτο ή αυτη που είναι αποδεκτης ενος τετοιου δωρου! Να είσαι παντα ευτυχισμενη !
    Πολλα φιλια και μια αγκαλια 🙂

     
    • silia

      Ιανουαρίου 20 , 2010 at 17:28

      @ Liakada
      Ξέρεις , Liakada μου … Ένα από τα σπουδαία του προτερήματα , είναι και ότι ήταν πάντα … γαλαντόμος … ανοιχτοχέρης … δαψιλής με τα δώρα . Τα δώρα του ήταν πάντα , πανάκριβα .
      Σ’ ευχαριστώ , πολύ – πολύ .

       
  16. apon

    Ιανουαρίου 19 , 2010 at 22:37

    Παρων (προς το παρον).

     
    • silia

      Ιανουαρίου 20 , 2010 at 17:20

      @ apon
      Πάει …. ξανακατουρήθηκα …
      Και το τελευταίο ευρώπουλο του πενιχρού μου μισθού … στα Babylino (ενηλίκων) θα πάει …

       
  17. Κούκος

    Ιανουαρίου 20 , 2010 at 11:08

    Να ζήσετε και να είστε έτσι για όσα χρόνια τραβά η ψυχή σας.

    Δεν μπορώ θα στο εξομολογηθώ: Ήρθα απ΄το από πάνω ποστ (στα μουλωχτά) μπας και προλάβω και μπω στη τρελοπαρέα για τη κόλαση. Παραείναι καλή για να την αγνοήσω…

     
    • silia

      Ιανουαρίου 20 , 2010 at 17:18

      @ Κούκος
      Τέλος πάντων καλέ μου … Μετά από σύντομη συνεδρίαση το Κονκλάβιο της Κόλασης , αποφάσισε πως είναι … αμάρτημα το να δουλεύετε … «μόνος» με αποτέλεσμα να μην μπορείτε να φέρετε την … Άνοιξη στις καρδιές (και όχι μόνον) των ανθρώπων …. και αποφασίσθηκε να σας χορηγηθεί εισητήριο και visa για το ταξίδι Μπλογκόσφαιρα – Κόλαση (χωρίς ενδιάμεσες στάσεις) , όχι όμως από τα … ακριβά , αλλά σε θέση … ορθίων …
      Τέλος πάντων … (όπως είπα και στην αρχή) … Βρήκες εισητήριο για Κόλαση ;… Βούτα το και μην τα πολυξεψειρίζεις τα πράγματα …
      —————————
      Σ’ ευχαριστώ απ’ την καρδιά μου για την γλυκιά σου ευχή .
      ==============================
      ΥΓ. Είτε «Κούκος μόνος» λέγεστε , είτε «Κούκος μονός» (σε αντιπαράθεση με το «Κούκος διπλός» ) , έχετε τον … σπόρο της αμαρτίας … Ιδίως με την β’ άποψη (αυτήν του τζόγου και του σατανικού χαρτοπαιγνίου) , πάτε Κόλαση , μπορεί και σε θέση … καθήμενου .
      Φιλάκια .

       
  18. anomia

    Ιανουαρίου 20 , 2010 at 12:43

    Τι τιμωρία για τις απ- ουσίες μου ήταν αυτή, να τεθώ εκτός κολάσεως και με τον απόντα παρόντα!!!!

     
    • silia

      Ιανουαρίου 20 , 2010 at 17:05

      @ anomia
      Αγαπητή μου , ποτέ μια κυρία … (τέλος πάντων) με τέτοιο nickname … (anomia) , δεν τίθεται εκτός Κολάσεως . Και μόνο από το ψευδώνυμο σας …. είστε αμαρτωλή (Μα , ούτε καν «παρανομία» … Σκέτο , απόλυτα και θρασύτατα ομολογούμενο αμαρτωλό όνομα … ) .
      Εκτός αυτού , επειδή επί σειρά ετών , υπήρξατε η ηλεκτρονική «κολλητή – σύντροφος – ιδιαιτέρα γραμματεύς – μαγείρισα – μανικιουροπεντικιουρίστρια» του «απωντοπαρόντος» , Έχετε εκ των πραγμάτων εξασφαλίσει εισητήριο στο …. Αχερόντιο αμαρτωλό λεωφορείο , και μάλιστα όχι σε θέση «ορθίων» (όπως μερικοί – μερικοί) , αλλά σε θέση τιμητική , δίπλα στον οδηγό Βεελζεβουλίδη , ο οποίος , ειρήσθω εν παρόδω , θα σας πιάνει και το … γόνατο (τάχα μου – τάχα μου στο κατά λάθος) κάθε φορά που θα αλλάζει ταχύτητα στο λεβιέ …. Αυτό κι αν είναι τιμή και εύνοια και τύχη αξιοζήλευτη!…
      Φιλιά .

       
      • anomia

        Ιανουαρίου 20 , 2010 at 17:34

        Aχ ναι!

         
      • silia

        Ιανουαρίου 21 , 2010 at 22:31

        @ anomia
        Ααααααα !… αναστεναγμός ευχαρίστησης και αδημονίας και προσμονής στην προοπτική …. σεξουαλικής παρενόχλησης ;;;… Ένας (τουλάχιστον) όροφος , πιο βαθιά στην Κόλαση … Πρώτο καζάνι πίστα , γλυκιά μου …
        Ακούς εκεί «Αχ ναι!» …. (και θαυμαστικό στο τέλος) …

         
  19. anomia

    Ιανουαρίου 22 , 2010 at 18:35

    Τσ τσ! Το «Αχ ναι» ήταν για την παρέα και μόνο, μού αρέσουν και οι εκδρομές. Με παρεξηγήσατε. (αφενός)
    Αφετέρου σε πολύ νεαρή ηλικία (εφηβία) είχα διαβάσει από τις εκδόσεις ΒΙΠΕΡ το «Ο Μαιτρ και Η Μαργαρίτα». Ενδιαφέρουσα έκδοση καθώς μέσα σε αγκύλες επισημαίνονταν τα τμήματα του κειμένου που είχε κόψει η σοβιετική λογοκρισία. Η Μαργαρίτα (δυστυχώς γιατί είναι άφθαστη) λειτουργεί έκτοτε ως πρώτυπο γυναίκας, ενώ η αθώα συναναστροφή της με τον διάβολο οδήγησε τον τελευταίο σε πράξεις ευσπλαχνίας που εκτός από ευσπλαχνικές ήταν και δίκαιες. Κατόπιν τούτου λογικό δεν ήταν να ενθουσιαστώ με την …..εκδρομή;

     
    • silia

      Ιανουαρίου 25 , 2010 at 00:35

      @ anomia
      Πω πω !!… καταπληκτικό αυτό που συμβαίνει και το αντιλαμβάνομαι με την σπάνια εξυπνάδα και την διειδυτική διαίσθηση μου (αν δεν ΜΕ παινέψω και περιμένω τους άλλους να το κάνουν , δεν θα προκόψω , ποτέ) … Μόλις τώρα συνειδητοποίησα , το πόσο cool , σεμνότυφη , αξιοπρεπής και … υπεράνω μικροτήτων , εμφανίζεσαι (… Το “Αχ ναι” ήταν για την παρέα και μόνο, μού αρέσουν και οι εκδρομές. Με παρεξηγήσατε… ) και στην ουσία … καλιγώνεις τον ψύλλο και ακόμη και τον Εξαποδώ , μπορείς να αποδιοργανώσεις και να τον οδηγήσεις σε πράξεις φιλευσπλαχνίας και δικαίου (μη χειρότερα δηλαδή Θεέμου) και να καταλήξει ο έρμος σε κανέναν … ψυχαναλυτή να ακούει εκείνο το περίφημο «Ανάλυσέ το» και να μην ξέρει τί του γίνεται και να ορύεται :
      – Πάει πια … Μπλέξαμε τα μπούτια μας εδώ μέσα !
      (από κάποια ταινία δεν ήταν αυτό ;… Με κάποιον μαφιόζο , θαρρώ … ή κάτι τέτοιο… )
      =========================
      Μήπως πρέπει να σου τηλεφωνήσω για να μάθω και για τα … επίγεια ;

       
      • apon

        Φεβρουαρίου 2 , 2010 at 12:52

        «…πράξεις φιλευσπλαχνίας και δικαίου»

        Για πες μια.

         
      • silia

        Φεβρουαρίου 4 , 2010 at 12:23

        @ apon
        Η ελεημοσύνη …
        Η αρωγή …
        Η συγγνώμη …
        Η … ευθανασία , στον απέλπιδα και επώδυνο άρρωστο …
        ……………………………….
        Πολλές είπα …

         
  20. apon

    Φεβρουαρίου 4 , 2010 at 22:42

    Για να δουμε ποσες απο ολες αυτες τις αρετες χωρανε στη γαλοτσα και τι μπορουμε να κανουμε με αυτες.

    «Συγνωμη αλλα δεν μπορω να σε ελεησω, μπορω ομως να ειμαι αρωγος σε εναν ωραιο θανατο σου»

    πως φαινεται;

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 9 , 2010 at 22:29

      @ apon
      Όταν λέτε «ωραίο θάνατο» ;… Μου το κάνετε λίγο «λιανά» ;

       
  21. apon

    Φεβρουαρίου 15 , 2010 at 17:14

    α) μιλησες για “…πράξεις φιλευσπλαχνίας και δικαίου”
    β) σου ζητησα να μου αναφερεις μερικες απο αυτες.
    γ) ανεφερες τις εξης: «ελεημοσύνη … αρωγή …συγγνώμη … ευθανασία , στον απέλπιδα και επώδυνο άρρωστο …»
    δ) εγω με αυτες τις “…πράξεις φιλευσπλαχνίας και δικαίου” (που ανεφερες) εφτιαξα μια φραση.
    Τοσο απλο!
    Υπαρχει δηλαδη κατι αλλο που θα μπορουσε να κανει (φτιαξει) καποιος (με αυτες τις πραξεις) και δεν το επραξα?

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 15 , 2010 at 18:32

      @ apon
      Κατάλαβα απόντα φίλε μου , πολύ καλά (και από την πρώτη φορά ακόμα) τί ακριβώς έκανες (έφτιαξες) .
      Απλά , μη βρίσκοντας τί να πω , προσπάθησα με μια ελαφριά αοριστία , να κερδίσω χρόνο , σκεφτόμενη (αυτό αποτελεί κλασσικό … tip , του ηλεκτρονικού Διαδικτυακού διαλόγου) .
      Με την ευκαιρία – σκέφτηκα – … γιατί να μην ανοίξουμε και μια συζήτηση για τον Θάνατο και αν αυτός , πότε και από ποιόν , μπορεί να χαρακτηριστεί … «ωραίος» ;…
      Και τώρα που τα λέω αυτά , (στην ουσία , μονολογώ) , μου έρχεται αυτόματα μια απορία : Γιατί μίλησες για «ωραίο» θάνατο ; … Χρησιμοποιώντας τις λέξεις (γιατί με τις λέξεις που χαρακτηρίζουν τις πράξεις , έπαιξες και όχι με τις ίδιες τις πράξεις) , που ανέφερα , δεν ήταν φυσιολογικότερο να πεις : “Συγνωμη αλλα δεν μπορω να σε ελεησω, μπορω ομως να ειμαι αρωγος σε εναν ανώδυνο θανατο σου” ;…
      Γιατί λοιπόν ανέφερες … «ωραίο» ;…
      Σε εκείνο το «σκοτεινό» κομμάτι της ψυχής σου θέλησα με την ευκαιρία , να … τρυπώσω …
      Ευκαιρίας (πάντα) δοθείσης … επαναλαμβάνω .
      ———————————–
      Και κάτι ακόμα : Η … αίτηση συγγνώμης , δεν είναι πράξη φιλευσπλαχνίας ή δικαίου … Η παροχή , η απόδοση , η η επιδίκαση , η προσφορά , η χορηγία της συγγνώμης αποτελεί μια τέτοια πράξη ….
      Τέλος πάντων … Πολλά είπα και σε πήρα … μονότερμα .
      Καλή Σαρακοστή .

       
  22. apon

    Φεβρουαρίου 19 , 2010 at 22:21

    Καλα τωρα, μη φανταστεις οτι με το «ωραιος θανατος» εννοούσα κατι βαθυ και …μεγαλο, υψιπετές και …υπερτερον
    Τζίφος, τιποτε απ΄όλα αυτά, απλως τις λεξεις (που ανεφερες) μαστορευα.
    Τι κι αν φιλοσοφάριζα καποτε ασυστολως
    Τωρα το μονο που θα πω ειναι: «Κοριτσια ο στόλος»

     

Σχολιάστε

 
